Κυριακή, Απριλίου 30, 2006

Πλαστογραφημένη επέτειος



Πρωτομαγιά - «γιορτάζει η εργατιά». (Δεν είναι αργία, είναι απεργία). Θα γίνουν συγκεντρώσεις στις οποίες θα πρωταγωνιστήσουν τα αριστερά κόμματα και οι κόκκινες σημαίες.

Πόσοι ξέρουν πως η μέρα αυτή τιμάει μία εργατική εξέγερση που δεν έγινε στην Σοβιετική Ένωση (άσχετο αν την είχε κάνει εθνική εορτή) ούτε καν στην Ευρώπη. Έγινε στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Στο Σικάγο, πριν από ακριβώς 120 χρόνια.

Και πόσοι ακόμα ξέρουν πως πρωταγωνιστές και θύματα σε αυτή την μεγάλη απεργία, στους φόνους, τις ταραχές και τις εκτελέσεις που επακολούθησαν, δεν ήταν κομμουνιστές, ούτε καν αριστεροί – αλλά αναρχικοί. Τέσσερις από αυτούς οδηγήθηκαν στην κρεμάλα. Αθωώθηκαν ...μετά θάνατον μαζί με τους άλλους που ήταν στις φυλακές – αφού στην δίκη-παρωδία που τους καταδίκασε, δεν αποδείχθηκε ποτέ η ενοχή τους.

Η πρώτη διαδήλωση και απεργία ξεκίνησε την Πρωτομαγιά (οργανωτές: η Αμερικανική Ομοσπονδία Εργασίας, οι Ιππότες της Εργασίας και η τοπική Κεντρική Ένωση Εργατών του Σικάγου –που συσπείρωνε 22 συνδικάτα και ελέγχονταν από τους αναρχικούς).

Στις 3 Μαΐου η αστυνομία πυροβόλησε μία ομάδα απεργών, σκοτώνοντας ένα και πληγώνοντας σοβαρά πολλούς. Αποφασίστηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την επόμενη μέρα στην πλατεία Haymarket. Εκεί – κι ενώ η συγκέντρωση διαλυόταν ειρηνικά – η αστυνομία επετέθη. Κάποιος (κανείς δεν έμαθε ποιος) έριξε μία βόμβα, που σκότωσε 7 αστυνομικούς. (Έναν επί τόπου). Σε αντίποινα η αστυνομία πυροβόλησε στα τυφλά μέσα στο πλήθος. Υπήρξαν θύματα, κανείς δεν γνωρίζει πόσα. Ακολούθησε πογκρόμ συλλήψεων αναρχικών, δίκες, καταδίκες και αγχόνες. Τέσσερις κρεμάστηκαν, ένας αυτοκτόνησε στο κελί του.

Αυτές ήταν – σε περίληψη – οι τέσσερις ιστορικές μέρες του Μάη 1886 στο Σικάγο. Μπορείτε να βρείτε πολλές λεπτομέρειες στο Διαδίκτυο.

Εργατική Πρωτομαγιά. Πιο πλαστογραφημένη επέτειος από αυτή, δεν υπάρχει. ΔΕΝ γιορτάζεται στην χώρα που την γέννησε (στις ΗΠΑ, ως «ημέρα της εργασίας» – Labor Day – ορίστηκε αργότερα η πρώτη Δευτέρα κάθε Σεπτέμβρη – να αποφεύγουμε τις κακοτοπιές). ΔΕΝ γιορτάζεται από αυτούς που την δημιούργησαν και πλήρωσαν το τίμημα. Υιοθετήθηκε από άλλους, που τότε δεν υπήρχαν...

Κι όμως ήταν σπουδαία κίνηση στην ιστορία του ανθρώπου. Το σύνθημά της ήταν απλό: «οκτώ ώρες εργασία!» (Μερικοί μάλιστα συμπλήρωναν: «Οκτώ ώρες δουλειά, οκτώ ύπνο και οκτώ ό,τι θέλουμε!»). Ουτοπικό αίτημα στην εποχή που οι εργαζόμενοι δούλευαν δωδεκάωρα και δεκατετράωρα. Όλα αυτά, που τώρα θεωρούμε αυτονόητα, (ωράρια, άδειες, αργίες, ασφάλιση, αποζημίωση, σύνταξη) κάπου εκεί ξεκίνησαν.

Έγραψα αυτές τις γραμμές γιατί φοβάμαι πως σε όλη την ρητορεία που θα ακουστεί, ελάχιστη αναφορά θα γίνει στα πραγματικά γεγονότα της επετείου...

239 σχόλια:

1 – 200 από 239   Νεότερο›   Νεότερο»
mickey είπε...

Καλά που αλλάξαμε!

mickey είπε...

Πιστεύω πως η φύση της εργασίας έχει αλλάξει αισθητά τα τελευταία χρόνια και αλλάζει συνεχώς με τη χρήση των τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών. Το βάρος της εργασίας μετατοπίζεται ολοένα και περισσότερο στον τομέα των υπηρεσιών και της "διαχείρισης συμβόλων".

Ενδεχομένως και το γνωστό βιβλίο "Το Τέλος της Εργασίας" του Jeremy Rifkin να είναι προφητικό για τα επόμενα χρόνια (αν και κάπως απλοϊκά γραμμένο κατά την ταπεινή μου γνώμη).

Οι ευέλικτες σχέσεις, που τόσο πολύ κατηγορούνται σε αυτή τη χώρα (ειδικά η "ιερόσυλη" κατάργηση του οκταώρου), είναι ενδεχομένως μόνο ένα σύντομο μεταβατικό στάδιο. Είναι ηλίου φαεινότερο πως η συνεχής ανάθεση των εργασιών μας σε μηχανές (και όχι μόνο των "βαριών" και "μονότονων") θα οδηγεί συνεχώς σε υπερπροσφορά εργασίας και συνεχώς διογκούμενη ανεργία και την αναθεώρηση των κλασικών (ή και πιο "μοντέρνων") εργασιακών μοντέλων, με τα οποία είμαστε τόσο εξοικειωμένοι από την παιδική μας κιόλας ηλικία.

Άλλοι οραματίζονται μια ουτοπία που θα απολαμβάνουμε τα πάντα χωρίς να δουλεύουμε (παρά μόνο σε εθελοντικές δραστηριότητες που θα μας αρέσουν) και άλλοι έναν εφιάλτη που θα σφαζόμαστε για μια θέση εργασίας - και ένα κομμάτι ψωμί. Ενδεχομένως η μελλοντική κατάσταση να είναι κάτι άλλο, ίσως πιο πρωτότυπο και συναρπαστικό. Ίδωμεν...

Φυσικά, κάποιοι σε αυτή τη χώρα και ειδικά οι γνωστοί εργατοπατέρες (και αρκετοί επιχειρηματίες, κυρίως ντόπιοι) ζουν ακόμα με τα κλισέ του παρελθόντος.

Σκόρπιες σκέψεις με αφορμή την "εργατική πρωτομαγιά" και την αντιμετώπισή της από τους εδώ "αρμόδιους"...

Υ.Γ. Άλλωστε και ο ίδιος ο οικοδεσπότης έχει δηλώσει πως εργάζεται 16 ώρες την ημέρα, χωρίς ενδεχομένως αργίες, Σαββατοκύριακα και διακοπές. Και πολλοί από μας ακόμα, ανταλάσσουμε συχνά χρόνο με χρήμα ή κάνουμε το χόμπι μας επικερδή εργασία...

polydeukis είπε...

Νίκος Δήμου said...

...δεν ήταν κομμουνιστές, ούτε καν αριστεροί – αλλά αναρχικοί.

Μα οι αναρχικοί δεν θεωρούνται αριστεροί; Και μάλιστα ακροαριστεροί;

Και γιατί είναι κακό να υιοθετείται από την υπόλοιπη αριστερά και τα συνδικάτα η ημέρα εκείνη; Οι επιδιώξεις τους ταυτίζονται υποτείθεται.Αρκεί βεβαια να μην παραχαράσουν την ιστορία.

bidibis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
antvol είπε...

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της εποχής μας είναι η ανεργία. Είναι φοβερό να θέλει κανείς να εργασθεί και να μη βρίσκει δουλειά. Ακόμη φοβερότερο όμως είναι ότι οι άνεργοι της εποχής μας, όπως και οι φτωχοί, δεν έχουν καμία πολιτική δύναμη να τους εκπροσωπεί. Ίσως αυτό να συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία του κοινοβουλευτισμού και δεν φαίνεται να αλλάζει σύντομα. Όσο λοιπόν ακόμη και η αριστερά ασχολείται μόνο με τα "δικαιώματα" των εργαζομένων και δεν σκύβει σοβαρά πάνω στο πρόβλημα της ανεργίας, η κοινωνική αδικία όλο και θα χειροτερεύει. θα πρότεινα λοιπόν μια νέα "πρωτομαγιά", υπέρ των ανέργων και των φτωχών γενικότερα (αν και δεν το βλέπω πιθανό).

Ecumene είπε...

;@polydeukis..ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ..ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ,ΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ,ΤΗΝ ΟΥΤΟΠΙΑ ΕΝΩ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ..ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΙΚΟ....ΟΙ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΙ,ΚΑΤΑ ΛΕΝΙΝ,ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ!!!ΠΑΙΔΙΑ-ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ...

antvol είπε...

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της εποχής μας είναι η ανεργία. Είναι φοβερό να θέλει κανείς να εργασθεί και να μη βρίσκει δουλειά. Ακόμη φοβερότερο όμως είναι ότι οι άνεργοι της εποχής μας, όπως και οι φτωχοί, δεν έχουν καμία πολιτική δύναμη να τους εκπροσωπεί. Ίσως αυτό να συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία του κοινοβουλευτισμού και δεν φαίνεται να αλλάζει σύντομα. Όσο λοιπόν ακόμη και η αριστερά ασχολείται μόνο με τα "δικαιώματα" των εργαζομένων και δεν σκύβει σοβαρά πάνω στο πρόβλημα της ανεργίας, η κοινωνική αδικία όλο και θα χειροτερεύει. θα πρότεινα λοιπόν μια νέα "πρωτομαγιά", υπέρ των ανέργων και των φτωχών γενικότερα (αν και δεν το βλέπω πιθανό).

Ανώνυμος είπε...

Πως διάολο τα καταφέρνετε κάθε φορά, απλά πράγματα που δεν μπορεί να σημαίνουν τίποτα διαφορετικό από αυτό που φαίνονται να τους κοτσάρετε φιλοσοφίζουσες φαμφάρες και σοφίσματα για να μειώσετε την αξία τους.

Όσον αφορά το οκτάωρο και το πόσο επίκαιρο ειναι κύριε Δήμου για κάντε μια βόλτα και δείτε πόσες ώρες δουλεύει ο κόσμος και κάτω από ποιες συνθήκες.

Δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Η έχετε παντελή άγνοια, ή είστε συνειδητά προβοκάτορας...

bidibis είπε...

Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι η αριστερά είναι άθρησκη. Απλώς αμφισβήτησε όλες τις υπάρχουσες θρησκείες.

Οι κομμουνιστές έχουν ιεροποιήσει και λατρέψει επετείους, πρόσωπα, σύμβολα και ιδέες με μεγαλύτερη ευλάβεια και από τις τρεις εβραϊκές θρησκείες

Αν το φαινόμενο του κομμουνισμού είχε μεγαλύτερη διάρκεια, σίγουρα θα είχε εξελιχθεί σε θρησκεία (με ιεραρχικές δομές ανάλογες με τις ορθοδοξίας, λατρευτικό τελετουργικό αγιοποίηση Μαρξ, Στάλιν, Μαο κτλ, δαιμονοποίηση Τρότσι, Σημίτηκτλ) και θα συμμετείχε στον παγκόσμιο διαθρησκευτικό διάλογο.

Είναι ή δεν είναι μια θεοκρατική χώρα η Β. Κορέα;

Είναι ή δεν είναι μια θρησκευτική γιορτή και θρησκευτική τελετουργία, αντίστοιχη με τη λιτανεία, η 1η Μάη

Nikos Dimou είπε...

Οι αναρχικοί ΔΕΝ ήταν κομμουνιστές ήταν παλιότεροι και με εντελώς διαφορετικούς στόχους - πρώτος η ελευθερία και η κατάργηση της κεντρικής εξουσίας. Η ιδέα της δικτατορίας του προλεταριάτου, της κρατικοποίησης των πάντων τους έφερνε αλλεργία. Γι αυτό και σε πολλές περιπτώσεις (ισπανικός εμφύλιος) αναρχικοί και κομμουνιστές πολέμησαν μεταξύ τους.

Όσοι ενδιαφέρονται για την αναρχική σκέψη ας αναζητήσουν το βιβλίο μου Εγχειρίδιο Ελευθερίας.

Καληνύχτα!

polydeukis είπε...

Συμφωνα πάντως με τη wikipedia ο όρος αριστερά μπορεί να περιλαμβάνει και τον αναρχισμό: 'Communism, as well as the Marxist philosophy that many base it on, and most currents of traditional anarchism are often considered to be radical forms of left-wing politics. Many left-wingers reject any association with communism or anarchism. Others say that those who don't follow strict socialist or communist philosophies can't possibly be leftists.

Για τους περισσότερους άλλωστε οι αναρχικοί είναι αριστεροί. Και γιατί να μην είναι δηλαδή; Αν δεν τους κατατάξουμε στην αριστερά σε ποιο σημείο του πολιτικού φάσματος θα τους κατατάξουμε;

Ecumene είπε...

έκανε τις χώρες αυτές πιο "ανθρώπινες"...τις πρωην;;παντως οι πιο πολλοι στις νυν ψηφιζουν Καπιταλισμο...

sokianos είπε...

tora ta 14tertraora ta trabane oi elevtheroi epagelmaties -na to kostos tis eleutherias- kai oudeis apo davtous se apergia-

kata ta alla: kalo mina- idiaitera se avtous pou avrio douleuoun...

Ecumene είπε...

Αν Αριστερα εννοεις τον Κρατικο Κουμουνισμο,οι Αναρχικοι τον μισουν περισσοτερο και απο τον Καπιταλισμο(γιατι τους καπελωνει..κατα τη γνωστη συνηθεια)
που να τους καταταξεις;;;στην Ου-τοπια!!!!

MainMenu είπε...

Εγω περιμένω το σχόλιο που θα κατατάξει τους Μάνο και Ανδριανόπουλο σε άξιους συνεχιστές του Αναρχισμού...

:))))

χιουμοράκι πικρόχολο, αλλά θα σκαγα αμα δε το κανα

Ecumene είπε...

@MainMenu..ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΧΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ...ΤΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΜΙΜΗΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...

Ecumene είπε...

Καλα για τοτε,να τους θυμομαστε,ηταν δυσκολες εποχες,Σημερα τι γινεται;;

Markos είπε...

Μάλλον υπάρχει μια σύγχυση σε όλο το σημερινό κείμενό σας.
Η έννοια κομουνιστής, το 1886,(τρία μόλις χρόνια μετά το θάνατο του Κ. Μαρξ) είναι λογικό να μην έχει το νόημα που απέκτησε μετά το 1917 (Οκτωβριανή Επανάσταση).
Και νομίζω ότι λίγοι, πολύ λίγοι είναι εκείνοι, από όσους συνειδητά μετέχουν στον εορτασμό της Πρωτομαγιάς, που δεν γνωρίζουν τα πραγματικά γεγονότα του Μάη του 1886.
Μάλλον σήμερα έχει κάνει κάποια λογικά άλματα στο άρθρο σας.
Καλή Πρωτομαγιά, όπως και αν την γιορτάζετε.

bidibis είπε...

Δεν είναι αργία, είναι απεργία

Δεν είναι στερεότυπο, είναι πρωτότυπο

Δεν είναι δόγμα, είναι νομοτέλεια

Δεν είναι ολοκληρωτισμός, είναι ντετερμινισμός

Δεν είναι αναρχία, είναι αιτοκρατία (πιστεύω θα συμφωνούσε και ο Προυντον μαζί μου)

Τελικά είναι ή δεν είναι εσχατολογική θρησκεία ο κομμουνισμός;

ΥΓ.Και επιτέλους ρε παιδιά, βάλτε και κανα καινουριο τραγουδάκι αύριο - όλο τα ιδια και τα ιδια

MainMenu είπε...

Πνιγμένο αγόρι και τα γεννέθλια μια θρησκευτική τελετή...κάνουμε΄εύχουλα όταν φυσάμε το κεράκι

polydeukis είπε...

Δεν αμφιβάλω καθόλου οτί οι αναρχικοί μισούν τον κρατικισμο που εμπεριέχει ο κομμουνισμός. Αλλωστε αναρχικοί και κομμουνιστες έχουν συγκρουστεί και συγκρούονται μεταξύ τους.

Αυτό δεν μας εμποδίζει να κατατάξουμε τον αναρχισμό στην αριστερά. Επιθυμούν την αταξική κοινωνία και την καταργηση κάθε εξουσίας και εξουσιαστικής σχέσης μεταξύ των ανθρώπων (και του κράτους φυσικά). Αν αυτό δεν είναι αριστερά τότε τι έιναι; Η αριστερά είναι έννοια πολύ ευρύτερη του κομμουνισμού.

Σε κάθε περίπτωση είναι θέμα ορισμού της έννοιας της αριστερας. Για τον περισσότερο κόσμο πάντως οι αναρχικοί είναι αριστεροί. Ορθώς κατ΄εμέ

bidibis είπε...

@ πολυδευκη οι όροι αριστερα και δεξια είναι πολύ γενικοί και αόριστοι και περιλαμβάνουν πολλά ετερόκλιτα πράγματα.

Δεξιοί θεωρούνται και ο Μάνος και ο Καρατζαφέρης, όμως δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.

Δυστυχώς στην ελλάδα και οι δυο όροι έγιναν παντιέρες και ιερά σύμβολα, με αποτέλεσμα να βλέπουμε μόνο το δέντρο και να χάνουμε το δάσος…(στην Ιταλία ίσως να είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα, αλλα αυτοί έχουν και μια σκάλα του μιλάνου και μια φεράρι για να χαίρονται. Εμείς μόνο τσαρουχια, τζατζίκια και μπουζούκια…)

Ecumene είπε...

ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ...
ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΕΣΗ
Αναρχικους παντως δεν ειχε η ΕΣΣΔ..
τους εστελναν στα...

sokianos είπε...

aristera - dexia
olymbiakos- panathnaikos
kalos- kakos....

kairos einai na xeperastoun oi peperasmenes antilipseis

sto podosfairo toulachiston yparxoun enallaktikes topothetiseis...
as tolmisoume ligo !

bidibis είπε...

@ Vatos Locos

Και ο χριστός και ο μωάμεθ άλλα πράγματα είπανε,αλλά ο αρχιεπισκοπίξ και ο μπιν λάντεν άλλα πράγματα πράξανε.

Ανώνυμος είπε...

οι αναρχικοι δεν πιστεύωουν πως πρέπει να περάσουν από κομμουνισμό για να φτάσουν σε αναρχική κοινωνία. Αυτό το ισχυρίζονται Μαρξ Λένιν. Το τελικό στάδιο του κομμουνισμού είναι μια αναρχική κοινωνία. Η δικτατορία του προλεταριάτου είναι απλά αναγκαιότητα.

mickey είπε...

MainMenu, το αγόρι δεν είναι πνιγμένο! Κακοζωγραφισμένο είναι - γι' αυτό αλλάζει φάτσα κάθε τρεις και λίγο ;)

Ecumene είπε...


>KAΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΕΓΚΩΜΙΟΝ


ndimou.gr
ΣΑΤΙΡΑ...

bidibis είπε...

MainMenu said...
Εγω περιμένω το σχόλιο που θα κατατάξει τους Μάνο και Ανδριανόπουλο σε άξιους συνεχιστές του Αναρχισμού...
Ο αριστερός από το δεξιό ολοκληρωτισμό όπως και ο αναρχισμός από το νεοφιλελευθερισμό απέχουν όσο τα εξάρχεια από το κολωνάκι…


Μακρία από το DA CAPPO! Συχνάζουν πολλοί άθεοι εκεί!

polydeukis είπε...

BadlyDrawnBoy said...

Δεξιοί θεωρούνται και ο Μάνος και ο Καρατζαφέρης, όμως δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.

Ακριβώς. Ο ένας είναι φιλελεύθερος δεξιός και ο άλλος εθνικιστής ακρο-δεξιος.

Έχουν όμως και κοινά στοιχεία, όπως η πίστη στην ελεύθερη οικονομία.

Οι όροι δεξιά και αριστερά είναι λογικό να είναι ευρείς και να περιλαμβάνουν όλες τις αποχρώσεις.

Ecumene είπε...

Θυμαμαι μια συζητηση αριστερων για την Τεχνολογικη Παγκοσμιοποιηση..αφου την καταραστηκαν,τους αντετειναν για τα καλα της τεχνολογιας,τα κινητα κτλ...ΜΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙΝΗΤΟ!!!
απαντησαν...

Ecumene είπε...

@polydeukis ..ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ!!!..ΚΡΑΤΟΣ!ΚΡΑΤΟΣ!ΕΘΝΟΣ!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΞΙΟΙ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ
ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ!!!
ακουτε και Τηλεαστυ..

Ecumene είπε...

το πολυσυλλεκτικο Πασοκ Γεωργιου του Β" δεν εχει κομπλεξ να συνεργαζεται απ τον αναρχικο Μανο μεχρι τον Κουμουνιστη Ανδρουλακη..ενδιαμεσα κλεινει το κενο η Γκερεκου..ανελαβε και το Corfu-marketing!..OΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ!!

Ecumene είπε...

""Εγώ θα απαντούσα,το κινητό είναι περιττή ανάγκη που μας δημιούργησαν για να μας τα παίρνουν""
ΠΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ...ΤΟ ΚΑΝΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ...Καληνυχτα Μεγαλε Αδελφε..μου κρατησες παρεα...

sokianos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
mickey είπε...

Δεν τον πρόλαβα τον γάτο. Πότε άρχισε;

glenn είπε...

Εορτασμός εργατικής πρωτομαγιάς και αηδίες. Αν δεν πέσουν δέκα μπόμπες στην Κηφισιά να ξυπνήσουν μερικοί... Υποκρισία στην υποκρισία. Κάψτε τα όλα. Κάψιμο ήθελαν απ' την αρχή. Ας πάρει δικαίους και αδίκους. Να πιάσουμε τους οικονομικούς δείκτες λέει ο άλλος. Άντε και τους πιάσαμε. So fucking what. Μόνο με βία ξεκαθαρίζει η σημερινή κατάσταση. Και με βία θα γίνει. Σύντομα.

άσκεπος είπε...

@glenn, εννοείτε την περιοχή όπου διαμένουν οι επαναστάτες σκηνοθέτες ανατρεπτικών ταινιών και σχετιζόμενοι με φεστιβάλ της επικρατείας;
Ντροπή!

alombar42 είπε...

Πλαστογραφημένη;
Μάλλον καπελωμένη.

alombar42 είπε...

@ BadlyDrawnBoy
Ο αριστερός από το δεξιό ολοκληρωτισμό όπως και ο αναρχισμός από το νεοφιλελευθερισμό απέχουν όσο τα εξάρχεια από το κολωνάκι…

Ρίχνουμε μια ισοπέδωση κι έτσι δεν έχουμε και τύψεις...

libertarian είπε...

sorry off topic :)

Με πήραν τηλ. ότι έχει Δήμου στην ΝΕΤ τώρα... (κάτι για τεχνολογία μου φαίνεται) Υπάρχει καμιά διεύθυνση που να μεταδίδει αυτό το κανάλι; Το site τους δεν έχει τπτ. Ακόμα και το ERT SAT μέσω άσχετου site το βλέπω τώρα (και έχει άσχετη εκπομπή.)

mickey είπε...

libertarian, μόλις τελείωσε. Πάντως δεν έχασες κάτι σπουδαίο. Απλά ειπώθηκαν κάποια καλά, μα γνωστά σε μας πράγματα και έδειξε κι ο καθένας πόσο κατέχει το άθλημα - "Νέες Τεχνολογίες" ήταν το θέμα ;)

glenn είπε...

Καλά, αυτό το τσουτσέκι, αρχιβύσμα τι τόθελαν εκεί; Νεποτισμός...
Ρε μπόμπες που σας χρειάζονται. Να γίνετε κομμάτια όλοι!

mickey είπε...

Αφροδίτη, άλλος σε βλέπει και κοιμάται, άλλος ξυπνά για κ... και του λείπει το τσαζοσέντονό σου, περίεργες αντιδράσεις προκαλείς βρε παιδάκι μου :))

Μήπως να πάψω να σε προκαλώ κι εγώ - φοβάμαι τις ...παρενέργειες!

glenn είπε...

Εργατικές πρωτομαγιές από κρατικοδίαιτους μουστακαλήδες λαϊκιστές βρωμιάρηδες, μικρολόγους και μικρονοϊκούς, συμφεροντολόγους και παρτάκηδες, κομματάρχες και σκατάδες, βολεψιματίες και ρουσφετολόγους. Ούστ ρε!
Γαμώ την Ελλάδα σου γαμώ. Βρωμερή χώρα. Σιχαμένη. Υπανάπτυκτη. Για πάντα μπανανία. Η μόνη λύτρωση είναι να έρθουν δέκα εκταομμύρια μετανάστες να αλλάξει οριστικά το βρωμοDNA.

Aphrodite είπε...

@harry,

Το μόνο "μεγαλούτσικο" για σήμερα ήταν το word-for-word στο προηγούμενο post, για το οποίο την άκουσα κιόλας! Ηθελα νά'ξερα, όλοι μπορούν να του/τον λένε το μακρύ τους & το κοντό τους, το δικό μου το χιούμορ πείραξε?

Ασε που άμα με ξανα-αναφέρει στην ίδια πρόταση με το "αγγουροντομάτα", θα ξαμολύσω τα μεγάλα (και καλά κρυμμένα μέχρι στιγμής) όπλα μου!

Δεν έχω όρεξη ούτε καν για κάτι βιτριολικό περί πρωτομαγιάς, πόσο μάλλον για σεντόνι, σόρρυ γλυκειέ μου, το επόμενο θα σου το αφιερώσω πάντως, με χρυσο-κέντητο μονόγραμμα!
(-Χ


(Ελα μωρέ γκλενν, (μοναδικέ δικιέ μου γκλενν),κλαψ, λυγμ, φύσημα μύτης, μελαγχόλησα πάλι, πέτα καμμιά από τις θεωρίες σου να γελάσει λίγο το χειλάκι μου!)

Λύσιππος είπε...

Σας παραδέχομαι κύριε Δήμου.

Nikos Dimou είπε...

Καλημέρα - και καλή Πρωτομαγιά!

Υπάρχει και η αρχαιότερη γιορτή της Άνοιξης και των λουλουδιών!

Όσοι μπερδεύουν του Αναρχικούς με τους Αριστερούς καλά θα έκαναν να μελετήσουν την ιστορία του αναρχισμού και την ιστορική διαμάχη του Μπακούνιν με τον Καρλ Μαρξ στην πρώτη Διεθνή.

Στα περισσότερα πράγματα οι δύο αυτές τοποθετήσεις είναι αντίθετες.

Ας σημειωθεί ότι στις ΗΠΑ ποτέ δεν έπιασε ο κομμουνισμός - ενώ υπήρξε ισχυρό αναρχικό κίνημα.

Γι αυτό μίλησα για πλαστογραφία - κανείς δεν χρεώνει την Πρωτομαγιά στους αναρχικούς.

Nikos Dimou είπε...

Και να συμπληρώσω υπογραμμίζοντας την τραγική ειρωνία: η μόνη (νομίζω) χώρα στον κόσμο στη οποία δεν γιορτάζεται η εργατική πρωτομαγιά είναι οι ΗΠΑ!

Λύσιππος είπε...

Εορτάζεται με τη μορφή της Labor Day στο τέλος του Μαίου.

Nikos Dimou είπε...

Λύσιππος said...
Εορτάζεται με τη μορφή της Labor Day στο τέλος του Μαίου

Δεν προσέξατε το ποστ - Labor Day είναι η πρώτη Δευτέρα κάθε Σεπτέμβρη.

Aphrodite είπε...

@ΝΔ,

Πάω να βάλω το καρώ μου φανελλένιο πουκαμισάκι & το τζην - με τα γκαζόλαδα επάνω (να μην φαίνονται τα Gucci από μέσα), να ζωστώ τις κόκκινες σημαίες και τις μπαντάνες, και να κατέβω στην πορεία...

Εχω δώσει κι άδεια στην baby-sitter, την παραδουλευτρα & τον Heathcliff, να το γιορτάσουν κι εκείνοι με τη σειρά τους, και άντε να τελειώνω με τα διαδικαστικά, να πάμε μετά στου Χαϊχλίδογλου να πούμε κάνα αντάρτικο στην πισίνα που λέει και ένας γνωστός μου.

Μου την έσπασες, οπότε σεντόνι προς το παρόν ξέχνα το (να πα να σκεπαστείς με τις τύψεις σου) και κάτι λουλούδια που τα ετοίμαζα για σένα λόγω ημέρας, μεγάααααλο μπουκέτο, θα στα δώσω να τα φας κανονικά (επεξηγήσεις στο προηγούμενο ποστ σου).

(Χμ, μήπως να σου ψωνίσω το μπουκέττο από του guerrero?)

Λύσιππος είπε...

Συγχωρήστε μου το προκεχωρημένο της ώρας κύριε Δήμου - ονειρευόμουν το Memorial Day :)

Nikos Dimou είπε...

jim said...
Πάλι δεν μπορώ να καταλάβω πού το βρίσκετε το τραγικό?
Γιατί το αν γιορτάζεται στις ΗΠΑ σηματοδοτεί το αν είναι ή όχι μια σοβαρή επέτειος?

Δεν είπα τραγικό. Επεσήμανα 2 ειρωνείες α) ότι δεν εορτάζεται στη χώρα της (ακριβώς για τους λόγους που είπατε) και β) ότι ξεχνάμε τους αναρχικούς

MainMenu είπε...

Αυτο ειναι απο μονο του τραγικο...αλλα δεν ειναι απο τα μονα αμερικανικα στοιχεία μοντερνισμού που βρήκαν την υπόσταση τους στην Ευρώπη...ολόκληρος Έλιοτ συμπεριλαμβάνεται σε αγγλικές συλλογές ποιημάτων. Θεωρεί εαυτόν Άγγλο. Τι ειρωνεία!

ecoChris είπε...

Έχω βαρεθεί τους κούφιους εορτασμούς και τις αδιέξοδες συζητήσεις για ανεργία και εργασία και την μανία των ανθρώπων να υποδουλωθούν στη μισθωτή σκλαβειά.

Μα αυτό ειναι το νόημα της ζωής μας: να υπηρετούμε μια πολυεθνική ή ένα αθλιο κρατικό μηχανισμό;

Δεν είναι καλύτερα να γυρίσουμε τη πλάτη σε όλο αυτό το χρεωκοπημένο, μη βιώσιμο σύστημα;

Κάποιος ανώνυμος το είπε πολύ ωραία:
"Πρέπει να οδηγήσουμε την ανθρωπότητα από τις μεγάλες πόλεις πίσω στη ύπαιθρο.Η ασθένεια και ο θάνατος και η καταστροφή είναι δίπλα μας , και η νέα κοινωνία μπορεί μόνο να φτιαχτεί εάν η θεμελιώδης ισορροπία της ανθρώπινης κοινωνίας επανεγκαθιδρυθεί και το 75 % των ανθρώπων επιστρέψουν στα θεμελιώδη επαγγέλματα μιας απλής, φυσικής ζωής, σε μια φυσική γεωργία, στην ελευθερία, και στην αρμονία με τους φυσικούς νόμους και τις φυσικές δυνάμεις."
Και συνεχίζει με το πόσο έχει ξεφύγει η εκπαίδευση από τις πραγματικές ανάγκες του ανθρώπου:

"Όλοκλήρωσα δύο χρόνια στο κολλέγιο και άλλο ενάμισυ σε επαγγελματική σχολή και κατέληξα να μην ξέρω ούτε πως είναι το στάρι, ούτε πώς να το φυτέψεις, πώς να το ξεχωρίσεις από το φλοιό, ή πώς να το ψήσεις ως ψωμί. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα 16 ετών εκπαίδευσης στα δημόσια σχολεία του 20ού αιώνα.

Αλλά αυτό που έμαθα να κάνω ήταν να βρω μια δουλειά και να πουλώ την εργασία μου σε κάποιον άλλο προκειμένου να κερδήσω κάποια χρήματα για να μπορέσω να αγοράσω το ψωμί που κάποιος άλλος έψησε!

Αντί να διδαχθώ πώς να εργαστώ άμεσα για την αρχική ενίσχυση (την ουσία που έχω ανάγκη για να επιζήσω), διδάχθηκα πώς να πουληθώ για να κερδίσω τη δευτεροβάθμια ενίσχυση (τα χρήματα) για να αγοράσω ότι χρειάζομαι. Σκέφτομαι ότι αυτό είναι ένα αρκετά ανεπαρκές πρότυπο. "


Αντί εορτασμών θα πρότεινα κάτι πιό δημιουργικό: π.χ. να διαβάσουμε το πρόσφατο βιβλίο Bonjour Laziness : Jumping Off the Corporate Ladder (Bonjour Paresse ) της Γαλλίδας Corinne Maier.

Έτσι για να ξεφύγει το μυαλό μας λίγο ή αν θέλετε να ξεφύγει για τα καλά μπείτε στο site:
http://www.greenanarchy.org/

Ανώνυμος είπε...

@ecochris

ποσο δικιο εχεις, ισως επειδη ως οικολογος εισαι νατουραλιστης και η φυση (νατουραλ) ειναι σοφή

και αφου ειπα την παπατα μου, θελω να σας πω οτι το 8αωρο πηγε ΒΟΛΤΑ, λογω εκτακτου ανάγκης.

το 2003 δουλευα πραγματι 8ωαρο, πολυ ενταξει, λουφα, συνεχομενο, 6 ωρα απογευμα ημουν σπιτι μου.

οι περισσοτεροι ομως που γνωριζα συνεχιζανε σε δευτερη δουλεια μετα τις 6, μερικοι συνεχιζανε σε τριτη δουλεια μετα τα μεσανυχτα!

εγω βεβαια με τη μια δουλεια ειχα ενα αρχαιο μαζντα ενω ο γνωστος μου με τις τρεις δουλειες (ταξιτζης-ιδιοκτητης, σκουπιδιαρης και ταξιτζης ως υπαλληλος) ειχε μια γυναικα, μια μεζονετα και ενα καινουργιο μερσεντες να θρεψει.

ΟΠοτε πιστευω οτι οσο λιγοτερα θες απο τη ζωη (ή με οσα λιγοτερα μπορεις να επιβιωσεις) τοσο το καλυτερο, ισως βρεις χρονο και για αλλα πραγματα, οσα περισσοτερα θες τοσο περισσοτερα χρηματα χρειαζεσαι και περισσοτερη δουλεια (σκλαβος της υλης)

η ιστορια επαναλαμβανεται, το πιστευω απολυτα και με τρομαζει.

Ανώνυμος είπε...

-π +τ

heinz είπε...

Εγώ θα συστήσω σε όλους "Το σύντομο καλοκαίρι της αναρχίας" που ξανακυκλοφόρησε.

Δεν είναι ακριβές ότι "πολεμούσαν" μεταξύ τους αναρχικοί και κομμουνιστές στον ισπανικό εμφύλιο. Συγκρούστηκαν σε διάφορες φάσεις, ναι. Όμως ήταν ενωμένοι απέναντι στον φρανκισμό.

Όσο για το οκτάωρο, όπως έχει ειπωθεί (δεν θυμάμαι από ποιόν), ποτέ πριν στην ιστορία της ανθρωπότητας, κάτι που κατακτήθηκε με τόσους αγώνες, δεν ξεπουλήθηκε στη συνέχεια τόσο γρήγορα και τόσο πρόθυμα.

Διαπίστωση που γυρνάει στα περί καταναλωτισμού και ...παράπλευρων απωλειών του.

Stavros P (isisdoros) είπε...

"Πρωτομαγιά γιορτή των λουλουδιών.Στείλε μια γλάστρα στη τζαμαρία της τράπεζάς σου."

Αναρχικό σύνθημα.

Ανώνυμος είπε...

σχετικα με τους αναρχικους:

δυστυχως απο εμπειρια ξερω οτι οι πιο πολλοι αναρχικοι πραγματι δηλωνουν κομμουνιστες (ενω δεν θα επρεπε γιατι οπως ΗΔΗ ειπωθηκε εδω μεσα, ακομα και ο Κομμουνισμος ειναι Απολυταρχια της Εξουσιας στον ανθρωπο) και οχι μονον αυτο

οι περισσοτεροι κομμουνιστες (και αναρχικοι) που εχω γνωρισει καταγονται πραγματι απο "καλες" οικογενειες, και αυτο ειναι πολυ λυπηρο, πιο πολλυ ορεξη για αγωνα κατα της τυφλης εξουσιας εχουν τα πλουσιοπαιδα παρα τα φτωχοπαιδα?

τελος, οι μεγαλυτεροι γλυφτες (το αντιθετο του αγωνιστη) που εχω γνωρισει (στη δουλεια, γλυφτες του αφεντικου δηλαδη) ανηκουν ειτε σε πολυ φτωχο backround (λυσαρες) ειτε σε πολυ πλουσιο bakround (χορτασμενοι αλλα το γλυψιμο το μαθανε καλα απο τη μαμα που εγλυφε τον μπαμπα - για να της παρει την 503η γούνα αρκούδας).

heinz είπε...

Αναρχικοί, σοσιαλιστές, κομμουνιστές και οικονομο-αγοραίοι θεωρητικοί, ερίζουν κανά δυο αιώνες, περί της ιδιοκτησίας των μέσων παραγωγής.

Τι θα συμβεί αν τα μέσα παραγωγής συγκεντρωθούν σε ένα, ανεξέλεγκτο και χωρίς ιδιοκτήτη???

ΝΔ???

(αυτό περίμενα α πείτε χτες το βράδυ στον Τζανετάκο...)

Ecumene είπε...

ΖΗΤΩ Η ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΜΑΟ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!!

ecoChris είπε...

@Anula
Θέτεις πολύ ωραία το θέμα της ολιγαρκείας που είναι τρομερά απελευθερωτική για όποιον την ανακαλύψει.

Σήμερα οι πιο πολλοί δουλεύουν 3 φορές περισσότερο από ότι 20 χρόνια πριν,στερούν ελεύθερο χρόνο από τον εαυτό τους και οικονομικά δεν τα βγάζουν πέρα.Φαύλος κύκλος.

Επί τη ευκαιρία μπήκα για λίγο βιαστικά στα 2 δικά σου blogs και τα βρίσκω πολύ όμορφα!
Θα μπω κάποια άλλη στιγμή με την ησυχία μου.

Ecumene είπε...

12:33 πμ
Che said...
ο καθένας μας είναι ετσι κι αλλιώς στον κοσμο του αλλα στην αριστερα οι κοσμοι είναι πιο κοντα ο ενας στον αλλον…(Aπο το κείμενο για το fund::Ο ΟΟΣΑ έχει σημειώσει ότι υπάρχουν τα λίγα παθήματα που γίνονται μαθήματα για τον κανονισμό και τη διοίκηση ενός τέτοιου κεφαλαίου. Θα μπορούσε επίσης να είναι επειδή άλλες χώρες έχουν ένα πρότυπο κοινωνικής ασφάλειας για την παροχή εισοδήματος αποχώρησης. Το σύστημα της Αυστραλίας δεν είναι βασισμένο στο πρότυπο κοινωνικής ασφάλειας.)
Μήπως ακόμη αυτό το κεφάλαιο θα το παρακολούμε on line στο χρηματιστήριο,καθώς θα φουσκώνει και θα ξεφουσκώνει;;δηλαδή κινδυνεύουν τα λεφτά μας;;..αλλα ο κύριος Ανδρουλάκης βάζει το κεφάλι του στη φωτιά λέγοντας ότι ξέρει από risk-κακοτοπιές…έχει πρότυπο ,όπως έδειξε το βιβλίο του ,τους Αγγλοσάξονες…δικαιώνει τη Θάτσερ..αν και φαίνεται όταν τα ιδια πράγματα τα κάνει ο αριστερός Μπλερ εχει άλλη αντιμετώπιση από τη διανόηση…Με λίγα λόγια μας λέει…να γίνουμε της Αγγλίας,αλλιώς θα γίνει της Γαλλίας…αμάν και πότε!
6/4/06 12:09 πμ
anarchyinuk said...
Che sara? Che sara?che saraaa?che sara della mia vita…QUIZ lo sa ?...Ασε μας ρε Κου-κου-Τσε !.και το κράτος σου…ας τον ανθροπο να κανι τη δουλια του!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ!!!..ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ…ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!! Εμπρος της Ρεγγε οι Σεληνιασμενοι…UB 40!!!...Οταν πρωτοεμφανιστηκαν στο μουσικο προσκηνιο,η πανκ εδινε την ανατρεπτικη της σκυταλη στο new wave ,η Θατσερ ξεκινουσε το ξεπουλημα της εργατικης ταξης,η ανεργια εκτινασσοταν πανω από το 10% και η βρεττανικη ποπ σκηνη συσπειρωνοταν ορεξατη εναντιον των Τορις.Οι UB 40 πηραν το ονομα τους απ τον κωδικο του φυλλαδίου που συμπληρωναν οι νεαροι Αγγλοι στο ταμειο ανεργιας,και δεν εχασαν την αριστερη πολιτικη τους ταυτοτητα ουτε όταν επιασαν την κορυφη των τσαρτ με τα ρεγγε κομψοτεχνηματα τους Red red wine,1 in 10,I got you babe,Rat in my kitchen,Kings-ton Town,Bring me your Cup…και αλλα 14 αξεχαστα τραγουδια που χορευτηκαν στις πιστες…κοσμουν τη δευτερη συλλογη επιτυχιων της Κολεκτίβας απ το Μπερμινχαμ!... είναι η καταθεση ενός συγκροτηματος που εγραψε ιστορια στην ταραγμενη βρετανικη ποπ…Παραμονες των βρετανικων εκλογων…του 1987,το πολυφυλετικο γκρουπ…απειλουσε τους συμπατριωτες του ψηφοφορους…στο If it happens Again I m leaving..(αν ξαναψηφισετε Θατσερ ,θα φυγουμε)Δυστυχως γι αυτους,οι Βρεττανοι δεν τους ακουσαν…Ευτυχως για μας,η απειλη τους δεν πραγματοποιηθηκε…..(Τεος Ιωαννου,Πλεημποης,3-2001)……Grunge music…………………Θα γινει καμια τετια φαση στην Ελλαδα με τους κρατικοδιαιτους καλλιτεχνες μας;;;..η μονη μας ελπιδα είναι οι μεταναστες…ΜΙΜΗ ΠΡΟΧΩΡΑ! ΟΙ ΑΝΑΡΧΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΞΑΡΧΙΚΟΙ ΑΝΑΡΧΕΙΩΝ ΠΑΡΑ ΤΩ ΠΛΕΥΡΩ ΣΟΥ!!!..ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΤΙΝΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ!!!!...ΖΗΤΩ Η ΑΓΟΡΑΙΑ ΖΩΗ!!..ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ,ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΨΥΧΗ!!!....beware! honey!..Anarchy in Greece is coming….
6/4/06 7:21 μμ
Che said...
Και τώρα μπορείς να πας να πιεις τον αναρχοφραπέ σου στο Κολωνακι…ετσι κι αλλιώς δεν έχετε ρίζες απ την εργατική τάξη…γι αυτό κολλάτε όπου βρείτε..σε τέχνη ,θρησκεία,γήπεδα,hacking,πορείες αριστερών..για να χτυπήσετε το κράτος και την εξουσία..Οπως σας χαρακτήρισαν οι Θεωρητικοί της Αριστεράς,μικροαστικη απεγνωσμένη αντίδραση.Πιές και αυτό που γούγλισα για σένα…
…στο ΡΟΔΟΝ στις Τρύπες είχα περάσει πολύ όμορφα, γιατί παρά το ότι ..τα είχα τα χρονάκια μου (1997 αν δεν κάνω λάθος), είχαμε φτάσει με την παρέα μπροστά και χοροπηδάγαμε με τα πιτσιρίκια, το οποίο ήταν τρελή γυμναστική και εκτόνωση.. (εκτοτε δεν το έχω ξανακάνει).. Η πλάκα ήταν ότι τα "αναρχικά" και "ανατρεπτικά" συνθήματα έδιναν κι έπαιρναν στο νεαρό κοινό κι όταν βγήκαν έξω στο τέλος της συναυλίας, τα περίμεναν οι γονείς με τις mercedes και τις BMW για να τα πάνε σπίτι! ………………………..Εγώ Μηνά τους περισσότερους "αναρχικούς" και "αντιεξουσιαστές" που έχω γνωρίσει είναι όλοι τους, σχεδόν, παιδιά πλουσίων οικογενειών κ πολλοί απ' αυτούς γίναν κυριλέ κ τώρα κάνουν πως δε θυμούνται το "επαναστατικό" παρελθόν τους... http://www.hotstation.gr/ftopicp-5693.html
6/4/06 10:45 μμ
anarchyinuk said...
Ταξικα ποτα!!!..Εισαι στα λογια μου,μες στο φραπε μου…
Η Μελλοντικη Επανασταση θα γινει απ τους Χορτασμενους και
Πληροφορημενους κι όχι απ τους Τσομπανηδες και τα κοπάδια του εικοστου αιωνα..επισης θα χει στυλ,παιχνιδι,τεχνη,πραγματα με τα οποια ειχε αλλεργια το Οργουελικο Κρατος σου........Beware honey!..Anarchy at Grease is running!!!



>Comment moderation has been enabled. All comments must be approved by the blog author.

Ανώνυμος είπε...

EBIBA EΡΓΟΤΕΛΙΤΙΣΣΑ

να μας χαιρονται οι γονεις μας και τα εγγονια μας, ειμαστε η γενια που θα αλλαξει αυτον τον τοπο, θα τους αλλαξουμε τα φωτα, συμφωνεις?

ή θα γινουμε σαν κι αυτους και θα μας αλλαξουνε εμας τα φωτα οι μεταναστες οταν καταλαβουν σε τι χωρα ηρθαν.

ας υποθεσουμε οτι εχουμε ενα κρατος που ψηφιζει νομους, ωραια, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ

οποτε, φιλοι μου, ειμαστε μια αναρχικη χωρα χωρις κρατος, γιατι διαμαρτυρεστε?

εαν καποιοι εχουν πραγματικη εξουσια εδω περα ειναι οι υπαλληλακοι τελευταιας σειρας στις κρατικες υπηρεσιες, διοτι με ενα νευμα τους, σκαμε τα ευρώπουλα, για να κανουμε τη δουλεια μας.

ολοι οι αλλοι, υπουργοι, βουλευτες και χορευτριες ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι κυβερνανε, αν και μερικοι αποτι πηρα χαμπαρι, ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ οτι δεν κυβερνανε και ουδολως ενοχλούνται:(

Ανώνυμος είπε...

-Σ +Ζ

Ecumene είπε...

@anula...ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ,ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΣ,ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ BLOGS
ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ!!!!Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ!!!!

Et in Arcadia ego είπε...

Neoliberalism: Myths and Reality
by Martin Hart-Landsberg


Χρονια πολλα !

Nikos Dimou είπε...

maiosone said...
Όλα καλά και άγια περί πρωτομαγιάς, αλλά, μέσα στη σύγχιση, κανείς δε θυμήθηκε ότι σήμερα έχω τα γενέθλιά μου! Απορώ και εξίσταμαι!

ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!

Et in Arcadia ego είπε...

Neoliberalism: Myths and Reality
by Martin Hart-Landsberg


Καταραμενα ταγκς

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ecumene είπε...

H ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΕΠΑΙΞΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΡΟΛΟ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Παντου οπου πηρε την Εξουσια κατεστρεψε ολες τις Φεουδαρχικες.Πατριαρχικες και Ειδυλλιακες σχεσεις …..Εσπασε αλυπητα ολους τους πολυποικιλους φεουδαρχικους δεσμους,που συνεδεαν τον ανθρωπο με τους φυσικους Ανωτερους του και δεν αφησε κανεναν άλλο δεσμο μεταξυ των ανθρωπων ,παρα μονο το γυμνο συμφερον και την αψυχη πληρωμη ΄΄τοις μετρητοίς΄΄.Επνιξε στα παγωμε νερα του εγωιστικου υπολογισμου το ιερο δεος της ευλαβικης εκστασης,του ιπποτικου ενθουσιασμου και της μικροαστικης μελαγχολιας……Μετετρεψε την προσωπικη αξιοπρεπεια σε ανταλλακτικη αξια και στη θεση των αμετρητων ελευθεριων ,που αποκτηθηκαν εντιμα και εξασφαλιστηκαν γραπτως ,εβαλε μονο την ασυνειδειτη ελευθερια του Εμποριου.Με δυο λογια,στη θεση της καλυμμενης με θρησκευτικες και πολιτικες αυταπατες εκμεταταλλευσης,τοποθετησε τη φανερη,τη ξεδιαντροπη,την αμεση,τη σκληρη εκμεταλλευση…..Η Αστικη Ταξη εβγαλε το Φωτοστεφανο απ όλα τα μεχρι τοτε σεβαστα επαγγελματα που τα αντικριζαν ευλαβικα με δεος….Μετεβαλε το Γιατρο,το Νομικο,τον Ιερεα,τον Ποιητη,τον Ανθρωπο της Επιστημης…………….. Σε μισθωτους εργατες της……………….#########,,,,ΑΠ ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ 1848.

glenn είπε...

Και κάτι άλλο που δεν εθίγη στο ποστ. Οι πρωτομαγιές είναι καλές και έχουν νόημα μόνο στις βιομηχανικά ανεπτυγμένες χώρες. Σε χώρες με προγραμματισμό. Σε υπανάπτυκτες μπανανίες χωρίς αύριο τι νόημα έχουν;

Τέτοια επαίτιος (ναι με "αι") εδώ θα είχε νόημα μόνο σαν μέρα αφιερωμένη στο μπουγιέλωμα της βουλής και των βορείων προαστίων.

flying smurf είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
flying smurf είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα και απο εμένα.
Όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά στο παρακάτω link:
http://www.geocities.com/a_deltio/gr/d15_chic.htm
Έχει αρκετές πληροφορίες.
Υ.Γ. Χρόνια καλά και πολλά (ακόμα) nd!

Ecumene είπε...

@ anula..οι περισσοτεροι κομμουνιστες (και αναρχικοι) που εχω γνωρισει καταγονται πραγματι απο "καλες" οικογενειες, και αυτο ειναι πολυ λυπηρο, πιο πολλυ ορεξη για αγωνα κατα της τυφλης εξουσιας εχουν τα πλουσιοπαιδα παρα τα φτωχοπαιδα?

τελος, οι μεγαλυτεροι γλυφτες (το αντιθετο του αγωνιστη) που εχω γνωρισει (στη δουλεια, γλυφτες του αφεντικου δηλαδη) ανηκουν ειτε σε πολυ φτωχο backround (λυσαρες) ειτε σε πολυ πλουσιο bakround (χορτασμενοι αλλα το γλυψιμο το μαθανε καλα απο τη μαμα που εγλυφε τον μπαμπα - για να της παρει την 503η γούνα αρκούδας).
@ND..ΜΙΛΗΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΑΣ,ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟ..ΠΟΣΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΧΕΙ..ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΕΠΟΧΗ..ΤΟΤΕ
ΤΑ ΛΕΓΑΤΕ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΤΩΡΑ;;..ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΨΥΧΡΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΘΑ ΣΑΣΤΑΝ ΣΑΝ ΤΗΝ ΓΑΤΑ ΜΕΣ ΣΤΟ ΓΑΛΑ!!..

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΖΩΗ - ΕΓΧΡΩΜΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (το αγαπημενο μου αναρχικο λογότυπο στους τοιχους και τις αφισες της αθηνας)

δεν ξερω αν προσεξε και κανεις αλλος τις ασπρες πινακιδες, αναρτημενες επιμελλως σε κολωνες της Δεη, στην Βουλιαγμενης απο Γλυφαδα προς Αθηνα, που γραφουν ΑΚΡΩΣ αναρχικα στιχακια-σχολια της καθημερινοτητας, σε κοκκινο χρωμα και μαλιστα χωρις να δηλωνουν προελευση, κόμμα ή ομάδα. Τουλαχιστον στην προσοψη. Τελευταια φορα που τα ειδα ολοφρεσκα και αναρτημένα ηταν 2004.Μετα εφυγα και δεν ξερω αν τα κρεμανε ακομα.

paragrafos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
paragrafos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
glenn είπε...

Δεν το έχετε πάρει ακόμη χαμπάρι ρε; Σας δουλεύουν κανονικά ψιλό γαζί. Πόσα χρόνια ακούτε για λιτότητα; Πόσα χρόνια ακούτε για φως στο τούνελ; Πόσα χρόνια ακούτε για υπομονή και τα πράγματα θα στρώσουν;

Θέλετε απάντηση; ΠΟΤΕ. Θέλετε το λόγο; Να κι ο λόγος: Η χώρα αυτή δεν έχει πόρους. Είναι μια φτωχή χώρα. ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΦΤΩΧΗ ΧΩΡΑ.

Πάντα θα πληρώνουμε τα ίδια πράγματα ακριβότερα απ' τους άλλους. Γιατί; Γιατί δεν παράγουμε. Δεν τους δίνουμε τίποτε που να αξίζει τον κόπο να το αγοράσουν. Δεν έχουμε πόρους και τεχνογνωσία για να παράγουμε.

Και τότε γιατί μας παραμυθιάζουν με φώτα στο τούνελ; Ανοίξτε τα μάτια σας κι ακούστε! Γιατί δεν θέλουν να επαναληφθεί το ίδιο φαινόμενο μετανάστευσης που έγινε το '50 και '60. Δεν θα τους μείνει κανένας να κυβερνάν εκτός απ' τον φούφουτο. Υποζύγια ψάχνουν αν καταλάβατε.

Πρακτική συμβουλή: Όσοι είστε δημόσιοι υπάλληλοι μείνετε εκεί που είστε. Όσοι έχετε στρωμένοι δουλίτσα μη κουνιέστε. Οι υπόλοιποι, εφόσον το λέει η καρδιά σας, μαζέψτε τα και δρόμο. Βρείτε την τύχη σας αλλού. ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.

paragrafos είπε...

Λέγεται (Ουμπ. Έκο) ότι ο Βολταίρος, αύτός ο φλογερός κήρυκας τού ορθολογισμού, της πνευματικής ανεκτικότητας και τής ανεξιθρησκίας (και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων) είχε επενδύσει κάμποσα χρήματα στο δουλεμπόριο της εποχής.

Σήμερα υπάρχει ένα άλλο δουλεμπόριο στο οποίο συμμετέχουμε σχεδόν όλοι: η ληστρική εκμετάλλευση τών οικιακών βοηθών οι οποιες, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, δεν έχουν δικαιώματα. Οι όροι που περιλαμβάνονται στα συμβόλαιά τους, συνήθως είναι διακοσμητικοί, αφού οι εργοδότες τούς καταστρατηγούν συστηματικά και ατιμωρητι στο βαθμό που οι εργαζόμενες αυτές μήτε τη γλώσσσα ξέρουν, μήτε χρήματα διαθέτουν για δικηγόρους προς υπεράσπισίν των. Άλλωστε το πιο σημαντικό στο ζήτημα τών δικαιωμάτων είναι η Δυνατότητα αξιοποίησής των.

Ίσως σε λίγα χρόνια να λένε τα ίδια και για μας τούς ανώνυμους, αλλά και για πολλούς επωνυμους (όπως λεγεται και σήμερα για τη δουλεία στην αρχαία Αθήνα): "για κοίτα, τους εραστές των ανθρωπίνων και εργατικών δικαιωμάτων εκείνης τής εποχής που κανανε τα στραβά μάτια στην καταπίεση των αλλοδαπών".

Με ενοχές

Παράγραφος

bidibis είπε...

Εμβήκ΄ ο Μας, εμβήκ΄ ο Μας,

εμβήκ΄ ο Μας, ο μήνας ,

με τα΄άνθη, με τα λούλουδα,

με τα τριανταφυλλάκια.

paragrafos είπε...

Άντε κι ένα νοσταλγικό τραγούδι (δεν άντεξα στον πειρασμό):




Πρώτη Μαΐου κι απ' τη Βαστίλη
ξεκινάνε οι καρδιές των φοιτητών
χίλιες σημαίες κόκκινες μαύρες
Ο Φρεδερίκο η Κατρίν και η Σιμόν

Μέσα στους δρόμους μέσα στο πλήθος
τρέχω στους δρόμους ψάχνω στο πλήθος
πού ειν' το κορίτσι το κορίτσι που αγαπώ

Πες μου Μαρία μήπως θυμάσαι
κείνο το βράδυ που σε πήρα αγκαλιά
Πρώτη Μαΐου, όπως και τώρα
κι εγώ φιλούσα τα μακριά σου τα μαλλιά

Μέσα στους δρόμους μέσα στο πλήθος
τρέχω στους δρόμους ψάχνω στο πλήθος
πού ειν' το κορίτσι το κορίτσι που αγαπώ

Πρώτη Μαΐου μαύρα τα ξένα
κλείσε το τζάμι μην κρυώσει το παιδί


(για την αντιγραφή- Παράγραφος)

bidibis είπε...

χθες γιορτη και σημερα γενέθλια ο δάσκαλος;

Πολλές ευχές, λιγα δώρα όμως!

Ανώνυμος είπε...

glenn, ayto ekana, eho tin hara na sas anafero oti ebriskome is tin nison kipron

den anteho ta baria klimata giauto, alloste edo ehume ton hamiotero plithorismo stin europi, o lala.

paragrafos είπε...

Και η "άλλη" πρωτομαγιά του έρωτα και του... Γκάτσου:




Παράξενη πρωτομαγιά
μ' αγκάθια πλέκουν σήμερα στεφάνια
ηρθ' ο καιρός του "έχε γεια"
τι να την κάνεις πια την περηφάνια.

Στα δυο σου μάτια τα χρυσαφιά
σκοτάδι πέφτει και συννεφιά
ποιες μπόρες φέρνεις και ποιες βροχές
σε κουρασμένες νεκρές ψυχές

Παράξενη πρωτομαγιά
ο ήλιος καίει το πέλαγο στη δύση
μα της καρδιάς την πυρκαγιά
πού θα βρεθεί ποτάμι να την σβήσει

(για την αντιγραφή - Παράγραφος)

Unknown είπε...

Αγαπητέ glenn δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου και να προσθέσω πως εργασιακά αυτή η χώρα -κρίνοντας από τον ιδιωτικό τομέα- οδεύει προς τον 19ο αιώνα.....

Unknown είπε...

Αγαπητέ glenn δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου και να προσθέσω πως εργασιακά αυτή η χώρα -κρίνοντας από τον ιδιωτικό τομέα- οδεύει προς τον 19ο αιώνα.....

Ecumene είπε...

@glenn..ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ!!!ΚΑΚΑ ΕΙΝΑΙ;;..OLYMPIC-MARKETING...WELCOME TO GREECE..CHOSEN BY THE GODS!!!!!

Ανώνυμος είπε...

kai paragumen turismon ton opion agorazin kathimerinos me ti sesula o agglikos plithismos

afu an psaxis sto internet, pio polla search keywords iparxun gia "cyprus turism" para gia "greece turism"

epidi spudazo turistiko diplomataki, lipamai pou i ellada, to MONO KALO PU EHI PANO THS , diladi ton ilio, to agori kai ti thalassa, DEN TO EKMETALEUETAI MEXRI TO MEDULI

ti krima, ti aisxos, oloi ehune pesei stis arpaxtes, akoma kai tus turistes tus KLEBETE (sorry alla edo pernao stin antepithesi, dioti ipia oreotato kafedaki se mia apithani kafeteria pano apo ton braho tis afroditis me to kima na skaei apo kato kai mia thea θεά me mono 70 cent tis liras (1 euro) otan stin athina edina 6 euro stadar.

maika είπε...

..αν σήμερα,όλοι μαζί,έπρεπε να φτιάξουμε στεφάνι από τι άραγε θα το κάναμε??

..? κόκκινες και μαύρες σημαίες,θυμό,λουλούδια,συρματόπλεγμα,κάρτες γενεθλίων,απλήρωτους λογαριασμούς,απογοήτευση,σελίδες βιβλίων,likns,άντε και λίγο χαμόγελο απο τους πιο αισιόδοξους.?

.. θα ήταν νομίζω το πιο μεγάλο και παράξενο στεφάνι!!

Έτσι κι αλλιώς... καλό μήνα σε όλους!!

Ecumene είπε...

@ανουλα..ton ilio, to agori kai ti thalassa..
ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ,ΤΟ ΚΑΜΑΚΙΖΟΝ..
ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΕΤΡΑΛΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ GR.ΚΟΡΙΤΣΙ!!!

Nikos Dimou είπε...

glenn said...
"Η χώρα αυτή δεν έχει πόρους. Είναι μια φτωχή χώρα."

Τι πόρους έχει η Φιλανδία; Η Ιρλανδία;

BadlyDrawnBoy said...
"χθες γιορτη και σημερα γενέθλια ο δάσκαλος; Πολλές ευχές, λιγα δώρα όμως!"

Άλλος έχει γενέθλια - τα μπλέξατε!

εργοτελίτισσα
@ND..ΜΙΛΗΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΑΣ,ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟ..ΠΟΣΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΧΕΙ..ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΕΠΟΧΗ..ΤΟΤΕ
ΤΑ ΛΕΓΑΤΕ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΤΩΡΑ;;..ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΨΥΧΡΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΘΑ ΣΑΣΤΑΝ ΣΑΝ ΤΗΝ ΓΑΤΑ ΜΕΣ ΣΤΟ ΓΑΛΑ!!..

Ποιά τάξη μου; Από ένα σημείο και πέρα την επιλέγεις - και δεν διάλεξα καμιά. Ναι έτσι και χειρότερα τα έλεγα τότε και προς τα Δεξιά και προς τα Αριστερά;

NP said...
"Καλημέρα και καλό μήνα,
μιλώντας για αναρχικούς (με την πραγματική έννοια) θα λέγατε ότι είστε τέτοιος?"

Ναι, είμαι πολύ κοντά. Στην αμφισβήτηση αξιών και εξουσιών. Τα έχω γράψει. Άλλωστε είπαμε: οι σκεπτικοί είναι οι αναρχικοί του πνεύματος.

bidibis είπε...

God (με αφορμή τη χθεσινή εκπομπή το λέω) said: Ας σημειωθεί ότι στις ΗΠΑ ποτέ δεν έπιασε ο κομμουνισμός - ενώ υπήρξε ισχυρό αναρχικό κίνημα.


Ας μη ξεχνάμε ότι στην τρισκατάρατη χώρα εφαρμόστηκαν και τα πρώτα –σχεδόν παρανοϊκά - ουτοπικά σοσιαλιστικά συστήματα.(O Robert Owen νομίζω ότι ήταν ο πρώτος)

Θα μπορούσε να πει κανείς ότι και οι κοινότητες των Amish ,είναι και αυτές, κατά κάποιον τρόπο, σοσιαλιστικές κοινωνίες (είδατε που στην Αμερική δεν είναι όλοι ίδιοι…)

Έχουμε βεβαίως και στη Ελλάδα τα δικά μας κιμπουτζίμ-μωσαβίμ. Τα ονομάζουμε Ε.Α.Σ

Τα καλύτερα κολχόζ της Δυτικής Ασίας όμως τα έχει η αγγλοκρατούμενη (πολλά χρόνια μπροστά από εμάς σε ορισμένα θέματα - πολλά χρόνια πίσω σε άλλα… Για όλα φταίνε οι αγγλοι όμως! Δε χρειάζεται να τα ξαναλέμε…) Τσύπρος!


Και ο Αμερικανο-εβραίος (μα είναι σοβαρή καταγωγή αυτή;) ,
δεύτερος θεός των Ελλήνων aka Ναούμ Τσόμσκις,στον αναρχικό χώρο ανήκει (ίσως στον αντιεξουσιαστικό. Δεν είμαι σίγουρος)

Ανώνυμος είπε...

να πω τον πονο μου μιας και πιασαμε τι βρωμαει σαυτη τη χωρα?

ο πρωθυπουργος και οι μισοι βουλευτες, απο οικογενειοκρατια προερχονται,οποτε τιθεται και ζητημα δημοκρατιας, (και στην κυπρο)

οποτε... και λεφτα να εχω ,και καλη δουλεια να εχω, δεν μπορω να ανεχτω την δικτατορια της οικογενειοκρατιας και των γλυψακιδων.

δεν ειμαι κατα αυτων των φαινομενων. Ειναι ανθρωπινες αδυναμιες και πιθανον να υπαρχουν, σε μικροτερο ποσοστο, και σε αλλες χωρες, απλα εμεις το παρακαναμε σε τετοιο βαθμο που δεν νομιζω να υφισταται δημοκρατικη διαδικασια στις εκλογες (επιλεχτε μεταξυ εγγονου Παπανδρεου και εγγονου Καραμανλή) και στις αποφασεις.

Σε λιγο η τουρκια θα εκδημοκρατιστει και εμεις ακομα θα πληρωνουμε τον καθενα (εφορο, αστυνομικο, τροχονομο, ιατρο) για να μας "εξυπηρετησει"!

Δεν ξερω εαν υπαρχει τετοια χωρα στον κοσμο, οπου οι πολιτες νιωθουν ισοι σε ισχυ με τους κυβερνωντες, μαλλον οχι. ειναι θετικο παντως οτι στη σουηδια ,λεει, οι βουλευτες τριγυρνανε στο δρομο χωρις αμαξαρες και μπραβους. Ειρωνικο δεν ειναι? Η σουηδια ακομα τιμα τον βασιλικο θεσμο ενω εμεις φυσικα τον μαμαμε! (κανουμε και κατι καλο μεσα στην μαλακια μας)

καλη πρωτομαγιά, κοφτε και κανα λουλουδακι για την πορτα σας, ωραιο εθιμο, αυτα μας εμειναν μονο να χαιρομαστε, τα αλλα εγιναν lifestyle και μαραναν

flying smurf είπε...

Τους 4 μήνες κλείνει νομίζω το blog σήμερα...
Να το χαιρόμαστε...
Δε παίρνω όμως πίσω τις ευχές για το συγγραφέα του.

glenn είπε...

Η χώρα αυτή έχει τεράστιο παρελθόν, μηδέν παρόν και ΜΗΔΕΝ ΜΕΛΛΟΝ.

Τώρα σας φαίνεται λόγια. Όταν ξυπνήσετε από την παραμύθα και το χωνέψετε καλά, τότε θα εξεγερθείτε. Όχι επαρχία. Η επαρχία δεν μπορεί. Μόνο Αθήνα. Δεν θα αργήσει να γίνει.

Δυστυχώς όμως, το βρωμογραικοκράτος έχει δώσει δείγματα γραφής για το πως αντιμετωπίζει λαϊκές εξεγέρσεις. Ιδέ 1905 (για άλλους λόγους αλλά είναι ενδεικτικό). Ιδέ 1946. Ιδέ 1963. Ιδέ 1994. Τις πνίγει μες στο αίμα και κανένας τσιμουδιά. Στο μόνο που ελπίζω είναι οι διεθνείς παρατηρητές.

Και κάτι ακόμη. Αυτές τις μαλακίες περί "μην κοιτάς τι μπορεί να κάνει η πατρίδα σου για σένα αλλά τι μπορεί εσυ", τις ακούω βερεσέ. Γιατί πολύ απλά:

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ

Άρα τέτοιοι αφορισμοί στυλ Κένεντυ στο σκατοβρωμογραικοκράτος, κομμένοι.

Ecumene είπε...

Ειδα χθες στην νικοδημεια εκπομπη τον Τζανεττακο(αριστερος που εκανε το λαθος να διαλεξει τη δεξια και οχι το καλο Πασοκ,οπως αλλοι..)
Τι τραβηξε απ το Λαικιστη Καρατζαφ
και την "Κληρονομο" Φωφη..

bidibis είπε...

A common danger tends to concord. Communism is the exploitation of the strong by the weak. In Communism, inequality comes from placing mediocrity on a level with excellence.

An-Lu είπε...

«Οκτώ ώρες δουλειά, οκτώ ύπνο και οκτώ ό,τι θέλουμε!»). Ουτοπικό αίτημα στην εποχή που οι εργαζόμενοι δούλευαν δωδεκάωρα και δεκατετράωρα. Όλα αυτά, που τώρα θεωρούμε αυτονόητα, (ωράρια, άδειες, αργίες, ασφάλιση, αποζημίωση, σύνταξη) κάπου εκεί ξεκίνησαν.
Δυστυχώς, ακόμα και τα αυτονόητα, αμφισβητούνται καθημερινά. Το οκτώρο κοντεύει να ξαναγίνει 12ωρο (απλήρωτο), η ασφάλιση παραπαίει(αυτό που πληρώνεις δεν αντιστοιχεί σε αυτό που λαμβάνεις), όσο για τη σύνταξη, το θίξατε στο προηγούμενο ποστ...για τις αργίες και το δικαίωμα των δικαοπών ας μη μιλήσω καλύτερα, διότι επιστρέφουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας.

bidibis είπε...

Communism is inequality, but not as property is. Property is exploitation of the weak by the strong. Communism is exploitation of the strong by the weak.

Για μένα η ιδιοκτησία δεν είναι κλοπή ούτε συμφωνώ απόλυτα με το παραπάνω τσιτάτο. Θεωρώ όμως και τον κομμουνισμό μια μορφή εκμεταλλευσης...

Ανώνυμος είπε...

και πανω που λεγαμε με στομφο στο σχολειο οτι μονο το 55 υπηρξε μεταναστευτικο κυμα για το εξωτερικο, τώρα ψήνεται και το δευτερο (μεταναστευτικο κύμα)

ηδη υπαρχει εγχωριο μεταναστευτικο κυμα απο τις πολεις στα χωριά, "γυρισε στη φυση και ρουφαγε χασισι" ενα πραμα

αλλα μετα, οι παιδες των χωριατων, ξαναεπιστρεφουν στην πολη και φτου απ'την αρχή!

Ecumene είπε...

@castolidefkis ..τι εννοεις οτι στην Ελλαδα οσα και να εχουμε γκρινιαζουμε ενω στην Τσεχια και με τα λιγα παιρνουν μια χαρα...ΤΣΕΧΙΑ-ΕΛΛΑΣ 0-1
..ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΕΠΤΟ..ΤΟΥΣ ΛΥΠΗΘΗΚΑ..
ΧΑΣΜΑ ΜΕΓΑ....

Ανώνυμος είπε...

συμφωνω ,δεν ειμαστε φτωχοί, μιζεροι και γυφτοι ειμαστε,

οι αρχαιοι ημων προγονοι θα ειχαν ανατριχιασει εαν μαθαινανε τι σοι βοδια απογονους βγαλανε

ομως Glenn πιστευω οτι η ευθυνη μοιραζεται 50-50 στον πολιτη και την κυβερνηση

που κυβερνηση ισον νομοθεσια

που νομοθεσια ισον μαλακυνση (στην ελλαδα δεν εφαρμοζεται)

οποτε ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ, αλλα ενταξει, δεν θα προτεινα την μεταναστευση, και νομιζω οτι η μεταφορα της εξουσιας στα κεντρα καθε νομου (τοπικη αυτοδιοικηση) θα αναγκασει τον καθε βλαχο να βαλει νερο στο κρασι του και να φερθει σαν ανθρωπος, οχι να τρεχει στην Αθηνα καθε τρεις και λιγο για να το παιξει κυριος και να του φανε τα λεφτα συγγενεις και ξενοδοχεια

η μονη λυση ειναι αυτη, να μοιραστει η εξουσια σε ολη την ελλαδα και οι αναλογοι ποροι, στην αγγλια αυτο συμβαινει σε τετοιο βαθμο που οταν εμενα εκει νομιζα οτι ζω στο κρατος του YOrkshire και οχι στην Αγγλια! οτι γραφειοκρατικο εκανα ειχε σταμπα Yorkshire επανω και οι διαδικασιες ηταν πανευκολες, γνωρισα και αγγλους της περιοχης που δεν εχουν πατησει ποτε στο Λονδινο γιατι απλουστατα δεν χρειαζεται!

υπαρχει προβλημα νοοτροπιας και κέντρου, απο εκει ξεκινανε ολα τα προβληματα κατα τη γνωμη μου, νομιζω η γενια μου και η νεοτερη, λογικα, θα κανει κατι γι'αυτο, εαν δεν φαει καμια φολα πρωτα

glenn είπε...

Είπες ΝΔ: "Τι πόρους έχει η Φιλανδία; Η Ιρλανδία;"

Πόρους δεν έχουν. Παρ'όλα αυτά ανάπτυξη πέτυχαν. Ταυτόχρονα πέτυχαν να είναι και πρώτοι σε αυτοκτονίες και καρκίνους. Μιλώ βάσει πινάκων όχι κουκουρούκου.

Nikos Dimou είπε...

SCRUBY said...
"Η υπερβολή πιστεύω δεν βοηθάει την επιχειρηματολογία..."

Εχετε δίκιο - ήμουν υπερβολικός. Με είχε όμως εκνευρίσει η επιμονή του καθηγητή νέων τεχνολογιών να είναι εναντίον τους.

BadlyDrawnBoy said...
"Και ο δεύτερος θεός των Ελλήνων aka Ναούμ Τσόμσκις,στον αναρχικό χώρο ανήκει (ίσως στον αντιεξουσιαστικό".

Είναι libertarian - μία τοποθετηση που δεν την έχουμε εδώ - (ελευθεριακός; ή ελευθερόφρων;). Μείγμα φιλελευθερισμού και αναρχισμού.

Ανώνυμος είπε...

!

euharisto gia tin erminia tu libertarian, esto tin prosegisi, panta anarotiomun ti fruto ine auto:)

!

heinz είπε...

tzo2004 said...

" Όχι δεν είναι εκδίκηση το κίνητρό μου. Απλά δεν δέχομαι οτι κάποιος που ζούσε τόσα χρόνια με συνθήκες 10 φορές καλύτερες από τους "άλλους" έκανε την πάπια, και τώρα πολεμάει λυσσαλέα για να κρατήσει αυτά τα απαράδεκτα και προκλητικά προνόμια"

Αυτό είναι το κουμπί που πατάει η εξουσία. Γιατί να δουλεύουν παραπάνω?? Αν όλοι σε μια ορθολογική οικονομία, δούλευαν 6 ώρες την εβδομάδα, για τον "ανεπτυγμένο" κόσμο μιλάω, θα μπορούσαμε να παρέχουμε αφθονία καταναλωτικών αγαθών σε όλη την ανθρωπότητα (πρβλ. Paul Kennedy, "Προετοιμασία για τον 21ο αιώνα").
Το πρόβλημα δεν είναι ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι δουλεύουν λίγο. Είναι ότι - κι όσο δουλεύουν- τζάμπα πάει, δεν έχει νόημα. Είναι τόσο πολύ στρεβλωμένες οι κρατικές δομές, που δεν φαίνεται σωτηρία.

glenn είπε...

Το ουσιαστικό ζήτημα που τίθεται στο post είναι η ανεργία.

Οι αιτίες της ανεργίας στη Δύση είναι λίγες. Η πιο σημαντική: το κόστος παραγωγής.

Όσο υφίσταται παιδική εργασία στην Ινδία και στην Κίνα, συνθήκες σκλαβιάς, χαμηλές προσδοκίες ζωής, η ανεργία στη Δύση θα παραμένει υψηλή.

Οι επιχειρηματίες είναι κοπάδι ζώων που ψάχνει την άφθονη τροφή. Τσάμπα φαί έχει αυτή τη στιγμή η Ινδία και η Κίνα.

Όσο οι προσδοκίες ζωής σε Ινδία και Κίνα παραμένουν χαμηλές, οι επιχειρηματίες θα κατευθύνουν τα κεφάλαια εκεί.

Οι ΗΠΑ το έχουν κάνει 30 χρόνια πριν την Ευρώπη, και το έχουν νοιώσει στο πετσί τους.

Οι ΗΠΑ δείχνουν το μέλλον. Μας περιμένουν πολύ χειρότερα. Βιλπέν και λοιποί θα δείχνουν ευχάριστη ανάμνηση. Έρχονται μεγάλα αγγούρια.

Προετοιμαστείτε για μεγαλύτερη ανεργία, περισσότερους μετανάστες, μεγαλύτερη φτώχεια, περισσότερα μεταλλαγμένα (το θέμα τίθεται απλά στην ανιχνευσιμότητα, θα τα τρώμε όλοι αφού οι αγρότες μας κοστίζουν περισσότερο απ' τους Κινέζους-Ινδούς).

Λύσεις για να διατηρηθεί το πολυτραγουδισμένο γουέϊ οφ λάϊφ της Δύσης:

Α) Επέμβαση στα εσωτερικά Ινδίας Κίνας. Βzzzzzz! wrong answer! Δοκιμάστηκε ήδη. Απέτυχε.

Β) Μαζική πυρηνική επίθεση σε Ινδία και Κίνα. Βzzzzzz! wrong answer! Δε θα αφήσουν οι επενδυτές που χρηματοδοτούν το Δυτικό πολιτικό σύστημα.

Γ) Free meal σε Δύση. Gling Glong! Right Answer!
Θα μείνεις σ' αυτό το ερείπιο μαζί με άλλους δέκα. Θα τρως τσάμπα μεσημέρι βράδυ. Αλλά να ξέρεις που και που θα πειραματιζόμαστε με το φαί σου. Έτσι, για να υπάρχει το σωστό trade-off με αυτούς που υποφέρουν στις ουρές του ταμείου ανεργίας, σε σχέση με σένα που τόχεις πάρει απόφαση.

Money talks and bullshit walks!

glenn είπε...

- Παίρνεις ένα κινέζο.

- Του μαθαίνεις τα γουϊντοουζ

- Τον βάζεις 16 ώρες τη μέρα μπροστά σε ένα μόνιτορ

- Τον ταϊζεις μια χούφτα ρύζι.

- Σου λέει ευχαριστώ.

ΕΣΥ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ;

glenn είπε...

Γιατί ξεσκίζονται όλοι στις e-υπηρεσίες; Μα για την ανέξοδη μεταφορά τους σε χώρες χαμηλού κόστους. Και ήδη τέτοια μεταφορά συμβαίνει προς Ινδία μεριά.

Η κατάσταση στη Δύση είναι παρόμοια με αυτή της Ρώμης όταν τέλειωσαν οι κατακτήσεις, δηλαδή στο τέλος της Ρώμης των υπάρχων. Όχλος που ψοφούσε για άρτο και θέαμα. Τα προϊόντα έφταναν πάνφτηνα από Αίγυπτο και Μεσοποταμία και υψηλή ανεργία την μάστιζε. Κόμματα, συμμορίες, κολλητοί συγκλητικοί. Οι Γράκχοι πεθάνανε.

Αν δεν εκλείψουν τα αίτια, δηλαδή αν δεν εκδυτικιστούν οι Ινδοί-Κινέζοι, λύση εκτός της Γ δεν υπάρχει. Μέχρι τώρα βλέπω ότι η Δύση Κινεζοποιείται.

glenn είπε...

Να δω πότε θα ιδρυθεί μια σχολή που θα διδάσκει πως να γίνεις πλούσιος. Αλλά ξέχασα. Τα πανεπιστήμια πρέπει να δίνουν παιδεία, κατάρτιση και σύνδεση με την παραγωγή :)))

Get rich or die trying
-Ατάκα απ' το inside man

libertarian είπε...

"Είναι libertarian"

left libertarian

heinz είπε...

Σε κάποια φάση, βρέθηκα υπάλληλος στο Δημόσιο.
Γνώσεις έιχα, ανάγκες υπήρχαν για τις γνώσεις μου.
Καθόμουν.
Ξανακαθόμουν.
Υπέβαλλα πρόταση να μου ανατεθεί μια δουλειά (μηχανοργάνωσης).
Είπαν "μπράβο καλή ιδέα".
Περίμενα. Δεν λάμβαναν απόφαση.
Έλαβαν απόφαση μετά δίμηνο. Πήρα την απόφαση, πήγα να ξεκινήσω. Με διώξαν "ουστ, θα μας χαλάσεις το μαγαζί, υπάρχει εταιρεία που τα κάνει αυτά".
Ξαναπήγα πίσω, είπα "δώστε μου πολιτικέ μου προϊστάμενε νέα εντολή".
Μου την έδωσε, ξαναπήγα, με ξαναδιώξαν.
Ξαναπάω στον πολιτικό: "Θα τους μαζέψεις??".
- "Δίκιο έχεις, αλλά δε γίνεται, τι ψάχνεις τώρα..."
Ξανακαθόμουν.
Ξανακαθόμουν.
Έπινα φραπέ, έπαθα έλκος.
Αγόρασα ένα φορητό, να δουλεύω (άλλα πράγματα) στο έμμισθο καθησιό μου. Περνάει ένας κοπρίτης, με βλέπει:
- Δε το κατάλαβα αυτό, εμένα η υπηρεσία δε μου δίνει φορητό, εσένα γιατί σούδωσε?
- Γιατί εσύ μαλάκας, κι εγώ έξυπνος, του λέω. Κόκκαλο ο βλάξ. Πάει και ζητάει φορητό. Του δώσανε!!!
Εν τω μεταξύ ξανακαθόμουν.
Βρήκα μια άλλη δουλειά, με αρκετά λιγότερα λεφτά. Παραιτήθηκα κι έφυγα. Στερήθηκα τα λεφτά, και μπήκα σε ανασφάλεια, αλλά δεν το μετάνιωσα ποτέ.
Έξι χρόνια μετά, εκλέχτηκα μόνιμος στην νέα μου δουλειά.

Αυτά περί Ελλάδας.

sokianos είπε...

Kalobolemenoi olon ton kommaton enotheitai. Kai oso exakolouthoun na mas pliponoun oi tis EU -oraia. Na omos pou zorizontai kai avtoi: apo Koreates, Kinezous, Iapones ...
Oloi avtoi antagonistes einai...kai ta avtokinita, kai tis CAM, kai ta DVD tous ta agorazoume...i antisrtofi metrisi teleiose to 1990.
Apla, merikoi Politikantides mas douleuoun agria.
i Epanastasi xreiazetai ortho logo.
I agree
ND
THINK ON!!

heinz είπε...

efhmeros said...

"Η ιστορία έχει δείξει μέχρι τώρα ότι η ανισότητα είναι η βάση της εξέλιξη"

Τίποτε τέτοιο δεν έχει δείξει η Ιστορία. Αυτό που έχει δείξει είναι ότι η διαφοροποίηση (λειτουργική, δομική), είναι η βάση της εξέλιξης.

Ανώνυμος είπε...

πραγματι οι Κινεζοι ειναι εκνευριστικα χαρουμενοι οτι και να συμβει, δεν παθαινουν τιποτα, σε αντιθεση με τους Ρωσους που ειναι μονιμως σκυθρωποί (και δεν ενοοω λογω κρύου) και τους ελληνες που που γελανε μονο οταν ακουσουν τη λεξη Μαλάκας (???????????)

Nikos Dimou είπε...

glenn said...
Είπες ΝΔ: "Τι πόρους έχει η Φιλανδία; Η Ιρλανδία;"
Πόρους δεν έχουν. Παρ'όλα αυτά ανάπτυξη πέτυχαν. Ταυτόχρονα πέτυχαν να είναι και πρώτοι σε αυτοκτονίες και καρκίνους. Μιλώ βάσει πινάκων όχι κουκουρούκου.

Και η Δανία; Και η Σλοβενία; Ίσως οι αυτοκτονίες να έχουν σχέση με την ανάπτυξη (δύσκολο να αποδειχθεί) αλλά οι καρκίνοι;

Γενικά σήμερα σε βλέπω να δαιμονολογείς με άκρατη απαισιοδοξία.

Η απάντηση στην φθηνή εργασία της Ασίας είναι η μόρφωση και η εξειδίκευση. Πάντα κάποιο θα πρέπει να κάνουν τις δύσκολες και τεχνολογικά απαιτητικές δουλειές. Είναι στο R&D - έρευνα! Αύτά κάνουν οι Σκανδιναυοί & Ιρλανδοί και δεν φοβούνται τον Κινέζο.

heinz είπε...

@NΔ

"Η απάντηση στην φθηνή εργασία της Ασίας είναι η μόρφωση και η εξειδίκευση."

H απάντηση πάντως των υπευθύνων του Υπ. Παιδείας, είναι ότι Ελλάδα αρκεί να ασχοληθεί με τις εφαρμογές των ερευνητικών εργασιών που γίνονται αλλού. Απάντηση και των δυο μεγάλων κομμάτων.

bidibis είπε...

Κοιτάξτε τη απάντησε ο Φιλόσοφος της Φτώχειας στη πρόσκληση ου Καρλ Μαρξ.

…Let us seek together, if you wish, the laws of society, the manner in which these laws are realized, the process by which we shall succeed in discovering them; but, for God’s sake, after having demolished all the a priori dogmatisms, do not let us in our turn dream of indoctrinating the people; do not let us fall into the contradiction of your compatriot Martin Luther, who, having overthrown Catholic theology, at once set about, with excommunication and anathema, the foundation of a Protestant theology. For the last three centuries Germany has been mainly occupied in undoing Luther’s shoddy work; do not let us leave humanity with a similar mess to clear up as a result of our efforts. I applaud with all my heart your thought of bringing all opinions to light; let us carry on a good and loyal polemic; let us give the world an example of learned and far-sighted tolerance, but let us not, merely because we are at the head of a movement, make ourselves the leaders of a new intolerance, let us not pose as the apostles of a new religion, even if it be the religion of logic, the religion of reason. Let us gather together and encourage all protests, let us brand all exclusiveness, all mysticism; let us never regard a question as exhausted, and when we have used our last argument, let us begin again, if need be, with eloquence and irony. On that condition, I will gladly enter your association. Otherwise — no!...
Η ανταπάντηση του Καρόλου ήταν The Poverty of Philosophy


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Ο Κομμουνισμός δεν είναι μια απλή ιδεολογία, αλλά μια κληρονομική ασθένεια, με κύρια συμπτώματα (η σειρά είναι τυχαία) την έλλειψη χιούμορ, την αδιαλλαξία, τον εγωισμό, τη μονολιθικότητα, το φετιχισμό, το μανιχαϊσμό, κτλ – στην ελλάδα το Θουκυδίδισμό, το τηλεοπτικό κάπνισμα, την αλλέργία στις λέξεις που αρχίζουν από Α… και τελειώνουν σε …μερική κ.α.

Αν δείτε ότι τα παιδιά σας παρουσιάζουν κάποιο από τα παραπάνω συμπτώματα, πιθανότατα, πίσω από την πλάτη σας, γράφτηκε στην ΚΝΕ
Αν έχει κρεμάσει στο δωμάτιο του αφίσες της Παπαρήγα και του Κολοζώφ, τότε… ούτε τα ευχέλαια του Αρχιεπισκοπίξ σας σώζουνε!

ΥΓ Ένας άντρας που δεν είναι κάτι σαν σοσιαλιστής πρίν τα σαράντα του δεν έχει καρδιά. Κάποιος που παραμένει σοσιαλιστής μετά τα σαράντα του δεν έχει μυαλό
WENDELL LEWIS WILLKIE

Zoros είπε...

Κάποιες σκέψεις μου για την αγορά εργασίας στην Ελλάδα:

1. Η μεγαλύτερη μας πληγή ως χώρα είναι ο δημόσιος τομέας. Ξέρετε ότι το 48% των συνολικών εσόδων του κράτους (ΦΠΑ, φορολογίες κλπ) πηγαίνουν σε μισθούς δημοσίων υπαλλήλων? Και φυσικά ας μην μιλήσουμε για τις υπηρεσίες που τελικά παίρνουμε... Μου έκανε εντύπωση αυτό που γινόταν προεκλογικά με τους συμβασιούχους. Από πρωθυπουργό που θέλει να με κάνει Ιρλανδία (Καραμανλής) θα περίμενα να πει: «οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι ήδη υπεράριθμοι και για αυτό το λόγο δεν θα μονιμοποιηθεί κανένας συμβασιούχος!»

2. Είναι απαραίτητο να αναπτύξουμε την επιχειρηματικότητα μας. Μελαγχολώ όταν βλέπω να δίνουν κατά χιλιάδες στον ΑΣΕΠ και να μένουν ανεκμετάλλευτα κονδύλια για νέες επιχειρήσεις. Φυσικά για να γίνει αυτό, θα πρέπει να κοπούν τα άδικα προνόμια των δημοσίων υπαλλήλων: μονιμότητα, επιδόματα, άδειες εγκυμοσύνης που διαρκούν 1,5 χρόνο κλπ.

3. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ρεαλιστικό είναι μόνο ένα μοντέλο οικονομίας: ο καπιταλισμός. Ο κουμουνισμός έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα (ανάλογο με το δημόσιο σε εμάς): δεν σου δίνει κίνητρα να γίνεις παραγωγικός. Για αυτό ακριβώς το λόγο κανένα κουμουνιστικό καθεστώς στο παρελθόν δεν κατάφερε να κάνει τους πολίτες του να ευημερούν. Αυτό δεν μπορεί να είναι σύμπτωση ή κανείς τους να μην κατάλαβε σωστά τον Μαρξ!

4. Η απόλυτη ελευθερία της οικονομίας (χωρίς κρατικό παρεμβατισμό) δεν γίνεται σε αυτή τη φάση να λειτουργήσει στην Ελλάδα. Σε όλες τις χώρες που την εφαρμόζουν (ΗΠΑ, Ολλανδία, Βρετανία, Ιρλανδία) λειτουργεί πολύ καλά για χρόνια ο ανταγωνισμός. Πως κ. Μητσοτάκη οραματιζόσουν ιδιωτικοποίηση του ΟΤΕ από το ’92, τη στιγμή που ακόμα και σήμερα είναι πρακτικά μονοπώλιο? Φτιάξε μου 5 ΟΤΕ και μετά να το συζητήσουμε. Αυτή η έλλειψη σωστού ανταγωνισμού πιστεύω ότι σύντομα θα καλυφθεί από την ευρωπαϊκή ενοποίηση της οικονομίας (αν και απέχουμε ακόμα πολύ από τις ΗΠΑ σε αυτό).

5. Σχετικά με το ασφαλιστικό τα πράγματα είναι σχετικά απλά (φυσικά δεν υπολογίζω το πολιτικό κόστος όποιου αποφασίσει να τα εφαρμόσει!). Τα ασφαλιστικά ταμεία πρέπει να είναι αυτάρκη από τις εισφορές των ασφαλισμένων. Όσο ο μ.ο. ηλικίας των Ελλήνων ανεβαίνει και υπάρχει υπογεννητικότητα θα πρέπει να βγαίνουμε στη σύνταξη σε μεγαλύτερη ηλικία. Μην μου πείτε ότι ο οικοδεσπότης μας δεν θα μπορούσε κάλλιστα να βρίσκεται στην αγορά εργασίας! Επίσης θα πρέπει να αναπτυχθούν και τα ιδιωτικά ασφαλιστικά προγράμματα όπου θα μπορεί ο ασφαλισμένος να έχει ευελιξία πχ στα χρόνια ασφάλισης, αλλά και να μπορεί να ζητήσει από το ταμείο του ανά πάσα στιγμή μειωμένη και πρόωρη σύνταξη (όπως γίνεται και στην ιδιωτική ασφάλιση).

sokianos είπε...

7000 IΝΔΟΥΣ ΠΡΟΣΕΛΑΒΕ Η Μicrosoft (ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Steve Balmer, 30.4.06 in Germany...)
ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ
ΚΑΙ ΦΤΗΝΟΙ
ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ 600 ΕΚ ΑΓΟΡΑ...
στην Ελλαδα για Ακροπολη...
στην Τουρκια για ...ιστορια
και ντολμαδες

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
bidibis είπε...

@ glenΠροετοιμαστείτε για μεγαλύτερη ανεργία, περισσότερους μετανάστες, μεγαλύτερη φτώχεια, περισσότερα μεταλλαγμένα (το θέμα τίθεται απλά στην ανιχνευσιμότητα, θα τα τρώμε όλοι αφού οι αγρότες μας κοστίζουν περισσότερο απ' τους Κινέζους-Ινδούς).


ΜΠΡΡΡ ούτε ο αρχιεπισκοπίξ κάνει τόσο μελανές προφητείς

Για τα μεταλλαγμενα θα σου μιλήσει ο Νίκος – god- Δήμου

Nikos Dimou είπε...

sokianos said...
7000 IΝΔΟΥΣ ΠΡΟΣΕΛΑΒΕ Η Μicrosoft (ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Steve Balmer, 30.4.06 in Germany...)

Ινδούς είχε ανέκαθεν η Microsoft - αν ανοίξετε το Easter Egg (που δείχνει τα ονόματα των δημιουργών του προγραμματος) σε Office 97 ή Windows 98 - τα μισά ονόματα των προγραμματιστών είναι Ινδικά. Ξέρω ότι από το 95 έστελνε επιτροπές προσλήψεων στην Ινδία γιατί είχε δεξαμενές ταλέντων.

Φτηνοί δεν ήταν - έπαιρναν τα ίδια λεφτά με τους άλλους στο Redmont.

Ανώνυμος είπε...

εμενα κατι τετοιες ειδησεις δεν με σοκάρουν, φυσικο ειναι ο εργοδοτης να ψαξει φτηνη εργασια, το μονο που εχω να παρατηρησω ειναι οτι ηδη Ινδοι, Κινεζοι, και διαφοροι "τριτοι κοσμοι" μας την βγαινουν μπροστα σε θεματα τεχνολογιας (εμας τους ελληνες εννοω)

Οχι επειδη ειναι πλουσιοι, οχι επειδη εχουν πορους, ουτε καν επειδη ειναι εξυπνοι, απλά δεν ειναι μιζεροι και απατεώνες οσο εμεις.

Οσον αφορα τη διασυνδεση παιδειας και εργασιας, ποια διασυνδεση, υπαρχουν πτυχιουχοι του ΤΕι συντηρησης αρχαιοτητων (με σπουδες 8 χρονια ο καθενας γιατι αυτος ειναι ο μεσος ορος αποφοιτησης) και οταν ερθει η ωρα να προσλαβει το κρατος ζηταει 35 συντηρητες ΙΕΚ και 5 ΤΕΙ !

Επισης, τα μοναστηρια, ζητανε σονι και καλα παπα ή εστω άντρα συντηρητη, κοπελα συντηρητρια τους ξινιζει αγριως...... και ας εχει διπλα χρονια σπουδων απο τον παπα ο οποιος εμαθε συντηρηση 6 μηνες ειδικευση μετα το πτυχιο Θεολογιας.

συμπερασμα? βγαλτε ενα ιεκ, τμημα πληροφορικης, και καθαριστε, εκτος και αν δεν εχετε οικονομικα αγχη να σας βαραινουν, οποτε πατε στο εξωτερικο να φορτωθητε μερικα μαστερς και να μας το παιξετε μετα καθηγηταρες στα αει και τει.

resident είπε...

Θα συμφωνήσω με τον Μπερτραντ Ρασσελ στο «ΟΚΝΗΡΙΑΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ» : “ο δρόμος προς την ευτυχία και την ευημερία βρίσκεται στον οργανωμένο περιορισμό της εργασίας”.
Για τις αυτοκτονίες στην Φιλανδία πιστεύω ,χωρίς να είμαι καθόλου σίγουρος ότι έχουν να κάνουν με το επίπεδο της πνευματικής καλλιέργειας και ευαισθησίας του κάθε λαού.Οσο πιο ψηλά είναι αυτοί οι δυο δείκτες τόσο αυξάνονται οι αυτοκτονίες.
Ισως παίζει ρόλο και το κλίμα.

Ανώνυμος είπε...

εφημερε, να υποθεσω τοτε οτι ειμαστε διαφωτισμενη κοινωνια (επιτελους)

αμοιβουμε τους Αλβανους τοσο οσο και τους Ελληνες και περισσοτερο μας ζητουν στα χωραφια απ'οτι εμαθα απο εγκυρη πηγη λογω "ειδικευσης". Δεν μπορεις εσυ κυρα μου να θες αλβανο εργατη που εχει ειδικευθει στο μαζεμα σταφυλιων στην τιμη που θα παρεις τον Ελληνα ανειδικευτο.

Οποτε και εμεις πεφωτισμενοι ειμεθα.

carder είπε...

αnula said...
εμενα κατι τετοιες ειδησεις δεν με σοκάρουν, φυσικο ειναι ο εργοδοτης να ψαξει φτηνη εργασια, το μονο που εχω να παρατηρησω ειναι οτι ηδη Ινδοι, Κινεζοι, και διαφοροι "τριτοι κοσμοι" μας την βγαινουν μπροστα σε θεματα τεχνολογιας (εμας τους ελληνες εννοω)


έχει μία πολύ καλή γελοιογραφία ο "πιτσιρίκος" στο post του της Παρασκευής

bidibis είπε...

Under capitalism, man exploits man. Under communism, it's just the opposite.
-John Kenneth Galbraith


Communism is like Prohibition (Ποταπαγόρευση), it's a good idea but it won't work"
–Will Rogers


"For us in Russia communism is a dead dog. For many people in the West, it is still a living lion."
"I have spent all my life under a Communist regime, and I will tell you that a society without any objective legal scale is a terrible one indeed. But a society with no other scale but the legal one is not quite worthy of man either."
"In our country, the lie has become not just a moral category but a pillar of the State."
–Alexander Solzhenitsyn

@Andy Dufrense zappatista

"Communism doesn't work because people like to own stuff."
–Frank Zappa

J. είπε...

Κάτω η παγκοσμιοποίηση, κάτω η ευέλικτη εργασία, κάτω οι φτηνοεργάτες από Κίνα, Μαλαισία, Ινδία. Μια που το θυμήθηκα: Τώρα το καλοκαίρι που θα λείπω συχνά για φραπέδες, ζητείται Ινδός να αναλάβει το blog μου part-time.
10 ευρώ την ημέρα, θα του φτιάχνω και φραπέ.

Και ένα σοβαρό σχόλιο: Το πρώτο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης και συνταξιοδότησης, το καθιέρωσε ο αντιδραστικός, στρατοκράτης και ιμπεριαλιστής Μπίσμαρκ γύρω στα 1870...

MainMenu είπε...

BadlyDrawnBoy τι στο καλό πράκτωρ είστε;)))))

Κι αν είστε τελείωσε αγαππητέ ο ψυχρός πόλεμος, αλλάξτε κασσέτα ή μάλλον μπ3.

Βέβαια έχετε δίκιο ο κομμουνισμός έχει πολλά ποδάρια και η συστηματική πάταξη του είναι έργο ευθύνης για κάθε εμπνευσμένο δημοκράτη.

Θέλετε να οργανώσουμε μια ομάδα κομμουνιστοφάγων; -

καταλαβαίνετε τώρα βέβαια γιατί ο αγαπητός Ανδριανόπουλος καθόταν πλάι, πλάι, στον αγαπητό Καρατζαφέρη στη βουλή...μη μου πείτε για την Κανέλλη, σας προλαβαίνω...ο Στάλιν παλαιόθεν την έβρισκε με τους εθνικόφρονες...

mickey είπε...

Καλημέρα σας!

Αν και είπα να τιμήσω την ημέρα, δε μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να γράψω κάτι ;)

Πολύ "συντηρητικούς" και "ετικετολάγνους" σας βρίσκω. Μην τρέφετε αυταπάτες. Με ορθολογική οργάνωση (που λέει κι ο Heinz), Κινέζοι και Ινδοί φτάνουν και περισσεύουν για να παράγουν ή να μεταποιήσουν όλα τα απαιτούμενα αγαθά του Πλανήτη (και παραπάνω ίσως), ακόμα κι αν δουλεύουν λιγότερες ώρες. Το R&D μπορεί να μας σώσει για λίγα ακόμα χρόνια, αλλά κι εκείνοι δεν τρώνε ...κουτόχορτο, θα μας φτάσουν και θα μας ξεπεράσουν. Κι αν όχι σήμερα, αύριο ή μεθαύριο. Ζήτημα χρόνου είναι. Αντί λοιπόν, όπως βλέπω να γίνεται στα περισσότερα σχόλια, να αναμασάμε τα κλισέ του παρελθόντος (που ουδεμία σχέση έχουν με τη σημερινή πραγματικότητα) και να ζητάμε δικαιώματα που κανείς δε θα μας δώσει (αν και οι λαϊκίζοντες πολιτικοί μας ενδέχεται να μας τα υποσχεθούν, ως συνήθως), ας δούμε πρακτικά τι μπορούμε να κάνουμε.

Θα τολμούσα να προτείνω μάλιστα, όλοι όσοι διαμαρτύρονται για τα "στραβά της εργασίας" εδώ μέσα να βάλουμε ότι φράγκα έχει ο καθένας (κι εγώ μαζί σας) και να φτιάξουμε μια εταιρεία, με ορθολογική οργάνωση, με τα "τεχνολογικά" και τα R&D της και φυσικά τα μεγαλεπήβολα σχέδιά μας. Να πάρουμε κι ένα δάνειο, να πάρουμε και τα ρίσκα μας, να δουλέψουμε έξυπνα και όχι εξοντωτικά και να εφαρμόσουμε τις ιδέες μας στην πράξη, επενδύοντας στις γνώσεις και τις ικανότητες μας (ή και άλλων, που θα προσλάβουμε με αξιοπρεπείς μισθούς και συνθήκες εργασίας, σαν αυτές που θίγουμε εδώ). Και φυσικά να εναλλασσόμαστε στη διοίκηση, να μοιράζουμε τα όποια κέρδη σε όλους τους εργαζόμενους, αλλά και να τοποθετούμε κάποιο μέρος σε νέες επενδύσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, χωρίς να πλουτίζει προκλητικά κανείς μας. Θα ήσασταν διατεθειμένοι να το κάνετε;

Λυπάμαι, αλλά πρέπει να το πάρουμε απόφαση πως δεν υπάρχει πλέον "δικαίωμα στην εργασία" (πιστεύω πως και η μονιμότητα στο Δημόσιο θα καταργηθεί σύντομα). Και δε μας σώζει ούτε ο Μαρξ ούτε ο Μπακούνιν ούτε το Κράτος - ούτε και τα πτυχία μας φυσικά. Ή θα προσαρμοστούμε στη σημερινή πραγματικότητα και θα την αξιοποιήσουμε δεόντως ή θα μας προσπεράσει αδιάφορα και θα πάει γι' άλλα. As simple as that!

Υ.Γ. Δεν υπάρχουν μόνο προβλήματα σήμερα, υπάρχουν και ευκαιρίες - αρκεί να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά για να τις δούμε ;)

maika είπε...

@mickey

.. αν χρειστείτε και πωλητή για επαρχία.. έρχομαι .. έχω και σπέσιαλ αυτοκίνητο...

φιλικά

Ecumene είπε...


KINHΜΑ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ...ειχε γι αυτο αφιερωμα το μηνιαιο Economist της Καθημερινης(τελευταιο Σαββατο καθε μηνα)..η Επιχειρηματικοτητα διδασκεται!

ecoChris είπε...

Ψυχραιμία.

Όλη αυτή η οικονομία και ο τρόπος ζωής πατάει στον αέρα.

Είναι ένα μοντέλλο οργάνωσης της κοινωνίας χρεωκοπημένο, μη βιώσιμο,μη αειφόρο που δεν έχει παραπάνω από 2-3 δεκαετίες ζωής ακόμα.

Για παράδειγμα, πάρα πολλά σημερινά επαγγέλματα είναι παρασιτικά γιατι απλούστατα κατασπαταλούν τους φυσικούς πόρους του πλανήτη.Εξάλλου σήμερα το 1 δις ανθρώπων φτάνει για να παράγει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες και για τα 6,5 δις της ανθρωπότητας.

Διαβάστε online( http://www.ied.info/books/www/ )το βιβλίο του Dr. J.W. Smith
World's Wasted Wealth και θα καταλάβετε.

Επίσης το ΑΕΠ είναι ένας πλασματικός δείκτης της "οικονομίας" που βλέπει τα πάντα ως ανάπτυξη αδιαφορώντας για το περιβαλλοντικό κόστος ή οποιαδήποτε άλλη αρνητικη συνέπεια στην κοινωνία.

Οπότε όταν θα μας τελειώσει το τρέχον σύστημα μας βλέπω να κάνουμε παρέα στους Amish.

Δεν θάταν κι’άσχημα.(Οι Amish έχουν πολύ καλύτερη υγεία από τον μέσο αμερικανό.)

Ecumene είπε...

@ND..Με αφορμη τη χθεσινη εκπομπη,να κανουμε και ενα αναλογο ποστο για τις νεες τεχνολογιες!!Oσοι ατεχνολογητοι προσελθετε!!!

mickey είπε...

Thanks maika,

Το πρόβλημα είναι πως μεγαλώνουμε με τη νοοτροπία πως θα πάμε σχολείο, θα μάθουμε χρήσιμα(;) πράγματα, θα περάσουμε στο πανεπιστήμιο, κάποιοι μπορεί να κάνουν και μεταπτυχιακά και διδακτορικά και μετά οι εταιρείες θα σκοτώνονται ποια θα μας πρωτοπροσλάβει, εμάς που τα ξέρουμε όλα και είμαστε το άλας της γης!

Και δώστου στα νιάτα μας κηρύγματα για "κοινωνική αδικία", "δικαίωμα στην εργασία" και άλλα πολλά. Και μετά πάμε στην εταιρεία που μας δίνει 600 ευρώ κι ας έχουμε δυο μεταπτυχιακά και παραπονιόμαστε για τον "αμόρφωτο" Ροναλντίνιο που τσεπώνει του κόσμου τα μύρια ή τη "δικιά μας" Βίσση που καθαρίζει 30 χιλιάρικα τη βραδιά (εμείς οι ίδιοι φυσικά πάμε και τους τα σκάμε).

Όσο πιο νωρίς πάρουμε χαμπάρι πώς παίζεται το παιχνίδι (φέρνεις χρήμα - παίρνεις χρήμα) και κοιτάξουμε να το παίξουμε κι εμείς τόσο καλύτερα και για μας, αλλά και για τον κόσμο ολόκληρο (ναι, και τους "αδικημένους" και "παρίες").

Κανένα αφεντικό δε μας χρωστάει χάρη και αν γινόμασταν αφεντικά, θα το διαπιστώναμε ακόμα καλύτερα. Και αν είμαστε δυσαρεστημένοι από τη δουλειά μας, ενδεχομένως μπορούμε να ψάξουμε για κάτι καλύτερο (κατανοώ φυσικά πως για κάποιους είναι ιδιαίτερα δύσκολο και το σέβομαι απόλυτα). Τόσα λεφτά δίνονται για επιχειρηματικότητα και μένουν στα αζήτητα. Τόσες επιδοτήσεις για νέες τεχνολογίες κι εμείς παίρνουμε PC για να παίζουμε πασιέντζα (μαζί με το φραπεδάκι μας).

mickey είπε...

(συνεχίζω)

Και φυσικά, το μεγάλο παραμύθι με τις "ώρες εργασίας" και την ανάλογη αμοιβή. Μα γιατί να δουλέψω παραπάνω και να γίνω πιο παραγωγικός (είτε στο Δημόσιο είτε στον Ιδιωτικό Τομέα), αφού θα πάρω τα ίδια με τον άλλο που είναι ...σκράπας και κάνει μια δουλειά 5 ωρών σε μια βδομάδα; Αν και όχι όλες, πολλές εργασίες μπορούν να πληρώνονται με τη μονάδα έργου και όχι με τις ώρες απασχόλησης.

Θα μπορούσαμε πολλοί να εργαζόμαστε και από το σπίτι μας, ευέλικτα και ωραία και όχι τρώγοντας κάθε μέρα στη μάπα δυο ώρες στην κίνηση με σμπαραλιασμένα νεύρα - πώς να δουλέψει κανείς και να είναι παραγωγικός μετά; Χώρια που θα είχαμε απίστευτες οικονομίες ως κράτος και η αποκέντρωση θα γινόταν πραγματικότητα - ποιος τρελός θα ζούσε στο φρενοκομείο του Λεκανοπεδίου, όταν θα μπορούσε να κάνει την ίδια δουλειά από οπουδήποτε αλλού;

Ξέρω, δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνατότητες ούτε γεννήθηκαν ή μεγάλωσαν στις ίδιες συνθήκες. Το αποδέχομαι. Αλλά κι ο Ωνάσης, ένα φτωχόπαιδο ήταν χωρίς στον ήλιο μοίρα. Τόλμησε, προσπάθησε και πέτυχε - και αρκετοί ακόμα. Οι πιτσιρικάδες του Google, αντί να διαμαρτύρονται για οκτάωρα, κάθισαν και σκέφτηκαν, έστρωσαν τον κ*λο τους και έφτιαξαν κάτι που πίστεψαν ότι ο κόσμος το χρειάζεται και θα πιάσει.

Φυσικά, πολλοί περισσότεροι προσπάθησαν και απέτυχαν, αλλά αυτό σημαίνει ελεύθερη αγορά. Ίσως δεν είναι τέλεια, αλλά "κάπως" δουλεύει. Όλα τ' άλλα είναι θεωρητικά γυμνάσματα (και όποτε εφαρμόστηκαν απέτυχαν παταγωδώς). Πιστεύω ότι και το υπάρχον καπιταλιστικό σύστημα θα ξεπεραστεί (ή έστω θα μετασχηματιστεί), αλλά είναι η σημερινή "πραγματικότητα".

Και στο κάτω κάτω της γραφής, για μας τους Γραικούς, υπάρχει και το Δημόσιο. Όποιος θέλει σιγουριά, ας στρωθεί στο διάβασμα και ας δώσει ΑΣΕΠ. Μόνο μη θέλει και Porsche Cayenne από πάνω, έτσι;

Υ.Γ. Sorry για τα σεντόνια, αλλά δε μπορούσα να τα περιορίσω. Άλλωστε έκανα απεργία μέχρι προ ολίγου :))

Stormrider είπε...

γειά χαρά σε όλους κ χρόνια πολλά.

κύριε Δ, σας είδα χτες στις Ιδέες του Τζανετάκου. Η εκπομπή τόσο σε θεματολογία κ προσέγγιση των πραγμάτων όσο και σε γλώσσα/πολιτισμό ήταν από άλλο πλανήτη.

όσο για την Πρωτομαγιά, όπως και κάθε γιορτή, προσφέρεται για την εκμετάλλευση της από κάθε λογής ιδεολογία κ παράταξη. πάντως χαίρομαι που ξεκαθαρίστηκαν κάποια πράγματα.

el-bard είπε...

Αυτές τις μέρες φιλοξενώ τρεις Ολλανδούς καθηγητές λυκείου (που θα πει ...κάποιου επιπέδου μόρφωσης, τέλος πάντων). Σας πληροφορώ ότι κανείς τους δεν είχε ιδέα για την Εργατική Πρωτομαγιά. Όταν τους είπα ότι η Πρωτομαγιά δεν είναι αργία αλλά απεργία, δεν καταλάβαιναν. Νόμιζαν ότι τους κορόιδευα. Άνοιγαν σαν χάνοι το στόμα τους και πληροφορούνταν για απεργία στο Σικάγο, για σκοτωμούς και τέτοια. Αυτοί, μου είπαν, ότι γνώριζαν πως η γιορτή της Πρωτομαγιάς έχει σχέση ε την άνοιξη και τα λουλούδια. Μάλιστα, προσπάθησαν να τη συνδέσουν (ως πολιτική γιορτή) με τη δική τους της 30ής Απριλίου, στην οποία γιορτάζουν τα γενέθλια της βασίλισσάς τους.

bidibis είπε...

@ mainmenu

δεν είμαι κομμουνιστοφάγος - στο σχολείο ζωγράφιζα σφυροδρέπανα με σπρέι

Τα σχόλια μου είναι μια αντίδραση προς την κομμουνιστολαγνία των-ακόμη και των δεξιών- ελλήνων.

Ο ψυχρός πόλεμος όταν τελείωνε εμείς δε το πήραμε χαμπάρι γιατί βλέπαμε στην μονοπωλιακη τι βι ειδικά δικαστήρια.

για να καταλάβεις κ΄λύτερα τι εννοώ σου παραθέτω το εξής:

The trouble with Communism is the Communists, just as the trouble with Christianity is the Christians""–Henry Louis Mencken

Nikos Dimou είπε...

Εργοτελίτισσα said...
@ND..Με αφορμη τη χθεσινη εκπομπη,να κανουμε και ενα αναλογο ποστο για τις νεες τεχνολογιες!!Oσοι ατεχνολογητοι προσελθετε!!!

Έχουμε κάνει τέτοια ποστ - εσείς οι "νεοσύλλεκτοι" πηγαίνετε και καμία βόλτα στο αρχείο! Με το σημερινό συμπληρώσαμε τα 100. (Μετράει ο Mickey). Εχουμε θίξει τόσα θέματα που αρχίζει ο φόβος της επανάληψης...

mickey είπε...

Ο Μαρξισμός-Κομμουνισμός ενδεχομένως θα μπορούσε να πετύχει, σε ένα περιβάλλον υψηλής τεχνολογίας, με χρήση της πληροφορικής σε όλα τα στάδια παραγωγής, διανομής και κατανάλωσης αγαθών, καθώς και παροχής και χρήσης υπηρεσιών και ένα ενιαίο παγκόσμιο δίκτυο επικοινωνιών.

Λειτουργώντας με άμεση ηλεκτρονική δημοκρατία και αποκεντρωμένες αρμοδιότητες, ηθικούς και ενεργούς πολίτες, ανεπτυγμένο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και δικαιοσύνης και πλήρη πολιτική και οικονομική αυτάρκεια (αν φυσικά εφαρμοστεί σε ένα παγκόσμιο κράτος δεν τίθεται το τελευταίο ζήτημα).

Διαφορετικά, θα τον φάει η διαφθορά, η γραφειοκρατία και η αναποτελεσματικότητα - όπως και έγινε, άλλωστε!

Βρείτε μου τώρα ένα κράτος ή άλλη κοινωνική/οικονομική μονάδα που να πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις και τότε βλέπουμε. Πιστεύω πάντως πως θα μπορούσε να λειτουργήσει στα πλαίσια μιας κοινότητας (ή κοινοβίου), αν φυσικά παραβλέψουμε την "αυτάρκεια". Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει φυσικά να παράγουμε και κάτι χρήσιμο για τους "απ' όξω" και να διατηρούμε μη αρνητικό ισοζύγιο, ενώ θα πρέπει και να αποδεχθούμε τους νόμους του Κράτους που θα μας "φιλοξενεί" - κι ας μη συμφωνούμε με αυτούς.

Πάντως έχουν προταθεί και λύσεις που βασίζονται σε τεράστιες πλωτές πολιτείες (π.χ. Freedom), που θα πλέουν σε διεθνή ύδατα και δε θα ανήκουν σε κανένα κράτος - με εξωφρενικό κόστος φυσικά. Όσοι πιστοί, προσέλθετε ;)

bidibis είπε...

@ harry έχεις αρχίσει να Κακαουνακίζεις – θα ήθελα να γίνεις ο παλιός χάρρυ που έγραφε πιο πολλά και πιο συχνα.


@ mickey house

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι μιλάνε για «δικαίωμα στην εργασία» και κανένας για δικαίωμα στη μη εργασία!

Επειδή είσαι ποντικός σου προτείνω να ακούσεις το grey album του Danger Mouse, ένα χαρμάνι του white album του Λένον και του black album του Jay-Z

@Deepest Blue

Η αυτοκτονία νομίζω πως σχετίζεται περισσότερο με την κουλτουρα του κάθε λαού παρά με τις κοινωνικό-οικονομικές συνθήκες και τον κλίμα. Π.χ Ιαπωνία και χαρακίρι

Ωραίο θέμα για ποστ, θεέ!

@τσιφτετελίτισα

Άλλαξε όνομα και φωτο, γιατί με προκαλείς. Αν είσαι γυναίκα και όχι κανας μουστακαλής κρητίκαρος πρέπει να βρεις ένα θηλυκότερο nick π.χ. λέγκω, λέγκω Μαρτινέγκω

@ ecochris said Δεν θάταν κι’άσχημα.(Οι Amish έχουν πολύ καλύτερη υγεία από τον μέσο αμερικανό.)

Μη χέσω! Το μικρό σπίτι στο λιβάδι τέλειωσε εδώ και χρόνια – ο πνευματικά ανώτερος (sic) από εμάς αμερικάνος τώρα βλέπει friends, sopranos, simpsons, southpark kai desperate housewives (ωραία η eva longoria, ε?)

Και στην Ελλάδα έχουμε πολλούς amish αλλα τους ονομάζουμαι αλλιώς: Κομμουνορθόδοξους



Τελος, σας διατάζω να μπείτε τωρα αμέσως στο i-tunes και να κατεβάσετε το CRAZY-Gnarls Barkley
Είναι ντροπή να γίνεται χαμός με αυτό το τραγούδι σε όλη την ευρώπη και στη γραικία να μην το γνωρίζουν παρά ελάχιστοι.

Γιώργος Γούναρης είπε...

Ζητώ συγνώμη αλλά θα αναφερθώ λίγο στο χθεσινό περί ορθολογισμού post πιστεύοντας ότι θα συμβάλλω κάπως και στην διαλεκτική του σημερινού.
Κάθε θεωρία για να είναι επιστημονική -αλλά αυτό επεκτείνεται παντού- πρέπει να είναι εύκολα διαψεύσιμη έλεγε ο Popper. Προέτρεπε δε τους επιστήμονες αλλά και τους διανοητές να μη πασχίζουν να αποδείξουν την ισχύ της θεωρίας τους αλλά να την διαψεύσουν! Και αυτή θα ισχύει υπο μόνιμη αίρεση μέχρι την διάψευσή της.
Είναι μία ανάποδη σκέψη που κρατά ζωντανό το νου και ανοίγει το παράθυρο της ζωής σε ό,τι είναι καινούριο.
Θα πρότεινα κι εγώ να διώξουμε τα κλισέ και τις προκατασκευασμένες, έτοιμες, "κεκτημένες" λύσεις αναζητώντας την διάψευση σε όλους τους τομείς και φυσικά και στον κατ εξοχήν μαστιζόμενο από στερεότυπα τομέα των εργασιακών σχέσεων, των εργατικών δικαιωμάτων, και της διελκυστίνδας των "κοινωνικών εταίρων" σε ξένο αχυρώνα.

MainMenu είπε...

BadlyDrawnBoy σωστά απάντησες γιατί αναρωτιόμουνα σύμφωνα με προηγούμενο σχόλιο σου...

είτε δεν έχεις καρδιά
είτε είσαι άνω των σαράντα

τώρα εμπέδωσα:)))

Χαρυ με το μαλακο...όπως έλεγε και ένας συνάδελφος σε ένα εστιατόριο...

'Και τι θα πει φυσιολογικό γλυκό μου;'

maika είπε...

@ΝΔ
..παντως ο οικοδεσπότης της χτεσινής εκπομπής είχε το ύφος που έχει κάποιος που τον τσιμπάνε για να ξυπνήσει...

πολλές φορές δε ,μου έδινε την εντύπωση του ανθρώπου που δεν καταλαβαίνει τί του λένε...

Έχω άδικο??

Nikos Dimou είπε...

Ακολούθησα τη ...συμβουλή μου και πήγα μία βόλτα στο αρχείο του blog. Τρελάθηκα! Τόσα ποστ, τόσα θέματα, τόσες φωτογραφίες! Και φυσικά εκατοντάδες σχόλια σε κάθε θέμα.

Για την τεχνολογία - το πρώτο που έκανα ήταν στις 9.1.06 "Και με τα κεριά βλέπαμε...".

cyrus είπε...

@zoros:Δεν πρόκειται για "μονιμοποίηση των συμβασιούχων" -- πρόκειται για μετατροπή των συμβάσεών τους από έργου σε αορίστου χρόνου. Η διαφορά είναι τεράστια.

Επίσης, καλό θα ήταν να δείτε και τα πράγματα από την άλλη πλευρά: Αυτοί οι άνθρωποι κάνουν την ίδια ακριβώς δουλειά με τους μόνιμους, πληρώνονται λιγότερο, δεν παίρνουν επιδόματα, δεν παίρνουν δώρα, και οι όποιες άδειές τους είναι άνευ αποδοχών. Τι το δίκαιο βρίσκετε σ' αυτό;

basik-ly είπε...

badlydrawnboy said...
"Επειδή είσαι ποντικός σου προτείνω να ακούσεις το grey album του Danger Mouse, ένα χαρμάνι του white album του Λένον και του black album του Jay-Z"

To White Album είναι των Beatles, όχι του Lennon μόνο!!

MainMenu είπε...

Χαρυ σου χρωστάω ένα απίθανο γέλιο...:))))))))))

να 'σαι καλά φίλε...σε καλό να μας βγει που λένε. και μόνο ότι θυμήθηκες το σπορτ μπίλυ έφτανε:)))

(τέλος με τα σχόλια κι εγώ, τα επένδυσα στους πιο εύστροφους μάγκες της παρέας, Χαρυ και Κακώς(τραβηγμένο?)(σχεδιασμένο?)Αγόρι

Nikos Dimou είπε...

trelo senario said...
Προτείνω ένα post για τρελά σενάρια. Για πραγματικές προσωπικές ιστορίες έρωτα, θανάτου κτλ. που δεν θα μπορούσε να τις φανταστεί κανείς...

Θα πήξουμε στην μυθομανία, την υπερβολή και την τερατολογία. Έχουμε κάνει ανάλογα ποστ για το ...ψέμα

resident είπε...

@ Deepest Blue...
οκ. Eίπα "δεν είμαι καθόλου σίγουρος" .Για να το λες με τέτοιο στόμφο σίγουρα θα το χεις ψάξει. Από τη μεριά μου έχω την εντύπωση ότι οι αυτοκτονικοί τύποι είναι στην πλειοψηφία τους ευαίσθητοι και καλλιεργημένοι πάνω από το μέσο όρο.

glenn είπε...

Κάψτε τα όλα. Φωτιά και μαχαίρι. Μπάνιο με βιτριόλι στους εργατοπατέρες. Φόλα στα κοπρόσκυλα των ΜΑΤ. Να ριχτούν πυρηνικά στη βρωμογραικία. Αυτός ο χάρτης, ναι αυτό το φράκταλ με το εξόγκωμα στον Έβρο τα τρια μαστάρια στη Χαλκιδική και τα τρία πόδια στην Πελοππόνησο, να γίνει μια τρύπα που να μπορούν Αλβανοί και Σκοπιανοί σκύβοντας στα σύνορά τους να βλέπουν τα νησιά του Πάσχα.

kkai-Lee είπε...

BadlyDrawnBoy 2.45 μ.μ.


«Ένας άντρας που δεν είναι κάτι σαν σοσιαλιστής πριν τα σαράντα του δεν έχει καρδιά. Κάποιος που παραμένει σοσιαλιστής μετά τα σαράντα του δεν έχει μυαλό»

WENDELL LEWIS WILLKIE (ποιος είναι αυτός?)

Είναι αλήθεια ότι ο καπιταλισμός χρειάζεται κάποια χρονάκια για να επιτύχει πλήρη πώρωση συνειδήσεων. ( καλά τα πάει ).

Το μήνυμα που σου υποβάλλει σου γίνεται πλέον βίωμα και τότε σε κάποια -άντα ή –ήντα, τελικά συμφωνείς και συ, όπως όλοι ή οι περισσότεροι. ( Ποιος είπε τη λέξη «συμβιβασμός» ) και τότε αρχίζεις και τρως λες και δεν θα προλάβεις.

Τρώς απ' όλα ( αφού έτσι πρέπει ).Τρώς ακόμα και
( αυτά που δικαιούνται ) τα παιδιά σου.

Κατά τα άλλα ο "ελεύθερος" καπιταλισμός που αποδειγμένα γεννά αυτές τις τάσεις, στηρίζεται και υποστηρίζεται θεμιτά και αθέμιτα και βρικολακιάζει, με εμάς πρόθυμους αιμοδότες.

Θα μου πείτε ( ακούεται συχνά αυτή η ερώτηση )"και ( εσύ ο έξυπνος ) τι καλύτερο προτείνεις" ?

Προτείνω ( ποιος είναι ο πιο έξυπνος ? ) να συλλάβουμε τα μηνύματα των καιρών.

Να δούμε πίσω από το προπέτασμα ομίχλης.

Να δούμε λίγο πιο μπροστά και τότε ( αν διαθέτουμε την αληθινά ελεύθερη σκέψη, για να δούμε ) ίσως να ερμηνεύσουμε το μήνυμα της Πρωτομαγιάς ( και όχι μόνο της Πρωτομαγιάς ) χωρίς προκατάληψη, στη σωστή του διάσταση και χωρίς ( εκ του ασφαλούς ) ειρωνεία, αλλά με τον αναγκαίο σεβασμό.

Σημ: Είμαι πάνω από 40 χρονών,( κάτι σαν σοσιαλιστής ) και πιστεύω ότι διαθέτω μυαλό. ( Με τα "καλά" του καπιταλισμού μάλλον η καρδιά μου βρίσκεται σε κίνδυνο).

heinz είπε...

@πνιγμένο_παιδί_ενταύθα

Tι 'θελα και σ' άκουσα!!!! Από text καλά τα πας αλλά από μουσικό γούστο, με πήρες στο λαιμό σου πνιγμένε!!!!

bidibis είπε...

@kkai-Lee

Wendell Lewis Willkie

resident είπε...

Αν θέλετε τραγούδι για την πρωτομαγιά ακούστε το the workers του hector zazou.

bidibis είπε...

sorry heinz σε χρωστάω 0.99 €. ή μήπως το κατέβασες παράνομα;

Nikos Dimou είπε...

Jacobo said...
@The resident
Δύο παραδείγματα:
Σοπενχάουερ\Καρυωτάκης

ΩΠ! Ο Σόπενχάουερ δεν αυτοκτόνησε!

Zoros είπε...

@cyrusgeo
"Επίσης, καλό θα ήταν να δείτε και τα πράγματα από την άλλη πλευρά: Αυτοί οι άνθρωποι κάνουν την ίδια ακριβώς δουλειά με τους μόνιμους, πληρώνονται λιγότερο, δεν παίρνουν επιδόματα, δεν παίρνουν δώρα, και οι όποιες άδειές τους είναι άνευ αποδοχών. Τι το δίκαιο βρίσκετε σ' αυτό;"

Δεν βρίσκω τίποτα το δίκαιο! Μάλλον δεν με κατάλαβες, αφού δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους συμβασιούχους.
Το πρόβλημά μου είναι ότι σε υπηρεσίες που το μόνιμο προσωπικό είναι ήδη υπεράριθμο και κυριολεκτικά ξύνονται, δεν δικαιολογώ να προσληφθούν και άλλοι υπάλληλοι υπό οποιοδήποτε καθεστώς. Πόσο μάλλον από πρωθυπουργό που κατά τα λεγόμενά του οραματίζεται την Ιρλανδία με τον συρρικνωμένο δημόσιο τομέα.
Καλύτερα να τους δίνω τους μισθούς τους σε επίδομα (ώστε οι μόνιμοι να αναγκαστούν(?) να γίνουν πιο παραγωγικοί και να συνηθίσουν να δουλεύουν) μέχρι να βρούμε κάποιο τρόπο να τους απορροφήσει η αγορά εργασίας.

heinz είπε...

Όχι, αλλά ο Πουλαντζάς...

kkai-Lee είπε...

BadlyDrawnBoy

Ευχαριστώ. Με την πρώτη ευκαιρία θα το μελετήσω.

bidibis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
bidibis είπε...

Όποτε ακούω για Deschamps, Godwin, Bakunin, Kropotkin και Natchaiev το εγκεφαλικό μου πικάπ αυτόματα παίζει όμορφες και γλυκές μελωδίες από το 100 Club (φεστιβάλ 20 Σεπτεμβρίου 1976)


Όποτε ακούω για Στάλιν, Τσάβες, Αλέκα, Γαρουφαλιά και Μαΐλη το εγκεφαλικό μου πικάπ αυτόματα παίζει άσχημες και βάρβαρες μελωδίες από σκυλάδικο της Καρδίτσας: μπουζουκοκλαρίνα, τσαρούχια και εμβατήρια


"Anarchy In The U.K."

Right! Now ha ha ha...

I am an antichrist
I am an anarchist
Don't know what I want
But I know how to get it
I wanna destroy the passerby

'Cause I wanna be Anarchy
Now don't worry


Χρόνια πολλά και στους Εγγλέζους – έχουν Bank Holiday today!


SOS Άλλο είναι ο Εγγλέζος κι άλλο είναι ο εΓλέζος (οι τουρκοκύπριοι είναι έλληνες αλλά δεν το ξέρουν)

Aphrodite είπε...

@maiosone,

(Λαμέ, μποά, lipgloss)

(Βαθειά ανάσα):

"Happ-y bi(r)thdayeeee to youuuuuu,
Happ-y bi(r)thdayeeee to youuuuuu,
Happ-y bi(r)thdayeeee
Missste(r) P(rrr)esi-den-T!

Happ-y bi(r)thdayeeee toοοοο youuuuuu!!!"

(τελευταία εκπνοή, σβηστή...)

bidibis είπε...

@ jacobo

δεν τα λεω εγώ για τους κύπριους ο Μανώλης εΓλέζος από το φιλώτι της νάξου το είχε πει

για τα εθνολογικά θέματα συμβουλεύομαι μόνο το harry

Aphrodite είπε...

@glenn, 11;54,
"...Τέτοια επαίτιος (ναι με "αι") εδώ θα είχε νόημα μόνο σαν μέρα αφιερωμένη στο μπουγιέλωμα της βουλής και των βορείων προαστίων."

Αν υποψιαστώ ότι είσαι αγόρι... Δυτικών προαστείων, θα τρελλάθώ! (τραγούδα μου λίγο το "Gucci φόρεμα" - Μαζώ, ακόμη και σε κοουκουρούκου φάση, να δω αν είσαι...)
(-Χ

@zoros, 2:49,
"...Είναι απαραίτητο να αναπτύξουμε την επιχειρηματικότητα μας.... Φυσικά για να γίνει αυτό, θα πρέπει να κοπούν τα άδικα προνόμια των δημοσίων υπαλλήλων: μονιμότητα, επιδόματα, άδειες εγκυμοσύνης που διαρκούν 1,5 χρόνο κλπ."

Σε όλα μαζί σου, εκτός από τις άδειες μητρότητας. Πίστεψέ με, έχουμε που έχουμε υπογεννητικότητα, έχουμε που έχουμε όλο και πιο τζαζ γιαγιάδες που ΔΕΝ έχουν όρεξη να μας μεγαλώνουν τα παιδιά, ανεβαίνει που ανεβαίνει η ταρίφα για baby-sitters, με το που τα πας στον παιδικό σταθμό μουρλένεσαι στις ιώσεις, κολλάνε ανά εβδομάδα περίπου ό,τι διανοείται ανθρώπινος νους, και να δουλεύεις για να τα δίνεις μαύρα και να λιώνεις στην κούραση, όχι άλλο παιδί, ούτε αυτό που έχεις δεν θέλεις!

Εχω φίλη με 3 παιδιά, και για να τα κάνει, παράτησε καρριέρες & μπήκε στο δημόσιο, και παρ'όλες τις άδειες, έχει λαλήσει! Και να σου πω κάτι? Ευχαρίστως να την πληρώνω για να κάνει κι άλλο, κι εκείνη και όποιαν άλλη θέλει να αναθρέψει σωστά τα παιδιά της!

Γιατί είπαμε, πάνω απ'όλα τα παιδιά μας, μη μεγαλώσουν με τι-βι και ξένα εντελώς χέρια...

Nikos Dimou είπε...

ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Θέλει κανείς έναν τρυφερό γατούλη, άσπρο-κόκκινο, 4-5 μηνών, πολύ χαδιάρη και παιχνιδιάρη; Μας τον πέταξαν στον κήπο του Ψυχικού. Οι μέσα γάτοι (5) δεν τον θέλουν και οι έξω (4) τον δέρνουν. Πρέπει να μεγάλωσε με παιδάκι - τόσο ήμερο γατί δεν έχω ξαναδεί.

Όποιος ενδιαφέρεται (σοβαρά και υπεύθυνα) ας μου στείλει email.

Aphrodite είπε...

@trelo senario,

Οχι εγώ, η πρώτη διδάξασα...
:-)

Ecumene είπε...

@BadlyDrawnBoy..ενω γνωριζεις πολλα πραγματα,εχεις την αλαζονεια των οπαδων του Αρη!..Πως θα κανεις εθνος που λες;;..περισσοτερη ανεκτικοτητα..
ο Martinengo ηταν εκ Δυσεως Βενετος μηχανικος..εκει στον προμαχωνα,κειτεται και ο Νικος που εγραψε το ταξιδι στη Ρουσία..

glenn είπε...

Είπες Αφρω: "Αν υποψιαστώ ότι είσαι αγόρι... Δυτικών προαστίων..."

Άνω Χαλάνδρι.

bidibis είπε...

Αφροδίτη της Τήνου είπε «Πίστεψέ με, έχουμε που έχουμε υπογεννητικότητα…»


Στην ελλάδα συμβαίνει το εξής παράδοξο: Στις στατιστικές εμφανιζόμαστε ως ο πιο σεξουλιάρικος λαός (Sex machines), αλλά στη χρήση του χαπιού και των condom-in-ass είμαστε τελευταίοι.

Ενδεχομένως να άλλαξε η μέθοδος αναπαραγωγής και να μην το πήραμε χαμπάρι…

Προσωπικά πιστεύω ότι φταίει το ότι απομακρυνόμαστε από τη θρησκεία. Παλιά οι παπάδες κάνανε 10 και 12 παιδιά ενώ τώρα πάσχουμε από λειψηκληρία. Αφήστε που αυξήθηκαν και οι κίναιδοι

Ecumene είπε...

@ND..εξαντλουνται τα θεματα της Τεχνολογιας,ολο και θα μας συναρπαζουν
ταυτοχρονα με το να μας φοβιζουν...
κατι ακουσα στην εκπομπη για Ψηφιακο Χαρτι..τελος βιβλιων...

bidibis είπε...

ΝΔ εκτός από γάτα, μήπως σου περισσεύει και καμια Kate Moss?

Ecumene είπε...

ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΙΞ::Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ
,,,ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΩΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΘΕ,,,,,
ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!!!+..

bidibis είπε...

συγγνώμη για τα πολλά σχόλια που έκανα σήμερα, but today i'm on fire

Aπο μεθααύριο και εως το μουντιαλ θα είμαι πιο αραιος στις επισκέψεις μου

"Anarchy is the true state of all things. Monarchy, democracy, communism, all useless forms to control the human mind. But a mind cannot be restrained. It has no boundaries. It has its will. Anarchy is the true state of things..." -Alex Battig

Aphrodite είπε...

@trelo senario, 9:04,
(καν'το τουλάχιστον "trello scenario", μας βγαίνουν τα ματάκια...)

"Ναι σιγά που δεν μπορούσε η Monroe να προφέρει το ρο... μπλα-μπλα-μπλα..."

Αν ακούσεις προσεκτικά το τραγούδι όπως το ειπε εκείνη τη βραδιά, θα καταλάβεις ότι ήταν αρκούντως high & ακούγονταν ελαφρώς blurred η άρθρωσή της. Ετσι ή αλλιώς, το "ρο" της το τράβαγε αναλόγως με το πόσο νάζι ήθελε να δείξει (στήσε αυτί σε π.χ. αμερικάνες που θέλουν ν'ακουστούν πιο σοφιστικέ και μιμούνται το οξφορδιανό "άηχο" "ρο", ή αγγλίδες όταν θέλουν να ακουστούν -λέμε τώρα- πιο προσγειωμένες, πιο φιλικές που μιλάνε με "βλάχικο" και παχύ "ρο".)

Δεν σας δουλεύω ποτέ, διότι δεν έχω την πολυτέλεια να θυμάμαι τι ψέμματα ή ανακρίβειες λέω. Δεν άφησα ποτέ να εννοηθεί ότι είμαι όμορφη σαν εκείνη ή ότι προφέρω ΚΑΙ το "ρο", ξεκόλλα...

Για τον εορτάζοντα ήταν έτσι ή αλλιώς, αντί να αναλώνεσαι έτσι, πήγαινε να ευχηθείς στο παιδί!

@glenn, 9:10,
"Άνω Χαλάνδρι."

Δηλαδή το βουτυρόπαιδο με τη BMW του μπα-μπά-του -μπα-μπαάαααα και 2 τεύχη-δώρο, επαναστατική συνείδηση & Πάπυρος-Λαρούς-Μπριτάνικα πρώτο τευχίδιο ?

(και φάλτσος...)

Πολύ το βαρύναμε σήμερα, κάποιο συνταρακτικό πρωτομαγιάτικο?

Ανώνυμος είπε...

gia tin kipro (sorry gia ta greeklish, ehi problima to pc)

oi elines pu irthan edo pro xilietion ine akoma edo, i kultura tis kiprou den ine ilithiodos "kathari" elliniki giati akrivos auto ine pou den thelane oi arxaioi ellines

apo tin proti stigmi omogenopoihthikan me tus ntopius (assirious)

den ihane ratsistika koblex (esi ise turkos kai ego ellinaras) kai se oli tin metepeita istoria tis i kipros panta itan perissotero mia polipolitismiki kinotita para ena ilithio "katharo" eliniko kratos

omos, i elliniki glossa (kai sinepos kultura) epikratise stis alles, akoma kai oi turkikiprioi, thelun panta na mathainoun ellinika gia na sinenoumaste, den mathenume emis turkika, kai pali auto ine epiteuma ton arxaion progonon, emis imaste ilithioi (san ellines)

Ανώνυμος είπε...

hm, opos to perimena, otan bradiazi, vgenun ta trollers!!!

Dead Disney είπε...

Βρίζεις Αμερικανούς
μα γουστάρεις Καντάφι Σαντάμ
Βρίζεις Τούρκους
μα γουστάρεις μπριάμ
Βρίζεις Εβραίους
μα γουστάρεις κοκα-κολα φτηνα χέρια και Ταλιμπάν.

Ανώνυμος είπε...

telika to siberasma pu vgike simera ine oti MONO EMEIS GIORTAZUME TIN ERGATIKI PROTOMAGIA?!

Aphrodite είπε...

@mad script, 10:32,

Much better!
(ξέρεις, βαδίζουμε on thin ice εδώ, λίγο ακόμη και θ'αρχίσουν τα παράπονα από τον Sam - τον Muppet Show eagle- και τους ομοίους του...)

@μαθητούδι, 10:27

Για να μην τυφλωθείτε!
:-)

Ανώνυμος είπε...

tulahiston mono emeis tin giortazume stis 1 tu MAH

Anoixi Romantismos kai Agonas?

Aphrodite είπε...

@badlydrawnboy,

Τα πορτραίτα που βάζεις είναι άπαιχτα- και γενικώς το να τα αλλάζεις αναλόγως!
:-)

Ανώνυμος είπε...

koita ama ine na milame gia tin kipro kai tis proeleuseis ton "kipriofonon kiprion" (!) na pame allu giati edo to thema ine i ergatiki protomagia, i ergasia, i paideia, kai i anergia, kathos kai merika alla psiloasxeta alla endiaferonta themata, eno i kipros den kolai puthena

oti ipa to ipa epidi kapoioi apokalesan tus elinokiprious "turkokiprious", stazontas farmaki kai fthono gia enan lao pou akoma milaei tin elliniki (mazi kai oi turkokiprioi pu zun stin eleutheri perioxi, tin elliniki milane), mi sas po kalitera kai apo tus "elines"

tora tha mu pis, arketoi ipan tus ellines "albanus" opote *eprepe* na pao paso, alla me enoxlun tetoia veviasmenoi kai halaroi haraktirismoi, akoma kai se ena blog. Den xeris ean i lexi "albanos" kai "turkos" xrisimopoieitai me irona i f8oneri prodiathesi.

sorry gia ta greeklish

Ανώνυμος είπε...

Den xeris ean i lexi "albanos" kai "turkos" xrisimopoieitai me irona i f8oneri prodiathesi.

kai stis dio periptoseis pantos ratsismo apopnei gia amfoterous laous ,albanus kai turkus

laoi ine, oxi eglimaties

glenn είπε...

@Αφροδίτη:

Λολίτες σαν κι εσένα τις έχω ένα παρά!

Να χαρώ εγώ profiler! But don't quit your day job.

Και πού'σαι! Δυνάμωσε και την άλλη τη φτερούγα αλλιώς θα συνεχίσεις να φέρνεις σβούρες γύρω απ' το ΝΔ.

Zoros είπε...

@aphrodite
“Σε όλα μαζί σου, εκτός από τις άδειες μητρότητας.”

Υπάρχουν 2 θέματα:
1. Είναι άδικο στον ιδιωτικό τομέα η άδεια εγκυμοσύνης να είναι 4 μήνες και στο δημόσιο να μπορεί να φτάσει 1,5 χρόνο. Με αυτό τον τρόπο γίνεται κατάφορη αδικία έναντι των υπαλλήλων του ιδιωτικού τομέα. Και μην ξεχνάμε: τον 1,5 χρόνο άδειας του δημοσίου υπαλλήλου τον πληρώνει η μητέρα του ιδιωτικού, που με τα βίας τα βγάζει πέρα. Θα μου πεις ας γίνει και των ιδιωτικών 1,5 χρόνος. Τότε προκύπτει το πρόβλημα 2:

2. Πολύ δύσκολα εργοδότες θα προσλαμβάνουν γυναίκες σε απαιτητικές θέσεις. Κακά τα ψέματα είναι πολύ δύσκολο να αφήσεις μια θέση καριέρας και να γυρίσεις μετά από 1,5 χρόνο χωρίς να έχεις πρόβλημα προσαρμογής ή να έχεις μείνει πίσω από τις εξελίξεις. Επίσης είναι πολύ δύσκολο και για τον εργοδότη να χάσει ένα στέλεχος για τόσο μεγάλο διάστημα και να πρέπει να το αναπληρώσει προσωρινά.

Σαν λύση βλέπω αυτό που γίνεται στις σκανδιναβικές χώρες: πολύ οργανωμένοι βρεφονηπιακοί σταθμοί που επιδοτούνται από το κράτος.

Ανώνυμος είπε...

ti enois "epalithevetai" ?

pos? den katalava

glenn είπε...

@zoros: Αμάν κι εσύ ρε zoros, πού πήγες και την έθιξες; Στη μητρότητά της; Αφού ...

Nikos Dimou είπε...

Είδα μία ωραία κυπριακή ταινία (σε κόπια εργασίας).

Αγαπώ πολύ την Κυπριακή διάλεκτο - και σίγουρα θυμίζει αρχαία ελληνικά.

Καληνύχτα.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

ΘΕΛΕΙ ΦΛΑΟΥΝΟΠΙΤΤΑ ΚΑΝΕΙΣ?

μην τρομαξετε, μοναχα τυροπιτα με δυοσμο και σταφιδες ειναι.....

πολυπολιτισμικη και η κυπριακη τυροπιτα φιλοι μου

kkai-Lee είπε...

Καληνύκτα τζιαι που μας N.Δ.

Τζιαι άιστον Χάρη να λαλεί ότι του κατεβεί μεσ στην κκελλέ.

Aphrodite είπε...

@glenn,

Δέξου και τη συμβουλή μιας μάνας:

Κάνε μήνυση στον ψυχίατρό σου, σε κλέβει κανονικά!

Αρχαίος είπε...

Harry
σου ξέφυγε αυτό που είπε η anula
"οι αρχαιοι ημων προγονοι θα ειχαν ανατριχιασει εαν μαθαινανε τι σοι βοδια απογονους βγαλανε"
για βάλε τάξη σε παρακαλώ !!!!

Χρόνια πολλά πάντως στο site και ελπίζω σε λιγότερη μονομέρεια. Harry δεν έχεις βαρεθεί να χαρακτηρίζεις τους άλλους, μπορείς κάλιστα να χαρακτηρίζεις τον ευατό σου σα γραικό ή ότι άλλο θέλεις αλλά όχι και όποιον θέλει να αυτοχαρακτηρίζεται Έλληνας. Έχεις ακούσει για την αρχή του αυτοπροσδιορισμού που δέχεται και ο ΟΗΕ;

bidibis είπε...

εξω οι κύπριοι μπουζουκο-τραγουδιστές από τη γραικία

Μας παίρνουν τις δουλειές και τα νυχτοκάματα...

σορυ αλλά δεν τα πάω πολυ καλα με το concept κυπρος

@ αφρουλα κατι μου λέει (εχω άσφαλτο ένστικτο) είσαι πολύ ομορφη. ποτε θα δούμε και τη δική σου φάτσα η μάλλον το κορμί στο μπλογκ;

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 239   Νεότερο› Νεότερο»