Τετάρτη, Μαΐου 03, 2006
Ανάθεμα τον Πλάτωνα!
Όλα άρχισαν με τον Πλάτωνα.
Με αυτόν τον γοητευτικό, μεγαλοφυή, σοφό Πλάτωνα που όμως μας άφησε πίσω αμφιλεγόμενες κληρονομιές.
Η μία ήταν ο απολυταρχισμός. Διαβάστε τους «Νόμους». Το «1984» είναι παιδική χαρά μπροστά τους. Οι κυβερνήτες ελέγχανε ως και το κρεβάτι των πολιτών, μπας και συνουσιάζονταν χωρίς λόγο (δηλ. τεκνοποίηση).
Η άλλη ήταν ο πουριτανισμός. Πρώτος ο Πλάτων χώρισε τόσο απόλυτα την ψυχή από το σώμα και όρισε πως «το σώμα είναι η φυλακή της ψυχής». Από κει ξεκινάει ο δυϊσμός σώμα-ψυχή και το σλόγκαν (όπως θα έλεγε ο Όργουελ) «σώμα κακό – ψυχή καλή!».
Δεν ξέρουμε αν ο Χριστός ήταν πουριτανός. (Την Μαγδαληνή πάντως την αγκάλιασε). Βέβαια η Εβραϊκή παράδοση είχε τέτοια στοιχεία. Όμως το μίσος του σώματος ο Χριστιανισμός το πήρε από αλλού. Οι πρώτοι πατέρες της εκκλησίας ήταν όλοι επηρεασμένοι από την νεοπλατωνική παράδοση. (Μερικοί, πριν γίνουν Χριστιανοί, ήταν νεοπλατωνικοί φιλόσοφοι).
Έτσι το σώμα έγινε βρώμικο, ρυπαρό, αμαρτωλό. (Οι ασκητές το μισούσαν τόσο που δεν το έπλεναν ποτέ). Ο έρωτας έγινε η πρώτη (και για μερικούς η μοναδική) πηγή του κακού. Ό,τι ήταν σαρκικό, υλικό, σωματικό, ήταν αισχρό, ακάθαρτο, ανήθικο, χυδαίο. Και ο άνθρωπος έφτασε να νιώθει ενοχή για το ωραίο και τύψεις για την τέρψη.
Και η ερωτική τέχνη; Η τέχνη που δοξολογούσε την ηδονή και την απόλαυση;
Αυτή ονομάστηκε πορνογραφία.
Για την πορνογραφία έχω γράψει ένα μεγάλο δοκίμιο που σας προσκαλώ να το διαβάσετε ΕΔΩ.
Δεν σας κρύβω ότι λατρεύω την ερωτική τέχνη.
Ότι έχω συλλογές με εικόνες, γλυπτά, βιβλία, ταινίες, που δοξολογούν τον έρωτα. Όχι τον «Πλατωνικό», αλλά τον πραγματικό. Κι αυτός είναι ένας, και δεν είναι ούτε σωματικός ούτε ψυχικός. Γιατί αντίθετα με την Πλατωνική διαίρεση, ο άνθρωπος είναι ενιαίος. Δεν μπορείς να κάνεις έρωτα με ένα άψυχο σώμα – ούτε με μία ασώματη ψυχή.
Κι όμως τους ρύπους και τις ενοχές που μας φόρτωσαν ακόμα τις κουβαλάμε.
Σας παραθέτω εδώ μερικές από τις αγαπημένες μου εικόνες – από αρχαία Ελληνικά (κυρίως αττικά) αγγεία. Κάποτε θα σας δείξω υλικό από άλλους πολιτισμούς: Ινδούς, Κινέζους, Ιάπωνες, που δεν γνώρισαν το μίασμα του Χριστιανισμού. Που λάτρεψαν τον έρωτα και τον ύμνησαν καλλιτεχνικά, όσο και οι αρχαίοι Έλληνες.
Παρατηρήστε πόσο τρυφερά και αθώα είναι αυτά τα νέα παιδιά. Βέβαια δεν είναι φορτωμένα με ενοχές. Δεν ξέρουν για το προπατορικό αμάρτημα ούτε για τα καζάνια της κόλασης...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
228 σχόλια:
1 – 200 από 228 Νεότερο› Νεότερο»Ας κάνω κι εγώ σεφτέ μια φορά!
Αν δεν κάνω λάθος ακόμη και τα φυτά κάνουν έρωτα, η γύρις τι άλλο ειίναι
gia na doume ti malakia tha pei shmera o harrys
Όλες οι αναφορές περί Πλάτωνα στο ποστ είναι ορθές. Και δεν είναι μόνο αυτές. Έχει κι άλλες, πολύ χειρότερες, φοβάμαι. Ο θειός του ο Κριτίας, για παράδειγμα, με τα τρομερά εγκλήματα επί εποχής τριάκοντα. Ο ίδιος ο Πλάτωνας με το θάψιμο που έριξε στον Δημόκριτο, και το πάθος να εξαφανίσει τα βιβλία του τελευταίου από κάθε βιβλιοθήκη της εποχής. Η κυκλωματατζίδικη νοοτροπία του, όταν έβαλε τον ανεψιό του διευθυντή στην Ακαδημία, κι όχι τον πολύ πιο άξιο Αριστοτέλη. Την εξορία που επέβαλλε στους ποιητές από την Πολιτεία του για να επικρατήσει το δικό του ιαματικό ψεύδος. Τη θρασυδειλία που επέδειξε όταν ο Διονύσιος του είπε "καμ καμ στις Συρρακούσες να εφαρμόσεις αυτά που λες", και τον έδιωξε κακήν κακώς όταν οι πολίτες φώναζαν "πάρε αυτόν τον τρελόγερο από εδώ". Και πόσα άλλα...
Αλλά. Αλλά. Αλλά. Η πλατωνική φιλοσοφία (η πλατωνική φιλοσοφία λέω, όχι το νεοπλατωνικό της αρρώστημα) θα στέκει ΑΔΑΜΑΣ εις τους αιώνας των αιώνων, έως ότου σβήσει το σύμπαν.
Συνεχίζεται...
Ν.Δ. θα έλεγα ότι είστε απόλυτος - και ολίγον ανακριβής - αναφορικά με τις θέσεις του Πλάτωνα. Κατ' αρχάς πού κολλάνε οι "Νόμοι" - και γιατί δεν αναφέρετε την μεταγενέστερη και πιο "στρογγυλεμένη" σε θέσεις "Πολιτεία" του; Και βέβαια η σύγκριση με το "1984" είναι τουλάχιστον ατυχής: ο κόσμος του "1984 είναι ήδη παρών, ο κόσμος των "Νόμων" (ευτυχώς;) όχι.
Όσον αφορά τώρα την απέχθειά προς το ανθρώπινο σώμα, αυτή κακώς την αποδίδετε στον Πλάτωνα: ένας οπαδός της διαλεκτικής δεν μπορεί να έχει τέτοια θέση. Ο Πλάτωνας απέρριπτε τη λατρεία του ανθρωπίνου σώματος που καλλιεργούσε ο πρωταθλητισμός της εποχή του (με τα αντίστοιχα αναβολικά, το εμπόριο περί τον αθλητισμό κλπ. που έδιναν κι έπαιρναν). Η απέχθεια προς το ανθρώπινο σώμα είναι Νεοπλατωνικής και Γνωστικής προέλευσης - και ουδεμία σχέση έχει με το Χριστιανισμό, αυτές οι αντιλήψεις επικράτησαν από την εποχή που η Εκκλησία μετετράπη σε ιδεολογικό μηχανισμό καταστολής (για να θυμηθώ και το μακαρίτη τον Πουλαντζά, αν και δεν περιμένω να τον έχετε σε ιδιαίτερη εκτίμηση)
Σώμα και ψυχή είναι αδιαχώριστα. Η ψυχή κατοικεί στο σώμα. Το σώμα είναι το σπίτι της ψυχής.
Οτι και να παραμελήσουμε από τα δύο θα βγούμε χαμένοι.
Οι θρησκείες επέδρασαν τόσο καταλυτικά στην ζωή μας που ένα γυμνό σώμα θεωρείτε ταμπού. Και είναι τόσο υποσυνείδητα βαλμένο στο μυαλό μας που ακόμα και τα παιχνίδια οι κούκλες είναι χωρίς γεννητικά όργανα.
Εχουν όλα τα άλλα μέλη του σώματος του ανθρώπου εκτός από τα γεννητικά όργανα.
Για φανταστείτε. Κουκλες με γεννητικά όργανα!! Σκάνδαλο!!!
Vrennus: Τρία φάουλ!
Οι "Νόμοι" είναι πολύ μεταγενέστεροι της Πολιτείας, γράφτηκαν μετά το 360 στα δώδεκα τελευταία χρόνια της ζωής του Π.
Στο Φαίδωνα ο Πλάτων χαρακτηρίζει "αρρώστια" την ένωση της ψυχής με το σώμα και λύτρωση τον θάνατο που ελευθερώνει την αθάνατη ψυχή από την φυλακή της.
Ο Νίκος Πουλαντζάς ήταν φίλλος μου.
@EngineerElectronic: Μεγάλε από προφάϊλ δεν πάμε πολύ καλά ε;
@EngineerElectronic
Η λέξη "πορνογραφία" ως δηλωτική κάθε ερωτικής τέχνης είναι υβριστική και προκατειλλημένη.
Τώρα για τις ειδικές περιπτώσεις που αναφέρεις θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι κακή ή χυδαία ή αποκλίνουσα ερωτική τέχνη...
Nομίζω θα συμφωνουσε και ο χάρυ μαζί μου ότι ο επιτάφιος του περικλεα είναι ένα φασιστικό κείμενο.
Κι όμως εμείς και τον πλατωνα και το λυκούργο καιτον δρακοντα και όλους τους παλιούς, άκριτα τους αποθεώνουμε μόνο και μόνο επείδη ήταν έλληνες
Καλλό ηταν οι αρχαίοι "ημών" αλλά ακόμη καλύτεροι οι αρχαιοι των Ινδών
ΥΓ επειδη δε μπορώ να ασχοληθω αρκετα σήμερα, ευχομαι να παραληφθουν οι απαραίτητες αναφορές στις επιδόσεις του sting aka tantric guru!
Μήπως και οι αρωματοποιοι Γάλλοι είναι ένα Πλατωνικό έθνος;
ΥΓ επειδη δε μπορώ να ασχοληθω αρκετα σήμερα, ευχομαι να μην παραληφθουν οι απαραίτητες αναφορές στις επιδόσεις του sting aka tantric guru!
Κύριε Δήμου, το Η ΚΡΥΦΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΣΤΩΝ είναι εξαντλημένο πια?Τόσα χρόνια ψάξιμο σε βιβλιοπωλεία, δεν το έχω βρεί πουθενά...
Είχαμε τις τύψεις του προπατορικού αμαρτήματος βαθιά μεσα στις ρίζες του συλλογικού ασυνειδήτου μας, ήρθαν και το σημερινά πρότυπα των μοντέλων με τα υπερ-σώματα και η εκτίμηση για το σώμα μας, έχει πάει περίπατο...
Εδώ που τα λέμε βέβαια, σήμερα, δεν υπάρχει αγάπη για το σώμα αλλά ούτε για την ψυχή... Από τον δυισμό στον μηδενισμό!
Ο Θείος Κωστας aka Κώτσος είπε: Τη γυναίκα μου πάνω από όλα. Όλες τις άλλες απο κατω
@bdb: Ο επιτάφιος ήταν στου μπαρμπα-Θουκυδίδη.
@ glenn
το ξερω γιατί μου το λες.
τον θουκ. τον εκτιμω ως ιστορικό - λυπαμαι που τον θαυμάζει ο ζουράρις - μια φορά στην προσπάθεια μου να μεταφράσω τον επιτάφιο έπαθε διάστρεμα το αριστερο ημισφαίριο του εγκεφάλου μου και από τότε άρχισα να νεοφιλελευθερίζω
εχω την εντύπωση ότι κοινωνική δομη της gay σπάρτης έμοιαζε πολύ με την Πολιτεία του πλατωνα
όταν ανφερομαι στα gay φαινόμενα της σπάρτης, οι βοριοελληναράδες τα απορρίπτουν, ισχυριζομενοι ότι η ομοφυλοφιλια εκει δεν ηταν θεσμοθετημένη αλλά παρουσιαστηκε έτσι λογω των ψευδών "ιστορικών" αναφορών των συκοφαντών αθηναίων.
Για τη Β ελλάδα η Αθηνα είναι η κακια αμερική και η σπαρτη το απείθαρχο και αντιιμπεριαλιστικό συστημα, όμοιο με αυτό του Σαντάμ και των αγιατολάδων. Δηλαδή ανωτερο και από τη σερβία του μιλόσεβτς
Αναφορικά στην Πολιτεία,ο Σκουτερόπουλος γράφει πως κάνουν λάθος κάποιοι ''αντιπλατωνικοί'',εκλαμβάνοντάς την ως μανιφέστο και ως πολιτικό πρόγραμμα προς εφαρμογή.
Ας δούμε την Πολιτεία,λέει,σαν την άριστη πόλη,την πολιτεία της ανθρώπινης ψυχής.
Σαν το πώς θα μπορούσε να είναι ο εσωτερικός κόσμος του ανθρώπου..
Για ενα λεπτό.
Ο Πλάτωνας δεν είναι πουριτανός, αγαπά την ηδονή.
Ταυτόχρονα όμως καταγγέλλει το άτομο που παραιτείται της θέλησής του έναντι των ίδιων του των επιθυμιών.
Η σεξουαλικότητα, η επιθυμία και η ηδονή είναι εν υπνώσει ηφαίστεια, που δεν μπορούμε να τα αφυπνίζουμε απερίσκεπτα.
Η ρύθμιση της επιθυμίας είναι καταστατική του ανθρώπινου είδους
Γιατί η σεξουαλικότητα είναι η πρωταρχική πηγή,το κοινό, στον άνθρωπο και στα ζώα, βιολογικό υπόστρωμα, ενώ ο ερωτισμός ανήκει αποκλειστικά στην περιοχή του ανθρώπου.
Στο πεδίο της σεξουαλικότητας η ηδονή υπηρετεί την αναπαραγωγή, ενώ στο πεδίο του ερωτισμού η ηδονή είναι αυτοσκοπός.
Η σεξουαλικότητα είναι μονότροπη, ενώ ο ερωτισμός πολύτροπος, ποικίλος, επινοητικός,
τελετουργικός, παιγνιώδης.
Ο ερωτισμός δαμάζει την τυφλή σεξουαλικότητα, μετασχηματίζοντας τελικά τη φύση σε κοινωνία και
πολιτισμό.
Αν ο ερωτισμός είναι η ανθρώπινη εξαίρεση μέσα στον γενικό κανόνα της σεξουαλικότητας, ο έρωτας είναι η εξαίρεση μέσα στην εξαίρεση:
έλξη μυστηριώδης για ένα μοναδικό πρόσωπο, σώμα και ψυχή, γεννιέται στο σημείο όπου διασταυρώνεται η ελευθερία με το πεπρωμένο.
Βέβαια "έρωτας χωρίς ερωτισμό δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει ερωτισμός χωρίς σεξουαλικότητα.
Η διασύνδεση αυτή όμως δεν είναι αμφίδρομη
ΥΓ. Κατά τη γνώμη μου, η πορνογραφία είναι ο ερωτισμός των πτωχών τω πνεύματι.
Σχετικό και άσχετο (συγγνώμη Νίκο):
Οι απόπειρές μου να πείσω τους γονείς μου να στειρώσουν τα δυο σκυλάκια μας απέτυχαν ( μεγάλοι άνθρωποι, που να τρέχουν σε κτηνιάτρους!).Ο Ρεξ και η Ρεγγίνα απέκτησαν απογόνους. Ούτε ένα , ούτε δυο, ούτε 4,αντε 5 που είθισται. 8! Η μητέρα μου τα έκρυβε απ τον πατέρα μου, δια τον φόβο των Ιουδαίων (Μόνο απειλές. Η αλήθεια είναι ότι εκείνος, ενώ το παίζει σκληρός, στη ουσία έχει περιθάλψει τόσα και τόσα χτυπημένα από αυτοκίνητα ζωάκια. Άβυσσος η ψυχή! Και όσα τελικά δεν επέζησαν τα έθαβε με τα χεράκια του στο οικόπεδό μας κι έσταζε κι ένα δάκρυ κι από πάνω...). Τώρα ποιος να ασχοληθεί με την προώθηση των κουταβιών? Πάλι σε μένα (απ τ’αδερφια μου ) θα έπεφτε ο κλήρος, αλλά δυστυχώς ούτε κι εγώ επαρκούσα. Οι γονείς μου τα κρατούσαν. Τι να πεις όταν κάθε φορά που σκας μύτη στο πατρικό σε υποδέχεται ολόκληρο στράτευμα?
Λοιπόν, για πρώτη φορά δεν είχα κουράγιο ν’ ασχοληθώ (έχουν περάσει τόσα και τόσα ζωάκια απ τα χέρια μου) και αποφάσισα πως δε θα τους δώσω καν ονόματα, γιατί δεν ήθελα προσκολλήσεις! (Δένομαι).
Η ώρα του θηλασμού ήταν ένα πανηγύρι, χάος, πατείς με πατώ σε, σκοτωμός! Μόνο ένα , ένα που μας διέφυγε της προσοχής, έπρεπε να παλέψει για το αυτονόητο καταβάλλοντας δυσανάλογη προσπάθεια. Καθώς το ένα πλάκωνε το άλλαο για να μπορέσουν να αρπάξουν το στήθος της μητέρας, κάποιο τελικά δεν χωρούσε και τα υπόλοιπα ασχημάτιστα και στραβωμένα ακόμα ρούφαγαν το ποδαράκι του μπερδεύοντας το με θηλή. Όταν το πήραμε είδηση, ήταν ήδη σε ημιθανή κατάσταση. Εκτός ότι κούτσαινε και είχε πρηστεί δε μεγάλωνε κιόλας γιατί προφανώς δεν είχε πρόσβαση πλέον και στην τροφή του. Ό,τι του άφηναν τα υπόλοιπα στο τέλος, αφού όμως το είχαν τσαλαπατήσει προηγουμένως.
Το πήρα προσωπικά (και ενοχικά) στο σπίτι μέσα κι αρχάς να το φροντίζω. Ήταν το ποιο όμορφο ζωάκι που έχω ποτέ προστατέψει. Τελικά επέζησε. Σήμερα είναι το ποιο παιχνιδιάρικο, το πρώτο που με υποδέχεται με το που άκουει το αυτοκίνητό μου να πλησιάζει, και με σαλιώνει πατόκορφα μόλις ανοίξω την πόρτα. Σ’ αυτό μόνο το σκυλάκι αποφάσισα να κάνω μια εξαίρεση και να του δώσω ένα όνομα( τις μέρες που το τάιζα και το ζέσταινα για να(αν) ανανήψει). Από «τον κόσμο των ιδεών»(που προήλθε): Πλάτωνα!
ΥΓ: Απ τα σκυλάκια δώσαμε τελικά τα 3. Τα 2 μας τα πάτησαν διερχόμενοι ασυνείδητοι. Και μας έμειναν 3. Ο Πλάτωνας, ο λιλιπούτειος. Αλλά σοφός!
Ένας «σχιζοφρενής» ( για να μη ξεχνιόμαστε απ το προηγούμενο πόστ.)Έτσι τον λεει η μητέρα μου, γιατί πρώτη φορά βλέπει σκύλο να παει να τον κανακεύσει και να το βάζει στα ποδιά λοξοκοιτώντας (αστείος είναι) και ένας ενδιάμεσος .Σε διαστάσεις και σε μυαλό και χάρη. Αν κάποιος ενδιαφέρεται...( τον Πλάτωνα όμως δεν τον δίνω! Αυτός ανεστήθη!)Αν και καλά περνάνε εκεί που είναι!
@ΝΔ
Mea Culpa για τους "Νόμους".
Αλλά, νομίζω, ότι υποβαθμίζετε τη σημασία της θεσμοποιημένης καταστολής στη σεξουαλική καταπίεση. Δεν είναι η θρησκεία, η φιλοσοφία, η ιδεολογία που απαγορεύουν τον έρωτα (πού θα έβρισκαν οπαδούς;!) αλλά αυτές οι ίδιες όταν γίνονται όργανα καταστολής. Δείτε τι έγινε στην επαναστατημένη Ρωσία (για να πάρουμε κάτι πρόσφατο), τα πρώτα χρόνια της επανάστασης κυριαρχούσε η ελευθεριακότητα, όταν όμως επικράτησε ο Στάλιν η ελευθεριακότητα εξοβελίστηκε ως αντιβαίνουσα τις αρχές του μαρξισμού - λενινισμού ;!;!;!
Με εξέπληξε ευχάριστα η φιλία σας με το Νίκο Πουλαντζά.
BadlyDrawnBoy said...
"Nομίζω θα συμφωνουσε και ο χάρυ μαζί μου ότι ο επιτάφιος του περικλεα είναι ένα φασιστικό κείμενο"
!!!!
:-)
Μαθητής Λυκείου, σηκώθηκα και ξεστόμισα ότι η "Απολογία Σωκράτους" είναι φασιστικό κείμενο.
Η φιλόλογος, θαυμάστρια του Πλάτωνα και ΚΚΕ.
Ο Heinz - ως συνήθως - ισχυρογνώμων.
Ε, ρε γλέντια που γίνανε!!!
Για την ουσία θα γράψω αργότερα. Γενικά πάντως κι εγώ των απόψεων του Β. Ράιχ είμαι.
Τι να πρωτοπιάσει κανείς και τι να αφήσει.
Απολογία; Παράδειγμα υποταγής στους νόμους πέρα και πάνω από οτιδήποτε. Η ηθική στο Έβερεστ.
Τον Φαίδωνα; Αθανασία της ψυχής.
Τον Φαίδρο; Αγάπη και ρητορική.
Τον Θεαίητο; Γνώση, πίστη και δόξα.
Το Συμπόσιο; Το μεγαλύτερο όλων των εποχών. Έρως με πήδημα!
Την Πολιτεία; 200 γλώσσες και βάλε. Από το μύθο του σπηλαίου μέχρι τον μίλιταντ φεμινισμό.
Παρμενίδης; Το Εν και τα πολλά.
Κρίτων; Το πολιτικό καθήκον και οι απαρχές του στωικισμού.
Ευθύφρων; Το Κράτος και οι θεοί του.
Κρατύλος: Γλωσσολογία και σημειωτική.
Ακολουθίες υπερκαινοφανών εκρήξεων μιας ασύλληπτης μεγαλοφυίας.
The safest general characterisation of the European philosophical tradition is that it consists of a series of footnotes to Plato. (Alfred North Whitehead)
(συγγνώμη για την άσχετη παρέμβαση, αλλά ενδέχεται να είναι σοβαρό)
Heinz και Resident,
Για αυτά που γράψατε στο προηγούμενο περί Visa, είστε σίγουροι πως δεν πρόκειται για φάρσα (internet hoax); Για κάντε μου forward το email (σβήνοντας τα όποια πορσωπικά στοιχεία φυσικά) ή παραπέμψτε με σε σχετικό link. Κατά καιρούς βγαίνουν διάφορα στη φόρα...
Στο χριστιανισμό το σώμα πάντα αντιμετωπίστηκε σαν εχθρός της ψυχής και για το λόγο αυτό όλες οι εικόνες παριστάνουν σκελετωμένους τους αγίους. Στην πράξη βέβαια σήμερα η πλειοψηφία των ιερέων είναι τετράπαχοι άρα....
Να θυμίσω και την περίφημη ιερά εξέταση που βάσάνιζε το σώμα των δυστηχισμένων "αμαρτολών" για να σώσει την ψυχή τους.
Απο το harry περιμένουμε μια ανάλυση αν ο Πλάτωνας θεωρείται Έλληνας ή Γραικός. Άσε που ήταν και μερικά χρόνια στην Αίγυπτο οπότε μπορεί να είναι και πρόγονος του Μπιν Λαντεν!!!!!. Harry περιμένουμε μην μας απογοητεύσεις.
ΠΡΟΤΑΣΗ:
Αντί διαφημιστικές εκστρατείες για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα γιατί δεν εγκαινιάζει το Υπουργείο Πολιτισμού το πρώτο διεθνώς μουσείο " Αρχαίας Ελληνικής Ερωτικής Τέχνης";
Ο χριστιανός θεός έδωσε στον έρωτα δηλητήριο, αλλά αυτός δεν πέθανε και μετατράπηκε σε διαστροφή.
Νίτσε
φανταστειτε ενα ακέφαλο αγαλμα εξαισιας καλλονης, θα ηταν πραγματι πανεμορφο, εαν ειχε διασωθει το κεφαλι (η ψυχη), θα ηταν ακομα πιο ερωτικο, ετσι δεν ειναι?
στο www.allposters.com και κατηγορια erotic art υπαρχουν φωτο που σιχαινομαι επειδη προβαλλουν ανθρωπινα μελη και τιποτα αλλο, σαν ακεφαλα αγαλματα με ωραιους μυς στους μηρους και μπολικη γυαλαδα στο δέρμα
καλαβαινω οτι ο φωτογραφος σε γυμνες καλλιτεχνικες φωτογραφησεις προβαλει τον "αρχαιον κουρο" ή την "κόρη" υμνωντας ας πουμε τον αιωνιο εφηβο και εφηβη και την εμορφια τους (στο σωμα), αλλά για μενα, το χαμογελο του κουρου, ειναι ολα τα λεφτά!
hulia, λοξοδρομημενο βλεμμα σημαινει ειτε οτι φοβαται κατι οταν τον πλησιαζει η μαμα σου για χαιδεμα ειτε οτι το iq του δεν ειναι ιδιατερως υψηλο
σε καθε περιπτωση με συγκινησες με τη διασωση του κουταβιου, εμενα μου κολησε ενα κανις και μια γατα, η φαση ειναι οτι τα ταιζω και κανουνε τρελη παρεα σε σημειο που το βρισκω ανωμαλο, της τραβαει τα αυτια και αυτη φωναζει ,μετα ομως παει αυτη και πεφτει επανω του για να παιξουν, δεν ξερω τι να πω
διαφωνω οριζοντιως και καθετως με τον μισελ (φουκω)
το σωμα ειναι η φυλακη (τα φυσικα ορια) της ψυχης, οσο ζουμε τουλαχιστον, μετα δεν ξερω τι παιζει
με προβληματισες υποκειμενο δικαιου!
ενταξει, τώρα το εννοησα, ο μισελ μας λεει οτι η ψυχη περιοριζει την πραξη αφου αυτη δινει εντολες στο σωμα να κουνηθει απο τη θεση του (και να κανει πράξη αυτο που σκεφτεται)
εαν η ψυχη ειναι δειλη, πως θα απελευθερωσει το σωμα?
black swan said...
"ΥΓ. Κατά τη γνώμη μου, η πορνογραφία είναι ο ερωτισμός των πτωχών τω πνεύματι".
Και μόνο ότι επιμένετε να χρησιμοποιείτε την λέξη πορνογραφία είναι δηλωτικό. Κατά τα άλλα το σχόλιό σας δικαιολογεί τον απολυταρχισμό του Πλάτωνα. Λέτε: "Η σεξουαλικότητα, η επιθυμία και η ηδονή είναι εν υπνώσει ηφαίστεια, που δεν μπορούμε να τα αφυπνίζουμε απερίσκεπτα. Η ρύθμιση της επιθυμίας είναι καταστατική του ανθρώπινου είδους".
Ακριβώς αυτό προσπαθούν να κάνουν όλοι οι ολοκληρωτισμοί και όλες οι θρησκείες - αν καταπνίξουν τα ηφαίστεια, να "ρυθμίσουν" τις επιθυμίες, να μας ελέγχουν...
Κρίμα.
cobden said...
Κύριε Δήμου, το Η ΚΡΥΦΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΣΤΩΝ είναι εξαντλημένο πια?Τόσα χρόνια ψάξιμο σε βιβλιοπωλεία, δεν το έχω βρεί πουθενά...
Δυστυχώς, ναι. Και ο (η) εκδότης δεν θα το ξανακυκλοφορήσει. Το κείμενό μου πάντως είναι στο Site μου
trelo senario said...
Το τι είναι φυλακή για το άλλο (ψυχή-σώμα) δεν προωθεί και πολύ τη συζήτηση. Κυρίως με τα τελευταία πορίσματα της ιατρικής και τη μαζική είσοδο των ανατολικών τεχνικών θεραπείας, αυτός ο διαχωρισμός σώματος/πνεύματος έχει πάψει ουσιαστικά να ισχύει.
--
εννοεις την ολιστική θεραπεια? (holistic therapy ,holistic approach)
Ανάθεμα τον Πλάτωνα!
Συμφωνώ απολύτως ;)
Ο πολιτισμός σχετίζεται άμεσα με την καταπίεση της επιθυμίας ("Ο πολιτισμός πηγή δυστυχίας", Σ. Φρόυντ) επομένως ο ΝΔ γίνεται απόλυτος όταν αποδίδει στις θρησκείες και τους ολοκληρωτισμούς - μόνον - την καταπίεση της επιθυμίας. Άλλωστε, οι θρησκείες δεν είναι (ήταν) τίποτε άλλο παρά θεσμοί κοινωνικοποίησης και εκπολιτισμού (ναι!) - άσχετα με το γεγονός ότι οι μετατράπηκαν σε μηχανισμούς καταπίεσης. Άραγε η θρησκεία των αρχαίων Ελλήνων (με την Αφροδίτη, το Διόνυσο και τις Μαινάδες) προσπαθούσε να καταπνίξει την ερωτική επιθυμία;
Εν πάση περιπτώσει - και ο ΝΔ το γνωρίζει - ούτε ο απολυταρχισμός του Πλάτωνα είναι τόσο απόλυτος όσο παρουσιάζεται, ούτε οι θρησκειες υπάρχουν μόνο και μόνο για να καταπνίγουν την ερωτική επιθυμία.
Όσο για τη χρήση του όρου πορνογραφία (με τα παράγωγά της) και τη χρησιμότητά του, πού θα κατατάσσατε π.χ. τη Βέρα Λάμπρου ή τo Πρώτο Θέμα;
trelo senariio
στην ελλαδα μπορει να κοιμαται το κρατος, αλλα σε ιδιωτικο επιπεδο, οι "θεραπευτες με μετζουνια" ειναι παρα πολλοι
εχω γνωστη που τα δοκιμαζει ολα, και ειναι και πανακριβα, μου ειπε οτι ολοι αυτοι οι "ειδικοι ενναλακτικης θεραπειας" εχουν δουλειες με φουντες στην Αθηνα.
οπως ξερεις ο ελληνας λατρευει το χαπακωμα περισσοτερο απο καθε αλλο ευρωπαιο, λογικο ειναι να τρεχει και στα ματζουνια
προς θεου, δεν εννοω οτι στο εξωτερικο ειναι απατεωνες, απλα λυπαμαι που και παλι βγαινουμε ουραγοι και μαλιστα σε εναν τομεα ,την ιατρικη, οπου πιστευω οτι εχουμε μια κλίση ως εθνος, περα απο τα φακελακια(που ειναι ηθικο θεμα) οι ικανοτητες των γιατρων μας ειναι καλες
@Mickey
Ανφόρτσουνατ-λι, δεν έιναι φάρσα. Με πήρανε τηλέφωνο, πήγα και στη Τράπεζα που το επιβεβαίωσε κι έγινε η διαδικασία ακύρωσης/επανέκδοσης
Ας φανταστούμε όμως μια κοινωνία που επιτρέπει τον ελεύθερο έρωτα, σε δημόσιους χώρους, στην καθισιά μας που λένε. Σου ήρθε. Το έκανες! (σκηνές ανάλογες σε κοινή θέα-ως να ήτο «φυσιολογικό»- έχω συναντήσει μερικές φορές με ξένα νομίζω ζευγάρια. Μπορώ να πω ότι το θέαμα ήταν όμορφο κι όχι αποκρουστικό όπως θεώρησαν κάποιοι που τους πήραν είδηση και τους έκαναν τις απαραίτητες συστάσεις (για να το πω ευγενικά). Τα παιδιά είχαν το βλέμμα τής φωτογραφίας του γάτου. Τίποτα το αισχρό, το ακραίο. Και φυσικά το έκαναν με κάποια διακριτικότητα, δεν έβγαζαν και τα μάτια τους. Το έκαναν από ανάγκη.
Το καλοκαιράκι μας προσφέρεται για «υγιείς συναντήσεις». Τώρα που ο γυμνισμός δε θεωρείτε πια κ τόσο μίασμα...ο έρωτας παραμονεύει παντού. Υπάρχουν και οι σκηνούλες για μια πιο κοντινή επαφή με τη φύση, αλλά και με το σώμα του άλλου που έρχεται αλμυρό, νοτισμένο και κάθιδρο κατευθείαν από τη θάλασσα...στη θάλασσα. Των φιλιών και των περιπτύξεων!
Μετά έρχεται ο «παγερός» χειμώνας. Οι άνθρωποι απομακρύνονται. Ο έρωτας επαναπροσδιορίζεται. Άλλες νόρμες. Άλλες επινοήσεις και τεχνικές «διευκολύνσεις». Περισσότεροι κανόνες. Περισσότερος ορθολογισμός. Μέσα σ αυτήν την τρεχάλα και στο λίγο χρόνο που σου μένει, πως να εξηγείς διαρκώς ότι δε είσαι ελέφαντας. Προσαρμόζεσαι.
Τώρα βέβαια αναρωτιέμαι. Αν όλα ήταν φυσικά και ελεύθερα...μήπως ο έρωτας θα έχανε κάτι απ το μυστήριο του? Η πολλή αγάπη βλάπτει σοβαρά το σεξ. Ίσως γιατί όλη αυτή η περιοριστικότητα μας απομακρύνει απ την εγγενή δυνατότητα να πλησιάζουμε. Και μάλιστα με πάθος. Φανταστείτε να ερχόταν απ το διπλανό τραπέζι ο κύριος και να το πρότεινε ( σε σας που σκέφτεστε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο) δε θα σκεφτόσασταν: « Μα έτσι δεν έχει σασπένς! Θέλω να ζήσω το μεγάλο έρωτα! Μπουχουχου». Δεν βρίσκουμε άκρη οι άνθρωποι με τη λίμπιντο....
Δύο εξ απαλών ονύχων παρεμβάσεις.
1. Ποιός θυμάται τις ελάχιστες παραστάσεις του θεατρικού "Πορνογραφία" με την υπέροχη ομώνυμη μουσική του Μάνου Χατζιδάκη. "Πορνογραφία σημαίνει συνουσία στο φως των αστεριών" Επαιζε η Σαπφώ Νοταρά !!!! Στην Αγίου Μελετίου.
2. Ο Θωμάς Κοροβίνης έχει γράψει ένα υπέροχο λαϊκό τραγούδι για την δαιμονοποίηση της ηδονής από τον Χριστιανισμό με τον τίτλο "Σαλώμη"
Κι ας μη ξεχνάμε ότι ο Πλάτωνας ανέδειξε με τους διαλόγους του τον μεγαλύτερο φιλόσοφο όλων των εποχών. Τον Σωκράτη.
Τον Σωκράτη που χάσκοντας μπροστά στο τείχος της Ποτείδαιας συνελάμβανε ιδέες που άλλαξαν οριστικά το ρου της Ιστορίας.
Τον Σωκράτη του Σωφρονίσκου και της Φαιναρέτης, τον Freud πριν τον Freud.
Τον Σωκράτη που με την αυτοθέλητη θυσία του, και χωρίς υπερουράνιες εκκλήσεις, έδωσε το μέτρο της ανθρωπιάς, της αυτοθυσίας, της νομιμότητας και της ηθικής.
trelo senario said:
"Συμφωνώ λοιπόν μαζί σου ότι χωρίς "σασπένς" η ηδονή περιορίζεται."
(Εισαι και σενάριο, είσαι και τρελλό...άκουσες τι είπε ο Μίκυ?φτιάξε ένα μπλοκάκι να ξέρουμε που πατάμε και που μιλάμε;))
Και που συμφωνείς...ζε λύνεται το πρόβλημα. Τι προτείνετε?
Πάντως την τελευταία φορά που μου είχε συμβεί κάτι τόσο φυσικό και αφθόρμητο..ο σύντροφός μου με ρώτησε:"Εχεις ζήσει ποτέ τον μεγάλο έρωτα?"
Ζντουυυπ! (γιατί εκεινο ασφαλώς-αν και καλό- δε λογιζόταν και για τόσο σπουδαίο...αφού δεν είχε κ το απαραίτητο σασπένς τού τσιτσιρίσματος!;))
εδω παιζει πολυ teasing....βλεπω...
μη τον κατηγορουμε τον Πλατωνα...πολυ ανθρωποι τη βγαλαν καθαρη στο ονομα του...κανοντας ερωτα...γκρηκ λοβ που λεμε
υποκειμενο ,μεταξυ αλλων, said:
"...(η ψυχη) συμβάλλει στην υποταγή του σωματός του σε μία εξουσία ανώτερη από αυτόν..."
οι διαφημιστες απευθυνονται στην ψυχη και οι παραγωγοι προιοντων στις φυσικες μας αισθησεις
παντα νικουν οι πρωτοι ομως, μπορουν να πεισουν την ψυχη σου να αγορασει ενα προιον που τα φυσικα αισθητηρια (οσφρηση, οραση, κτλ) σου λενε οτι δεν ειναι ποιοτικο.
glenn said...
"Τον Σωκράτη που με την αυτοθέλητη θυσία του, και χωρίς υπερουράνιες εκκλήσεις, έδωσε το μέτρο της ανθρωπιάς, της αυτοθυσίας, της νομιμότητας και της ηθικής"
ανθρωπιά, ηθική, αυτοθυσία και νομιμότητα, τουλάχιστον στην "απολογία", βγάζουν ένα θηριώδες μίγμα, που οδηγεί τον Σωκράτη σε έναν απάνθρωπο, ανήθικο, παράνομο (με ψευδείς κατηγορίες) θάνατο.
Εξάλλου, δεν ξέρουμε τι είπε ο Σωκράτης, ξέρουμε μόνο τι ο Πλάτωνας του αποδίδει.
Είπες heinz: "Εξάλλου, δεν ξέρουμε τι είπε ο Σωκράτης, ξέρουμε μόνο τι ο Πλάτωνας του αποδίδει."
Δεν με διαβάζεις προσεκτικά. Είπα στην αρχή "Κι ας μη ξεχνάμε ότι ο Πλάτωνας ανέδειξε..."
εγω μια χαβουζα ξερω και ειναι περιοχη στην κεντρικη λεμεσο
εχει και εκκλησια, νομιζω ειναι ο "Αγιος Ιωαννης της Χαβούζας"
στο θεμα μας: εαν καταλαβα καλα ο φουκω λεει οτι η ψυχη κανει κουμαντο, ωραια, υπαρχει και η θεωρια οτι οι ορμονες κανουν κουμαντο, μερικες φορες οι ανθρωποι νομιζουν οτι βρηκαν τον καταλληλο ετερον ημισυ με μονο μια ματια ή ακομα και απο πολυ μακρια, απο χιλιομετρο μακρια!
"κεραυνοβολος ερωτας" "ερωτας με μια ματια", πρεπει να εχει σχεση με τις ορμονες (με το σωμα),
την εποχη του one night stand τι θεση εχει η ψυχη?
οποτε δεν κανει παντα κουμαντο η ψυχη
Ο Β. Ράιχ, μιλά για τρία βασικά ορμέμφυτα:
- Γνώση
- Εργασία (δημιουργία)
- Έρωτας
Σε μια πολύχρονη πορεία, ο Ράιχ ανέπτυξε τη θεωρία του που, με πολλή βιάση φροϋδιστές και κομμουνιστές την έθαψαν (με τη συνεργασία και άλλων ευαγών - πέραν του ατλαντικού) ιδρυμάτων.
Μια θεωρία που ,τεκμηριώθηκε και εργαστηριακά (πρβλ. "Χειρόγραφα οργόνης"). Και που δεν έχει μέχρι σήμερα καταρριφθεί, απλώς από πολλές πλευρές έχει συστηματικά αγνοηθεί.
IMAO (in my arrogant opinion) το πλέον σημαντικό του έργο ήταν "Η μαζική ψυχολογία του φασισμού".
Εκεί ο Ράιχ εξετάζει λεπτομερώς το φασιστικό φαινόμενο και αναζητά τις πηγές του αυταρχισμού στην στρέβλωση της γενετήσιας οικονομίας.
Γενετήσια οικονομία ονομάζει τη διαχείριση του γενετήσιου ενστίκτου (ορμέμφυτου).
Ο Ράιχ ισχυρίστηκε (κι όπως είπα απέδειξε) ότι η στρεβλή διαχείριση του γενετήσιου ενστίκτου, προσφέρει το υπόστρωμα για να δεχθεί/ασκήσει ο άνθρωπος όλες τις νόρμες της αυταρχικής διαχείρισης, με επέκταση έως και το μαζικό φασιστικό φαινόμενο.
Δε μπορώ εδώ να αναφερθώ εκτενώς, υπάρχουν όμως τα κείμενά του.
---- ΓΕΓΟΝΟΣ!!!!
Αν κι έχουν γίνει φιλότιμες προσπάθειες να θαφτεί ο Ράιχ, στην Ευρώπη σήμερα λειτουργούν ινστιτούτα Ράιχ.
Ένα από αυτά στη γενέτειρά του, Αυστρία. Οι απόψεις του Ράιχ εκεί, είναι διαδεδομένες. Πριν καμμιά δεκαριά χρόνια, στο αυστριακό κοινοβούλιο, ο ηγέτης των σοσιαλιστών ισχυρίστηκε (προφανώς σε μια έκρηξη spin-off ραϊχισμού):
- "Οι σεξουαλικά υγιείς ψηφοφόροι ανήκουν στην Αριστερά"!!!
Ο ηγέτης των συντηρητικών φρίκιασε και ξεδίπλωσε μια παλαβή ομιλία περί της υγιούς σεξουαλικότητας των συντηρητικών ψηφοφόρων!!!!
glenn said...
"Δεν με διαβάζεις προσεκτικά. Είπα στην αρχή "Κι ας μη ξεχνάμε ότι ο Πλάτωνας ανέδειξε."
Αυτό λέω: Ο Πλάτωνας ανέδειξε τον Πλάτωνα!!!!
καλα μιλαμε πολυ πλακα, εγω ξερω μονο το τριτο ράιχ και απο πλατωνα μονο τον σωκρατη, τρεχα γυρευε
η ταινια λαρυ φλυντ VS people (καπως ετσι λεγοταν, βαριεμαι να το ψαξω) μας περιγραφει ακριβως πως απελευθερωθηκαν οι αμερικανοι απο τον πουριτανισμο στα ΜΜΕ
εμεις αργησαμε λιγο αλλα τα τελευταια 10 χρονια του δωσαμε και καταλαβε!
Μιάς και αναφέρθηκε η ταινία People vs Larry Flynt να επισημάνω την σκηνή όπου ο Λάρυ μπροστά στο ακροατήριο έδειχνε σε βίντεο σκηνές πολέμου, σκοτωμούς, ακρωτηριασμούς ακόμα και μικρών παιδιών.
Και σε επόμενη σκηνή μία ωραία κοπέλα που κινούνταν όμορφα, γλυκά.. Και φωνάζει:
Πείτε μου εσείς άνθρωποι, ποιό θεωρείτε αισχρό, ποιό θεωρείτε πορνογράφημα, από ποιό θέαμα θα πρέπει να προφυλάξουμε τα παιδιά μας...?
Γιατί οι κάθε #@?&%!$θρησκεία που μας τυρρανάει με το ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΦΥΣΗ δεν επέβαλλε ως βρωμιά και αίσχος τους κάθε λογής πολέμους?
Υπάρχει κάποια ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΜΙΑ απάντηση?
ΥΠΑΡΧΕΙ?
Κάτι σαν "δίνω στον διψασμένο την πηγή και να του λέω: Απαγορεύεται!, Αντ αυτού, θα με δοξάζεις που σούδωσα την πηγή!!!"
Η μην του τη δώσεις ή μην το απαγορεύεις.
Παρά φύση εγώ δεν ζω.
Αίσχος....
Κ. Δήμου.
Πάλι ταυτοποιείτε.
Δεν είναι ανάγκη να διαβάζουμε τον Πλάτωνα κατά τρόπο «πλατωνικό», δηλαδή ασκητικό, εποικοδομητικό, χριστιανικό.
Δεν είναι ανάγκη να θεωρούμε την ταπείνωση του σώματος ταπείνωση των ηδονών, των παθών, της σεξουαλικότητας.
Ο Πλάτων κοιτάζει πιο ψηλά απο οτι μερικοί νομίζουν.
Τα προβλήματα που τον απασχολούν είναι το ρητό και το άρρητο, δηλαδή οι κανόνες της λογικής.
ΥΓ. Ετσι για να καταλάβετε απεχθανόμουν από παιδί τον Σωκράτη και το τυραννικό του πάθος για τις αδιέξοδες «ηθικές» ετυμηγορίες και την εκμαίευση ορισμών με καισαρική.
Απεναντίας αισθανόμουν μεγάλη συγκίνηση ακούγοντας για τους σοφιστές ή τον Διογένη τον Κυνικό.
Στη γραμμή που χάραξε ο Σωκράτης, οι άνθρωποι ξέρουν ότι αυτό που επιτρέπεται να επικαλεστείς ελεύθερα, δηλαδή χωρίς κίνδυνο, είναι το ανυπόστατο, αυτό απ' το οποίο δεν απειλείσαι, π.χ. η αρετή. Φυσικά πεθαίνεις ψυχικά, είναι το πεπρωμένο του ψεύτη, αλλά κάτι τέτοιο μικρή σημασία έχει άπαξ και εξασφαλιστεί η ακροαματικότητα, το νούμερο επί σκηνής.
Τώρα, και αφού τσαλαπατήθηκε άδοξα ο κρίνος της αρετής τόσων και τόσων κορασίδων που μεγάλωσαν με γαλλικά και πιάνο ή με τα λενινιστικά αναγνώσματα της μεταπολίτευσης, μπορεί κανείς να ισχυριστεί, ακόμη και αν απευθύνεται σε δύσπιστους, ότι η καημένη η αρετή δεν άντεξε στον χρόνο, το δε πτώμα της, έτσι όπως το περιφέρουν οι "θρησκευόμενοι", βρομάει μέχρι την άλλη άκρη του ηλιακού συστήματος.
Αναθεμα τον Σωκράτη!
ελα και μου ελειψες, φανταζομαι ειχες παει για μεσημεριανο
εγω για φραουλες
@blackswan: Ο ΝΔ ποτέ δε θα συμφωνήσει σε ανάθεμα του Σωκράτη. Έχει πάρει ο ίδιος και τις γλύκες, αλλά κυρίως τις πίκρες του να είσαι αλογόμυγα...
Πολύ ενδιαφέρον θέμα και το δοκίμιο το ευχαριστήθηκα.
Πραγματικά τα συμπλέγματα που μας έχουν απομείνει πάντα με απασχολούσαν, και εντάξει ενώ η λογική μου λέει ότι αυτά τα πράγματα είναι φυσιολογικά κάτι μέσα μου συνεχίζει να τα βλέπει σαν κάτι το κρυφό, το οποίο είναι απόλυτα φυσιολογικό μόνο σε ιδιωτικά πλαίσια. Παλιότερα δεν μπορούσα να πιστέψω πως αυτά είναι συμπλέγματα του χριστιανισμού γιατί θεωρούσα ότι τα πράγματα είναι χαλαρά σήμερα και απέχουμε αρκετούς αιώνες από αυτά. Τότε νόμιζα πως η αίσθηση της ντροπής του γυμνού είναι στη φύση του ανθρώπου σαν κάποια δικλείδα ασφαλείας. Κι όμως αναθεωρήσα τον τελευταίο καιρό και ιδαίτερα από τη συζήτηση και το δοκίμιο. Αφού υπάρχουν και πιο πρόσφατα παραδείγματα..
Κάτι άλλο που θεωρώ πως δείχνει το πως νοιώθουμε με όλα αυτά είναι το χιούμορ. Γελάμε περισσότερο (και πιο πονηρά) με τα σεξουαλικά ανέκδοτα. Επίσης κάπου κάπου με προβληματίζει που χρησιμοποιείται το σεξουαλικό χιουμορ για να μειώσει ανθρώπους. Αφού υπάρχει ταμπού με το σεξ, έτσι και οι σεξουαλικές προσβολές πειράζουν πιο πολύ από όλα. Θλιβερό.
O ΠΛΑΤΩΝ ΩΣ ΠΟΙΗΤΗΣ!!!..πριν ασχοληθει με την σωκρατικη φιλοσοφια,εγραφε ποιηματα,μεχρι που γνωρισε το Δασκαλο
και ειπε την "ναζιστικη" φραση:ΗΦΑΙΣΤΕ
ΕΛΑ ΕΔΩ!Ο ΠΛΑΤΩΝ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!..καιγοντας τα ποιηματα του
Αυτα που διασωζονται,αυθεντικα ή οχι,φερουν το ονομα του...
ΤΑ ΑΣΤΡΑ ΚΟΙΤΑΣ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ;ΑΧ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΟΥΡΑΝΟΣ!ΝΑ ΣΕ ΚΟΙΤΩ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΜΑΤΙΑ!...
ΕΝΝΕΑ ΤΙΣ ΜΟΥΣΕΣ!λενε..λαθος ο αριθμος!
Ειναι και
η Μυτιλινιά,η δεκατη!
Ανθελλην said:
"Δεν ξέρουμε αν ο Χριστός ήταν πουριτανός."
αυτο εξαρταται απο την εβραικη θρησκεια με την οποια μεγαλωσε, και απο το ποσο το φιλοσοφησε μετα οταν καταλαβε οτι ηταν ο ...θεος
ο αβρααμ παντως ειχε χαρεμι
Και για να μη χαϊδεύουμε αυτιά. Όση εμφανή θρησκευτικότητα δεσμεύει τον blackswan, άλλη τόση δεσμεύει τον ΝΔ. Μόνο που αυτή του δεύτερου είναι πολύ πιο εκλεπτυσμένη. Κινείται στο επίπεδο της τέχνης. Η τέχνη για τον ΝΔ έχει υποκαταστήσει έναν θρυμματισμένο πουριτανισμό. Ο ΝΔ νοιώθει ελεύθερος στην τολμηρή τέχνη, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που ο blackswan θα νοιώσει ελεύθερος ξαποσταίνοντας δίπλα σε μια μυρτιά στην Ιβήρων.
attention troller sisters and bros
εχω κι εγω μπλογκ, ειναι troller-friendly σαν του κυρίου Δήμου!
Η κοινωνία φρόντιζε, αν μια γυναίκα έβγαινε από τον καλό δρόμο (`παραστρατημένη'), να μην μπορεί εύκολα να ξαναγυρίσει στην αρετή (`της βγήκε το όνομα'). Έτσι εξασφάλιζε τη συνεχή προμήθειά της σε πόρνες - για να καλύπτει τις ακόρεστες ανάγκες της.
Η κρυφή ζωή των αστών
---
η κοινωνια τελικα ειναι μεγαλη π.ορνη
Πολύ ωραίο! Χθες μας ( με) ρίξατε στα τάρταρα της μελαγχολίας κ σήμερα αυτό.
Ο Μέγας Πλάτων, δεν χώνευε κ τους μάγειρες, τους θεωρούσε υποκινητές της ακολασίας. Είχε απόλυτο δίκιο βέβαια. Τί σεξ, τί φαγητό.
Εγώ δεν είμαι απλά λάτρης της ερωτικής τέχνης, είμαι κ μεγάλος λάτρης της τέχνης της πορνογραφίας κ μην αρχίσουμε τώρα τί είναι πορνογραφία κλπ. Σε μένα που αρέσει ξέρω τί είναι καλή πορνογραφία κ τί συνιστά χυδαιότητα. Όσοι έχουν την απορία πάντως, συνιστώ το ίδιο που συνιστώ κ για την εκπαίδευση των γευστικών καλύκων.
Τρώγοντας κ μαγειρεύοντας εκπαιδεύεσαι στη γαστρονομία. Τα αυτά ισχύουν κ στις αδελφές τέχνες.
σημερα εμαθα αρκετα για την φιλοσοφια του Πλάτωνα, μεταξυ άλλων:δεν χώνευε τους μάγειρες!
η ερωτικη του ζωη πώς ηταν? αυτο μενει να μαθω τώρα
Ανάθεμα και τον Spencer Tunick για τις φωτιές που θα ανάψει στην Αθήνα καλοκαιριάτικα.
Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής:
www.spencertunick.com
Θα σηκωθεί το ορθόδοξο παπαδαριό και θα τον πάρει αυτόν και τα μοντέλα του με τις πέτρες...
harry θα ... πας;
Aπο τη στιγμη που εφυγε ο Ασκητης απο τη Βουλη(λογω ασυμβιβαστου)δεν εχουμε καμια ελπιδα να δουμε τον Ερωτα με τον
Πολιτικο λογο να συνουσιαζονται.Τα ιδια ξυλινα προφιλ!Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΒΟΥΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ...βαρετη,λαμπερη και ξενερωτη...
Κύριε Δήμου,
Το περασμένο Σάββατο είδα στην εκπομπή "Στα Άκρα" στην οποία είχατε συμμετάσχει και εσείς προ ολίγων εβδομάδων, τον κ. Ράμφο, ο οποίος, πρέπει να στηρίζει τον φιλοσοφικό του στοχασμό στην (Ορθόδοξη) Χριστιανική σκέψη και μάλλον όχι στην φανατική.
Σύμφωνα με αυτά που έλεγε, αλλά και από επιφυλλίδες και συμμετοχές σε εκπομπές που έχω διαβάσει και άλλων διανοητών της συγκεκριμένης σχολής, όπως ο π. Φιλόθεος Φάρος, ο Χριστιανισμός είναι μάλλον μονιστικός παρά δυιστικός. Για αυτό και στο Σύμβολο της Πίστεως γίνεται ανφορά στο "Προσδοκώ Ανάσταση Νεκρών" παρά σε απελευθέρωση της ψυχής από το ρυπαρό σώμα κλπ (ήταν ενδιαφέρον ότι στην συγκεκριμένη εκπομπή, οι συνεργάτες είχαν κάνει "έρευνα" στο δρόμο, για το εάν οι περαστικοί πίστευαν στην Ανάσταση ή στην αθανασία και με βάση ποιες (παρ)ερμηνείες δικαιολογούσαν τις απαντήσεις τους.
Όσο για το προπατορικό αμάρτημα, εάν θυμάμαι καλά από τα θρησκευτικά, ήταν το ξύλο της γνώσεως παρά ο έρωτας. Στο κάτω κάτω, αφού και το σώμα το είχε φτιάξει ο Θεός, γιατί ο έρωτας να είναι αμαρτία; Έχω την αίσθηση ότι την συσχέτιση προπατορικού αμαρτήματος και ερωτικής πράξης την έκανε ο ιερός Αυγουστίνος.
Το κείμενο, πάντως, είναι πολύ ωραίο και νομίζω άνετα θα μπορούσε να προλογίσει, να συνοψίσει, να θέσει περαιτέρω ερωτήματα κλπ τον πρώτο τόμο του βιβλιόυ του Καρλ Πόππερ:
Η Ανοικτή Κοινωνία και οι Εχθροί της-Η γοητεία του Πλάτωνα.
νον πραιβετ λαιφ, pardon me mate but, χεστηκα τι θα κανει ο τουνικ
και εσυ τι εισαι? ο εκπροσωπος του στο trendy athens by night?
castolidefkis said...
"Ασε δε το κυνήγι που τρώνε οι "παλιολεσβίες" στην Ερεσσό από "αγανακτισμένους" λεσβίτες, που "τρέμει" το φυλλοκάρδι τους για όσα βλέπουν τα "παιδιά" τους. Το "έλα να δεις" γίνεται!!!"
Και που να δεις το ανάποδο: το κυνήγι που τρώνε οι "άντρακλες", από τις αγριο-λεσβίες.
Και για να εξηγηθώ:
Δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα με τους άντρες που τους αρέσουν οι άντρες και με τις γυναίκες που τους αρέσουν οι γυναίκες. Τα ανδρογύναικα και τα γυναικό-ανδρα είναι που δε μπορώ.
Γιατί δεν μπορούν ρε γαμώτο να είναι ομοφυλόφιλοι σαν άντρες ή σαν γυναίκες, αλλά υιοθετούν ανάποδα πρότυπα συμπεριφοράς και γελοιοποιούνται????
Και έχω καλό φίλο, που είναι ομοφυλόφιλος. Το πρόβλημά του είναι ότι είναι κι ωραίος άντρας, κι έχει πέραση (στις γυναίκες). Με τι κακία γελάμε με τις γυναίκες που του την πέφτουν, (οι υπόλοιποι από τη ζήλια μας) δε λέγεται
:-))
Αρχίζω και γίνομαι ενοχλητικός, αλλά δεν πολύ-ασχολούμαι με τον Πλάτωνα μια και επί πολλά χρόνια μας έχει αποχωριστεί και δεν έχω καμιά μεγάλη παρελοθοντο-μανία ειδικά με τους αρχαίους Έλληνες και τις φιλοσοφίες τους. Απλά τους βρίσκω ενδιαφέροντες σαν απομεινάρια κάποιου πολιτισμού που καλώς ή κακώς έχει ξεπεραστεί. Προτιμώ τους νεότερους φιλόσοφους τους οποίους χρησιμοποίησαν σαν πλέγμα προστασίας τα περισσότερα κοινωνικοοικονομικά συστήματα για να δικαιολογήσουν τα πεπραγμένα των.
Ο έρωτας έχει την δική του θέση στη ζωή , η αγάπη το ίδιο , ο Πλάτωνας ας μείνει εκεί που είναι σαν αρχαίος φιλόσοφος και ας αφήσει εμάς τους πτωχούς να ζήσουμε την εποχή μας.
Ας προσπαθήσει ο καθένας να βρει μια εσωτερική ισσοροπία ανάμεσα στο τι σκέφτεται και τι αισθάνεται και τι πράττει με το μυαλό και το σώμα του . Το μυαλό είναι ο χειρότερος πορνογράφος απλά το σώμα είναι ο κοντυλοφόρος..
Ευτυχώς υπάρχουν πολλοί αξιέπαινοι που προσπαθούν να μορφοποιήσουν την εικόνα του μυαλού μας ,και να δούμε ακόμα και στην παραμικρή εμφάνιση κρέατος από αρνάκι του Πάσχα σεξουαλικό υπονοούμενο, που αν δεν τους είχε ακούσει ποτέ πιθανόν να έβλεπε το χιόνι άσπρο . Αλλά με τόσες διαφημίσεις που βλέπω στο κουτί μάλλον και το αρνάκι έγινε τσόντα..
Αρχίζω και γίνομαι ενοχλητικός, παρακαλώ αγνοήστε με…
@castolidefkis ..την θελουν ομως για
το marketing του Νησιου..
Ολο δυσκολιες εχει αυτο το touristic management..
A,ρε Πετραλια κανε τα κολπα σου!!!!!!
@righttochange..εχω ακουσε και τον Ζουραρι,και τον Γιανναρα,και τον Ραμφο..θεωρητικα τεκμηριωνουν αυτο που λενε("Ψυχροι" Προτεσταντες,"Ζεστοι" Ορθοδοξοι)και διαθετουν ενα ερωτικο,δυναμικο λογο σε σχεση με τους ξυλινους πολιτικους..
Ρωτα ομως και τις οργανωσεις,τους αγιορειτες..το πληρωμα..ΤΙ γνωμη εχουν για αυτους...
Α,ξεχασα και τον Μακαριωτατο....
@ergotelina
Ειλικρίνια: τις σκέψεις του Γιανναρά τις γνωρίζω κάπως, κυρίως από τις επιφυλλίδες στην Καθημερινή: νομίζω η κύρια θέση του είναι μία ιδεατή, κατά αυτόν, κλειστή αγροτική κοινωνία- ό,τι κριτίκαρε και πολέμησε ο Πόππερ δηλαδή. Την σκέψη του Ράμφου, λιγότερο: νομίζω ότι και η ελληνική σκέψη πέρα από την Αρχαία μπορεί να προσφέρει στον Ευρωπαϊκό πολιτισμό, τον Ζουράρι καθόλου.
Δεν νομίζω, όμως, ότι μπορούμε να ταυτίσουμε τον Ράμφο με τον Ζουράρι και τον Γιανναρά, μόνο και μόνο επειδή και οι τρεις έχουν ως κεντρικό σημείο τον Χριστιανισμό. Αυτό συνιστά υπεραπλούστευση.
Αυτό που με προβλημάτιζε τις προάλλες ήταν η διάκριση που κάνουν μεταξύ "ατόμου" και "προσώπου". Σε τελική ανάλυση έχει διαφορά; Συντελεί ο ένας ή άλλος όρος στην ευτυχία του ανθρώπου κλπ, ή απλώς είναι παραπλανητικό παιχνίδι με τις λέξεις;
Τέλος πάντων μπορεί να λέω και βλακείες.
Advavenur
Δεν μπορώ να πω ότι έχω το γνωστικό υπόβαθρο να παραθέσω γνώσεις και παρ’ όλο που με ευχαριστεί να διαβάζω τα γραφόμενα σας αναρωτιέμαι αν βοηθώ σε κάτι με όσα έγραψα, απλά εγώ είδα μια άλλη σκοπιά σε όσα έγραψε ο κ.Ν.Δ. είναι η άποψη της βιομηχανοποιημένης χρήσης κάθε ερωτικού συμβόλου.
Δες γύρω σου , όλα μα όλα έχουν μια ανεπαίσθητη δόση ερωτισμού. Είναι όμως ερωτισμός? Ή είναι βιομηχανοποιημένο κρέας ? έτσι με εκνευρίζει που χρησιμοποιείται όλο αυτό το πλέγμα για να πουλήσει σε μένα σε σένα στον ένα τον άλλο που στην τελική θα τσιμπήσουν γιατί θένε να μοιάζουν…
με τη κλόντια σίφερ , και πως ? αμα πάρουνε το τάδε πατσουλί καλά λέμε ίδιες θα γίνουν …άμα φορέσουμε το σακάκι του ντιόρ θα γίνουμε ο μπελμοντό ο ίδιος καλέ…
ρε πως με εκνευρίζει η πλαστικούρα που κυκλοφοράει γύρω μου…
ειπαμε αρχίζω και γίνομαι ενοχλητικός..
εγώ πάντα αναρωτιώμουν αν όλες αυτές οι αρχαιοελληνικές ερωτικές ζωγραφιές, όχι τόσο αυτές που έκανε post ο ΝΔ, αλλά κάποιες άλλες που είναι πολύ ακραίες (περιλαμβάνουν όργια, ομοφυλοφιλία, παιδοφιλία κτλ) είναι γνήσιες ή προσεγμένο artwork τουριστικών ημερολογίων
Advadventure
Εχω μια φίλη. Διμετρη, δυναμική, όμορφη εώς εντυπωσιακή... Αντρες και γυναίκες τής λένε τα εσώψυχά τους. Και τέλεια (πρέπει να πιστέυουν όλοι εκείνοι που τη θαυμάζουν) ψυχολόγος!
Ομως η ίδια πολύ μοναχική. Συνηθίζει να λεει:"Ε, δε θα κάνω εγώ και τον άντρα, δε θα αλλάξουμε ρόλους. Αν ήθελε θα μου το είχε δείξει." Και ζει με το παράπονο ότι δεν υπάρχουν "αντρες". Νομίζω ότι εκει θα μείνει για πολύ ακόμα με τους διαχωρισμους που κάνει! Πράγματι, τέτοιοι άντρες (κομμένοι και ραμμένοι) δεν υπάρχουν. Φαντάζομαι ούτε και γυναίκες....Ευτυχως!
ΥΓ Εσυ βεβαια σε αλλο αναφερόσουν..αλλά να, οι συνειρμοί...
Κατά τα άλλα, μη κατηγορείτε τον Πλάτωνα. Ενα αστειάκι έκανε.
θα σας προτεινα να βγαίνετε με κάτω των δυο μέτρων. Χουφτ**νται-νουν με περισσότερη ευκολία. Παρντον.
Αρχαίο ερωτικό και συμποσιακό λεξιλόγιο Eπιμελεια ,Ροβηρος Μανθουλης…εκδ.Εξαντας..πολυ καλος και ο προλογος του Γεωργουσοπουλου..
stormider
ναι, ειναι αληθινες
και τα αγαλματιδια στα τουριστικα περιπτερα με ερεθισμενους σατυρους ειναι περα για περα αληθινα
@ergotelina
και μάλλον να διάβασα βιαστικά την απάντηση στην πρώτη απάντησή μου.
Ναι και εγώ έχω ενίοτε αυτήν την πεποίθηση ότι οι συγκεκριμένοι στοχαστές (δεν ξέρω, βέβαια για Γιανναρά και ΖΟυράρι) είναι μάλλον στην "μπούκα".
Στα απλούστερα: Ο ψηφοφόρος, ξέρει τί ψηφίζει; όχι τόσο ως κυβερνητικό πρόγραμμα, αλλά ως πολιτική φιλοσοφία. Σκεφτείτε το: εκλέγει ένα σοσιαλιστικό κόμμα και εξανίσταται, όταν αυξάνεται η φορολογία για μία κοινωνική πολιτική. Ψηφίζει ένα φιλελεύθερο και εξανίσταται όταν περιστέλλει το Κράτος και τις παροχές του.
Μάλλον δεν τον απασχολεί η θεωρία, αλλά το ωμό εγωιστικό συμφερόν: εγώ να είμαι καλά και άσε τους άλλους...
harry reloaded said...
"Μιας & αναφερθηκαν οι μυτιληνιοι,ειναι γραικοποιημενοι αλβανοι & τουρκοσποροι. "
Ναι, ναι δώστα όλα μεγάλεεεεεεε!!!!!!
Σου το ξαναλέω: δεν έχει αρκούδες στα βιβλιοπωλεία. Μπορείς να μπαίνεις ελεύθερα.
trelo senario said...
"Πού και πώς χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι αυτά τα αγγεία με τις ερωτικές σκηνές; Στο οικογενειακό γεύμα ή δείπνο με τα παιδιά αποκλείεται.."
Μάλλον μας διαφεύγει ότι οι αρχαίοι δεν ήταν χριστιανοί ε??
@trelo senario
Τι λέμε όλη μερα? Ότι η σεξουαλικότητα και το σκοινί με το παλούκι είναι άσχετα
@righttochange ..δε λες βλακειες,την ιδια απορια εχουν πολλοι..
το ατομο της Δυσεως και το προσωπο της καθ ημας Ανατολης...Οι πρωτοι ζουν σε μια συνεταιρικη κοινωνια με βαση το συμφερον..οι δευτεροι στων Ελληνων τις κοινοτητες..ετσι λενε..τωρα στην πραξη
μπορει να τυχει να βρεις και προσωπα
στη Δυση και σε ολο τον κοσμο..
μονο οι Ελληνες,ειμαστε κοινωνικοι;;
με βαση τη νεορθοδοξη θεωρια..
που δεν ειναι πουριτανικη...
αλλοτριωμενη ομως απο τους Μισιοναριους της Δυσεως...
(Δες και το Καταφυγιο Ιδεων του Γιανναρα..το αναφερει ο Νικος στην κρυφη ζωη των αστων..εδω
@trelo senario
όρθιο ούτε και γω. Ξαπλωμένο όμως???
εβαζαν μεσα νερο, κρασι, λαδι
τα ακριβα τα εκαναν δωρα στους ερωμενους τους
δεν ειμαι αρχαιολογος
Τι θα έλεγε ο Πλάτων για έναν αστικό παράφορο αιμομικτικό έρωτα ενηλίκων;
Ανέφικτο μεν, εκπληρωμένο δε;
Μια σάτιρα του οικοδεσπότη μας....
ΛΕΞΕΙΣ
Ας σκεφθουμε λέξεις.
Π.χ η λέξη << μουνι >> .
Λέξη σύντομη και ευηχη,
γένους ( περιεργως ) ουδέτερου.
Λεξη ανήθικη,βρώμικη
και αυστηρα απαγορευμενη.
Οι μορφωμένοι τη λένε :αιδοιον.
Οι άλλοι:το τέτοιο,το πράμα.
Και τα παιδιαλένε:πουλακι.
Κι έτσι,το καημένο δεν έχει νόημα.
( Ρωτήστε μια κυρια,πως το αποκαλει στο νου της,όταν το σκέπτεται? )
Και μόνο για να βρίσεις
θα το πεις - η πάλι
σε σπάνιες στιγμες λεξιλαγνειας.
Κι όμως η λέξη είναι ομορφη
και τόσο προσφιλες το είδος!
Να που μας έφεραν οι πουριτανοι!
Να το σκεφτόμαστε , να το θέλουμε αλλα να μην το λέμε!
σε ενα μουσειο σοκαριστηκα οταν ημουν αρκετα μικρουλα
οπως θαυματα μεναλομορφα αγγεια καλοδιατηρημενα ενα ενα και με τις περιγραφες τους ,στα αγγλικα, απο κατω το καθενα, να σου βλεπω ενα λιγο πονηρο
δεν ειμαι καλη στις περιγραφες, φανταστειτε 2 ανδρες αμουστακους, δηλαδη νεανιες, να κοιτανε ο ενας τον αλλον σε κοντινη αποσταση και των κατω μερος των μηρων τους ενωμενο, τα χερια τους δε κρατουσαν το ενα τον φελλό του αλλου
απο κατω το συγκεκριμενο αγγειο δεν ειχε περιγραφη, μονο αυτο αναμεσα στα άλλα, ειμαι σιγουρη οτι ελογοκρίθην
βρισκεται στο αρχαιολογικο μουσειο της λευκωσιας και ειναι αττικο!!! (μαρτυρα και αλλα πολλα για την επικοινωνια κυπραιων - ελληνων, εκτος και αν ο Χαρυς εχει να προσθεσει κατι εδω, ειμαι σιγουρη)
οι εικονες αυτες μας σοκαρουν χιλιετιες μετα τη δημιουργια τους, ε ενταξει..οχι ολους, σιγουρα ολες, αμα εισαι 14αρο κιολας!
free rider
τους αρχαίους Έλληνες και τις φιλοσοφίες τους. Απλά τους βρίσκω ενδιαφέροντες σαν απομεινάρια κάποιου πολιτισμού που καλώς ή κακώς έχει ξεπεραστεί".
Ναι αλλά περιέργως αυτά τα απομεινάρια είναι υπεύθυνα για τον τρόπο που σήμερα σκέπτεστε και ζείτε...
Kαι φυσικα ο << καθρεφτης >> ( το θεατρικο του Ν.Δ ) που σε μια σκηνη ο χορος επαναλαβάνει.... << ο έρωτας είναι αιώνιος και το εμπόριο ακολουθει και εκμεταλέυεται το πάθος
και ο πουριτανισμός είναι το πελώριο και το μοναδικο του ανθρώπου λάθους >>
Εύγε takis.
Είπες ΝΔ: "περιέργως αυτά τα απομεινάρια είναι υπεύθυνα για τον τρόπο που σήμερα σκέπτεστε και ζείτε..."
Και περιέργως πως, μας σιτίζουν κιόλας!
Nikos Dimou said...
"Ναι αλλά περιέργως αυτά τα απομεινάρια είναι υπεύθυνα για τον τρόπο που σήμερα σκέπτεστε και ζείτε... "
Θα έλεγα ωστόσο ότι, υπεύθυνη για τον τρόπο που σκεπτόμαστε και ζούμε είναι η ερμηνεία των "απομειναριών" από πλευράς Διαφωτιστών, κι όχι καθεαυτά τα "απομεινάρια".
Α, και << ο πουριτανισμος ζει >> απο τους νέους Ελληνες,βρειτε το....
Θυμαμαι μικρη τη σκηνη απ το μικρο σπιτι στο λιβαδι..η σπουδαγμενη στην Ευρωπη δασκαλα δειχνει στους μαθητες της αμερικανικης αγροτιας..εικονες απο την Αναγγενηση...γινεται χαμος!!!
Από παλιό κείμενό μου για τον Οιδίποδα:
Αμάρτημα στην (αρχαία) Ελλάδα δεν είναι ο έρωτας, αμάρτημα είναι η άγνοια. Τόσο μεγάλη η διαφορά με τον πολιτισμό της Δύσης! Όπου αντίθετα σε κάθε λογική ανθρώπινα ανθρώπινη, αμάρτημα είναι ο έρωτας κι η άγνοια θεϊκή!
Τι έγινε ο κόσμος; Λείπουν πολλοί! Δεν έλειπαν το Πάσχα και την Πρωτομαγία - και λείπουν τώρα...
Θα αρχίσω να παίρνω απουσίες!
Που είναι οι Παράγραφος, Αφροδίτη, Blade Runner, Απουσία, Gravoura, raffinata, Georgia m., Mary - και συνεχίζω: Andy, Mainmenu, Mickey, Stormrider, Takis Vassilopoulos, yannis h. aggelos x aggelos, yosemite sam, Guerrero, hioniam, Dormammu, Τάκης Αλεβαντής, Αντώνης Λιόλιος, και τόσοι άλλοι...
(λέω όποιον μου έρχεται στο νου - ας μη παρεξηγήθεί όποιος τον ξέχασα...)
Σημερα ( συμπτωση,λιγα λεπτα αφου διάβασα το ποστ ) στη χειρουργικη κλινικη ήρθε μια γυναικα που υποστήριζε πως είχε πρόβλημα με την κλέιτορίδα της......Ε,και μόνο η λέξη κλειτορίδα πυροδότησε γέλια για τουλάχιστον μια ώρα.Τα αγόρια άρχισαν τα σόκιν ( φυσικα για να καλύψουν την αμηχανια τους,τη ντροπη τους ) τα κορίτσια κοκκινησαν απο ντροπη...Γέλαγαν απο αμηχανια....Αλλα δεν είναι μονο αμηχανια....Ειναι ΕΝΟΧΗ...Μας έμαθαν να φοβόμαστε τη σεξουαλικοτητα,ειδικα τις κοπέλες ,τόσους αιώνες κουβαλάνε ενοχες στην πλάτη τους.
Εγω παρατηρούσα το θέαμα των παιδιων με απορια,δεν μπορουσα να γελάσω,πίσω απο τα γελια τους έβλεπα τον πουριτανισμο τους
Και να φανταστειτε ήμαστε γιατροι....
heinz said...
Θα έλεγα ωστόσο ότι, υπεύθυνη για τον τρόπο που σκεπτόμαστε και ζούμε είναι η ερμηνεία των "απομειναριών" από πλευράς Διαφωτιστών, κι όχι καθεαυτά τα "απομεινάρια".
Διαφωτιστών; ΑΙΦΩΤΙΣΤΩΝ;
Καλά - οι Διαφωτιστές ευθύνονται για τον πουριτανισμό του Χριστιανισμού; Θα μας τρελάνετε τώρα;
Οι Διαφωτιστές ήταν ελεύθεροι στην σκέψη και ελευθεριάζοντες (libertines) στα ήθη.
Ουδεμία σχέση με πουριτανισμό!
Μαγικό τρικ
Δεν πρόλαβα να καλέσω τον Τάκη Βασιλόπουλο και είχε ήδη έρθει...
Με ζήτησε κανείς?
Απο την παραδοσιακη Ηπειρο
..ασμα δημωδες..Αποψε κυρα νυφη θα παιξει ο μανταλος,τα δυο κουπια του Μπαρκα κι ο παραμανταλος.Αποψε κυρα νυφητης πεθερας σου ο γιος θα μπει ξεσπαθωμενος σαν φιλος,σαν οχτρος.Αποψε η κλειδωνιά σου
με μια θα τσακιστει,και η πορτα της
αυλης σου θα στεκεται ανοιχτη..
Anula said...
" τα χερια τους δε κρατουσαν το ενα τον φελλό του αλλου"
Μήπως να το λέγαμε φαλλό?
:-))
Περί της σεμνοτυφίας (γεγονός):
Φοιτήτρια προσπαθεί να μου εξηγήσει το θέμα που έχει επιλέξει να παρουσιάσει. Κάποιο έθιμο με διονυσιακές καταβολές, ομοιώματα φαλλών κλπ.
Λέει:
- "Και, βάζουν ένα ομοίωμα ..εεεεε, ...φαλλού, στο τραπέζι... καταλάβατε?" (κοκκινίζει κιόλας).
- "Όχι".
- "Τι όχι?"
- "Τι είναι το ομοίωμα αφαλού?"
- "Ε, οοοο, ..όόόόχι αφαλού, φαλλού".
- "Ε, τι είναι αυτό, αφαλός στα αρχαία???"
- "Εεε, όόόχι, δεν είναι αυτό.".
Στάθηκε αδύνατο να μου πει στα ίσια τι εννοούσε. Η σεμνοτυφία της σηκώθηκε σαν τείχος, σκέπασε την επιστημονική της ιδιότητα, τα πάντα.
Έκανε όλες τις κινήσεις της σκηνής με τον Κωνσταντίνου, με το προφιτερόλ, προσπαθώντας να μου δείξει ποιό σχήμα έχει ο φαλλός για να καταλάβω.
Μετά, σε ένα τρομερό βραχυκύκλωμα έδειξε ανάμεσα στα πόδια μου!!!
Όταν ξαφνικά ξέσπασα στα γέλια, χαμογέλασε και είπε:
- "Μα, είπα και γω. Δεν τόχει ξανακούσει???".
Η κοπέλλα δεν ήταν ούτε θεούσα, ούτε άσχετη. Δουλέψαμε μαζί σε δυο έρευνες και ήταν πολύ καλή ερευνήτρια, πολύ αυστηρή, ευέλικτη και μεθοδική. Και πολύ ερωτιάρα με τους συμφοιτητές της. Αλλά, η βλακεία της κουλτούρας μας, της σφράγιζε το στόμα.
Με δυο λόγια: Η (ανόητη) σεμνοτυφία, γιγαντώθηκε, και σκέπασε και το επιστημονικό discourse και την επικοινωνία, και τα πάντα.
Μπλόκαρε τελείως.
Και για να συμπληρώσω τα περί Πλάτωνα που είπα παραπάνω:
Όταν θα θέλουν οι Έλληνες να καυχηθούν,
"Τέτοιους βγάζει το έθνος μας" θα λένε
"Είμασταν κάποτε από καλή γενιά
Εμείς. Οι γύφτοι."
Eδω είμαι....
Και σας αφιερωνω την πορνογραφια των Δαβαρακη-Χατζιδάκι που ξέρω οτι σας αρεσει..
Πορνογραφία σημαίνει συνουσία,
συνωμοσία στο φως των αστεριών
για την Ευρώπη μα και για την Ασία
πορνογραφία στα μάτια των παιδιών.
Μέσ' το κόσμο χάνομαι
κι απ' τα πάθη μου πιάνομαι.
Δίνω σώμα, δίνω φως,
μα πεθαίνω σοφός.
Πορνογραφία σημαίνει συνουσία,
συνωμοσία στο φως των αστεριών.
Για την Ευρώπη μα και για την Ασία
πορνογραφούμε στα μάτια των παιδιών.
Μέσ' το κόσμο χάνομαι
και απ' τα πάθη μου πιάνομαι.
Δίνω σώμα, δίνω φως,
μα πεθαίνω σοφός.
Πορνογραφία σημαίνει ανταρσία,
απελπισία, σκοτάδι και μαγεία.
Πορνογραφία σημαίνει συνουσία
φωτογραφία σημάδι των καιρών.
κ.Δ
Δυστυχώς άλλοι ευθύνονται για τη διαμόρφωση του τρόπου σκέψης και όχι οι κλασικοί. Άλλοι έχουν αναλάβει με πολύ μεγάλη όρεξη να οδηγήσουν τα μυαλά μας εκεί που τους εξυπηρετεί..
Μη μου πείτε ότι η παλστικούρα και η γλαμουριά που κυκλοφορεί στην ζωή μας προέρχεται από τον Πλάτωνα.. όχι βέβαια , και για ποιο λόγο ?γιατί το παιχνίδι πιθανόν να είναι πιο εύκολο όταν κάποιος δεν σκέφτεται απλά ζει. Και όταν μόνο ζει απλά έχει να γεμίσει τα δευτερόλεπτα της ύπαρξής του με σάλτσα άχρηστων πραγμάτων που μοναδικό σκοπό έχουν να τον απομακρίνουν ,, να τον φέρουν σε μοναξιά να τον απομονώσουν και τότε τι πιο ωραίο ? τότε μπορούν να τον χειριστούν να τον κατευθύνουν ,, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να ενδιαφερθεί για το ότι δίπλα του μπορεί να υπάρχει κάποιος άλλος …
αντε πάλι αρχισα και λέω...
@heinz, 9:18,
Στείλ'την από το Υπουργείο για ένα ταχύρρυθμο εντατικό, πώς μας ξέφυγε τούτη?... Sorry Master για την απουσία μου, είχα κάτι εργαστήρια με τους ειδικευόμενους, ξέρεις τώρα....
@NΔ
Με συγχωρείτε, αλλά είναι απολύτως αδύνατον να δω αποσπασματικά τα διάφορα ρεύματα που διαμορφώνουν τον πολιτισμό.
@ND..ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕΣ;;
ΟΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ,θα λεγαν και οι νεορθοδοξοι..και τα δυο κακα απο την Δυση ερχονται!!!
@glenn
Γύφτος είναι παραφθορά του Αιγύπτιος (που επίσης μπορούν να καυχώνται, από που προέρχεται ο όρος "αλγόριθμος", εξάλλου?).
Άρα και ως γύφτοι, πάλι ωραίοι είμαστε.
νομιζω υπηρξα σαφής
trelo senario said...
"...η παρουσία τέτοιων αγγείων στο οικογενειακό τραπέζι. "
Μα, επιτέλους, η εικόνα που έχεις για το "οικογενειακό τραπέζι", είναι ΑΛΛΗ!!!
Δε λέω ότι τρώγανε μ' αυτά, ούτε και ξέρω. ΑΛΛΟ ΛΕΩ!!!
Κύριε Δήμου,
έχω την αίσθηση, πως απευθύνεστε μόνο σε λίγους συγκεκριμένους ανθρώπους.
Αν οι υπόλοιποι είμαστε βαρετοί ή ανεπιθύμητοι, γράψτε το ευθέως.
Μην μας αγνοείτε επιδεικτικά.
Ενα βιβλίο ας πούμε στα προ-παρασκευαστικά μαθήματα είναι και το:
Leonard Shlain
Ρωτά ο κύριος τούτος,
"Why did big-brained Homo sapiens suddenly emerge some 150,000 years ago? " (έλα μου ντε!)...
Κι απαντά ξεκινώντας με το:
" ...that profound alterations in female sexuality hold the key to this mystery." (όπως πάντα άλλωστε!)
"...Long ago, due to the narrowness of her bipedal pelvis and the increasing size of her infants' heads, the human female began to experience high childbirth death rates, precipitating a crisis for the species.
Natural selection adapted her to this unique environmental stress by drastically reconfiguring her hormonal reproductive cycle.
Her estrus disappeared and menses mysteriously entrained with the periodicity of the moon.
Women formulated the concept of a month, which in turn allowed them to make the connection between sex and pregnancy.
Upon learning the majestic secret of time these ancestral females then gained the power to refuse sex when they were ovulating. Men were forced to confront women who possessed a mind of their own.
Women taught men about time and the men used this knowledge to become the planet's most fearsome predator. Unfortunately, they also discovered that they were mortal. "
Καλό ε?
Εύγε!
τρελο σεναριο
θα στα πω οπως μου τα πε ενας αρχαιολογος:
τα παιδία οταν εφθαναν τα 13-14 εφτιαχναν δεσμους με αρκετα μεγαλυτέρους αυτών άνδρες, ίνα μαθουσιν γράμματα και ερωτική τέχνη
ελέγοντο δε, Ερασταί....
η σχεση διαρκουσε τοσο οσο ητο αναγκαια η παιδαγωγικήν περίοδος και μετα εδιαλύοντο
τώρα αρλουμπες ειναι, αληθειες ειναι θα σε γελασω, ο συγκεκριμενος αρχαιολογος μου φανηκε τσαχπινάτος
και ο Πάτροκλος στην πραγματικοτητα ητο ερωμένος του Αχιλλέα (και αρκετα μικρότερον παιδίσκην)
Συγνώμη, το βιβλίο λέγεται
"Sex, Time and Power: How Women's Sexuality Shaped
Human Evolution", του κυρίου Leonard Shlain.
(τι να γίνει, μέχρι να collect my thoughts, τόσα πρακτικά σήμερα...)
και συνεχίζει:
"...Men then invented religions to soften the certainty of death.
Subsequently, they belatedly grasped the function of sex.
The possibility of achieving a kind of immortality through heirs drove men to construct patriarchal cultures whose purpose was to control womenís reproductive choices.
These archaic insights about sex, time and power dramatically altered all subsequent human cultures, from the nature of courtship to the institution of marriage to the evolution of language."
Το κενό & το πώς το έχουμε καλύψει, είναι ήδη στην ύλη, δηλώστε συμμετοχή για το μεταμεσονύκτιο σεμινάριο παρακαλώ...
Και να κλείσουμε με το αμίμητο:
"There are no good girls; we are all bad girls, in the best sense of the word." -- Naomi Wolf
(Ενας -ένας παρακαλώ!)
anula
συγνώμη αλλά αν όντως "χέστηκες" θα πρέπε να σε κοιτάξει κανένας γιατρός μάλλον.
Tα blogia μας δεν είναι πρώτον ούτε αποχωρητήρια ακηδίας ούτε αποχωρητήρια των γνώσεων σας "περιπτέρου".
Ευχαριστώ
anula εκ του nullα να υποθέσω...
Yπαρχει ενας «ανταρτης-μοναχος»,ο Μιχαηλ,που εχει μιλησει και για ψυχοφαρμακα στο Αγιο Ορος και για την σεξουαλικη καταπιεση..θεωρειται βεβαια από το «συστημα»..τρελλος....ειπε ότι ο Τρόμος της σεξουαλικότητας χαρακτήρισε την Ορθόδοξη ελευθερία σαν κάτι πολύ ολισθηρό, κάτι σαν προϋπόθεση ανάπτυξης αμαρτωλότητος. Όπου όμως καταστρατηγείται η ελευθερία, το ’γιο Πνεύμα φτερουγίζει μακριά. Και πλέον αυτός ο χώρος, όσο κι αν ήταν άγιος και ιστορικός πριν, καθίσταται τώρα καθαρά επίγειος και απλά θρησκευτικός. Η θεραπεία είναι και πάλι η ελευθερία, ώστε να βρει τις προϋποθέσεις το ’γιο Πνεύμα να ξαναλειτουργήσει και να οδηγήσει τις ανθρώπινες καρδιές στην μετοχή των γνήσιων πνευματικών φαινομένων κι έτσι να ξαναπάρει μπρος η ναρκωμένη Εκκλησία. Ελευθερία, μετάνοια κι αλήθεια είναι σχεδόν ταυτόσημες έννοιες για το ’γιο Πνευμα…(εχει χιουμορ και ειρωνευεται στα βιβλια του την αυθεντια των Ηγουμενων)
aphrodite said...
Με ζήτησε κανείς?
Και βέβαια. Τι είναι το blog χωρίς θεές;
@ synas - κάλεσα τους απόντες - οι παρόντες είναι ήδη εδώ...
@τρελο σενάριο
δεν υπήρχε "οικογενειακό τραπέζι" στην αρχαία ελλάδα. Οι γυναίκες ήταν στον γυναικωνίτη (συνήθως με τους δουλους) οι άνδρες στην αγορά, την παλαιστρα ή στις εταιρες. Τα παιδιά με τις γυναίκες ως τα 12-14 μετά με τους εραστές τους.
Τα αγγεία αυτά χρησίμευαν παντού - και σε ιερές τελετές.
Εκπληκτικό και αποκαλυπτικό. Έχω το λεξικό Ελευθερουδάκη, έκδοση 195-κάτι.
Αντιγράφω:
μητρομανία, άλλως νυμφομανία και ερωτομανία (η). Γενετήσιος νεύρωσις γυναικεία μάλλον ενορμητική ψύχωσις προσβάλλουσα ιδίως νευροπαθείς και ευφαντάστους γυναίκας, ουχί δε σπανίως και τας πάσχουσας εξ ωρισμένων παθήσεων μήτρας ή ωοθηκών.
Χαρακτηριστικόν σύμπτωμα της ανωμαλίας ταύτης είνε η υπέρμετρος αύξησις της γενετησίου ορμής, αλλά παρομαρτούσι πολλάκις και αίσθημα θάλπους ανά την νεφρικήν χώρα, το υπογάστριον και τους μαστούς, πολυουρία και λευκόρροια, σπασμοφιλία και αίσθημα άγχους, ενίοτε δε και παρακρούσεις φρενικαί αποχαλινούσαι την αιδώ. Η μόνη θεραπεία είνε ο γάμος. Υποβοηθητικώς όμως ωφελούσιν η χλιαρά υδροθεραπεία, η βελτίωσις των υγιεινών και διαιτητικών όρων, η κατάλληλη ψυχική περισπατική αγωγή και τα ενδεδειγμένα προς καταστολήν του ερεθισμού των ωοθηκών πραϋντικά φάρμακα (βρωμιούχα κ.λ.)
Κείμενο του Α. Γεωργιάδη (ιατρού - συγγραφέως).
Είναι από τα πλέον εκπληκτικά (και αστεία) κείμενα που έχω διαβάσει και περιέχει σχεδόν όλα τα σεξιστικά στερεότυπα:
"αίσθημα θάλπους ανά την νεφρικήν χώρα" -> αμάν ανάψαν τα νεφρά μου!!!
"και αίσθημα άγχους" -> πούντος, πούντος ο φαλλός???
"...παρακρούσεις φρενικαί αποχαλινούσαι την αιδώ" -> το "Κουμπί της", 40 χρόνια πριν!!!
"Η μόνη θεραπεία είνε ο γάμος." -> Παντρέψτε την γρήγορα, να ξέρετε με ποιόν πηδιέται!!!
νον πραιβειτ λαιφ
τι εστι "ακηδία", μην ειναι α+κηδεία ?
"περιπτερο" ξέρω, ελλαδα εζησα
αφρο
There are no good girls...
Good girls go to heaven
bad girls go everywhere
Και να συμπληρώσουμε με την N. Wolf,
"For most of human history, erotic images have been reflections of, or celebrations of, or substitutes for, real naked women.
For the first time in human history, the images' power and allure have supplanted that of real naked women.
Today, real naked women are just bad porn!"
(Στο Υπουργείο κυκλοφορούμε με αμπέχωνα)
Και η Λιλη Ζωγράφου σε πολλα κειμενα της κατεκρινε την πουριτανισμο......( σταχτοπουτα ετων 50,αποσπασμα )
......Και απο εκει πάνω ακουω την κραυγη της θειας μου ν'αντιλαλει στο σπίτι, << ααχ,πεθαινω,πεθαινω,μαανα μου!! >>
Τη σκοτώνει,σκοτώνει τη θεια ( ο ιταλος ) ......
Ξημερώματα πια ακουω χτύπο στην πόρτα και τη φωνη της θειας, << Ακόμη κοιμάσαι, μωρή , ξύπνα να πιουμε καφε >>.Εκοκάλωσα!Εδα θα βγει η ψυχή μου!Τραβώ στα γρήγορα το μπαουλο,ανοιγω και θωρω ολοζώντανη μπροστα μου τη θεια Εργίνη.Μια κούκλα με κότσο λυμένο,τις βυζάρες της να ξεχειλίζουν απο τις δαντέλες της νυχτικιας και τα μάτια της ίδιοι ήλιοι,
<< Δεν επέθανες,θεια? >>
<< Γιατι,μωρη να πεθάνω,λεω πως εκουζουλάθηκες >>
<< Δε σε σκοτωσε? >>
<< Ποιος, μωρη? >>
<< Ο Ιταλος >>
<< Ποτε? >>
<< Τη νύχτα,μωρε θεια,δεν εφώναζες πεθαινω,τελειωνε ατιμε? >>
<< ΑΝΤΕ,ΚΑΛΕ,ΕΓΩ ΕΧΥΝΑ >> λεει και τράβηξε στην κουζινα να ψήσει καφε
@ΝΔ,
It is ΘΕΑ My Lord, ΘΕΑ to you.
@ heinz
Πολυ καλο!
195 κατι?...
Δυστυχώς ακόμα και σημερα τα πιστευουν....
@...Quite justifiably, we believe that there's a fine line between sensuality and sexuality.
We also believe that there's a difference between pornography and art.
In fact, these two distinctions often blend into one another.
We regard art as sensual and pornography as more overtly sexual.
Warding off the charge of pornography, photography, sculpture and painting often veil the human body, especially the more eroticized female nude, by representing it in aesthetic poses and allegorical situations that evoke thoughts, emotions and dreams, not only carnal desires.
If the boundary between pornography and art is so heatedly debated, however, it's partly because it's drawn by our own subjective reactions.
Who is to say that an aesthetic pose elevates the mind and not just the senses?
Claudia Moscovici, "From Sex Objects to Sexual Subjects".
@heinz, 9:49,
"Οι τακτικές αναγνώστριες του περιοδικού «Γάμος», θεωρούνται νυμφομανείς?" Ανώνυμος
Μαλακιες και απολογουμαι δια την απαξιωση στα λεγομενα σας.
Πολλυ κουβεντα για πουριτανισμο και σεξ κτλ κτλ κτλ και εχει γεμισει η Ελλαδα αγαμητους και αγαμητες.
Απο τις υπερανω γκομενες στους παιδαραδες που χεζονται να την πεσουν σε γυναικα μην φανε πορτα και μετα αυνανιζονται με χαρα σκεπτομενοι ποσες τους εκοβαν.
Παλινδρομικες κινησεις παλαμης και dildo καταστασεις.
Τρελλαινομαι για ξεκωλλα!Ειναι αυτο που δειχνουν.Χαρα σε εμας τους αντρες.
Η ευκολη,η ψωλα,η πουτανα κτλ κτλ.
Κρυφη φαντασιωση και απαξιωση(εγω δεν ειμαι τετοια) απο τις καθωσπρεπει χαζογκομενες που διαβαζουν cosmopolitan και χλαπακιαζουν σοκολατες νομιζομενες οτι ερχονται σε πολλαπλους οργασμους.
Μικροαστοι που νομιζουν οτι ειναι και υπερανω.Γιαυτο μ'αρεσει να τους προβοκαρω.
@trelo senario
Προσπαθείς να ερμηνεύσεις τη φαινομενολογία μιας άλλης κουλτούρας, με όρους της δικής σου (μας) κουλτούρας. Και μάλιστα, προσπαθείς να χωρέσεις συμβολικά πλαίσια ("οικογενειακό τραπέζι") σε άλλο σύστημα συμβόλων. Πως να το πω πιο απλά?
Βλέπεις μια μορφή ζωής βασισμένη στο σελήνιο π.χ. και θέλεις να την ερμηνεύσεις με τη βιοχημεία που αφορά τις ενώσεις του άνθρακα. Ε, δε γίνεται!!!!
@aphrodite
Είσαι συνδρομήτρια στο "Γάμο" sweetie?
Με …συγχωρείτε που ήρθα απρόσκλητος χωρίς να χτυπήσω την πόρτα σας,,,
Μου επιτρέπετε να υποβάλλω μια ερώτηση..αν μπορεί κανένας να με βοηθήσει...?
Αν ναι ..
.. η εμφάνιση του Ρουβά ή της Βίσσυ οταν βγαίνουν στη πίστα να ...άδουν είναι πορνογραφία ή οχι?
Καλησπέρα Κε Γκερρέρο,
Με κέφια ξυπνήσατε βλέπω!
Εχετε ανθοδέσμη πίσω από την πλάτη σας για κάποια τυχερή κυρία, ή να υποθέσω ότι τα λουλούδια θα τα πάει courier?
Αιτήσεις στο γραφείο 2 παρακαλώ!
Ασυναρτησίες, λάθη αναφορών, παραποίηση ιστορίας και από πάνω μπόλικο κιτς-αναφορές για αρχαία Ελλάδα κατά το πως μας συμφέρει. Λες και όλοι τότε δεν είχαν τίποτες άλλο στο νου να κάνουν παρά να τριγυρνούν με γυμνά τα στήθη, με χοτ σορτς φουστανάκια (μα δεν κρύωναν ποτέ τους? Θα μπορούσε ένας σώφρων να απορεί) και να επιδίδονται σε όργια. Λίγα λόγια μόνον έχω να πω, έτσι και έτσι κανείς δεν διαβάζει τα σχόλια, μετά από όλες τις μαλακίες του χαρυς διαφεύγει η ουσία, μόνον μία πικρή γεύση μένει στο στόμα. Μα τόσες σπουδές και δεν άκουσε τίποτες για μανιχαισμό, μιθριδατισμό και όλα τα άλλα φιλοσοφικά ρεύματα στην τότε μεσόγειο, θέση της γυναίκας στην αρχαία Ελλάδα αλλά και στον Εβραϊκό πολιτισμό? Ποια Ελληνίδα γυναίκα επιτρεπόταν τότε μετά την ηλικία των επτά ετών να βγει από το σπίτι της χωρίς συνοδεία ενός άνδρα? Μόνον οι Εβραίες. Ο δυϊσμός ήταν/είναι τελείως ξένος στην ελληνική φιλοσοφία, το ίδιο και στον Χριστιανισμό. Το μίσος εναντίον κάθε ελληνισμού και χριστιανισμού έχει θολώσει το μυαλό μερικών… Απίστευτο και όμως αληθινό…
@trelo senario
Αν δεν χρειάζεσαι μάθημα περί επιστήμης, να μη λες - με το μπαρδόν - αρλούμπες.
@heinz, 10:02,
"Είσαι συνδρομήτρια στο "Γάμο" sweetie?"
Με τον πόνο μου παίζεις ρε Γκηρ, άσε, ισόβια κάθειρξη! (λέμε τώρα)
;-)
@aphrodite
"ισόβια κάθειρξη! (λέμε τώρα)"
αααα... Άρα αποθεραπευμένη, τα συγχαρητήρια μου!!!
guerrero762 said...
Μαλακιες και απολογουμαι δια την απαξιωση στα λεγομενα σας.
Πολλυ κουβεντα για πουριτανισμο και σεξ κτλ κτλ κτλ και εχει γεμισει η Ελλαδα αγαμητους και αγαμητες.
--
ο Δοκτορ Ασκητης το επιβεβαιωσε με την τελευταιαν του ερευνα:
οι 60αρηδες εχουν σαφως πιο συχνη ερωτικη επαφήν μετα γυναικός, απ'οτι οι 18αρηδες
φανταζομαι εις τουτον συνεισφερει πολλα το μεγα εθνος των Ρώσων τε και γυναιξι αυτω, Ρωσιδων.
Anula said...
"οι 60αρηδες εχουν σαφως πιο συχνη ερωτικη επαφήν μετα γυναικός, απ'οτι οι 18αρηδες"
Χαράς ευαγγέλια!!! Θα περιμένω 15 χρονάκια και μετά βουρ!!!!
trelo senario said...
"@heinz: αρλούμπες λέω; Που προσπαθώ να προσεγγίσω ένα κοινωνικό φαινόμενο με τους νόμους της σύγχρονής μου κοινωνίας; Ποια ανθρωπιστική (και όχι μόνο) επιστήμη δεν το κάνει αυτό σε μια ανιχνευτική φάση. Τι μου τσαμπουνάς για φυσικές και χημείες;"
Ένα κοινωνικό φαινόμενο, προσεγγίζεται μόνο σε συγκεκριμένο ιστορικό, χωρικό, πολιτισμικό (κάποιοι λένε και οικονομικό) πλαίσιο.
Κυρίως οι ανθρωπιστικές επιστήμες τόχουνε χωνέψει καλά αυτό (και μιλάω για την κοινωνιολογία, την ιστορία, την κοινωνική ανθρωπολογία).
Οι φυσικές και οι χημείες, είναι μεταφορά: Η περιγραφή ενός φαινομένου ή διαδικασίας με την σημειολογία και τα σύμβολα ενός άλλου φαινομένου ή διαδικασίας.
Τσιτάροντας τον Μεγάλο Γάτο:
Γκέγκε???
Άκουσα τη φωνή του πυργοδεσπότη να με φωνάζει και ήρθα.
Ξαναφεύγω (πάω για σεξ) και ξανάρχομαι.
Θέλετε να φέρω τίποτα απ' έξω;
harry reloaded said...
"Το μπλογκ*λοπαιδο ξαναεβρισε. Τι το καναμε εδω μεσα ? "
Ιερόν με ιερόδουλες.
trelo senario said...
"Μπράβο heinz. Μπορείς και προσεγγίζεις κοινωνικά συστήματα με εντελώς νέες κατηγορίες, κομμένες και ραμμένες "στην εποχή τους". Ζηλευτή η ικανότητά σου. Είσαι ανίδεος! "
Ό,τι πεις, σοφέ μου, ό,τι πεις....
Εδώ είμαι αρχηγέ,παρακολουθώ,εν σιωπή...
Σκέφτομαι το ''Περί ψυχής'' του Αριστοτέλη,και κάνω την αντιδιαστολή με το Φαίδωνα.
Και μου έχει πέσει λίγο βαρύ..
Για να μην τον απαξιώσουμε τελείως τον καημένο τον Πλάτωνα,ας κρατήσουμε μια ωραία και ανώδυνη γενικολογία του:
''Το μόνο ανάχωμα που μπορούμε να προτάξουμε απέναντι στην πλημμυρίδα του κακού,είναι η γνώση.Η γνώση και η ομορφιά!''
Θα τα ακούσουμε όλα σήμερα!
Και με ύφος 30 καρδιναλίων!
Ο cyber-dust αποφαίνεται ότι: "Ο δυϊσμός ήταν/είναι τελείως ξένος στην ελληνική φιλοσοφία, το ίδιο και στον Χριστιανισμό".
Αυτό, το τελευταίο, είναι ανέκδοτο!
Σαν τους Διαφωτιστές του Heinz που τους μπερδεψε με τους Πατέρες της εκκλησίας...
Αφροδίτη, ΘΕΑ, μας έχεις πρίξει με το αγγλικό...
free rider said...
.. η εμφάνιση του Ρουβά ή της Βίσσυ οταν βγαίνουν στη πίστα να ...άδουν είναι πορνογραφία ή οχι?
Μπα - κακογουστιά είναι...
"...The onslaught of porn is responsible for deadening male libido in relation to real women, and leading men to see fewer and fewer women as "porn-worthy."
Far from having to fend off porn-crazed young men, young women are worrying that as mere flesh and blood, they can scarcely get, let alone hold, their attention.
Here is what young women tell me on college campuses when the subject comes up: They can’t compete, and they know it.
For how can a real woman -- with pores and her own breasts and even sexual needs of her own (let alone with speech that goes beyond "More, more, you big stud!") -- possibly compete with a cybervision of perfection, downloadable and extinguishable at will, who comes, so to speak, utterly submissive and tailored to the consumer’s least specification?"
Τη Wolf και τα μάτια σας!
Πάω να κοιμήσω τις... παρενέργειες της κάθειρξης, στον Ολυμπο (κάτσε να δέσω μισό λεπτό τα κορδόνια από τα πέδιλα του χλιμίτζουρα, "ΡΕ ΕΡΜΗ, τι μ@#$%%^&* σανδάλια είναι αυτά?" "Γιατί Θεά, να πετάω με το ψηλοτάκουνο δηλαδή? Στο χωράφι με τις γόβες? Ασε..."), κι επανέρχομαι να κατασβέσω τη δίψα για μάθηση κάθε πικραμένου, όχι να περιμένει και 15 χρόνια!...
Oι ανα τον κόσμο ποριτανοι επικαλουνται σαν απάντηση πάντα την ΗΘΙΚΗ τους.Και όταν πας να τους εξηγήσεις χτυπάς σε τοίχο ,με πολλα....τουβλα.
Θα προτεινα ένα ποστ για ηθικη αλλα το θέμα είναι πολυ δυσκολο και αιώνες οι φιλοσοφοι παλευουν με αυτο...
(...σκάσε ρε andy... καρφωνόμαστε....)
Η κυρία Βασιλική Σιάπκα με email μου θύμισε δύο βιβλία του πρόωρα χαμένου φίλου Ανδρέα Λεντάκη:
"Με αφορμή το σημερινό θέμα σας, θυμήθηκα το εξαιρετικό έργο του Ανδρέα Λεντάκη "Ο Ερωτας στην Αρχαία Ελλάδα"
από τις εκδόσεις Καστανιώτη και φυσικά την ποιητική μετάφραση στην Παλατινή Ανθολογία
@ΝΔ
Και μάλιστα, το ξαναλέω: Τα ιδεολογικά ρεύματα δεν πέφτουν από διάστημα κι ούτε είναι αποκομμένα. Συνδιαμορφώνουν την κουλτούρα. Δεν ψωνίζουμε από ένα πλαίσιο ό,τι μας βολεύει και τα άλλα κάνουμε ότι δεν τα βλέπουμε...
Όσο για το τι ακριβώς είπα: ότι η εικόνα της αρχαίας Ελλάδας που έχουμε είναι αυτή που μας σέρβιρε ο Διαφωτισμός. Κι όχι αυτά που λέτε ότι είπα.
Και συμπληρώνω: και είναι ελλιπής, επιλεκτική, και γι' αυτό ψευδής (η εικόνα).
@ΝΔ: (Περί απουσιών) Δουλεύουμε κιόλας, αγαπητέ. Μερικές φορές, όλη μέρα (να πάρει!)
@free rider: Η εμφάνιση του Ρουβά δεν είναι πορνογραφία· είναι κωμωδία (με την καλή έννοια). Η εμφάνιση της Βίσση και πάλι δεν είναι πορνογραφία· είναι θρίλερ (όχι με την καλή έννοια).
Απο συζητηση στο Pathfinder.grYΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΕΝΝΟΥΝ ΠΟΡΝΕΙΑ! Luigicascioli said:Μια παρατηρηση μονο σημερα συμβολη στην συζητηση
ξερω απο πρωτο χερι δυο πολιτισμους που δεν παραγουν πορνεια
1.Η παραδοσιακη πολυγαμικη αφρικανικη μορφη οργανωσης της οικογενειας(προ ισλαμ και χριστιανων) δεν γενουσε πορνεια.ολες οι γυναικες ηταν παντρεμενες και με αυστηρη ταξη.
Το ποια γυναικα θα κοιμοταν με τον ανδρα καθοριζονταν απο την πρωτη συζυγο με βαση τις ημερες γονιμοτητητας.Σε περιπτωση θανατου μητερας οι αλλες υιοθετουσαν τα παιδια.Διατηρειται αλλα σε πολυ λιγες περιπτωσεις...
και εδω απουσιαζει η λεξη ερωτας.
2.Mια αλλη μορφη που ευτυχως διασωζεται σημερα ειναι το προτυπο οικογενειας των Μασαη
οι περιτμημενοι την ιδια μερα (ανδρωθεντες) παντρευονται απο κοινου με ενα αντιστοιχο ισαριθμο γκρουπ γυναικων και η οικογενεια ειναι ευρεια.
ο καθε ανδρας του γκρουπ μπορει να κοιμηθει να φαει και να εχει σεξ στο σπιτι οπιοασδηποτε γυναικας αρκει να καρφωσει το δορυ του στην εισοδο.
δεν χρησιμοποιω την λεξη ερωτας γιατι τους ειναι επισης αγνωστη.
υπαρχει ατομικη ιδιοκτησια στα γελαδια και στα utencils. αλλα οχι στην γη.
αυτη η οικογενεια εχει ενα πολυ ενδιαφερον αποτελεσμα
καθε ανδρας θεωρει ολα τα παιδια παιδια του και καθε παιδι εχει 20 30 πατεραδες και 20 30 μεριδια.κανενα παιδι δεν δυστυχει και δεν υπαρχει πορνεια.
και εδω απουσιαζει η λεξη ερωτας
δεν υιοθετω κανενα προτυπο .Tα αναφερω σαν παραδειγματα.
Γκερερο ειναι κακο να αυνανιζονται οι ανθρωποι και καλο να κανουν σεξ;
Νικου Δημου εγω βλεπω μια ωραια τσοντουλα...Η αθωοτητα στις φιγουρες που επισημαινεις ειναι απαραιτητα και πιο αισθησιακη για μας,,,;
ο γκρηκ λοβερ με το σταυρο στο λαιμο, αν δε ριξει μπινελικι πως θα το ευχαριστηθει....ωραιοι κι οι αρχαιοι, αλλα ωραιοι κι οι νεοι...
κατι λεξεις οπως ας πουμε η λέξη 'πουτάνα' θελουνε και την ενοχη από πίσω για να κανουν δουλεια...
αγαπημενο απο μεγα Ανατολικο...
Καυλάγγελος - τι ποιηταρα ητανε ο ανθρωπος!
Αγαπημένε μου ΝικόΔημε,εδώ είμαστε, στο γυναικωνίτη με τα παιδιά!
ΜΕ εκτίμηση και απέραντη αγάπη
Παράγραφος
Και για να κλείσω σήμερα τις αναφορές μου για τον θείο Πλάτωνα. Έβγαλε κι έναν μαθητή. Τον Αριστοτέλη. Ο οποίος στη Μίεζα έβγαλε έναν ακόμη μεγαλύτερο: Τον ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ τον ΜΕΓΑ τον ΜΑΚΕΔΟΝΑ. Αυτόν που συνέλαβε την έννοια του ενός Θεού. Αυτόν που είπε πως βάρβαροι και Έλληνες είναι ίσοι.
ξανάρθα, αλλά δεν μ' αφήνει η λυσσάρα...
Τώρα μου ζήτησε να το κάνουμε στον κήπο, σκίζοντας βιβλία του Πλάτωνα.
Επιστρέφω.
cyrusgeo said...
@ΝΔ: (Περί απουσιών) Δουλεύουμε κιόλας, αγαπητέ.
Καλά - πλάκα έκανα. Μήπως εγώ δεν δουλεύω; (με κλεφτές ματιές στο blog σε άλλο παράθυρο...)
@glenn
Σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει,δες στην ΕΤ μεσάνυχτα,το Γιώργο Γραμματικάκη να μιλά με τον καθηγητή Φωκά για τη σημασία των μαθηματικών και για άλλα.
Έτσι,τώρα με τον Αλέξανδρο,δεν σε ξεπλένει ούτε ο Δούναβης(harry)
Εκπληκτική - κατά την άποψή μου - ανάλυση των πολιτικών απόψεων του Πλάτωνα, σύνδεση με την ευρωπαϊκή ιστορία και τα αυταρχικά πολιτεύματα και κριτική κάνει ο Karl Popper στο μνημειώδες έργο του The Open Society and its Ennemies.
Διαβάστε το, αξίζει τον κόπο. Αν μη τι άλλο, η ευρυμάθεια του ανδρός θα σας εκπλήξει.
@aphrodite
Οι anti-porn διανοουμενίστικες μαλακίες της Naomi Wolf ( και αυτές της ημίτρελης υποστηρίκτριας της απαγόρευσης της πορνογραφίας, Andrea Dworkin, η οποία παρεπιπτόντως νόμιζε συνέχεια πως έπεφτε θύμα βιασμού και σεξουαλικής παρενόχλησης από....φαλλοκρατικά γουρούνια)κατάντησαν τον φεμινισμό , παρακλάδι της πιο σκληρής θρησκευτικής δεξιάς όσον αφορά τον πουριτανισμό και την υποκρισία...Όλες αυτές οι ανόητες "φεμινίστριες" δεν καταλαβαίνουν πως η πορνογραφία δεν υποβιβάζει τη γυναίκα, αντίθετα την ανυψώνει.Η αγαπημένη μου Camille Paglia, αντιπαραβάλλει τον τρόπο που βλέπουν την πορνογραφία οι gays και οι φανατικές φεμινίστριες
"Unlike the art-illiterate anti-porn fanatics, gay men glory in every angle on the sexual body, no matter how contorted.A sleek, pretty boy in cowboy boots spreading his buttocks for an up-close glimpse of his pink anus is an alluring staple of gay magazines.IN THAT WORLD, EVERYONE KNOWS THIS SPLENDID CREATURE IS VICTOR, NOT SLAVE.......What feminists denounce as woman's humiliating total accesibility in porn is actually her elevation to high priestess of a pagan paradise garden..."
Και καταλήγει θριαμβευτικά¨
"The feminism of the twentieth-first century will be PRO-ART!PRO-SEX!PRO-PORN!!"....
Τι πιο ωραίο από το να σε βλέπει κάποιος ή κάποια σαν ερωτικό αντικείμενο!!Ποιό το πρόβλημα με αυτό???Ρωτήστε και αυτούς που δεν το έχουν ζήσει ποτέ!!!
@cobden - Cammille Paglia:
"The feminism of the twentieth-first century will be PRO-ART!PRO-SEX!PRO-PORN!!"....
Συμφωνώ και επαυξάνω. Διαβάστε και την "Εξομολόγηση Πορνομανούς" ΕΔΩ
Αναφερόμενοι σήμερα στον Πλάτωνα μιά σειρά βιβλίων με τα συγγράμματα του έχουν εκδοθεί από τις εκδόσεις Ζήτρος.
Μέγα θέμα ταμπού, θα άξιζε post, οι φαντασιώσεις, το τελευταίο οχυρό της αλήθειας.
Αριστουργηματικό American Beauty.
@to ena kai to mhden
και μετά από το βραδυνό κήρυγμα (βοήθειά μας) πάω για ύπνο.
Οι υπόλοιποι φρόνιμα, καθότι: "Για τα σαρκικά, είναι γνωστό τι πρέπει να κάνει κάποιος χριστιανός".
to ena kai to mhden said...
"...αλλά προσδοκούμε ανάσταση νεκρών και νέο σώμα."
Για να το κάνουμε τι?
harry reloaded said...
"Σπαστηκα που ο τρομοκρατης γλυτωσε τη θανατικη ποινη. "
Μήπως να την (επανα)φέρουμε και στην Ελλάδα??
Μπλιάχ και ουστ!!!
Αν ο Γάτος κάνει post για φαντασιώσεις, θα παίξει με Βεατρίκη, πάω στοίχημα.
harry άσε, please, τη θανατική ποινή στην άκρη, τουλάχιστον για το σημερινό post.
Κάποιοι μένουν Αφρούλας Λυσσαρίδου 69 - κάποιοι άλλοι γωνία Αγαμήτου και Απαρσίας.
basik αν δεν κάνω λάθος η Αγαμήτου τέμνεται με τη Μαστουρμπίδη.
@castolidefkis,
8:26 χτες "...το κοντέρ αναξιοπρέπειας πρέπει να ξεχαρβαλώνεται όταν δηλώνει κανείς ψυχίατρος!"
και σήμερα, 11:29, γενικώς,
ΠΕΡΝΑΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ με 9.5 (το 0.5 για το σχόλιο 12:08...)
@cyrusgeo, 10:45,
"...Η εμφάνιση του Ρουβά δεν είναι πορνογραφία· είναι κωμωδία (με την καλή έννοια). Η εμφάνιση της Βίσση και πάλι δεν είναι πορνογραφία· είναι θρίλερ (όχι με την καλή έννοια)."
ΠΕΡΝΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!
@andy,
Δεν πρόλαβα να πω ότι πάω πετώντας στον Ολυμπο (καλύτερα με τον ντιντή τον Πήγασο - μόνη με τα σανδάλια του χλιμίτζουρα με το μαραμπού στον αστράγαλο να μαδάει ξυστά σε κάθε σύννεφο, ούτε στον εχθρό μου!)κι εσύ ορεξάτε μου,
10:20: μας καρφώνεις!
11:04: με βγάζεις στο φανερό, και 44 λεπτά είναι τίποτα, τι φροντιστήριο σου κάνω τόσον καιρό?!
11:54: κανεις τσιγάρο στα 50' (πάλι καλά...) και
12:11: φτιάχνεις και σάντουιτς για την λιγούρα (17'...χμ...)
Χάθηκε ρε παιδί μου να περιμένεις, να εμφανιστείς κατ'ευθείαν στις 12:11, να έχουν να το λένε?
Αντε, και κάτι δια στόματος Patric Jake O'Rourke, "Υπάρχουν πλέον πολλά μηχανικ΄αεργαλεία που αυξάνουν τον σεξουαλικό ερεθισμό, ειδικά των γυναικών. Πρώτο απ'όλα έρχεται η Μercedes 380SL convertible..."
:-)
@cobden,11:14,
Η σειρά σου...
"Οι anti-porn διανοουμενίστικες μαλακίες της Naomi Wolf ( και αυτές της ημίτρελης υποστηρίκτριας της απαγόρευσης της πορνογραφίας, Andrea Dworkin...κατάντησαν τον φεμινισμό παρακλάδι της πιο σκληρής θρησκευτικής δεξιάς όσον αφορά τον πουριτανισμό και την υποκρισία...Όλες αυτές οι ανόητες "φεμινίστριες" δεν καταλαβαίνουν πως η πορνογραφία δεν υποβιβάζει τη γυναίκα, αντίθετα την ανυψώνει."
Αν νομίζεις ότι νομίζω ότι τσόντες με gangbangs στην καλύτερη, και Γκουσγκούνη στη χειρότερη, ανυψώνουν τη γυναίκα, μάλλον πρέπει να μου έρθεις πιο διαβασμένος...
"Η αγαπημένη μου Camille Paglia, αντιπαραβάλλει τον τρόπο που βλέπουν την πορνογραφία οι gays και οι φανατικές φεμινίστριες
"Unlike the art-illiterate anti-porn fanatics, gay men glory in every angle on the sexual body, no matter how contorted.... IN THAT WORLD, EVERYONE KNOWS THIS SPLENDID CREATURE IS VICTOR, NOT SLAVE.......What feminists denounce as woman's humiliating total accesibility in porn is actually her elevation to high priestess of a pagan paradise garden..."
Συγνώμη, gays και φανατικές φεμινίστριες δεν έχω δεξιωθεί ακόμη στο κρεβάτι μου, αν θες να μιλήσουμε θεωρητικά, ναι, γιατί όχι, σίγουρα έχουν καλύτερη αισθητική από τον κάθε ούγκα-ούγκα που νοικιάζει τσόντες για να εξυψώσει τις γυναίκες...
"...Και καταλήγει θριαμβευτικά¨
"The feminism of the twentieth-first century will be PRO-ART!PRO-SEX!PRO-PORN!!"...."
Είπα εγώ όχι καλέ? Αρκεί να εξυψώνει τη γυναίκα...
"Τι πιο ωραίο από το να σε βλέπει κάποιος ή κάποια σαν ερωτικό αντικείμενο!!"
Να σε βλέπει ίσως σαν ερωτικό άνθρωπο? (λέμε τώρα...)
:-)
(όπως και νά'χει, αυτή τη στιγμή νοιώθω μία ανύψωσις!)
αφροδίτη έχεις εξεζητημένα γούστα, θα μου πεις όταν το ΄γραφε αυτό ο Patric τέτοια κυκλοφορούσαν.
Από τη σημερινή γκάμα τι σε εξιτάρει περισσότερο;
(εξιτάρονται περισσότερο οι λυσσάρες νυμφομανείς;;)
Unlimited budget, 3 options, please.
@andy,
Λυσσάρες... Νυμφομανείς... Τς τς τς.... Ενώ οι άντρες, ε?...Τέτοια μυαλά είχε και ο Ανώνυμος όταν είπε "Εύκολη: αντρικός όρος που χαρακτηρίζει τις γυναίκες που έχουν την σεξουαλική ηθική του άντρα!".
Να μην ξεχάσω και το άλλο που είπε: "Ολες οι σύζυγοι κλείνουν τα μάτια όταν κάνουν έρωτα. Σιχαίνονται να βλέπουν τους άντρες τους να περνούν καλά!"
Λοιπόν, έτοιμος τρελλό αγόρι?
1. Black Mercedes S320 bullet-proof
2. Pantheon sailing yacht (day rates >$21.000
3. Hawker 800 jet (outstanding levels of quietness & comfort)
Κι ένα λούκουμο, καθ'ότι συγκρατημένη βλέπεις... (ακούω unlimited budget!)
4. Xero - defy gravity flight (Xero operates a modern aircraft that is specifically built to fly a special parabolic flight profile that creates periods of weightlessness).
Εσύ?
Sorry, τώρα το βρήκα, "Νυμφομανής: αντρικός όρος που χαρακτηρίζει τις γυναίκες που θέλουν να κάνουν έρωτα πιο συχνά απ'ότι θέλουν οι άντρες!"
Κι αντιγράφω από Μουρσελά ("Ο πόθος καίει τα σωθικά"),
"... Κακά τα ψέμματα, κάθε τι που δεν ολοκληρώνεται -γνωστό αυτό- τις πιο πολές φορες γίνεται ένα μόνιμο μαρτύριο που συνήθως κρατά μέχρι το τέλος της ζωής μας, -ως νοσταλγία- αφού ποτέ δεν κατόρθωσε να το ακυρώσει εντελώς η μνήμη μας.
Το ανεκπληρωτο έιναι κάτι σαν ένας μικρός θάνατος, για να μην πω σχεδόν μια καθαρή δολοφονία, - κάτι σκοτώνουμε- με θύμα εσένα τον ίδιο. Ενας κανονικός θάνατος, αφού κόβει τις φλέβες της ιστορίας μας, αφού ευνουχίζει τη σάρκα μας και αφού κάνει τη φαντασία μας υπερτροφική κι αβάσταχτη, για να μπορεί τουλάχιστον να αναπληρώνει τη ζωή που δεν ζήσαμε και την "αμαρτία" που δεν διαπράξαμε."
και βέβαια,
"(απευθυνόμενος στον Μεφίστο) Μου κανει εντύπωση η άγνοιά σου στα θέματα της ηδονής.Τι εμπόρευμα πουλάς τόσους αιώνες? Ο αισθησιασμός δεν θέλει υπερβολές - πάθη, μεθύσια, μανίες. Μόνον ο ελεύθερος και συνειδητός απολαμβάνει. Και ο ελαφρά χορτάτος. Ο πεινασμένος δεν καταλαβαίνει από γεύσεις".
Αυτά, για να μην ξεχνιόμαστε. Υπάρχει και η άλλη πλευρά..
(τι είναι το τελευταίο? Μα τι άλλο, Δον γάτος φυσικά, Τολμηρές Ιστορίες!)
Πρωτοδιάβασα το όνομα του Ron Athey σε μια συνέντευξη του David Bowie. Στα τέλη Μαρτίου 2000 είδα μια φωτογραφία του στο βερολινέζικο περιοδικό Zitty, με ένα μικρό συνοδευτικό κείμενο, που ανακοίνωνε μια performance του με τίτλο «Solar Anus». Η Neue Gesellschaft für Bildende Kunst ήταν ο οργανισμός που τον προσκάλεσε και τον παρουσίασε, εντελώς δωρεάν, σε ένα περίεργο (και αξιοπερίεργο) κοινό, περίπου εκατό ατόμων, σε μια απλή αίθουσα, πίσω από ένα βιβλιοπωλείο, στο ισόγειο ενός κτιρίου της περιοχής Kreuzberg. Ο 38χρονος καλλιτέχνης, που ήρθε ειδικά από τις ΗΠΑ για αυτήν την παράσταση, την οποία είχε πρωτοπαρουσιάσει σε μια γκαλερί της Σλοβενίας, είναι γνωστός στα underground κλαμπ της χώρας του για τα σκανδαλώδη σόου του που χαρακτηρίζονται από στοιχεία kitsch, trash, ποπ και σαδομαζοχιστικού σεξ. Όντας φορέας του ιού του AIDS, πολλοί αρνήθηκαν να στεγάσουν τις εκκεντρικές δουλειές του από φόβο μήπως το αίμα, που συχνά ρέει, μολύνει κάποιον θεατή. Η αναίμακτη βερολινέζικη παράσταση ξεκίνησε με την προβολή ενός φιλμ που παρουσιάζει τον Athey στα τέσσερα, να γίνεται ο δέκτης ενός τατουάζ από μια αρτίστα του είδους, στο μοναδικό σημείο του σώματός του που ήταν αζωγράφιστο: τον πρωκτό του! Το τατουάζ αυτό, σε σχήμα ήλιου, που κράτησε περίπου τέσσερις ώρες, παρουσιάζεται σε μονταρισμένη μορφή, διαρκείας ενός δεκάλεπτου. Αμέσως μετά την ολοκλήρωσή του βγαίνει μια φωτεινή δέσμη (Ήλιος) και ο Athey εμφανίζεται ολόγυμνος στη σκηνή, για να πάρει την ίδια θέση πάνω σε μια δερμάτινη πολυθρόνα. Από τον πρωκτό του ξεκινάει να βγάζει ένα τεράστιο περιδέραιο με μαργαριτάρια, με τη βοήθεια ενός σκήπτρου, αγκιστρωμένου σαν καλάμι ψαρέματος. Όταν βγει και το τελευταίο μαργαριτάρι, κάθεται στην πολυθρόνα, σαν φαραώ, και τοποθετεί μια κορώνα στο κεφάλι του, που την συνδέει με έξι μικρές αλυσίδες με τα φρύδια και τα μάγουλά του, τρυπώντας τα. Στη συνέχεια φοράει μαύρες μπότες με ψηλά τακούνια, που στο πίσω μέρος τους (εκεί όπου οι καουμπόηδες έχουν σπιρούνια) έχουν προσαρτημένα δύο ντίλντο, και διακορεύεται ακροβατικά.
«Η ιδέα της συγκεκριμένης περφόρμανς έχει τις ρίζες της στα γραπτά του Georges Bataille και τις πλαστικές εγχειρήσεις των σταρ του Χόλλυγουντ» δήλωσε - ανάμεσα σε άλλα πολλά ενδιαφέροντα, στη συζήτηση που ακολούθησε - ο Athey, που προοριζόταν για ιερέας, αλλά απέρριψε την ιδέα όταν συνειδητοποίησε την ενοχή με την οποία η εκκλησία συνδέει το ανθρώπινο σώμα…
αφροδίτη, έχω ένα γνωστό που έχει ένα γνωστό που έχει ένα γνωστό του Bill Gates, αν επιμένεις να το προσπαθήσω.
Νυμφομανής είναι τιμητικός τίτλος για τη γυναίκα και δώρο θεού για τον ενδιαφερόμενο.
Μ' έβαλες να ψάχνομαι νυχτιάτικα.
Έτσι πρόχειρα:
1. Ferrari F430 (στο 'χω ξαναπεί μ' αρέσουν τα μικρά...)
2. Cigarette Boat 46 Rider XP (...όπως επίσης και τα γρήγορα...)
3. Fender Telecaster (...ειδικά αν ακούγονται έτσι...)
Πάω για ύπνο, με ξεθέωσες απόψε.
@andy,
ΟΚ, θα κοιτάξω να νοικιάσουμε το παλιό Ελληνικό μόλις τελειώσει το τζέρτζελο, να έχουμε χώρο να τα... παρκάρουμε όλα αυτά, να πάρουμε την Telecaster σπίτι, να ανάψουμε κεριά παντού, να φορέσω κάτι πρόχειρο και φυσικά να.... πετάξουμε μια τσόντα στο βίντεο, απ'αυτές τις εξυψωτικές (όσο θα είμαστε έξω για σουβλάκια εννοώ, άσε τους γείτονες να νομίζουν, να κάνουν και τσιγάρο όλοι μαζί μετά, που λέει και το τσιτάτο!)!!!
(-DDD
Λοιπόν, πάω κι εγώ για beauty sleep, I'll see you in my dreams....
Καληνύχτα σας!
(Kαληνύχτα μαμά, καληνύχτα μπαμπά, καληνυχτα Τζων-Μπόϋ, καληνύχτα Μαίρη-Λού, καληνύχτα Σου-Ελεν, καληνύχτα σκυλάκι, καληνύχτα προβατάκι, καλ-ΣΚΑΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ!!!)
(Κοιμήθηκαν όλοι? Α, ωραία!)
Τρεις μικρές σκέψεις για σήμερα, με κορδελλάκι στο λαιμό:
1. Η tσόντα έχει ορισμένο χρόνο αντοχής παρακολούθησης, χωρίς να χάνει το εφφέ της. Στην αρχή σου φαίνεται από trash ως σχετικά ενδιαφέρουσα, στη μέση από "φτιαχτική" (ε?) ώς πολύ ενδιαφέρουσα και στο τέλος από βαρετή ως καθόλου ενδιαφέρουσα...
Για πόσες σεκάνς... "έμπαινε Γιούτσο" μπορείς να επαναλάβεις τη διαδικασία? Στο τέλος (ειδικά αν έχεις "ξεφορτώσει" ενδιάμεσα (ο-έ-ο!) & έχεις κλείσει και τον ήχο, η αντοχή παρακολούθησης κατρακυλά στο μηδέν με ψιλο-αστείο στυλ - σου φαίνονται πολλά σα φρατζόλες με λουκάνικα να πηγαινοέρχονται και να μπαινοβγαίνουν... Πόσην ώρα μπορείς να βλέπεις εργατικά σάντουϊτς να κοπανιούνται χωρίς να σηκωθείς να κάνεις κάτι άλλο?
2. Το πιο υπέροχο με το να κάνεις έρωτα δεν είναι το ότι κάνεις έρωτα per se, με έναν άνθρωπο που ανέχεσαι στοιχειωδώς ή λατρεύεις θανατηφόρα ενδεχομένως, που ασχολείσαι με την πάρτη σου, ή/και με την πάρτη του άλλου ( κι αυτό ενδεχομένως), αλλά το ότι για εκείνη την ώρα, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ!
Ενα white noise σπορ για να να κανεις muffled την υπόλοιπη σου ζωή. Αυτή που στην καλύτερη μπαίνει σε αναμονή μέχρι να τελειώσετε, ή που στη χειρότερη καταλαμβάνει κάποιο σημαντικό χώρο στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου, και πρέπει να πας πολλά "αρφ!" μπροστά για να την ξεχάσεις λιγο.
Οταν την ξεχνάς πάντως, για όσο την ξεχνάς, ααααχ, μαγεία!
3. Υπάρχει κάτι μες το σπίτι, που ταξιδεύει με την ταχύτητα του φωτός, διαπερνά τσιμέντο και κρυπτονίτη άνετα, έρχεται εντελώς απροειδοποίητο, έχει το πιο μ@#$%^σμένο timing του κόσμου & κάνει το αίμα σου να παγώνει:
Μια τσιρίδα.
"ΜΑΜΑΑΑΑΑΑ ΕΛΑ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΕΡΟΟΟΟ, μπουχου χου χουυυυυυ κλαψ, λυγμ, που ήσουν μαμάκα μου, κάτσε εδώ μέχρι να παντρευτώ τον μπαμπά, ΚΑΤΣΕ ΕΙΠΑ!..."
(Δεν υπάρχει πιο ηλίθιο πράγμα από το να νανουρίζεις νυχτιάτικα μωρό (που έχει όρεξη για τρέλλό παιχνίδι), με το βρακί στον πισινό, με μόνο τη μισή πυτζάμα (κι αυτή ανάποδα) και να νυστάζεις τόσο που να ξεχνάς και την παραμικρή περίπτωση συνέχειας...
(Χμ, υπάρχει: ν'ακούς τον άλλον να ροχαλίζει από το δίπλα δωμάτιο!)
ΟΚ, μαξιλαροθήκη, δεν αντέχω τζαζοσέντονα, πάω για ύπνο σίγουρα ναι!
Καμιά νυμφομανής στο κατάστημα;
(αν και για μένα δεν υφίσταται τέτοιος όρος;)
Αφρω
Ξ-αφρίδωσες πάλι σήμερα!
Ο Αντυ κοιμάται ο παιδί?
Στα μάλάκά φανταζομαι.
Ποιος παρηγορεί όμως τον Μικυ που έχασε το ειδύλλιο?
Εγώ πάντως στον παραχωρώ,
Φιλκά,
ΝΔ(Ε, Χούλια ήθελα να πω)
Αγκαλιά!
Να και μια σοβαρή γυναίκα σε αυτό το blog. Καλημέρα Γεωργία!
Δεν ξέρω τι λέει ο Βίλχελμ Ράιχ, αλλά για μένα τρία είναι τα βασικά "ορμέμφυτα", αν και προτιμώ να τα ονομάζω "απολαύσεις που δε χορταίνω":
- Sex
- Exploration
- Knowledge
Οι υπόλοιπες είναι συνδυασμός τους ή έστω έχουν ως βασικό χαρακτηριστικό κάποια από αυτά - π.χ. έρωτας, μουσική (ακρόαση και σύνθεση), ταξίδια (κυρίως με αυτοκίνητο ή άλλο ανεξάρτητο μέσο), σπουδές, εργασία, (αμπελο)φιλοσοφείν, blogging(!), και βεβαίως εμπειρίες ζωής (σαν την πρόσφατη έκλειψη στο Καστελόριζο π.χ.)
Πλέον, αν δεν απολαμβάνω κάτι, δεν το κάνω καθόλου! Κι αν το ξεκίνησα, προτιμώ να το αφήσω ημιτελές και να το παρατήσω παρά να το σέρνω μαζί μου, όσο με παίρνει βεβαίως ;) Η ζωή είναι για να τη ζεις και να τη χαίρεσαι, χωρίς αγωνίες, πιέσεις, τύψεις και ενοχές! Κι ας πάει ο Plato και οι όμοιοί του να ...μαμηθούν - καλό θα τους έκανε ;)
Speaking of the devil, αφού διάβασα για πρώτη φορά (πριν από χρόνια) τη "Δολοφονία του Χριστού" του Β. Ράιχ σκέφτηκα: Γιατί άραγε να μην είναι η ερωτική προσέγγιση απλή και απέριττη και να μην κάνουμε έρωτα ή ότι άλλο μας αρέσει (με την προϋπόθεση ότι δεν κάνει κακό σε κανέναν), όποτε, όπου και όπως θέλουμε, χωρίς περιορισμούς και πουριτανισμούς; Η δεύτερη παράγραφος του σχολίου της Houlia στις 4:32μμ με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο - κι όχι μόνο στα λόγια.
Τα παραπάνω αποτελούν για μένα "στάση ζωής" εδώ και αρκετά χρόνια. Δε σημαίνει πως όλοι έχουν τη δυνατότητα (ή την επιθυμία) να ζήσουν έτσι ούτε πως ο ίδιος δεν το ...παρέβην αρκετές φορές (έχω κι εγώ τα κολλήματά μου). Ούτε τα προβλήματα έλειψαν φυσικά ούτε ήμουν πάντα στην ...τρελή χαρά. Μακάρι πάντως να μπορούσαμε να ζήσουμε έτσι όλη μας τη ζωή και να φύγουμε γεμάτοι και ευτυχείς :)
Μια και δε σχολίασα live (είχα άλλες, σημαντικές και απολαυστικές ασχολίες), μερικά αντισχόλια:
Skoumas (1:48μμ)
Επαινώ και επαυξάνω! Πες τα χρυσόστομε!
Anula (3:18μμ):
Σε αυτό το blog ποτέ δε λέμε εξαίσιας, αλλά εκπάγλου καλλονής ;)
Heinz (5:11μμ)
Πότε και από ποιον "τεκμηριώθηκε και εργαστηριακά" η ύπαρξη της οργόνης; Εφόσον πρόκειται για "εργαστηριακή τεκμηρίωση", μπορεί να την επαναλάβει κάποιος σήμερα και να εκδώσει τα συμπεράσματά του; Εσύ μπορείς; Εγώ μπορώ;
Optimus said (6:36μμ):
"Αφού υπάρχει ταμπού με το σεξ, έτσι και οι σεξουαλικές προσβολές πειράζουν πιο πολύ από όλα. Θλιβερό."
Όντως! Γι' αυτό και ο χριστιανός γίνεται έξαλλος όταν κατεβάσεις τα δυο γνωστά "καντήλια". Με άλλες εκφράσεις δεν έχει πρόβλημα, ούτε νιώθει να βλασφημείται κανείς!
Anula (7:01μμ):
Αν και σε θεωρώ troll με blog :), θα συμφωνήσω απόλυτα με το σχόλιό σου ;)
RightToChange (7:40μμ)
Το προπατορικό αμάρτημα ήταν όντως το αμάρτημα της γνώσεως (του καλού και του κακού). Καρατσεκαρισμένο - καλά θυμάσαι ;)
takis vasilopoulos (9:14μμ)
Έχεις δίκιο για τις περισσότερες φορές - αν και κάποιες άλλες το χιούμορ δε δείχνει αμηχανία, αλλά άνεση ;)
Heinz (9:49μμ)
Ξέρω κάποια που τη βρίσκει με ακατάσχετη φλυαρία και μεταμεσονύκτια διηγήματα, την πέφτει σε γερο-ξεκούτηδες γάτους και παθαίνει νευρικό κλονισμό αν δεν την εκ-θειάσουν. Υπάρχει ανάλογη ...θεραπεία για την περίπτωσή της;
Εργοτελίνα (10:56μμ)
Στην Αφρική θα πάω με τους Μασάι...
Harry Reloaded (11:41μμ)
Χούφτωστη, χούφτωστη! - ξέρεις ...ποια ;)
Ειδικό αντισχόλιο, για τη λατρεμένη μου θεά - άλλωστε έγραψε τόσα σχόλια, που δε θα μπορούσα να τα χωρέσω στο άλλο σεντόνι. Θα προτιμούσα να σιγοντάρω τον "οίστρο" της live (προφανώς μόνο στο blog την πιάνει), αλλά είχα πιο σοβαρά και ενδιαφέροντα πράγματα να κάνω εκείνη την ώρα ;)
(9:32μμ): Καααλό :)
(9:38μμ): Το δις μαλακίζεσθαι ουκ ανδρός σοφού. Πώς τον είπαμε τον τύπο;
(10:27μμ): Επιτέλους, τέλειωσε - με τα αγγλικά μόνο, δυστυχώς :(
(11:14μμ): Εσύ τι ακριβώς απάντησες στην ...ερώτηση;
(12:56πμ): Εγώ πάντως, όποτε σε διαβάζω δε νιώθω καμιά ...ανύψωσις :P
(Κι επειδή προβλέπω την απάντησή σου, θα στο πω από τώρα: Άστο, είναι "κλισέ" - τώρα το δικό σου, μπορεί να είναι και "κλεισέ")
(1:19πμ): Ξέχασες τον κούκλο τον "φουσκωτό" - τώρα ότι κατάλαβες, κατάλαβες :)
(1:28πμ): Γι' αυτό και τόνισα ότι για μένα, ο όρος απλά δεν ...υφίσταται ;)
(1:41πμ): Αντιγράφω από την αντιγραφή σου:
"Κάθε τι που δεν ολοκληρώνεται - γνωστό αυτό - τις πιο πολλές φορές γίνεται ένα μόνιμο μαρτύριο."
Πω πω, τώρα κατάλαβα τι σου συμβαίνει! Τόσο καιρό ζούσα στην άγνοια. Ζητώ συγγνώμη για όλες τις κακίες που έγραψα πριν! Θα με συγχωρέσεις ποτέ άραγε; PLEEEEEEASE!
(Τώρα κατάλαβα γιατί θέλεις να έχεις ΠΑΝΤΑ την ...τελευταία λέξη :)))
Έτσι κι αλλιώς αφού θα με διώξει που θα με διώξει ο γάτος το πρωί (πάλι "μπουρδέλο" το κάναμε, αν και σύμφωνα με το πνεύμα του post, αυτό δε συνιστά απαξιωτικό χαρακτηρισμό), ας ...ολοκληρώσω κι εγώ με μια καλή κουβέντα:
Την (τελευταία;) καλημέρα μου σε όλους!
(Αφιερωμένο στη Γεωργία, την πρώτη και ...τελευταία μου αγάπη εδώ μέσα)
Ερωτικές ενοχές και απελευθέρωση με την τρυφερή ματιά του Philip Larkin (1922-1985).
High Windows
When I see a couple of kids
and guess he is fucking her
and she is taking pills
or wearing a diaphragm,
I know this is paradise
everyone old has dreamed of all their lives,
bonds and gestures pushed to one side
like an out-dated Combined Harvester,
and everyone young going down the long slide to happiness, endlessly.
I wonder if anyone looked at me,
forty years back and thought,
that'll be the life, no God any more
or sweating in the dark about hell and that
or having to hide what you think of the priest.
He and his lot will all go down the long slide
like free bloody birds.
And immediately rather than words
comes the thought of High Windows,
the sun comprehending glass
and beyond it the deep blue air
that shows nothing, and is nowhere,
and is endless.
Καλημέρα σε όλους, free bloody birds!
Καλημέρα!
Tι μου επεφύλασσε η μοίρα μου! Να γίνει το blog μου νυχτερινό μαγαζί - και όλα τα ωραία να συμβαίνουν την ώρα που κοιμάμαι!
Πρέπει να αλλάξω τον βιολογικό μου κύκλο. Ή και σύζυγο (βάζει ξυπνητήρι στις 7). Αλλιώς θα χάνω πάντα τα καλύτερα και θα τα διαβάζω το πρωί που έχουν κρυώσει. Live, live!
axuro said...
"ο απέλπιστικά ημιμαθής και προκλητικά θρασύς Δήμου".
Νομίζεις πως με έξη χρόνια σπουδές φιλοσοφίας δεν ήξερα ότι ανάλογες απόψεις υπήρχαν και στους Πυθαγόρειους και τους Ορφικούς. (Μέχρι και οι εγκυκλοπαίδειες το γράφουν). Αλλά ο Πλάτων ήταν ο πρώτος μεγάλος φιλόσοφος που τις ασπάστηκε και από τον Πλάτωνα τις πήραν οι χριστιανοί - μέσω των Νέο Πλατωνικών. Άλλωστε αυτό δεν αλλάζει τίποτα στην ουσία - ο Χριστιανισμός μίσησε το σώμα και τον έρωτα.
Λες παρακάτω: "Σας το είπα κι άλλη φορά. Ο Δήμου ξερνάει το αντιχριστιανικό του μένος με μόνο στόχο την διαφθορά όσων περισσότερων καλόπιστων και τραγικά ανυποψίαστων ανθρώπων μπορεί".
Ακριβώς! Μόνο που αντί για διαφθορά γράψε σωτηρία!
mickey said...
"πότε τεκμηριώθηκε εργαστηριακά..."
Mickey, οι μετρήσεις και οισχετικές καταγραφές, υπάρχουν στα "Χειρόγραφα Οργόνης". Πάνε 20 χρόνια που πέρασε απ' τα χέρια μου το βιβλίο, αλλά φαντάζομαι μπορεί να βρεθεί.
(Άμα έχεςι κουράγια να διαβάζεις για Angstrem)
Πάντα με θυμάμαι ντροπαλή, λες και γεννήθηκα με το γονίδιο της αυθορμητης συστολής. Όταν μας καλούσαν φίλοι και συγγενείς σε γάμους, γενέθλια, βαφτίσια και γιορτές, έβλεπα τούς άλλους που τρώγανε τόσες και τόσες λιχουδιές κι εγώ τίποτε. "Φάε κάτι, κόρη μου" επέμενε η μανούλα. "Μετά, μετά" τής έλεγα. Αλλά που; με άφηνε η ντροπή ν΄απλώσω; Λες κι ένα αορατο χέρι με κρατούσε μακριά και μια αόρατη φωνή μου έλεγε πως δεν έπρεπε, πως είναι κακό ή πως δεν αξίζω τέτοιες χαρές εγώ...
Κι όμως, μέσα μου έλυωνα από επιθυμία να γίνω κι εγώ ένα με τους άλλους, να μη διαφέρω, να γεύομαι τα φαγητά και τα γλυκά, τα αστεία και τα καμώματα, τα πειράγματα και την ανεμελιά τους. Τίποτε όμως από αυτά δεν μου έβγαινε φυσικά. Το παράξενο ήταν που κανείς δεν μου έλεγε και κακή κουβέντα και όλοι μ΄ αγαπούσαν χωρίς να κάνω τίποτε απολύτως για κείνους... Να είχα αραγε κερδίσει την αποδοχή τους επειδή φοβόμουνα και ντρεπόμουνα ακομα και να φάω ένα γκλυκο;
Και τ΄ αγόρια και τα κοριτσια με θέλαν στην παρέα τους κι ας παρέμενα δίπλα τους σιωπηλή και "ώριμη", δίχως να συμμετέχω στα παιγνίδια και χωρίς να ενοχλώ κανέναν. Πάντα όμως χαμογελούσα σε όλους, όλους τους αγαπούσα. Άλλωστε ένιωθα πως τους χρωστούσα χάρη που με θέλανε δίπλα τους και που μου επέτρεπαν έστω και να τους βλεπω να χαίρονται και να διασκεδάζουν. Και η μεγαλύτερη χαρά μου ήταν όταν με παρότρυναν εγκάρδια: "έλα, ελα να παίξεις κι εσύ" -κι ας μη πήγαινα κι ας απαντούσα, ως συνήθοως, "σε λίγο"...
Μια μέρα αιφνιδιάστηκα, όταν είδα στο καθρέφτη πόσο διέφερα από τα αγόρια. Και πολύ καιρό αργότερα, ντράπηκα αφάνταστα που ήθελα να βρεθώ στην αγκαλιά του Μ. και να νιώσω την αντρίκια στοργή του που και μόνο η ιδέα της, ηλέκτριζε κάθε σπιθαμή του κορμιού μου και ξεσήκωνε ρίγη ανείπωτα στη ραχοκοκαλιά μου. "Χριστέ μου! Τι ντροπή!" κρυφο-μονολογούσα, κι αμέσως άνοιγα τη μουσική δυνατά ή έπαιρνα ένα βιβλίο να ξεχαστώ.
Όσο περισσότερο τον σκεφτόμουνα τόσο πιο πολύ ρίζωνε μέσα μου η ενοχή που με παρέλυε: πίστευα ότι πρόδιδα την αγκαλιά τής μανούλας, την αγάπη της, τα φιλιά της. Κι όσο περισσότερο φούντωνε μέσα μου η επιθυμία να τον δω, να του μιλήσω, να χορέψουμε, τόσο πιο πολύ ξέπεφτε μέσα μου η συγκίνηση της μητρικής στοργής που δεν μου χρειαζόταν, τωρα πια, όσο πριν και που ευχαρίστως θα την απαρνιόμουνα για χάρη των φιλιών του, τής αγκαλιάς του, τού κορμιού του...
Τον έβλεπα στα όνειρά μου να περπατάμε μαζί στην παραλία, να κολυμπάμε μαζί γυμνοί και ξυπνούσα από ντροπή και ενοχές. Δεν είναι αυτά για μένα, εγω είμαι καλό κορίτσι, δεν πρέπει να σφέφτομαι τέτοια πράγματα, κι αν το μάθει η μαμά, τι θα νιώσει για μένα, για την κόρη της, δεν είναι σωστό, δεν πρέπει. Και το πρωί, που δεν την κοιτούσα στα μάτια, ρωτούσε επιμονα: "τι εχεις κορούλα μου, τι σου συμβαίνει;". Τι να της πω;
Μόνο όταν την είδα να κλαίει στο γάμο μου, από χαρά, έφυγαν από μεσα μου μεμιάς όλες ενοχές. "Μακάρι κόρη μου να μ΄έπαιρνε τώρα ο θεός, τώρα που σε βλέπω τόσο ευτυχισμένη!" μου σιγανοψιθύρισε, εκείνη τη μέρα, κι εγώ αμέσως την έσφιξα στην αγκαλιά μου, όπως τότε που ήμουνα παιδί, και ξανανιωσα, όπως τότε που ήμουνα κορούδα, εκείνη την πρώτη στοργή που για λίγα χρόνια είχα απαρνηθεί.
Με αγάπη
Παράγραφος
παραγραφος εισαι τυχερη,η δικια μου μανα δεν με ρωτησε ποτε...τι μου συμβαινει.
Anula said...
παραγραφος εισαι τυχερη,η δικια μου μανα δεν με ρωτησε ποτε...τι μου συμβαινει.
------------------------
Η αλήθεια ότι οι κάποτε οι δυσκολίες τής ζωής σφυρηλατούν χαλύβδυνες σχέσεις στοργής και αλληλεγγύης.
Με αγάπη
Παράγραφος
paragrafos said:
Μόνο όταν την είδα να κλαίει στο γάμο μου, από χαρά, έφυγαν από μεσα μου μεμιάς όλες ενοχές. "Μακάρι κόρη μου να μ΄έπαιρνε τώρα ο θεός, τώρα που σε βλέπω τόσο ευτυχισμένη!"
--
Eδω οι μαμαδες μας συγκλίνουν. Και η δικη μου βλεπεις συνδυαζει την εννοια Γαμος με την εννοια Ευτυχια. ++++++
anula, η Δυστυχής
Anula said...
paragrafos said:
Eδω οι μαμαδες μας συγκλίνουν. Και η δικη μου βλεπεις συνδυαζει την εννοια Γαμος με την εννοια Ευτυχια. ++++++
anula, η Δυστυχής
---------------------------
Με συγχωρείς, anula μου δεν ήθελα να σε σταναχωρέσω.
Πάντως, υπάρχει δυστυχία και δυστυχία. Κι εγώ ακόμα που νιώθω πολύ άτυχος άνθρωπος με τόσες συμφορές που με βρήκαν τα τελεταία τρία χρόνια, γνώρισα ακομα πιο δυσυχισμένους ανθρώπους από εμένα, κυρίως από τα ιμέιλ τους... Γνώρισα ανθρώπους (προχτές έλαβα ένα ιμέιλ που συγκλόνισε κι έκανε τα δικά μου βάσανα να φαίνονται τιποτένια) που μπροστά τους εγώ θα πρέπει να νιώθω ευτυχής!!
Όμως ξεφύγαμε από το θέμα που είναι ο πουριτιανισμός μας και το τσατ δεν είναι επιτρεπτό στο μπλογκ.
(Αν έχεις μπλογκ, μπορούμε να συνεχίσουμε εκεί τα δικά μας (αν και όταν θέλεις) αν δεν έχεις, έρχεται στο δικό μου (αν και όταν επιθυμείς).
Παραμένω εδώ, φυσικά
Με αγάπη, με πολλή αγάπη
Παράγραφος
Ποιο τραγουδι; Μου το θυμίζετε;
(εγώ ξέρω ένα παλαιικό: "μες της αγάπη το μεθύσι / είχα πιστέψει πως εσυ θα είχες σβήσει... / Μητέρα, από την καρδιά μου ποιος μπορεί για σε βγαλει κλπ
Δημοσίευση σχολίου