Παρασκευή, Μαΐου 05, 2006

Ένας που άλλαξε τη ζωή μας

Steve Jobs: ο άνθρωπος που δεν θα μπορούσε να υπάρξει στην Ελλάδα.

Δεν ξέρω αν συνειδητοποιούν όλοι οι νέοι Έλληνες που μοχθούν για να αποκτήσουν (νόμιμα ή πλάγια) ένα πτυχίο, πως οι τρεις μεγαλύτεροι δημιουργοί οραμάτων, πνευματικού υλικού και επιχειρήσεων της εποχής μας, δεν είχαν ούτε απολυτήριο ...ΙΕΚ.

Δεν μιλάω για επιχειρηματίες (παρόλο που είναι πιο πλούσιοι κι από το εθνικό μας εισόδημα) γιατί όποιος π. χ. πει ότι ο Steve Jobs είναι κεφαλαιοκράτης, θα πέσει φωτιά να τον κάψει. Νομίζω πως το τελευταίο πράγμα που τον ενδιαφέρει είναι τα χρήματα.

Είναι δημιουργός: υλικού, τέχνης, ανθρώπων, οργανισμών, επιχειρήσεων, καταστάσεων. Αλλάζει την ζωή μας.

Ναι – ο Steve Jobs της Apple, της Next, της Pixar και τώρα της Disney, o Bill Gates της Microsoft και ο Larry Ellison της Oracle, είναι απλοί απόφοιτοι γυμνασίου. Είναι οι διασημότεροι αποχωρήσαντες (dropouts) από Πανεπιστήμια των Η.Π.Α. Επίσης ενδιαφέρον: και ο Jobs και ο Ellison ήταν παιδιά από ανύπαντρες μητέρες και δόθηκαν για υιοθεσία σε άλλες οικογένειες. Άλλαξαν τη ζωή των ανθρώπων περισσότερο από πολλούς ακτιβιστές και επαναστάτες.

(Και δεν μπορώ εδώ να μην αναφέρω τον Bill Gates, που δίνει το 95% της περιουσίας του για να αλλάξει την ζωή των παιδιών της Αφρικής).

Steve Jobs: ο άνθρωπος που δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει στην Ελλάδα – και ταυτόχρονα, ο άνθρωπος που η Ελλάδα θα χρειαζόταν περισσότερο από όλα τα πακέτα στήριξης της Ε. Ε.

Δημιουργός πλούτου – πνευματικού και υλικού. Δημιουργός πολιτισμού. Δημιουργός ομορφιάς. Δημιουργός δημιουργικού περιβάλλοντος – ανθρώπων που δημιουργούν.

Το βιβλίο «iCon Steve Jobs», βιογραφία του από τους Jeffrey Young & William Simon, έχει σαν υπότιτλο την φράση «Η εντυπωσιακότερη δεύτερη πράξη στην ιστορία των επιχειρήσεων». Από την έκδοσή του και μετά συνέβησαν και άλλα θαυμαστά. Έτσι τώρα μπορούμε να μιλάμε για μία ακόμα πιο σπάνια τρίτη πράξη – γιατί τώρα ο Jobs ελέγχει την Disney!

Το βιβλίο δεν άρεσε στον Steve Jobs. Δείχνει και μερικές αρνητικές πλευρές του ομολογημένα δύσκολου χαρακτήρα του. Έτσι, απαγόρευσε την πώλησή του στα μαγαζιά της Apple – και του έδωσε την διάκριση της unauthorized biography. (Συνήθως οι πιο πλήρεις βιογραφίες είναι αυτές που δεν εγκρίνονται από τον βιογραφούμενο και τους κληρονόμους του).

Υπάρχει ένα υπέροχο κείμενο του Steve Jobs που νομίζω ότι θα μείνει στην ιστορία. Ο λόγος που εκφώνησε στις 12 Ιουνίου του 2005 στην τελετή αποφοίτησης του Stanford University. Θα το βρείτε σε δεκάδες διευθύνσεις του Internet. Μία: ΕΔΩ. Διαβάστε το! Ακόμα καλύτερα – διαδώστε το.

Ξεκινάει την ομιλία του λέγοντας:

«Σας ευχαριστώ. Είναι τιμή μου να είμαι εδώ κοντά σας για την τελετή αποφοίτησης σε ένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια στον κόσμο. Είναι γεγονός ότι ουδέποτε αποφοίτησα από ΑΕΙ και η σημερινή είναι η πιο στενή μου επαφή με μία αποφοίτηση.

Σήμερα θέλω να σας διηγηθώ τρεις ιστορίες από την ζωή μου. Αυτό είναι όλο. Τίποτα σπουδαίο – μόνο τρεις ιστορίες».

Η πρώτη ιστορία αφορά την σχέση του με το πανεπιστήμιο. Η πραγματική του μητέρα είχε θέσει σαν όρο για την υιοθεσία του να σταλεί όταν μεγαλώσει σε πανεπιστήμιο. Πήγε, αλλά μετά από έξη μήνες κι αφού είχε εξαντλήσεις τις οικονομίες των θετών του γονέων (το κολέγιο ήταν ακριβό) αποφάσισε να το εγκαταλείψει – επειδή άλλωστε δεν έβλεπε και σε τι τον ωφελούσε.

Θεωρεί αυτή την απόφαση από τις πιο σωστές που πήρε στη ζωή του. Έτσι έπαψε να ακολουθεί τα πράγματα που δεν τον ενδιέφεραν και άρχισε να παρακολουθεί αυτά που ήθελε. (π. χ. σχεδιασμό τυπογραφίας – που αργότερα τον βοήθησε στην αισθητική του Μακ). Ζούσε μαζεύοντας και επιστρέφοντας μπουκάλια από Κόκα Κόλα.

Η δεύτερη ιστορία αφορά τον έρωτα και το πένθος. Πως άλλαξε τον κόσμο φτιάχνοντας τον πρώτο προσωπικό υπολογιστή. Πως έστησε την Apple, ξεκινώντας την συναρμολόγηση με τον Woz (Steve Wozniak) στο θρυλικό «γκαράζ» – και πως την έχασε.

«Δεν το είδα έτσι τότε – αλλά αποδείχθηκε πως η απόλυσή μου από την Apple ήταν το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσε να μου συμβεί. Το βάρος της επιτυχίας αντικαταστάθηκε από την ελαφρότητα του να είσαι πάλι αρχάριος... Με ελευθέρωσε για να ξεκινήσω μία από τις πιο δημιουργικές περιόδους της ζωής μου». Ήταν η περίοδος της ΝΕΧΤ και της PIXAR. Η πρώτη δημιούργησε το πιο στέρεο λειτουργικό σύστημα (πρόγονο του σημερινού Mac OS X).Η δεύτερη έφερε την επανάσταση στον κινηματογράφο ψηφιοποιώντας την κινούμενη εικόνα. Και η πρώτη και η δεύτερη τον ξανάφεραν θριαμβευτικά στην Apple την οποία αναγέννησε.

Η τρίτη του ιστορία αφορά τον θάνατο.

Ένα χρόνο πριν την ομιλία, το 2004, οι γιατροί του βρήκαν καρκίνο του παγκρέατος. (Μία από τις πιο θανατηφόρες μορφές). Για μέρες έζησε με την προοπτική του άμεσα επικείμενου θανάτου. Ήταν πολύ τυχερός, γιατί μπόρεσε να εγχειριστεί – και να γίνει καλά.

Το συμπέρασμα από αυτή την αναμέτρηση με τον θάνατο αποτυπώνεται στην φράση: «Ο θάνατος είναι, κατά πάσα πιθανότητα, η καλύτερη επινόηση της ζωής. Είναι ο καταλύτης της ζωής».

Όλα αυτά, που αποτελούν για τους άλλους καταστροφές: την εγκατάλειψη των σπουδών του, την απόλυσή του από την εταιρία που δημιούργησε, τον θανατηφόρο καρκίνο, ο άνθρωπος αυτός τα μετατρέπει σε ευκαιρίες και αφετηρίες.

Οποιοσδήποτε άλλος (ιδιαίτερα Ρωμιός) θα είχε βυθιστεί στην γκρίνια, την μιζέρια και την αυτολύπηση. Ενώ εκείνος, από κάθε καταστροφή, αναδυόταν ακόμα λαμπρότερος.

Το καταληκτικό μήνυμα αυτής της μνημειώδους ομιλίας – αυτού του δοξαστικού μηνύματος ζωής και δημιουργίας, είναι ίσως και το σλόγκαν ζωής αυτού του μοναδικού ανθρώπου. Λεει στους φοιτητές:

Stay Hungry! Stay Foolish! Μείνετε πεινασμένοι! Μείνετε παλαβοί!

Stay Hungry! Stay Foolish!

Το βιβλίο «iCon Steve Jobs», παρουσιάζεται σήμερα στις 18:00 στο βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου στο Athens Mall. Το κείμενο που διαβάσατε είναι ο πρόλογός μου στην παρουσίαση.

454 σχόλια:

1 – 200 από 454   Νεότερο›   Νεότερο»
the resident είπε...

Stay Hungry! Stay Foolish! Μείνετε πεινασμένοι! Μείνετε παλαβοί!
Καλο!

the resident είπε...

"If you live each day as if it was your last, someday you'll most certainly be right."
Αυτό ακόμα πιο καλό!

paragrafos είπε...

Καθε μέρα κι ένα θέμα, καθε μερα και μια πρόκληση, κάθε μέρα και μια ανάσα ζωής!

Δεν σας προλαβαίνουμε πια με τίποτε. Μας έχετε εξοντωσει με αυτό το γλυκό τρέξιμο. Πριν λίγο τελείωσα την αναγνωση του προηγούμενο ποστ και το σχόλιό μου και πρέπει να φύγω. Αύριο να δω τι θα πρωτοπρολάβω...

ΈΤσι όπως πάτε, έτσι όπως τρέχετε στην άνοιξη των ιδεών, αναγκαστικά σας παρακολουθούμε ασθμαίνοντας και μένουμε πια πίσω, σήμερα ένα προστ, αύριο δύο και πάει λέγοντας:υπολογίζω ότι κατά το φθινόπωρο εγώ θα είμαι στα καλοκαίνά σας θέματα.

"Αντισταθμίζει όμως που γραφετε σοφά"


Με απέραντη αγάπη

Παράγραφος

Somebody είπε...

Μήπως - να το 'παίξω' και λίγο ψυχολόγος - ο τρόπος που έζησε ο Jobs είναι και η αιτία που τα mac ήταν πάντα κλειστά συστήματα?
Εφόσον οι υπολογιστές είναι αυτό που λέμε "προσωπικοί", τότε ο Jobs την είδε κάπως έτσι: Κοιτάξτε, μπορώ να κάνω θαύματα. Μην επεμβαίνετε όμως "μέσα μου", δεν σας το επιτρέπω!
I am on my own...

Οσο για τον Bill Gates να συμπληρώσω τα εξής:
Αυτά που κάνει ο άνθρωπος αυτός για την ανθρωπότητα πρέπει να μας κάνουν να σκεφτούμε ότι το να έχουμε τα windows όχι νόμιμα είναι τουλάχιστον ιεροσυλία και θα πρέπει να μας κάνει να ντρεπόμαστε.
Επίσης κάτι άλλο που κάνει.
Οπου βρει (πλειστηριασμούς κλπ) ελληνικές αρχαιότητες που μας έχουν ενδεχομένως κλαπεί, τα αγοράζει και μας τα δωρίζει!
Ενα Μπράβο του από μέρους μου είναι το λιγότερο που μπορώ να πω.

jerry είπε...

Χθες έβλεπα την ομιλία στην οποία αναφέρεστε σε βίντεο.
Είναι σχεδόν απίστευτη η σύμπτωση.

Σπουδαίος λόγος. Τον λάτρεψα.
Μπορείτε να τον δείτε εδώ.

trelo senario είπε...

"Stay Hungry! Stay Foolish!"

Ναι... σίγουρα... στα USA "Stay Hungry! Stay Foolish!"

andy dufresne είπε...

Τρέχω να προϋπαντίσω τους χαιρέκακους, τους ζηλόφθονους, τους συνωμοσιολόγους και τους αρχαιολάγνους.

Καλωσήλθατε, σας περιμέναμε, τι να σας κεράσουμε;

Άντε, τι περιμένετε, ξεκινήστε τη λάσπη...

apousia είπε...

Ο κόσμος είναι γεμάτος από ανθρώπους που δεν τόλμησαν να βγουν από τις ''ράγες''.
Ράγες που έβαλαν άλλοι,κι έτσι αυτοί δεν μπόρεσαν να ανπτύξουν τη δημιουργικότητά τους.
Δεν μπόρεσαν,δεν θέλησαν,τους κρατούσε δέσμιους ο φόβος,το δέος του καινούργιου,του μη δοκιμασμένου,του διαφορετικού...
Το συγκλονιστικό σημερινό post,θα μπορούσε-από την ανάποδη- να αφιερωθεί σε όσους δεν τόλμησαν,γι'αυτό και ''έχασαν'' τη ζωή τους!

Dimitris_A είπε...

"Και δεν μπορώ εδώ να μην αναφέρω τον Bill Gates, που δίνει το 95% της περιουσίας του για να αλλάξει την ζωή των παιδιών της Αφρικής"

Του ετήσιου εισοδήματός του ίσως.της περιουσίας του δύσκολο το βλέπω...
Από ποιά πηγή το έχετε βρει αυτό το στοιχείο;

advadventure είπε...

Εξαιρετική η επιλογή του ποστ. Πολύ ενθαρρυντικά αυτά που διάβασα. Βλέποντας τη μέχρι σήμερα -σχετικά σύντομη ζωή μου- είναι γεμάτη από εμπόδια και απογοητεύσεις που στάθηκαν τα μεγαλύτερα ευεργετήματα για μένα. Απέτυχα στις Πανελλήνιες -αν και μαθήτρια άριστη- για να βρεθώ επαγγελματικά τελικά εκεί ακριβώς που ζητούσα. Όταν λόγω επιβίωσης αναγκάστηκα να ψάχνω για δουλειά διαφορετική από αυτή που με ενδιέφερε, δεν με προσελάμβανε κανένας, αν και είχα και παραπάνω προσόντα για τις απλές δουλειές που πήγαινα. έτσι, δεν βγήκα από το δρόμο μου, παρόλο που τότε που δεν είχα λεφτά ήταν δύσκολα και ήμουν αγχωμένη τρελά. Όλες οι αναποδιές με έφερναν τελικά πιο κοντά σ' αυτό το όνειρο που είχα φτιάξει για μένα, λες και ακολουθούσα το διάγραμμα μιας απαρέγκλιτης νοητής πορείας. Το πιστεύω ότι η αποτυχία μας ατσαλώνει. Όπως έλεγε κάπου και ο Τσόκλης, "προτιμώ να είμαι εύπλαστη ζύμη. αν γίνεις ψωμί, θα σε φάνε"

skata είπε...

"Και δεν μπορώ εδώ να μην αναφέρω τον Bill Gates, που δίνει το 95% της περιουσίας του για να αλλάξει την ζωή των παιδιών της Αφρικής"


Κάποιος μας δουλεύει στη μάπα μας.

Εκτός κι αν ο Μπιλ προσπαθεί μόνος του να φτιάξει καινούργια αγορά. Για να γίνει αυτό όμως θα πρέπει να πεινάσουν κάποιοι άλλοι...

An-Lu είπε...

Αν μη τι άλλο, το Jobs με τη ζωή του, δίνει άλλη διάσταση στο "Κάθε εμπόδιο για καλό" και όχι μόνο...

Somebody είπε...

Και υπάρχουν, να μην ξεχνιόμαστε, και αυτοί που διαβάζουν και κριτικάρουν just for the fun of it...
Μηπως εσένα δεν σε φυλακίσανε άδικα?
Ξέρει ο ίδιος σε ποιόν απευθύνομαι, μην το χ.... το υπέροχο θέμα...

Anula είπε...

μια γνωστη μου τελειωσε το λυκειο και πηγε σε σχολη τουρισμου για 1 χρονο, τελειωνοντας δεν εβρισκε δουλεια γιατι ξερει μονο αγγλικα ενω υπαρχει αρκετος ανταγωνισμος γιατι στην κυπρο ενα μεγαλο ποσοστο νεων εχει πτυχιο πανεπιστημιου

λιγα χρονια μετα, ξεκινησε να μαθαινε μονη της γερμανικά και βρηκε δουλεια με 400 λιρες μισθο (βασικο κυπρου)

λιγα χρονια αργοτερα, φετος, το αφεντικο της την εστειλε να μαθει ισπανικα για να αναλαβει αυτο το τμημα της τουριστκης επιχειρησης ,τους ισπανοφωνους τουριστες δηλαδη, και ανεβασε το μισθο της στις 800 λιρες. Διπλασιαστηκε δηλαδη.

Θελω να παρατηρησω οτι εχει μεγαλη σημασια το ποσο ανοιχτομυαλος ειναι και ο εργοδοτης, νομιζω η αληθινη ιστορια που ανεφερα το αποδυκνειει. ΠΟσα κινητρα δινει στον υπαλληλο να γινει και εκεινος με τη σειρα του εξελιξιμοσ. Ετσι κι αλλιως αυτος θα επρεπε να ειναι ο στοχος στην ζωή. Ποσο μου αρεσει που το μεγα εθνος μας εξασκειται εις την παραγωγικοτατην δι'ημας φοροδιαφυγην και ρουσφετολογια, καθως και απατεωνιαν...... ειμαστε δημιουργηκοι τελικα, μας αναγκαζει το ανυπαρκτο κρατος και μας βρισκω αλλοθι για οτι ελληνικη απατεωνια διατρεχει το αιμα μας, ραγιαδες της παραπαιδειας! (που εισαι χαρρυς σε θυμηθηκα)

Κώστας είπε...

Πολύ ωραίο κείμενο.

andy dufresne είπε...

Ναι, με φυλάκισαν άδικα και τώρα είμαι σε άλλη φυλακή, διαφορετική...

Φυσικά υπάρχει και το fun, αλλά (τουλάχιστον σ' αυτόν τον αχυρώνα) ας έχει λίγο στυλ, λίγο χάρη...

Zoros είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Zoros είπε...

Σχόλιο προς τους καθολικά αντι-αμερικανούς: και ο Steve Jobs είναι Αμερικάνος... και ο Bill Gates (που χαρίζει την περιουσία του στον τρίτο κόσμο) είναι Αμερικάνος...

Somebody είπε...

@andy:
Και εκεί συγκριτικά είχε fun! Θυμάσαι τις μπύρες?
Πάντα οι άνθρωποι βρίσκουν τρόπους να περνάνε καλά σε σχέση με την ζωή τους.
Κατά τα άλλα, οκ!

Πάντως είναι μερικές συμπτώσεις 'περίεργες'
Ο ιδρυτής της Intel επίσης είχε περάσει καρκίνο, το έψαξε, τον ξεπέρασε. Ολοι οι άνθρωποι, περιέργως, που έχουν αλλάξει την ζωή μας προς το καλύτερο.
Και επίσης, ο οικοδεσπότης μας!
Σύμπτωση?

Somebody είπε...

Σύμπτωση ή απλά ένα "λάθος" χτύπημα πόρτας της αρρώστιας αυτής?
Βλέπει το καλό που έχουμε κάνει και κάνουμε, μας λέει "συγγνώμη λάθος, δεν κοίταξα το ισοζύγιο σου" και φεύγει...

Κοίτα να δεις τι περίεργα που σκέφτομαι μεσημεριάτικα σχεδόν..

skoumas είπε...

Είναι ένα θέμα που όσες φορές και να το συζητήσουμε εκεί θα καταλήξουμε.

ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ, και όχι τα όσα έχεις στο μυαλό σου.

Μια καλή ιδέα είναι να ψάξουμε και πόσοι απο τους σκηνοθέτες που άφησαν ιστορία έχουν τις απαραίτητες σπουδές.

aaapapa είπε...

Εγώ γιά την προσφορά του Γκέητς στα παιδιά της Αφρικής, διάβαζα πριν λίγες μέρες σε μιά βαθυστόχαστη ανάλυση μιάς "προοδευτικής" εφημερίδας, που είναι κολλημένη πάνω μου σαν ηρωίνη,ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο αθώα όσο θάθελαν μερικοί άθλιοι προπαγανδιστές :
Ο αναλυτής υποστήριζε και η εφημερίδα υιοθετούσε πως τα κίνητρα του Γκέητς ειναι σκοτεινά και υστερόβουλα γιατί προσπαθεί να σώσει τα παιδιά της Αφρικής γιά να έχει στο μέλλον αγοραστές της πραμάτειας του...
Σύντροφοι κουφάθηκα...
Καί μην ξεχνάτε ...Stay Hungry.
Σε πείραμα Αμερικάνικου Πανεπιστήμιου ανάμεσα σε δύο ομάδες ζώα , η πρώτη με υπεραφθονία τροφής ενώ η δεύτερη με την ελάχιστη δυνατή ποσότητα επιβίωσης, έφερε τους υπερχορτάτους να ζήσουν τα μισά χρόνια από τους πεινασμένους.
Να μη θεωρηθεί και αυτό αντιλαική προπαγάνδα...
I'm just trying to keep foolish ...

skoumas είπε...

Ενώ εκείνος, από κάθε καταστροφή, αναδυόταν ακόμα λαμπρότερος.

Καλά δεν αντέχω άλλο με αυτές τις υπέροχες γραμμες!
Έτσι είναι πάντως, μάλλον, έτσι πρέπει να γίνεται

Yorgos είπε...

Ευκαιρία για ποδαρικό =)

Έτσι, απαγόρευσε την πώλησή του στα μαγαζιά της Apple

Για την ακρίβεια εξόρισε απ' τα Apple Stores ολόκληρο τον κατάλογο της Wiley! Καταπληκτική διαφήμιση έκανε στους δύο συγγραφείς.

Δεν το έχω διαβάσει το βιβλίο, αλλά έχω ακούσει από ανθρώπους που γενικά εμπιστεύομαι ότι είναι ξαναζεσταμένο φαγητό (κάποιοι κατηγορούν τους Young και Simon για αντιγραφή). Το pun του τίτλου είναι μάλλον χοντρό.

Συγχαρητήρια για το εξαιρετικό μπλογκ!

traveller είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα η αλληλουχία των 2 τελευταίων posts. Οι "γιαλατζί" επαναστάτες, με σημαία την άρνηση και τη σχεδόν καθολική έλλειψη προτάσεων από τη μία. Από την άλλη οι πραγματικοί επαναστάτες που αλλάζουν τον κόσμο με οράματα που τα κάνουν πράξη.

Πόσο έχουν προωθήσει τις έννοιες της δημοκρατίας, της ανοιχτής επικοινωνίας, της πρόσβασης στη γνώση, της ισότητας, των ευκαιριών στον τρίτο κόσμο κτλ τα κάθε είδους fora και πόσο οι οραματιστές τύπου Jobs, Gates κτλ? Κατά τη γνώμη μου η σύγκριση είναι συντριπτικά υπέρ των τελευταίων.

pagis είπε...

Αν από δισ αφαιρέσεις το 95% πάλι δισ θα σου μείνουν, δεν τον πάω τον Bill αλλά σε αυτό και σε άλλα θέματα μπράβο του.

Ο Jobs είναι διαφορετικός πέρα από τόλμη και φαντασία κατορθώνει αυτά που θέλει να τα υλοποιεί με επιτυχία, apple, next, pixar, apple (ξανά)...

Σύγκριση μεταξύ Bill και Steve δεν μπορεί να γίνει εύκολα παρ' όλα τα κοινά χαρακτηριστικά που φαίνεται να έχουν.

Ενδιαφέρον είναι να δούμε την μάχη αναμεταξύ τους τώρα που Apple υπολογιστές, με INTEL επξεργαστές, μπορούν να τρέχουν απ' ευθείας Windows XP...

Υποκείμενο δικαίου είπε...

H αληθινή τραγωδία στην Ελλάδα είναι ότι βλέπουμε την εργασία σαν κάτι ξέχωρο από την δημιουργικότητα.

Η δημιουργικότητα, νομίζουν μερικοί, είναι μόνο για τον ελεύθερο χρόνο, αν αυτός υπάρχει. Η υπόλοιπη ζωή είναι μία διαδοχή από απρόσωπα καθήκοντα.

Ίσως η αντίληψη αυτή να είναι φυσιολογική για μία κοινωνία που πέρασε τόσα (μία θέση στο δημόσιο είναι σημαντικότερη από την φαντασία - έτσι δεν είναι;).

Σήμερα, όμως, το κόστος φαίνεται καθαρά - μία κοινωνία περιθωριοποιημένη.

Η Wikipedia έχει μία ωραία συλλογή ρήσεων για την δημιουργικότητα - οι τρεις αγαπημένες μου:

"And the trouble is, if you don't risk anything, you risk even more." (Erica Jong)

"If you have built castles in the air, your work need not be lost; that is where they should be. Now put the foundations under them."

(Henry David Thoreau)

"Curiosity has its own reason for existing."
(Albert Einstein)

""The concept is interesting and well-formed, but in order to earn better than a 'C,' the idea must be feasible." ( ένας καθηγητής του Yale για την εργασία του Fred Smith -του ιδρυτή της Federal Express- που πρότεινε μία ταχυδρομική υπηρεσία "της επόμενης μέρας")

Katerina ante portas είπε...

Έχετε σκεφθεί ότι η αποστολή σας σε αυτή τη ζωή είναι οπωσδήποτε η..επικοινωνία;
-Ο τρόπος που ανοίγετε παράθυρα σε όλους μας
-Ο τρόπος που οδηγείτε -χωρίς να καθοδηγείτε - το αδηφάγο κοινό, που μοιάζει να ανταποκρίνεται και να βελτιώνεται!

Καλημέρα σας!

trelos είπε...

Όλοι αυτοί πρόκοψαν γιατί δεν υπήρχαν μπλογκ να διαβάζουν και να χάνουν την μέρα τους και την νύχτα τους!!!

Nikos Dimou είπε...

Dimitris_A said...
"Και δεν μπορώ εδώ να μην αναφέρω τον Bill Gates, που δίνει το 95% της περιουσίας του για να αλλάξει την ζωή των παιδιών της Αφρικής"

Του ετήσιου εισοδήματός του ίσως.της περιουσίας του δύσκολο το βλέπω...
Από ποιά πηγή το έχετε βρει αυτό το στοιχείο;"

To ίδρυμα Bill & Melinda Gates έχει ήδη προικοδοτηθεί με δύο δις $ και ο Gates έχει δεσμευθεί ότι θα του μεταβιβάσει το 95% της περιουσίας του.

apousia είπε...

@somebody 11.56π.μ.

Σε όποιους δηλαδή,δε λέει, ''συγγνώμη,λάθος'',σίγουρα κοίταξε το ισοζύγιό τους,και το βρήκε ''λίγο''?

Ergotelina είπε...

ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ BLOGS!
Απο τη Δυση μας ηρθαν και τα blogs!!!
να καταστρεψουν το παραδοσιακο καφενειο!!..τι φρικη!!
Oλοι αυτοι οι Δυτικοι,οι καλωδιωμενοι στο αντιπαραγωγικο Ιντερνετ...........

alombar42 είπε...

Εξαίρετος ο Jobs, από πολλές απόψεις. Επιπλέον συμπαθής, επειδή κυνήγησε το όνειρό του.

Ο Gates πάντως μου θυμίζει Al Capone.

Anula είπε...

Εργτελινα

η τηλεοραση ειναι παραγωγικη?

για το πνευμα, η μουσικη, το μπλογκ (το γραψιμο) και το ιντερνετ (διαδραστικοτητα) ειναι

απο τοτε που μπλογκολησα δεν βλεπω τιβι, με εχει κλαψει και με εχει θρηνησει ο αντεννας

skoumas είπε...

"απο τοτε που μπλογκολησα δεν βλεπω τιβι, με εχει κλαψει και με εχει θρηνησει ο αντεννας"

Και όχι μόνο,
Η τηλεόραση είναι πρωτόγονο μέσο μπροστά στο διαδίκτυο. Δεν έχεις άλλη επιλογή στην τηλεόραση, καμία άλλη δύναμη εκτός απο το on off....τώρα να μην πω τι μπορείς να κάνεις στο διαδίκτυο...

Nikos Dimou είπε...

alombar42 said...
Εξαίρετος ο Jobs, από πολλές απόψεις. Επιπλέον συμπαθής, επειδή κυνήγησε το όνειρό του.
Ο Gates πάντως μου θυμίζει Al Capone.


Al Capone? Ο Gates είναι ήδη, με τα χρήματα που έχει δώσει, ο μεγαλύτερος φιλάνθρωπος στην ιστορία της ανθρωπότητας.

Ο Capone εκτός από μερικά πτώματα, τι έχει προσφέρει;

Ergotelina είπε...

@anula,στον Τρελλο απαντησα(12.33)..συνοδοιπορω μαζι σου!!>>>>>>Stay Hungry! Stay Foolish! Μείνετε πεινασμένοι! Μείνετε παλαβοί!
>>>>>>την παλαβη την κανει ο Ελλην..........
πεινασμενος ομως δεν ειναι και δεν προκειται να γινει με το ονειρο της "Δημοσιας" παντρειάς................

Anula είπε...

skoumas said...

"Δεν έχεις άλλη επιλογή στην τηλεόραση, καμία άλλη δύναμη εκτός απο το on off....τώρα να μην πω τι μπορείς να κάνεις στο διαδίκτυο... "

--

σκουμα, δεν ξερω εαν το ιντερνετ εχει δυναμη ή δυναμική μόνοΝ

takis vasilopoulos είπε...

Να κυνηγας αυτο που θες στη ζωη σου....Θεε μου τι δύσκολο,αλλα πιο δύσκολο είναι να βρεις τι θες.

Ν.Δήμου εσεις θα παρουσιασετε το βιβλίο?Αν ήμουν αθήνα θα ερχόμουν...

Somebody είπε...

@apousia
Μερικές φορές μας αρέσει, ίσως και να πρέπει για το γενικότερο καλό, να το βλέπουμε έτσι. Ξέρω πολύ καλά πως τις περισσότερες φορές δεν είναι...

Vrennus είπε...

Πολύ φοβούμαι ότι στην ιστορία θα μείνει ο Gates κι όχι ο Jobs. Όχι γιατί ο Gates επιδίδεται σε φιλανθρωπίες (γιατί δε χορηγεί τα προϊόντα της MS σε χαμηλότερες τιμές τότε;), αλλά γιατί στον πόλεμο των λειτουργικών νίκησε (;) η MS και, ως γνωστόν, η ιστορία γράφεται από τους νικητές.

Πάντως, εκτός από την αναμφισβήτητη έφεση του Jobs στην καινοτομία δεν παύει να είναι αληθές ότι την πραγματική επανάσταση στους ΗΥ την έφερε η IBM και η ανοιχτή αρχιτεκτονική της, όχι η ερμητικά κλειστή Apple - και ίσως η MS του κου Gates να γίνει ιστορική παρένθεση αν επικρατήσει το ανοιχτό λογισμικό.

Αλήθεια, θυμάται κανείς το Dan Bricklin, τον εφευρέτη του spreadsheet (αυτή κι αν είναι επανάσταση); Και πόσοι άραγε γνωρίζουν ότι το παραθυρικό περιβάλλον απότελεί επινόηση της ...Xerox;

alombar42 είπε...

@ΝΔ
Ο Capone εκτός από μερικά πτώματα, τι έχει προσφέρει;

Στην αρχή ήταν τα πτώματα αλλά μετά ήταν οι τεράστιες δωρεές που τον έκαναν ένα "συμπαθή κακοποιό".
Η Microsoft επίσης (και ο ίδιος ο Gates), άρχισε τις δωρεές αφού όμως πρώτα εδραιώθηκε με τις γνωστές πρακτικές.
Και τα δύο μου θυμίζουν εξιλέωση.

((ευπρόσδεκτες οι δωρεές και υποκλίνομαι, διατηρώ όμως και μια επιφύλαξη μήπως είναι στάχτη στα μάτια))

Nikos Dimou είπε...

takis vasilopoulos said...
Ν.Δήμου εσεις θα παρουσιασετε το βιβλίο?Αν ήμουν αθήνα θα ερχόμουν...


Εγώ θα προλογίσω την παρουσίαση (ο πρόλογoς είναι το ποστ)

Ergotelina είπε...

Για την Ιστορια του PC,η Αpple(1977-79)προηγηθηκε της ΙΒΜ(1981)
Εβλεπα ενα ντοκυμαντερ στην ΕΤ-1,για τον Watson της ΙΒΜ(ειχε απορριψει αρχικα την ιδεα του PC(Ποιος χρειαζεται PC?...Σταλθηκε απο τον Καρτερ,πρεσβευτης στην Μοσχα,οπου και εκει οι Σοβιετικοι ειχαν απορριψει
την προσωπικη χρηση του Υπολογιστη.
Βεβαια οι Αμερικανοι προχωρησαν και νικησαν στην κρισιμη μαχη της Ψηφιακης Τεχνολογιας..γιατι η Πολυφωνικη Οικονομια της Αμερικης επετρεπε και φωνες σαν του Steeve Jobs..

andiopi είπε...

Έδώ σ΄αυτή τη χώρα δεν θα άφηναν ποτέ κάποιον σαν τον jobs να γίνει αυτό που είναι σήμερα... Νομίζω ότι όλοι το γνωρίζουμε. Ας μην αρχίσω την γκρίνια για τα εν οίκω τεκτενόμενα.

Vrennus είπε...

Λίγα λόγια για τις επαναστάσεις και τις "επαναστάσεις".

Το νερό που βράζει στο καζάνι, βράζει γιατί υπάρχει φωτιά από κάτω - κι όταν το καπάκι είναι ερμητικά κλειστό το καζάνι σκάει. Βλέπω όμως πολλούς να νομίζουν ότι το νερό βράζει λόγω μιας ιδιοτροπίας των μορίων του. Βγείτε από το καζάνι και δείτε από κάτω τη φωτικά που καίει.

Οι κάθε λογής Jobs και Gates είναι δημιουργήματα της εποχής τους. Αν δεν ήταν αυτοί κάποιοι άλλοι θα ήταν στη θέση τους. Οι δημιουργίες του κάθε Jobs υπάρχουν και πετυχαίνουν ή αποτυγχάνουν επειδή υπάρχει η κοινωνία ώριμη να τις δεχτεί και να τις αξιολογήσει. Τι θα μπορούσε, άραγε, να έχει δημιουργήσει ο Jobs αν είχε γεννηθεί το 18ο αι. ή ακόμη και καμμιά δεκαριά χρόνια αργότερα. Η επανάσταση του Jobs, του Gates ή ακόμη και της IBM ειναι επανάσταση της κοινωνίας τους - τα πρόσωπα είναι απλά οι μαντατοφόροι.

Αυτά χωρίς την παραμικρή πρόθεση να μειώσω την αξία των εν λόγω προσώπων.

ΥΓ. Προς επίρρωσιν των όσων γράφω, πιστεύετε ότι στην Ελλάδα δεν γεννιούνται Steve Jobs;

Ergotelina είπε...

ΥΓ. Προς επίρρωσιν των όσων γράφω, πιστεύετε ότι στην Ελλάδα δεν γεννιούνται Steve Jobs;
@all,προτείνετε τετοια ατομα εν Ελλαδι,να τα αξιολογησουμε και να τα υποστηριξουμε...

skoumas είπε...

"Έδώ σ΄αυτή τη χώρα δεν θα άφηναν ποτέ κάποιον σαν τον jobs να γίνει αυτό που είναι σήμερα... Νομίζω ότι όλοι το γνωρίζουμε. Ας μην αρχίσω την γκρίνια για τα εν οίκω τεκτενόμενα."

Ναι αλλά τώρα που το σκέφτομαι, υπήρξε ο Ωνάσσης.

Ergotelina είπε...

Που σταδιοδρομησε ο Ωνασσης;..στη Δυση!..κανενα εγχωριο φρουτο θα δουμε;;

Yosemite Sam είπε...

Ο jobs και όλοι αυτοί, θέλουν να μας αλλοτριώσουν και να μας καταντήσουν πολτό της παγκοσμιοποίησης.

Δεν θα τους περάσει όμως.

Η ορθοδοξία θα νικήσει και θα τους πάρει όλους ο διάολος.

Ανάθεμα τον jobs!

Τζιτζίκος είπε...

για όσους ονειρεύονται να γίνουνε 'στελέχη' μια φράση του Jobs τα λέει όλα:

"It's better to be a pirate than to join the Navy."

Από τον άνθρωπο που είχε την πειρατική σημαία μέσα στα γραφεία της εταιρίας του.

Deepest Blue είπε...

Ωραίες όλες αυτές οι ιστορίες ανθρώπων που ξεκίνησαν από το μηδέν, πίστεψαν στις ιδέες τους και νίκησαν κάθε αντιξοότητα για να τις υλοποιήσουν.
Όμως αυτά συμβαίνουν μόνο στην Αμερική. Διότι μόνο εκεί υπάρχουν κεφάλαια, συνεργάτες, και μία καθολική νοοτροπία Thing Big. Πέρα από ψυχαγωγικά αναγνώσματα, οι ιστορίες αυτές έχουν τόση εφαρμογή στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, όση και το Σαβουάρ Βιβρ που έγραψε ο Έρασμος το 16ο αιώνα.
Στην Ελλάδα, ιδέες χωρίς λεφτά είναι ομελέτα χωρίς αυγά.

harrygreco είπε...

Στον καταλογο του Φορμπς με τους πλουσιοτερους αμερ.,οι college dropouts εχουν δυσαναλογα μεγαλο μεριδιο.Εχουν τοσο μυαλο & παθος που δεν τους χωρανε οι συμβατικες μεθοδοι εκμαθησης. Αλλωστε,για να παραφρασω τον Προυντον,αν ο πλουτος ηταν αποτελεσμα σπουδων,ολοι οι πτυχιουχοι θα ηταν πλουσιοι. Μιας & ειμαι & εγω college dropout ,βλεπω οτι ειμαι πιο επιτυχημενος επαγγελματικα απο τον μεσο ορο των συμμαθητων μου. Υπαρχουν ομως & στο ρωμεικο αρκετα παραδειγματα αυτοδημιουργητων που ειχαν να αντιπαλεψουν με ολο το αντιπλουτοκρατικο/αντιεπιχειρηματικο κρατος. Για το μελλον χρειαζεται αισιοδοξια,οι γραικοι ειναι αναγκασμενοι να εχουν πολιτικη ΕΕ,κανενας δεν θα μπορει να κλεβει περιουσιες,οπως ο θειος Καραμανλη με Ανδρεαδη,το Πασοκ με Τσατσο & τ. βασιλια. Εκπολιτιζομαστε.

Ergotelina είπε...

@Vrennus ..αυτα ακριβως συνιστουν τη διαφορα Ανατολης-Δυσεως.Οι πρωτοι εστιαζουν στην Ιστορια,το Περιβαλλον,στην Κοινωνια..οι δευτεροι στο δημιουργικο ατομο ..
Τι θα ειχε δημιουργησει;;..Εντισον,Τοριτσελι,Λαβουαζιε
και τοσοι αλλοι...ατομα...

mickey είπε...

Ωραιότατο!

Αντί νέου σχολίου παραπέμπω απλά σε εκείνο που έκανα στις 8:37μμ στο προηγούμενο post (το πρώτο μου εκεί). Σίγουρα ο Jobs έχει μια καλή θέση στη λίστα :)

Δεν ξέρω αν η διαδοχή εκείνου του post απο το σημερινό ήταν προσχεδιασμένη, αλλά πάντως ήταν απόλυτα ταιριαστή. Έτσι, για να καταλαβαίνουμε και τη διαφορά ανάμεσα στα παχιά λόγια και τις ουσιαστικές πράξεις.

Και ο Jobs "οραματιστής" και "αναρχικός" ήταν (και κατά την ταπεινή μου γνώμη παραμένει). Μόνο που αποφάσισε να κάνει και κάτι γι' αυτό, πρωτότυπο και ουσιαστικό!

Anula είπε...

Deepest Blue said...

"Ωραίες όλες αυτές οι ιστορίες ανθρώπων που ξεκίνησαν από το μηδέν, πίστεψαν στις ιδέες τους και νίκησαν κάθε αντιξοότητα για να τις υλοποιήσουν.
Όμως αυτά συμβαίνουν μόνο στην Αμερική. Διότι μόνο εκεί υπάρχουν κεφάλαια, συνεργάτες, και μία καθολική νοοτροπία Thing Big.
"


θαθελα να ρωτησω εαν ξερει κανεις τον γνωστο παγκοσμιως αλλα αγνωστο εν ελλάδι γλυπτη με τ'ονομα Μηνας? γνωστος στο εξωτερικο και για product design.

εβλεπα στην τιβι συνεντευξη του και ελεγε πως πηγε αμερικη αφραγκος και δεν πηγε γυμνασιο αλλα οικοδομη να δουλεψει

ομως στην οικοδομη παρατηρησαν οι "αμερικανοι" οτι ειχε ταλεντο στην γλυπτικη και τον παροτρυναν να σπουδασει

νομιζω πηρε υποτροφια δεν ειμαι σιγουρη

παντως ελεγε οτι στην ουσια τον ανακαλυψανε και τον σπρωξανε οι αμερικανοι να κανει πραγματικοτητα το ονειρο του, αυτος απο μονος του ητο ανιδεος για το που μπορει να φτασει

δυστυχως δεν βρηκα στοιχεια γιαυτον στο ιντερνετ, ψαχνοντας με το "minas, product design" μου βγαζει κατι βραζιλιανικα σαιτς...

Vrennus είπε...

@ Εργοτελίνα

Το νόημα των γραφομένων μου ήταν ότι το άτομο αναδεικνύεται μέσα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον. Εννοώ ότι ο Jobs (αυτός ο ίδιος ο Jobs) αν είχε γεννηθεί στην Ελλάδα θα ήταν μάλλον δημόσιος υπάλληλος με δεύτερη απασχόληση (ίσως πιο δημιουργική) τ' απογεύματα.

Όσον αφορά τη διαφορά Ανατολής - Δύσης, δεν σας καταλαβαίνω. Τι εννοείτε "άτομα". Οι δημιουργίες των ατόμων προκύπτουν δια παρθενογεννέσεως; Να σας θυμίσω τον αφορισμό του Νεύτωνα (;) "αν έφτασα τόσο ψηλά είναι επειδή πατούσα σε πλάτες γιγάντων";

Anula είπε...

προσεχτε!

δεν μιλαμε για high school drop outs αλλα college dropouts!

που σημαινει οτι

1) ειχαν καλη βαθμολογια στο λυκειο ,τοσο καλη που μπηκανε στο πανεπιστημιο

2) οταν μπηκανε στο πανεπιστημιιο, ξυνίσανε και το παρατησαν

καλα τα λεω?

pagis είπε...

Bill Gates:

"640K ought to be enough for anybody."

Ergotelina είπε...

@Vrennus,οι δημιουργιες ατομων[(μαλιστα στην αρχαια Ελλαδα εχουμε τη γεννηση του ατομου-καλλιτεχνη-δημιουργου(βαζει την υπογραφη του στο εργο του,οταν στην Ανατολη επικρατει ανωνυμια,προς οφελος του Ηγεμονα)]πατουν σε πλατες Γιγαντων,που συγκρουστηκαν με τα καθιερωμενα και την κοινη λογικη της κοινωνιας.

Ergotelina είπε...

@Anula,πολυ καλα τα λες,αν σκεφτουμε τις Ελληνικες Πανελληνιες............
Μαθητες με ενθουσιασμο,συμβιβαζονται ως Φοιτητες με το κατεστημενο κλιμα...
μη λες και πολλα,κανε το χαζο,γλειψε και λιγο..και υπαρχει ελπίς.........

Yosemite Sam είπε...

Που σταδιοδρομησε ο Ωνασσης;..στη Δυση!..κανενα εγχωριο φρουτο θα δουμε;

Εχουμε τον ψωμιάδη, from the twilight zone valley.

Οπως δήλωσε ο ίδιος, 25 χρόνια ανεβαίνει συνέχεια.

Ενδέχεται μάλιστα όπως μαθαίνω, να χρησιμοποιηθεί ως έσχατο μέσο αλλαγής τροχιάς επικίνδυνου ουράνιου σώματος, το οποίο απειλεί με εξαφάνιση τον ελληνοχριστιανικό πολιτισμό..

Ergotelina είπε...

Eιδα ενα αφιερωμα στον Jeff Bezos,δημιουργο της Amazon.com...ο τροπος που επικοινωνει με το προσωπικο
μεταδιδιδει ενα ενθουσιασμο,μια παιδικοτητα,που δεν προκειται να την βρεις στο ελληνικο δημοσιο..
Μηπως ξερει κανεις αν εχει ελληνικες ριζες;καμια συγγενεια με τον Μπεζο;..

heinz είπε...

Για σιγά όμως, γιατί εδώ κάναμε ...αγιογραφία!!!

Καταρχήν για αποφυγή παρεξηγήσεων: χρησιμοποιώ Mac από το 1984. Αυτή τη στιγμή μόνο, έχω 5, που και οι 5 δουλεύουν μια χαρά:

- Performa 630
- G3 (beige) 300
- G4 PowerBook 1.25
- G4 "Mercury" 980 (ή κάπου τόσο)
- G5 2.0 x 2

Άρα είμαι μάλλον fan της Apple, λύνω δένω, γκρεμίζω και στήνω λειτουργικά και hardware σε Apple, με την ίδια ευκολία που ένας καταδρομέας λύνει-δένει τ' όπλο του.

Αλλά, για σιγά...

Καταρχήν το ότι το MacOSX στηρίζεται στο NEXT Cube, είναι μύθος. Το MacOSX στηρίζεται στο UNIX ξεκάθαρα. Τα στοιχεία από NEXT αφορούν (μερικά μόνον) τη διαχείριση γραφικών. Αλλά και το NEXT δεν ήταν προσωπική εργασία του Jobs.

Αλλά πάλι ο Jobs, ΔΕΝ υπήρξε εφευρέτης. Τίποτε δεν εφηύρε ποτέ. Είναι γνωστό τοις πάσι ότι ο Jobs έχει δυο ταλέντα:

- βλέπει την ευκαιρία και την αρπάζει
- Είναι εξαιρετικός πωλητής

Αλλά όχι δημιουργός βέβαια...

Ένας λύκος είναι: είναι επίσης γνωστό ότι ουσιαστικά, με συνομωσίες και αισχρές τακτικές εξόντωσε τον προηγούμενο CEO της Apple (Amelio). Ο Amelio σχολίασε τότε "ελπίζω η εξέλιξη αυτή να λυώσει τον πάγο που ο Steve έχει στην καρδιά του".

Ας σημειωθεί ότι ο Amelio έσωσε την Apple την ώρα που όλοι θεωρούσαν ότι ξόφλησε (και οι επενδυτές επίσης). Και μάλιστα εξασφαλίζοντας τη στήριξη της Microsoft που:

- Χρηματοδότησε την θνήσκουσα Apple με $100,000,000 αγοράζοντας non-voting μετοχές
- Συμφώνησε να συνεχίσει την ανάπτυξη του Office, που είχε αρχικά αποφασίσει να την διακόψει.

Και μόλις η Apple γλύτωσε τον θάνατο στον οποίο την είχε οδηγήσει η πολιτική απομονωτισμού του Jobs, ο τελευταίος επανέκαμψε, βούτηξε τη δουλειά του Amelio και τόπαιξε σωτήρας. Και μάλιστα χυδαία: την ώρα της συνεδρίασης του ΔΣ ο Amelio πληροφορήθηκε την κλωτσιά που είχε φάει.

Αυτός είναι ο Jobs. Πρώτη του ενέργεια, μόλις επανάκαμψε στην Apple σαν inderim CEO ήταν να βάλει το ΔΣ να του παράσει ένα Lear Jet!!!

Ο Wozniac ήταν (και παραμένει δημιουργος).
Ο Β. Gates ήταν δημιουργός.
Αλλά, όχι κι ο Jobs, έλεος!!!!

Ναι, είδε το μέλλον στον iMac. ναι είδε το μέλλον στο iPod (κοινό μυστικό είναι ότι ο εξαιρετικός ήχος του τελευταίου, οφείλεται στην κουφαμάρα του Jobs που το δοκίμαζε και τόστελνε πίσω για βελτιώσεις).

Αλλά, ούτε τα επινόησε (σαν ιδέες) ούτε φυσικά και ανέπτυξε ποτέ τίποτα. Τα υιοθέτησε ναι, και τα στήριξε, γιατί είδε το χρήμα, αλλά έως εκεί.

--------------------------------

Περί Ελλάδας κλπ. κλπ....

Αυτά είναι τετριμμένες κοινοτοπίες. Εδώ, ο Tim Berners-Lee με την εκπληκτική του εφεύρεση που ονομαζόταν World Wide Web, θεωρήθηκε ουτοπιστής κι αργόσχολος, που?? Στο CERN, δηλαδή στην κορωνίδα της Ευρωπαϊκής επιστημονικής έρευνας (και τα μάζεψε και πήγε στο ΜΙΤ με πρόσκληση του Μιχάλη Δερτούζου).

Η Ελλάδα μας μάρανε???

Αυτή είναι η μοίρα της περιφέρειας σε σχέση με τη μητρόπολη. Γι' αυτό και (γενικά) είχε δίκιο ο Σαμίρ Αμίν.

Έλεος, έχουμε πάρει ένα καντάρι και ζυγίζουμε όπως μας έρθει!!!

traveller είπε...

@anula

Ο Μηνάς είναι ένας από τους κορυφαίους (κατά τη γνώμη μου) σχεδιαστές και κατασκευαστές κοσμημάτων διεθνώς. Τα σχέδιά του είναι πρωτότυπα, έχουν μεγάλη κατασκευαστική δυσκολία και απέχουν πολύ από τα "κλασσικά" κοσμήματα.

Πέρσι είδα ότι έχει κατάστημα στη Μύκονο και έχω δει έργα του να πωλούνται σε άλλα νησιά (πχ. Ύδρα). Άνθρωποι που τον γνωρίζουν μου τον έχουν περιγράψει ως "περιβόλι".

Anula είπε...

Εργοτελίνα said...

"πολυ καλα τα λες,αν σκεφτουμε τις Ελληνικες Πανελληνιες............"

φιμωση της ελευθεριας του νου ειναι αυτες, γραφω ποιηση

μονος τροπος να ξεφυγεις ειναι να κανεις πως δεν καταλαβαινεις, i dont understand anything!

θα επρεπε να λεγονται "Πανηλήθιες"

mary είπε...

από το post: "Όλα αυτά, που αποτελούν για τους άλλους καταστροφές: την εγκατάλειψη των σπουδών του, την απόλυσή του από την εταιρία που δημιούργησε, τον θανατηφόρο καρκίνο, ο άνθρωπος αυτός τα μετατρέπει σε ευκαιρίες και αφετηρίες."

με κάνει να σκέφτομαι πως το τίμημα για τη ζωή είναι το να αντέχει κάποιος να πεθάνει..

Anula είπε...

traveller said...

"Πέρσι είδα ότι έχει κατάστημα στη Μύκονο και έχω δει έργα του να πωλούνται σε άλλα νησιά (πχ. Ύδρα). Άνθρωποι που τον γνωρίζουν μου τον έχουν περιγράψει ως "περιβόλι".

ευχαριστω για την πληροφορια, θα τα επισκεφθω:)

antidoto είπε...

Σε ενα σημειο της ομιλιας του o Steve Jobs αναφερει (για την εγχείρηση που εκανε αρχες Αυγουστου 2004)

Later that evening I had a biopsy, where they stuck an endoscope down my throat, through my stomach and into my intestines, put a needle into my pancreas and got a few cells from the tumor. I was sedated, but my wife, who was there, told me that when they viewed the cells under a microscope the doctors started crying ....

Σημερα στο in.gr διαβαζουμε:

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=703324&lngDtrID=252

Συμπερασμα??

Εκτος απο τηλεφωνικες υποκλοπες, η Αμερικη μας υποκλέπτει και επιστημονικες ανακαλυψεις.

:)

Jan είπε...

Όλη τη μετάφραση του υπέροχου λόγου που εκφώνησε ο οραματιστής Steve Jobs στην τελετή αποφοίτησης του Stanford University μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ

heinz είπε...

Ξέχασα επίσης να αναφέρω ότι ο Jobs καθάρισε επίσης τον συν-ιδρυτή και δημιουργό του πρώτου Apple, Steve Wozniac από την εταιρεία!!!

Yosemite Sam είπε...

Είπες heinz: Ένας λύκος είναι.

Σαφώς και είναι λύκος.Υπάρχει κανείς στον επιχειρηματικό στίβο της αμερικής που να έχει θριαμβεύσει και να μην είναι λύκος;

Ο ellison είχε δηλώσει κάποτε ότι για να πετύχεις, πρέπει να βλέπεις τον ανταγωνιστή σου σαν κάποιον που αρπάζει το μπιμπερό με το γάλα απο το στόμα του παιδιού σου.

Ομως όλοι αυτοί μέσα απο την αλληλοφαγωμάρα τους τελικά αλλάζουν τον κόσμο.

pagis είπε...

@ heinz

Σωστά, το NEXT δεν έπιασε και το MacOSX είναι βασισμένο στο Free BSD (Darwinεκδοση). Πάντως η κίνηση να βασιστεί στο Unix ήταν σωστή και τα iTunes βελτίωσαν την εικόνα της Apple κατά πολύ χωρίς να προσφέρουν κάτι καινοτομικό.

Βέβαια θα πρέπει να πούμε ότι υπάρχουν πάρα πολλές τεχνολογίες που δεν μπορούν να πιάσουν εμπορική επιτυχία, πχ sms, κα. Το ενδιαφέρον με τον Jobs είναι ότι μπόρεσε να έχει και εμπορική επιτυχία (με όποια μέσα).

Ergotelina είπε...

Σχετικα με το Whole Earth Catalog
που αναφερει ο Jobs

Nikos Dimou είπε...

heinz said...
"Για σιγά όμως, γιατί εδώ κάναμε ...αγιογραφία!!!"

Μπορώ να σας πω και χειρότερα για τον Jobs - πως άφησε την μάνα του εξώγαμου παιδιού του να ζει από το επίδομα κοινωνικής πρόνοιας, κλπ.

Ουδείς αμφισβητεί ότι είναι κακός χαρακτήρας. Ο τίτλος της βιογραφίας του είναι μοχθηρό λογοπαίγνιο: iCon μπορεί να σημαίνει ότι είναι Εικόνα και ότι είναι απατεών (Ι Con).

Αν και φαίνεται πως ο κίνδυνος θανάτου τον μαλάκωσε. Αν τον δείτε στην τελευταία του ομιλία, είναι σχεδόν τρυφερός...

Ωστόσο - και παρόλα αυτά - είναι ιδιοφυής. Κανένας άνθρωπος δεν είχε τόσα σημαντικά επιτεύγματα μαζεμένα σε μία ζωή.

(Ξεχάσατε πολλά... π. χ. την Pixar...).

harrygreco είπε...

Ο Μπεζος ειναι απο αλβανογραικο πατερα που παντρευτηκε Κουβανη στην Αμερικη. Ειναι πληρως εξαμερικανισμενος. Οσοι εχουν το ιδιο επωνυμο ή παραλλαγες του,βουλευτης Μπεζας,δικηγορος Μαντελα Μπιζος ,ειναι γραικοποιημενοι αλβανοι.

harrygreco είπε...

Το καταστημα του Μηνα ειναι μακραν το ωραιοτερο στη Μυκονο,ο ιδιος εχει οντως καλλιτεχνικη φλεβα,αλλα ιδεολογικα ειναι ελληνιστης-νομιζει οτι ειναι αρχαιος,ενω ειναι γιος αλβανογραικου στρατιωτικου.

Vrennus είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Vrennus είπε...

antidoto said...

Σε ενα σημειο της ομιλιας του o Steve Jobs αναφερει [...] "...when they viewed the cells under a microscope the doctors started crying..."

Προφανώς οι γιατροί του Jobs έβλεπαν για πρώτη φορά καρκινικά κύταρα στο μικροσκόπιο - άσε που στο εργαστήριο είχαν καλέσει και την κα Jobs (να επιβεβαιώσει τα ευρήματα;)

Όχι, αυτό δεν είναι παλληκαρίσια στάση, είναι καπηλεία και μόνο αηδία μπορεί να μου προκαλέσει.

Όσο για την Pixar (ΝΔ), ε, όχι ότι είναι και δημιούργημα του Jobs. Δηλαδή, ο Lucas που τη δημιούργησε μπρίκια κολλούσε;

Ergotelina είπε...

Your time is limited, so don't waste it living someone else's life. Don't be trapped by dogma — which is living with the results of other people's thinking. Don't let the noise of others' opinions drown out your own inner voice. And most important, have the courage to follow your heart and intuition. They somehow already know what you truly want to become. Everything else is secondary.
τουτέστιν:ΜΕΤΑNAΣΤΕΣ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ!!!

chris είπε...

R E V O L U T I O N

Heinz συμφωνώ με τα περί δοξογραφίας. Για τις φιλανθρωπίες θα βρούμε πολλά ακόμη παραδείγματα, τον Carnegie (ένα τομάρι και μισό) λ.χ. Η στάση απέναντι στην καινοτομία είναι ένα τεράστιο ζήτημα. Αξίζει να γραφτούν πολλά ποστ για αυτό. Θα ήθελα όμως για χάρη της συζήτησης να παραθέσω και εγώ δύο ονόματα και ας σκεφτεί ο καθένας ό,τι θέλει: Richard Stallman και Linus Torvald.Νομίζω ότι η περίπτωσή τους είναι πολύ πιο διαφωτιστική για τον τρόπο με τον οποίο προκύπτουν οι τεχνολογικές καινοτομίες και τον τρόπο που "προοδεύει" η επιστήμη. Ο Γκέιτς είναι άξιος συγχαρητηρίων για το φιλανθρωπικό του έργο. Ο Αλογοσκούφης που "έκλασε" του ς έλληνες λινουξάδες και υποκλήθηκε στην αυθεντία της μάικροσοφτ είναι απλώς α χ α ρ α κ τ ί ρ ι σ τ ο ς ! Έχει σημάσια η οπτική γωνία. Το τελευταίο γιατί στο ποστ γίνεται (νομίζω) κάποια νύξη περί ακαμάτηδων ελλήνων...

Vrennus είπε...

Nikos Dimou said...

Κανένας άνθρωπος δεν είχε τόσα σημαντικά επιτεύγματα μαζεμένα σε μία ζωή.

Λοιπόν: Πλάτωνας, Αριστοτέλης, Καρτέσιος, Ντα Βίντσι, Νεύτωνας, Γκάους, Καντ, Μότσαρτ, Αινστάιν κλπ. κλπ. κλπ. Μήπως υπερβάλλετε;

pagis είπε...

Μα η καινοτομία της Pixar, για τις αρχές του 90 ήταν τα ρεαλιστικά γραφικά (δές renderman) πριν από αυτό μιλούσαμε για ... κινούμενα σχέδια. Η SG είχε και αυτή την τεχνολογία αλλά δεν μπόρεσε να κάνει την διαφορά.

synas είπε...

Έχει κανένας άλλος την αίσθηση, πως συχνά ευφυείς άνθρωποι καταστρέφονται (ή αυτοκαταστρέφονται), ενώ προοδεύουν πολλές μετριότητες;
Πως οι μετριότητες -ίσως από αντίδραση προς τη μετριότητα τους- θέτουν στόχους και τους παλεύουν (ακόμα και σε τομείς όπως η τέχνη), ενώ οι ευφυείς αναλώνονται σ’ ένα δια βίου ψάξιμο «τι, διάολο, έχει νόημα σ’ αυτήν τη ζωή»;

pagis είπε...

@ chris

Oi Stallman, Linus, T. Berners-Lee και πολλοί άλλοι δεν έγιναν πλούσιοι και μάλλον δεν έχουν φιλοδοξίες για "εξουσίες".

andiopi είπε...

"Προς επίρρωσιν των όσων γράφω, πιστεύετε ότι στην Ελλάδα δεν γεννιούνται Steve Jobs;"
@ Για να υποστηρίζατε όσα λέτε και να τα επιρρωνύατε (επί το νεοελληνικότερον, καλό θα ήταν να μας δίνατε και έναν κατάλογο με ονόματα.
Μήπως να αρχίσετε να θυμάστε τους εν Γαλλία τον 20ο αιώνα έλληνες φιλοσόφους; Είναι βέβαια και τόσοι άλλοι στην Ευρώπη και Αμερική (όχι μόνο φιλόσοφοι).
Είναι παρήγορο να μιλάμε για καρπούς και αναγκαιότητες ορισμένων εποχών. Ολες οι εποχές έχουν να επιδείξουν κάποια πρωτοπόρα μυαλά, κάποιους εμνευστές. Αναφέρω τους πορτογάλλους ή όσους με πορτογαλλική και ισπανική σημαία ανακάλυψαν κάτι, σε μια πολύ, μα πάρα πολύ σκοτεινή εποχή που ήταν η Ευρώπη τα τέλη του 15ου αιώνα και η Ισπανία τουθ Φερδινάνδου και της Ισαβέλας.

Nikos Dimou είπε...

Vrennus said...
Nikos Dimou said...

Κανένας άνθρωπος δεν είχε τόσα σημαντικά επιτεύγματα μαζεμένα σε μία ζωή.
Λοιπόν: Πλάτωνας, Αριστοτέλης, Καρτέσιος, Ντα Βίντσι, Νεύτωνας, Γκάους, Καντ, Μότσαρτ, Αινστάιν κλπ. κλπ. κλπ. Μήπως υπερβάλλετε;"

α) λάθος μου - εννοούσα σύγχρονος

β) επιτεύγματα: προσοχή στη λέξη - αυτοί που αναφέρετε είχαν επιτυχίες - θεωρίες - αλλά όχι επιτεύγματα.

Η Pixar επί Lucas δεν είχε επιτυχίες - γι αυτό και την ξεφορτώθηκε. Απογειώθηκε επί Jobs.

synas είπε...

Παρ’ όλ’ αυτά αναρωτιέμαι όμως, γιατί ενώ μια παρέα στο Κολωνάκι του ’60 π.χ. έβγαζε μεγάλους σκηνοθέτες, ηθοποιούς, ζωγράφους, συγγραφείς κλπ κλπ, σήμερα δεν υπάρχει ούτε έμπνευση, αλλά ούτε καν παρέες;
Και γιατί κυνηγούσαν τότε με τόση ευκολία και άδειες τσέπες τα όνειρά τους στο Παρίσι και σ’ όλον τον κόσμο, ενώ σήμερα για το παραμικρό «οραματάκι» θεωρούμε, πως χρειαζόμαστε τεράστια κεφάλαια για backup;
Δεν είναι και λίγο συγκυριακά όλ’ αυτά;
Δεν επικρατούσε τότε το «θέλω», ενώ σήμερα το «μπορώ» ή μάλλον το «δεν μπορώ»;

Yosemite Sam είπε...

synas είπες: Έχει κανένας άλλος την αίσθηση, πως συχνά ευφυείς άνθρωποι καταστρέφονται (ή αυτοκαταστρέφονται), ενώ προοδεύουν πολλές μετριότητες;

Οι μετριότητες στην πατρίδα μας έχουν ένα πολύ ισχυρό πλεονέκτημα:

Δεν έχουν τη διορατικότητα να δουν τη λάθος κατεύθυνση.

Αρα δεν αμφισβητούν και δεν αντιδρούν.

Αρα δεν κινδυνεύουν να τους φάει η μαρμάγκα της αμφισβήτησης.Ακολουθούν το ρεύμα και είναι πάντα στον αφρό.

Σε κοινωνίες σαν τη δική μας, που δεν προορίζονται να αλλάξουν τον κόσμο αλλά μόνο να τον αντιγράψουν, είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο να μην είσαι μέτριος.

enteka είπε...

«Ο θάνατος είναι, κατά πάσα πιθανότητα, η καλύτερη επινόηση της ζωής. Είναι ο καταλύτης της ζωής». - Ακριβώς

Vrennus είπε...

Nikos Dimou said...

β) επιτεύγματα: προσοχή στη λέξη - αυτοί που αναφέρετε είχαν επιτυχίες - θεωρίες - αλλά όχι επιτεύγματα.

Επιτεύγματα είναι, υπό αυτό το πρίσμα, μόνο οι επιχειρηματικές κινήσεις; Τα έργα το ΝταΒίντσι, του Μότσαρτ, του Πικάσσο δεν είναι επιτεύγματα. Τελος πάντων.

Η Pixar επί Lucas δεν είχε επιτυχίες - γι αυτό και την ξεφορτώθηκε. Απογειώθηκε επί Jobs.

Παραθέτω από την wikipedia: "After years of remarkable research success, and key milestones in films such as Star Trek II: The Wrath of Khan and Young Sherlock Holmes, the group was purchased in 1986 by current Apple Computer CEO Steve Jobs" (η υπογράμμιση δική μου).

Τέλος πάντων, ας υπάρχουν ως παραδείγματα οι Jobs και Gates κλπ. Αλλά, πρώτον, να μην παραγνωρίζουμε εκείνους τους επαναστατες που είτε δεν επεδίωξαν είτε δεν κατάφεραν να γνωρίσουν ανάλογη προβολή. Και δεύτερον, κακά τα ψέμματα, Gates ή Jobs άντε να βγουν δυο - τρεις τη δεκαετία. Ολοι υπόλοιποι "θα φάνε χώμα" - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το αξίζουν κιόλας.

Ergotelina είπε...

@synas,συμφωνω.Μαλιστα σημερα που εχουμε σχεδον ολα τα μεσα τα τεχνολογικα,για να "κουνησουμε καταστασεις"..........μας λειπει ομως ο πονος,το πεισμα,η φτωχεια της γενιας του 60....stay hungry!...πώς;....
stay foolish!..πώς;..οταν οι καθηγητες μας
"τα ξερουνε ολα".....

J95 είπε...

Οσο για τον Bill Gates να συμπληρώσω τα εξής:
Αυτά που κάνει ο άνθρωπος αυτός για την ανθρωπότητα πρέπει να μας κάνουν να σκεφτούμε ότι το να έχουμε τα windows όχι νόμιμα είναι τουλάχιστον ιεροσυλία και θα πρέπει να μας κάνει να ντρεπόμαστε.
Επίσης κάτι άλλο που κάνει.
Οπου βρει (πλειστηριασμούς κλπ) ελληνικές αρχαιότητες που μας έχουν ενδεχομένως κλαπεί, τα αγοράζει και μας τα δωρίζει!


Αυτό δεν είναι τίποτα. Εγώ άκουσα ότι θεραπεύει τυφλούς με το άγγιγμά του. :P

heinz είπε...

@ΝΔ

Τώρα που το ξαναδιαβάζω το post, βλέπω και μιαν άλλη πλευρά σας:

Πολύ γυάλισμα του αρχηγού, διαφημιστής, θριαμβευτικός δημεγερτικός λόγος...

Κάτι μου θυμίζει....
κάτι μου θυμίζει...

δε σας λένε Λαλιώτη ε??????

(ναι ξέρω, γυαλίζει το μάτι μου)

:-)

neuron2 είπε...

ND said...

To ίδρυμα Bill & Melinda Gates έχει ήδη προικοδοτηθεί με δύο δις $ και ο Gates έχει δεσμευθεί ότι θα του μεταβιβάσει το 95% της περιουσίας του.

To pote tha ginei omos to exete akousei ? Nomizw meta to thanato tou (isos kano kai lathos). Alla auto vevaia den anairei to gegonos oti einai filanthropos.
Auto pou ithela na rotiso einai to eksis: giati H Microsoft exei ensomatomeno ton internet explorer kai den afinei prosvasi ston open source kodika etsi oste na einai antagonistiki kai sto kato kato na prosferei perissoteri gnosi?
Giati exei mia tasi opoiadipote alli mikri prospatheia ginetai, apo mikres eteries na tis svisei?

Ta paidia tou Linux pos ta dinoun ola free????

vassiliskou είπε...

@andiopi, 4:39,

"...@ Για να υποστηρίζατε όσα λέτε και να τα επιρρωνύατε ... blah-blah... blah....και η Ισπανία τουθ Φερδινάνδου και της Ισαβέλας."

Mipos eisai tritodesmitissa-stokos? ti sxesi exeis me to thema?

George είπε...

Τι να πούμε
τα είπες όλα ΝΔ

Να προσθέσω μόνο ότι η γυναίκα του Bill Gates δεν είναι από αυτές τις κοκεταρίες που βλέπουμε συνήθως. Έχει σημαντικό έργο πίσω της αλλά λίγοι το ξέρουν (Σε αντίθεση με την Πριγκίπισσα Νταϊάνα).

Υπάρχουν πολλά τέτοια προφίλ ανθρώπων στην Αμερική που η Ευρώπη (άσε την Ελλάδα) απλώς τους ονειρεύεται.

Axuro είπε...

Μια "απάντηση" στον Νίκο Δήμου. Με ονείδίζετε κ. Δήμου ότι εγώ βρίζω και εσείς απαντάτε; Μιλάτε εσείς για βρίσιμο; Εγώ μίλησα για το "μίασμα" του χριστιανισμού; Εγώ έχω καταφερθεί με τον πιο χυδαίο και πρόστυχο τρόπο εναντίον των της Εκκλησίας, των λειτουργών της και των πιστών της; Εγώ επέτρεψα τις πιο σιχαμερές και αφόρητες ύβρεις για το πρόσωπο του Χριστού να παραμένουν στο blogg μου σε περίωπτη θέση; Υπερσπαιζόμενος μάλιστα το δικαίωμα του συντάκτη των κειμένων αυτών να βιάζει με τον πιο αηδιαστικό τρόπο τις συνειδήσεις εκατομμυρίων χριστιανών; Όχι, κ. Δήμου, εσείς βρίζετε και εγώ απαντώ. Και φυσικά δεν ανέχομαι να υβρίζεται δημόσια το πρόσωπο του Θεού μου, χώρις κανείς να ενοχλείται από αυτό. Αν μή τι ά΄λο, έχω κάθε δικαίωμα να καταγγείλω την χυδαιότητά σας, όσο είναι ακόμη καιρός. Γιατί, φυσικά, όταν έλθη ο αντίχριστος τότε εσείς θα έχετε το πάνω χέρι απόλυτα. Αλλά για πολύ πολύ λίγο, σας βεβαιώνω... Όσο για τις απόψεις σας περί... μυθικών πυθαγορείων, σας παραδίδω απλά στην χλέύη των ειδικών και κάθε καλλιεργημένου ανθρώπου. Όσο για την απίστευτη συκοφαντία σας ότι ο χριστιανισμός μισεί το σώμα, αντί οποιασδήποτε άλλης απαντήσεως θα σας πω ότι το μισεί τόσο, ώστε να διδάσκει ότι το σώμα είναι φτιαγμένο με τα χέρια του ίδιου του... Θεού!

Ergotelina είπε...

Η ομιλια του Jobes μια χαρα-προθερμανση ακουγεται για "εισβολη" του στην Πολιτικη;;Next president!και για τον Gates δεν λενε;
Σιγά τι παραπανω εχει ο Berlusconis?

Yosemite Sam είπε...

Ta paidia tou Linux pos ta dinoun ola free????

Στο μαγικό κόσμο του software, δωρεάν κυκλοφορεί (συνήθως) ότι δεν μπορεί να πουληθεί.

Εαν το linux κυκλοφορούσε σε τιμές ανάλογες των προγραμμάτων της microsoft δεν θα το αγόραζε ΚΑΝΕΙΣ.

Δεν υπάρχουν άγγελοι σου λέωωωω όπως μας υπενθυμίζει γνωστή αοϊδός..

synas είπε...

Γνώρισα πρόσφατα μία γυναίκα, που παντρεύτηκε έναν Τεξανό πετρελαιοέμπορα (πώς λέμε λαχανέμπορα), τον χώρισε, του πήρε τη μισή του περιουσία και επιδόθηκε στις φιλανθρωπίες. Ναι, υπάρχουν πολλά τέτοια προφίλ στην Αμερική.
Μόνο μην σου τύχει να πεινάσεις εκεί. Γιατί, πού να τρέχεις να τις βρεις αυτές τις κυρίες; Δεν κυκλοφορούν όπου κι όπου…
Ενώ, τουλάχιστον στην Ελλάδα θα σου δώσει κι ο ημι-άπορος να φας.
Να μη λέμε μόνο τα στραβά…

emfortos είπε...

@ ΝΔ κ "ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ"

Φευγαλεα παρακολουθω το blog, αλλα λυσσαλεα επιθυμω να γραψω, για να νιωσω την αχνα κ την αυρα του νου κ της καρδιας σας.

Σπανια μπορω να προσθεσω στο πληρες σχολιο του ΝΔ. Η πληροτητα ομως, μαζι με το ενδιαφερον καθε φορα θεμα κ με την ευθυβολη κ λογοτεχνικη γραφη με παντα παροντα το στοχασμο κ τον ανατρεπτικο νεανισμο κ το ωριμο σοφο επιστεγασμα,
ειναι που σπρωχνει την ψυχη μου κ το νου να τρεχουν στο κατοπι του

Και εδω ειναι μεγαλη η συμβολη των "συνενοχων" σχολιαστων που κρατανε τα επιπεδα ψηλα, με τασεις φυγοκεντρες κ κεντρομολες στη νοηματικη προσεγγιση του σχολιου
αλλα κ με γλαφυρο υφακι δινουν στον οικοδεσποτη τη ευκαιρια να "εκτιθεται" σε αμεσο χρονο μπροστα μας [Μην το προσπερνατε αυτο]

Σκορπιες σκεψεις λαχανιαζοντας:

Μεγαλα τα γυρισματα της ζωης σε πολλους κ γι'αυτο δεν εχουν θεση οι γενικευσεις. Υπαρχουν πολλα προβληματα σε παιδια "χωρις" οικογενεια αλλα να τα δυναμικα ατομα Μηπως μερικες φορες η παραδοσιακη οικογενεια ειναι πιο ψυχρη απο μια ζεστη ιδρυματικη αγκαλια;

Πως ο χαρακτηρας του παιδιου διαμορφωνεται στις οποιες συνθηκες;
κ πως αυτος επηρεαζει την εξελιξη της ζωης του ατομου; γιατι ο λαος μας ειναι ευσυγκινητος κ ισως φοβικος;


Tι εχει να κανει με την ευκολια επιχειρηματικης δρασης κ αναπτυξης στον δυτικο κοσμο;
Και εκεινη η προσφορα των πλουσιων οπως ο Gates ή οι δικοι μας ευεργετες[ Ζαππας,Τοσιτσας,Ωνασης] γιατι να αντιμετωπιζεται καχυποπτα;

Παλι το μεγα ερωτημα των πτυχιων ως προσοντων. Αλλα κ τουτα τα δικα μας τα ΑΕΙ κ ΑΤΕΙ! τι πικρα;;
Και το κομπλεξ κ η πονηρια της ελληνικης κοινωνιας να παρει το παιδι πτυχιο να πιαστει απο κρατικο ντουλαπακι;


Και το μεγαλο παλι ερωτημα:

Τι θα γινει με αυτο το θανατο ρε παιδια; Ε ! δδασκαλε;
Πως θα τον "στειλλουμε;;;"

neuron2 είπε...

Kala esy Axuro eisai allou. Sthn karakosmara sou

Anula είπε...

καπου διαβασα σημερα σχετικα με αυτη την ομιλια :

The best speech writers money can buy...

φαρμααααααααακι, but could be true eh

Ergotelina είπε...

Mηπως οι Λινουξαδες ειναι αναρχικοι;
τα κανουν ολα για τη δοξα;..
Ας απαντησει ενας Πινγκουίνος!

andiopi είπε...

Προς τον "φωστήρα" vassiliskou:
Εάν διάβαζες τα πιο πάνω σχόλια θα καταλάβαινες. Το σχόλιο αποτελούσε απάντηση σε άλλο αρκετές ώρες πριν, όπως θα αντιλαμβανόσουν εάν πρόσεχες.
Ερωτώ: Μόνον οι τριτοδεσμήτες είναι σε θέση να γνωρίζουν ιστορία;
Γιατί ο χαρακτηρισμός "στόκος"; Πως το κατάλαβες;
Καινούργια είμαι στο blog και σέβομαι τον οικοδεσπότη μας. Δεν ήξερα ότι γράφονται και τέτοια... ολίγιστα! (οχι!! δεν είμαι τριτοδεσμήτισσα!!)

BadlyDrawnBoy είπε...

H χειρότερη κατάρα της εποχής μας:




>...που να σου καείτο i-pod!!!

apousia είπε...

@harry
Τώρα διάβασα τα σχόλια του χτεσινού post και είδα πως αρρώστησες.
Δε ''δένει'' με το προφίλ σου,να πιστεύεις στο μάτιασμα.
Αν πάλι ήσουν τόσο άσχημα που πίστεψες,ΔΕΝ ήμουν εγώ!
Εγώ σου στέλνω τις πιο ζεστές ευχές μου!
Κι αν γράψεις βιβλίο ''Η ψυχοπαθολογία της γραικιάς'',θα το πάρω πριν βγει στις προθήκες!
Περαστικά,από καρδιάς!

vassiliskou είπε...

@andiopi, 5:54,
"...Eαν διάβαζες τα πιο πάνω σχόλια blah-blah-blah..."

Ego diavazo, esy den katalavaineis... (ase pou den ksereis kan to protokollo, pos na apandas gia na min psaxnetai o allos pano-kato)

San kalo koritsaki, pigaine na diavseis OLO TO 4-MHNO ton posts toy Dimou kai meta ela na kaneis kai sxolia- den ksereis oti gia kathe enan pou bainei edo mesa yparxoun ki alloi 20 poy diavazoyn alla den bainoyn? Esy vlepeis monon kati koritsakia aftes tis meres na spane plaka epipedou 20-xronou, kai diaforous na ta ksesynerizondai...

Pigaine piso, apo tin arxi, na deis TI ANTHROPOI exoun graspei edo mesa kai meta ta yfakia, katalaves?

Pao stoixima oti den ksereis kan ti vasiki 10-ada... Den einai na sevesai monon ton oikodespoti, alla kai aftous pou exoun faei ores sto pliktrologio...

Oxi tipote, fainesai ki eksypni...

Den tha epanertho - yparxoun ki alla pio simandika, andi(l)opi...

synas είπε...

Ξέρω, καθένας με την τρέλα του, αλλά θα ήθελε ή θα μπορούσε κανείς να μου απαντήσει, αν ισχύει το: Δεν υπάρχει «δεν μπορώ», υπάρχει «δεν θέλω»;
Και το «δεν θέλω» δεν αποτελεί κι αυτό μία εγγενή αδυναμία;

BadlyDrawnBoy είπε...

Steve Jobs: ο άνθρωπος που δεν θα μπορούσε να υπάρξει στην Ελλάδα.


Αντίθετα με τις ελληνικές αντιλλήψεις, πιστεύω ότι η επιχειρηματικότητα εμπεριέχει έντονα το στοιχείο της δημιουργικότητας.

Ένας, κατά τη γνώμη, σπουδαίος και δημιουργικός Ρωμιός -κανονική ελληνόφατσα- η βασική αρχή του οποίου είναι "ποτέ μην κάνεις δουλειές στην Ελλάδα είναι ο ...

Στέλλιος Χατζηιωάννου

("Το μέλλον της Αγγλίας" είπε στο επετειακό αφιέρωμα του ecommunist (lol)για το Ηνωμένο Βασίλειο το 2005 "ανήκει σε αυτούς που μιλάνε σπαστά Αγγλικά και έχουνε σκουρο δέρμα")

"Το μόνο πράγμα που μου λείπει από την Ελλάδα" είπε "είναι η ΑΕΚ" (σ.σ. κανείς δεν είναι τέλειος!)


Αν ο ΝΔ τον γνωρίζει προσωπικά, θα του πρότεινα να προσπαθήσει να τον πείσει να αγοράσει την ΑΕΚαρα(;... για να δείτε και εσείς μιαν άσπρη ημέρα!!!


Τέτοιους ανθρώπους χρειάζεται η Ελλάδα, αλλά δεν το ξέρει ακόμα!

Το ξέρουν όμως οι Αγγλοσάξωνες και για αυτό τους... απορροφούν!

Πρώτη μούρη είναι στην Αγγλία ο Στελλάρας και εδω...

Anula είπε...

οσο περναν τα χρονια τα πανεπιστημια ειτε θα πεθαινουν ειτε θα αλλαζουν σκοπο και περιεχομενο, βλεπω μεσω ιντερνετ οτι ηδη τα αμερικανικα (και καποια βρεττανικα) πανεπιστημια πρωθουν ενναλακτικα και ελευθερων σπουδων προγραμματα για μπατσελορ και μαστερς. Κοκτευλ γνωσεων εχει γινει το θεμα, φτιαξε σου λεει, το δικο σου ποτο. Ειναι μια ενδιαφερουσα πλαστικη στην γνωση αλλα οπως ξαναπαμε, μηπως οδηγει στον πολυμαθη ηλιθιο?

ειναι η τεχνολογικη και business παιδεια η πιο καλη λυση τη σημερον ημερα? ολοι φαινεται να απορριπτουν τους/τις ...τριτοδεσμητες/σσες!!!

Αnula, 20xrono koritsaki

chris είπε...

emfortos:
"δινουν στον οικοδεσποτη τη ευκαιρια να "εκτιθεται" σε αμεσο χρονο μπροστα μας [Μην το προσπερνατε αυτο]"

Ίσα ίσα. Για αυτό "γουστάρω" τον μπλογκοδεσπότη. Κάποια στιγμή θα εξομολογηθώ πόσο και πώς με έχει βοηθήσει το συγκεκριμένο μπλογκ στη δουλειά μου. Είμαι επιπλέον βέβαιος ότι ο ΝΔ γνωρίζει - έως ένα βαθμό - τις συνέπειες του εγχειρήματος.

Εργοτελίνα said:

" Mηπως οι Λινουξαδες ειναι αναρχικοι;
τα κανουν ολα για τη δοξα;..
Ας απαντησει ενας Πινγκουίνος!"

Θα μιλήσω σαν χρήστης, όχι σαν προγραμματιστής. Πιστεύω ότι αξίζει να υποστηρίξει κανείς τη βασική τους υπόθεση, ότι δηλαδή το ίντερνετ και το λειτουργικό σύστημα πρέπει στην εποχή μας να θεωρηθεί αγαθό πρώτης ανάγκης, όπως το νερό που πίνουμε, ο αέρας που αναπνέουμε, οι ιδέες που παράγουμε, η γλώσσα που μιλάμε. Και για αυτό πρέπει να έχουν όλοι όσοι το επιθυμούν ελεύθερη πρόσβαση σε αυτό. Οι ιδεολογικές προϋποθέσεις και οι ιδεολογικές συνέπειες του "ανοιχτού κώδικα" είναι σε σημαντικό βαθμό άσχετες προς τις πραγματικές συνθήκες που δημιουργούνται. Θα έλεγα λοιπόν ότι σήμερα το τοπίο κατακλύζεται από μια ιδιοκτησιακή αντίληψη των πραγμάτων (i.e. αυτό που ανακάλυψα είναι δικό μου, οπότε η χρήση του από εσάς θα σας κοστίσει) και ότι το αντίπαλο δέος (i.e. το ίντερνετ και το λειτουργικό σύστημα ως δημόσιος πόρος) αποτελεί την εξαίρεση (κάτι που επιβεβαιώνεται και από τη σημερινή πραγματικότητα - για αυτό άλλωστε έχει σαρώσει ο καλοκάγαθος γίγαντας τον κόσμο). Θα ήταν μονομέρεια να αγνοήσουμε είτε τον ένα πόλο (ιδέες, ιδεολογίες) είτε τον άλλο πόλο (πραγματικότητα). Εγώ παρεμπιπτόντως δεν είμαι αναρχικός ούτε σκοτίζομαι για τη δόξα.

pagis είπε...

Yosemite Sam said...

...Εαν το linux κυκλοφορούσε σε τιμές ανάλογες των προγραμμάτων της microsoft δεν θα το αγόραζε ΚΑΝΕΙΣ.

Δεν υπάρχουν άγγελοι σου λέωωωω όπως μας υπενθυμίζει γνωστή αοϊδός..

Kai alli mia mas leei "the best things in life are free"

heinz είπε...

@BadlyDrawnBoy

Στη φωτό είναι ο Χατζηιωάννου??????

Γιατί εμένα μου φαίνεται φτυστός ο Θείος Turing (πως λένε μερικοί ο "Θείος" Πλάτων...)

Ergotelina είπε...

Mια επίκαιρη ελληνο-αμερικανικη Συγκριση…Μαρία-Σακης!
H πρωτη είναι Ηθοποιος,Δημοσιογραφος,Παραγωγος,Διαχειριστρια του εαυτου της.Ο Δευτερος just Grecopop-singer..εκτος από Επικοντιστης.Ενα μηνα να κατσει η Μαρια στην Ελλαδα,θα μιλαει καλυτερα ελληνικα από το Σακη…τον οποιο μανατζαρει βεβαια ο Ψινουτσικος…((Μαρια Μενουνος:Η Γυναικα που δεν θα μπορουσε να γεννηθει στην Ελλαδα…

Ergotelina είπε...

@chris..προσφατα διαβασα στο Εψιλον για την Επανασταση του Λινουξ και κατεληγε οτι αναμεσα στους αριθμους και τους κωδικες χρειαζονται ενα Λενιν
να επικοινωνησουν με τις μαζες.
Η "ιδεολογια" των χακερ δεν νομιζω οτι τους βλαπτει.Αντιθετα τους δινει πιστη στον ελεθερο,ανοιχτο κωδικα και κοσμο που ονειρευονται..

heinz είπε...

@BadlyDrawnBoy

Α, στραβομάρα...

Τώρα είδα το όνομα του αρχείου, είναι πράγματι ο Θείος Alan.

heinz είπε...

@yosemite sam

Το κλασικό, για να δεις πως σκέφτονται (-όμαστε): The cathedral and the bazaar

synas είπε...

Μήπως τελικά στην Ελλάδα δεν θέλει κανείς τίποτα, γιατί βλέπει, πως όλοι οι ξένοι «σκοτώνονται» σ’ όλη τους τη ζωή για να μπορέσουν να ζήσουν τα τελευταία τους χρόνια σ΄ έναν τόπο σαν την Ελλάδα;
Μήπως η κατάρα της Ελλάδας είναι η ομορφιά της;

Yosemite Sam είπε...

pagis said:the best things in life are free

Δεν έχω καμμία απολύτως διάθεση να συμμετάσχω σε ένα μπλογκοκαυγά του τύπου linux vs windows.

Δηλώνω οπαδός της χρηστικότητας και μόνο.Εαν πρόκειται να είναι το linux που θα μου την προσφέρει κανένα προβλημα.Μέχρι στιγμης δεν τόδαμε.
(Και μάλλον δεν θα το δούμε.)

Οσο για το απόφθεγμα προφανώς δεν εμφανίστηκε με αφορμή το Linux.

Αλλα είχε στο νού του ο ποιητής..

Anula είπε...

οι αμερικανοι εχουν το σωστο mindset ,ολα απο εκει ξεκινουν,χεχ, ουτε ΚΑΝ απο την ακαδημαικη γνωση.

μου κανει εντυπωση οτι η Νασα ασπαζεται πρωτοποριακες ερευνες φοιτητων και οσες θελει τις αναπτυσεει οσες οχι τις απορριπτει και τελειωνει εκει το ζητημα

υπαρχει μια ανοιχτοσυνη στην ακαδημαικη ζωη της αμερικης και μαλιστα στο επιστημονικο επιπεδο οπου διαφοροι κατατρεγμενοι του "παλιου κοσμου" (ευρωπη, ρωσσια) διαπρεπουν

δεν πρεπει ομως να εστιαζουμε στο οτι αυτοι ,τα ατομα αυτα , διεπρεπουν αλλα στο ΠΩΣ διαπρεπουν, ποιος τους αναδυκνεει, ποιο ΣΥΣΤΗΜΑ εχει τετοιο μηχανησμο που επιβραβευει παντος ειδους νεανικη ευρηματικοτητα

αλλη μαγικη λεξη, ευρηματικοτητα
(πολημηχανε Οδυσσευς)

υποτιθεται οτι η ευρωπη αυτη τη στιμη προσπαθει να κρατησει τους ευρωπαιους επιστημονες εδω μεσω ερευνητικων -και καλα- προγραμματων (αστεια σε σχεση με τα αμερικανικα) ,γιατι αρκετοι πανε για σπουδες ηπα και μενουν εκει μετα!

ξερετε αυτον τον φυσικοχημικο (νομιζω) που ειναι ελληνας και αφου διεπρεψε εκει γυρισε στην ελλαδα μονιμα και του αρνηθηκαν θεση στο ελληνικο πανεπιστημιο?

τωρα διδασκει σε ιδιωτικο αμερικανικο κολεγιο της αθηνας...

Anula η Αν-Αναρχική

BadlyDrawnBoy είπε...

@ heinz

Δεν είναι ο στέλλιος αλλά αυτός που τον υπέβαλαν σε ορμονική θεραπεία με οιστρογόνα για να του πέσει η λιμπιντο και να γίνει άντρας-άντρας. Μετά έφαγε μισό μήλο και μπήκε ολόκληρος σε μαονένιο ξύλο!


'Ολα τα βρίσκεις πάντως! Δε σε ξεφεύγει τίποτα.

synas είπε...

Μήπως έχουμε στην Ελλάδα the best things in life for free;

pagis είπε...

@ εγροτελινα ...

Το linux επανάσταση και χάκερς; νομίζω ότι το Έψιλον είναι λάθος.

MainMenu είπε...

Μα τι αντιφατικότητα...

Από τη μια λέει μείνετε πεινασμένοι κι από την άλλη πάνε και δίνουν λεφτά στην αφρική να μην πεινάνε...

εγώ λέω

μείνετε χορτάτοι, μείνετε παλαβοί!

Ergotelina είπε...

@pagis..απο χακερς νομιζω ξεκινησε.Και επειτα ο ορος χακερ εχει και τη σημασια του δημιουργικου δαιμονιου προγραμματιστη

Yosemite Sam είπε...

Μήπως έχουμε στην Ελλάδα the best things in life for free;

Μήπως η κατάρα της Ελλάδας είναι η ομορφιά της;


Ολο απορίες είσαι σήμερα synas.

Μήπως πρέπει να σε αναλάβει ο axuro που τάχει όλα λυμένα;

harrygreco είπε...

Το χθεσινο περι ματιασματος ηταν χιουμοριστικο,δεν επιτιθεμαι & δεν δυσφημω κανεναν,μονο αντιδρω σε οσους με βριζουν. Το νοημα του σημερινου ποστ ειναι οτι τετοιες μορφες καταφεραν να συγκεντρωσουν εκ. & να δινουν δουλεια σε χιλιαδες,αν προσφερθουν στη νεολαια σαν υποδειγματα,τοτε μπορει να εχουμε & ρωμεικες εκδοσεις τους υπο κλιμακα 1 προς...κατι. Ντοπιες παραλλαγες ειναι & ο Γεραρδος του Πλαισιου ή ο Κοκκαλης της Ιντρακομ.

Yosemite Sam είπε...

heinz με στελνεις να διαβάσω κατεβατά για να με πείσεις ότι;

Ergotelina είπε...

@synas..Μήπως έχουμε στην Ελλάδα the best things in life for free;

Μήπως η κατάρα της Ελλάδας είναι η ομορφιά της;
Ηλιος,Θαλασσα,Τουρισμος,Οικογενεια,Δημοσιο
Ola free!!

Anula είπε...

autodimiourgitos ine o kokkalis? den ehi pai kolegio? akusa oti ta prota tu lefta ta ekane pulontas plirofories stin Stazi alla den pisteuo tis efimerides kai poli

Anula είπε...

to proigumeno post mu apeuthinetai ston harrys

cocteau_twin είπε...

"Ο Steve Jobs έχει αλλάξει τη ζωή των ανθρώπων περισσότερο από πολλούς ακτιβιστές και επαναστάτες"
Να με συγχωρέσει ο φίλτατος Νίκος Δήμου αλλά δεν μπορώ να συγκρίνω κάποιον που τελειοποίησε μια τεχνολογική μέθοδο, όσο "επαναστατική" κι αν είναι αυτή (και από την οποία έχει φτιάξει άλλωστε μια τεράστια περιουσία), με κάποιον άλλο που ορθώνει το ανάστημά του μπροστά σε ένα τανκ, που θυσιάζει τη δική του ελευθερία ή και τη ζωή του για τις ελευθερίες των άλλων, που ρισκάρει την κοινωνική κατακραυγή για τις ιδέες του ή που θέτει τον εαυτό του στην υπηρεσία των λιγότερο τυχερών από τον ίδιο. 'Οσο για την παρέλαση αφορητών κοινοτοπιών της λεγόμενης "inspirational" σχολής ("Stay Hungry, Stay Foolish", "if you live your day as if it was your last..." κτλ.) είναι απλώς απόδειξη ότι όσο και να διαπρέψει κάποιος στην τεχνολογία ή τις θετικές επιστήμες, αν δεν έχει κάποιο υπόβαθρο στις λεγόμενες "ανθρωπιστικές" σπουδές (είδος υπό εξαφάνιση πλέον στο σύγχρονο κόσμο), η σκέψη του παραμένει τόσο στεγνή όσο και η κιμωλία στο μαυροπίνακα. Σε περισπούδαστη banalité ο κ. Jobs συναγωνίζεται επάξια τον Paolo Coelho (ελπίζω να μην μας συστήσετε να διαβάσουμε και τα δικά του βιβλία!). Τέλος προτροπές του στυλ "Διαβάστε το - διαδόστε το" ταιριάζουν ίσως σε ινστρούχτορες του μαοϊσμού -λενινισμού ή σε μάρτυρες του ιεχωβά, αλλά πάντως όχι σε έναν υποτιθέμενο "διαφωτιστή".

vassiliskou είπε...

ergotelina...

Eisai idi sta 18 comments - sta 21 kaigesai (eleos, min to pas 31!!!)

anula, pare ki esy kammia anasa, eixame ti mary, tora ti valthikate oles sto biri-biri, kollegiako koinoniko sxoliasmo?

(harry se vlepo na eisai deforme simera, giafto, eipame, tis agapame, alla re piadi mou ores-ores... ma 18?!?!?! na'tan i afroditi...)

ExBerliner είπε...

Bill Gates και φιλανθρωπίες
Εγώ πάντως όπου ακούω φιλανθρωπίες βγάζω σπυράκια. Δεν ξέρω γιατί αλλά δε μ' αρέσουν. Όσο τον τριτοκοσμικό τον κρατάς ημι-χορτάτο, τόσο δυσκολότερο είναι να γυρίσει να σου δαγκώσει το χέρι. Προτιμώ των τριτοκοσμικό πεινασμένο, μα τόσο πολύ πεινασμένο, που με το που θα με βλέπει θα ορμάει να με φάει και όχι να με γλείφει.

aphrodite είπε...

anula, ki esy sta 12...

pou einai i vasiki 10-ada? ligoi monon ekanan mikres emfaniseis.. tha allaxei i vardia? nyxtonei...

andy dufresne είπε...

Παρών! Διατάξτε!

harrygreco είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
andy dufresne είπε...

Μήπως είδε κανείς το σύγχρονο έλληνα ευεργέτη;
Τον έψαχνα και στην Ολυμπιάδα, αλλά δε φάνηκε.
Νόμιζα ότι ήθελε να δώσει τ'όνομά του σ'ένα μεγάλο έργο και να μείνει στην ιστορία και ν' απαλύνει λίγο τις τσέπες μας;

Μήπως τον είδε κανείς;

aphrodite είπε...

Ελα καλέ μου κι άρχισα να αισθάνομαι λίγη μοναξιά εδώ πέρα (χωρίς παρεξήγηση γλυκά μου γατουλίνια!).
Εμαθες τίποτε για την παρουσίαση? Ψάχνω κάτι ατάκες του Jobs να τις βάλω...

(Την πανοπλία την πήρες από το καθαριστήριο? Μπορεί να τις φάω από τον Βασίλη-κου)
:-)

mathitis είπε...

@cocteau_twin..Μην ξεχνας
οτι εκτος απο Διαφωτιστης ειναι και Διαφημιστης!

harrygreco είπε...

Διαβασα & τα νυχτοπρωινα σχολια του προηγουμενου θεματος & παραμενω στις αποψεις μου. Ευχαριστω,αλλα απεναντι σε αγαπητικους δολοφονων,κανεις δεν χρειαζεται υπερασπιση. Οχι κανονι για κουνουπι,ελεγε ο Κομφουκιος.

Anula είπε...

cocteau_twin said...

"Ο Steve Jobs έχει αλλάξει τη ζωή των ανθρώπων περισσότερο από πολλούς ακτιβιστές και επαναστάτες"
--

κοκτο, φανταζομαι ο κυριος δήμου ενδιαφερεται για το αποτελεσμα.

οι επαναστατες και ακτιβιστες, (καλα μην αρχισω τα μπινελικια για τους τελευταους), τι εχουν προσφερει εκ του αποτελεσματος?

ο τσε προσεφερε πολλα μονο ως εικονα στους εμπορους λογης εκπαγλου αισθητικης t-shirts!

με πνιγουν οι τσε, οπου παω τους βλεπω, στην κινα μαθαινω πουλαει πολυ σε φανελακι ο μαο (αυτος παντως ητο αποτελεσματικος εις την εξαφανιση της αρχαιας κινεζικης παραδοσης με τα ομορφα θεατρικα και ρουχα)

και ναι, θα παω 14ο εαν χρειαστει

mathitis είπε...

ExBerliner said,Προτιμώ των τριτοκοσμικό πεινασμένο, μα τόσο πολύ πεινασμένο, που με το που θα με βλέπει θα ορμάει να με φάει και όχι να με γλείφει.
Ιδου!η πεφωτισμενη Αριστερα!
Καλο φορουμ by the way..

TON ΑΦΡΙΚΑΝΟ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΣ ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΑ;;..

harrygreco είπε...

Τωρα προσεξα για Κοκκαλη. Ειναι μεγαλο θεμα & μαλιστα για ποστ ,η φραση " Ειναι οι πλουσιοι κλεφτες ? ". Αν ο συγκεκριμενος ή οποιοσδηποτε εκανε μια αναιμακτη παρασπονδια στα 20 του,δεν πρεπει να τον κυνηγαει για μια ζωη,ουτε να τον χαρακτηριζει. Σε τελευταια αναλυση,τα εθνη & οι φτωχολογιες χρειαζονται ηγεσια,οικονομικη & πολιτικη,οχι φιλοσοφους. Ειναι ουτοπικο να ζητας αγγελους για πλουτοκρατες,το να μην ειναι διαβολοι πρεπει να αρκει.

aphrodite είπε...

On innovation & design:

"Innovation has nothing to do with how many R&D dollars you have. When Apple came up with the Mac, IBM was spending at least 100 times more on R&D. It's not about money. It's about the people you have, how you're led, and how much you get it."
-- Fortune, Nov. 9, 1998

"It's really hard to design products by focus groups. A lot of times, people don't know what they want until you show it to them."
-- BusinessWeek, May 25 1998

"It comes from saying no to 1,000 things to make sure we don't get on the wrong track or try to do too much."
-- BusinessWeek Online, Oct. 12, 2004

On fixing Apple:

"It wasn't that Microsoft was so brilliant or clever in copying the Mac, it's that the Mac was a sitting duck for 10 years. That's Apple's problem: Their differentiation evaporated."
-- Apple Confidential 2.0

Great sales-lines:

"Do you want to spend the rest of your life selling sugared water or do you want a chance to change the world?"
-- The line he used to lure John Sculley as Apple's CEO, according to Odyssey: Pepsi to Apple, by John Sculley and John Byrne

"We made the buttons on the screen look so good you'll want to lick them."
-- Jobs, on Mac OS X's Aqua user interface (Fortune, Jan. 24, 2000)

"There are sneakers that cost more than an iPod."
-- On the iPod's $300 price tag, Newsweek, Oct. 27, 2003

"It will go down in history as a turning point for the music industry. This is landmark stuff. I can't overestimate it!"
-- On the iTunes Music Store (iTMS), Fortune, May 12, 2003

"What's new is this amazingly efficient distribution system for stolen property called the internet -- and no one's gonna shut down the internet."
-- On how he sold iTMS to the music industry, Rolling Stone, Dec. 3, 2003

heinz είπε...

@yosemite sam

Το "The cathedral and the bazaar" δεν είναι κατεβατό, είναι ε΄να κλασικό κείμενο πλέον, που καταγράφει γιατί το Open Source λογισμικό (bazaar) είναι αναπόφευκτα καλύτερο από το εταιρικό (cathedral). H βασική άποψη είναι ότι 100,000 ζευγάρια μάτια, είναι καλύτερα από 50.

Ενημερωτικά πάντως, αυτό που κάνουμε εδώ, στηρίζεται σε PHP (open source) και MySQL (open source).

Το ίδιο και ποσοστό άνω του 70% των διακομιστών του internet (Apache) και μην αρχίσω τώρα για το γαλλικό δημόσιο κλπ. κλπ.

harry disloaded said..

"...απεναντι σε αγαπητικους δολοφονων"

Αυτό θυμίζει το all times classic "nigger lovers".
Υπάρχουν και εφευρετικά φασιστοειδή. Εσύ στερείσαι και έμπνευσης...

aphrodite είπε...

On life's lessons:

"I'm the only person I know that's lost a quarter of a billion dollars in one year.... It's very character-building."
-- Apple Confidential 2.0

"It's better to be a pirate than to join the Navy."
-- Odyssey: Pepsi to Apple

(όπως έγραψε και ο τζιτζίκος με το μωρό -το τόσο όμορφο που είναι σαν ψεύτικο- προηγουμένως)

Taking the fight to the enemy:

"The subscription model of buying music is bankrupt. I think you could make available the Second Coming in a subscription model and it might not be successful."
-- Rolling Stone, Dec. 3, 2003

On Pixar:

"If I knew in 1986 how much it was going to cost to keep Pixar going, I doubt if I would have bought the company."
-- Fortune, Sept. 18, 1995

"I think Pixar has the opportunity to be the next Disney -- not replace Disney -- but be the next Disney."
-- BusinessWeek, Nov. 23, 1998

"Why would I ever want to run Disney? Wouldn't it make more sense just to sell them Pixar and retire?"
-- Fortune, Feb. 23, 2004

Καλός, ε? Πάντως αν δεν είσαι ruthless, τέτοιας εμβέλειας επιχειρηματίας δεν γίνεσαι, δεν πα να σου δίνονται η μία καλή ευκαιρία μετά την άλλη. Χωρίς το "Αργκχ!" (μτφ. "Πίσω & σας έφαγα!) μέσα σου, δε...

http://www.wired.com/news/culture/mac/0,70512-0.html

heinz είπε...

Yosemite Sam said...

"Στο μαγικό κόσμο του software, δωρεάν κυκλοφορεί (συνήθως) ότι δεν μπορεί να πουληθεί."

Εγώ πάντως, ζώντας απ' αυτό, θα πλήρωνα και θα ξαναπλήρωνα για το δικαίωμα να αναπτύξω με γλώσσες της open source κοινότητας - μιλάμε για καταπληκτικά εργαλεία. Μόνο που είναι τζάμπα...

Apostolis είπε...

N.D. said:Ο Gates είναι ήδη, με τα χρήματα που έχει δώσει, ο μεγαλύτερος φιλάνθρωπος στην ιστορία της ανθρωπότητας.


Με αυτή την παρατήρηση σεβόμαστε τον Gates για την φιλανθρωπιά του.Κατ'αρχήν πόσο αξιοσέβαστο είναι αυτό? Ένα άτομο που κατα γενική ομολογία τα έχει πετύχει ,στο φιλελεύθερο σύστημα να του δίνετε το δικαίωμα να κάνει ο ίδιος στη συνέχεια καταμέρισμό των κερδών τού βοηθώντας την ανθρωπότητα να λύσει το πρόβλημα της κοινωνικής ανισότητας? Ποιοι απο όλους που πεινάνε θα πάρουν μερίδιο?
Μετά θα πρέπει να πουν ''ευχαριστω'' ? Για αυτή την πράξη αξίζει το σεβασμό μας? Γεμίζει πράγματι πολλά πεινασμένα στόματα ,αλλα η συνεισφορά του για ένα καλύτερο κόσμο ειναι μεγαλύτεροι απο τους υπόλοιπουσ αγωνιστές και τα κινήματα?
Ενας άνθρωπος σαν τον Γκειτσ που βρίσκεται στην ανώτερη υλιστική καλυψη-καταξίωση που μπορεί να υπάρξει ατομο σίγουρα έχει κατανοήσει οτι η αυτοολοκλήρωση δεν είναι κατι που θα επέλθει με ακομα περισσότερο κέρδος.Η κίνηση του ιδρύματος bill & Melinda (!!!απαραίτητο το όνομα..μονο η φιλάνθρωπια σου αποφέρει δόξα αιωνίως .Ο Χερσ στην Αμερική είναι αγνωστος..) μου φαίνετε αππλώς φυσιολογικήκαι δεν ταράζομαι ουτε τη θαυμάζω ιδιαιτέρα.
τελικά αφου οι φιλάνθρωποι ειναι τόσο αξιοσέβαστοι γιατι το μεγαλύτερο ποσοστό των ατόμων εδω μέσα δεν είναι χριστιανοί ενώ το βασικό γνώρισμα του χριστιανισμου ειναι να αγαπάμε το συνάνθρωπο μας?

Anula είπε...

nikosidmou said:

Δεν ξέρω αν συνειδητοποιούν όλοι οι νέοι Έλληνες που μοχθούν για να αποκτήσουν (νόμιμα ή πλάγια) ένα πτυχίο, πως οι τρεις μεγαλύτεροι δημιουργοί οραμάτων, πνευματικού υλικού και επιχειρήσεων της εποχής μας, δεν είχαν ούτε απολυτήριο ...ΙΕΚ.

--

τι να συνηδητοποιησουν οταν η μαμα θελει πτυχιο ιατρικης και ο μπαμπας νομικης απο το παιδι?

γουσταρω τοσο τρελα εκεινα τα παιδια απο τις πραγματικες "καλες" οικογενειες που πιανουν απολυτηριο λυκειου και πανε για σταδιοδρομια υδραυλικου ,ποσο εμορφη θα ειναι η ζωη των κανοντας κατι τοσο πρακτικο, δημιουργικο και *προσοδοφορο*, ενοσω αλλοι τρεχουν εις τα κολεγια δια να τυχγανουν σεβασμου υστερα ,μετα τα 30 ή τα 40, αναλογως κολληματος εις τα αιωνιας θρανιας υπ'αυτώ.

η ελληνικη νεολαια αναβαλλει τα ονειρα της!

ολοι οι συμφοιτητες μου εις το "κολεγιον" που επηγα δεν ηθελον εκ ψυχης ινα σπουδασουσιν εις το τμημα που επετυχον δια των Πανηληθιων Εξετασεων αλλα Εμαχοντο ινα τελειωσουσιν τας σπουδας των, και ινα λαβουσιν χειρα ευλογιας απο τας Αρχας "ΑΣΕΠ",¨"ΜΑΜΑ-ΓΙΑΓΙΑ" και Σια.

και μετά? μετά θα ερθουν οι μελισσες, μερικοι λεγουσιν ευθαρσως οτι θα σπουδασωσιν αλλον κλαδον οποιον εξ αρχης ηγαπησαν αλλα μεσω Πανηληθιων Εξετασεων, δεν εκαταφεραν ηνα εισαχθουν.

---

Αφροδιτουλα, γιατι μου θυμωσες? τι εκανα? ποια ειμαι? πως με λενε? τι μου συμβαινει? μηπως να ξανανοιξω την τηλεοραση μπας και ερθω στα ισα μου? ναι...αυτο θα κανω...

gallahad intention είπε...

(Μισό λεπτό να φορέσω την πυρίμαχη στολή μου… ΟΚ τώρα είμαι έτοιμος ότι κι αν μου ρίξετε...)

Αυτοί οι δύο άνθρωποι (Jobs και Gates) όντως άλλαξαν για πάντα την πορεία της πληροφορικής αλλά μια που την άνοιξε την συζήτηση ο κ. Δήμου να πούμε και κάποια πράγματα ακόμη.

Το εκπληκτικό ταλέντο του Jobs είναι να ξετρυπώνει και να χρησιμοποιεί ιδέες και ταλέντα που πιστεύει ότι έχουν μέλλον, σπάνια "γεννά" ο ίδιος πράγματα. Όχι ότι είναι μικρή υπόθεση να διαλέγει κανείς πάντα (σχεδόν! δες το Next) το ταχύτερο άλογο.

Έτσι η Apple δεν θα υπήρχε αν δεν υπήρχε το εξαιρετικό μυαλό του "άλλου Steve" (Wozniak). Το GUI, το γραφικό περιβάλλον δηλαδή με το οποίο όλοι μας - εκτός και αν έχουμε κανένα φανατικό της command line εδώ μέσα - επικοινωνούμε με τον υπολογιστή που έχουμε μπροστά μας το είδε στο PARC της XEROX, έμεινε με το στόμα ανοιχτό, έτρεξε πίσω στην Apple και γκάζωσε όλους της μηχανικούς του να το αντιγράψουν / υιοθετήσουν. Το ipod ήταν πλασάρισμα (pitch) μίας ιδέας του Tony Fadell ο οποίος προσπαθούσε να το φτιάξει χρόνια. Στην επιτυχία της Pixar σημαντικότερος παράγοντας ήταν, είναι και θα είναι o John Lasseter. Οι υπόλοιποι (Lucas, Jobs, Disney…) ήταν απλά moneymen. Όχι ότι αυτό δεν είναι σημαντικό βέβαια, μη γελιόμαστε.

Bέβαια o Jobs φτιάχνει εξαιρετικά όμορφα πράγματα, αυτό δύσκολα να το αρνηθεί κανείς. Και δεν εννοώ μόνο στο hardware. Ακόμη και τα όμορφα στοιχισμένα proportional spaced fonts εμφανίστηκαν στα Mac επειδή επέμενε ο ίδιος. Θυμάμαι επίσης να έχω διαβάσει μία άλλη καταπληκτική ιστορία (μάλλον στο Triumph of the Nerds) όπου για να πείσει τους μηχανικούς του να ξανασχεδιάσουν ταχύτερη την διαδικασία εκκίνησης του Mac καθόταν και υπολόγιζε το άθροισμα του χρόνου των κερδισμένων δευτερολέπτων για τα εκατομμύρια των χρηστών που θα το αγόραζαν και κατέληξε ότι θα ήταν "fifty lifetimes"!

Αναφορικά με τις σπουδές του καθενός και τα λοιπά ο Gates, από ότι λένε και οι δάσκαλοί του ήταν φοβερό ταλέντο στο πανεπιστήμιο (πριν τα παρατήσει). Πρόλαβε μάλιστα να δημοσιεύσει και μία εργασία (στα 23 του νομίζω!)με έναν από αυτούς, τον Χρίστο Παπαδημητρίου.

synas είπε...

anula
Ο Κόκκαλης φυσικά και ήταν από εύπορη οικογένεια. Στα '70s ξημεροβραδιαζόταν στη Μύκονο αγκαλιά με την Ελενίτσα, που μιλούσε ακόμη πολύ καλά το βλάχικο.
Τώρα κάνει φιλανθρωπίες, φαντάζομαι, μαζί με τη Μαριάννα.
Πάντως τους έχει χτυπήσει άσχημα η μοίρα με τα εγγόνια τους. Βλέπεις, η μοίρα δεν κάνει και πολλές διακρίσεις.

andy dufresne είπε...

Για να ρίξω λίγο λάδι στη φωτιά, παραθέτω κάποια αποσπάσματα από άρθρο του Πάσχου Μανδραβέλη από το 1999. Ολόκληρο το άρθρο μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ

Aν κάποιος στις 13 Mαρτίου του 1986 είχε σκεφτεί να επενδύσει 1.000.000 δραχμές στην άγνωστη τότε εταιρία λογισμικού Microsoft, σήμερα η περιουσία του θα έφτανε τα 663 εκατομμύρια δραχμές. H εταιρία του Bill Gates κατάφερε σε είκοσι χρόνια αυτό που η χώρα του, οι HΠA, το έκαναν σε 185: H αξία της Microsoft έφτασε το περασμένο Σάββατο τα 507 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η οικονομία των HΠA είχε κατορθώσει να ξεπεράσει το μισό τρισεκατομμύριο δολ. μόλις το 1961. Aν κάποιος ήθελε να δώσει δολάρια για να την αγοράσει δεν θα μπορούσε να το κάνει. Όλα τα αμερικανικά χαρτονομίσματα και τα ... ψιλά που σήμερα κυκλοφορούν στον κόσμο φτάνουν μόλις τα 450,6 δισεκατομμύρια.

Eίναι η πρώτη επιχείρηση του κόσμου που η χρηματιστηριακή της αξία ξεπερνά το φράγμα του μισού τρις δολαρίων. O Bill Gates, μπορεί κάλλιστα να κληθεί να επόμενη σύνοδο των ηγετών των πλουσιότερων χωρών του κόσμου G-8. ο οκτώ χώρες πλέον έχουν οικονομίες μεγαλύτερες από την αξία της επιχείρησής του. Aν δεν τον καλέσουν δεν θα στεναχωρηθεί και πολύ. O 43χρονος πρόεδρος της εταιρίας αύξησε σε ένα χρόνο την προσωπική του περιουσία κατά, 4,7 δισ. δολάρια (1,5 τρισ. δραχμές)! Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Washington Post, αν δούλεψε πέρυσι 10 ώρες την ημέρα, τότε έβγαζε 1 εκατομμύριο δολάρια (320 εκατομμύρια δραχμές) ανά δευτερόλεπτο!


…και η προσωπική περιουσία του Gates τα 100 δις δολάρια, ή 32 τρισεκατομμύρια δραχμές. Tο ποσό αυτό είναι μεγαλύτερο από την συνολική περιουσία που είχαν οι 55 πρώτοι δισεκατομμυριούχοι της Aμερικής που είχαν εμφανιστεί στον κατάλογο Forbes το 1989. Ένας αμερικανός εργάτης με τον βασικό μισθό θα χρειαζόταν 8.593.956 χρόνια για να αποκτήσει το ύψος της περιουσίας του. Aυτό το χρονικό διάστημα είναι περίπου το διπλάσιο από την ιστορία ολόκληρης της ανθρωπότητας
...
Oι «μελετητές του πλούτου του» (και υπάρχουν πολλοί πλέον στο Διαδίκτυο που ασχολούνται με το τι θα μπορούσε να κάνει ο κροίσος της πληροφορικής εποχής με την μυθώδη περιουσία του) υπολογίζουν ότι τα χρήματά του φτάνουν για να κεράσει όλα τα γεύματα που καταναλίσκονται στα 24.800 μαγαζιά McDonalds για τα επόμενα τρία χρόνια. Aν μάλιστα, ο «φακιδομύτης» κροίσος θέλει να το παίξει όπως το διάσημο παπί του Walt Disney, «Σκρουτζ Mακ Nτακ», να ρευστοποιήσει δηλαδή την περιουσία του σε χαρτονομίσματα του ενός δολαρίου για να τα κρύψει στο στρώμα του, τότε το ύψος του κρεβατιού του θα ήταν 26 χιλιόμετρα! Aν βάλει όλα τα δολάριά του σε σειρά, τότε το μήκος του ... πλούτου του θα μπορούσε να πάει μπρος-πίσω στο φεγγάρι 99 φορές.



Tα πεντακόσια δισεκατομμύρια δολάρια είναι ένα εντυπωσιακό νούμερο. Aν θέλαμε να το απεικονίσουμε σε δραχμές θα χανόμασταν στα μηδενικά: 150.000.000.000.000. Eκατόν πενήντα τρισεκατομμύρια δραχμές! Bέβαια, από ένα σημείο και μετά η χρηματιστηριακή αξία είναι απλώς ένα συμβολικό νούμερο. Kάτι σαν τιμητική διάκριση εκ μέρους των επενδυτών στις ικανότητες μιας εταιρίας να παράγει μελλοντικά πλούτο. Δεν έχει πρακτικό αντίκρισμα. Eίναι μεν σύμβολο δύναμης, είναι σύμβολο επιτυχίας, αλλά δεν παύει να είναι ένας σωρός υδατογραφημένων χαρτιών. Mόνο ο Gates (που κατέχει το 13% της εταιρίας) αν αποφάσιζε, για παράδειγμα, να ρευστοποιήσει την περιουσία του τότε η τιμή της μετοχής της Microsoft θα κατέρρεε και τα 500 δις $ θα γινόταν... ποιος ξέρει πόσα; Mαζί της, βέβαια, θα κατέρρεαν και όλες οι μετοχές των επιχειρήσεων Διαδικτύου, που σήμερα είναι η ατμομηχανή της χρηματιστηριακής έκρηξης στις HΠA. H Wall Street θα είχε σοβαρότατο πρόβλημα, όπως και οι οικονομίες όλου του κόσμου. Aν δηλαδή ο Gates δηλώσει ότι «πουλάει», τότε οι επιπτώσεις θα είναι αισθητές στο τελευταίο χωριό της Eλλάδας.

Yosemite Sam είπε...

Είπες heinz:το Open Source λογισμικό (bazaar) είναι αναπόφευκτα καλύτερο από το εταιρικό (cathedral)

Να συμφωνήσουμε (ελπίζω) σε δυό τρία πράγματα και να πάψουμε να ζαλίζουμε τους υπόλοιπους.

1.It's not about quality.It's about marketing.

2.O gates τίποτε καινοτόμο δεν παράγει.Μετατρέπει σε προϊόν προς κατανάλωση καινοτομίες άλλων αντιγράφοντάς τους.(Π.χ.όλη η λογική του net framework είναι κλωνοποίηση της java.)

3.Αυτό το τελευταίο θέλει πράγματα που δεν συμβαδίζουν με τον χαρακτήρα του open source λογισμικού.

4.There is no such thing as free lunch.

5.Πολλές κασσάνδρες έχουν τα τελευταία 15 χρόνια προδιαγράψει το τέλος της microsoft αλλά εξακολουθεί να παραμένει extremely profitable.

6.Διατηρώ το δικαίωμα να κάνω λάθος και να έχεις δίκιο.

Apostolis είπε...

συγχωρέστε με για τα ορθογραφικά/συντακτικά λαθη..δεν έχω συνθιθίσει το γράψιμο σε pc

aphrodite είπε...

@anula,

Φυσικά και δεν σου θύμωσα. Εβαλα λίγο πάγο μόνο στον βου-κου (που έχει δηλώσει και φαν, οπότε ας μην τον κακοκαρδίζω άλλο!)

Απλώς ως καινούρια δεν κατάλαβες τη "μίμηση" ως απόκρουση... Ξανά μία πίσω να τα διαβάσεις!

synas είπε...

apostolis
Ε, αφού δεν τό 'χεις συνθιθίσει, δεν πειράζει...

andy dufresne είπε...

Τι έγινε ο Γάτος, ρε παιδιά;
Λέτε να έγινε τίποτα στο Mall?
Πήγε κανείς;
Κα Υπουργέ μήπως έχετε πληροφόρηση;

heinz είπε...

και, για να δείτε γιατί η νοοτροπία του φασιστοειδούς harry διπλασιάζει τους δολοφόνους, δείτε την δεύτερη είδηση στο σημερινό άρθρο του Μιχαηλίδη στην ελευθεροτυπία

Nikos Dimou είπε...

Γύρισα από την παρουσίαση του βιβλίου και βρήκα 80 νέα σχόλια!

Δεν σας προλαβαίνω.

Ευτυχώς που απαντάτε ο ένας στον άλλο και έτσι δεν χρειάζομαι...

Αποκτήσαμε όμως και σούπερ διανοούμενους που κρίνουν ένα cοmmencement address με κριτήρια υψηλής λογοτεχνίας και γράφουν: "Σε περισπούδαστη banalité ο κ. Jobs συναγωνίζεται επάξια τον Paolo Coelho".

Λάθος κ. cocteau twin (που να το ήξερε ο Jean ότι θα αποκτούσε καθυστερημένο δίδυμο. Δεν χαρακτήρισα τον λόγο του Jobs υπόδειγμα γραφής - αλλά τον ίδιο σαν υπόδειγμα δημιουργικότητας.

Για το ίδρυμα Gates σήμερα διάβασα ότι έχει προικοδοτηθεί με 39 δις δολάρια.

Για το Linux - θεωρητικά είμαι κι εγώ υπέρ του open source - αλλά όποτε το έβαλα στον υπολογιστή μου βλαστήμησα.

Δυστυχώς πρέπει πάλι να φύγω.

paragrafos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ergotelina είπε...

Ιντερνετ,η ελπιδα μας στο ζοφερο Μελλον,συνεντευξη του Χριστου Παπαδημητριου(καθηγητη καποτε του Gates)στην Μιραντολίνα..Γατος ο γατος!!!..

aphrodite είπε...

@andy,

Ορίστε, στον έφερα! Κάτι άλλο?

(Coffee? Tea? Me?)
LOL LOL LOL (-DDD

harrygreco είπε...

Ευτυχως,στη Σομαλια τουλαχιστον υπαρχει δικαιοσυνη. Οσο για τη κουβεντα για σοφτγουεαρ,εχω σαν αρχη μου να μη βαζω τιποτα τζαμπα στο πισι μου. Φανταστειτε ποσο αθλιο ειναι ενα προιον που δεν μπορει να πουληθει ουτε για 5 η 10 Ε.

andy dufresne είπε...

Ένα ποτό πριν κι ένα τσιγάρο μετά, thanx.

Ergotelina είπε...

@andy dufresne,με καψε το Μανδραβέλειο!!..Tἰ να πεις για τον Gates;;..παλι καλα που Πλουσιοτερος Ανθρωπος στον Κοσμο δεν ειναι καμμια χαζη κληρονομος,κανενας ανατολιτης δικτατορας,κανενας "φιλανθρωπος"Πετρελαιας!!!..το μηνυμα ειναι σαφες στην Νεολαια!..θες να πλουτησεις;;ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ!!!

amplaoumplas είπε...

Η επιτυχία αυτών των ανθρώπων σε καμία περίπτωση δεν ανάγεται την πρόοδο της επιστήμης και της τεχνολόγιας...(αφού δεν είχαν τις γνώσεις να το κάνουν)
Το μόνο για το οποιό μπορεί να τους θαυμάσει κάνεις,είναι για το εμπορικό τους δαιμόνιο.
Οντας μηχανικός υπολογιστών γνωρίζω πολύ καλά οτί λειτούργιες που είχε το UNIX πριν 40 χρόνια τις έχουν μίμηθεί όλα αυτά τα εμπορικά προγραμματάκια δίνοντας απλά στο χρήστη-καταναλωτή ΄ενα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον ..
Είναι λάθος να μπερδεύουμε την ευχρηστότητα ενός καταναλωτικού προίοντος με πρόοδο της επιστήμης και της τεχνολογίας αφού πριν από αυτό έχουν δουλέψει πολλοί ιδιοφυείς άνθρωποι για να έρθει σαν τελικό αποτέλεσμα ατον καταναλωτή...
ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ (ΚΕΝΤΡΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΤΛ) ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΥΝ WINDOWS.
Ουσιαστικά δεν είναι καν λειτουργικά συστήματα αφού δεν α φήνουν το χρήστη να διαμορφώσει το περιβάλλον σύμφωνα με τις ανάγκες του (άρα είναι αντι-λειτουργικά ) αλλά σίγουρα είναι πλατφόρμες για να τρέχουν άλλα εμπορικά προγράμματα .
Το μόνο υπέρ τους είναι ότι χάρη στην απλότητα της χρήσης τους διέδοσαν την χρήση του υπολογιστή σε όλο τον κόσμο αλλά πιστεψε το μποορύμε και χωρις αυτά ..
Πραγματική δημιουργοί-εμνευστές -επαναστάτες της ψηφιακής εποχής ήταν τύποι σαν τον Linus Trovalds,Brian Kernighan,Alan Turing και πολλοί άλλοι που ο πολύς κόσμος δεν γνωρίζει καν τα ονοματά τους...
Το μπράβο αξίζει σε αυτούς που μπορούν και σπάνε κάθε είδους κλειστό πρόγραμμα.Για πείτε μου πόσοι είναι διαθέσιμη σήμερα να αγοράζουν νόμιμα τέτοια προγράμματα;;;;;

carder είπε...

όπως ήταν αναμενόμενο ένας τζηνάτος γάτος έδωσε ρεσιτάλ στο Mall

gallahad intention είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
gallahad intention είπε...

Και κάτι ακόμη για την συζήτηση για το Linux. Το όλο μοντέλο ανάπτυξης / διάθεσης μπορεί να είναι καινούργιο για τον κόσμο της πληροφορικής (γιατί γενικά δεν είναι..) αλλά ποτέ δεν θα καταλάβω πως μπορεί το Linux να είναι το μέλλον όταν είναι ένα λειτουργικό που βασίζετε σε αρχές τις δεκαετίας του '60!

Για κάτι πραγματικά διαφορετικό και καινοτόμο ρίξτε μία ματιά στο πείραμα πάνω στο human-machine interface που ονομάζεται Archy του συχωρεμένου του Jef Raskin (άλλος "θρύλος" της Apple). Βασίζεται σε μία αρχή που ονομάζεται Zooming Human Interface. Μπορεί να είδατε την χολυγουντιανή του έκδοση στο "Minority Report" του Spielberg.

Και φυσικά ποιος το πήρε χαμπάρι πρώτος και έβγαλε τις ανάλογες πατέντες – ο Steve Jobs! (Multi-Touch Interaction Research - δείτε το βιντεάκι είναι φοβερό!)

(είμαι ακόμη μέσα στην πυρίμαχη στολή μου καλού-κακού!)

amplaoumplas είπε...

Ωραίο το βιντεάκι!!!!!
Αλλά πίστεψε με για να δημιουργηθεί ένα τέτοιο όμορφο κατασκεύασμα έχουν δουλέψει χιλιάδες μηχανικόί και δεν είναι δουλειά μόνο του Steve Job...


Απλά για να υπάρχει ένα μέτρο και να μην μυθοποιούμε πρόσωπα και καταστάσεις!!!!!!!

Ergotelina είπε...

Αλλος δημιουργει..Αλλος τα εμπορευεται και κονομα..αλλα πού θα παει θα μαθουν και οι Δημιουργοι την τεχνη του Εμπορίου..

Anula είπε...

η συνεντευξη του παπαδημητριου ειναι πολυ καλη και παραθετω το πιο ζουμερο κατ'εμε κομματι:

Ακόμη κυνηγάμε τους αριστούχους, αλλά παράλληλα προσπαθούμε να πείσουμε το πανεπιστήμιο να μη κοιτά τους βαθμούς και τις εξετάσεις – αυτές τις ιδιωτικοποιημένες εισαγωγικές των ΗΠΑ -- αλλά σε όλα τα ενδιαφέροντα που έχει ένα παιδί. Γιατί αυτό πλουτίζει την επιστήμη, την κάνει πιο ελκυστική.-



για τους φοιτητες που αναζητα το Berkeley University, Ηπα

---

καλυνηχτα μπλογκοπαρεα, παω να ασχοληθω με τα ταπεινα πραγματα στη ζωη ^^^^^^^^^^^^^^

Yosemite Sam είπε...

O heinz με την παραπομπή στον μιχαηλίδη μου θύμισε ένα αντίστοιχο απόσπασμα απο τα ματωμένα χώματα της διδώς σωτηρίου.Το αφιερώνω στον αιμοσταγή guerrero και τις γλυκές ονειρώξεις του:

ο χοτζας δεν αργησε να φανει.κρατουσε απ το χερι το γιο του ενα αγορι ισαμε δωδεκα χρονω.του'δειξε το στεφανη.
-Τουτος ατιμασε τη μανα σου!
Εδωσε στο παιδι ενα χασαπομαχαιρο.
-Σφαχ'τον!
Το χερι τ'αγοριου κοντοτρεμε.Ελεγες πως θα πεταξει οπου να'ναι το μαχαιρι και θα βαλει τα κλαματα.Ομως δεν το'κανε.
-Σφάχ'τον! φωναξε ανυπομονα ο χοτζας.
Το παιδι σηκωσε το μαχαιρι αδεξια,χτυπησε αναμεσα αφτι και λαιμο.Το αιμα πηδηξε σαν σιντριβανι.
Τ'αγορι χλωμιασε,ετρεμε.
-Βουρ! ακουστηκε πιο αγρια η προσταγη του πατερα.
Τοτε τα μικρα χερια αρχισανε να χτυπουν γρηγορα και δυνατα.Δεν εβλεπες παρα τη μαχαίρα και τα ματια του παιδιου σαν τρελά.Φουσκωνε,αγκομαχουσε.
-Χάα! Χάα!
Ο στεφανης δεν εβγαλε αχ.Το κορμι του σπαρταρισε καμποσες φορες κι υστερα τεζαρισε! Ο χοτζας ευφραινονταν και καμαρωνε το γιο.

aphrodite είπε...

@andy,

UR place!

gallahad intention είπε...

βρε amplaoumpla διάβασε και την σελίδα που περιέχει το video! Ολόκληρη ερευνητική ομάδα είναι. Απλά η Apple (όπως παρατήρησε η Εργοτελίνα) πρόλαβε και αγόρασε την έρευνα και έβγαλε τις ανάλογες πατέντες. Και καλά έκανε...

Ermippos είπε...

Σιγά τους οραματιστές κ. Δήμου, κόψτε κάτι! Επιχειρηματίες είναι οι άνθρωποι που απλά βρέθηκαν στην κατάλληλη θέση την κατάλληλη στιγμή και ήταν αρκετά ευφυείς και αισιόδοξοι για να αρπάξουν τις ευκαιρίες τους. Ώρες είναι να μας πείτε ότι η Microsoft ή η Apple, όπως είναι σήμερα, υπήρξαν αποτέλεσμα αναλυτικού σχεδιασμού που ο Gates και ο Jobs είχαν στο μυαλό τους ήδη από τα χρόνια της εφηβείας τους. Απλά όταν βρέθηκαν τα κλειδιά στα χέρια των εν λόγω κυρίων η ψηφιακή εποχή ήταν ήδη στον δρόμο της και το σημερινό εκρηκτικό αποτέλεσμα θα ερχόταν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Κανονικά αντί να εκθειάζουμε την δήθεν τεράστια συνεισφορά της κάθε Microsoft στον σύγχρονο πολιτισμό μήπως έπρεπε να σκεφτούμε πόσο καλύτερα συστήματα θα είχαμε σήμερα (πιθανόν – δεν είναι βέβαιο) αν έλειπε το στυγνό μονοπώλιο της και εάν υπήρχε έστω και στοιχειώδης ανταγωνισμός;
Όσο για την γενναιοδωρία του Gates ας είμαστε πιο συγκρατημένοι. Όταν η προσωπική σου περιουσία αποτιμάται σε 100 δις. $ που βγήκαν από ένα από τα μεγαλύτερα μονοπώλια που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα και όταν επιδιώκεις με κάθε μέσο να διατηρήσεις αυτό το μονοπώλιο σταθερό και απρόσβλητο από κάθε είδους ανταγωνισμό τότε χρειάζεσαι και κάποιο ηθικό έρεισμα για να μην σε πάρουν με τις ώριμες ντομάτες. Ειδικά μάλιστα όταν για την προστασία του μονοπωλίου σου έχεις πλέον την δυνατότητα να εκπροσωπείσαι από τον ίδιο τον εκάστοτε πλανητάρχη, που τρέχει δεξιά αριστερά για να διεκδικήσει απροσχημάτιστα από τους φουκαράδες του κόσμου την είσπραξη των πνευματικών δικαιωμάτων της Microsoft. Υπό τις συνθήκες αυτές δεν πρόκειται για γενναιοδωρία αλλά για κοινή λογική. Στο κάτω κάτω 2 δις μπροστά στα 100 δεν είναι δα και κανένα μεγάλο ποσό. Ακόμη και για πολύ πλούσιους ανθρώπους η στάθμιση τέτοιων αριθμών προσεγγίζει την άνευ πρακτικής σημασίας σύγκριση των διαφόρων τάξεων του απείρου.

Γράφετε αλλού ότι: «Όλα αυτά, που αποτελούν για τους άλλους καταστροφές: την εγκατάλειψη των σπουδών του, την απόλυσή του από την εταιρία που δημιούργησε, τον θανατηφόρο καρκίνο, ο άνθρωπος αυτός τα μετατρέπει σε ευκαιρίες και αφετηρίες.
Οποιοσδήποτε άλλος (ιδιαίτερα Ρωμιός) θα είχε βυθιστεί στην γκρίνια, την μιζέρια και την αυτολύπηση. Ενώ εκείνος, από κάθε καταστροφή, αναδυόταν ακόμα λαμπρότερος».
Τι αγιογραφία απαράδεκτη είναι αυτή; Οποιοσδήποτε (!!!) άλλος (!!!) θα είχε βυθιστεί σε όλα αυτά τα θλιβερά που αναφέρετε;;;;
Δεν υπάρχει κατά την άποψη σας κ. Δήμου άλλος άνθρωπος στον κόσμο που να ξεκίνησε την ζωή του από την αρχή μετά από κάποιο σοβαρό κτύπημα; Καλά οι έλληνες. Αυτοί είναι απαράδεκτοι. Αλλά ούτε ένας και από τους άλλους δεκάδες λαούς του κόσμου; Κανένας; Μόνον ο Jobs έχει τέτοια γενναιότητα; Δεν υπάρχουν γύρω μας νέοι που άφησαν στην μέση τις σπουδές τους μετά από οικογενειακές τραγωδίες και συνεχίζοντας έκαναν κάτι άλλο σημαντικό στην ζωή τους; Όλοι οι απολυμένοι που ξέρετε τα βάψαν μαύρα και προσέτρεξαν ως ταπεινωμένα ερείπια στην πρόωρη σύνταξη του Τσιτουρίδη; Όλοι όσοι αντιμετώπισαν μια σοβαρή αρρώστια και την ξεπέρασαν βυθίστηκαν στην συνέχεια στην μιζέρια και στην αυτολύπηση; (σας θυμίζω την δική σας σοβαρή περιπέτεια που κοινοποιήσατε πριν από πολλά χρόνια – τότε που αν δεν κάνω λάθος νοσηλευθήκατε στο Μόναχο. τι κάνατε έκτοτε; κλειστήκατε μέσα και οικτίρετε τον εαυτό σας;).
Νομίζω κ, Δήμου πως το ζήτημα είναι μάλλον στην έννοια που δίνετε εσείς στην λαμπρότητα. Λαμπρός λοιπόν πρέπει να είναι αυτός που έχει πολλά δις, έχει χαρίσει στην ανθρωπότητα κάτι τόσο μεγάλο και σημαντικό όσο το IPod, τον καλούν σε τελετές αποφοίτησης νέοι manager που προσπαθούν να τον μοιάξουν (στα δις εννοείται) και γράφει βιβλία με τίτλο how to από τα οποία όμως ουδέποτε ωφελείται κανείς. Ακριβώς διότι ακόμη και οι λαμπροί που τα γράφουν δεν ξέρουν και οι ίδιοι πως γίνανε αυτό που είναι σήμερα.

Vrennus είπε...

1ον: Habemus ADSL (στο σπίτι)!!!!!!!

2ον: Κάθησα και το έψαξα. Λοιπόν, από τα δημιουργήματα του κου Jobs τίποτα, μα τίποτα, δεν έχω ή είχα ποτέ μου! Ούτε καν ταινία της PIXAR δεν έχω δει! Είμαι ο μόνος;

ΥΓ. Το παραθυρικό μου περιβάλλον είναι της Xerox, το είπαμε.

amplaoumplas είπε...

Το είδα ότι υπάρχει ερευνητική ομάδα,αυτό είναι και αυτονόητο πως αλλιώς θα μπορούσε να γινόταν;

Απλα θέλω να κάνω διάκριση μέταξυ της αξίας του δημιουργού και του
έμπορου...

alombar42 είπε...

@harry blah blah chat blah
[pan n smile]
Φανταστείτε πόσο άθλιοι είναι οι σχολιαστές που γράφουν χωρίς να παίρνουν ούτε καν 5 ή 10 ευρώ.
[/pan n smile]

harrygreco είπε...

Που να μαθετε πώς σκοτωσαν οι καρντασηδες τον ΚΚΛανιτη χρυσοστομο Ισμιρ...

andy dufresne είπε...

Ένας επιχειρηματίας απoκλείεται να είναι οραματιστής δημιουργός;;;

aphrodite είπε...

@vrennus,

Στο βιντεοκλάμπ σου γρήγορα!

Το Monsters' Inc. είναι πραγματικά εξαιρετική ταινία, με αναπάντεχο concept, χιούμορ που άνετα κερδίζει τους ενήλικες, εντυπωσιακές sequences (που ανάθεμά με κι αν μπορώ να φανταστώ πώς θα τις σχεδιάζαν πριν από 15 μόλις χρόνια), ειδικά εκείνη με τις πόρτες-σε-ράγες, αξιαγάπητους ήρωες και φανταστική μουσική.

Το Toy-story με φρικάρει ελαφρώς από το πόσο fake μου φαίνονται οι ήρωες (κάτι σαν cyber Bolek & Lolek), πάντως είναι πραγματικά σπουδαία εισαγωγή στον "καινούριο κόσμο". Τα Α Bug's Life & το Finding Nemo θέτουν καινούρια στάνταρντς στα δικά μου μάτια και "συνηθίζουν" τα παιδιά σε τεράστιες παραγωγές - άντε μετά να δουν στρουμφακια και να εντυπωσιαστούν, όταν έχουν δει τέτοια "θηρία" ξετρελλάματος (sic).

Κορυφαίο δε είναι το Incredibles, όπου το καλό τους μάρκετινγκ έδειξε το δρόμο για να γίνουν οι ήρωες (και όλα τα παραφερνάλια πλέον) όχι μόνον must στα παιδικά δωμάτια, αλλά εξαιρετικά οικεία στους γονείς - είναι χτύπημα κάτω από τη ζώνη να γουστάρεις την ταινία που βλέπεις με το παιδί σου και να μην ξερνάς με την κάθε Χιονάτη για νιοστή φορά...
Ασε που όλο αυτό το adult audience κρατιέτια πολυ γερά με το χιούμορ και κάποια στερεότυπα γονεϊκής συμπεριφοράς και σχέσης μέσα στο γάμο, κι όταν έρθει το πιτσιρίκι σου να σου ζητήσει ακόμη έναν κύριο Απίθανο, δεν θα πεις εύκολα "Μα έχεις αλλους 5 στο δωμάτιό σου!" (όπως λες με Winnie, Tigger, Batman, Barbie etc).

Αυτά μόνον αν έχεις παιδιά θα τα καταλάβεις 100%, αλλιώς κράτα τα μέχρι ν'αποκτήσεις!

amplaoumplas είπε...

Μπορεί!!!
Αλλά πάλι έμπορος θα είναι...

Ο επιχειρηματίας δε μπορεί κάνει χωρίς του δημιούργούς ,τους μηχανικούς υπολογιστών σε αυτή την περίπτωση....
Οι δημιουργεί μπορούν να κάνουν χωρίς τον επιχειρηματεία;;;

aphrodite είπε...

@andy,
"Ένας επιχειρηματίας απoκλείεται να είναι οραματιστής δημιουργός;;; "

Οχι βέβαια! Απλώς τη διαφορά την κάνει ο οραματιστής δημιουργός που είναι ΚΥΡΙΩΣ επιχειρηματίας!

chris είπε...

gallahad intentions aid...

"Και κάτι ακόμη για την συζήτηση για το Linux. Το όλο μοντέλο ανάπτυξης / διάθεσης μπορεί να είναι καινούργιο για τον κόσμο της πληροφορικής (γιατί γενικά δεν είναι..) αλλά ποτέ δεν θα καταλάβω πως μπορεί το Linux να είναι το μέλλον όταν είναι ένα λειτουργικό που βασίζετε σε αρχές τις δεκαετίας του '60!"

Ναι πράγματι είναι να απορεί κανείς. Και να σκεφτείς ότι ο Leibniz αφού επινόησε το δυαδικό σύστημα το έβαλε στο συρτάρι του.

Το πρόβλημα βρίσκεται εκεί που υπονόησε ο ΝΔ στο τελευταίο του σχόλιο. Η θεωρητική του αξία όμως, νομίζω θα συμφωνήσουμε σε αυτό, όχι μόνο δεν είναι αμελητέα αλλά αξίζει να την πάρουμε σοβαρότερα υπόψη μας, αντιβαίνοντας ίσως και στις αρχές του πραγματισμού μας, σε πείσμα των καιρών. ΕΤΣΙ προκύπτουν οι σοβαρές καινοτομίες.

aphrodite είπε...

@aman-doufla-skoundoufla!

9:32 σου λέω!!!

heinz είπε...

@harry disloaded

Σε αντίθεση με τον Χρυσόστομο Σμύρνης, θλιβερή μας μετριότητα, εσύ όταν ...την κάνεις, δε θα σε θυμάται κανείς.

Πολλές τέτοιες μετριότητες περπάτησαν στη γη.
Πολλοί απ' αυτούς, σε αντίθεση με σένα, είχαν και αρκετή μόρφωση. Παρόλ' αυτά αγνοήθηκαν και ξεχάστηκαν, όντες μέτριοι στο ρόλο τους σαν Άνθρωποι.
Σκέψου τύχη που θάχεις εσύ.

Το καλό βέβαια στη παρουσία σου εδώ είναι, ότι έχεις αναλάβει την εκπροσώπηση του κάτω ορίου. Συνέχισε, είσαι χρήσιμος σαν τέτοιο. Κι οι υπόνομοι χρειάζονται στις πόλεις, αλλιώς πως θα ζούσαμε???

Αλλά, τέλος επικοινωνίας με μένα.

heinz είπε...

harry reloaded said...

"Οσο για τη κουβεντα για σοφτγουεαρ,εχω σαν αρχη μου να μη βαζω τιποτα τζαμπα στο πισι μου."

Ξέχασες ένα -"νο".

harrygreco είπε...

Σκεψου επιπεδο ανθρωποειδους,να τον θυμουνται οι κλανιτες & τα κετσαποπαιδα...Μπλογκ*λοπαιδα,η απορριψη σας εχει τρελλανει,στα μαγαζια σας δεν παταει ψυχακιας,το παραπαιξατε το πισι σας,νισαφι.

fanatic είπε...

heinz είσαι Θεός

heinz είπε...

Ο καημός μου είναι μεγάλος,
το ποτάμι είναι ρηχό,
αν τυχόν και δε με πνίξει,
μοναχά που θα βραχώ.

(original σουρεαλιστικός στίχος των μέσων του 20ου αιώνα)

Heinz άδων!!!

apousia είπε...

@heinz
'Ελα,εσύ ξεκίνησες διαφορετικά,θυμήσου και το γιατρό το Λυσσαρίδη!
Τελικά,φιλικά στο γράφω,εσύ θα βγεις ''χαμένος'' από τέτοια αντιπαράθεση..

mickey είπε...

Καλησπέρα σας. Μόλις ήρθα. Δεν έχω διαβάσει τα σχόλια ακόμα. Θα τα πούμε μετά...

heinz είπε...

απουσία,

ο γιατρός δεν έχει σχέση με αποβράσματα. Που προσπάθησαν να τον δολοφονήσουν και έσφαξαν τον ποιητή Δώρο Λοΐζου.

apousia είπε...

@heinz
Ναι,έχεις ακούσει όμως μνηνειώδεις ομιλίες του όταν αναφέρεται στο Δώρο,και ξέρεις πως μέσα στην αυστηρή του προσήλωση σε αρχές και ιδέες,δεν έπαψε ποτέ να είναι ιπποτικός ακόμα καιαπέναντι σε άνανδρες προσωπικές επιθέσεις!
Και τώρα πικραμένος είναι,δεν το έβγαλε όμως...

heinz είπε...

Ναι απουσία μου, όμως σου θυμίζω ότι η ΕΔΕΚ πήρε τα όπλα - μόνη αυτή -να πολεμήσει τους χουντικούς στο νησί.
Το πλήρωσε και το πληρώνει βέβαια, στη δική μου όμως συνείδηση είναι η μόνη τίμια πολτική δύναμη στην Κύπρο.

Δεν αρκεί πάντα ο λόγος.

cocteau_twin είπε...

Αγαπητέ κύριε Δήμου,

Με το ψευδώνυμο cocteau_twin προφανώς δεν θέλω να υποδηλώσω ότι είμαι ο δίδυμος του Jean Cocteau! Οι Cocteau Twins υπήρξαν λατρεμένο συγκρότημα από τη Σκωτία που μεσουράνησε την περίοδο 1980-1996. Θα σύστηνα θερμά στους φίλους του blog σας να ακούσουν κάποια από τα cd τους όπως το Heaven or Las Vegas και το Blue Bell Knoll. Αφήστε να σας ευλογήσει η ομορφιά κομματιών όπως το Cherry coloured Funk και το I Wear your Ring και σας ορκίζομαι ότι θα ξεχασατε για λίγο το Linux και τα εκατομμύρια του Μπιλ Γκέιτς.
'Οσο για τα περί "λογοτεχνικής" κριτικής, ειλικρινά δεν περίμενα από σας να συνηγορήσετε υπέρ της αβάσταχτης αντιπνευματικότητας που αποτελεί τη μεγαλύτερη μάστιγα της σύγχρονης Ελλάδας. Για να φτάσει κάποιος σε σημείο να παρουσιάσει ένα βιβλίο φαντάζομαι ότι συμφωνεί με τις ιδέες που εκφράζονται σε αυτό. Δυστυχώς όμως οι ιδέες που εκφράζονται μέσα από κοινοτοπίες δεν μπορεί παρά να είναι και οι ίδιες κοινότοπες, ή αλλιώς banales. Θα με κατηγορήσετε ότι λογοτεχνίζω πάλι, αλλά θα θυμηθώ τον αγαπημένο Προυστ (που μπορεί να μην έφερε "επανάσταση" στο βασίλειο της κατανάλωσης, αλλά είχε περισσότερο μυαλό από εκατό Steve Jobs): "Το ύφος δεν αποτελεί καλλωπισμό ούτε θέμα τεχνικής, όπως πιστεύουν ορισμένοι, αλλά αποτελεί την αποκάλυψη ενός ιδιαίτερου σύμπαντος που είναι σε θέση να παρατηρήσει κάποιος από μας και που οι υπόλοιποι αδυνατούν να διακρίνουν".

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 454   Νεότερο› Νεότερο»