Τρίτη, Ιανουαρίου 24, 2006

sextus for sex



Η φωτογραφία δείχνει το πρώτο σώμα που αγάπησα (σώμα - όχι άνθρωπο). Την έβγαλα ένα χειμωνιάτικο πρωί, αυγή, χαράματα, στο φοιτητικό μου δωμάτιο. Μόναχο 1955. Τo όνομά της, Margot.

Πενήντα χρόνια μετά, στους "Δρόμους" έγραφα: Δεν γίνεται να αποσιωπήσω αυτό που ήταν πάντα το πιο σημαντικό στην ζωή μου – με μεγάλη απόσταση από ο,τιδήποτε άλλο. Κανείς δεν μπορεί να με καταλάβει αν δεν ξέρει ότι για μένα το «πρώτο κινούν» ήταν το πάθος και η ερωτική έλξη.

Ας γίνω λίγο πιο συγκεκριμένος: όταν μιλάω για έρωτα εννοώ το σεξ. Τα συναισθήματα τα γνωρίζω σαν εποικοδόμημα. Στην βάση υπάρχουν οι αισθήσεις – και (για να παραφράσω το παλιό λατινικό) τίποτα δεν είναι στο νου που δεν ήταν πριν στις αισθήσεις.

Μα, η αγάπη, η συντροφικότητα, η φιλία; Υπέροχα και σημαντικά συναισθήματα, τα ζω τώρα κάθε μέρα σε μία σχέση όπου είμαι παιδί και πατέρας, σύντροφος και συνένοχος, φίλος και παρέα. Αλλά όλα αυτά μπορεί να συνυπάρχουν με αυτό που ονομάζω έρωτα – μπορεί και όχι. Δεν διαφοροποιούν την ύπαρξή του – εκτός κι αν την αποδυναμώνουν.

Αν προσπαθούσα να εκφράσω με φιλοσοφικούς όρους την βιοθεωρία μου θα την ονόμαζα αισθησιαρχία. Γιατί τα δύο πράγματα που με κινητοποιούσαν, ο έρωτας και η τέχνη, ήταν και τα δύο αισθησιακής προέλευσης. Βέβαια, μετά τις αισθήσεις δραστηριοποιούσαν και όλες τις άλλες ψυχικές και νοητικές λειτουργίες. Αλλά από την αίσθηση ξεκινούσαν και σε αυτήν κατέληγαν.


Εδώ και 15 χρόνια, το δικτυακό μου ID είναι sextus. Προς τιμήν του Sextus Empiricus (Σέξτος Εμπειρικός, σκεπτικός φιλόσοφος) που ήταν ο πρωταγωνιστής της διδακτορικής μου διατριβής. (Στα ελληνικά κυκλοφόρησε με τον τίτλο: "Το Απόλυτο και το Τάβλι"). Ο σκεπτικισμός μου έχει πολύ να κάνει με τον αισθησιασμό - όσο περισσότερο δυσπιστείς στις ιδέες, τόσο οξύνεις τις αισθήσεις.

Και πιστεύω πως δεν είναι τυχαίο πως μέσα στο όνομα Sextus (που τότε σήμαινε "έκτος") υπάρχει η λέξη sex.

531 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   201 – 400 από 531   Νεότερο›   Νεότερο»
mickey είπε...

Δεν μπορώ να γράψω πολλά. Με συγκινήσατε ξανά. Νομίζω ότι πολλοί από μας θα ήθελαν να σας έχουν πατέρα.

Καλή σας μέρα και σας ευχαριστώ για όλα!

alombar42 είπε...

@Mickey

Με μηδέν άσπρο στους δρόμους, μάλλον είσαι γείτονας των νοτίων προαστίων :)

@Nikitas
Εννοώ οτι... ένας παληός blogger, που ξέρει να φωνάζει ηλεκτρονικά, μάλλον θα απολαύσει, αν δεν γνωρίζει ήδη, τη loginataka (προτείνεται σε όλους πάντως).

newlens είπε...

Καλημέρα, θέλω να ρωτήσω αν οποιαδήποτε σεξουαλική σχέση που δεν έχει σχέση με την αναπαραγωγή είναι νόμιμη, αν σκεφτούμε ότι κάνουμε σεξ κυρίως για να νιώσουμε ηδονή και να έρθουμε σε έκσταση. Υπάρχει π.χ. τίποτα κατακριτέο στο σεξ με μία πολυθρόνα;
P.S. Αρχίζει να με κουράζει το παραδοσιακό σεξ. Η φαντασία μου στέρεψε και έχω μπει σε μια τυραννική επανάληψη.

HardRain είπε...

Έξοχα Κυρίες και Κύριοι, έξοχα.... Όπως εξηγώ ευθαρσώς και ασφαλώς ανερυθρίαστα στο blog μου, η Πορνογραφία –από τη στιγμή που δεν αφορά ανήλικους- είναι μία Τέχνη και μετέχει απολύτως –μεταξύ άλλων-και στη βελτίωση της Τεχνικής για το Καλό Γαμήσι. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω διαβάσει όλα τα σχόλια που έχουν προηγηθεί-δεν έχω προλάβει- διάβασα ασφαλώς το αρχικό κείμενο του Οικοδεσπότη το οποίο και ένιωσα εξαιρετικά οικείο. Μα, ναι και εγώ προτιμώ τη λέξη Γαμήσι από τo Sex , μεταξύ των λέξεων Μουνί και Αιδοίο «παίζω» ανάλογα με το context και παει λέγοντας. Από πολύ νεαρός, λάτρεψα το Γαμήσι και έμαθα πως όσο πιο καλά περνάει Εκείνη, τόσο πιο καλά περνάω και εγώ, περνάμε και οι Δύο εξαίσια.

Και, είμαι ευγνώμων, (όπως εξηγώ πάντα στο εξειδικευμένο μου blog που είναι αφιερωμένο στη Δόξα του Καλού Γαμησιού) γιατί, στη ζωή μου γαμήθηκα με αρκετές εξαίσιες Κυρίες με αποκορύφωμα πια τη μόνιμη παρτενέρ στη ζωή και στο κρεβάτι , εδώ και τέσσερα χρόνια, που μετά από αρκετές χιλιάδες γαμήσια πεινάω όλο και πιο πολύ για την ίδια και τα κάλλη της. (Τα περιγράφω αυτά εκεί, με κάθε λεπτομέρεια).

Εξ όσων όπως είπα επιπόλαια είδα στα σχόλια, νομίζω δεν πρόσεξα καμία αναφορά στην εμπειρία της παρτούζας. Δύο φορές μου έτυχε , με τις ίδιες Κυρίες αν η συζήτηση το φέρει, ευχαρίστως να το μοιραστώ μαζί σας. Είναι κρίμα μόνο που ό,τι συνέβη, έγινε ενώ ήμουν ακόμα 26 χρόνων και η Συνείδηση της Ηδονής δεν ήταν ακόμα επαρκώς ώριμη.

Εύχομαι σε όλες και όλους καλά Γαμήσια. Στους δε Κυρίους, ως ομόφυλος, θα έλεγα, πως η Γυναίκα –όταν Είναι- μοιάζει με τη Θάλασσα. Δεν τελειώνει ποτέ το ταξίδι πάνω της και εντός της.

Μαύρος Γάτος είπε...

Την καλημέρα μου στην παρέα.

Δον Γάτο, το βρίσκω εντελώς παράλογο να κυκλοφορεί ελεύθερα και να ασχημονεί ασύστολα εδώ μέσα στο σαλόνι σου το άτομο/περσόνα diamantis/nikosxatzopoulos/nikitas
και να έχεις αποκλείσει τον Σαλτάρω_στο_κρεβάτι (αυτό φαντάζομαι θα ήταν το nick του αν συμμετείχε στην χτεσινή συζήτηση. Δεν λέω να κόψεις τον βάρβαρο, απλά να αποκαταστήσεις τον καημένο τον Σαλάτα.

Αλλά φυσικά, δικό σου είναι το σαλόνι, όποιον θέλεις καλείς... ή διώχνεις.

Δεν γινόταν, θα έσκαγα αν δεν τα (ξανα)έλεγα. Την καλημέρα μου σε όλους ξανά
Μαυρόγατος

georgia m. είπε...

@hardrain:Φτιαγμένος μας ήρθατε πρωί-πρωί!Συνεχίστε!
Αν ο Νikitas είναι ο μικρός και άγουρος της παρέας,υμνητής του γ...,εσείς κυκλοφοείτε ρτην πιο ώριμη έκδοση.

@newlens:Τι ακριβώς πράγμα βαρεθήκατε;Με μια πολυθρόνα δεν ξέρω,αλλά ρισκάρετε να σας πάρει ο ύπνος πριν καν αρχίσετε.Υπάρχουν άλλα αντικείμενα.Φαντασία να υπάρχει.
:)

newlens είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
newlens είπε...

@georgia.m: χαίρομαι που απάντησε ένα ανοιχτό μυαλό σε μια ανοιχτή ερώτηση. Ήμουν ειλικρινής στο προηγούμενο posting. Δεν αισθάνομαι καμία σεξουαλική πείνα, αλλά το αντίθετο. Αφόρητη χορτασίλα. Ώρες-ώρες σκέφτομαι τι νόημα έχει το σεξ...

Nikos Dimou είπε...

Μαύρε Γάτο ο Σαλάτας δεν χρειάζεται την άδειά μου - επανήλθε ήδη με διάφορα πρόσωπα. Άρα μπορεί να επνάλθει και ως Σαλάτας.

Πολυθρόνα; Ε, αυτό δεν το είχα σκεφθεί...

georgia m. είπε...

@newlens:
Κι εγώ τελείως ειλικρινά θα σας απαντήσω ότι αρκετές είναι οι φορές που αν σκεφτούμε πολύ κάτι,τότε αρχίζει μια ατέλειωτη αμφισβήτηση που,σε αυτήν την περίπτωση,ίσως μονο γόνιμη να μην είναι.
Ειλικρινής ερώτηση:αν το έχετε βαρεθεί και χορτάσει(προσωπική μου γνώμη:αυτό δεν χορταίνεται ποτέ - οι προτεραιότητες μπορεί να αλλάξουν,με τον χρόνο,την διάθεση,τον σύντροφο,κλπ)τότε γιατί δεν απέχετε παντελώς ή μερικώς,για ένα διάστημα.
Μπορεί να μην σας πηγαίνει για κάποιο λόγο.
Προσωπική μου άποψη:είμαι υπέρ της σκέψης και του προβληματισμού για κάθε τι - τελείως αντίθετη με το ''χύμα''.Άρα είμαι μαζί σας.Αλλά,άποψή μου,στο τέλος θα καταλήξουμε στεγνοί,με έναν εγκέφαλο υπέρμετρα μεγαλωμένο,εις βάρος άλλων πραγμάτων,να αναρωτιόμαστε και αν είναι χρήσιμο να αναπνέουμε.
Ζήστε!

Dormammu είπε...

@newlens: Ερωτήθηκε ο Σοφοκλής: «Πως τα βολεύεις Σοφοκλή με τις ερωτικές ηδονές?? Μπορείς ακόμα να συνευρεθείς με γυναίκα?». Και αυτός απάντησε: «Σε καλό σου άνθρωπε μου- με μεγάλη ευχαρίστηση απαλλάχτηκα από αυτό, σαν να γλίτωσα από κάποιο λυσσασμένο και άγριο αφεντικό…» (Πλάτωνας, Πολιτεία Α’). Ελπίζω να αισθάνεστε μόνο παροδική βαριεστιμάρα, να μην φταίει η ηλικία σας και να επανέλθετε σύντομα δριμύτερος….. Καλημέρα :)))

newlens είπε...

@georgia.m: έχω ζήσει πολλές παράπλευρες απώλειες από αυτό το "ζήστε" που για μένα ήταν κάποτε η μέγιστη αρχή... Δεν έχω πια τη δύναμη να παίζω ρουλέτα και μάλιστα ρώσικη!

georgia m. είπε...

@newlens:
Σέβομαι αυτό που λέτε - ή μάλλον νιώθετε.Τότε μπορείτε πράγματι να αποσυρθείτε.Ομολογώ ότι θέλει γερό στομάχι όλη αυτή η ιστορία(εσείς το ονομάσατε ''ρουλέτα'')αν βάλετε μέσα όλη σας την ψυχή...

georgia m. είπε...

@dormammu:
Υποθέτω ότι κάτι πιο βαθύ από ''παροδική βαριεστημέρα'' συμβαίνει στον newlens.

newlens είπε...

@georgia.m: δεν θα αποσυρθώ. Είναι νωρίς ακόμη. Τρελαίνομαι χωρίς το άγγιγμα.

HardRain είπε...

Σας ευχαριστώ georgia.m πολύ, η αλήθεια δεν είναι πως ήρθα φτιαγμένος, αλλά όσο νάναι το ίδιο το θέμα σε φτιάχνει ειδικά αν είσαι επιρρεπής. Αν θα το κρατήσει ο Κύριος Δήμου ανοιχτό το θέμα για συζήτηση άλλη μια μέρα, ναι θα επανέλθω μάλλον. Αλλιώς, στη δική μου τη γωνιά, όταν –ελπίζω σύντομα-το monitor το ανακοινώσει. Ήθελα μόνο τώρα να σχολιάσω πως η φωτογραφία της Margot είναι ωραία. Πολύ ωραία και εξόχως γαλλική στην ατμόσφαιρά της. Αυτό-αν θέλετε πιστέψτε με αν όχι δεν πειράζει-θα το έλεγα ακόμα και αν ο Οικοδεσπότης δεν μας είχε εξομολογηθεί την εθνικότητα της Κυρίας. Πρέπει ωστόσο να επιστρέψω στις εργασίες μου.

georgia m. είπε...

@newlens:
Χαίρομαι που το ακούω αλλά παίρνοντας υπ όψιν τα λεγόμενά σας με βάζετε σε σκέψεις σχετικά με το πόσο μπορεί να σας αγγίζει μια πολυθρόνα.
Εκτός αν το πάμε μεταφορικά και δεχτούμε ότι μια πολυθρόνα μας ''δέχεται στην αγκαλιά της'',όταν ξαπλώνουμε νωχελικά ή βυθιζόμαστε μέσα της για να αναπαυθούμε,οπότε κατανοώ έτσι και τον συνειρμό -το πώς δηλαδή σκεφτήκατε την πολυθρόνα προηγουμένως,και όχι ένα παράθυρο,π.χ
Και,σας προλαβαίνω,όχι,δεν είμαι ψυχολόγος για να επιχειρώ βαθυστόχαστες αναλύσεις - αυτό το αφήνω στον παπά του blog!
Μην του πάρω το ψωμί!
:-)
Εσείς,μάλλον ανάγκη από αγκαλιά έχετε,όπως και όλοι μας λίγο-πολύ.

harrygreco είπε...

Ειναι ενδιαφερον οτι ενα τετοιο " πιασαρικο " θεμα δεν χτυπησε 400-500 σχολια,οπως & οτι γρηγορα εξελιχθηκε σε αφηγηση προσωπικων εμπειριων,οπως στις...πρωτες εκπομπες της ιδ. τηλεορασης το '90. Ισως σε καθε νεο μεσο,οι εκαστοτε πρωτοεμφανιζομενοι να το παιρνουν προσωπικα. Να δουμε πώς θα ειναι το μπλογκ σε 1 χρονο.

Dormammu είπε...

Όλοι κάποτε αισθανόμαστε έτσι και με το κατάλληλο «άγγιγμα» επανερχόμαστε.. Τα πιό ωραία ακόμα μας προσμένουν......

newlens είπε...

@georgia.m: πιθανότατα. Αλλά θα έπρεπε να κάνω τώρα και άλλες αποκαλύψεις για να καταλάβετε. Επιστρέφω όμως και εγώ στη δουλειά μου και τα λέμε αργότερα.

alombar42 είπε...

@newlens

Καλημέρα, σε χάσαμε :)

georgia m. είπε...

@newlens:
Σίγουρα εσείς γνωρίζετε πολλά περισσότερα και ξέρετε όλη την αλήθεια.Οι αποκαλύψεις είναι δύσκολο να γίνονται δημόσια και ίσως να μην ενδιαφέρουν και τον υπόλοιπο κόσμο.
Καλή εργασία!

newlens είπε...

@alombar42: καλημέρα, τα λέμε σύντομα, έχω δουλειά τώρα -:)

Cha. Giannakopoulos είπε...

Να θυμίσω πως, όταν ο Σοφοκλής απάντησε ότι με ευχαρίστηση απαλλάχτηκε από τον δαίμονα της λαγνείας, ήταν ήδη πολύ μεγάλος (πέθανε 90 χρονών) και δεν είχε, καταπώς φαίνεται, ζήσει πολύ ασκητική ζωή. Στα τελευταία του τον πήγε στα δικαστήρια ο γιος του, επειδή (ο Σοφοκλής) έδειχνε μεγάλη αδυναμία στο εγγόνι που απέκτησε από την εξώγαμη κόρη του.

Καλημέρα!

ΥΓ Καθάρισα με το φτυάρι τα χιόνια για να ανοίξω το παντζούρι. Ούτε σήμερα θα μπορέσεις να προμηθευτείς την κρέμα σου, αγαπητή μου Γεωργία. Κουράγιο.

Μαύρος Γάτος είπε...

Χαίρομαι πολύ για την απάντησή σου, Δον Γάτο. Όσο για το αν ο Σαλάτας εμφανίστηκε από τότε που, θα μου επιτρέψεις να το αμφισβητήσω. Άποψή μου, βέβαια.

Σεξ λοιπόν. Με μιά πολυθρόνα; Μα φυσικά! Παλιό, newlwns... θυμάμαι εκίνον τον συμμαθητή στο γυμνάσιο που μού έλεγε γεμάτος οίστρο πόσο τού άρεσε να αυνανίζεται... πάνω σε χνουδωτές κουβέρτες ( γιατί όχι και πολυθρόνες λοιπόν... Το δοκίμασα τότε, δεν κατείχα ακόμα την σωστή τεχνική (...), αλλά το βρήκα μάλον δυσάρεστο και επώδυνο.

Προσοχή λοιπόν στις πολυθρόνες, τουλάχιστον ας έχουν ISO, να είναι, ξέρετε, ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΕΣ για την ... δουλειά αυτή.

Σ:))))))

Ελεωνόρα είπε...

Καλημέρα σε όλους σας! :)

κ.Δήμου το διόρθωσα τελικά το πρόβλημα (επιτέλους!)...εντάξει είναι τώρα...
Καλημέρα και σε σας.

Ελεωνόρα.

Filboid Studge είπε...

Κε Δήμου,
μπορείτε να παραθέσετε περισσότερα στοιχεία για την συγκριτική μουνολογία του Henry Miller;
Ευχαριστώ θερμώς.

epikairos είπε...

Αφήστε τα γαμήσια και βγείτε να κάνετε μια βόλτα, όσοι τουλάχιστον δεν είστε αποκλεισμένοι, τώρα που χιονίζει και είναι πολύ αναζωογονητικό.

Stormrider είπε...

κ Δήμου μην είστε περήφανος για το νέο δικτυακό ρεκόρ σας, τα σχόλια αυτά που γράφτηκαν όλο το βράδυ (παίζει ρόλο το βράδυ) είναι απόδειξη ότι για το σεξ πιο πολύ γίνεται λόγος παρά πράξη ;ρ

ntropalos είπε...

Καλημέρα! Έχω μία ερώτηση. Κύριε Νίκο Δήμου, Gerogia , Epikairos και λοιποί:

Πολλές φορές διστάζω να αποκαλύψω τον εαυτό μου όπως είναι στην πραγματικότητα. Διστάζω να μιλήσω για την ανασφάλειά μου, διστάζω να μιλήσω για διάφορες αδυναμίες. Έχω εισπράξει βέβαια από την οικογένειά μου απόρριψη όταν ήμουν μικρός. Έτσι φοβάμαι ότι αποκαλύπτοντας στους άλλους τον εαυτό μου, εκείνοι έχοντας λέον δει τις αδυναμίες μου, ίσως μπορεί να με εκμεταλευτούν και να τις χρησιμοποιήσουν πληγώνοντάς με περισσότερο.
Φοβάμαι ότι με το να αποκαλυφθώ θα με απορρίψουν : οικοπέλες , οι φίλοι κτλ. Έτσι πλασάρω προς τα έξω έναν ψεύτικο εαυτό , έναν εαυτό πλασματικό που δείχνει δυνατός χωρίς κανένα πρόβλημα κτλ.

Εδώ τίθεται το θέμα : Μπορεί να νιώσει αγάπη κάποιος ο οποίος δεν αποκαλύπτει τον εαυτό του προς τους έξω; ή ειδικά προς την κοπέλα του;

Δεν ξέρω εγώ νιώθω σε όλους την ανάγκη να πω τις ανασφάλειε΄ς μου όπως κάνω εδώ και έκανα πριν... και έτσι ίσως φαίνομαι πραγματικός αλλά μόνο τότε νιώθω ότι δέχομαι με τους άλλους.. όταν αποκαλύψω τις ανασφάλειίες μου... Τι λέτε εσείς οι μεγαλύτεροι ;

GreekForum είπε...

Προς:
tasospapadakis, georgia_m, epikairos και λοιπούς:
Διαβάστε εδώ: http://members.aol.com/intwg/trolls.htm#WCBD

τι είναι (Internet) troll και προσαρμόστε αναλόγως τη συμπεριφορά σας. Τα πράγματα θα κυλάνε πολύ καλύτερα έτσι.

Φιλικά...

tsakmpoum είπε...

3 επισημάνσεις για το sex:
α) ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
Η εκδικηση καθε πικραμένου, αδικημένου, αποκλεισμένου είναι καλό σεξ
β) ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΞΟΔΟΣ
Μπαινοντας στο μουνί της καλής σου ξεχνάς τα πάντα. (Στρουθοκαμηλισμός; Μ αρέσει....)
γ) ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑ
Απαξιώνει το κυνήγι του χρήματος και της εξουσίας αφού η απόλαυση του καλού σεξ δεν περνάει, απαραίτητα, από τα δύο πρώτα.

Δώρο θεού, απαγορευμένο από την εκκλησία....

georgia m. είπε...

@cha.giannakopoulos:
Καλημέρα και σε σένα,cha.!(Χαράλαμπος;Χαρίλαος;Χάρης;)
Αχ,τι μου λες τώρα για την κρέμα!Μένουμε σχετικά κοντά και ξέρω ότι δεν γίνεται να έρθω στον Λακαφώση.Όταν θα φτιάξει ο καιρός,θα έρθω να τις πάρω όλες μαζεμενες!
Καλό το σχόλιο με τον Σοφοκλή!Το ήξερα κι εγώ αυτό.Πιστεύω ότι οι κάθε είδους ''ασκητές'' είναι πολύ πιο ερωτικοί από αυτούς που σπαταλιούνται συνεχώς...

Ελεωνόρα είπε...

Προς ntropalo:
Φίλε ntropale, προσωπικά πιστεύω ότι κάποιος που νιώθει την α ν α σ φ ά λ ε ι α να "δείξει" τις α ν α σ φ ά λ ε ι ε ς του και στους άλλους μπορεί να νιώσει αγάπη ΓΙΑ / ΠΡΟΣ κάποιον άλλο...
Αλλά από την άλλη μεριά, πώς αυτό το άτομο θα νιώσει πραγματική αγάπη ΑΠΟ κάποιον άλλον όταν θα υποψιάζεται ή θα γνωρίζει ότι αυτή η αγάπη που δέχεται από τον άλλο δεν είναι αγάπη για αυτό που είναι, αλλά γι'αυτό που προβάλλει ως εαυτό του...???
Καθένας μας έχει ανασφάλειες.
Πιστεύω ότι πολλές από αυτές θα "ξεχαστούν" εάν τις προβάλλουμε στους άλλους και στο τέλος διαπιστώσουμε ότι όλοι αυτοί οι φόβοι μας ήταν τελικά άνευ σημασίας...

Ελεωνόρα. :)

epikairos είπε...

@greekforum
Προς: tasospapadakis, georgia_m, epikairos και λοιπούς:
τι είναι (Internet) troll και προσαρμόστε αναλόγως τη συμπεριφορά σας. Τα πράγματα θα κυλάνε πολύ καλύτερα έτσι.


Είχα μια φαγούρα ξέρεις ποιος προσποιείται και ποιος όχι. Δεν κάνουμε διαγώνισμα για την ανάδειξη του πιο έξυπνου εδώ μέσα.

epikairos είπε...

@ntropalos

Στη ζωή σου θα προδοθείς, από φίλους, γυναίκες, συνεργάτες, ιδέες, θεσμούς και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις. Ούτε ο πρώτος θα είσαι, ούτε ο τελευταίος. Το πρόβλημα σου είναι μέσα στο μυαλό σου. Με τα «αν» και «μήπως» δεν γίνεται δουλειά. Ούτε υπάρχουν συνταγές για επιτυχημένες σχέσεις. Προχώρα κι όπου σε βγάλει. Όσο πιο ειλικρινής είσαι τόσο λιγότερο θα έχεις να μετανιώνεις για πράγματα που δεν είπες ή δεν έκανες.

georgia m. είπε...

@epikairos:
Τι λέει το link στο οποίο μας παρέπεμψε ο κύριος;
Θέλω να δω και εγώ αν θα με πιάσει φαγούρα.

epikairos είπε...

Πως υπάρχουν διάφοροι εξυπνάκηδες που προσποιούνται, όπως ο παπάς χτες που μόνο ιερωμένος δεν ήταν. Και πως αν εσύ απαντάς σε κάποιον τέτοιο μπορεί να εκτεθείς.

georgia m. είπε...

Πάντως βλέποντας την φωτογραφία του 55 χθες,και σκεπτομενη το αρχικό θεμα - γιατί μετά με την κουβέντα ξεφύγαμε λίγο,όπως παντα συμβαίνει σε μια συζήτηση - μου ήρθε στο μυαλό ο στίχος του ταγουδιού της Πρωτοψάλτη:''τα σώματα που αγάπησες σου ανοίξανε θυρίδες στα σκοτάδια''...

georgia m. είπε...

Ευχαριστούμε τον greekforum για την συμβουλή!Άλλά είμαστε όλοι μεγάλα παδιά και ο καθένας είναι υπεύθυνος γι αυτά που γράφει.
Συνεπώς,μια φαγούρα την έχω κι εγώ...

cobden είπε...

Αρκετές παπαριές λέγονται από διάφορους politically correct διανοουμενίζοντες ότι η σεξουαλικότητα των ανδρών και των γυναικών είναι η ίδια και οι όποιες διαφορές είναι ζήτημα κοινωνικών συμβάσεων.Αρκεί όμως να κοιτάξουμε γύρω μας και θα διαπιστώσουμε βασικές διαφορές στον τρόπο που αντιλαμβάνονται και απολαμβάνουν το σεξ τα δύο φύλα και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε καθαρά βιολογικούς λογους. Το μέγα γεγονός της γέννησης για το οποίο είναι ικανή μόνο η γυναίκα της δημιουργεί εκ των πραγμάτων την ανάγκη για σταθερότητα ,για έναν μόνιμο σύντροφο.Αντίθετα νομίζω πως θα καταλάβουμε πολλά για την ανδρική σεξουαλικότητα,αν εξετάσουμε τη φύση της ανδρικής ομοφυλοφυλικής σεξουαλικότητας. Παρα τα κλισέ πως η gay ψυχολογία είναι πιο κοντά στη γυναικεία, η αλήθεια είναι πως ο gay κοσμος είναι ένας καθαρά αντρικός κοσμος ,με την ανδρική αντίληψη για το σεξ τραβηγμένη στα όρια της, χωρίς τον εξισορροπητικό και καταπραϋντικο ,πολλές φορές, ρόλο των γυναικών .Ανώνυμο και ευκαιριακό σεξ, σύντομες και ασταθείς σχέσεις,εναλλαγή πολλών ερωτικών συντρόφων,dαrk rooms, μέρη ειδικά για ψωνιστήρi, συνθέτουν τον κόσμο του αντρικού ομοφυλοφιλικού σεξ.Δεν αμφιβάλλω πως οι straight άνδρες θα ήθελαν να κάνουν τα ίδια (με γυναίκες βέβαια),αν έβρισκαν γυναίκες πρόθυμες γι αυτό...Και κάτι τελευταίο: μόνο ο άντρας , με το φετιχιστικό του μάτι,μπορεί να μετατρέψει το ανθρώπινο σώμα σε ερωτικό αντικείμενο.Είναι τυχαίο πως εδώ και τόσες χιλιετίες στην τέχνη τόσο το ανδρικό όσο και το γυναικείο σώμα υμνήθηκαν από άντρες ,ενώ η συμβολή των γυναικών είναι σχεδόν μηδαμινή;Θα ήθελα τις γνώμες σας για το θέμα ή μάλλον τα θέματα που θίχτηκαν

newlens είπε...

georgia.m said:
Πάντως βλέποντας την φωτογραφία του 55 χθες,και σκεπτομενη το αρχικό θεμα - γιατί μετά με την κουβέντα ξεφύγαμε λίγο,όπως παντα συμβαίνει σε μια συζήτηση - μου ήρθε στο μυαλό ο στίχος του ταγουδιού της Πρωτοψάλτη:''τα σώματα που αγάπησες σου ανοίξανε θυρίδες στα σκοτάδια''...

Γεγονός, η φωτογραφία πρέπει να βγήκε χωρίς φλας.

Ελεωνόρα είπε...

@ntropalo:
...Επίσης, γνώμη μου είναι (όπως και πολλών άλλων απ' όσο είδα) να πας να την βρεις την κοπέλα, να της μιλήσεις!
Ξέρω, είναι απλό στα λόγια και 1000 φορές πιο δύσκολο στην εφαρμογή.

Αλλά ο συγκεκριμένος φόβος -νομιζω- έχει διάρκεια μία στιγμη, μέχρι δηλαδή να δεις την αντίδρασή της σ' αυτά που θα της πεις...
Και στην περίπτωση της απόρριψης (καθαρά υπόθεση κάνουμε!) να μην απογοητευτείς (τουλάχιστον όχι πολύ), αλλά να νιώσεις περίφανος για σένα και ικανοποιημένος που το ρίσκαρες, που το τόλμησες, που την πλησίασες και της μίλησες...

Επιπλέον θα συμφωνήσω κι εγώ με την άποψη του epikairou...

ΥΓ: ξέχνα κάθε σκέψη του τύπου: "ναι, όμως εάν..."

καλή σου μέρα.

alombar42 είπε...

@georgia.m
Πιστεύω ότι οι κάθε είδους ''ασκητές'' είναι πολύ πιο ερωτικοί από αυτούς που σπαταλιούνται συνεχώς...

Σωστό, μέχρι να έρθει η ώρα της αλήθειας, γιατί τότε η εμπειρία έχει τον πρώτο λόγο :)


@cobden:

Ο γυναικάς είναι ένας άνδρας τόσο μα τόσο μόνος...

georgia m. είπε...

@newlens:
Το ιδιότυπο,πικρό σας ορισμένες φορές χιούμορ και την λεπτή ειρωνεία τα καταλαβαίνω.Πολλές είναι οι φορές που προσυπογράφω.
Αλλά επειδή πιστεύω στο μυαλό σας,θα σας αφιερώσω μια φράση από την θεραπεία του Schopenhauer,επίκαιρη κιόλας λόγω καιρού:
''Στο μέγαρο της καθαρής σκέψης όπου κατοικούσε δεν υπήρχε θέρμανση''.

ntropalos είπε...

Επικαιρος κάθε πρότασή σου τη διαβάζω μια και δύο και περισσότερες φορές.

Το ζήτημα που τίθεται εδώ είναι η αυτοαποκάλυψη. Σε τι βαθμό; πόσο;

από πότε να αυτο-αποκαλύψουμε τον εαυτό μας;

Ελεωνόρα πολύ ωραία απάντηση. Είπες ότι προβάλλω τον εαυτό μου. Τι εννοείς; ξέρω ότι υπάρχει ένας ψυχολογικός όρος, αλλά μπορείς να μου εξηγήσεις;

Εγώ συνήθως τείνω να αρχίζω και να λέω ότ ιμε βαραίνει κι έτσι γίνομαι κουραστικός. Τελικα ο κόσμος - και εσείς και εγώ - θέλει να ακούει μόνο τα καλά; βαριέται να ακούει προβλήματα; ωθούμαστε να δείχνουμε μόνο δυνατοί;

Μαύρος Γάτος είπε...

@georgia Πιστεύω ότι οι κάθε είδους ''ασκητές'' είναι πολύ πιο ερωτικοί από αυτούς που σπαταλιούνται συνεχώς...

Γεωργία πέναλτυ. (ποιός ανέφερε χτες το subbuteo;...). Το σόφισμα αυτό μού θυμίζει χριστιαν-ίζουσα ηθικολογία. Να μην αφαιρέσουμε από τις λέξεις το νόημά τους γιατί έτσι δεν θα συνεννοηθούμε ποτέ. Ασκητής + ερωτικός , μόνο σε διαστροφή μού φέρνει.

Επίσης, ο greekforum έχει δίκιο, ακόμα και τα μεγάλα παιδιά κάτι έχουμε να μάθουμε, τουλάχιστον όσον αφορά τα trolls.

@cobden πολύ ενδιαφέρουσα η λακωνική σου ανάλυση. Εγώ αυτό που προσάπτω σε πολλούς από τους gay είναι ότι αφήνουν την σεξουαλική τους προτίμηση να γίνεται η ταυτότητά τους, το μπαιράκι τους, κάθε ώρα και στιγμή.

georgia m. είπε...

@cobden:
Δεν έχει μόνο ο άντρας φετιχιστικό μάτι...Απλώς έχει συνηθίσει να το εξασκεί με τις ευχές όλων,από την πολύ μικρή ηλικία...

alombar42 είπε...

Μαύρε Γάτε, δεν έχεις προσέξει οτι το περί ασκητή ισχύει και για τα δύο φύλα; Φυσικά μέχρι τα αποκαλυπτηρια. Δε συμφωνείς οτι μια γυναίκα άπειρη-απέχουσα είναι πιο επιθυμητή από μια έμπειρη-έχουσα, τουλάχιστον μέχρι την έναρξη της διαδικασίας;

Μαύρος Γάτος είπε...

Λυπάμαι αν γίνομαι δυσάρεστος, αλλά επιπλέον, αν είναι δυνατόν, περιορίστε τα άσχετα προσωπικά μυνηματάκια. Δεν αντέχω να ξαναδιαβάσω για τις κρέμες του Λακαφώση! Το παιχνίδι με τα μηνύματα ήταν χτες, πάει, και τα πολλά άσχετα καιάνευ περιεχομένου μηνύματα και αργούν να κατέβουν, και αποπροσανατολίζουν την συζήτηση, και διώχνουν ανθρώπους που ίσως είχαν κάτι να πουν. Και όλα αυτά δεν αφορούν μόνο τον οικοδεσπότη, αλλά και όλους όσοι μπαίνουμε εδώ, γι'αυτό και παρεμβαίνω. Αυτά, και τα λ΄λεω με κάθε καλή πρόθεση.

georgia m. είπε...

@Μαύρε Γάτε,
αν πρόσεξες,έβαλα τη λέξη σε εισαγωγικά.Προσέθεσα,δε,και το ''κάθε είδους''.
Άρα δεν δέχομαι το penalty.
:)
Δεν μιλώ γι αυτούς τους ασκητές που κατάλαβες.
Ασκητής όπως το εννοούσα,ήταν ο Ελύτης - δεν νομίζω πως δεν ήταν ερωτικός.Δεν μιλώ για τον άνθρωπο-ποιητή αφού δεν είμαι σε θέση να ξέρω.Μιλώ για τον ποιητή.Περισσότερα στον ''Κήπο με τις αυταπάτες'' και στο ''Δυτικά της λύπης''.

georgia m. είπε...

@alombar42:
Μπορείτε να αναλύσετε περισσότερο αυτά που είπατε για την έχουσα και την απέχουσα;
Με ενδιαφέρει μια ανδρική άποψη επί του θέματος.

@Μαύρε Γάτε,
δεν είχα σκοπό να το συνεχίσω αλλά δεν θα ήταν ευγενικό να μην απαντήσω απευθείας στον cha.,εφόσον μου απευθυνθήθηκε προσωπικά το πρωί.
Και μην ζηλεύεις.
:)
Αστείο ήταν αυτό,μην το πάρεις προσωπικά!

alombar42 είπε...

@georgia.m

Το περί απέχουσας και έχουσας σχετίζεται άμεσα με την ιδανική γυναίκα των περισσοτέρων εξ ημών των αρσενικών: μια παρθένα-πουτάνα. Η ίσως, παρθένα πριν και πουτάνα μετά.

Η παρθένα είναι επιθυμητή, όσο δεν συνεχίζει να είναι παρθένα, δηλαδή μέχρι την πράξη. Μετά οφείλει να δείξει την εμπειρία της. Εξαιρούνται βέβαια όσοι αρέσκονται να "διδάσκουν" αιωνίως, αν και δεν γνωρίζω κανέναν τέτοιο.

newlens είπε...

georgia.m said:
@newlens: Το ιδιότυπο,πικρό σας ορισμένες φορές χιούμορ και την λεπτή ειρωνεία τα καταλαβαίνω.Πολλές είναι οι φορές που προσυπογράφω. Αλλά επειδή πιστεύω στο μυαλό σας,θα σας αφιερώσω μια φράση από την θεραπεία του Schopenhauer,επίκαιρη κιόλας λόγω καιρού: ''Στο μέγαρο της καθαρής σκέψης όπου κατοικούσε δεν υπήρχε θέρμανση''.

Δεν νομίζω ότι το χιούμορ μου αυτό ήταν δυσάρεστο και για τους άλλους. Όσο αφορά τον Schopenhauer σας λέω ότι την οριστική απόκτηση της "θέρμανσης" την επιτυγχάνουμε μετά από την ΠΑΝΤΕΛΗ απομάκρυνσή μας από τις ψευδαισθήσεις. Συγγνώμη που απαντώ έτσι δηκτικά, αλλά με προκαλέσατε.

georgia m. είπε...

@alombar42:
Ευχαριστώ που μου απαντήσατε.

@newlens:
Σας το είπα με πολλή συμπάθεια.Μου κάνει εντύπωση,πραγματικά,που νομίσατε το ακριβώς αντίθετο.Ποιος σας είπε ότι μου είναι δυσάρεστο το χιούμορ σας;Μα εννοούσα το ακριβώς αντίθετο!
Αυτό μου δίνει την αφορμή να συνειδητοποιήσω για μια ακόμη φορά ότι η επικοινωνία μέσω του υπολογιστή,όσο ζωντανή και να είναι,δεν μπορεί να αντικαταστήσει σε τίποτα - και μάλλον δεν θα έπρεπε -την ''ζωντανή''.θαβλέπατε τα μάτια μου,θα ακούγατε τον τόνο της φωνής μου και δεν θα υπήρχε καμιά παρεξήγηση ή,όποτε θα υπήρχε,το θεμα θα ξεκαθάριζε γρηγορότερα.

Μαύρος Γάτος είπε...

Ναι βρε alombar, αλλά άλλο ο "ασκητής" λόγω απειρίας ή λόγω αντικειμένικών συνθηκών και περιορισμών, και άλλο ο συνειδητός ασκητής. Δεν ένιωσα ποτέ έλξη για έναν άνθρωπο που πιστεύει στην σωματική αγνότητα, τουλάχιστον όχι έλξη *οφειλόμενη* σε αυτήν την αγνότητα. Αντίθετα, νομίζω πως μια τέτοια (σπάνια) στάση, πρέπει να γίνεται σεβαστή. Τώρα για τους/τις "ασκητές", τους λόγω έλλειψης τόλμης ή ευκαιριών, πάλι το ίδιο θα σού πω, αν θέλεις με πιστεύεις. Δεν μού δημιουργούν έλξη. Προσωπικά, προτιμώ την ωριμότητα (που δεν έχει βέβαια και πολλή σχέση με την ηλικία...).

@Γεωργία: δεν εννοούσα (μόνο) εσένα, Γεωργία μου, μέχρι κι εγώ παρασύρομαι καμμιά φορά. Αλλά υπάρχουν και τα email ρε παιδιά (και τα κινητά, by the way...)

Σ;))))))))

newlens είπε...

@georgia.m: ΟΚ, καμία παρεξήγηση -:)

@μαύρος γάτος: πιστεύω ότι ένα blog τέτοιων διαστάσεων όπως αυτό θα ήταν αδιάβαστο χωρίς "ανώφελες" παρεμβολές. Μπορεί να έχω άδικο...

Dormammu είπε...

@ cha.giannakopoulos: το σχόλιο για τον Σοφοκλή αφορούσε την ηλικία και όχι την εγκράτεια του, για την οποία όντως δεν ήταν τόσο παροιμιώδης… (και καλά έκανε κατά την γνώμη μου!)
@μαύρος γάτος: εμείς τα αγοράκια βιώνουμε το σεξ πιο επιφανειακά απ' ό,τι οι γυναίκες. Από εκεί αρχίζουν όλα…. Όσο ασκούμαστε και ωριμάζουμε, κάτι μπορούμε να καταφέρουμε…..

Cha. Giannakopoulos είπε...

Ζητώ συγγνώμη για τις δικές μου άσχετες με το θέμα παρεμβάσεις.
Μ' έχει προβληματίσει κι εμένα ο τρόπος συμπεριφοράς που θα έπρεπε να έχουμε υιοθετήσει όσοι συμμετέχουμε εδώ. Λογικά θα οφείλαμε να γράφουμε μόνο όταν έχουμε να κάνουμε κάποιο συγκεκριμένο σχόλιο επί του θέματος. Ούτε εύκολο όμως είναι να ανταποκρινόμαστε στοχαστικά σε ένα θέμα κάθε μέρα, λες και εξεταζόμαστε, ούτε και ευχάριστο. Βρίσκω πιο ενδιαφέρον και γόνιμο αυτό που γίνεται (αρκεί να μην το παρακάνουμε)και συμφωνώ με τον newlens για τη χησιμότητα τέτοιων ανώφελων παρεμβάσεων. Νομίζω πως νιώθουμε έτσι περισσότερο ελεύθεροι να μιλήσουμε και επί του θέματος. Έως ότου, βέβαια, μας βάλει πάγο ο οικοδεσπότης μας...

Cha. Giannakopoulos είπε...

Για το σεξ, την έμπειρη και την παρθένα:
Το βρίσκω τρομερά άβολο να κάνει κάποιος έρωτα με άπειρο σύντροφο. Δεν μου λέει τίποτε το γεγονός της παρθενίας και της αγνότητας, δεν έχω καμιά διάθεση να διδάσκω ή να κανονίζω τις κατάλληλες δόσεις φαντασίας και τόλμης, για να μην τρομάξει ή πληγωθεί η αθώα ψυχή που κατοικεί μες στο παρθένο κορμί.
Είναι χίλιες φορές ωραιότερο να βρίσκομαι (να συνευρίσκομαι) με μια γυναίκα που ξέρει τι θέλει και ξέρει τι δεν θέλει στο σεξ (και αλλού). Τρομάξαμε να βγούμε από την εφηβεία (η κόλαση υπάρχει! είναι η εφηβική ηλικία!), μην ξαναγυρίζουμε εκεί. Γι' αυτό επίσης εκτιμώ πολύ περισσότερο τη διάρκεια σε μια ερωτική σχέση, παρά τη συχνή εναλλαγή συντρόφων.

georgia m. είπε...

Θα ήθελα κι εγώ να βάλω ένα θέμα στην κουβέντα,αν και δεν είναι ακριβώς εντός θέματος - ίσως μια πλευρά.
Θα ήθελα να μάθω ποια η γνώμη σας σχετικά με το να λειτουργήσουν ή όχι οίκοι ανοχής για γυναίκες,δηλαδή ακριβώς το αντίθετο από αυτό που γνωρίζουμε μέχρι τώρα.
Πως το βλέπετε,προβληματισμοί,σκέψεις,κλπ.Η ερώτηση απευθύνεται και σε γυναίκες.

georgia m. είπε...

@cha.giannakopoulos:
Για την ''αθώα ψυχή μες στο παρθένο κορμί'' - υποθέτω ότι το λες κάπως ειρωνικά;
Έχω την εντύπωση πως δεν είναι τόσο αθώα αυτή η ψυχή,ειδικά σε παρθένο κορμί...

Avellaneda είπε...

Με κάλυψαν οι προλαλήσαντες.




ΥΓ.: Αν είναι δυνατόν, το Word Verification μου ζήτησε μόλις να πληκτρολογήσω kavlaz...

NikosXatzopoulos είπε...

Παρακαλώ - σας προσέκτε με. Σας παραπέμπω στο site www.psychologia.gr/guestb ώστε να διαβάσετε μια έταιρη απάντηση ενός ψυχιάτρου. Υπογράφω ως Νικος Χατζόπουλος!

georgia m. είπε...

Τώρα φταίω εγώ που θυμήθηκα το ''δεν τον διώχνω τον παπά!'';!
:))))))))))

epikairos είπε...

@ntropalos
Πάντα αποκαλύπτεσαι στους άλλους ρε συ ntropalos. Κανένας όμως δεν σε ξέρει ολόκληρο. Αν ήταν έτσι, με τον Δήμου καλή ώρα που γράφει συνεχώς αυτοαναφορικά κείμενα θα έπρεπε να ήμασταν μέσα στο μυαλό του. Ούτε θα χώριζαν οι άνθρωποι αν τα μάθαιναν όλα ο ένας για τον άλλο μέσω μιας σχέσης.

Θα αποκαλυφθείς λοιπόν στη σχέση σου, όπως έχεις αποκαλυφθεί και στον περιπτερά που αγοράζεις τσιγάρα. Αλλά εσύ νομίζεις πως η γυναίκα θα δει μόνο τα αρνητικά σου. Όπως θα αποκαλύψεις κομμάτι του εαυτού σου, το ίδιο κάνει κι όποιος μιλά σε εσένα. Μην το βλέπεις σαν διαγώνισμα όπου εσύ πρέπει να περάσεις εξετάσεις κι ο άλλος να μείνει ανέκφραστος σαν ανακριτής.

Αντί να ψάχνεις εδώ απαντήσεις από ανθρώπους που δεν ξέρεις κάνε αυτό που καταλαβαίνεις καλύτερα. Σίγουρες συμβουλές δεν υπάρχουν.

@Μαύρος Γάτος
Εγώ αυτό που προσάπτω σε πολλούς από τους gay είναι ότι αφήνουν την σεξουαλική τους προτίμηση να γίνεται η ταυτότητά τους, το μπαιράκι τους, κάθε ώρα και στιγμή.


Ζήσε κι εσύ τη ζωή σου μαθαίνοντας να σε κράζουν όλοι γι αυτό που είσαι και μετά θα δεις πως πλέον θες δεν θες θα κάνεις σημαία σου την ιδιαιτερότητα σου.

Dormammu είπε...

Είναι ωραία να είσαι δάσκαλος και να μπορείς να πλάσεις κάποιον όπως τον θέλεις. Όπως και να’ χει, όλοι μας με κάποιον δάσκαλο ξεκινήσαμε……

Cha. Giannakopoulos είπε...

Οίκοι ανοχής για γυναίκες.
(επιτέλους ένα επάγγελμα που θα μπορούν να εξασκήσουν και οι πάσχοντες από πριαπισμό!)

Φυσικά και θα έπρεπε να λειτουργούν οικοι ανοχής για γυναίκες (αν δεν υπάρχει ήδη κάτι αντίστοιχο, που μάλλον θα υπάρχει, αφού - υποθέτω - υπάρχει ζήτηση...). Με δυσκολία όμως μπορώ να φανταστώ ποιες γυναίκες στην κοινωνία μας θα τολμούσαν να μπουν μέσα, με πόσες προφυλάξεις και πόσους δισταγμούς. Η ύπαρξη όμως τέτοιων καταστημάτων θα λειτουργούσε, σιγά-σιγά, απελευθερωτικά για τις γυναίκες. Νομίζω πως πάντα έτσι γίνεται: πρώτα εμφανίζονται οι λίγοι που τολμούν και μετά αλλάζουν τα μυαλά των πολλών.

Μαύρος Γάτος είπε...

@Γεωργία: Αυτό κι αν είναι φαντασίωση! Πού πρέπει να υποβάλω το βιογραφικό μου για να προσληφθώ;;;;;

Πέρα από την φαντασία, στην πραγματικότητα νομίζω ότι το να είσαι μια πόρνη, αντρική ή γυναικεία, είναι μια πολύ δύσκολη δουλειά. Στην κυριολεξία, είναι ένα πολύ δύσκολο λειτούργημα. Θυμηθείτε την Λυσιστράτη και τις υποχρεώσεις ποου επέβαλαν οι "επαναστατημένες" γυναίκες στους άντρες. Έχω δει κανα δυο ταινίες με άντρες ζιγκολό, που ενώ στην αρχή νομίζουν ότι ανακάλυψαν τον παράδεισο επί της γης, σύντομα η ζωή τους μετατράπηκε σε εφιάλτη. Επιπλέον, ενώ δεν διαφωνώ με την ιδέα σαν αρχή, δεν νομίζω ότι πολλές γυναίκες αισθάνονται την ανάγκη για μια ερωτική συνεύρεση με έναν άγνωστο άντρα επί πληρωμή, γιατί κα΄τι τέτοιο δεν συνάδει και πολύ με την γυναικεία ψυχοσύνθεση. Αντίθετα, πολύ θα ενδιαφέρονταν οι gay άντρες... μέσα στο πλαίσιο της γενικότερης σεξουαλικής τους συμπεριφοράς που περιέγραψε ο cobden (1:56).

Αυτά, και λυπάμαι που δεν θα συμμετέχω στην συνέχεια γιατί πρέπει να φύγω. Καλό απόγευμα!

alombar42 είπε...

@Μαύρος Γάτος

Γνωρίζεις ελπίζω οτι όλοι (σχεδόν) οι αρσενικοί ήθελαν (δεν ξέρω για σήμερα αλλά σίγουρα περιλαμβάνω την ηλικία σου και τη δική μου, που δεν απέχουν άλλωστε) μια παρθένα.

Πάντως, η "αγνότητα" δεν θα έπρεπε να συνδέεται με το σεξ - εμείς υποκρινόμαστε αυτή την κατάσταση και τη διαιωνίζουμε. Δεν κατάλαβα γιατί μια παρθένα στα 19 είναι αγνή από οποιαδήποτε άποψη. Μάλλον λάθος ανατροφής και διδασκαλίας είναι.


@georgia.m

Ανδρες διαθέσιμοι και με αμοιβή υπήρχαν πάντα και φυσικά υπάρχουν ακόμα. Η Φωκίωνος Νέγρη στην Κυψέλη ήταν για χρόνια τόπος ψαρέματος αρσενικών συνοδών, αν και απευθυνόταν κυρίως σε μεγάλης σχετικά ηλικίας γυναίκες.
Βέβαια δεν έχουν οργανωθεί σε ανάλογο προς των γυναικών βαθμό, από όσο μπορώ να γνωρίζω τουλάχιστον και σίγουρα δεν υπάρχει τίποτα ανάλογο της πρώτης φοράς των περισσοτέρων από εμάς.

Ισως λόγω μειωμένης ζήτησης;

cobden είπε...

georgia.m: Αν δεν κάνω λάθος,έχουν ανοίξει κάποιοι-ελάχιστοι-οίκοι ανοχής για γυναίκες, ανά τον κόσμο..Δεν διαφωνώ καθόλου μ'αυτό αλλά φοβάμαι πως δεν θα έχουν και τόση μεγάλη επιτυχία (λόγω του διαφορετικού τρόπου που αντιλαμβάνονται οι γυναίκες το sex, δες παραπάνω σχόλιο μου). Εξάλλου, αν υπήρχε ζήτηση γι αυτό το είδος υπηρεσιών, η αγορά θα είχε φροντίσει ήδη να την καλύψει...το ότι η προσφορά είναι τόσο περιορισμένη ,σχεδόν ανύπαρκτη,σημαίνει πως και η ζήτηση είναι ελάχιστη

epikairos είπε...

@Cha. Giannakopoulos
Για το σεξ, την έμπειρη και την παρθένα:
Το βρίσκω τρομερά άβολο να κάνει κάποιος έρωτα με άπειρο σύντροφο. Δεν μου λέει τίποτε το γεγονός της παρθενίας και της αγνότητας, δεν έχω καμιά διάθεση να διδάσκω ή να κανονίζω τις κατάλληλες δόσεις φαντασίας και τόλμης, για να μην τρομάξει ή πληγωθεί η αθώα ψυχή που κατοικεί μες στο παρθένο κορμί.


Το καλό με μια άπειρη σύντροφο και με τις πιτσιρίκες γενικότερα είναι πως δεν υπάρχουν ακατάλληλες στιγμές για ένα καλό γαμήσι. Είναι μονίμως διαθέσιμες.

Cha. Giannakopoulos είπε...

Μόλις η συζήτηση ήρθε στους οίκους ανοχής, αρχίσαμε όλοι τα οικονομίστικα: αγορά, προσφορά και ζήτηση... Όταν το αντιμετωπίζουμε έτσι το σεξ, καταφεύγω συνήθως στην πολυθρόνα μου και στη χνουδωτή κουβέρτα μου.

Μαύρος Γάτος είπε...

@epikairos(3:27μμ): είναι μια άποψη, αλλά δεν δικαιολογεί τα πάντα, γιατί ξέρω και gay που είναι πολύ μετρημένοι σε όλα, χωρίς να είναι κρυφοί.

@Όλους: Σαν τα χιόνια... για δείτε τι λέει στο site του "επίκαιρου": When trolls are ignored they step up their attacks, desperately seeking the attention they crave.

alombar42 είπε...

@Cha. Giannakopoulos

Εχμ... επιτρέψτε μου να διαφωνώ κάπως. Η πληρωμή στο σεξ παίρνει πολλές μορφές:
- να σου δώσω τη σοκολάτα μου να μου δείξεις το βρακάκι σου;
- θα σου κάνω τα έξοδα για ένα διήμερο στον Παρνασσό
- πάμε μια βόλτα με την Πόρσε;

Το σεξ μπορεί να είναι απόλαυση με η χωρίς πληρωμή, με ή χωρίς μόνιμο σύντροφη, με ή χωρίς κρεββάτι.
Δεν ξέρω ποιο είναι το "σημαντικό" συστατικό που θα το απογειώσει, ξέρω όμως οτι δεν το έχω βρει ακόμα - απογειώνεται ακόμα κι όταν δεν το περιμένεις, μερικές φορές μάλιστα, κυρίως τότε!

Dormammu είπε...

@epikairos: Τι είχε πει ο Καζαντζάκης για τον διάβολο, τον πειρασμό και τις 15χρονες???

: ))))))))

cobden είπε...

μαύρος γάτος¨: μην πιστεύεις τις δακρύβρεχτες ιστορίες για πόρνες και ζιγκολό ("δεν ήξερα!",¨"με παρέσυραν!", "κακούργα κοινωνία!"). Αυτα τα λένε οι αποτυχημένες πόρνες, αυτές που τις άφησε πίσω ο ανταγωνισμός άλλων πιο ικανών συναδέλφων τους!!Για ρώτα και καμια πετυχημένη:-))

NikosXatzopoulos είπε...

Cha Giannakopoylos συμφωνώ με Cobden. Έχει αποσαφηνίσει σε μεγάλο βαθμό την διαφορά σεξουαλικότητας. Δες άρθρο του Α. Κοτανίδη στν σελίδα www.psychologia.gr/guestb που λέγεται συναισθηματική αναστροφή των ρόλων.

georgia m. είπε...

@cobden:
Για τον υπόλοιπο κόσμο γνωρίζω κάποια πράγματα πάνω στο θέμα που έθεσα.Εννοούσα για την Ελλάδα.Πιστεύω ότι μελλοντικά,θα το δούμε και αυτό.

@Μαύρε Γάτε,
Δεν ξέρω πού πρέπει να απευθυνθείς για κατάθεση βιογραφικού - μάλλον η αγορά είναι λίγο μουδιασμένη.Έσο έτοιμος πάντως!
:-)

@alombar 42
Δεν εννοούσα τους τόπους ψαρέματος,όπως τους λέτε,αλλά οργανωμένους χώρους υποδοχής,πορνεία δηλαδή,όπως ακριβώς ΄λειτουργούν και αυτά που ήδη γνωρίζουμε.

@cha.giannakopoulos:
Αυτό με τον πριαπισμό μου άρεσε!Αλλά πράγματι,ποιες γυναίκες θα πήγαιναν σε τέτοιους χώρους;Ποιες θα τολμούσαν να δοκιμάσουν αν ήθελαν;Για τους άντρες αυτό είναι σχεδόν αυτονόητο και κάποτε ''ευλογημένο'' και από τον πατέρα,τον θείο ή τον νονό.Μέχρι και χαρτζιλίκι με κλείσιμο ματιού γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις,πράγμα που το βρίσκω ιδιαιτέρως αντι-ερωτικό -εγώ τουλάχιστον,αν ήμουν στην θέση ενός αγοριού εφήβου,δεν θα είχα καμιά όρεξη να πάω με μια γυναίκα,με τις ''ευλογίες'' των δικών μου επειδή θα είχα μεγαλώσει και θα ήταν,υποτίθεται,καιρός.Βρίσκω τέτοιες μεθόδους ευνουχιστικές.

Cha. Giannakopoulos είπε...

@γεωργία μ':
Την ''αθώα ψυχή μες στο παρθένο κορμί'' δεν την ανέφερα εντελώς ειρωνικά, αλλά τώρα έτσι το διαβάζω κι εγώ.

Άσχετο, μα μόλις το θυμήθηκα - άρα από κάπου θα συνδέεται με το θέμα: Η Μάτση Χατζηλαζάρου είναι ποιήτρια και έγραφε όταν ήταν παντρεμένη με τον Εμπειρίκο: "Ίσως να 'μαστε αθωότεροι κι από ένα καναρίνι, αγνοί όμως δεν είμαστε" (τη λατρεύω τη φράση αυτή). Έτσι γίνεται και ο Μέγας Ανατολικός είναι αθώος μες στην ακολασία.

newlens είπε...

@georgia.m: οίκοι ανοχής για γυναίκες;
1. Με επισκέπτες ετεροφυλόφιλες γυναίκες: δεν έχω ακούσει τίποτε σχετικό. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο μπορεί να υπάρξει σε μια κοινωνία με ισότητα ρόλων, αλλά πρέπει να περιμένουμε πρώτα τις εξελίξεις. Πάντως δεν μου φαίνεται και ιδιαίτερα προσοδοφόρο business δεδομένης της βιολογίας του άνδρα. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος μη ύπαρξης τέτοιου θεσμού.
2. Με επισκέπτες ομοφυλόφιλες γυναίκες: επίσης δεν έχω ακούσει τίποτε σχετικό. Η περίπτωση 2 είναι πιθανότερη αλλά συγχρόνως και δύσκολη λόγω των διακρίσεων που κυριαρχούν.

georgia m. είπε...

@cha.giannakopoulos:
Οι υποαλλεργικές φλοκάτες πρέπει να είναι πάντως must!
@Μαύρε Γάτε,
φαίνεται πως την πατήσατε στο παρελθόν,με το επίμαχο θέμα.
Δεν θέλει κόπο,θέλει τρόπο!
:-))

Μαύρος Γάτος είπε...

Ξαναδιάβασα τα τελευταία μου σχόλια, και για να μην δώσω λάθος εντυπώσεις, πρέπει να διευκρινίσω πως δεν πιστεύω ότι ο μέσος όρος του gay άντρα είναι "η τρελλιάρα του internet", παράδειγμα η χτεσινή "sokolata", που συμπεριφέρεται όπως είπε ο cobden και ακόμα χειρότερα, με τα σκοτεινά δωμάτια, τα glory holes κτλ. Οι περισσότεροι gay που γνωρίζω είναι σταθεροί άνθρωποι, έχουν μόνιμους δεσμούς, και δεν είναι προκλητικοί στην συμπεριφορά τους. Αλλά και οι ετερόφυλόφιλοι που γνωρίζω τέτοιοι είμαστε... θέλω να πω πως εξαρτάται από τον κοινωνικό περίγυρο του καθενός.

georgia m. είπε...

@cha.giannakopoulos:Αυτή ήταν και η άποψη του Ελύτη για τον Μεγάλο Ανατολικό.
Και η δική μου,ταπεινή άποψη,ίδια είναι.
Μου φαίνονται όλοι τόσο ''αμαρτωλοί''και τόσο αθώοι,σαν πρωτόπλαστοι(ας αποφύγουμε τα θεολογικά τώρα με το ''πρωτόπλαστοι'',που τυχόν παρεισφρύσουν στην κουβέντα - δεν μπορούσα να βρω καταλληλότερη λέξη).

@newlens:
Συμφωνώ για τις δυσκολίες και για τις δύο περιπτώσεις.

harrygreco είπε...

Κατι εγινε στο μπλογκ & εξαφανιστηκε ο...Κουγιας του. Ειπα να μην μιλαω για προσωπικα,αλλα...επιτελους.

Cha. Giannakopoulos είπε...

Τη σοκολάτα μου, αγαπητέ alombar42, δεν τη δίνω με τίποτα! Όσο για τα άλλα που αναφέρεις δεν είναι ακριβώς συναλλαγή, νομίζω. Δεν λειτουργεί ο ίδιος μηχανισμός στη γυναίκα που σου κάθεται για να την πληρώσεις και αυτή που σου κάθεται επειδή έχεις πόρσε ή επειδή είσαι μεγαλοδικηγόρος.

Μαύρος Γάτος είπε...

@alombar (3:30) Την φαντασίωση αυτήν με την παρθένα την υπογράφω, στην περίπτωση την προσωπική μου μάλιστα φοβάμαι πως μιλάμε για "απωθημένο"... Όμως, άλλο η παρθένα-άπειρη αλλά δεκτική και ...εκπαιδεύσιμη, και άλλο η "ασκήτρια", η κρυόκωλη και αρνητική για το σεξ. Καμμία σχέση, για την ακρίβεια.

Μού συνέβη να "εκπαιδεύσω" ερωτικά μιαν άπειρη κοπέλα, που δεν ήταν όμως παρθένα, και ήταν μια πολύ εποικοδομητική εμπειρία και για τους δύο... Αντίθετα, κοπέλες που "το έπαιζαν" και έψαχναν "τον άντρα της ζωής τους" για να τού δώσουν "ό,τι πολυτιμότερο είχαν", πάντα με απωθούσαν, κι ας είναι και παρθένες.

georgia m. είπε...

Εγώ πάντως θα προτεινα,η ερωτική συναλλαγή τέτοιου τύπου,να μην γινεται επί πληρωμή.Τι λέτε;

Μαύρος Γάτος είπε...

(αχ δεν με αφήνετε να... αγιάσω, δηλαδή να πάω στην δουλειά μου...

@γεωργία (3:51): α, μα μιλάμε για πολύ παλιές εποχές, αγαπητή μου. Τώρα κατέχομεν καλώς την απαραίτητον τεχνογνωσίαν (know-how)... Που δεν περιλαμβάνει όμως φλοκάτες, πολυθρόνες, και άλλα αντικείμενα!!!!
Αρκούν ΄κια περισσεύουν οι Πέντε εναντίον Ενός...

georgia m. είπε...

@Μαύρε Γάτε,
αυτό είναι που λέμε ''κάλλιο 5 και στο χέρι...!''
:-)

newlens είπε...

georgia.m said:
Εγώ πάντως θα προτεινα,η ερωτική συναλλαγή τέτοιου τύπου,να μην γινεται επί πληρωμή.Τι λέτε;

Πρώτα-πρώτα οδηγείτε με αυτές τις απόψεις σας έναν προσοδοφόρο κλάδο στην καταστροφή -:) και δεύτερον η άποψη μοιάζει με εκείνη φίλου σε άλλο board του nikosdimoublog που έγραφε ότι αν τα χρήματα πήγαιναν κατευθείαν στην επιστήμη και όχι στο στρατό, οι εξελίξεις θα ήταν μεγαλύτερες...

Nikos Dimou είπε...

Επέστρεψα. (Όλο σε Επικίνδυνες Αποστολές πάω τελευταία).

Διευκρινήσεις: η Margot ήταν Γερμανίδα. (Τονίζεται στην παραλήγουσα). Η φωτογραφία βγήκε πράγματι χωρίς φλας, με μία μηχανή της πλάκας. (Πτωχός φοιτητής).

Cha. Giannakopoulos, συμφωνώ. Πάντα ήθελα τις γυναίκες μου καλά ρονταρισμένες. Αυτοί που προτιμούν τις άπειρες, πρέπει να είναι ιδιαίτερα ανασφαλείς.

Σε παρθένο που μου ζήτησε κάποτε (εμμέσως πλην σαφώς) να την ξεπαρθενέψω, «για να γίνει γυναίκα» (όπως είπε), απάντησα: Λυπάμαι, αλλά δεν είμαι τιρμπουσόν.

georgia m. είπε...

@newlens:
Για να χρησιμοποιήσω μια οικεία έκφραση του ''σαλτάρω...'' θα πω πάνω σε αυτό που είπατε:...''αγαπώ!''.Για να μην παρεξηγηθώ,εννοώ ότι μου άρεσε το σχόλιό σας!
:-)

περαστικός είπε...

Ερωτική πράξη... ποιο είναι το κίνητρο πίσω από την επιδίωξή της; Μπορεί να το προσδιορίσει κάποιος; Ίσως να είναι η έκσταση, η αίσθηση απελευθέρωσης από το εγώ και τη θέληση, η επιθυμία διάλυσής τους. Η κατάργηση του διχασμού της ύπαρξης με την ένωση με το "άλλο". Δυστυχώς, τα αποτελέσματα είναι προσωρινά, φευγαλέα μάλλον, ένα δόλωμα της φύσης για να πείσει τα πλάσματά της να συνεχίζουν το ατελείωτο γαϊτανάκι της. Τη στιγμή που έχεις ανέβει όλη τη σκάλα και πας να ανοίξεις την πόρτα από τη χαραμάδα της οποίας φαίνεται εκτυφλωτικό το φως, ακολουθεί η πτώση και πάμε πάλι από την αρχή. Ο ασκητής ή αυτός που συνειδητά απέχει ίσως να είναι κάποιος που το αντιλαμβάνεται αυτό και απαιτεί να του δοθούν περισσότερα... Ένα ενδιαφέρον βιβλίο πάντως πάνω στον σεξουαλικό έρωτα είναι η μεταφυσική του φύλου, του Julius Evola.

NikosXatzopoulos είπε...

Ο Α. Κοτανίδης έγραψε : Το χιούμορ βασίζεται στην αμηχανία! Διαβάστε το site του Ψυχιάτρου - Παθολόγου , και θα μάθετε για τον εαυτό σας. Όσοι δεν πάτε.... εσείς χάνετε!!!

Έχω γράψει και εγώ.

georgia m. είπε...

''Ρονταρισμένες'':και να μην ήξερε κανείς ότι πρόκειται για αντρική κουβέντα,από αντρικό στόμα,θα το καταλάβαινε:γυναίκες και αυτοκίνητα...έννοιες συμπληρωματικές(ως επί το πλέιστον,στο ανδρικό μυαλό)
:-)

Nikos Dimou είπε...

georgia.m, αυτό το "Έσο έτοιμος" είναι το πρόβλημα με τους επι πληρωμή άνδρες. Θυμάμαι την εξομολόγηση ενός επαγγελματία ζιγκολό σε ένα μπαρ, που μου είπε: "ήμουν έτοιμος να παρατήσω την καριέρα αλΛά με έσωσε το viagra".

newlens είπε...

Σαν να ακούω πάλι τον Χόρχε από το "Όνομα του Ρόδου"...

Dormammu είπε...

τα αυτοκίνητα δεν ζητούν όσα οι γυναίκες και συνήθως- σε εγκαταλείπουν πιο δύσκολα.... Προσφέρουν και ηδονή, άλλου είδους όμως... Ίσως θέμα για νέο post ΝΔ, τι λες?

tsakmpoum είπε...

ΧΡΗΣΗ ΗΡΩΙΝΗΣ
"... ποιο είναι το κίνητρο πίσω από την επιδίωξή της; Μπορεί να το προσδιορίσει κάποιος; Ίσως να είναι η έκσταση, η αίσθηση απελευθέρωσης από το εγώ και τη θέληση, η επιθυμία διάλυσής τους. Η κατάργηση του διχασμού της ύπαρξης με την ένωση με το "άλλο". Δυστυχώς, τα αποτελέσματα είναι προσωρινά, φευγαλέα μάλλον, ένα δόλωμα της φύσης για να πείσει τα πλάσματά της να συνεχίζουν το ατελείωτο γαϊτανάκι της. Τη στιγμή που έχεις ανέβει όλη τη σκάλα και πας να ανοίξεις την πόρτα από τη χαραμάδα της οποίας φαίνεται εκτυφλωτικό το φως, ακολουθεί η πτώση και πάμε πάλι από την αρχή."

Ετσι ακριβως μου το έχουν περιγράψει Περαστικέ....

georgia m. είπε...

Προς όλους:
μπορώ να απευθύνω μια προσωπική ερώτηση στον harry,ή θα σας ενοχλησει αυτό πολύ;Δυστυχώς,βλέπω ότι δεν έχει προσωπικό εμαιλ.

newlens είπε...

@nikos dimou: δεν μιλούσαμε για ζιγκολό αλλά για κανονικούς "οίκους ανοχής" (τι φράση κι αυτή...). Ή παραστατικότερα, για καταστάσεις "ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε".

Dormammu είπε...

@tsakmpoum: πρέπει να ξέρεις ποιο δόλωμα να «τσιμπήσεις»…

georgia m. είπε...

@newlens:
εμένα πάντως το μυαλό,μου πήγε αμέσως,στο άκουσμα της λέξης,στον Richard Geere.

newlens είπε...

@georgia.m: το μυαλό σας στο Χόλυγουντ αγαπητή. Μη βάζετε δύσκολα στον εαυτό σας και υποφέρετε...

Cha. Giannakopoulos είπε...

@Georgia.m
Μπορείς να απευθύνεις προσωπική ερώτηση (και απάντηση). Εμείς θα κάνουμε ότι δεν βλέπουμε.

NikosXatzopoulos είπε...

Georgia, εμεις τ' αρσεικά ψιλοζηλεύουμε όταν ένα θυληκό προτιμά έναν εξ'ημών... Δεν περνάς να σεξ'ομολογήσω στ' εξομολογητάρι μου;

georgia m. είπε...

Μα,Άγιε Πατέρα,δεν τον προτιμώ τον κύριο - απλώς θέλω να τον ρωτήσω κάτι.
Αλλά θα αποφύγω να έρθω για εξομολόγηση γιατί ποιος ξέρει πόσα Πατερημά θα με βάλετε να πω μετά από τα όσα έφερα στη συζήτηση σήμερα...
Συγχωρήστε μου,την νεότητα και την αθωότητα...
Την ευχή σας!

georgia m. είπε...

@newlens:
Κι αν σας έλεγα ότι ο αγαπητός,κατά τα άλλα,Richard δεν μου λέει απολύτως τίποτα ως άντρας,θα με πιστεύατε;Πάρα πολύ δύσκολα!Κι όμως,έτσι είναι.Αλλά ας μην μιλάμε για προτιμήσεις εδώ.
Αν ήμουν μαζί του μια μέρα,μάλλον θα τον ρωτούσα πολλά για τον Βουδισμό και θα του ζητούσα να με πάρει μαζί του στο Θιβέτ,σε ένα επόμενό του ταξίδι.Κατά τα άλλα,τίποτε.
Κατά τα άλλα,πρέπει να μάθετε πολλά ακόμα για τις γυναίκες!
Κι αφήστε ήσυχες τις πολυθρόνες!
:-)))
Οπότε,επιστρέφω σε αυτό που είπατε,δεν υποφέρω καθόλου,σας διαβεβαιώ!

NikosXatzopoulos είπε...

Σας είπα ότι είναι αναγκαίον περί ερχομού εις το ξομολογητήριόν μου. Με τέτοια που εδιάβασα εις το παρόν post του κ.κ. Νικολάου Δήμου , μου φαίνεται δια του γεγονότος παριατήσεώς μου από το κατηχητικόν ώστε να πιάσω για τα καλά τιςεξομολογήσεις. Εγώ πάντως επιμένω, και αν θέλετε μπορώ να έλθω εις το χώρον σας να μου ξομολογηθήτε τας αμαρτίας. Ειδάλλως σας περιμένει ο φούρνος της κολάσεως. Επίσης ως ψυχαναλυτής αντιλαμβάνομαι δόλον εις τα λεγόμενα του newlens. Βλέπει ότι είστε παιχνιδιάρα μαζί του, κάνει τον δύσκολο έχοντας ύφος δηκτικόν, και εσείς προσελκύεστε ακόμη περισσότερον. Προσοχή αμαρτωλή! Ελα να σεξομολογήσω!

NikosXatzopoulos είπε...

Πόπο Georgia έχετε ένα ύφος στο λόγον σας.... πόπο ποπο ούτε τα άμφια δεν με σταματούν.... έχετε έναν - συγχώρα με Θεέ μου- νάζι, που διαολεύει ακόμη και εμέναν τον Άγιον. Πόπο δεσποινής... ελάτε να σας ξομολογήσω λέγω... τό'χω και εγώ ανάγκην... Μόνο που θα σας ρίξω πολύ λιβάνι ώστε να ζαλιστείτε να μου δείξετε εις πράξην αμαρτίας τας οποίας σας βαραίνουν ώστε να ξαλαφρώσω και εγών .

georgia m. είπε...

@nikosxatzopoulos:
''Αναγκαίον εστί το εξομολογήσθαι'',λοιπόν.
Αν και δεν είναι του γούστου μου να εκφράζομαι έτσι,μήπως να σταματούσαμε τις μαλακιούλες γιατί ψιλοκουραστήκαμε;

georgia m. είπε...

@nikosxatzopoulos:
''εγών'',είπατε;
Κι εγώ λέω ''νυνί υπέρ πάντων ο αγών!''
Υ.Γ:Μην παρασύρεστε με το ''νυνί''...
Μήπως είστε από την αγαπημένη Κύπρον και μας το κρύβετεν;

Nikos Dimou είπε...

newlens said...
@nikos dimou: δεν μιλούσαμε για ζιγκολό αλλά για κανονικούς "οίκους ανοχής" (τι φράση κι αυτή...). Ή παραστατικότερα, για καταστάσεις "ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε".

Τα αυτά ισχύουν και για τους οίκους ανοχής - θα χρειαζόταν πολύ viagra (ή μάλλον cialis - μεγαλύτερη διάρκεια).

NikosXatzopoulos είπε...

Γιατί δεσποινίδαν; δεν λέμε μαλακιούλες. Αφήστε που όσο διαβάζω τα γραπτά σας τόσο μου έρχεται όχι να πω μαλακιούλες αλλα.... να σας ξομολογήσω...Ελάτε παιχνίδι δεν θέλατε χθες; ελάτε να σας είξω το big ben mou ω συμπαθεστάτη

georgia m. είπε...

@nikosxatzopoulos:
Από το Λονδίνο το πήρατε;

Λοιπόν,σταματώ εδώ.

Blue Oji είπε...

Μπορδέλα με άνδρες για γυναίκες είναι εκ φύσεως αδύνατον να υπάρχουν. Διότι ως γνωστόν οι γυναίκες είναι κολασμένες και αχόρταγες, και αν είναι καλό θα θέλουν κι άλλο, και ποιος άντρας θα μπορούσε να τους το δώσει? Για κάθε γυναίκα πελάτη θα πρέπει να υπάρχουν τρεις τέσσερις υπάλληλοι τουλάχιστον και που θα βρεθούν αυτοί? Ξέχωρα που πρέπει μετά να ανανεώνεις το προσωπικό σε τακτικά διαστήματα, (διότι οι παλιοί θα έχουν αχρηστευθεί πολύ γρήγορα και θα καταλήξουν σε άσυλα), και άστα να πάνε. Δεν θέλω να επεκταθώ σε περισσότερες λεπτομέρειες.

Cha. Giannakopoulos είπε...

Έλα ρε Νικοχατζόπουλε! Σου φαίνεται να 'χει κανείς εδώ μέσα όρεξη για τέτοιες μαλακιούλες. Δεν τις διαγράφεις καλύτερα;

NikosXatzopoulos είπε...

Xaxaxa- geogia γελάσανε τα μούσια μου!! Έχετε πολύ αίσθηση του χιούμορ . Ναι απο το Λονδίνον, την πόλη της λαγνείας. Κύριε κυριοτάτε Νικόλαε Δήμαρχου εεε συγνώμην Δήμου πιέστετην παρακαλώ να μου έλθειν εις σεξομολόγησην . Σας παρακαλώ κύριε. Σας παρακαλώ πολύ!
Χιούμορ κάνω ! Αυτό δεν είναι χιούμορ κύριε δήμου; εσείς θέλατε χιούμορ!

basik είπε...

Παιδιά, μου σηκώθηκε... Θα επανέλθω σε λίγες μέρες.

houlia είπε...

Αφιερωμένο....που αλλού?(και φυσικά και στην πιο πιστή εκπρόσωπο του γυναικείου ήθους.Αλήθεια Γεωργία, πως μπορείς και είσαι τόσες ώρες στον υπολογιστή?Πάντως είσαι χάρμα!Καλά καθεσαι!)


ο γάτος

Ο γάτος, ο λιγνός, ο μουστακάτος
ξανά ερωτευμένος, ο φευγάτος!

Παράφορα χαμογελά τα βράδια
πώς δεν φοβάται λεει τα σκοτάδια.

Χοροπηδά κι ασύστολα αλωνίζει
τη νύχτα και τη μέρα όλη θερίζει.

Ο γάτος μου, ο ξενύχτης, ο σικάτος
απόψε νιαουρίζει πιο κεφάτος.

Την αγαπάει λεει ο καημένος
κι ας είναι ο πεθερός του θυμωμένος!

Στις αλωνιές περήφανα γυρίζει
στην αγκαλιά του τη φιλά και γουργουρίζει.

Μα όλο ξεχνάει τελικά πως είναι γάτος
ένας μονάχα ερωτευμένος και φευγάτος!

tsakmpoum είπε...

@ blue oji
... κι όπως έλεγε ο παππούς μου
" ο κουβάς χαλάει, όχι το πηγάδι"

BasKS είπε...

Αυτήν την φωτογραφία την έχω δει. Τελευταία σας έτυχα στο Δέλεαρ, αλλά σίγουρα όχι εκεί. Ας είναι, βαριέμαι να το στίψω. Με το που την είδα πάλι θυμήθηκα φυσικά αμέσως και τον συνειρμό που μου γέννησε όταν την είχα πρωτοδεί. Είναι μια αντίστοιχη -περίπου- φωτογραφία του δικού μου σώματος, πριν από δεκαπέντε χρόνια. Εάν διάλεγα δέκα αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες -είτε με μένα, είτε χωρίς, πρωτίστως, η εν λόγω άλλωστε δεν περιλαμβάνει παρά μόνο ένα κομμάτι του σώματος, το αχλάδι- θα ήτανε μέσα σ΄ αυτές. Μέχρι πρόσφατα θεωρούσα πως συμβόλιζε το μέγιστο δυνατό σμίξιμό μου με το Άλλο. Μοναχικό, δοτικό και αποχωρόν. Πλέον είναι μια φωτογραφία που σε καμμιά περίπτωση δεν μπορεί να συμβολίσει το σμίξιμο (σεξ, άλλως πως), πόσο μάλλον και κάτι, ο,τιδήποτε που να ρέει. Παραμένει μια ερασιτεχνική φωτογραφία που εκτυπώθηκε οίκαδεν και αυτοσχεδίως με τον φοιτητικό οίστρο της εποχής που θαρρείς πως ανακαλύπτεις τον κόσμο -τρομάρα μου- πιθανόν να ενθουσίαζε και κάποιους εξτρήμ εικαστικούς, όμως το ατένισμά της δεν έχει να μου δώσει απολύτως τίποτα (πιθανόν αυτός που την τράβηξε να νοιώθει διαφορετικά, επειδή δεν έχει τίποτα άλλο να νοιώσει, ίσως). Κρίμα που δεν την είχα στείλει ήδη από το κινητό στο ημέηλ. βαριέμαι τώρα. Τιμής ένεκεν ετούτο το προσωπικό αποτύπωμα στον συνειρμό που άθελά της γέννησε η φωτογραφία του σώματος που αγαπήσατε.

georgia m. είπε...

@houlia:
Θερμά ευχαριστώ για το ποίημα!
Είχα γάτα(7 ετών τώρα)αλλά μου προέκυψε πρόσφατα και γάτος!(1,5 έτους).Καθόλου λιγνός,όπως λέει το ποίημα,αλλά πολύ τρυφερός και χαδιάρης!
Σταματώ εδώ τις περιγραφές γιατί αν συνεχίσω θα αρχίσει ο κύριος Χατζόπουλος τις πονηριές και τα σεξουαλικά υπονοούμενα.

NikosXatzopoulos είπε...

Ζητώ συγνώμη , αποχωρώ δια παντός. Εγώ είμαι ο nikitas, diamantis και όχι ο saltarw sto keno. Συγνώμη αποχωρώ . Βλακείες έκανα. Συγνώμη. Καλή συνέχεια. :-(

υ.γ. Φίλε Νίκο είσαι κορυφή , σε διαβάζω από μικρός. Η επαφή μου μαζί σου ήταν τιτάνιο γεγονός και έτσι δεν μπόρεσα παρά να δείξω παιδί μπροστά σου. Όμως είσια μέσα μου Θεός.
Τους παπάδες τους σατίρισα γιατί και εγώ δεν τους πάω. Γεωργία μ. ζητώ συγνώμη που το παρατράβηξα.
Επίσης , αυτό πυο ήθελα να δω στον κύριο Δήμου είναι με πιο τρόπο χειρίζεται συγκεκριμένες καταστάσεις όπως troll σε blog. Χθες όλη μέρα χαιρόμουν με τις βλακείες που έγραφα και μετά σκεφτόμουν : γιατί το κάνω αυτό; εσείς γιατί πιστεύετε ότι τα έκανα όλα αυτά. Λοιπόν θα διαβάσω απαντήσεις αλλά δεν θα ξαναγράψω. Για σας.

harrygreco είπε...

Νομιζα οτι μαγικη χειρ τις μας απαλλαξε απο τον καθ' ημας Κουγια,αλλα...ξαναγυρισε.U can't escape death &... Επι γενικου,νομιζω οτι ειναι αηθης η εξομολογηση προσωπικων " κατορθωματων ". Οι μεγαλοι εραστες,απο ηθοποιους Χολλυγουντ μεχρι καμακια τουριστριων,μερικοι απο τους οποιους ειναι 100αρηδες,( οχι σε μπλογκοσχολια/ημερα) ,δεν διατυμπανιζουν τις επιτυχιες τους.Ο ναρκισσισμος αλλα & ο μισογυνισμος ειναι ευθεως αναλογα της ερωτικης αποτυχιας του...υποκειμενου. Οι περισσοτεροι πολιτικοι που πουλουν " ανδρισμο ",βριζουν τις πορνες & τους ομοφυλοφιλους ειναι εκεινοι που...εχουν παει μονο με τη συζυγο τους ,στην οποια εταξαν γαμο για να...κανουν γαμο.

newlens είπε...

@nikosxatzopoulos: Γιατί όμως να θες να κερδίσεις τη συμπάθεια του οικοδεσπότη με τόσο πλάγιο τρόπο; Δεν πείθεις κανένα, πίστεψέ με.

georgia m. είπε...

@houlia:
Πώς μπορώ και είμαι τόσες ώρες στον υπολογιστή,ρωτάτε.
Ρωτήστε τα μάτια μου,τα δάχτυλά μου(πληκτρολόγιο)και το κεφάλι μου!(πονοκέφαλος).
Αλλά φαίνεται πως έχω βρει κάτι εδώ,που μου έλειπε.Μια άλλη μορφή επικοινωνίας;Ίσως.

newlens είπε...

@georgia.m: αυτό ακριβώς είναι: "μια άλλη μορφή επικοινωνίας". Που δυστυχώς δεν θα κρατήσει πολύ μέσα σε όλον αυτόν τον καταιγισμό των comments. Κάποια στιγμή θα γίνει όλη αυτή η κατάσταση τόσο αναρχική που θα καταρρεύσει μόνη της. Κρίμα...

georgia m. είπε...

@harry:
Βλέπω ότι είστε εδώ.Μπορώ να σας ρωτήσω κάτι;
(Συγγνώμη από τους υπόλοιπους)

georgia m. είπε...

@Σε όσους χιονίζει έξω από το παράθυρό τους:
Ρίξτε μια ματιά τώρα!Κοιτάξτε πόσο όμορφα είναι.Σαν παραμύθι.
(Αλλά όχι να κυκλοφορείς και να κρυώνεις,να υφίατασαι και όλα αυτά που δείχνει η τηλεόραση!)

georgia m. είπε...

@newlens:
Μες στην αισιοδοξία!
:-))
Φοβάμαι και εγώ,πως ίσως γίνει αυτό καποια στιγμή...

giapanta είπε...

τι γνώμη έχετε για την άποψη του Rilke:"ο έρωτας δεν θα είναι πια σχέση άνδρα με γυναίκα, αλλά άνθρωπου με άνθρωπο..."

newlens είπε...

@giapanta: φούσκα -:)

HardRain είπε...

Λοιπόν Κυρίες και Κύριοι, πάνε πολλά χρόνια από τώρα , ήμουν γύρω στα 26, ερωτευμένος με μια Κυρία 35 χρόνων τότε, μικροκαμωμένη , με αρκετά πλούσιο στήθος, ωραίο κορμάκι λεπτό αλλά όχι οστεώδες και επιπλέον δεν ήτο ξανθιά. Δεν μου άρεσαν ποτέ οι ξανθιές...γούστα είναι αυτά. Περιττό ίσως να πω πως η Κυρία αυτή –γνωστή μάλιστα ήδη σε Λόγιους Κύκλους των Αθηνών – ήταν και η Κυρία με την οποία μυήθηκα για πρώτη φορά στα βαθιά νερά του Γαμησιού. Να μην μπω σε λεπτομέρειες τώρα της πρώτης μας συνεύρεσης, αυτά θα έρθουν όταν έρθει η ώρα τους στον ιδικό μου τόπο. Είμαστε λοιπόν, ήδη δυο χρόνια μαζί, θα την βαφτίσω μόνο για εδώ Χλόη και, περνάμε θεσπέσια σε μια σχέση ακατάπαυστου Γαμησιού και πολλών ποιητικών συμπεριφορών. Το Αιδοίο της, ήταν και το πρώτο που κούρεψα , έγινε αυτή η περιποίησις αργότερα Τέχνη κανονική και προκαταρκτική για το κυρίως θέμα.

Ήμασταν διακοπές καλοκαιρινές σε κάποιο Ελληνικό νησί, όπου τυχαίως συναντάμε ένα φιλικό ζευγάρι της Χλόης (η οποία ήτο παντρεμένη λησμόνησα να πω, αλλά περίπου εν διαστάσει)

Το φιλικό αυτό ζευγάρι, ήταν οι...ας τους πούμε Δάφνη και Γιώργο. Ο Γιώργος, επιστήμονας, πολύ γνωστός στον κύκλο της ειδικότητας του χαρακτηριστική φυσιογνωμία διανοούμενης (και άκαμπτης αριστεράς) η Δάφνη, μια Θεά, κράμα Λιβανέζας και Ελληνίδας. Θεά! Μεταξύ μας , από την πρώτη στιγμή δημιουργήθηκε μια μυστική χημεία. Δεν θα ξεχάσω τη Δάφνη και τη Χλόη στη θάλασσα να με καλούν να πλατσουρίσω μαζί τους και να βγάζουν και οι δύο, μία μετά την άλλη, το πάνω μέρος του μαγιό τους και να απελευθερώνουν τα ωραία βυζιά τους . Της Δάφνης, ήταν ακόμα μεγαλύτερα, με πολύ σκούρες ρώγες. Δεν έγινε τίποτα εκείνες τις μέρες, το αξιοσημείωτο , εκτός από μια απίστευτη σκηνή ζηλοτυπίας της Χλόης, η οποία γενικώς ζήλευε και τον ίσκιο μου. Ζήλευε μεν, αλλά καλλιεργούσε το παίγνιο...

Ένα δυο μήνες αργότερα, βρεθήκαμε με τη Χλόη στο σπίτι της Δάφνης και του Γιώργου, καλεσμένοι για φαγητό. Φάγαμε, ήπιαμε, ο Γιώργος πήγε για ύπνο, εμείς οι τρεις μείναμε στο καθιστικό ακούγοντας μουσική. Ο κάθε ένας μόνος του σε μια γωνιά. Η Δάφνη, κάποια στιγμή ξάπλωσε στο πάτωμα και έγερνε το κορμό της νωχελικά πότε αριστερά ,πότε δεξιά....Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα, ήταν ηλεκτρισμένη.

Λίγο καιρό αργότερα, μια δυο βδομάδες, η Χλόη μου ανακοινώνει πως το βράδυ θα έρθει η Δάφνη από το σπίτι μου, να κάτσουμε όλοι μαζί.

Ήρθε. Πήγε αργά.... «που να φεύγω τώρα»... «Χωράμε όλοι στο κρεβάτι» είπε η Χλόη ή εγώ, δεν θυμάμαι. Ξαπλώσαμε. Ήταν Παρασκευή βράδυ.

Δεξιά μου η Δάφνη, αριστερά η Χλόη, στη μέση εγώ. Η χλόη φόρεσε ένα νυχτικό, εγώ το εσώρουχό μου, η Δάφνη με ένα t shirt και το κιλοτάκι . Έσβησε το φως.

Λίγο μετά μου ψιθυρίζει στο αυτί η Δάφνη, πως για πρώτη φορά μετά από καιρό δεν κοιμάται στην άκρη –άκρη του κρεβατιού. Ήρθε κοντά μου τόσο, ώστε ένιωσα την ανάσα της. Άρχισαν τα χάδια, σε δευτερόλεπτα μέσα πέταξε το t shirt μακριά και ενώ ήταν σκοτεινά, στο ελάχιστο φως, ένιωσα τη Χλόη να γδύνεται.

Καύλας Ανάσταση, Έντασις Θεία, τι κορμιά και αφή, τι τελετή δαχτύλων και στομάτων τι φιλιά και υγρά και γεύσεις , κύματα , κυματισμοί, μιας θέρμης απίστευτης , μιας καύλας απέραντης. Όλη τη νύχτα, γαμιόμασταν με τόση Αγάπη για το ίδιο το Γαμήσι... Δεν ξεχνώ την κραυγή της Δάφνης, όταν κάποια στιγμή κοίταζε τη Χλόη και εμένα να ξεσκιζόμαστε , που φώναξε: Αγάπες μου...!!!

Αυτό το «Αγάπες μου» θα μου μείνει αλησμόνητο.

Το πρωί, μας βρήκε αποκαμωμένους , να κοιμόμαστε σε έναν περίτεχνο κόμπο ποδιών και χεριών και τους τρεις και το δωμάτιο είχε μια πραγματικά συγκλονιστική μυρουδιά από αρώματα ανοιγμένων και καταγαμημένων Μουνιών. Μια απέραντη θηλυκάδα σε πλήρη ανθοφορία. ‘Ανοιξις καταμεσής του χειμώνος. Τι να σας λεω...

Το στόμα μου, η γλώσσα μου, ήταν σα να είχε βουτηχτεί στο πιο αρωματικό μέλι.

Και είχε!

Σαν ξυπνήσαμε, με πρόσωπα που έλαμπαν και επιδερμίδες που είχαν γίνει μετάξι από τη θέρμη και την ικανοποίηση, σηκώθηκα να κάνω ζεστούς καφέδες. Ήταν πια Σάββατο μεσημέρι τότε. Είπαμε να βγούμε έξω για φαγητό, αλλά δεν το εννοούσαμε. Κανείς δεν ήθελε να παει έξω στο κρύο. Ήμασταν , νιώθαμε σα να ήμασταν κλεισμένοι σε μια Μήτρα Έρωτα. Το απόγευμα, ασχολήθηκα ήσυχα, με το να γλύφω πότε τη μία και πότε την άλλη Κυρία και να τις χαίρομαι να χύνουν όσο να μην αντέχουν πια. Εγώ, ήταν αδύνατο για αρκετές ώρες να χύσω, είχα κυριολεκτικά στερέψει και σε αυτό το ζήτημα (όπως και σε πολλά άλλα) οι Κυρίες υπερτερούν θεαματικά από εμάς.

Ξανακοιμηθήκαμε. Ξαναξυπνήσαμε μέσα στη μέση της νύχτας και ξανά από την αρχή. Το να ξυπνάς , καθώς η μία Κυρία έχει βάλει στο στόμα της την ψωλή σου και η άλλη σου δαγκώνει γλυκά το στόμα, είναι αποκαλυπτική εμπειρία. Είναι κρίμα που τότε, άγουρος ακόμα σχετικά , είχα μια βιασύνη στη συμπεριφορά μου, γεγονός που μου στέρησε σε κάποιο βαθμό «βάθος συνείδησης» στη γιορτή αυτή.

Το Μουνάκι της Δάφνης, παρά τα δυο παιδιά που είχε γεννήσει το εύφορο, ήταν σφικτό και μικροκαμωμένο , εφηβικό σχεδόν θα το έλεγα, σε αντίθεση με αυτό της Χλόης, που ενώ είχε κάνει μόνο ένα παιδί και ήταν πιο μικροκαμωμένη, είχε Μουνί, πιο «άνετο». Κάθε τόσο, αγκαλιαζόμασταν και οι τρεις σε μια τεράστια αγκαλιά, σφικτή, γεμάτη λαχτάρα , κάθε τόσο ανταλλάσσαμε φιλιά λατρείας ταυτόχρονα, παντού: σε χέρια, πλάτες, λαιμούς, στόματα, μάγουλα, μαζί με χάδια στοργικά και μανιασμένα ταυτόχρονα.

Κάποια στιγμή ήρθε το πένθος του Κυριακάτικου απογεύματος. Η Δάφνη, έπρεπε να φύγει. Να μην τα πολυλογώ, βγήκαμε από το σπίτι αμίλητοι και κατηφορίσαμε να βρούμε το αυτοκίνητό της πιο κάτω. Είχε κρύο. Εγώ, ένιωσα τον «έξω κόσμο» σχεδόν βίαιο μετά από όλα αυτά, τον ένιωσα εχθρικό. Ήταν σα να είχαμε ζήσει για λίγο, σε έναν άλλο πλανήτη, σε έναν κόσμο χωρίς ενοχές , παραδομένο στις ηδονές και την ευλογία του Γαμησιού. Ελπίζω, να είναι καλά και οι δυο σπουδαίες Κυρίες, είμαι βέβαιος πως το γνωρίζουν αμφότερες , θα τις θυμάμαι πάντα.

houlia είπε...

georgia,κ εμένα μου βγάζει κάτι πολύ καλό αυτή η δαμαρτυρία που διαπράττεται σ'αυτό το Blog.Eχω λατρεψει τον Χατζηπαπαρα, αλλά δεν τολμώ καν να τού απευθυνθώ γιατί κοκκινίζω με τα σχόλια που ανταποδίδει.Εσύ τουλάχιστον είσαι παρούσα κ κοντράρεσαι στα ίσια.Και συν τοις αλλοις, εσείς παιδιά μου είστε ηλεκτρονικοί πύραυλοι!Με τέτοια ταχύτητα που να σας προλάβει ένας κλασσικός,αναποδραστος,πεζός γ...άκος!Στην υγειά σου φίλτατη!
Πάντως θα περιμένω κ εγώ απαντήσεις στις ί-διες ερωτήσεις του ακατανόμαστου που έχω λατρεψει.Περιμένω να επιστρέψει, ποιος ξέρει πως...

georgia m. είπε...

@hardrain:
Εγώ θα συγκρατήσω την ''περιρρέουσα ατμόσφαιρα''(τι έκφραση σε τέτοιο κείμενο!)και το ότι ήσαστε ο κουρέας της...Σεβίλλης.
:-)

€lisavet είπε...

Το μόνο σίγουρο είναι πως σ'αυτό το blog γίνεται συνουσία από comments...

mickey είπε...

Καλησπέρα σε όλους!

Μια και φαίνεται πως μείναμε εμείς κι εμείς, χωρίς trolls (από την εξομολόγηση περάσαμε στην "σεξομολόγηση" και κατόπιν στην πλήρη αποχώρηση), ίσως μπορούμε να συζητήσουμε το εξής:

Από την ηλικία των 20 και κάτι θεωρούσα τη γυναικεία ομοφυλοφιλία ως πιο "φυσική" από την αντρική (βεβαίως, δε θεωρώ την αντρική "κουσούρι", σέβομαι τις σεξουαλικές προτιμήσεις του καθενός και έχω φίλους ομοφυλόφιλους). Σίγουρα ως straight άντρα, με ερεθίζει πολύ η ιδέα δύο ή περισσότερων γυναικών που κάνουν σεξ (αν είμαι κι εγώ μέσα ακόμα καλύτερα), ενώ δε με συγκινεί καθόλου κάτι αντίστοιχο με τους άντρες. Ενδεχομένως (για να μην πω σίγουρα) το γεγονός αυτό να επηρεάζει την κρίση μου, όμως θα ήθελα να καταθέσω τη "λογική" (λογικοφανή) μου εξήγηση:

Γεννιόμαστε όλοι (άντρες και γυναίκες) από μια γυναίκα, θηλάζουμε όλοι μια γυναίκα, δεχόμαστε στα πρώτα μας χρόνια (ή και ακόμα περισσότερα) τη φροντίδα, τη στοργή, τη ζεστασιά, την αγκαλιά, τα χάδια, το φιλί της γυναίκας. Προσκολλημένοι στη μητέρα μας από τη στιγμή που θα ανοίξουμε τα μάτια μας στον κόσμο αυτό, είμαστε πολύ περισσότερο εξοικειωμένοι με το γυναικείο σώμα (και τη γυναικεία παρουσία γενικότερα) παρά με οτιδήποτε άλλο. Πιστεύω ότι μητρική αγάπη και έρωτας (με την έννοια του σεξ) είναι δυο εκφάνσεις του ίδιου ακριβώς φυσικού ενστίκτου (το οποίο μάλλον υπάρχει σε όλα τα θηλαστικά), οπότε τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες νιώθουν αυτή τη φυσική έλξη για το γυναικείο σώμα. Φυσικά, η άποψή μου μπορεί να είναι εντελώς λανθασμένη.

Θα με ενδιέφεραν οι απόψεις σας...

Υ.Γ. Έγραψα τα παραπάνω πριν δω το "πικάντικο" σχόλιο του hardrain. Ελπίζω φίλε να μη σε πειράζει που αποθήκευσα το σχόλιο σου στα Favorites ;)

georgia m. είπε...

@mickey:
Όταν παίρνεις δουλειά και για το σπίτι είναι πολύ κουραστικό...
Στα favorites,λοιπόν.

Τι ακριβώς θα ήθελες να συζητηθεί;Είπες κάτι για γυναικεία ομοφυλοφιλία,για μητέρα,κλπ.
Γίνε λίγο πιο σαφής.

Nikos Dimou είπε...

Hardrain από ότι καταλαβαίνω, ειδικεύεσαι στην ερωτογραφία (η λέξη πορνογραφία μου είναι απεχθής). Όμως εδώ είσαι σε ξένο blog - που σκοπός του δεν είναι η περιγραφή φλογερών καταστάσεων, αλλά η ανταλλαγή απόψεων επάνω στο φαινόμενο του σεξ και του έρωτα, η ανάλυση των αντιδράσεων και των βιωμάτων μας. Ο κόσμος είναι γεμάτος από περιγραφές σκηνών σαν την δική σου - μας ενδιαφέρει όμως το παραπέρα.

newlens είπε...

mickey said:
Γεννιόμαστε όλοι (άντρες και γυναίκες) από μια γυναίκα, θηλάζουμε όλοι μια γυναίκα, δεχόμαστε στα πρώτα μας χρόνια (ή και ακόμα περισσότερα) τη φροντίδα, τη στοργή, τη ζεστασιά, την αγκαλιά, τα χάδια, το φιλί της γυναίκας. Προσκολλημένοι στη μητέρα μας από τη στιγμή που θα ανοίξουμε τα μάτια μας στον κόσμο αυτό, είμαστε πολύ περισσότερο εξοικειωμένοι με το γυναικείο σώμα (και τη γυναικεία παρουσία γενικότερα) παρά με οτιδήποτε άλλο. Πιστεύω ότι μητρική αγάπη και έρωτας (με την έννοια του σεξ) είναι δυο εκφάνσεις του ίδιου ακριβώς φυσικού ενστίκτου (το οποίο μάλλον υπάρχει σε όλα τα θηλαστικά), οπότε τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες νιώθουν αυτή τη φυσική έλξη για το γυναικείο σώμα. Φυσικά, η άποψή μου μπορεί να είναι εντελώς λανθασμένη.

Είναι λανθασμένη. Το ότι θεωρείτε την αντρική ομοφυλοφιλία απεχθέστερη από την γυναικεία έχει να κάνει με το ότι ο άντρας είναι διαχειριστής εξουσίας ενώ η γυναίκα δεν είναι (τουλάχιστον στις standard περιπτώσεις). Δεν έχει να κάνει τίποτε με βιολογία, υποθέτω, αλλά με την διάλυση της εικόνας του άντρα πολεμιστή που "ειρηνεύει" μέσα σε μια ομόφυλη σχέση. Σκεφτείτε ότι οι γυναίκες δεν ζουν κάποια διαφορετική κατάσταση έχοντας ερωτική σχέση. Ειρηνικές ήταν και πριν και μετά την ομοφυλοφιλική σχέση.

Nikos Dimou είπε...

Μickey νομίζω πως η απάντηση στο ερώτημά σου είναι απλή. Σαν άντρες δεν νιώθουμε ανταγωνισμό στην παρουσία ενός γυναικείου ζευγαριού - αντίθετα, όπως κι εσύ, φαντασιώνουμε μία παρτούζα. Δύο ομοφυλόφιλες είναι για μας απλώς διπλός ερεθισμός.

harrygreco είπε...

Σωστη η φραση του Ριλκε(ν),γι' αυτο βγαζει & καλα καλλυντικα. ( Πλακα κανω). Ερωτας με την ευρεια εννοια μπορει να υπαρξει διανθρωπικα,γαμος παντως για τους ετερο. μόνο με...ετερο.

δεν ειμαι ο νικος δημου είπε...

Δεν είναι όλα όπως φαίνονται, υπάρχει και η άρνηση..:D

georgia m. είπε...

@newlens:
Τι ακριβώς εννοείτε με το ''ειρηνικές';

tsitso είπε...

@cobden
"Αρκετές παπαριές λέγονται από διάφορους politically correct διανοουμενίζοντες ότι η σεξουαλικότητα των ανδρών και των γυναικών είναι η ίδια και οι όποιες διαφορές είναι ζήτημα κοινωνικών συμβάσεων".

Συμφωνώ. Τα όσα γράφεις συμφωνούν με τα πορίσματα της εξελικτικής ψυχολογίας (δες τα βιβλία του Pinker για παράδειγμα). Η σεξουαλικότητα των ανδρών είναι πιο κοντά στη σεξουαλικότητα των αρσενικών ουρακοτάνγκων (οι οποίοι δεν έχουν σταματημό, εξ ου και οι τεράστιοι όρχεις) παρά σε αυτή των γυναικών.

Cha. Giannakopoulos είπε...

mickey,
δεν νομίζω πως είναι ποτέ δυνατόν να κατατάξουμε τη μία ή την άλλη μορφή ομοφυλοφιλίας ως προς τη "φυσικότητά" τους.
Το επιχείρημα που προτείνεις (το μητρικό σώμα) ακούγεται, ενδεχομένως, λογικό, μα δεν νομίζω πως στην πραγματικότητα μπορεί να αποδείξει τίποτα. Και οι άνδρες ομοφυλόφιλοι είχαν επίσης μητέρα, μα έπαψαν να την γυρεύουν...

Θα βοηθούσε ίσως μια μέτρηση του ποσοστού ομοφυλοφίλων στα δύο φύλα, μα και αυτή θα ήταν τόσο επηρεασμένη από κοινωνικές προκαταλήψεις, που δεν πρόκειται να ήταν αξιόπιστη. Μάλλον δεν πρέπει να γυρεύουμε ποσοστά φυσικότητας σε αυτά τα ζητήματα.

(Κι εγώ παρακολουθώ ή φαντάζομαι πολύ πιο ευχάριστα - κι όχι μόνο - έρωτες γυναικών παρά ανδρών, μα αυτό δεν λέει τίποτε για τους ίδιους. Για μένα κάτι θα λέει...)

newlens είπε...

@georgia.m: εννοώ ότι ο άνδρας είναι διαχειριστής εξουσίας και μεταφορέας αγαθών προς τη γυναίκα. Η ειρήνευση των ανδρών μεταξύ τους δυσχεραίνει αυτή τη μεταφορά.

georgia m. είπε...

@δεν είμαι ο νίκος δήμου:
Θα ανησυχούσαμε αν ήσασταν...

newlens είπε...

@stormrider: βιάζεστε!!!

Stormrider είπε...

ωραία, τώρα που αφήσαμε τα τετριμμένα σεξουαλικά κι αφού αναλύσουμε τα ομοφυλόφιλικά ας πιάσουμε κάτι πιο προχωρημένο πχ την κτηνοβασία! Ποιοί δηλώσαν γατόφιλοι από δω είπαμε? ;ρρρρρρ

newlens είπε...

Cha. Giannakopoulos said:
Κι εγώ παρακολουθώ ή φαντάζομαι πολύ πιο ευχάριστα - κι όχι μόνο - έρωτες γυναικών παρά ανδρών, μα αυτό δεν λέει τίποτε για τους ίδιους. Για μένα κάτι θα λέει...

Μα νομίζετε ότι δεν υπάρχουν γυναίκες που "παρακολουθούν" ή "φαντάζονται" έρωτες ανδρών με ευχαρίστηση; Σας πληροφορώ ότι υπάρχουν!

Nikos Dimou είπε...

Stormrider said...
ωραία, τώρα που αφήσαμε τα τετριμμένα σεξουαλικά κι αφού αναλύσουμε τα ομοφυλόφιλικά ας πιάσουμε κάτι πιο προχωρημένο πχ την κτηνοβασία! Ποιοί δηλώσαν γατόφιλοι από δω είπαμε? ;ρρρρρρ


Δεν θα στo συνιστούσα... οι γάτες έχουν νύχια. Κάτι σε κατσίκα θα σου πήγαινε καλύτερα...

€lisavet είπε...

Λιγάκι άσχετο και σχετικό μαζί...Γιατί οι οίκοι ανοχής ονομάζονται έτσι; Ποιος ανέχεται ποιον και γιατί;
Δεν είναι λιγάκι αδόκιμος ο όρος;

(Ίσως προαναφέρθηκε, αλλά αυτή τη στιγμή αδυνατώ να το βρω)

mickey είπε...

@georgia.m (6:43μμ)
Ίσως δεν ήμουν τόσο σαφής. Θα ήθελα να δούμε αν η γυναικεία ομοφυλοφυλία έρχεται πιο "φυσικά", με βάση και την "εξήγηση" που δίνω για την προσκόλληση του καθενός μας (άντρα ή γυναίκας) στο γυναικείο σώμα από τη στιγμή της γέννησής μας. Ελπίζω να το διασαφήνισα καλύτερα τώρα ;)
Πάντως ο Ν.Δ. και ο newlens έχουν απαντήσει ήδη, αν και δεν έθιξαν το σκεπτικό της "αιτιολόγησής" μου. Φυσικά, είναι πολύ πιθανό να έχουν δίκιο και ειδικά η απλή και σύντομη απάντηση του Ν.Δ. Θα με ενδιέφεραν πάντως και άλλες απόψεις επί του ζητήματος.

@newlens (6:49μμ)
Δεν χρησιμοποίησα πουθενά τη λέξη "απεχθής" για την αντρική ομοφυλοφιλία. Πάντως δεν χρειάζεται να παίζω με τις λέξεις, το νόημα είναι σωστό.

@nikos dimou (με την ευκαιρία συμπλήρωσης 340+ σχολίων)
Aφήστε το post μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα και θα πιάσουμε τετραψήφιο νούμερο. Εγγυημένα :))
(Ξέρω, ουκ εν το πολλώ τω ευ, αλλά έχει κι αυτό τη χάρη του...)

georgia m. είπε...

@newlens:
Κατάλαβα - ευχαριστώ!

cha.giannakopoulos:
Η ανδρική ομοφυλοφιλία είναι περισσότερο προβεβλημένη ή μερικοί ίσως ''φαίνονται'' ότι είναι αλλά μπορεί οι γυναίκες να είναι περισσότερες.

Nikos Dimou είπε...

Τετραψήφιο; - θα κάνει μία ώρα να φορτώσει. Και ποιος θα αντέχει να το διαβάσει;

mickey είπε...

"ουκ εν το πολλώ τω ευ". Τα δύο "το(ω)" αντάλλαξαν θέσεις! Τι γράφω ώρες ώρες ο άσχετος!!!

georgia m. είπε...

@mickey:
Νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο να έχει προσκόλληση μια ομοφυλόφιλη γυναίκα στο σώμα της μητέρας ή στο γυναικείο σώμα εν γένει επειδή έχει μεγαλώσει από μια γυναίκα - υπάρχουν και ομοφυλόφιλες ορφανές,φαντάζομαι ή ομοφυλόφιλες γυναίκες που αγαπούν τον πατέρα τους.
Ένα σωρό λόγοι συντρέχουν.
ίσως αυτό να είναι μια από τις πολλές παρεξηγήσεις στον φάκελλο ''ομοφυλοφιλία''.

mickey είπε...

Και μια και ο newlens (6:49μμ) ανέφερε τον "άντρα πολεμιστή", έχω την αίσθηση ότι οι αντρικές σεξουαλικές ορμές (κυρίως οι καταπιεσμένες) είναι το ultimate "κινούν αίτιον" του πολέμου (έτσι, για να το "δέσουμε" και λίγο με το post του περασμένου Σαββάτου για το στρατό)...

Cha. Giannakopoulos είπε...

newlens said... "Μα νομίζετε ότι δεν υπάρχουν γυναίκες που "παρακολουθούν" ή "φαντάζονται" έρωτες ανδρών με ευχαρίστηση; Σας πληροφορώ ότι υπάρχουν!"

Στ' αλήθεια εκπλήσσομαι! Νομίζω πως επηρεάζομαι από ελάχιστες στερεότυπες αντιλήψεις για τις γυναίκες, μα αυτό δεν το είχα σκεφτεί ποτέ. Τώρα που μου άνοιξες τα μάτια, dear newlens, δεν μου φαίνεται αδιανότητο, μα δεν μου είχε περάσει ποτέ από το μυαλό.

newlens είπε...

mickey said:
Και μια και ο newlens (6:49μμ) ανέφερε τον "άντρα πολεμιστή", έχω την αίσθηση ότι οι αντρικές σεξουαλικές ορμές (κυρίως οι καταπιεσμένες) είναι το ultimate "κινούν αίτιον" του πολέμου (έτσι, για να το "δέσουμε" και λίγο με το post του περασμένου Σαββάτου για το στρατό)...

Διαφωνώ. Το ίδιο θα συνέβαινε αν οι γυναίκες ήταν οι διαχειριστές της εξουσίας, δηλ. η γυναικεία ομοφυλοφιλία θα θεωρούνταν πιο επικίνδυνη από την αντρική σε αυτήν την περίπτωση.

tassos_papadakis είπε...

Ο Παπάς ο diamantis!(τι της έκανε να δεις... -έχει και παρακάτω, ναι. Μια άλλη φορά)

Το είδαμε κι αυτό. Γηράσκω αεί...

Μέχρι να διαβάσω όλα τα σχόλια που προηγήθηκαν από χθες, έχασα κάθε επιθυμία για σχόλιο.

Άλλωστε, το blog πάει "γαμιώντας"(για να είμαι και στο πνεύμα του post) και δίχως εμένα...

Τα λέμεεεεεεε.

Stormrider είπε...

"make love not war" και "γαμάτε γιατί χανόμαστε" δηλαδή

Cha. Giannakopoulos είπε...

Τι έγινε, ρε παιδιά; Άρχισε η Βέρα στο δεξί;
Έχουν περάσει πάνω από 15 λεπτά κι ούτε ένα comment δεν είδα τόση ώρα.

Ανώνυμος είπε...

εγώ είμαι της ιδέας καβαλάρης
και των φτωχών ερώτων αθλητής
στα άνθη του κακού περιβολάρης
της αμαρτίας καλλιεργητής

εγώ είμαι το παιδί που δεν το παίξαν
στη γειτονιά τα τέκνα των αστών
και οι κακές παρέες του το μπλέξαν
να γίνει οπαδός των χλευαστών

την ώρα που οι άγιες οι΄κογένειες
μαθαίναν στα παιδιά τους σεβασμό
εγώ τον πόθο πλήρωνα με ασθένειες
και την αγάπη με αφορισμό

δεν άκουσα ποτέ φωνή Κυρίου
τις νύχτες που γυρνούσα εραστής
και στις βαθειές πηγές του μυστηρίου
γονάτιζα να πιω προσκυνητής

αν ψάξεις να με βρεις μέσα στο πλήθος
θα με ρωτήσεις δίχως να στο πω
δεν θάμαι εκείνος που μιλάει για ήθος
θα είμαι αυτός που λέει σ' αγαπώ

ανάποδων καιρών βουβές αρνήσεις
με ρίξαν στο δικό σου το κενό
μπροστά σου να κοιτάς μη με πατήσεις
μα κι αν θα με πατήσεις δεν πονώ

γιατί εγώ είμαι της ιδέας καβαλάρης
και των φτωχών ερώτων αθλητής
στα άνθη του κακού περιβολάρης
της αμαρτίας καλλιεργητής

... και πολύ σας πέφτει.

newlens είπε...

@mickey: όταν κανείς φθάνει στη σχέση κότας-αυγού, έχει ουσιαστικά θέσει το ζήτημα! Ενδιαφέρον σχόλιο πάντως... Φοβάμαι ότι δεν μπορώ να δώσω απάντηση.

mickey είπε...

newlens said (7:16μμ):
"Διαφωνώ. Το ίδιο θα συνέβαινε αν οι γυναίκες ήταν οι διαχειριστές της εξουσίας, δηλ. η γυναικεία ομοφυλοφιλία θα θεωρούνταν πιο επικίνδυνη από την αντρική σε αυτήν την περίπτωση."

Στη φράση μου που παραθέτεις, δεν έθεσα κανένα θέμα ομοφυλοφιλίας (ούτε φυσικά "επικινδυνότητάς" της). Αν ήθελες να πεις ότι και οι ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ "σεξουαλικές ορμές (κυρίως οι καταπιεσμένες) είναι το ultimate "κινούν αίτιον" του πολέμου", να το συζητήσουμε. Πιστεύω πάντως ότι εδώ τίθεται ένα πρόβλημα "κότας-αυγού": Η ανάληψη της "εξουσίας" από άντρες είναι εκείνη που καθόρισε τις διαφορές στη σεξουαλικότητα των φύλων ή οι διαφορές αυτές υπάρχουν εκ του φυσικού και οδήγησαν στην ανάληψη της "εξουσίας" από τους άντρες; Μήπως υπάρχει και κάποιου είδους θετική ανατροφοδότηση (positive feedback);

mickey είπε...

ταυτότητα said (7:39)
"... και πολύ σας πέφτει."
Ευχαριστούμε για την ευγενική προσφορά του χαριτωμένου ποιήματος σε όλους εμάς τους "ανάξιους" :)

Stormrider είπε...

@ταυτότητα: πράγματι και πολύ μας πέφτει, δεν χρειαζόταν να πέσεις τόσο χαμηλά στη λάσπη για να μας προσφέρεις λίγη από την λάμψη σου. Είμαστε σκουλήκια.
*ο γράφων αυτομαστιγώνεται*

spyros είπε...

Καλησπέρα σε όλους. Καλή αρχή σε αυτό το blog. Με βοηθά να διευρύνω το νου μου και να δω πιο αντικειμενικά τα πράγματα βλέποντας πώς τα βλέπουν άλλοι.

Η γνώμη μου είναι ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι συμβατη με τη φύση. Αν την παρουσιάζουν τα ζώα, τότε αυτό μάλλον έχει να κάνει με την διαταραχή των βιοσυστημάτων στα οποία ζουν παρά με την φυσική τους τάση. Αν βάλλεις δυο λιοντάρια σε ένα κλουβί, αυτά πιθανόν να αρχίσουν να ερωτοτροπούν.

Η μηχανισμός της εξέλιξης δεν νομίζω να αποδέχεται ερωτικές συμπεριφορές οι οποίες δεν τον ικανοποιούν. Κάθε νόμος έχει τις εξαιρέσεις του, όμως τίποτα δεν είναι τυχαίο άρα κάθε εξαίρεση έχει τα αίτιά της. Πιστεύω ότι στο προκείμενο, τα αίτια εστιάζονται σε κοινωνικούς - ψυχολογικούς παράγοντες.

Διαφωνώ με την χρήση "γαμησιού" αντί του έρωτα. Το υποβιβάζει κατά την γνώμη μου. Ένας που αναζητά το γρήγορο και επιπόλαιο σεξ σε οίκο ανοχής λέει "πάω να ρίξω ένα γαμήσι" και όχι "πάω να κάνω έρωτα".

Επίσης πιστεύω ότι γυναικείοι οίκοι ανοχής, είναι δύσκολο να επιβιώσουν ακόμη και αν υπάρξουν. Θέλω να επικεντρώσω σε ένα αίτιο : στην εγκεφαλική προέλευση της σεξουαλικότητας. Η στύση συνδέεται με ψυχολογικούς λόγους. Σε οίκους ανοχής θα πήγαιναν γυναίκες που πιθανόν δεν θα άρεσαν στους άντρες εκείνους. Το βλέπω πιθανό κάποιες φορές να έχει πρόβλημα ο ίδιος ο άνδρας. Εκτός και αν καταφεύγει σε χρήση ουσιών.

Θα χαρώ πολύ να μας πείτε κύριε Δήμου για την προέλευση του όρου οίκος ανοχής. Μήπως επειδή ανέχονται ό,τι σεξουαλικό γούστο και αν πει ο πελάτης;

houlia είπε...

(((RING)))) ((((RING))))

**Pick Up**

"Hello?"
"Hi honey, this is Daddy, Is Mommy near the phone?"
"No Daddy, She's upstairs in the bedroom with Uncle Paul"
After a brief pause, Daddy says, "But honey, you haven't got an
Uncle Paul."
"Oh yes I do and he's upstairs in the room with Mommy, right now"

Brief Pause

"Uh, okay then, this is what I want you to do. Put the phone
Down on the table, run upstairs and knock on the bedroom door, and shout
To Mommy that Daddy's car just pulled into the driveway"
"Okay Daddy, just a minute"
A few minutes later the little girl comes back to the phone.
"I did it Daddy"

"And what happened honey?" he asked
"Well, Mommy got all scared, jumped out of bed with no clothes
On and ran around screaming. Then she tripped over the rug, hit her
head on the dresser and now she isn't moving at all!"
"Oh my God!!! What about your Uncle Paul?"
"He jumped out of the bed with no clothes on too. He was all
scared
and he jumped out of the back window and into the swimming pool.
But I guess he didn't know that you took out the water last week to
clean it. He hit the bottom of the pool and I think he's dead"


***Long Pause***
****Longer Pause****
Then Daddy says: "Swimming pool???.....................is this
486-5731?"

newlens είπε...

spyros said:
Η γνώμη μου είναι ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι συμβατη με τη φύση. Αν την παρουσιάζουν τα ζώα, τότε αυτό μάλλον έχει να κάνει με την διαταραχή των βιοσυστημάτων στα οποία ζουν παρά με την φυσική τους τάση. Αν βάλλεις δυο λιοντάρια σε ένα κλουβί, αυτά πιθανόν να αρχίσουν να ερωτοτροπούν.

Θέλετε να βάλετε τάξη στη διαταραχή των βιοσυστημάτων; Δεν είστε θεός! Σκεφτείτε αν "η διαταραχή των βιοσυστημάτων" είναι αναγκαίος παράγοντας ύπαρξης αυτών των βιοσυστημάτων!

Η μηχανισμός της εξέλιξης δεν νομίζω να αποδέχεται ερωτικές συμπεριφορές οι οποίες δεν τον ικανοποιούν. Κάθε νόμος έχει τις εξαιρέσεις του, όμως τίποτα δεν είναι τυχαίο άρα κάθε εξαίρεση έχει τα αίτιά της. Πιστεύω ότι στο προκείμενο, τα αίτια εστιάζονται σε κοινωνικούς - ψυχολογικούς παράγοντες.

Ναι, μπορεί να είναι έτσι. Το έχετε αποδείξει; Μακάρι να βρεθεί το φάρμακο ενάντια στην ομοφυλοφιλία οπότε να κάνουμε και οικονομία στη χρήση φαιάς ουσίας...

Dormammu είπε...

Ομοφυλοφιλία: Κατ’ εμέ πρόβλημα γονιδίων πρωτίστως…..Τα περί κοινωνικών συνθηκών κλπ δευτερεύοντα….
@cha.giannakopoulos: Δεν έφταιγε η Βέρα στο Δεξί. Πρέπει να φάμε κιόλας…

mickey είπε...

@spyros (7:57μμ)
Πρέπει να πάω έξω για λίγο. Θα τα πούμε για τα θέματα που έθεσες...

Epicuros είπε...

Δηλώνω αδυναμία να παρακολουθήσω τόση κίνηση εδώ! Επί τη ευκαιρία θέλω να εκφράσω κάποιες σκέψεις κι ας ξέρω ότι κανείς δεν θα τις διαβάσει (εκτός του ΝΔ):
1. Νομίζω ότι σχεδόν κανείς/μία δεν διαβάζει τις άλλες δημοσιεύσεις αλλά έχει στον νου του τι θα γράψει αυτός/ή.
2. Ελάχιστοι έχουν πράγματι κάτι να πουν και να συμβάλουν στον διάλογο.
3. Οι περισσότεροι γράφουν για να γράψουν και να πάρουν ένα ελάχιστο κομμάτι της αίγλης του οικοδεσπότη που, αδιαμφισβήτητα, διαθέτει.
4. Οι πολλαπλές δημοσιεύσεις δεν βλέπω ότι έχουν κάτι νέο να πουν. Μήπως είναι αποτέλεσμα της επιθυμίας τους (#3);
5. Δεν αμφισβητώ το επίπεδο του παρόντος Blog. 'Oμως, πολλά, επίσης αξιόλογα, Blog είναι έρημα! Τι προκαλεί τον τέτοιο συνωστισμό στο Blog το ΝΔ;
Σκέψεις...

spyros είπε...

Newlens Said :Θέλετε να βάλετε τάξη στη διαταραχή των βιοσυστημάτων; Δεν είστε θεός!
--> Εσείς "είδατε" πίσω από την άποψή μου, προσπάθεια αυτο-ανακύρηξής μου ως Θεού;

Newlens said : Μακάρι να βρεθεί το φάρμακο ενάντια στην ομοφυλοφιλία οπότε να κάνουμε και οικονομία στη χρήση φαιάς ουσίας...
--> Οικονομία στη χρήση φαιάς ουσίας μπορείτε να κάνετε με το να απέχετε από το blog, συμμετοχή στο οποίο φανερώνει διάθεση εκ μέρους του ατόμου για "δαπάνγ" φαιάς ουσίας.

newlens είπε...

@epicuros: αντί να λέμε ότι ευτυχώς υπάρχει ένα τέτοιο blog μέσα στην νεοελληνική μιζέρια, ασχολούμαστε με διαδικαστικά θέματα άνευ ουσίας... Αφήστε το να καταρρεύσει, να εκραγεί, να γίνει αστρόσκονη! Ποιο το πρόβλημά σας;

spyros είπε...

epicuros said Νομίζω ότι σχεδόν κανείς/μία δεν διαβάζει τις άλλες δημοσιεύσεις αλλά έχει στον νου του τι θα γράψει αυτός/ή.
--> Προκύπτουν δύο ερωτήματα. Εσείς
τις διαβάζετε; Αν όπως λέτε αδυνατείτε να τις διαβάσετε πώς - χωρίς να τις έχετε διαβάσει - καταλλήγετε σε ένα συμπέρασμα που περικλείει "σχεδόν" όλους;

epicuros said : Ελάχιστοι έχουν πράγματι κάτι να πουν και να συμβάλουν στον διάλογο.
-->Προκύπτουν πάλι δύο ερωτήματα. Έχετε διαβάσει όλα τα σχόλια; Εσείς με το παρόν σχόλιο, λέτε κάτι σχετικό με το θέμα του σεξ / έρωτα;

epicuros said : Οι περισσότεροι γράφουν για να γράψουν και να πάρουν ένα ελάχιστο κομμάτι της αίγλης του οικοδεσπότη που, αδιαμφισβήτητα, διαθέτει.
--> Προκύπτουν δύο ερωτήματα πάλι.
Έχετε διαβάσει όλα τα σχόλια; Αν όχι, τότε πώς αναφέρεστε στους περισσότερους;

epicuros said :
Οι πολλαπλές δημοσιεύσεις δεν βλέπω ότι έχουν κάτι νέο να πουν. Μήπως είναι αποτέλεσμα της επιθυμίας τους (#3);
--> Διαβάσατε όλες τις πολλαπλές δημοσιεύσεις;

epicuros said :Δεν αμφισβητώ το επίπεδο του παρόντος Blog. 'Oμως, πολλά, επίσης αξιόλογα, Blog είναι έρημα! Τι προκαλεί τον τέτοιο συνωστισμό στο Blog το ΝΔ;
--> Πολλά επίσης αξιόλογα blog έχουν αρκετό κόσμο. Υποθέτω ότι είναι λόγω του ενδιαφέροντος των θεμάτων που θίγονται και με τον τρόπο που θίγονται.

Nikos Dimou είπε...

Τώρα έμαθα τι γραφει ο old boy για σας. Το post βρισκεται στο Old Boy.

- Αυξάνεται η ανασφάλεια όλων των παλαιότερων και ανωνύμων μπλόγκερ, εμού συμπεριλαμβανομένου, από την έκταση του φαινομένου Νίκου Δήμου. Στο πλαίσιο αυτό το μπλογκ μας ξεκινά εκστρατεία λάσπης κατά του Ν.Δ., διαρρέοντας κρυφίως πληροφορίες ότι ο γνωστός συγγραφέας έχει ενδυθεί 50 διαφορετικές περσόνες αλληλοσυνομιλώντας μανιωδώς με τον εαυτό του κι ότι πρόκειται για μοναδική στα ψυχιατρικά χρονικά περίπτωση πολυδιάσπασης προσωπικότητας. Αν οι πληροφορίες αυτές δεν γίνουν πιστευτές, θα ενεργοποιηθεί το πλαν μπι, σύμφωνα με το οποίο θα διαρρεύσουμε ότι οι σχολιαστές του Ν.Δ. είναι φυλακισμένοι σε μπουντρούμι στον πύργο του και γράφουν στο μπλογκ του με αντάλλαγμα μια κόρα ψωμί και δυο γουλιές λασπωμένο νερό. Αν ούτε αυτό το κόλπο πιάσει, τελευταία μας ελπίδα είναι η τρομολαγνεία των τηλεοπτικών καναλιών: θα τους εκθέσουμε με αδιάψευστα στοιχεία ότι με αυτόν τον ρυθμό γεωμετρικής αυξήσεως των σχολίων του, το πολύ σε 2 1/2 μήνες η ζωή στην χώρα θα έχει παραλύσει, καθώς όλοι -λαός και στρατός- θα βρίσκονται μπροστά σε ένα κομπιούτερ κομεντάροντας. Τότε η Ελλάς θα πέσει στα χέρια των Τούρκων. Αρχές Απριλίου το μπλογκ του θα αρχίσει να έχει σχόλια στα Τούρκικα. Αρχές Μαϊου το blogger θα καταρρεύσει και η μετοχή της google θα κάνει απανωτά limit down. Αυτοκτονίες - κραχ - ανάσταση του Ρούζβελτ - επιστροφή του ναζισμού - στρατόπεδα συγκέντρωσης - Λίστα του Σίντλερ.

Θερμή παράκληση: Νίκο Δήμου φύγε από τα μπλογκ. Μας ξεβόλεψες και σε ζηλεύουμε τρελά. Πήγαινε να παίξεις στον δικό σου κήπο κι άσε μας μόνα μας στον δικό μας. Μό-να-μας.

houlia είπε...

newlems, κι εγω αυτό σκεφτόμουν!Ακομα και στα αρτιότερα κείμενα, μπορεί να διακρίνει ατέλειες κανείς και πολύ περισσότερο να κάνει κριτική. Η αίσθηση που σου αφήνει έχει σημασία. Και δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς ελαφρα τη καρδία να απαξιώσει τη διαφορετικότητα του blog. Ο χρόνος πανδαμάτωρ γαρ θα το αποδίξει ή οχι.Εγώ λέω να περιμένουμε..

Stormrider είπε...

>Newlens said : Μακάρι να βρεθεί το φάρμακο ενάντια στην ομοφυλοφιλία οπότε να κάνουμε και οικονομία στη χρήση φαιάς ουσίας...
αγαπητέ newlens εκτός του ότι είσαι εντελώς politically incorrect ας το καλύτερα! όσο περισσότεροι τόσο λιγότερος ανταγωνισμός (μη ξεχνάς ότι οι gay αντρες είναι συνήθως ωραίοι!)
>αντί να λέμε ότι ευτυχώς υπάρχει ένα τέτοιο blog μέσα στην νεοελληνική μιζέρια, ασχολούμαστε με διαδικαστικά θέματα άνευ ουσίας... Αφήστε το να καταρρεύσει, να εκραγεί, να γίνει αστρόσκονη! Ποιο το πρόβλημά σας;
καλά newlens όχι ότι εδώ είναι και η Ακαδημεία Των Επιστημών με όλα όσα διαβάζω είδικά σε αυτό το post (συμπαθάτε με κ Δήμου)

Patsman είπε...

Έχω την εντύπωση ότι δεν πρέπει να δίνουμε μεγάλη έκταση στα μηνύματά μας: 1) γιατί πολλοί απεχθάνονται να διαβάζουν τόσο μεγάλα κείμενα, 2) γιατί όπου μεγαλώνει η ποσότητα, μειώνεται η ποιότητα, 3) γιατί όποιος γράφει πολλά, δείχνει ότι δεν ξέρει να μιλά λακωνικά! Και το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν!

newlens είπε...

Stormrider said:
Newlens said : Μακάρι να βρεθεί το φάρμακο ενάντια στην ομοφυλοφιλία οπότε να κάνουμε και οικονομία στη χρήση φαιάς ουσίας...
αγαπητέ newlens εκτός του ότι είσαι εντελώς politically incorrect ας το καλύτερα! όσο περισσότεροι τόσο λιγότερος ανταγωνισμός (μη ξεχνάς ότι οι gay αντρες είναι συνήθως ωραίοι!)


Δεν φταίω εγώ αν με καταλάβατε. Συνδέετε το "φάρμακο" με την "αρρώστεια". Για μένα αυτός ο συνειρμός που κάνετε δεν ισχύει! Όσο για το "μη ξεχνάς ότι οι gay αντρες είναι συνήθως ωραίοι" μη χέσω, ζείτε σε ένα όνειρο και καλύτερα να βγείτε από αυτό!

αντί να λέμε ότι ευτυχώς υπάρχει ένα τέτοιο blog μέσα στην νεοελληνική μιζέρια, ασχολούμαστε με διαδικαστικά θέματα άνευ ουσίας... Αφήστε το να καταρρεύσει, να εκραγεί, να γίνει αστρόσκονη! Ποιο το πρόβλημά σας;
καλά newlens όχι ότι εδώ είναι και η Ακαδημεία Των Επιστημών με όλα όσα διαβάζω είδικά σε αυτό το post (συμπαθάτε με κ Δήμου)


Μπορείτε να εκφραστείτε με περισσότερη σαφήνεια;

Dormammu είπε...

@ΝΔ: τώρα κατάλαβα γιατί εξαφανίζεστε αρκετές ώρες… Το να ταΐσεις όλους τους σκλάβους- γραφιάδες στα ζοφερά υπόγεια του πύργου, θέλει χρόνο………… :)))

houlia είπε...

newlens Τελευταία δε, ένοιωθα μια τρομερή πλήξη στην περιρρέουσα νεοελληνική-πως την είπατε?-μιζέρια.Δε βλέπετε τι γίνεται? Ολοι ανεξαιρέτως φιλοσοφίζουν.Επιπεδίζουν –δικό μου- με αλλα λόγια.Λοιπόν προτιμώ την ποιοτική παράνοια από αυτή τη χλιαρότητα. Ασε που εμείς τών θετικών επιστημών έχουμε κυριολεκτικά φυράξει να δούμε ασπρη μερα.Ειδαμε δηλαδή...αλλά δεν μετράει.

GreekForum είπε...

Μαύρε Γάτε: Ευχαριστώ για το σχόλιο στην μικρή, καλοπροαίρετη παραίνεση μου.

"Πλάκα" είχε ο epikairos που διάβασε (αλλά δεν κατάλαβε) καθώς και η georgia_m που "πληροφορήθηκε" μέσω του epikairos το περιεχόμενο του site (που να κάνεις κλικ με τέτοια κρύα....) και ένιωσε την ανάγκη να κάνει και ειρωνικό σχόλιο από πάνω, μετά το 24ωρο δούλεμα που της πάτησε ο "nikosxatzopoulos"...

Αν δεν ήταν το "σπίτι" του αγαπητού Νίκου Δήμου θα θυμόμουνα την παλιά μου τέχνη με την όρεξη που μου άνοιξαν αυτοί οι δύο. Νομίζω με αντιλαμβάνεσαι Μαύρε Γάτε...

spyros είπε...

Νewlens said : μη χέσω
--> Εναλλακτικές φράσεις : «διαφωνώ», «σε ευχαριστώ για την επισήμανση , αλλά δεν συμφωνώ», «δεν νομίζω να έχουν έτσι τα πράγματα» , «ίσως να έχεις δίκιο αλλά ...».
Νewlenes said : ζείτε σε ένα όνειρο και καλύτερα να βγείτε από αυτό.
--> δεν νομίζω να ζει σε όνειρο ο Stormrider. Έχω δει και εγώ άνδρες που είναι ωραίοι εμφανησιακά αλλά gay στο σεξουαλικο προσανατολισμό.

Stormrider είπε...

patsman και houlia, αφήστε σας παρακαλώ τα νικοδημο-junkies να πάρουν την δόση τους ;)) αυτό το blog έχει καθαρά ψυχοθεραπευτικό χαρακτήρα (όλων εμάς που είχαμε bookmark το ndimou.gr) κι όχι φιλοσοφικό! ;ρ

houlia είπε...

Λοιπόν δηλώνω βόρια-παραλίγο να τρακάρω ευτελως αποψε με τετοια σπιναρίσματα-, ισα που πρόλαβα να φτασω σπιτάκι μου κ να κλείσω την πόρτα.Ειχα την απληστεία δε-αφού δε θα δουλευα λόγω καιρού-να πάω στις «δούλες» απόψε, αλλά οι δρόμοι αδιάβατοι με πισογύρισαν στη γωνιά μου. Ευκαιρία για λίγη παρουσία λοιπον, αν κ χρειάζεται καλό ζέσταμα για τέτοιες συζητησεις.Ας πούμε η ‘φιλεναδα’ μου εχει πάρει το κολαι.Για να δουμε.

szuekzq

georgia m. είπε...

@houlia:
Νιώθω την ανάγκη να σας(μπορώ να μιλάω στον ενικό;) απευθύνω έναν αγωνιστικό χαιρετισμό γιατί πολλοί οι άντρες εδώ μέσα και νιώθω να απειλούμαι από μερικούς!
Πού πήγαν οι άλλες γυναίκες,εν τω μεταξύ;Για συσπειρωθείτε,κορίτσια,και αφήστε τις ζήλιες και τα πισώπλατα μαχαιρώματα!(γενικά,όχι εδώ).Αυτά βλέπουν οι άντρες και μετά έχουν να λένε για μας!

newlens είπε...

@georgia.m: πού εξαφανιστήκατε; Γιατί αισθάνεστε ότι απειλήστε σα γυναίκες; Για το καλό σας εργαζόμαστε...

houlia είπε...

Χτες στο γυμναστήριο-όταν τρεχω διαβάζω περιοδικό-έπεσα πάνω στο άρθρο του Νικου περί αμφισβήτησης(discovery &science) κ υπογράμμισα
με ικανοποίηση τη φράση του sextus emp.: Αν νοσταλγούμε το απόλυτο ας το αναζητησουμε εκει που πραγματικά υπαρχει:στα υποκειμενικά δεδομένα της εμπειρίας μας.
Νομίζω ότι περί αυτού πρόκειται κ εδω. «Και ο διάλογος-αναφέρει- είναι μια μορφή αμφισβήτησης»
Μπορεί ο καθένας να εμμένει λοιπόν στη δική του εμπειρική θεώρηση γύρω απ’τα θέματα του σεξ αλλά εκείνο που έχει μεγαλύτερη αξία στη συζήτηση είναι τα ερεθίσματα..

georgia m. είπε...

@newlens:
Εσείς είστε γλυκός(στο βάθος),όταν ανάβετε την θέρμανση στο μέγαρο...θυμάστε τι λέγαμε το μεσημέρι!
Προς Θεού,μην το πάρετε στραβά πάλι!
Ρωτάτε πού πήγα:έχω δύο γάτες9σν θυμάστε)που ήθελαν φαγητό και φρέσκο νερό.Εγώ,εν τω μεταξύ,να μην βάλω ένα κολλύριο στο μάτι,να μην πιω λίγο νεράκι,να μην κάνω ένα μασάζ στα κουρασμένα μου δάχτυλα(από το πληκτρολόγιο).Αφήστε που έπρεπε να κάνω και εντριβές από τις σφαλιάρες του ΝΔ...ξέρετε,ναι,θα το πω,κάθεται από πάνω μου και μου λέει να γράφω πιο γρήγορα,πιο πολύ...
:-)

@houlia:
Πώς συνδυάζεται ο διάδρομος στο γυμναστήριο με το διάβασμα;;;Θέλω πολύ να μάθω.
:-)

houlia είπε...

@georgia,Ναι, στον ενικό να μου μιλάτε καλέ-είναι ούτως ή αλλως αδιάφορο κ τεχνική η προσφώνηση-Δηλωνω όμως χάρην οικειότητος συνομηλικη-και συνεχίζουμε.Εντάξει καλή μου Γεωργία;

harrygreco είπε...

Ευτυχως που μπηκε & μια γυναικα στο ratpack να φερει χιουμορ με την ανεκδοταρα...Θα μπορουσε για μας να μεταφερθει σαν Ποντιακο,οπως την πατησε ο Γκηρ στη ταινια " Απιστη ".

georgia m. είπε...

@houlia:
εντάξει,καλή μου houlia!
(είσαι συγγενής με τον Inglesias;)

georgia m. είπε...

@harry:
Ελπίζω να μην είστε ο...βρώμικος(Χαρυ).Στην ταινία αναφέρομαι(για να μην παρεξηγηθώ).
:-)
Σας ρώτησα ήδη μια φορά αν μπορώ να σας ρωτήσω κάτι και απαντηση δεν πήρα.
Αν δεν θέλετε,δεν ρωτώ.

Nikos Dimou είπε...

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ
(κεφαλαία για να με προσέξετε!)

Εστησα αυτό το blog για να πω μερικά πράγματα που ήθελα - και γι αυτά κυρίως (τα Post) ευθύνομαι. Το ότι έχω τόσους πολλούς σχολιαστές ήταν ένα δώρο που δεν το περίμενα. Σίγουρα epicuros έχετε δίκιο που αναρωτιέστε - μερικά από τα ερωτήματά σας τα έχω σκεφθεί και εγώ. Όμως τελικά κρίνω πως το αποτέλεσμα είναι θετικό.
Και τα μισά σχόλια να πετάξει κανείς - τα υπόλοιπα αντέχουν.

Ευχαριστίες λοιπόν σε όλους! Αυτό που κάνουμε εδώ είναι πολύ όμορφο!

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   201 – 400 από 531   Νεότερο› Νεότερο»