Δευτέρα, Απριλίου 10, 2006

My fair ladies

Κάποτε συζητούσα με μία κυρία που, εκτός από πολύ όμορφη, ήταν και καθηγήτρια Πανεπιστημίου στην έδρα της Δερματολογίας.

Την ρώτησα λοιπόν: "Από ότι ξέρω, τα διάφορα καλλυντικά, για τα οποία οι γυναίκες ξοδεύουν περιουσίες, δεν έχουν σχεδόν καμία ωφέλεια. Π. χ. η επιδερμίδα δεν ενυδατώνεται από έξω, όσες κρέμες κι αν της βάλεις. Ενυδατώνεται από μέσα. Διορθώστε με αν κάνω λάθος".

Μου απάντησε: "Έχετε δίκιο. Όμως, η ανάγκη των γυναικών να νικήσουν τον χρόνο και να κρατήσουν την ομορφιά τους, ή έστω την φρεσκάδα τους, είναι πολύ βαθιά ριζωμένη. Ακόμα κι εγώ, που λόγω της θέσης και της δουλειάς μου ξέρω πόσο λίγο ωφελούν τα καλλυντικά, συχνά υποκύπτω και τα αγοράζω".


Έχουμε λοιπόν μία αγορά δισεκατομμυρίων που ουσιαστικά εμπορεύεται ωραίες συσκευασίες και ...ελπίδες. Πανάκριβα μαντζούνια (σαν το εικονιζόμενο της La Prairie από ...χαβιάρι!) πουλιούνται σε κυρίες για να νικήσουν τον πανικό του χρόνου.

Κάθε φορά που μία θηλυκή ύπαρξη με αποπαίρνει για τις μανίες μου (gadgets, μηχανάκια και μηχανές) δεν έχω παρά να την παρασύρω στο μπάνιο της. Εκεί, εκτός από τα καλλυντικά που χρησιμοποιεί τώρα, υπάρχει και ένα απέραντο νεκροταφείο παλιών καλλυντικών και παλιών ελπίδων.

Α, ναι - είσαστε πολύ πρακτικές και προσγειωμένες, κυρίες μου - εκτός από ένα πράγμα: όταν πλησιάζουμε στην εμφάνισή σας. Εκείνο το "δεν έχω ρούχο να βάλω" που μονολογείτε μπροστά σε μία γεμάτη ντουλάπα, "δεν έχω παπούτσι να βάλω" μπροστά σε μία παπουτσιέρα ψηλότερη από μένα......

Αλλά αυτοί οι παραλογισμοί είναι που σας κάνουν ακόμα πιο αγαπητές...

(Να λοιπόν και κάτι που δεν μοιάζει με ποδόσφαιρο)

344 σχόλια:

1 – 200 από 344   Νεότερο›   Νεότερο»
harrygreco είπε...

Για την ομορφια,την υγεια & τον ερωτα,καθε λογικο εξοδο καλοδεχουμενο,ακομα & αν ειναι...παραλογο.

Rain Man είπε...

Οι γυναίκες είναι από τη φύση τους πολύ εγωϊστικά πλάσματα. Αρκεί κανείς να κοιτάξει στο δρόμο τις περισσότερες γυναίκες. Περπατάνε λες και δεν τους νοιάζει που τις κοιτάνε και τις θαυμάζουν. Όμως αν αυτό αληθεύει προς τί όλα αυτά τα καλλυντικά, ρούχα κλπ; Προς τί όλο αυτό το στόλισμα;

Γυναίκες... Μακριά τους δεν αντέχω, κοντά τους δεν μπορώ...

Black Swan είπε...

Για να δούμε τις ομαδοποιήσεις του γυναικείου πληθυσμού.

Πάντως η άποψη μου είναι ότι θα έπρεπε να εξειδικεύσετε λιγάκι παραπάνω το θέμα κ. Δήμου λέγοντας για αυτό το ορισμένο τύπο γυναίκας,που επιθυμία της είναι να ερωτεύονται οι άλλοι το πρόβλημά της όχι την ίδια.

Ώστε να διαμαρτύρεται, στη συνέχεια, για το ότι δεν ερωτεύτηκαν την ίδια.

Όμως δεν θα μπορούσαν οι νεράιδες να το πετύχουν αυτό δίχως βοήθεια απ' έξω.
Ετσι δεν είναι;

NP είπε...

Γιατί απευθύνεστε νόνο στις γυναίκες. Τώρα παρόμοια προιόντα απευθύνονται και στους άνδρες.

Stathis είπε...

Ευτυχώς για την κυρία, δεν κατανάλωνε όλο το χρόνο και τη σκέψη της στο κυνήγι της ομορφιάς.
Καθηγήτρια γαρ.
Γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι μία γυναίκα που αφιερώνει το χρόνο της μόνο στο κυνήγι της ομορφιάς , είναι και τόσο αγαπητή.

Πώς το είχε πει ο Ροίδης; Αν ερωτευτείς φιλάρεσκη γυναίκα φρόντισε να της αποκρύψεις το ήμισυ της αγάπης σου και το ενενηκοστό της περιουσίας σου.

the resident είπε...

Tα καλλυντικά ασφαλώς και δεν έχουν καμία ωφέλεια.Στην εμφάνιση μπορούν να βοηθήσουν η γυμναστική, η διατροφή, η ιατρική, τα φάρμακα, η σωστή περιποίηση του σώματος και προσώπου και τα ρούχα.

Nikos Dimou είπε...

NP said...
"Γιατί απευθύνεστε νόνο στις γυναίκες. Τώρα παρόμοια προιόντα απευθύνονται και στους άνδρες".

Οι άνδρες είναι (προς το παρόν) το 2% της αγοράς καλλυντικών. (Προσοχή - μιλάμε για καλλυντικά όχι για aftershave και κολώνιες).

glenn είπε...

Ωπα! Νάτο το πιασάρικο το θέμα. Θα πέσει (λίγο φαντάζομαι) battle of sexes, λίγες αγκωνιές και πηρουνιές εκατέρωθεν, πολύ πολύ γλιτσιασμένη "αγάπη" απ' τα αρσενικά ότι οι γυναίκες είναι θεές - ανώτερες - άλας της γης - δικαιούνται να κάνουν ότι τους καπνίσει - καταπιεσμένες επί χιλιετηρίδες και ότι άλλη ψευτοαπολογία εκ του ασφαλούς υπάρχει για να είναι πολιτικά ορθοί. Μια τέτοια ψελλίστηκε ήδη απ' τον οικοδεσπότη "Αλλά αυτοί οι παραλογισμοί είναι που σας κάνουν ακόμα πιο αγαπητές..." Μπλιάξ!

Ας θυμηθώ εδώ (για την ώρα) μια φράση του Νίτσε: Για τη γυναίκα ο άνδρας είναι μέσο, ο σκοπός είναι το παιδί.

Επανέρχομαι με σοβαρότερες αποψάρες/γνωμάρες/θεωριάρες.

glenn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
gravoura είπε...

Nα λοιπόν και ένα θέμα "γυναικείο". Αν και τα τελευταία χρόνια ξέρω πως και οι άνδρες έχουν γίνει, σε μειοψηφία βέβαια--αλλά συνεχώς αυξανόμενη-- πελάτες των αισθητικών και των προϊόντων περιποίησης.
Ξοδεύονται όντως πολλά χρήματα από το πορτοφόλι κάθε γυναίκας για την ομορφιά της, είτε σε κρέμες, είτε σε επεμβάσεις διορθωτικές. Εκεί είναι τα τρελά ποσά με ποσοστό όμως επιτυχίας αρκετά ικανοποιητικό, παρά τους μεγάλους κινδύνους, ακόμα και για την ίδια τη ζωή.
Τί τα θέλετε, όλα αυτά καλύπτουν τις ανάγκες μας για την διατήρηση της ομορφιάς με σκοπό να σας αρέσουμε!
Μήπως όμως δίνουμε τόσο μεγάλη σημασία στην εξωτερική εμφάνιση γιατί τελικά είναι αυτή που σας ελκύει περισσότερο; (είχα δεν είχα σας το γύρισα πάνω σας!!)

one plus one equals three είπε...

Ωραίο το θέμα. Βαθιά φιλοσοφικό.

aphrodite είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
aphrodite είπε...

ND,

και μόνον για τον ελιγμό αυτό,

ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ!!!
ΤΩΡΑ!!!

(όχι, το post δεν το διάβασα καν, μόλις άρχισε να κατεβάζει, άρχισα να τσιρίζω, όχι για το θέμα, αλλά για τη λήγκα, προσκυνάω! Μέχρι στα Κιούρκα θά'ρθω με friskies μπας και σας καλοπιάσω! Τέτοιο DNA δεν πρέπει να πάει χαμένο!)

(το ότι στο blog θα είχατε και τέτοιες προτάσεις παντως, μη μου πείτε ότι το είχατε ονειρευτεί!!!)

aphrodite είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
aphrodite είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
glenn είπε...

Ε, με τέτοιο οίστρο που σε κατατρέχει θα σου δωρίσει ίσως το σπέρμα του! Μα τέσσερις φορές επανάληψη της παράκλησης να κάνεις τα παιδιά του βρε Αφροδίτη...

harrygreco είπε...

Η κοκεταρια ( καλαισθητοποιηση -νεολογισμος μου ) ,συμπεριλαμβανομενης της ματαιοτητας των καλλυντικων,ξεχωριζει τη γυναικα απο το μπαζο & τον αντρα απο απογονο ( αρβανιτη) γιδοβοσκου. Ποιος θελει να γινει εραστης της Παπαρηγα ή ερωμενη του Τζουμακα ? ( για τους ο/φ,αντιστροφα ).Ενω ατομα χωρις φυσικη ομορφια που φροντιζουν την εμφανιση τους,οπως ο... "κυρ-Νικος " ( κερια & λιβανια ) ,ειναι γοητευτικοι σε καθε ηλικια.

harrygreco είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
the resident είπε...

Mια όμορφη εμφάνιση για να δημιουργηθεί χρειάζεται κάποια τέχνη..

Κάτι από τον λύκο της στέπας : πρώτα από όλα έμαθα ότι όλα αυτά τα μοντέρνα παιγνιδάκια δεν ήταν απλά και μόνο ασήμαντα αξεσουάρ που τα επινοούσαν βιομήχανοι και έμποροι με μοναδικό σκοπό το κέρδος αντίθετα ήταν ένας μικρός, η μάλλον ένας μεγάλος ,κόσμος ,πολύπλευρος,όμορφος ,αυθεντικός ,γεμάτος με μια πληθώρα πραγμάτων που όλα τους είχαν ένα μοναδικό σκοπό, να υπηρετήσουν τον έρωτα, να ραφινάρουν τις αισθήσεις δίνοντας ζωή στον νεκρό κόσμο ολόγυρα μας….αυτή η τσάντα δεν ήταν τσάντα, αυτή η ζώνη δεν ήταν ζώνη, η βεντάλια δεν ήταν βεντάλια.Ηταν όλα τους το πλαστικό υλικό του έρωτα, της μαγείας και της απόλαυσης. Το καθένα τους ήταν ένας αγγελιοφόρος, ένας κοντραμπαντιερης, ένα όπλο, μια πολεμική μάχη.

glenn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
maika είπε...

@ΝΔ
Δείτε αν θέλετε στο www.peta.com
τι βασανιστήρια τραβούν τα ζώα για να πειραματιστούν πάνω σ΄ αυτά και πολλές εταιρείες καλλυντικών και πείτε μου αν έπρεπε να συνεχίζουν να υπάρχουν... (πολλές έχουν σταματήσει να κάνουν πειράματα σε ζώα αλλά πολλές όχι)
Αν δε σας καλύψει το peta ρωτήστε την POFYZO@hayoo.gr σχετικά.

άστεγος είπε...

Καλά τα καλλυντικά, ας έχουν όμως οι γυναίκες στο νου τους ότι τα ίδια υλικά χρησιμοποιεί και ο κλόουν. Σημασία δηλαδή δεν έχει το τι αλλά το πώς...

aphrodite είπε...

@glenn,

εδώ & ώρα προσπαθώ να σβήσω τα περισσευούμενα - μάλλον θα πρέπει να τα σβήσει εκείνος, δεν το έκανα επίτηδες!

Αν δεν βιαζόσουν να κρίνεις, θα το καταλάβαινες, αν μη τι άλλο θα έλεγα 4 διαφορετικά πράγματα!

Και μην το εκχυδαΐζεις, να χαρείς!

Ζηλεύεις? (να το βγάλω το ερωτηματικό?)

χχχχχχχχχχχχχχ ;-)

Nikos Dimou είπε...

gravoura said...
"Μήπως όμως δίνουμε τόσο μεγάλη σημασία στην εξωτερική εμφάνιση γιατί τελικά είναι αυτή που σας ελκύει περισσότερο;"

Λάθος - ντύνεστε και φτιαχνεστε για τις άλλες γυναίκες. Μόνον αυτές παρατηρούν τι φοράτε. Εμείς απλώς γενικές εντυπώσεις μαζεύουμε.

Προσωπικά με διεγείρουν μόνον οι έξυπνες γυναίκες. Αν είναι και όμορφες, ακόμα καλύτερα.

(Αχ βρε Αφροδίτη να ήμουν μερικές δεκαετίες νεότερος...)

Glenn υπάρχει και χειρότερος Νίτσε. "Πας στις γυναίκες; Μην ξεχνάς το μαστίγιο!"

aphrodite είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
aphrodite είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
the resident είπε...

Maika η body shop είναι μια εταιρία που από τι λέει είναι ενάντια στα πειράματα με ζώα.

Deepest Blue είπε...

Έννοια σας, όλα αυτά τα λεφτά που δίνουν οι γυναίκες σε καλλυντικά, ρούχα, γυμναστήρια, τα ξαναπαίρνουν πίσω -και μάλιστα έντοκα.

Δεν είναι σπατάλη. Είναι επένδυση υψηλών αποδόσεων.

Titika είπε...

Ξέρετε τι νομίζω; Ότι οι άντρες είστε και πολύ υποκριτές μιλάμε (με τη καλή έννοια).
Θέλω να σας δω πώς θα αντιδρούσατε αν ξαφνικά σταπατούσαμε τη χρήση όλων αυτών των προϊόντων ομορφιάς. Αξύριστες, με την τρίχα να!!!, άβαφες, με το μαλλί ατημέλητο... Εκεί σας θέλω... ;)

Σας φιλώ όλους!

Nikos Dimou είπε...

titika said...

Αξύριστες, με την τρίχα να!!!, άβαφες, με το μαλλί ατημέλητο... Εκεί σας θέλω... ;)

Mα δεν μιλάμε για στοιχειώδη καλαισθησία και υγιεινή. Αλλά για τα σοφιστικέ μαντζούνια που στοιχίζουν περιουσίες. Για να μην πάμε στα botox και τα lifting...

glenn είπε...

Είπες Αφροδίτη: "Και μην το εκχυδαΐζεις, να χαρείς!"

Που είναι το χυδαίο; Η δωρεά σπέρματος δεν έχει τίποτε το χυδαίο. Ή μήπως είναι χυδαίο να θέλεις να κάνεις τα παιδιά του ΝΔ;

Σκοταδιστής είπε...

Στο σχολείο που είμαι έχω παρατηρήσει το εξής: σε κάθε εορταστική εκδήλωση τα περισσότερα κορίτσια έρχονται μακιγιαρισμένα. Όταν όμως τελειώσει η γιορτή και βγούμε έξω, τότε παρατηρούμε τα αγοράκια να βάζουν φωτιά στην άσφαλτο με τα ...παπάκια τους. Άραγε είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος;

half-blood_phoenix είπε...

titika είναι διαφορετικό πράγμα η τρίχα να που λες και διαφορετικά τα τρία δάχτυλα του σοβά (μάνα μου σοβατζής ήταν ο πατέρας σου;) με τα οποιά κυκλοφορούν κάποιες μέρα μεσημέρι! Η υπερβολή νομίζω είναι που ενοχλεί.

cyrusgeo είπε...

@maika:

Μην εμπιστεύεστε την peta. Είναι απατεώνες, κι έχουν ατζέντα πολύ διαφορετική απ' αυτή που νομίζετε. Επίσης, σκοτώνουν κι οι ίδιοι ζώα.

aphrodite είπε...

@glenn,

τίποτε από αυτά (σύνηθες ;-), απλώς το να βάζεις σε ορολογία με το συγκεκριμένο ύφος κάτι που ειπώθηκε με πρόθεση φιλοφρόνησης αλλοιώνει εντελώς το νόημα!

(δε σε ψάχνει κάνα υπερπεπερασμένο σήμερα?)

Nikitas είπε...

Α ρε ΝΔ , η Αφροδίτη θέλει να σε ξεζουμήσει.... Αλλά επειδή εσύ λες ότι δεν μπορείς... (δηλαδή με τη σύντροφο δεν έχει κοκό;) γιατί δεν λές στην Αφροδίτη ότι είμαι ανιψιός σου και έτσι έχω το ίδιο dna με σένα;

Titika είπε...

Για την υπερβολή του θέματος με βρίσκετε σύμφωνη.

OldSkipper είπε...

Γνωστη μου - επισης κα8ηγητρια δερματολογιας - με βεβαιωνει για το αντι8ετο. Τα καλλυντικα (ορισμενα, οχι ολα) μπορουν υπο προυπο8εσεις να κα8υστερησουν την γηρανση του δερματος. Οι προυπο8εσεις ειναι η τακτικη χρηση, το ξεκινημα απο νωρις κ.α.

Την αποψη αυτη την επιβεβαιωνω και απο προσωπικη εμπειρια.

Εκεινο που με ενοχλει στα καλλυντικα ειναι οτι απαιτουν λιπος για την κατασκευη τους. Και το μακραν φ8ηνοτερο λιπος προερχεται απο υπολειμματα σφαγειων. Τα "αχρηστα" κομματια ενος ζωου (δερμα, εντοσ8ια, κεφαλι, αιμα) πολτοποιουνται και χρησιμοποιουνται σαν πρωτη υλη.
Μονο τα "βιολογικα" καλλυντικα χρησιμοποιουν φυτικα λιπη (και ειναι ακριβοτερα).

Οσο ομορφη και να ειναι μια γυναικα, εγω δεν μπορω να την αγγιξω οταν ξερω οτι εχει πασαλειφτει με πτωματα πριν με συναντησει.

Πολλα συγνωμη για το "βαρβαρο" σχολιο. Δεν 8ελω να 8ιξω κανενα, ουτε να προξενησω αισ8ηματα αηδιας. Πιστευω οτι μερικα αλη8ινα στοιχεια 8α ωφελησουν την συζητηση (Οπως και τα στοιχεια περι πειραματων που ηδη ε8ιξε ο Νικος). Απο την στιγμη που δεν βλαπτει αλλες ψυχες, ειμαι της γνωμης, οτι η κα8ε γυναικα μπορει να κανει οτι 8ελει.

glenn είπε...

Είπες Αφροδίτη: "...απλώς το να βάζεις σε ορολογία με το συγκεκριμένο ύφος κάτι που ειπώθηκε με πρόθεση φιλοφρόνησης αλλοιώνει εντελώς το νόημα!"

Το νόημα για σένα, με το δικό σου το μυαλό. Για το μυαλό κάποιου άλλου όχι. Η δωρεά σπέρματος είναι σοβαρή υπόθεση και την παίρνεις τόσο στραβά. Ακους εκεί χυδαία υπόθεση η δωρεά σπέρματος!

aggelos-x-aggelos είπε...

Οι γυναίκες χρειάζονται όλα αυτά τα εκατομύρια μπουκαλάκια όχι για να γίνουν ομορφότερες αλλά για να αισθάνονται ομορφότερες. Οπως και οι αντρες, που το ένστικτο μας κατευθύνει στη δύναμη και στην επιβολή, δεν μας συμβαίνει τίποτα περισσότερο ό,τι και αν αποκτήσουμε (γρηγορότερο αυτοκίνητο, καλύτερο κουστούμι, περισσότερες βρισιές στο γήπεδο ή ότι κάνει τον καθένα πιο άντρα). Αλλά τα χρειαζόμασται για να νιώθουμε πιο δυνατοί. Το μόνο κακό είναι ότι εκείνες μας κοροϊδεύουν περισσότερο...

glenn είπε...

Είπες Αφροδίτη: "...με πρόθεση φιλοφρόνησης..."

Έτσι κάνεις εσύ φιλοφρονήσεις; Δηλαδή για να καταλάβω. Βλέπεις έναν τύπο, θέλεις να του κάνεις φιλοφρόνηση και του λες με τη μία ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ουρλιάζοντας; Χε χε.

pxrysostomos είπε...

«Η γυναίκα είναι ένα λουλούδι που θέλει διαρκώς πότισμα»

Τόλης Βοσκόπουλος

«η γυναίκα είναι το ασθενές φύλο που θέλει προστασία, και αν την αποκτήσει... θα σου στήσει κωλαράκι»

jonn foster (από το έργο miami heat)

georgia m. είπε...

aggelos_x_aggelos said:
Το μόνο κακό είναι ότι εκείνες μας κοροϊδεύουν περισσότερο...

Φαίνεται πως το έχετε ανάγκη...

pxrysostomos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
glenn είπε...

Γειά σου Αφροδίτη ξεζουμίστρα!

pxrysostomos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
pxrysostomos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
pxrysostomos είπε...

«Η γυναίκα είναι ένα λουλούδι που θέλει διαρκώς πότισμα»

Τόλης Βοσκόπουλος

«η γυναίκα είναι το ασθενές φύλο που θέλει προστασία, και αν την αποκτήσει... θα σου στήσει κωλαράκι»

jonn foster (από το έργο miami heat)

aggelos-x-aggelos είπε...

georgia.m said...
aggelos_x_aggelos said:
Το μόνο κακό είναι ότι εκείνες μας κοροϊδεύουν περισσότερο...

Φαίνεται πως το έχετε ανάγκη...


Κακίες...

aphrodite είπε...

@glenn,

"Η δωρεά σπέρματος είναι σοβαρή υπόθεση και την παίρνεις τόσο στραβά".

Μιλάς από πείρα, ε? Αχ μωρέ έχεις δίκιο, τόσες φορές έδωσες κι ακόμη στα αζήτητα, δεν έπρεπε να σε θίξω...

"Έτσι κάνεις εσύ φιλοφρονήσεις; Δηλαδή για να καταλάβω. Βλέπεις έναν τύπο, θέλεις να του κάνεις φιλοφρόνηση και του λες με τη μία ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ουρλιάζοντας; Χε χε."

Μία φορά είδα έναν τέτοιο τύπο, και δεν του έκανα καν την φιλοφρόνηση, πέρασα κατ'ευθείαν στο παρασύνθημα. Και του έκανα παιδιά. Δύο!

Τώρα ο θεός (ναι, αυτός που...) μου παίζει περίεργα παιχνίδια, μόλις έκανα τέτοιου τύπου φιλοφρόνηση, τσιρίζοντας (που δεν πιάνεται αυτή τη στιγμή) σε έναν άντρα -που έχω δει μόνον στην TV - και χωρίς να είναι και ροκ σταρ (ακόμα...)

Μην το παίρνεις προσωπικά...

Ζηλιάρη!!!

:-)

maika είπε...

@gyrusgeo
μήπως μπορείς να μου πεις περισσότερα σχετικά με την peta σε παρακαλώ?

@the resident
ευχαριστώ,το ξέρω για την εταιρεία
Body Shop, το πρόβλημα είναι πως δυστυχώς υπάρχουν και ένα κάρο άλλες με εντελώς αντίθετη φιλοσοφία...

georgia m. είπε...

aggelos x aggelos said

Κακίες...

Ε,λιγάκι,τα θέλετε κι εσείς καμιά φορά...

aphrodite είπε...

Ακόμη εδώ είστε? Η body shop πουλήθηκε στην μέχρι πρότινος αντίπαλη l'oreal, η ίδια η Anita δε έκανε την ανακοίνωση (κι έφαγε ντομάτες!!!)

Τη δόξα πολλοί εμίσησαν...

ΥΓ- εχει πρόβλημα ο blogger γιατί είδα κι άλλα σχόλια σε επανάληψη...?

glenn είπε...

Είπες Αφροδίτη: "Μία φορά είδα έναν τέτοιο τύπο, και δεν του έκανα καν την φιλοφρόνηση, πέρασα κατ'ευθείαν στο παρασύνθημα. Και του έκανα παιδιά. Δύο!"

Και τώρα θέλεις να το επαναλάβεις με το ΝΔ. Χι χι! Ο άλλος το ξέρει; Πιάστε σειρά ρεεεε!

georgia m. είπε...

Καμια φορά,μακαρίζω τους άντρες που δεν χρειάζεται να βάλουν στολίδια και μακιγιάζ για να δείχνουν ή να είναι πιο όμορφοι.Κάνουν το μπάνιο τους,ντύνονται και έτοιμοι! - όχι 100 ώρες μπροστά στον καθρέφτη σαν πολλές γυναίκες!
Είναι φορές που θα ήθελα να ήμουν αγόρι...

aphrodite είπε...

Στη φύση πάντως, πέραν ελαχίστων εξαιρέσεων (πού'σαι ρε κτηνίατρε!) είναι τα αρσενικά που κάνουν το μεγάλο showoff (βλ. φτερά παγωνιού πχ) και φυσικά την μεγάλη επίδειξη δυνάμεων (βλ κέρατα ελαφιού)...

Τώρα που το είπα... Κέρατα... άμεσα συνυφασμένα με την ιστορία μας.... Ο αγώνας για να ανακατέψεις τα γονίδιά σου με κάποια που θα σου γυαλίσουν πολύ περισσότερο... Πάρε μία skin caviar να γυαλίσεις τη μούρη σου, ώστε να... γυαλίσεις στον απέναντι άντρακλα!

Επανέρχομαι!

maika είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
cyrusgeo είπε...

@maika:

Ακολούθησε το λινκ που υπάρχει στο σχόλιό μου, και θα διαβάσεις πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Εγώ θα είμαι ξανά διαθέσιμος αργά το βράδυ, αν θες κάτι παραπάνω -- αν και το εν λόγω σάιτ τα λέει όλα.

aphrodite είπε...

@glenn,
άντε και @nikitas,

γιααααα μπείτε όλοι στη σειρά, διαλέξτε όπλο και πάμε! (έχω και τον δικό μου σπίτι...)

(κι όλα αυτά χωρίς καν να έχει χρειαστεί να πασαλείψω τη μούρη μου!)

It gets better by the comment!
(-DDDDDD


ΥΓ- glenn επιτέλους βάζεις "χιχι" μέσα, τι έγινε? σου γυάλισα?
ΠΑΙΔΙΑ, ΠΑΙΔΙΑ έχει κι άλλα -εκτός από υπερπεφωτισμένα- να μας πει!

good ox είπε...

Ασχετο
Η παρηχηση της λεξης sex οχι βεβαια
με την ενοια της γενετησιας πραξης.
The weaker sex is the stronger sex
because of the weakness of the stronger sex to the weaker sex.
Αρα αγοραστε οσα καλλυντικα θελετε.

glenn είπε...

Είπες Αφροδίτη: "...Ο αγώνας για να ανακατέψεις τα γονίδιά σου με κάποια που θα σου γυαλίσουν πολύ περισσότερο..."

Ώπα ώπα, κάντε όλοι πίσω... Η Αφροδίτη ετοιμάζει λογίδριο για χαμουρλίδικη εξελικτική βιολογία, ταύροι με κέρατα, και γελάδες με οίστρο!

maika είπε...

@gyrusgeo
ευχαριστώ!

glenn είπε...

Είπες Αφροδίτη "γιααααα μπείτε όλοι στη σειρά, διαλέξτε όπλο και πάμε! (έχω και τον δικό μου σπίτι...) "

Πω πω τι δυνατή που είναι! Τι πολλά όπλα που έχει!

οοοοοοοοοοοοοοοοοh

Καλά ρε ντίπ δε σου κόβει; Που σε έχω φέρει, το κατάλαβες; Ας το διασκεδάσω λίγο ακόμη...

Τρέχα τώρα πιάσε το επόμενο μπαλάκι.... Όρμα Τζάκ!

modecool είπε...

Μήπως ξεφεύγει η συζήτηση?

ligoussa είπε...

Tίποτε δεν μπορει να καταργήση τη γήρανση.'Αν ηταν αλήθεια αυτά που υπόσχονται τα διάφορα καλυντικά οτι σε 4 εβδομάδες θα ειστε 10 χρόνια νεώτερη θα επρεπε σε επαναλαμβανόμενες θεραπείες να ξαναγίνουμε μωρά!Ειναι ομως σίγουρο,και αυτό από προσωπική εμπειρια οτι καθυστερούν την ξηρότητα της επιδερμίδας προφυλάσσοντας την από τις εξωτερικές κλιματολογικές επιδράσεις.(ξηρασία,κρύο,ηλιακή ακτινοβολία).

George είπε...

Έχω την εντύπωση ότι ο ΝΔ επιχειρεί να βάλει λάδι στην φωτιά με αυτό το post.

Δεν θα μπώ στην μάχη των 2 φύλλων - υπάρχει άραγε; - αλλά στην ουσία.

Όντως μία κρέμα δεν ενυδατώνει, δίνει μία στιγμιαία αίσθηση φρεσκάδας σε αντίθεση με 2 λίτρα εμφιαλώμενο νερό που ενυδατώνουν περισσότερο.
Γιατί λοιπόν όλη αυτή η βιομηχανία όταν ανέξοδα με προιόντα που βρίσκοντε στην φύση (βιταμίνη Ε, ασβέστιο κτλ) μπορούμε να έχουμε τα αποτελέσματα που αυτές οι κρέμες υπόσχονται;

Βέβαια αυτό δεν συμβαίνει μόνο στα καλλυντικά αλλά και στα φάρμακα (το τράβηξα πολύ το θέμα;)

harrygreco είπε...

Μη γεμιζετε το μπλογκ με κατινιες,παραπομπες & ορθογραφικα λαθη.

glenn είπε...

Πούσαι ρε Τζάκ εεε Αφροδίτη ήθελα να πω. Δε θα το πιάσεις το επόμενο μπαλάκι; Κάτι σου είπα για μια χαμουρλίδικη διάλεξη που ετοιμαζόσουν να κάνεις.

Mr Pnin είπε...

...Και να φανταστείτε ότι στο ανθρώπινο είδος το θηλυκό είναι ομορφότερο από το αρσενικό, δηλαδή συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο απ' ό,τι στα υπόλοιπα είδη του πλανήτη μας. Αν ίσχυε και σ' εμάς ο κανόνας, φανταστείτε πόσο πιο ανθηρή θα ήνταν η αγορά των πάσης φύσεως καλλυντικών...

wetex είπε...

nikosdimou said Προσωπικά με διεγείρουν μόνον οι έξυπνες γυναίκες.

tha ithela na pistepso alla den boro. nomizo oti me afti ti dilosi thelete na deiksete oti diaferete. stin arxi afto pou mas elkii se kapoion/mas travai den einai i eksipnada alla i omorfia, kati pou einai ipokeimeniko. afto mas diegeiri, mas ftiaxnei...to an tha sinexisei meta afto eksartatai.
sigoura den iparxei krema pou na sbini ritides opos den iparxi farmako pou na giatrevi. ta panta vasizontai se ena eksipno marketing. o George exi dikio sto comment tou.

guerrero762 είπε...

Το δευτερο σχολιο του harry ηταν sve novci!Εξυπνο.
Δεν αντεχω τις απεριποιητες γυναικες.
Δεν αντεχω τα ζευγαρια με πατσοκοιλιες,που μετα μερικα χρονια γαμου παραμελουν τον εαυτο τους.
Το οτι παω καθημερινα γυμναστηριο,προσεχω την εμφανιση μου δεν σημαινει οτι ειμαι ναρκισσος ή θελω να "βγαλω γκομενα"
Ομοιως και η συζυγος μου,που προσεχει τον εαυτο της.
Καλλυντικα;
Δεν εχω ιδεα,περαν απο τα απολυτως "αρσενικα",αρωματα και after shave.Το να πασαλειβεσε με κρεμες το θεωρω 2 much.
Οσον αφορα τις γυναικες μια χαρα κανουν και τα χρησιμοποιουν.Τι καλυτερο απο μια ομορφη περιποιημενη γυναικα,ειδικα αν ειναι ξανθη και χαζη(τροπος του λεγειν καθοτι χαζοι μονο εμεις ειμαστε)ακομα καλυτερα.
Χειραφετημενη με ταγαρι και τριχωτες μασχαλες;
Θεε μου υπαρχουν ακομα;

Το καλυτερο το ειπε ο deepest blue:Δεν είναι σπατάλη. Είναι επένδυση υψηλών αποδόσεων
Προσυπογραφω.

Ερωτηση:Γιατι κανετε τοσες F***ing ωρες να ετοιμαστητε;
Απολυτος εφιαλτης:Βολτα στα καταστηματα με γυναικα(φιλη,γκομενα,αδελφη,συζυγο)

glenn είπε...

Είπες harry: "Μη γεμιζετε το μπλογκ με κατινιες..."

Λάθος harry, αν εννοείς το τένις ανάμεσα σε εμένα και τον Τζάκ εεεε Αφροδίτη ήθελα να πω. (Πάντως καλά τα έπιανε τα μπαλάκια, υπάκουο είναι χιχι). Ας δουν οι θεατές και λίγο live battle of sexes. Όχι όλο θεωρίες, σοβαρότητα και φιλοσοφία.

aphrodite είπε...

@glenn,

"Που σε έχω φέρει, το κατάλαβες; Ας το διασκεδάσω λίγο ακόμη..."

Eτσι τις φέρνετε τις γυναίκες αγαπητέ?... Και το διασκεδάζετε κιόλας?...

glenn είπε...

Είπες Αφριδίτη "μπλα μπλα"

Δεν το πιάνω το μπαλάκι! Εσύ θα πιάνεις μόνο όταν το θέλω εγώ.

glenn είπε...

@Αφροδίτη: Βλέπω ξελαχάνιασε ο Τζάκ και ζητάει τώρα φρίσμπυ!

aphrodite είπε...

@glenn,

Make me!

(ρε συ έχει δίκιο ο harry - by the way apaixto to 5:09- καταχραζόμαστε χώρο, θα βαρεθεί κι ο κόσμος! Θα μου πεις, εσύ έχεις συνηθίσει έτσι...)

glenn είπε...

@Αφροδίτη: Κάτι άλλο. Δεν έχεις καθόλου χιούμορ. Από τη μια κάνεις πλακίτσες στους άλλους. Αλλά όταν σου κάνουν (λ.χ. τώρα που δεν άφησες μπαλάκι για μπαλάκι) δεν το δέχεσαι. Θέλεις μόνο να κάνεις αλλά όχι να υφίστασαι. Κακώς, χάνεις ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής και της κοινωνικότητας.

raffinata είπε...

ομολογώ: έχω δεκαπέντε διαφορετικών αποχρώσεων ροζ κραγιόν...

aphrodite είπε...

@glenn,
"Δεν έχεις καθόλου χιούμορ"

Coming from you, it's a compliment!

"...πλακίτσες... Θέλεις μόνο να κάνεις αλλά όχι να υφίστασαι"

Πού είδες εσύ να μην σηκώνω από πλάκα? Αλλά όταν το "χοντραίνεις" (σύνηθες) σκέφτομαι και το πού ακριβώς είμαστε φιλοξενούμενοι, είναι παραίνεση αν μη τι άλλο να βρεις (ποιός τον έχασε...) τον τρόπο να μου κάνεις πλακίτσα χωρίς να χρησιμοποιείς "πλατφόρμα" 12-χρονου...

"Κακώς, χάνεις ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής και της κοινωνικότητας"

Αν μιλαμε για ζωή & κοινωνικότητα α-λα-glenn, ευχαριστώ, δεν θα πάρω!

Θα με αφήσεις ζηλιάρη να ασχοληθώ με το post & όλα αυτά τα υπέροχα που έχουν γράψει οι φίλοι μας?

(αμάν εσύ και τα μπαλλάκια σου!)

glenn είπε...

Είπες Αφροδίτη: "θα βαρεθεί κι ο κόσμος!"

Όχι καλή μου δε βαριέται. Χιλιάδες ζευγάρια μάτια σε παρακολουθούν όταν πιάνεις στον αέρα το τόπι και το επιστρέφεις.

glenn είπε...

ΚΑΙ ΝΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ! ΤΟ ΕΠΙΑΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!

@Τζάκ: Μου έχεις καταδαγκώσει όλα τα φρίσμπυ! Θα ζητήσω από στόκ!

harrygreco είπε...

Παντως,στη " βιβλο της ξετσιπωτης " ( Κοσμοπολιταν ) εχει επανειλημμενα αναφερθει ποιό ειναι απο τα καλυτερα φυσικα καλλυντικα για τη γυναικα ( & τον ο/φ )...Το χρησιμοποιουσε & η "αγια " Αικατερινη Ρωσιας. Ιδανικο για τη περιοχη των ματιων.

aphrodite είπε...

Χιλιάδες ζευγάρια μάτια σε παρακολουθούν όταν πιάνεις στον αέρα το τόπι και το επιστρέφεις.

Οπως παρακολουθούν εσένα να μαζεύεις τους τρόπους σου από το πάτωμα και να ΜΗΝ τους επιστρέφεις? ("Πού να τους βάλω θεούλη μου? Εχω γεμίσει τόπια!")

Στο θέμα μααααας.....

gravoura είπε...

Πόσα ξέρεις βρε Χάρη μας!!!!

glenn είπε...

Εϊπες Αφροδίτη: "Στο θέμα μααααας....."

Ωπ! Εδώ ο Τζάκ δείχνει σημεία κόπωσης. Η γλώσσα έχει βγει δυο πιθαμές απέξω. Τώρα αρχίζει να στροφάρει ελαφρώς.... Για να δούμε...

guerrero762 είπε...

Μαλιστα η Sveta Ekaterina(μεγααααλη η χαρη της)ειχε προτιμηση στα ζωικα προιοντα,ιδιως τα εκ ιππου προερχομενα...

gravoura είπε...

Kαι λίγο χαλάρωμα καλό είναι στην κουβέντα, αρκεί να μην εξελιχθεί σε κανένα καβγά. Προσοχή!!!

pagis είπε...

Αυτό που είναι ωραίο είναι να πηγαίνεις στην δουλειά το πρωί με έντονο μακιγιάζ που μετά τις 10:00 αρχίζει και χαλάει

aphrodite είπε...

@glenn,

"Ωπ! Εδώ ο Τζάκ δείχνει σημεία κόπωσης."

Ωπ! Εδώ ο Υποψήφιος δείχνει να έχει μπερδευτεί! Δεν καταλαβαίνει από bitches' tricks! Για να δούμε...

glenn είπε...

Είπες Αφροδίτη: "Πού είδες εσύ να μην σηκώνω από πλάκα?"

Αυτό τώρα είναι αστείο, έτσι;

glenn είπε...

Εεεελαααα βρε Αφροδιτούλα, πιάστο κι αυτό το τελευταίο!

glenn είπε...

Είπες Αφροδίτη "bitches' tricks!"

Εδώ κόσμε είναι το Live Show! Περάστε να δείτε τον ακούραστο Τζάκ!

aphrodite είπε...

@glenn,

έτσι, παρακάλα λίγο ακόμα!

glenn είπε...

@Αφροδίτη: Όχι κούκλα μου δεν πάει έτσι. Το ιστορικό καθαρά ποιος είναι το αφεντικό.

glenn είπε...

Παρεκτός κι αν αρχίσεις να σβήνεις comments, οπότε θα είσαι ο πιο έξυπνος Τζάκ.

glenn είπε...

Άντε καλά, είσαι έξυπνη. Θα κοιμηθείς το βράδυ αφού πήρες και τη δική μου υπογραφή;

aphrodite είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
aphrodite είπε...

@glenn,

Αυτό λέω κι εγώ! Πες με πάλι κούκλα μου, μ'αρέσουν τα γλυκόλογα!


(ΝΔ, αν δεν εμφανιστείτε σύντομα, θα τον έχω ως το ξημέρωμα να κλαίει στα σκαλοπάτια μου! Σ ώστε με!)

Nikos Dimou είπε...

Είμαι παρών - και το ξίφος μου είναι καλά ακονισμένο - ποιος θέλει να δοκιμάσει την κόψη του; (Με ύφος Mel Gibson).

paragrafos είπε...

Αυτό το ποστ διασύρει τη φιλαρέσκειά μας...

Άντε τώρα να μιλήσεις.

Πάντως, χτες, γυρνώντας από την αισθητικό και το κομμωτήριο, ένιωσα άλλος άνθρωπος! Αυτή είναι η αλήθεια.

(Κι όσες εξηγήσεις και να βρείτε, δεν νομίζω ότι θα πάψω να νιώθω το ίδιο καλά, κάθε φορά μετά το... σερβις)

Η αλήθεια όμως είναι κι άλλη μια: ειλικρινά δεν ήξερα ότι τόσα λεφτά που έχω δώσει πήγαν στο γάμο του καραγκιόζη! (Τόσα λεφτά για ένα άδειο... από ουσία, μπουκαλάκι!)

Ακούς εκεί, δεν κάνουν τίποτε! Τζάμπα ο κόπος δηλαδή! Αν το μάθει ο άντρας μου, καταστράφηκα!

Αυτή κι αν είναι ζημιά!

Με αγάπη

Παράγραφος

aphrodite είπε...

@glenn,

να ξεκουραστείς λίγο γλυκέ μου και μετά να μου βάλεις άλλη μια υπογραφή, γίνεται?

georgia m. είπε...

@ΝΔ

Πάντως όχιεγώ!
Put the sword down slowly...!

georgia m. είπε...

Ο Μel Gibson,εν τω μεταξύ, δε χρησιμοποιούσε ξίφος ούτε στο 1 ούτε στο 2!
Αδιάβαστο σας πιάσαμε σήμερα!

Nikos Dimou είπε...

glenn και aphrodite κάτι σε σαλτάρω μου φέρνετε. Μου γ****τε το ποστ.

paragrafos είπε...

Λες και ήταν χτες, αλλά χτες ήταν Κυριακή, προχτές ήθελα να πω! Φαίνεται διαρκεί η επήρεια της ανανέωσης... Κι ας είμαστε μονίμως στα μαύρα ντυμένες...

harrygreco είπε...

Ανοιξιατικος οιστρος...Παντως το μπλογκογουτσου γουτσου & γκομενα δεν βγαζει & νευρα πειραζει...Τουλαχιστον οι γυναικες εμαθαν κατι ενδιαφερον,να μη ξοδευονται με χημικα.

paragrafos είπε...

Ανακωχή και ειρήνευση γιατί δεν θ΄ αντέξω άλλη στεναχώρια.(Σας ικετεύω!)

Με αγάπη

Παράγραφος

aggelos-x-aggelos είπε...

Σπαθιά διαβάζω!

Πάμε πόλεμο;

aggelos-x-aggelos είπε...

@ paragrafos
Άντε καλά

paragrafos είπε...

Είναι θετικό, επιστημονικά εξακριβωμενο ότι οι κρέμες προσώπου (ημέρας, νυκτός και μεταμεσονυκτίου) δεν προσφέρουν Τίποτε;

Nikos Dimou είπε...

georgia.m said...
Ο Μel Gibson,εν τω μεταξύ, δε χρησιμοποιούσε ξίφος ούτε στο 1 ούτε στο 2!
Αδιάβαστο σας πιάσαμε σήμερα!

Εγώ αδιάβαστος! Δεν έχετε δει το Braveheart ούτε το Patriot!

Nikos Dimou είπε...

Βέβαια πήγα να γράψω Douglas Fairbanks και Errol Flynn αλλά θα με περνάγατε για γέρο!

gravoura είπε...

Πρώτη φορά τα τελευταία 4-5 posts είναι ενεργά έντονα!!! Πού χρόνος πια να τα διαβάσεις. Μου πήρε ώρες μπροστά στην οθόνη. Απορώ ΝΔ πως τα καταφέρνετε εσείς να απαντάτε κιόλας!!
Και είναι και οι μέρες καταπληκτικές με εργασίες στον κήπο και ο νους να τρέχει πίσω στο μπλοκόσπιτο.
Πάντως τη γυμναστική μου την έκανα με το παραπάνω και την ενυδάτωση, δεν ξέρω πόσα ποτήρια νερό ήπια. Αλλά όταν πάω για ύπνο θα βάλω και τις κρεμούλες μου κι ας είναι μισο-αχρηστες. Σου δίνει μια ευεξία το καθαρό και μαλακό δέρμα σαν...μωρού!!! Μακάρι και να ήταν...

Nikos Dimou είπε...

paragrafos said...
Είναι θετικό, επιστημονικά εξακριβωμενο ότι οι κρέμες προσώπου (ημέρας, νυκτός και μεταμεσονυκτίου) δεν προσφέρουν Τίποτε;

Το τίποτε είναι βαριά κουβέντα - αλλά πάντως όχι αυτά που υπόσχονται...

georgia m. είπε...

@ΝΔ
Ο Μελ Γκίμπσον καθιερώθηκε ως Mad Max /το Braveheart έπεται.
Μάλλον λοιπόν εμείς είμαστε οι γηραιότεροι...
:)))
Μας στείλατε πάλι αδιάβαστους!

aggelos-x-aggelos είπε...

Αφού λοιπόν είμαστε μια παρέα νέων ανθρώπων και έχουμε τα σπαθιά μας όλοι ακονισμένα γιατί να μην πολεμήσουμε;

Αλλά όχι σαν τον glenn...
Sorry φίλε το παράκανες...

aphrodite είπε...

@ΝΔ,
"Είμαι παρών...
8:51 μμ"

Δυστυχώς είχε ήδη φύγει και ο επίλογος των 8:53.

ΣΥΓΝΩΜΗ!

(και τά'λεγα'γω...)

Θα προσπαθήσω να επανορθώσω αργότερα - αλλά please, δεν την αντέχω τη σύγκριση με τον σαλτάρω!

Και πάλι ΣΥΓΝΩΜΗ!

ian είπε...

harry reloaded said...
Η κοκεταρια ( καλαισθητοποιηση -νεολογισμος μου ) ,συμπεριλαμβανομενης της ματαιοτητας των καλλυντικων,ξεχωριζει τη γυναικα απο το μπαζο & τον αντρα απο απογονο ( αρβανιτη) γιδοβοσκου.

Apo pote i koketaria apotelei kritirio diaxorismou anamesa se anthropous? Alla pragmata einai afta pou kanoun ti ginaika na ksexorizei apo to mpazo kai ton antra apo apogono (arvaniti i mi...) gidovoskou.

Nikos Dimou είπε...

gravoura said...
Απορώ ΝΔ πως τα καταφέρνετε εσείς να απαντάτε κιόλας!!

Κι εγώ απορώ. Κάποια στιγμή θα κλατάρω. Προς το παρόν αντέχω. Και τον κήπο μου περιποιήθηκα και τα ζώα μου τάισα. Έχω κόψει τις εφημερίδες και την TV.

reporter είπε...

"Το κρυφό σχολειό δεν υπήρξε."
"Τα καλλυντικά είναι για πέταμα."
"Είμαι σούπερ-τύπος(υπονοείται σε κάθε σας ποστ-σχόλιο)και κάτοχος της μόνης Αλήθειας -πού όλοι οι άλλοι αγνοούν."
"Έχω(μαζεύω)πιστά πρόβατα στο διαδίκτυο, αλλά προς Θεού, δέν είμαι μπεστ-σελερίστας/προφήτης, είμαι χαμηλών τόνων..."

Ρε συ Δήμου, ποιός είσαι τελικά; Και τι θέλεις από τη ζωή μας;

Ένας αναρχικός με κοστούμι; Ένας διάσημος που έχει αδήριτη ανάγκη την καθημερινή κολακία και πολλούς οπαδούς;

Κρίμα να ξεπουλιέσαι έτσι, επειδή έμεινες έξω από το μαντρί των συναδέλφων σου. Κλάψε-κλάψε όμως, την περνάς τελικά καλύτερα από όλους! Κάτι παραπάνω γνώριζες φαίνεται όταν έγραφες την "μεταφυσική της γκρίνιας"...

Σου βγάζω το καπέλο για την αμφιβολία, την κριτική σκέψη, τον ορθολογισμό, την κοινή λογική, την αγάπη για το εφήμερο(αυτόκινητα, η/υ, τις όμορφες γυναίκες κ.α) με τον οποίο αντιμετώπισες πάντα τη ζωή, αντί να τη ζεις στην απομόνωση της κατηγορίας του είδους σου.

Σου βγάζω κόκκινη κάρτα, για την αγωνία σου να επιδειχθείς με τις λέξεις(Berlusconni των γραμμάτων), να επισκιάσεις κάθε αντίπαλη φωνή, να επιβάλλεις τάχα με στοιχεία, τις περιθωριακές σου απόψεις.

Αν ήσουν λιγότερο ξεροκέφαλος/εγωιστής και πιο ταπεινός(αποδεχόμενος για παράδειγμα, την αρχή και το τέλος όλων των πραγμάτων και επομένως πως, όλοι ειμαστε περαστικοί από αυτή τη ζωή), θα σε εκτιμούσα περισσότερο(θα εξέπεμπες περισσότερη ανθρωπιά και αλληλεγγύη προς τον καθημερινό άνθρωπο) και θα ήμουν πρόθυμος να παραβλέψω όσα σε κάνουν αντιπαθή.

Τελικά, πες μας εσύ τι επιδιώκεις: να γίνεις περισσότερο δημοφιλής, αρεστός ή απλά να περάσεις τις ιδέες σου; Προσωπικά, αισθάνομαι πως επιδιώκεις να βρίσκεσαι 1) στην επικαιρότητα και 2) σταθερά ένα σκαλοπάτι πάνω από τους άλλους, στα σχόλια(εμένα ας πούμε με αγνόησες επιδεικτικά στο άλλο ποστ). Ισότητα για σένα, στην πράξη, δεν υπάρχει. Μόνο μπλα-μπλα είσαι κι εσύ, σαν τους πολιτικούς: τέλειες θεωρίες, σκατά πρακτικές...

one plus one equals three είπε...

Μια γειτόνισσά μου που δούλευε σε εργοστάσιο για κρέμες, έλεγε πάντα με καμάρι λίγο ύποπτο ότι έβαζε τα χέρια της μέσα στις κατσαρόλες της παρασκευής και αλειφόταν στο πρόσωπο καθώς δούλευε. Έχουν περάσει πολλά χρόνια και η γειτόνισσά μου σχεδόν αιωνόβια πια είναι γεμάτη ρυτίδες. Σκέφτομαι από κάτι τέτοια περιστατικά ότι οι κρέμες έχουν μια δευτερεύουσα επίδραση στο όριο ηλικίας. Κάτι σαν placebo.
(ΝΔ μη με σβήσετε και τώρα, το σχόλιο δεν είναι τυχαίο!)

cyberdust είπε...

Αυτή την πληροφορία ότι τα περισσότερα καλλυντικά είναι άχρηστα, είναι τελείως άχρηστη. Τα πιο δραστικά καλλυντικά κανονικά θα έπρεπε να ανήκουν στην κατηγορία των φαρμάκων, και όντως κρατούν αυτό που υπόσχονται, αν και η διαφήμιση ως συνήθως τα παραλέει, αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Υπάρχουν ουσίες που επιδρούν εξωτερικά στο δέρμα και το ενυδατώνουν, και άλλες ουσίες (όπως αυτή που περιέχει το περιβόητο botox) απαλείφουν τις ρυτίδες, αν και αυτό επιτυγχάνεται άμεσα (κάπου διάβασα ότι παραλύει το δέρμα και έτσι δεν έχει τις ρυτίδες).

Το σωστό να λέγετε, στα καλλυντικά δεν ισχύει το περίφημο «ότι πληρώνεις παίρνεις». Τα πιο ακριβά καλλυντικά έχουν ακριβώς την ίδια δράση όπως και τα πιο φτηνιάρικα, εξάλλου αυτό ισχύει και για όλα τα φάρμακα. Σημασία έχει να διαβάσεις τα συστατικά των, αν κάποιος μπορέσει να τους υποχρεώσει να τα αναγράφουν, και να γνωρίζεις αυτές τις ουσίες που ενεργούν ευεργετικά όσων αφορά το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Γεγονός είναι ότι η γυναίκα φροντίζει τον εαυτό της για τον εαυτό της. Για να ανεβάσει το ηθικό της, να νοιώθει όμορφη, το ότι το κάνει αυτό για να προσελκύσει το αντίθετο φύλο είναι μία παράπλευρη παρενέργεια, όχι απαραίτητα το αρχικώς ζητούμενο. Εξάλλου οι περισσότεροι άνδρες πραγματικά έλκονται πρώτον από την εξυπνάδα της, δευτερευόντως από την καθαριότητα της και τρίτων από την νοικοκυροσύνη. Το ότι ίσος είναι και μία εξαίρετη καλλονή είναι ένα πρόσθετο προσόν, πολύ επιθυμητό κατά τα άλλα. Εκτός αν μιλάμε για αποκρουστική ασχήμια η οποία ενδέχεται να αναιρέσει όλα τα προηγούμενα. Στην τελευταία περίπτωση όμως δεν βοηθά κανένα καλλυντικό.

Υποκείμενο δικαίου είπε...

Τι σημασία έχει που δεν δουλεύουν τα καλλυντικά; Οι γυναίκες τα χρησιμοποιούν για τον ίδιο λόγο που κάποιοι διαβάζουν ποίηση - για να (ξανα-)ανακαλύψουν την ομορφιά μέσα τους (και, μέσω αυτής, την πίστη τους στον κόσμο...)

gravoura είπε...

@cyber-dust
Το botox επιτυγχάνει αδράνεια των μυών γύρω από τα μάτια. ΄Ετσι δεν μπορούν να γίνουν οι μορφασμοί που επιδεινώνουν το σπάσιμο του ευαίσθητου δέρματος των ματιών.
Αλλά για σκέψου να μην μπορείς να "μιλάς" με τα μάτια; Δεν θα το κάνω ποτέ. Χώρια που πρέπει να επαναλαμβάνεται κάθε 5-6 χρόνια με κόστος αρκετό.

Stormrider είπε...

κατά τα άλλα "οι άντρες σκέφτονται όλη μέρα το σεξ". το ότι οι γυναίκες όλη μέρα βάφονται, χτενίζονται, ασχολούνται με το τι θα φορέσουν κ διαβάζουν περιοδικά/βλέπουν εκπομπές που αφορούν όλα τα παραπάνω δεν παίζει κάνενα ρόλο...

aggelos-x-aggelos είπε...

@reporter και κάποιους άλλους

Έχετε όλοι μια τάση να γενικεύετε τόσο πολύ τα πράγαματα. Έτσι και δεν σας αρέσει κάτι όλα τα άλλα είναι στραβά.

Είπες:
"Ρε συ Δήμου, ποιός είσαι τελικά; Και τι θέλεις από τη ζωή μας;"

Εσύ είσαι στο blog του, αυτός τι να θέλει από τη ζωή σου.

Όταν δεν μας αρέσει κάτι δεν τα ισοπεδώνουμε όλα. Αλλιώς δεν ξαναπατάμε στο μαγαζί.

Επίσης είπες:
"Τελικά, πες μας εσύ τι επιδιώκεις: να γίνεις περισσότερο δημοφιλής, αρεστός ή απλά να περάσεις τις ιδέες σου; Προσωπικά, αισθάνομαι πως επιδιώκεις να βρίσκεσαι 1) στην επικαιρότητα και 2) σταθερά ένα σκαλοπάτι πάνω από τους άλλους, στα σχόλια(εμένα ας πούμε με αγνόησες επιδεικτικά στο άλλο ποστ). Ισότητα για σένα, στην πράξη, δεν υπάρχει. Μόνο μπλα-μπλα είσαι κι εσύ, σαν τους πολιτικούς: τέλειες θεωρίες, σκατά πρακτικές..."

Μήπως εσύ επιδιώκεις μια προσωπική απάντηση για να αισθανθείς καλύτερα; Σιγά μην απαντάει προσωπικά στον καθένα εδώ μέσα...

Σόρρυ για την κατάχρηση και δεν ξέρω αν εκφράζω και τον άμεσα θιγόμενο. Απλά δεν καταλαβαίνω πως γίνετε κάποιος να περνάει τόσο άσχημα κάπου και να μένει.

paragrafos είπε...

Βέβαια, τα περί ομορφιάς πρότυπα είναι κάπως συζητήσιμα. Χρόνια τώρα με απασχολεί το ζήτημα της ταξινόμησης, της απόρριψης, της αποδοχής των ανθρώπων βάσει της εξωτερικής τους εμφάνισης.

Από την άλλη, βλέπεις κάποιον και λες "ευγενικός" άντρας, εννοώντας όμως αρεστός. Η πάλι, αφηνόμαστε στις προκαταλήψεις μας του τύπου "μα τι αταίριαστο ζευγάρι!".

Πάντως τα καλλυντικά, απο αυτήν την άποψη είναι μάλλον ... αταξικά. Δεν ενδιαφέρουν μόνο τις κοινωνικά προικισμένες γυναικείες όψεις, αλλά και τις αισθητικά απόκληρες και τις καταφρονεμένες του γούστου μας, όπως καθορίζει ο... ιδεότυπος των φωτομοντέλων.

Μήπως όμως ξέφυγα απο το θέμα;

aggelos-x-aggelos είπε...

...sorry και για τα ορθογραφικά

Mariakalos είπε...

Ξεβάφομαι από το περασμένο Σάββατο.'Ολη η Κωπαίδα στη μούρη μου,για να ρίξω το τεκνό. Μέχρι το άλλο Σάββατο θα το'χω καταφέρει.Σκέφτομαι να αναμίξω και βαφή αυγών 'Άνατολή'.Κορίτσια, το ρίμελ φταίει για όλα!

georgia m. είπε...

Και λίγος Κορκολής,επίκαιρος:

"Ντύσου πρόχειρα και βάλε το κραγιόν σου- πες ο έρωτας πως είμαι ο παιδικός σου..."

georgia m. είπε...

@mariakal:

Ώστε αυτή είναι η συνταγή και μας την κρύβατε;;;

harrygreco είπε...

Οποιος τσιμπησει το δολωμα του προβοκατορα,ειναι μ*λακας.

Χοντος είπε...

Nικο Δημου κοφτο!

Ηondos (center)

paragrafos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
aphrodite είπε...

@gravoura,

το botox είναι ενέσιμο "νευρο-παραλυτικό" (τοξίνη) που κυρίως χρησιμοποιείται στο μέτωπο, όμως στα υπερόφρυα τόξα κοντά στα μάτια και γύρω από αυτά (εκεί που σχηματίζεται το "πόδι της χήνας", ρυτίδες σε "ακτινωτή μορφή) οι περισσότεροι πλαστικοί το αποφεύγουν ακριβώς για τον λόγο που είπες, όχι μόνον παραλύουν τους μυς της έκφρασης, αλλά μπορεί να έχουν επιπλοκές.

Εχουν φτάσει να το κάνουν κάθε χρόνο, και πολλές φορές και κάθε 6-μηνο, ακόμη και στο σπίτι τους! (τροποποιημενες μορφές, έτσι?)

Είναι τρομακτικό να σκεφτεί κανείς σε τι υποβάλλουν τον οργανισμό τους μερικοί (ειδικά αναλογιζόμενοι ότι υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που κυριολεκτικά ψοφάνε της πείνας κι όχι μόνον...) Είναι αστείο, ειδικά στην υπερβολή του("τράβηγμα" κάθε τρεις και λίγο), καταλαβαίνεις αυτούς που έχουν τους ίδιους γιατρούς και βγαίνουν με μούρη-φασόν (από σκιστό μάτι στον κρόταφο ως μύτη-κουμπί).

Ελα όμως που, πώς να το κάνουμε, θέλουμε ν΄αρέσουμε όλοι... και μη λέτε για τις γυναίκες μόνον- δείτε τι γίνεται στα κέντρα εμφύτευσης μαλλιών ή τόσους άντρες που πάνε πλέον για αισθητική οδοντιατρική (και το παραξηλώνουν, έχω δει δόντι-πλακάκι τουαλέττας που πάει σύννεφο!)

Πώς το έλεγε η Η. Rubinstein (αν δεν απατώμαι): "στο εργοστάσιο παράγουμε κρέμες, στα μαγαζιά πουλάμε ελπίδες..."

Κι αν μη τι άλλο, ξέρουμε ότι προφανώς δεν δουλεύουν (αλλιώς θα είμασταν όλοι 14-χρονα στο δέρμα για πάντα), και προφανώς τα αγοράζουμε γαι το "όνειρο". Αλλά επίσης για να ανήκουμε ("εγώ ανήκω σ'αυτές που αγοράζουν Clinique", "εγώ όμως σ'αυτές που αγοράζουν la Prairie", για να πούμε δύο γνωστές μάρκες). Απόδειξη, ότι στο μπάνιο μας βάζουμε τα ωραία, ακριβά μας καλλυντικά κάπως σαν τρόπαια, σαν για επίδειξη, να τα δουν κι οι καλεσμένοι μας (η Nivea καταχωνιασμένη στο συρτάρι)

Επανέρχομαι...

andy dufresne είπε...

@χόντος

Όποιος και να 'σαι, μ' έκανες και γέλασα.

Mariakalos είπε...

@Georgia m.:Μα η συνταγή είναι τόσο απλή και η επιτυχίa τόσο προβλέψιμη!Αρκεί να σου πετύχει η βαφή. Καλό Πάσχα!

aphrodite είπε...

@harry,

Αν αυτό πηγαίνει για μένα, δες την απάντησή μου στον ΝΔ στις 9:23.

Αν δεν σε καλύπτει, σου ζητώ κι εσένα προσωπικά.

Και σε όποιον νομίζει ότι θίχτηκε από τα γραφόμενά μου.

unaprimavera είπε...

Μην ακούτε τι λένε! Την πιο αποτελεσματική μέθοδο κυτταρικής ανανέωσης προσφέρει ο φτερωτός Θεός...

paragrafos είπε...

Η "αποδεκτή" εμφάνιση παίζει το ρόλο της. Κακά τα ψέματα. Αν συνδυαστεί και με άλλα προσόντα (πτυχία κλπ) βοηθαει στην καριέρα, στις κοιωνικές σχέσεις, στις γνωριμίες.

Η εμφάνιση, ομως, που αποκλίνει πολύ απο τα αναμενόμενα κλισέ, κάποτε γίνεται κατάρα: μπορεί να συνθλίψει μια, επιρρεπή στην κατάθλιψη ψυχούλα, να την περιθωριοποιήσει και να την σκοτώσει ψυχικά και όχι μονο.

Οπότε έρχονται τα καλλυντικά για να καλύψουν το (ας ελπίσουμε προσωρινά) κενό, ως χρυσή εφεδρεία της ζωής. Λίγη κρέμα στο προσωπάκι, η αλλαγή στο μαλλί, ένα συνολάκι που πάει μ΄έκεινο το βραχιόλι και τα σκουλαρίκάκια, πολλά τέτοια, μικρά, ταπεινά και ανούσια, εκ πρώτης όψεως, μπιχλιμπιδια, είναι ικανά να δώσουν την ψευδαίσθηση, στην περιθωριακή γυναίκα, ότι είναι κάτι. Ότι μπορεί να διεκδικήσει κάτι στη ζωή της.

ΈΤσι κάνει ένα βήμα, μετά άλλο ένα και ύστερα βρίσκει το θάρρος ν΄ ανοίξει μια κουβέντα, να το οξυγόνο της ψυχής, να η επικονωνία, ένας καλός λόγος, λίγη "ενθάρρυνση κι επιτυχία" και η ζωή ξαναπαίρνει μπροστά, ζωντανεύει σαν τους σπόρους που μήνες υπέμεναν καρτερικά την παγωνιά της μοναξιάς ελπίζοντας στο χάδι του ήλιου...

Τελικώς, αυτές οι κάπως ταπεινές και αθέατες ψευδαισθήσεις, είναι κάτι όχι και τόσο ευκαταφρόνητο.

Είχα να πάω στο κομμωτήριο μήνες. Δεν το έκρινα σκόπιμο και απαραίτητο, αφού γυρνούσα επί μηνες τα νοσοκομεία, τις κηδείες και τα μνημόσυνα...

Προχτές όμως, ξανάνιωσα. Ας είναι καλά η Έλενα η αισθητικός. Φεύγοντας από εκεί ένιωθα ξαναγεννημένη! Δέκα χρόνια νεότερη, περπατούσα στο δρόμο ανάλαφρη, δίχως έγνοιες και βάσανα κι όταν καλησπερισα τον καλό μου, είδα στα μάτια του την λάμψη μου, με χάρηκε και άλλαξε λιγάκι η ζωή μου, έστω για ένα σαββατοκύριακο.

Τι μεγάλο κέρδος για μια ώρα περιποίησης με ψευτοκρεμούλες!

Με αγάπη

Παράγραφος

one plus one equals three είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
andy dufresne είπε...

@harry,

συμφωνώ με το σχόλιό σου των 10:12 μμ., προφανώς μιλάς για το σχόλιο του reporter.

Έχεις σκεφθεί μήπως δεν θα έπρεπε να αφήνουμε μόνο τον ΝΔ να υπερασπίζεται αυτό το blog;

Παρότι αρχικά συμφωνώ μαζί σου, δεν μου φαίνεται καθόλου μ***ένη η απάντηση του aggelos-x-aggelos.

the resident είπε...

Καλοί μου άνθρωποι
Φαντάζεστε η παρέα αυτού του μπλογκ να συναντιόταν κάπου,κάποτε? Tι λέτε η η εξωτερική εμφάνιση μας δεν θα έπαιζε κάποιο ρόλο μετά στο πως θα νιώθαμε ο ένας τον άλλο μέσα στο μλογκ?H οποία ερωτική διάθεση υπάρχει τώρα μέσα στο μπλογκ ,δεν θα έπαιρνε μια άλλη τροπή μετά από την συνάντηση?

glenn είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
paragrafos είπε...

@ aphrodite

Καρδούλα μου, κανείς δε θίχτηκε. ΣΕ αγαπάμε γιατί είσαι η ανάσα μας και φοβηθήκαμε μήπως προκύψει η μάχη των φυλων εν μέσω φίλων. (όποιος καεί στο χυλό...)

με αγαπη, η Φίλη Σου

Παράγραφος

kahri είπε...

Αν ισχύει ότι τα καλυντικά λειτουργούν ως placebo για τις ανασφάλειες της γυναίκας, αυτό δεν πρέπει να μας κάνει και πολύ χαρούμενους πέρα από χαριτολογίες.
Όχι βέβαια επειδή γιατρεύουν τις ανασφάλειες, αλλά επειδή δεν έχουμε συνειδητοποιήσει την έκτασή τους (ή δεν θέλουμε). Και μη μου πει κανείς ότι το έχει γλεντήσει με τις γυναικείες ανασφάλειες γιατί δεν θα κοροϊδεύει εμένα, αλλά κυρίως τον εαυτό του.
Άσε το χάσιμο χρόνου και χρήματος και κυρίως η εξάρτηση με τα καλλυντικά.
"Αλλά αυτοί οι παραλογισμοί είναι που σας κάνουν ακόμα πιο αγαπητές..."
Τώρα, αυτο γράφτηκε από τον ορθολογιστή ΝΔ !? !
Το "όπου αρχίζουν οι γυναίκες τελειώνει η λογικη" παίρνει και μία δεύτερη σημασία.

glenn είπε...

Το γιουζερνέϊμ αυτό (εφόσον συνεχίσει) θα το προβοκάρω εγώ (τελευταία ειδοποίηση).

apousia είπε...

Tελείωσα με το scrub,τη μάσκα,έβαλα και την ενυδατική νύχτας κι έρχομαι να γράψω.
Το σχόλιο του harry με το οποίο εγκαινιάζεται το σημερινό post,τα λέει όλα.
Τώρα,για να το πει αυτό που είπε η καθηγήτρια Δερματολογίας,δίκιο θα έχει..
Αλλά,έτσι για να μην απογοητευτεί τελείως η φίλη μου η paragrafos,αν τηρείται σχολαστικά το ''πρόγραμμα'' και οι επισκέψεις σε αισθητικό για καθαρισμούς κ.λ.π.,ε,όλο και κάτι απορροφούν και οι εξωτερικές στοιβάδες.
Το μέτρο για το οποίο μίλησε ο antonis και άλλοι,αφορά πιστεύω στο μακιγιάζ.
Υ.Γ.
glenn μη μας πειράζεις την aphrodite,αφού την αγαπάς.

kahri είπε...

Αλήθεια, είναι τυχαίο ότι οι σοβαρότερες και κυρίως ωραιότερες γυναίκες που έχω συναντήσει δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις με τα καλλυντικά;

apousia είπε...

@stormrider
Ίσως ένα κάποιο ποσοστό γυναικών κάνει ΟΛΗ την ημέρα ΜΟΝΟ αυτά που περιγράφεις,μα έτσι όπως το γράφεις,το γενικεύεις.
Δεν νομίζω πως έχεις αυτή την άποψη.
Συγγνώμη αν σε ''ερμηνεύω'' αυθαίρετα.

paragrafos είπε...

@ harry reloaded

Αν και αποφεύγω τα πηγαδάκια, ήθελα να σας πω (εδω και μέρες)ότι μετά την επιστροφή σας είστε πολύ γλυκός. Φυσικά παραμένετε αυστηρός, και καλά κάνετε.

Με εκτίμηση

Παράγραφος

Yosemite Sam είπε...

Γέφυρα με τα προηγούμενα:

Αι θρησκειαι ομοιαζουσι τας γυναικας.Αμφοτεραι εν οσω ειναι νεαι ουτε καλλωπισμων χρηζουσιν ουτε ψιμυθιου ινα περικυκλωνται υπο λατρευτων προσκλινών,ετοιμων ως οι ερασται και οι πρωτοι χριστιανοι και την ζωην υπερ αυτων να θυσιασωσιν.αλλ'αμα γηρασωσιν,αναγκη να καταφυγωσιν εις το φυκος και τα κοσμηματα ινα επ ολιγον ακομη διατηρησωσι τους αραιωμενους θιασωτας.Η μεν ρωμαικη εκκλησια εννοησασα τουτο ευθυς αμα ειδε ψυχραινομενον τον ζηλον των πιστων κατεφυγεν εις τους ζωγραφους και τους γλυπτας ως η γραία Ηρα εις τον κεστον της αφροδιτης ινα καλυψει τας ρυτιδας και ενδυσει την γυμνοτητα της,η ανατολικη ομως καιτοι πρεσβυτερα της αδελφης της ειτε εκ πενιας ειτε εξ υπερηφανειας επεμενε θελουσα να ελκυσει τους πιστους δι'ερρινων ασματων και παραβλωπων παρθενων.

Nikos Dimou είπε...

Είναι ενδιαφέρον: κάθε τόσο κάποιον τον τσιμπάει μία μύγα και σαλπίζει επίθεση.

reporter δεν ζητάω τίποτα από κανέναν. Δίνω. Κι όποιος θέλει παίρνει.

paragrafos είπε...

Τι φορτωμένες πορτοκαλιές πετροβολάνε.

georgia m. είπε...

@paragrafos

Αν χτυπήσετε πορτοκάλια με πετριές,τότε θα πέσουν μεν αλλά θα είναι σαν χαλαζοχτυπημένα!
:)
Μάλλον άλλο δέντρο εννοούσατε!

paragrafos είπε...

Η λαϊκή μούσα εγκωμίασε το φυσικό κοκκινάδι.
---------------

Ο ήλιος εβασίλεψε
η μέρα σκοτεινιάζει
και το δικό σου πρόσωπο
σαν το φεγγάρι μοιάζει

Έχεις το χρώμα της αυγής
και σαν νεράιδα μοιάζεις
με τα γλυκά τα μάτια σου
το φως μου σκοτεινιάζεις

Από τη γη βγαίνει νερό
κι απ' την ελιά το λάδι
κι από τα μαγουλάκια σου
το ροδοκοκκινάδι

Debby είπε...

Πολύ σωστή αυτή η γενίκευση. Σαν γυναίκα έχω μόνο να πω ότι κατά πλειοψηφία αυτό ισχύει. Οι εξαιρέσεις, αν υπάρχουν, απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
Γιατί όμως όλες μας έχουμε αυτό το αδύνατο σημείο? Η κάθε μια μας σπαταλά ατέλειωτες ωρες στον καλωπισμό της. Αλλη λιγότερο αλλη περισσότερο, όλες μας όμως αυτό κάνουμε.
Αλλη θα ψάχνει για την κρέμα που κάνει θαυματα, που αδυνατίζει, που αρωματίζει, που κάνει απαλό το δέρμα κτλ. Αλλη θα ψάχνει την καλύτερη συνταγή, χρώμα και προιόντα για το μακιγιάζ της. Αλλη θα ασχολείτε με τις ώρες με τα μαλλιά της και μια άλλη με τα νύχια και τις τρίχες της.

Ολα αυτά είναι εκτός ενδιαφερόντων των αντρών. Και το φοβερό είναι ότι τελικά αυτό που θέλουν οι άντρες από μας σαφώς δεν είναι όλα αυτά. Αυτά τα πράγματα ενδιάφέρουν τους άντρες που δεν ένδιαφέρονται αληθινά για μας αλλά μόνο για να ικανοποιήσουν τον δικό τους εγωισμό.
Οπως και να έχει... αυτή μας η αχίλειος πτέρνα μας μάλλον προέρχετε από πάρα πολύ παλιά, από τότε που η γυναίκα υποτιμήθηκε σε τέτοιο βαθμό που έφτασε σήμερα να πρέπει να προσπαθεί να αποδείξει την αξία της, που ξεκινά από μια σαφώς κατώτερη θέση από ένα άντρα και δυστυχώς ένα από τα όπλα που της έχει απομείνει για να μπορέσει να διεκδικήσει την ζωή της είναι η εμφάνιση της.
Γι'αυτό την προσέχει, γιαυτό ποντάρει σε αυτή και ... ναι... πιάνει τόπο όταν την χρησιμοποιούν σωστά. Και καλά κάνουν γιατί δεν ξεκινούμε επί ίσοις όροις σε αυτήν την ανδροκρατούμενη κοινωνία.

passport είπε...

SEX SELLS SEX SELLS SEX SELLS SEX...
(always true)

paragrafos είπε...

Ο συνδυασμός όμως, φυσικού πράσινου με τεχνητού μπλε, είναι αξιοσημείωτος:


Δυό πράσινα μάτια με μπλε βλεφαρίδες
με έχουνε κάνει τρελό.
Kαρδιά μου να ξέρεις τα μάτια που είδες
πως δε θα σου βγούν σε καλό.

Φοβάμαι ακόμα και να τους το πω
γιατί έχουν το χρώμα το πρασινωπό.
Δυό πράσινα μάτια με μπλε βλεφαρίδες
με μάθανε πως ν' αγαπώ.

Yosemite Sam είπε...

Και ένα σύντομο ανεκδοτάκι απο σκίτσο του αρκά για το αιώνιο παραμύθιασμα αρσενικού και θηλυκού:

ρωτάει ο εραστής την αγαπημένη του κατα την διάρκεια της ερωτικής πράξης:

Πες μου αγάπη μου είμαι πραγματικά ο πρώτος σου;

Και εκείνη:

Πιθανόν, κάτι μου θυμίζει η φάτσα σου!


Καλό βράδυ σε όλους.

georgia m. είπε...

@paragrafos

Ο Βασίλης Αλεξάκης λέει κάπου ότι όταν πρωτάκουσε αυτό το τραγούδι νόμιζε πως ήταν ως εξής:
"2 πράσινα μάτια με μπλε-μπλε φαρίδες"
(!)
Πάντως ξέρω ένα ζευγάρι τέτοια μάτια και είναι της Άννας Καλουτά αν το έχετε προσέξει!Φυσικά πράσινα μάτια με έντονη μπλε μάσκαρα και σκιά.

andy dufresne είπε...

Kαι σε μένα δεν αρέσουν τα πηγαδάκια, έχει δίκιο η paragrafos, αλλά θα κάνω μία παρασπονδία δύο παρακλήσεων.

Αν αυτή η ιστορία με το σαλτάρω συνεχιστεί, το blog φοβάμαι ότι θα κλείσει.



Αγαπητέ σαλτάρω,

σ' εκτιμώ και σε θέλω στην παρέα.
Σε παρακαλώ πολύ μη γράφεις υβριστικά σχόλια.
Συνέχισε τη σάτιρά σου, χωρίς να προσβάλλεις, ξέρεις τη διαφορά.
Δεν είναι σπουδαίο επίτευγμα να κλείσεις το blog του ΝΔ.



Αγαπητέ ΝΔ,

όσο κοιμάσαι ο σαλτάρω θα... σαλτάρει και κάθε πρωί θα κάθεσαι να σβήνεις.
Σε λίγες μέρες θα αηδιάσεις και θα σταματήσεις το blog.
Γι' αυτό, σε παρακαλώ, ας τον τρελό στην τρέλα του.

Sorry και πάλι για την παρασπονδία.

georgia m. είπε...

yosemite sam:

Μόνο ελληνικό θα μπορούσε να είναι το ανέκδοτο αυτό...

harrygreco είπε...

Στην φραση " ρε συ " δεν απαντας. Βλεπω καλλιστεια ,για λογους...κοινωνιολογικους ...Ειναι τετριμμενη η φραση " ολες βγαλμενες απο το ιδιο καλουπι ". Για να κατεβαινουν ομως ...47, πρεπει να υπαρχει φτωχεια στη πιατσα. Κριμα τα κοριτσακια κριμα,τι κανει τ' ατιμο το χρημα,οπως ελεγε ο Κηλαηδονης σε δισκο καλτ.

Stormrider είπε...

@apousia
μα δεν μίλησα για όλες! όσες βρωντοφωνάζουνε "οι άντρες σκέφτονται μόνο το σεξ" κάνουν αυτά που περιέγραψα

georgia m. είπε...

@andy:

Όταν σας σκέπτομαι,μου έρχεται στο μυαλό το τραγούδι που λέει ο Σαββόπουλος:"Σα βγω απ αυτή τη φυλακή,κανείς δεν θα με περιμένει,οι δρόμοι θα ναι αδειανοί,και η πολιτεία μου πιο ξένη..."

Μου έρχεται επίσης στο νου ένα άλλο τραγούδι,αμανές,που λέει ότι "η μέσα φυλακή είναι η πιο μεγάλη" - δε θυμάμαι άλλους στίχους.

Θα σας επιακεφθώ και στο blog σας,σύντομα ξανά.

georgia m. είπε...

"stormrider:

Δεν είναι καθόλου κακό να σκέπτεται κανείς πολύ το sex!- αρκεί να ξέρει το πότε και το με ποιον και το γιατί.
Βρισκω σοφά τα λόγια στον Εκκλησιαστή:"καιρός παντί πράγματι..."
(Ώρες είναι τώρα να μας πει κανείς σας "θεούσα").
Kαι κάτι που συχνά διαφεύγει στις γυναίκες:κατά τη γνώμη μου το σκέπτονται το ίδιο συχνά με τους άντρες αλλά δεν το παραδέχονται για διάφορους λόγους.
Εγώ γουστάρω τους άντρες σε αυτό το κομμάτι,γιατί είναι τουλάχιστον αληθινοί(εδώ)

houlia είπε...

Πριν φύγω απ’ τη δουλειά για τη βραδινή μου αεροβική(πώς άλλωστε νομίζετε ότι φτιάχνω τέτοιες γάμπες;)) άνοιξα κατά Δήμου (πάντα το κάνω) να δω τι σνιφάρει
ο –δεσπότης απόψε. Κι έπεσα στα πειραχτικά του σφυρίγματα προς άπαν το θηλυκό του ακροατήριο. Μα αφού σου έχουμε πει ότι σε αγαπάμε και είμαστε εδώ ,αλλά (γμτμ) δουλεύουμε και δεν μπορούμε να παίζουμε με το κουβάρι που ρίχνεις στις γάτες σου..τι χώνεσαι στα λημέρια μας για να μας ξετρυπώσεις! Λοιπόν παρέκαμψα το ζωογόνο ντουζάκι στο γυμναστήριο, καθώς είχα συνέχεια στο μυαλό μου να γυρίσω εγκαίρως να του πω καληνύχτα πριν πέσει για ύπνο (με τις κότες!) γιατί ξέρω ότι σήμερα μας ήθελε εδώ. Τώρα πάω για μπανάκι και γυρνώ δριμύτερη για αυτό το εκ πρώτης αδιάφορο θέμα, πλην όμως εξίσου φιλοσοφικό με το ποδόσφαιρο! Καληνύχτα captain!

Debby είπε...

Παρόλο που Stormrider παρακολουθώ τις απόψεις σου και με βρίσκω συμφωνη πολλές φορές... αυτή την φορά νομίζω πως έχεις απωθημένα.
Ισως μόνο με την μερίδα των γυναικών που απο θυμό σας αναθεματίζουν όλους... μην κάνεις και εσύ το ίδιο. Δεν βγάζει πουθενά.

Stormrider είπε...

@γεωργία
μα δεν είπα ότι είναι κακό να σκέφτεσαι το σεξ, η υποκρισία μου τη σπάει. το ίδιο ακριβώς πράγμα λέμε βασικά

Nikos Dimou είπε...

andy dufresne
σε παρακαλώ να μην υπεισέρχεσαι στην διαχείριση του blog

λυπάμαι που υπερασπίζεσαι έναν κακοήθη (τον λες και αγαπητό!)

έναν άνθρωπο χωρίς τσίπα που τον διώχνουν και δεν φεύγει

και μόνον αυτό αρκεί!

the resident είπε...

georgia.m said... Kαι κάτι που συχνά διαφεύγει στις γυναίκες

Στις γυναίκες η στους άντρες διαφευγει?

georgia m. είπε...

@stormrider:
Ζητώ συγγνώμη από τις γυναίκες εδώ,αλλά υπάρχει πράγματι υποκρισία και ίσως να είναι δικαιολογημένες ως ένα σημείο όπως μεγάλωσαν(ταμπού,ενοχές).
Μαζί σου είμαι - το ξέρω πως δεν διαφωνούμε.

Stormrider είπε...

βέβαια το σεξ δεν θα έπρεπε να είναι κόμπλεξ κ ταμπού αλλά αυτό είναι άλλο τεράστιο θέμα

Nikos Dimou είπε...

Houlia said...
"Καληνύχτα captain!"


Καληνύχτα houlia!

(μου φαίνεται πως θα βάλω moderation και θα αφήνω μόνο γυναίκες να σχολιάζουν. Ένα χαρέμι είναι ό,τι χρειάζουμαι για να ξανανιώσω (βλ. και προφητάναξ Δαυίδ).

Καληνύχτα σε όλους.

kkai-Lee είπε...

Οι γυναίκες θέλουν να είναι ωραίες και να διατηρούνται έτσι, στην προσπάθεια τους? να αρέσουν, κυρίως, στους άνδρες.

Στους άνδρες, κυρίως, αρέσουν οι γυναίκες.

Είναι ένα όμορφο παιγνίδι της ζωής.

Τα καλλυντικά είναι μέρος του παιγνιδιού.

georgia m. είπε...

@the resident

Σας έκανα τη...χάρη και,αν και εκπροσωπος του γυναικείου φύλου,πήρα το δικό σας μέρος γιατί κριβώς πιστεύω πως πολλές γυναίκες κρύβονται και υποκρίνονται σε αυτό το σημείο.
Μάλλον εν κατάλαβα ακριβώς την ερώτησή σας - πάντως πιστεύω ότι οι άντρες δεν τις πολυπιστεύουν(και καλά κάνουν σε αυτό το σημείο).
Το χειρότερό μου είναι να βλέπω μια γυναίκα να μην υποστηρίζει τις επιλογές της και να παρουσιάζεται εκ των υστέρων,ως θύμα...

georgia m. είπε...

Άσχετο με το θέμα -

Με αυτό το captain της houlia θυμήθηκα τον χαιρετισμό των παιδιών στον καθηγητή τους "oh!captain,my captain!",από τον Κύκλο των χαμένων ποιητών.Θυμάστε,ανάμεσά τους, το ευαίσθητο αγόρι που αυτοκτόνησε;Ήλπιζα πάντα ότι ο πατέρας του θα άλλαζε γνώμη και ότι το παιδί θα ακολουθούσε το δρόμο του.

Dormammu είπε...

"oh!captain,my captain"

Walt Whitman. Γραμμένο για τον Λίνκολν, αλλά σαν προσφώνηση ταιριάζει γάντι και στον οικοδεσπότη...

the resident είπε...

@georgia m
Και γω που τις λυπόμουν και έλεγα, κοίτα οι κακόμοιρες τι τραβάνε! Ωστε έτσι λοιπόν. τώρα θα δούνε...

georgia m. είπε...

Ο ΝΔ έχει γράψει ένα πολύ συγκινητικό κείμενο για τον Κάπταιν Νέμο.Μπορείτε να το βρείτε στο Παρ όλα αυτά.
Σας μιλώ τώρα ως Υπουργός Αρχείων ΝΔ - νομίζω πως τον σχηματισμό της κυβέρνησης τον οφείλουμε στον Αndy; - Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος.

aggelos-x-aggelos είπε...

Καληνύχτα παρεούλα! Καλά ήταν και σήμερα!

georgia m. είπε...

@the resident

Ε,καλά,κι εσείς μην το παραχοντρύνετε,τώρα που σας αποκάλυψα την αλήθεια!
:)
Κορίτσια,φυλαχτείτε!Έρχεται ο resident!
(για τον Μπάρκουλη,τώρα,θα σας γελάσω - αυτός δεν ξέρω πότε έρχεται)
:)

georgia m. είπε...

Με κίνδυνο ο προφητάναξ Νικοδεσπότης να μου βάλει επιτίμιο που παρεμβαίνω και το κάνω chat -room,τολμώ να σας απευθύνω κι εγώ την καληνύχτα μου,μια που μας καληνυχτίσατε τόσο γλυκά!Δεν μπορούσα να μην το κάνω - η ευγένεια το απαιτεί.
Και τώρα περιμένω με παρρησία την τιμωρία!
:)

paragrafos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
georgia m. είπε...

Απευθυνόμουν στον aggelos-x-agggelos...

paragrafos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
paragrafos είπε...

Υπάρχει και το αίτημα για αγνή, ορίτζιναλ ομορφιά, αφτιασίδωτη(δίχως ψιμύθια θα έλεγε ο πρόγονος του Κάπταιν). Ας ακούσουμε την καντάδα:

Αυλές, κατάσπρες μαγικές
σαν όμορφες ζωγραφικές
μια φωτισμένη γρίλια

σκασμένα ρόδα στη ροδιά
σεμνές κοπέλες με ποδιά
χωρίς βαμμένα χείλια...

the resident είπε...

georgia.m said...
@the resident

"Ε,καλά,κι εσείς μην το παραχοντρύνετε,τώρα που σας αποκάλυψα την αλήθεια!"

Καλά, τότε πάω να φάω(όχι να βάλω) την κρεμούλα μου, και πάω για ύπνο. Καληνύχτα.

glenn είπε...

Τα καλλυντικά πανάρχαια υπόθεση. Στη βαθιά αρχαιότητα π.χ. έβαζαν ουσίες για να διαστέλλεται η κόρη και να φαίνονται έτσι πιο ερωτικές.

Πάντα όμως ο σκοπός των γυναικείων καλλυντικών, καθώς και ρούχων κλπ δεν είναι να αρέσουν στους άντρες. Είναι για να ανταγωνιστούν τις άλλες γυναίκες, έστω κι αν αυτό δεν έχει κανένα νόημα. Η γυναίκα δεν ντύνεται και στολίζεται για το σύντροφό της αλλά για τους έξω.

georgia m. είπε...

@the resident:

Άντε,καληνύχτα και σε σας!(διπλό το επιτίμιο προβλέπεται...νύχτα θα φύγω από το μπλογκ και μάλλον...κλωτσηδόν!).
Άντρες,να είστε εκεί να με υπερασπιστείτε,αν χρειαστεί!

andy dufresne είπε...

o glenn είπε (νωρίς):

"Ωπα! Νάτο το πιασάρικο το θέμα. Θα πέσει (λίγο φαντάζομαι) battle of sexes, λίγες αγκωνιές και πηρουνιές εκατέρωθεν, πολύ πολύ γλιτσιασμένη "αγάπη" απ' τα αρσενικά ότι οι γυναίκες είναι θεές - ανώτερες - άλας της γης - δικαιούνται να κάνουν ότι τους καπνίσει - καταπιεσμένες επί χιλιετηρίδες και ότι άλλη ψευτοαπολογία εκ του ασφαλούς υπάρχει για να είναι πολιτικά ορθοί. Μια τέτοια ψελλίστηκε ήδη απ' τον οικοδεσπότη "Αλλά αυτοί οι παραλογισμοί είναι που σας κάνουν ακόμα πιο αγαπητές..." Μπλιάξ!"

Από το "πολύ πολύ γλιτσιασμένη "αγάπη"..." και μετά θέλω να δηλώσω ότι με εκφράζει απόλυτα!

Θέλω, λοιπόν, να εκφράσω αμακιγιάριστα την κατά glenn γλιτσιασμένη αγάπη μου στις γυναίκες, του blog και του ξε-blog.

(κατά σειρά εμφανίσεως)
gravoura, aphrodite, georgia m, titika, ligoussa, paragrafos, maria kal, Dsrmlion, houlia

σας ευχαριστώ που υπάρχετε, μακιγιαρισμένες ή μη.
Καλά το είπε ο glenn, "άλας της ζωής".

Προσυπογράφω και την πρόταση του ΝΔ για moderation στους άνδρες...

ΥΓ. Ζητώ γλιτσιασμένη συγγνώμη από όσες κυρίες ξέχασα να ευχαριστήσω.

paragrafos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
harrygreco είπε...

Ωπα ερωτικη μεγαλομανια ο...μπαρμπαΝικος ( Μπαρμπαρια & Τουνεζι...). Και ποιος δεν θα 'θελε ενα χαρεμι ? Το περισσοτερο που καταφεραμε ηταν 2 παραλληλες ,να σκαρφιζομαστε αλλοθι & να 'χουμε & τυψεις συνειδησης,αν μας αγαπουν & οι 2...Μια γυναικα πεφτει στο μερτικο του καθε αντρα,μια ανα πασα στιγμη.

glenn είπε...

Γειά σου παράγραφος! Μαζί με τον τσάμικο του Γκάτσου, επίσης κι αυτά τα lyrics τα έψαχνα χρόνια! Thanks!

paragrafos είπε...

Κι ένα αυτοσχέδιο για την περίσταση:

Είμαι γυναίκα και το κέφι μου θα κάνω,
χαντρες, διαμάντα και στολίδια στο λαιμό θα βάνω
στα χερια όμορφα βραχιόλια στρογγυλά
πίσω από τα νυχια, δαχτυλίδια πλουμισά
στα μάγουλα ένα σωρό καλλυντικά!

-------

Ας ακούσουμε τώρα και τον άλλο φίλο, τού φίλου απο τα παλιά (το Χορν):


Οι κόκκινες, οι πράσινες,
οι θαλασσιές σου οι χάντρες
στα χέρια χθες εφέρανε
δέκα λεβέντες άνδρες.

Φέραν κακό και ταραχή
στης Κοκκινιάς τις μάντρες
οι πράσινες, οι κόκκινες,
οι θαλασσιές σου οι χάντρες.

Λάι-λα-λα ......

Ώχ, βγάλε τα στολίδια σου
που βάζεις σαν περνάς
και πάψε τα παιχνίδια σου
και μη μας τυραννάς.

Τα κόκκινα, τα πράσινα,
τα μπλε σου τα βραχιόλια
τρέλαναν τα Πετράλωνα
και 'καψαν τα Σεπόλια.

Αλλά αν βρεθεί ο μάστορας,
θα κλαίει η καρδιά μου η
δόλια τα πράσινα, τα κόκκινα,
τα μπλε σου τα βραχιόλια.

Λάι-λα-λα ......

Ώχ, βγάλε τα στολίδια σου
που βάζεις σαν περνάς
και πάψε τα παιχνίδια σου
και μη μας τυραννάς.

glenn είπε...

Αλήθεια παράγραφος, άνευ πλάκας, σκέφτηκες ποτέ καριέρα DJ; Θα έκανες θραύση!!

paragrafos είπε...

πλουμιστά , όχι πλουμισα!

(όλο λαθη, βαρέθηκα να διαγράφω και να ξαναγραφω)

georgia m. είπε...

harry reloaded:

Put the uncle down slowly!
Έ,όχι και μπάρμπα Νίκος ,χρυσό μου!Από μπαρμπες τραγουδιστικούς μόνο τον μπαρμπα Γιάννη κανατά ξέρουμε και αυτός πέφτει πολύ!Αλλά όχι και μπάρμπα τον ΝΔ!
Καλά σας έλεγα κάποτε,εγώ,ότι είστε ο "βρώμικος Χάρρυ"!

paragrafos είπε...

Δεν θα το πιστέψετε, δεν έχω δίσκους κι ούτε ακούω πια τραγούδια! (Εντάξει, τα ποιήματα είναι άλλη υποθεση) Απλώς, έρχονται μ΄ένα ερέθισμα. Πώς κι από πού, παλιά ιστορία. Ας μη μελαγχολήσουμε πάλι και αναστενάξετε κύριε Γλεν.

Με αγάπη

Παράγραφος

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 344   Νεότερο› Νεότερο»