Τετάρτη, Απριλίου 19, 2006

To πιο δύσκολο Πάσχα



Τον Μάρτιο του 1994 έμαθα πως έπασχα από καρκίνο του προστάτη. Μετά από την μέτρηση του PSA η διάγνωση επιβεβαιώθηκε και από μία (πολύ οδυνηρή) ιστολογική εξέταση. Αποφασίστηκε, από τους ειδικούς, ότι η καλύτερη και πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση ήταν η ριζική προστατεκτομή. Μετά από έρευνα, κατέληξα στην Πανεπιστημιακή κλινική της Φρανκφούρτης, όπου με εγχείρισε ο καθηγητής Dietger Jonas.

Ανήμερα το Πάσχα του 1994 ήμουν κατάκοιτος, μόλις είχα βγεί από την εντατική. (Η εγχείρηση είναι βαριά). Ένα χρόνο μετά έγραψα ένα χρονογράφημα:

Η βυσσινιά

Πέρυσι έκανα Πάσχα στο κρεβάτι ενός νοσοκομείου. Από το μεγάλο παράθυρο έβλεπα, ουρά εναέρια, τα αεροπλάνα να προσγειώνονται στο αεροδρόμιο της Φραγκφούρτης. Πονούσα και σκεπτόμουνα παιδικές Πασχαλιές με κουλουράκια και κόκκινα αυγά.

Πριν φύγω είχα αποχαιρετίσει την βυσσινιά του κήπου, ολόφωτη με τα άσπρα της λουλούδια. Δεν ήξερα αν θα την ξανάβλεπα. Τέτοιες ώρες το βλέμμα γίνεται χάδι στα πράγματα που χαιρετάει...

Η βυσσινιά ξανάνθισε φέτος, τις ίδιες μέρες ακριβώς - κι εγώ ήμουν εδώ και την είδα. Αλλά τώρα πια συλλογίζομαι πολύ τις φορές που θα λάμπει χωρίς εμένα.

Kέρδισα ένα χρόνο ζωή. Τι κέρδισα; Ο ισολογισμός αυτού του χρόνου δεν παρουσιάζει καθαρά κέρδη. ’Έλλειμμα ευτυχίας, περίσσευμα οδύνης. Αλλά η βυσσινιά με τα άσπρα λουλούδια είναι έκρηξη φωτός και με θαμπώνει.

«Ζωή να’ ναι κι ότι να’ ναι» έλεγαν οι παλιοί. Φράση ακραιφνώς Ελληνική. Γιατί μόνον οι Έλληνες αγάπησαν τη ζωή απόλυτα, πέρα από ισολογισμούς και αντιλογισμούς. Από τον Όμηρο ως τον Σολωμό: «Γλυκιά η ζωή και ο θάνατος μαυρίλα».

Από τη μαυρίλα έρχομαι εγώ. Σέρνοντας ίσκιους σκοτεινούς, βρίσκομαι πάλι μέσα στη γιορτή της ζωής. Γιατί από τα μυθικά χρόνια δύο είναι οι μεγάλες γιορτές του ανθρώπου - του Φωτός και της Ανάστασης. Όταν αρχίσουν να μεγαλώνουν οι μέρες - εκεί γύρω στις 25 του Δεκέμβρη - και όταν ξανανθίζει η βυσσινιά. Δεν έχει σημασία πως τις ονομάζουν οι διάφορες θρησκείες. Μέσα στα λουλούδια του Επιτάφιου είδε ο Σικελιανός:

το ολόαχνο σμάλτο
του πεθαμένου του Άδωνη ήταν σάρκα
που πόνεσε βαθιά.


Όσο θα ζω θα ξαναγυρίζω στην άνοιξη, την ανθισμένη βυσσινιά και την ποίηση. Γιατί το Ελληνικό Πάσχα είναι χορός ποιητών. Πιο πολύ κι από τα Ευαγγέλια με φέρνουν κοντά του ο Σολωμός, ο Σικελιανός και ο Παπαδιαμάντης.

Αλλά και το μυστικό χθόνιο σκοτάδι, την άλλη πλευρά του «ξανθού Απρίλη», ποιητής το καθήλωσε - βόρειος, ο Έλιοτ:

Ο Απρίλης είναι ο μήνας ο σκληρός, γεννώντας
Μες απ’ την πεθαμένη γη τις πασχαλιές, σμίγοντας
Θύμηση κι επιθυμία, ταράζοντας
Με τη βροχή της άνοιξης ρίζες οκνές.


Επιστρέφω στο φως - μία μικρή προσωπική Ανάσταση. Προσωρινή. Δεν είναι για μας η αιωνιότητα, μόνον μερικοί κύκλοι. Κάποια μέρα, στο προσκλητήριο των λουλουδιών, δεν θα φωνάξω «παρών».

Aλλά τώρα υπάρχω και βλέπω «φάος ηελίοιο», το φως του Ομήρου..

Και βρίσκομαι αντιμέτωπος με την έκπληξη του ανθρώπου που μετά το σκοτάδι ανακαλύπτει για πολλοστή φορά την ζωή. Την έγραψε ο Σολωμός: «Δεν τόλπιζα νάν’ η ζωή μέγα καλό και πρώτο!»

Από την ανθισμένη βυσσινιά προς όλους: Καλό Πάσχα, αναγνώστες, όπου κι αν είστε!

234 σχόλια:

1 – 200 από 234   Νεότερο›   Νεότερο»
mickey είπε...

!

sokianos είπε...

sima apo to berolino

kalo pasxa file niko-

...oso gia tin agonia kai ta erotimatika tou thanatou isos apalynonte an rotisoume: ke prin na gennithoume ti -pou- pos eimastan-an eimastan?
some kind of mental balance in anxiety, may be fake, but it sometimes helps...
try it

Stavros P (isisdoros) είπε...

Λαμπρή Ανάσταση για όλους!

mickey είπε...

Φίλε Νίκο,

Σε θαυμάζω για τον όμορφο λόγο, τη συγκροτημένη σκέψη και τη διάχυτη ευαισθησία σου.

Περισσότερο όμως σε παραδέχομαι ως άνθρωπο που διψά για εμπειρίες, αγαπά τη ζωή και της επιφυλάσσει την εκτίμηση που της αξίζει - δηλαδή άπειρη. Αιώνια νέος, σε αιώνια άνοιξη, με τη βυσσινιά κάθε χρόνο να σου υπενθυμίζει πόσο τυχερός είσαι!

Ίσως να μην είναι όλοι τυχεροί. Ίσως για πολλούς η ζωή να είναι μια κόλαση. Ενδεχομένως για όλους, μετά από κάποια χρόνια τα προβλήματα να γίνονται περισσότερα και πιο δυσεπίλυτα. Και σίγουρα η απώλειά της, ειδικά όταν αφορά αγαπημένα μας πρόσωπα, μας γεμίζει θλίψη και οδύνη.

Τουλάχιστον εμείς οι ...τυχεροί, ας ανταποκριθούμε στο προσκλητήριο των λουλουδιών, όσο μπορούμε να φωνάξουμε "παρών"!

Καλό Πάσχα!

paragrafos είπε...

Η δική Μας Άνοιξη...


Με απέραντη αγάπη

Παράγραφος

andy dufresne είπε...

ΝΔ έγραψε

"Τέτοιες ώρες το βλέμμα γίνεται χάδι στα πράγματα που χαιρετάει..."

Τί να γράψουμε εμείς μετά απ' αυτό;...

harry σε σέβομαι και σ' εκτιμώ, αν βάλεις κάνα τέτοιο σαν του ΝΔ στο ρεπερτόριο σου, χρηματοδοτώ το βιβλίο σου.

Το σημερινό θέμα έχει (α) καρκίνο, φως-σκοτάδι (β) βυσσινιά-άνοιξη (γ) ποίηση.

Ας κινηθούμε σ' αυτά.

sokianos είπε...

@cp
to tora metraei!
1) stin politiki: edo kai tora (a. papandreou
2) just be (cavin klein -advertising an thymamai kala
3) the power of now (diafimisi gia tsigara...
4) sta mathimatika: to mellontiko ...exei lambanein einai me tous tokous tou sto simera na metrietai
pame stin thriskia: o paradeisos kai stius xristianous kai stous moamethanous mas parapembi ...sto apotero mellon....kai...poulaei elpida....
stin erotisi sou: isos avti na einai i diafora tou anthropou apo ta zoa...na spaei to kefali tou gia to meta...den nomizo pos i gates noiazontai...oute ta pontikia..oute ta poulia...alla kai an noiazontai tin agonia tous tin pernane sto ntoukou...

enas poly endiaferon artists, o kabakov, aneptyxe ena szenario onomati "treatment with memories" opou ilikiomenoi kai pasxontes anthropoi blepoun fotografies kai tainies apo kales meres pou ezisan sto parelthon syntrofia me enan diko tous anthropo. it helps a lot.

kales meres kai kalo pasxa loipon stous pasxontes simera -me stirigma tis kales eikones kai stigmes tous!

paragrafos είπε...

Είχα καιρό να νιώσω τόσο θλιμμένη από χαρά!


Με αγάπη

Παράγραφος

paragrafos είπε...

Θλιμμένη, γιατί κι εμείς πέρσι το Πάσχα ετοιμαζόμασταν για το μεγάλο ταξίδι στην Αμερική κι έλιωνα με τη σκέψη ότι θα ήταν το τελευταίο μας ταξίδι με την κορούλα μας...

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Είχα περάσει κι εγώ ένα πρόβλημα υγείας, ήταν καλοκαίρι, έκανε ζέστη πολλή, δεν μπορούσα να μπω στη θάλασσα και θυμάμαι την τρελή επιθυμία μου να νιώσω το κρύο νερό πάνω στο δέρμα μου.
Και την πρωτόγνωρα βαθιά αίσθηση, πως η ζωή είναι πολύ ωραία και μας γλιστρά μέσ’ απ’ τα χέρια, γιατί τη θεωρούμε δεδομένη.
Αυτές τις μέρες γιορτάζουμε την Ανάσταση κι η Ανάσταση είναι δικιά μας, αν δούμε τα πράγματα σα καινούρια και τ’ αγαπήσουμε απ’ την αρχή.

Nikos Dimou είπε...

Έγραψα για το ευτυχισμένο Πάσχα της Κέρκυρας, όφειλα στον εαυτό μου να γράψω και για το πιο σκοτεινό. Ο Andy έδωσε θέματα, ο Χάρυ την αισιοδοξία του για το μέλλον, η Παράγραφος όπως πάντα την τρυφερή πινελιά, ο Βερολινέζος φίλος άλλες προοπτικές.

Εγώ σας εύχομαι καλή νύχτα.

paragrafos είπε...

... και χαρα, που αυτή η άνοιξη μας βρήκε ζωντανούς
κι ας μη μπορεί να σταθεί ακόμα στα πόδια της,
κι ας μη μπορεί ακόμα ν΄ ανέβει σκαλοπάτια,
κι ας μη μπορεί ακόμα να μιλήσει σωστά
κι ας μη μπορει να παίξει και να ζήσει σαν παιδάκι όπως όλα τα παιδάκι...
κι ας μη μπορεί να ζήσει όπως τα άλλα παιδάκια...

μας φτάνει που ζει, που ζει θεέ μου. που ζει!

bidibis είπε...

Μελαγχολικό το σημερινό θέμα… φταίνε και οι μέρες… έζησα και θανάτους συγγενών κάποια Πάσχα (ή μήπως πασκατα;)

Σπάνια διαφωνώ με το NΔ, αλλά σήμερα θα διαφοροποιηθώ λίγο - ίσως λόγω διαφοράς ηλικίας, μόρφωσης, τάξης, καταγωγής κτλ.

«Ζωή να’ ναι κι ότι να’ ναι» - Διαφωνώ, διότι είμαι υπέρ της ευθανασίας…


Οι Έλληνες λογοτέχνες μπορεί να αγάπησαν τη ζωή απόλυτα, για τους υπόλοιπους όμως δεν είμαι σίγουρος. Φοβάμαι ότι είμαστε ένας κηδιολάγνος λάος, που λόγω έλλειψης χόμπι και ενδιαφερόντων ασχολούμαστε περισσότερο από ότι πρέπει –και πολλές φορές με κουτσομπολίστικο τρόπο και υποκριτικά- με κηδείες και με πένθη. Θυμίζω χαρακτηριστικά τη Μελίνα! Ο κόσμος δεν την τίμησε με την ψήφο της ως υποψήφια δήμαρχο, στην κηδεία της όμως έγινε πανηγύρι (όλοι τότε ξαφνικά την αγάπησαν)… τα ίδια λίγο αργότερα και με τους Γεννηματα, Τρίτση, Αλευρά, Ανδρέα, Βουγιουκλάκη, Κρανιδιώτη κτλ.

Δε χρειάζεται να αναφερθώ σε μικροαστικές συνήθειες. Εκεί όταν πεθαίνει ο πατερ φαμίλιας, τα θηλυκά βάζουν ταφόπλακα στη ζωή τους. Αυτό δεν το βλέπω ως αγάπη προς τη ζωή αλλά ως περιφρόνησή της.

Και οι αυτοκτονίες στην Ελλάδα δεν είναι λίγες… τα στατιστικά είναι χαλκευμένα, διότι οι περισσότερες αυτοκτονίες δηλώνονται ως φυσιολογικοί θάνατοι προκειμένου να θαφτούν οι νεκροί (για τους πιο θρήσκους, κεκοιμημένοι) με ορθόδοξο θρησκευτικό τελετουργικό.

Και τα μαύρα των παπάδων; Πένθος δεν υποδηλώνουν;


Οι μπλογκερς όλοι, βεβαίως, οφείλουμε να πούμε ένα ευχαριστώ στον κ. Dietger Jonas…

paragrafos είπε...

Άντε κύριε Χάρη, το φέρατε από δω το φέρατε από κει, μας κλέψατε την καρδιά!

Σας αγαπώ

Παράγραφος

andy dufresne είπε...

ΝΔ από το "Καλή Ανάσταση!" (Έθνος της Κυριακής 30/4/00):

"Κάθε χρόνο το Πάσχα θυμάμαι την Κική Δημουλά. Ποιήτρια της ματαιότητας, επανέρχεται συχνά στο θέμα του θανάτου και της ανάστασης. Σε όλες τις συλλογές της υπάρχουν αναφορές στο Πάσχα. Ήδη το 1971, στο «Λίγο του Κόσμου» ο μεταφυσικός σαρκασμός της κλείνει το ποίημα «Μεγάλη Εβδομάδα» με τους στίχους:
«Ξεχειλίζουν οι εκκλησίες.
Δεν χωράω, δεν πειράζει.
Θα μάθω το ‘τετέλεσται’
από άλλη πηγή.
Πιο θετική».

Πως χωράει το ‘τετέλεσται’ στις μυρωδιές των λουλουδιών που στολίζουν κάθε Επιτάφιο;

Μέσα σε τόση άνοιξη, ο άνθρωπος χρειάζεται το θαύμα. Να αναστηθεί, να ξαναγεννηθεί σαν την φύση. Γι αυτό κι από χρόνους πανάρχαιους, Όσιρις και Άδωνις, Περσεφόνη και Δήμητρα, έφερναν το ίδιο μήνυμα.

Εποχή όπου η θνητότητα συμπλέκεται με την αιωνιότητα, τα μαύρο με το φως. «Γλυκιά η ζωή κι ο θάνατος μαυρίλα» όπως έγραψε ο άλλος εκείνος Πασχαλινός ποιητής, ο Σολωμός.

Πανανθρώπινο αίτημα το θαύμα, μετουσιώνεται στην φλόγα μιας λαμπάδας. Στην προσπάθεια να μείνει αναμμένη - έστω μέχρι την επιστροφή στο σπίτι. Μία λαμπάδα που ο άνεμος δεν την σβήνει - αυτή είναι όλη η ελπίδα."

Draminos είπε...

Συγγνώμη προκαταβολικά για το μακροσκελές του σχολίου μου, όποιος θέλει ας πάει κατευθείαν στο επόμενο. Οσα σας γράφω δεν έχουν ίχνος υπερβολής. ΝΔ σύμπτωση κοίτα, 1/4/1994 εγχειρίσθηκε λόγω καρκίνου στον πνεύνομα ο πατέρας μου. Στο νοσοκομείο Παπανικολάου με απόλυτη επιτυχία (και χωρίς φακελάκι). Σε λίγες μέρες έφθανε το Πάσχα και να το "θαύμα", Μεγάλο Σάββατο πρωί κάταγμα στο χέρι η μάνα μου. Ελπίδες για καλύτερο Πάσχα το 1995, αλλά τη Μεγάλη βδομάδα στο νοσοκομείο η μάνα μου με πνευμονία, άντε πάμε στο 1996, Μεγάλη Πέμπτη και διαπιστώνουμε αποκόλληση αμφιβληστροειδούς στο μάτι της πεθεράς μου. Την άλλη μέρα κατευθείαν στη Θεσ/νίκη για εγχείρηση, αλλά γυρίσαμε άπρακτοι δεν την έκαναν εισαγωγή στο νοσοκομείο. Τη Δευτέρα μετά το Πάσχα ξανά στη Θεσ/νίκη και τελικά την Τετάρτη εγχείρηση και στα 2 μάτια. (Ευτυχώς δεν είχε μεγάλη απώλεια όρασης). 1997 και 1998 τίποτε απρόοπτο αλλά με τις κρυάδες που πήραμε τα προηγούμενα χρόνια και με καρκινοπαθή στο σπίτι, άντε να περάσει λέγαμε. Το 1999 Μεγάλη Παρασκευή πρωί πεθαίνει από πνευμονική εμβολή ο πατέρας μου και Μεγάλο Σάββατο είχαμε κηδεία. Πλέον όποτε πλησίαζε το Πάσχα είχαμε κρυφή αγωνία μη μας τύχει πάλι αναποδιά.
Μέχρι φέτος όλα καλά, αλλά την Κυριακή των Βαϊων την ώρα που συγκρούσθηκε η νταλίκα με το τρένο στη Δράμα, ο γιός μου είχε άσχημη πτώση με το ποδήλατο, και τον τρέχουμε άρον άρον στο ΓΝ Δράμας, εκεί νόμισαν ότι ήταν τραυματισμένος επιβάτης του τρένου και σε μισή ώρα τελείωσαν τα βάσανα μας. ευτυχώς μόνο με εκδορές στο πρόσωπο στα γόνατα στα χέρια και ελαφριά εξάρθρωση στον ώμο. (μικρή παρένθεση: στη βιασύνη τους οι γιατροί έκοψαν με ψαλίδι τη φόρμα του παιδιού και έπρεπε να βγει από το νοσοκομείο με το σλιπάκι. Μου λέει η νοσοκόμα πρόσεξε σε παρακαλώ μήπως πρόλαβαν τα κανάλια με τις κάμερες γιατί θα μας κάνουν ρόμπα, θα λένε διώχνουν τους τραυματίες του τρένου ξεβράκωτους. TV or not TV που λέγαμε σε παλαιότερο post)
Μετά από όλα αυτά θάθελα να κάνω μια φορά Ανάσταση στο Αγιο Ορος, (Χριστούγεννα έχω πάει, καθώς και πολλές άλλες φορές) μήπως και ευχαριστηθώ Πάσχα γιατί τώρα το μόνο που κάνουμε είναι 4ήμερο καθισιό και κραιπάλη στο φαγητό και το κρασί.


Καλή Ανάσταση σε όλους.

John Karakatsanis είπε...

Καλό Πάσχα κύριε Δήμου.

andy dufresne είπε...

@BadlyDrawnBoy,

μάλλον πιάστηκες από τις λέξεις.

Κοίτα τι γράφει ο ΝΔ στις 15/3 στο blog στα «Ανεπαίσχυντα τα τέλη».
Γύρνα πίσω να το διαβάσεις ολόκληρο, αξίζει.


"Πραγματικά, η ευθανασία είναι θέμα αξιοπρέπειας. Και η αξιοπρέπεια είναι το πρώτο από τα ανθρώπινα δικαιώματα. Το άρθρο 1 της «Διακήρυξης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου»: «Όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται ελεύθεροι και ίσοι στην αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα».

Η αξιοπρέπεια μπροστά στον θάνατο είναι και αυτή βασικό ανθρώπινο δικαίωμα. Που σημαίνει ότι δεν είναι δυνατόν στο όνομα της ιατρικής δεοντολογίας («ο γιατρός χορηγεί μόνο ζωή») ή του θρησκευτικού δόγματος («ου φονεύσεις») να αφήσουμε τον πάσχοντα να φτάσει στα όρια του πόνου, του εξευτελισμού και της εξαθλίωσης."

glenn είπε...

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους.

cyrus είπε...

Τι είναι το Πάσχα;

Η "διαρκής επανάσταση φυτών και λουλουδιών".

Και βυσσινιών. Έτσι, για να θυμόμαστε πως η ζωή είναι το σημαντικότερο πράγμα στον κόσμο -- και το μοναδικό ιερό.

Επομένως...

Καλό Πάσχα ΝΔ.

Καλό Πάσχα σε άπαντες και άπασες.

resident είπε...

Σίγουρα θα έχετε ακούσει να λένε, ότι για να είσαι ευτυχισμένος πρέπει να ζεις την κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία.Είναι αυτό εφικτό?Προσωπικά δε γνωρίζω κάποιον που να ενεργεί έχοντας πλήρη γνώση πως δεν έχει καιρό.

Λύσιππος είπε...

Καλό Πάσχα κύριε Δήμου!

basik-ly είπε...

Προσμένω μια εσωτερική ανάσταση
Νεκρός στων διακοπών την ελευθερία
Το μόνο που 'λειψε ήταν μια επίσημη νεκρώσιμη ακολουθία
Μα μήπως τι ήταν εκείνοι οι έπαινοι στα σχολεία;
Κατάρα στις αργίες
Δεν ευτυχώ, δεν απογοητεύομαι
Βλασφημώ, αμαρτάνω:
Γιατί αργεί ο επιτάφιος φέτος;
Παράκληση, δέηση:
Ας τελειώνουμε γρήγορα με τούτη την ανάσταση
Περιμένουν κι άλλοι στη σειρά

(17.4.1982)

Έκτοτε, κάθε χρόνο, το Πάσχα μου κάνει όλο και λιγότερη αίσθηση. Το ίδιο και τα Χριστούγεννα. Θεωρώ μάλιστα και τις ευχές "Χριστός/Αληθώς Ανέστη" κ.λπ. (εκ στόματος μερικών) εντελώς υποκριτικές! Και ύστερα από όλα αυτά που έχουν κατά καιρούς γραφεί σ' αυτό το blog, συγγνώμη, αλλά από συγκεκριμένα πληκτρολόγια, μου φαίνονται πως είναι και λίγο kitsch.

Zoros είπε...

@ΝΔ
Πως είναι να πλησιάζεις στο θάνατο και τελικά να τον αποφεύγεις? Λογικά όταν πήγαν όλα καλά, θα ένιωθες ο πιο χαρούμενος άνθρωπος στη γη έτσι δεν είναι?

Dion.M. είπε...

@ΝΔ said:

Από την ανθισμένη βυσσινιά προς όλους: Καλό Πάσχα, αναγνώστες, όπου κι αν είστε!

Επίσης Καλό Πάσχα Ν.Δ.

Από το 1974 που διαβάζω τα βιβλία σου και βλέπω την στάση ζωής σου αισθάνομαι ότι μας έχεις δώσει πολλά και ανεκτίμητα. Τα 10 τελευταία χρόνια ίσως να μας έχεις δώσει τα περισσότερα!

Να είσαι καλά και πάντα νέος να συνεχίσεις να μας δίνεις!

Ενα μεγάλο Ευχαριστώ σε εσένα και την αιώνια ανθισμένη βυσινιά.

resident είπε...

Καλό Πάσχα σε όλους.

kkai-Lee είπε...

Καλή Ανάσταση σε όλους

Καλή Ανάσταση Ν.Δ.

Με ανθισμένες βυσσινιές,
και κήπους ολάνθιστους

Υγεία και χαρά σε όλους, μικρούς και μεγάλους

Στην Κύπρο λέμε το "Πάσκα της
Λαμπρής",
( και για τα χριστούγεννα
"Το πάσκα των Γεννών" )

Έχουμε το ρήμα "Πασκάζω"

π.χ λέμε "Ελάτε να Πασκάσουμε"

Ανάβουμε και "Λαμπρατζιά" ( Λαμπρό = μεγάλη φωτιά " ( Λαμπρή - Λαμπρό - Λαμπρατζιά )

Ρίχνουμε και κανένα "Μάσκουλο"
( κροτίδα )

Φουρνίζουμε και "Φλαούνες"
( γίνονται με αλεύρι, τυρί, αυγά και μπαχαρικά )

και κοτσιηνίζουμεν αφκά.

Αλλά όσο πιο παλιά
τόσο πιο καλά
πιο αυθεντικά

Στο Χωριό μου ( όταν ήταν μικρό, γιατί τώρα παράμεγάλωσε ) ο Παπάς δεν άρχιζε τον " Καλό-λλόο" Καλό Λόγο αν δεν ήταν παρόν όοολοι οι χωριανοί.

Ο Πατέρας μου ο Kkai-lee o πρεσβύτερος είχε ( τότε ) τον ρόλο του διαλαλητή.

Με μια μαγκούρα κτυπούσε όλες τις πόρτες λίγο πριν τα μεσάνυκτα και λίγο πριν να κτυπήσουν ο καμπάνες χαρμόσυνα. Να προλάβουν όλοι να ετοιμαστούν.

Θυμούμαι μικρός, έντονα το κάψιμο στα μάτια.
Από το αγουροξύπνημα ?
από τους καπνούς της Λαμπρατζιάς ?
από την έντονη μυρωδιά των λεμονανθών ?
Δεν έχει σημασία.

Με το Χριστός Ανέστη ( ακριβώς μετά )μύλλωννα
( μυλλώννω =τέλειώνω τη νηστεία )
με μια φλαούνα που είχα στην μια τσέπη του σακακιού μου,
γιατί στην άλλη είχα τα μάσκουλα.

Ύστερα ήρθαν οι "σφήκες"

Το ηλεκτρικό,
οι πετρόδρομοι γίναν ασφάλτοι,
οι λεμονόκηποι και τα χωράφια με τις λαλλέδες ( είδος άγριων ανεμώνων ), γίναν οικόπεδα,
ο πόλεμος μας έκοψε στα δυο,
στις εκκλησιές μπήκαν μικρόφωνα,
οι ψαλτάδες ψάλλουν επαγγελματικά,
οι φίλοι οι παιδικοί σκορπίσαν,
ο Kkai-Lee o πρεσβύτερος δεν υπάρχει, (εξάλλου ποιος κοιμάται πριν από τα μεσάνυκτα για να έπρεπε να μείνει? )

Και τα μάτια δεν καίνε πια

Να σας πω ελάτε να πασκάσουμε?
Ελάτε. Αλλά δεν θα δείτε
το δικό μου το Πάσχα,
που καμιά φορά
( ευτυχώς ) το ονειρεύομαι.

Απολογούμαι για την έκταση

Καλή σας νύκτα

gravoura είπε...

Aγαπητέ Νίκο Δήμου,
Εύχομαι η ματιά σας να ανταμώνει τους ανθούς της βυσσινιάς για πολλά χρόνια. Εμείς είμαστε ευχαριστημένοι στο αντάμωμα της σκέψης και των κειμένων σας. Και ευγνώμονες! Για όσο θα μας αντέχετε.
Καλό Πάσχα σε όλους.

takis vasilopoulos είπε...

Κάποιος αρκετα γνωστός μου που πάσχει απο ca προστάτη,αλλα δυστυχώς είναι προχωρημένου σταδιου,απλα περιμενει και δίνει άνιση μαχη....
Εχω να τον πάρω τηλεφωνο πάνω απο ένα χρόνο,δεν ξέρω,δεν αντέχω να ακούσω τη φωνη του...θα παγώσω μπροστα στη σκέψη του επικειμενου θανάτου....
Δειλιάζω και με τρωνε οι τυψεις,εύχομαι αυτες τις μέρες να βρω το θάρρος.....

andy dufresne είπε...

zoros,
μετά το απόλυτο σκοτάδι έρχεται το εκτυφλωτικό φως.


Αυτοκινητιστικό

Πήγα, για λίγο, στο Τίποτα και γύρισα.
Ήταν το δικό μου Τίποτα,
οι δικοί μου έμειναν πίσω,
θα πήγαιναν στην κόλαση.
Η μάνα μου, ο πατέρας μου, η αγαπημένη μου,
όσοι με πίστεψαν.


Το είδα να ’ρχεται.
Το βλέπω ακόμα.
Ήρθε πολλές φορές.
Έρχεται και τώρα.
Έρχεται, φεύγει, έρχεται, φεύγει ώσπου να γράψω μία λέξη.

Λένε ότι κρατάει έναν αιώνα αυτή η στιγμή.
100 χρόνια.
Εμένα μου φάνηκε 3 δευτερόλεπτα.
3 μέρες έχουν περάσει.
100 φορές την ξαναείδα.

Λένε ότι περνάει η ζωή σου σαν τρέιλερ.
Δεν είδα παρελθόν.
Ούτε και μέλλον.
Μόνο ένα δέντρο.
Και μια στριγγλιά.

...

Μου φτάνει ένας τέτοιος ήλιος, δίκιο είχες Διογένη.
Δες πως ζωντάνεψε ο κήπος μετά το πότισμα.
Τι νόστιμο αυτό το κοκκινιστό!
Κι αυτό το κόκκινο κρασί, τι γεύση απίθανη και τι χρώμα απερίγραπτο!
Πώς να περιγράψεις το χρώμα του κρασιού
που χορεύει μες στο κρυστάλλινο ποτήρι που τείνεις στο φως;
Γιατί τα τζιτζίκια είναι το αγαπημένο μου ναρκωτικό;
Τι πιο ωραίο από ένα μεσημεριανό υπνάκο!
Κοίτα τι εργολαβία ανέλαβαν τα μυρμήγκια μας!
“Eλα να κάνουμε έρωτα.”

Λευκό από το μαύρο.
Φως απ’ το σκοτάδι.
Ποτήρι μισογεμάτο.
H ζωή σαν τούνελ.
Ζωντάνεψε η ζωή.

Είμαι ευτυχισμένος!
Γιατί γύρισα απ’ το Τίποτα.
Είχα αφήσει πολλά θέματα ανοιχτά.
Και όνειρα.
Το ξέρω, θ’ αφήσω άλλα, όταν φύγω οριστικά – και όνειρα και θέματα, ελπίζω.
Αν δεν αφήσω, θα ’χω πεθάνει πριν πεθάνω.
Πόσο εύκολα μου φαίνονται τώρα τα δύσκολα.
Κι έχω μια σκασίλα για όσα δεν λύνονται!
Και πόσο γλυκά γίνανε τώρα τα όνειρα.


Πόσο κρατάει μια ευτυχία;
Μήνες; Βδομάδες; Εικοστετράωρα;
Ως το επόμενο ατύχημα;
Ή θα πεθάνει κάποιος άλλος πρώτα;

takis vasilopoulos είπε...

andy dyfresne said....
<< Πόσο κρατάει μια ευτυχία;
Μήνες; Βδομάδες; Εικοστετράωρα;
Ως το επόμενο ατύχημα;
Ή θα πεθάνει κάποιος άλλος πρώτα; >>


Δυστυχώς κρατα πολυ λιγο....επηρεάζει μονο το άμεσο μελλον,το μετα του ατυχηματος.
Ομως δυστυχώς ο ανθρωπος εχει την ικανοτητα να ξεχνα πολυ ευκολα!!παρα πολυ....και εκει που για κάποιο καιρο του φαίνονται όλα ευλογημενα και νιωθει ευγνωμοσύνη για το απειροελάχιστο ζωης ξαφνικα επανερχεται στην ρουτινα σαν να μην συμβαινει τιποτα.Λες και θα ζησει αιώνια.

Αχ μακαρι να μπορούσαμε να ζήσουμε κάθε στιγμη με ματια που διαρκως ξαναγεννιουνται...αλλα δυστυχως μονο το μηδεν του θανατου μας κάνει καμια φορα,σαν εκλαμψη να εκτιμησουμε αυτα απου αξιζει να εκτιμηθουν....


Αndy πολυ ομορφο σχόλιο!

Memento aka a moment in life είπε...

καλο Πασχα και σε σας... Εξω απο το πανεπηστημιο μου στο Brighton , εχει ενα ανθισμενο δεντρο που νομιζω οτι ειναι κερασια (μπορει να ειναι και βυσσινια) Πανεμορφο... Ανθισε την κυριακη , που ηταν Πασχα εδω!
Τελικα, ξαναγυρνωντας σε ενα παλιο σας σχολιο, Ναι, kai τα daffodils πριν απο 2 βδομαδες ανθισανε !

χαιρομαι που χαρηκατε και χαιρεστε κι αλλα Πασχα... και ακομη περισσοτερα, αρκει να ειναι καλα και ευτυχισμενα!

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Δήμου Πάντα Υγεία και Δύναμη σε εσάς και στους ανθρώπους που αγαπάτε...

Ανώνυμος είπε...

«Η τοπική αυτοδιοίκηση με τους μηχανισμούς της και η Εκκλησία με τις Ενορίες και τους Ιερείς Της αποτελούν δύο κοινωνικούς φορείς, οι οποίοι έχουν όλες τις δυνατότητες να εντοπίζουν το κοινωνικό πρόβλημα εν τη γενέσει του και διαθέτουν την αμεσότητα των ανθρωπίνων σχέσεων, ώστε να προσεγγίζουν τον συνάνθρωπο όχι απρόσωπα και ψυχρά αλλά με την οικειότητα ενός γνωστού προσώπου». Υπογράμμισε επίσης πως «και οι υπόλοιποι Δήμοι, όχι μόνο του Λεκανοπεδίου αλλά ολόκληρης της Επικράτειας θα ενώσουν τις δυνάμεις τους με τις Ιερές Μητροπόλεις και τις Ενορίες μας, ώστε να επιτευχθεί, ας μου επιτραπεί η έκφραση, ‘‘ιερά συμμαχία’’ κατά της πείνας, της δυστυχίας, της φτώχειας και της εγκατάλειψης».


Εκ του Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου

Nikos Dimou είπε...

Καλημέρα!

Τόσες ευχές! Νιώθω πλούσιος. Τα καλά του blog.

Φαντάζομαι θα ετοιμάζεστε για φευγιό - όσοι δεν φύγατε ήδη. Καλό δρόμο!

Εγώ εδώ, στην άδεια Αθήνα (την όμορφη καθότι άδεια).

Yiannis said...
"Πω πω. Φαντάζεσαι δηλαδή να έχεις γεράσει και να μην έχεις ευχάριστες στιγμές να θυμάσαι?"

Υπάρχει και η αντίθετη άποψη:

Nessun maggior dolore
che ricordarsi del tempo felice
ne la miseria;

(Dante)

(Δεν υπάρχει μεγαλύτερος πόνος
από το να θυμάσαι ευτυχισμένους καιρούς
μέσα στην θλίψη).

Ναι - γι όλα υπάρχει και η άλλη άποψη.

Και πάλι, ευχές!

Aphrodite είπε...

@dear all,

Καλή Ανάσταση, υγεία, χαρά, καλοτυχία...

Καλό ταξίδι και καλά να περάσετε, μερικοί είμαστε με... μπάλλα στο πόδι οπότε θα φυλάμε την Αθήνα μήπως και την βρείτε καλύτερη...

Εύχομαι επίσης να σας βρει το Αγιο Φως και να σας ζεστάνει μέσα-μέσα, να λαμπυρίσει η καρδιά σας από προσμονή για τα καλά που έρχονται.

Μη στεναχωριέστε, και τα κλάμματα τα έχουμε αναλάβει εργολαβία, για νά'στε εσείς ανέφελοι...

Nikos Dimou είπε...

aphrodite said...
"...θα φυλάμε την Αθήνα μήπως και την βρείτε καλύτερη..."

Moυ θύμισες τον μακαρίτη κουμπάρο μου. Πρότεινε το εξής σχέδιο για την σωτηρία της Αθήνας: Μετά το Πάσχα να μπούνε μπλόκα σε όλες τις εισόδους της πόλης. Όσοι επιστρέφουν να ερωτώνται για τον τόπο καταγωγής τους (όπου και σύνήθως περνάνε το Πάσχα). Και μετά να τους λένε: ΝΑ ΠΑΤΕ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΚΕΙ!

Σκέπτεστε την Αθήνα μείον ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και δύο εκατομμύρια κατοίκους...

manosnikol, Manos Nikoloudakis, Μάνος Νικολουδάκης είπε...

Χριστός Ανέστη ήτανε
στα νιάτα μας τα κάλη
μα δα που εγεράσαμε
Παρασκευή Μεγάλη...

Θα ήθελα να σας περιγράψω κι εγώ μια Μεγάλη Πέμπτη απ' τα μικράτα μου, όμως θα έπαιρνε αρκετό χώρο.
Όποιος όμως θα ήθελε να διαβάσει αυτό το κείμενο, βρίσκεται στο Blog μου με τίτλο "Συνάντηση με τον Ελ Γκρέκο εν αγνοία μου" Πέμπτη 6 Απριλίου.
Υ.Γ. Παρακολουθώ το blog του κυρίου Δήμου κι αισθάνομαι σχεδόν οικεία με όλους σας, όμως μέχρι σήμερα δεν είχα λάβει μέρος στις συζητήσεις σας.
Είμαι και νέος blogger κι η αλήθεια είναι ότι ακόμη ψάχνομαι. Ελπίζω λοιπόν στην κατανόηση σας μέχρι να...ξαψαρώσω!
Καλή Άνοιξη σε όλους!

vina είπε...

"Θεέ ! O καύσων αυτός χρειάζεται για να υπάρξη τέτοιο φως ! Tο φως αυτό χρειάζεται, μια μέρα για να γίνη μια δόξα κοινή, μια δόξα πανανθρώπινη, η δόξα των Eλλήνων, που πρώτοι, θαρρώ, αυτοί, στον κόσμον εδώ κάτω, έκαμαν οίστρο της ζωής τον φόβο του θανάτου".

Ανδρέας Εμπειρίκος, και για την αντιγραφη, Τζέην

Somebody961 είπε...

Ν.Δ.:
Όσοι επιστρέφουν να ερωτώνται για τον τόπο καταγωγής τους (όπου και σύνήθως περνάνε το Πάσχα). Και μετά να τους λένε: ΝΑ ΠΑΤΕ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΚΕΙ!

Μην γράφεις τέτοια πράγματα! Πιπέρι στα χέρια! :)
Θέλεις δηλαδή να φοβούνται να φύγουν Αύγουστο και γιορτές και να μην μπορούμε να χαρούμε την Αθήνα μας έστω και αυτές τις λίγες μέρες? :)

Καλά ανά(σ)τασή σε κάθε επίπεδο στη ζωή μας εύχομαι σε όλους.

cp: Anarotiemai giati mia kaki empeiria amavronei tis kales....

Πιστεύω πως είναι θέμα οπτικής γωνίας, ή αλλιώς από τις επιλογές μας.
Προσωπικά πάντα, τις κακές τις βλέπω σαν παράσιτα στην μουσική που εκπέμπει ο ραδιοφωνικός σταθμός της ζωής από κάθε τι γύρω μου, τις πετώ και τις ξεχνώ! Προσπαθώ να συντονίζομαι καλύτερα σε σταθμούς ευχάριστους, όμορφους, ζωντανούς.

Αυτό ας είναι και η ευχή μου σε όλους μας. Να βελτιώσουμε τους δέκτες μας!

mary είπε...

Μεγαλωμένη σε χωριό ολόφωτο, γεμάτο κερασιές, θυμάμαι μικρή την ομορφιά των κάτασπρων (απ'τους ανθους) βουνοπλαγιών, τέτοιες μέρες.

Μια χρονιά Μεγάλο Σάββατο, μια άγρια καταιγίδα μισής ώρας σάρωσε τα πάντα στο χωριό. Δεν έμεινε ούτε ανθός, ούτε φύλλο, ούτε κλαδάκι. Η μυρωδιά φρεσκοκομμένου πράσινου έντονη. Ηταν απ΄τις λίγες φορές που είδα την μαμά να κλαίει. Γεωργικές εποχές, εκλαιγε για τις οικογένειες που έχασαν τη σοδειά ολόκληρης χρονιάς. Εκείνο το καλοκαίρι ούτε ίσκιο απ'τις κληματαριές στις αυλάδες των σπιτιών δεν είχαμε.

Πασχαλιά για μένα πάντα σήμαινε άνοιγμα χαράς στη ζωή και τη φύση μετά τον χειμώνα που'μασταν κλειστοί στο σπίτι.

Δύσκολες κάποιες δικές μου Πασχαλιές, όμορφες όμως οι πιο πολλές.. σαν γράφω αυτα κατάλαβα πως τις αναποδιές δεν πρέπει να τις στηρίζω με φόβο, γιατί έτσι εμποδίζω το να βιώνω τις καλές στιγμές ελεύθερα.

Καλή Ανάσταση :)

Αρχαίος είπε...

ΚΑλό Πάσχα σε όλους εμείς θα σας φυλάμε την Αθήνα. Είαι ευκαιρία να πάμε και μια βόλτα στο κέντρο και το κυριώτερο να βρούμε θέση παρκαρίσματος!.

Ο καιρός προβλέπεται Πασ΄χαλινός!
Να προσέχετε στο δρόμο και καλά να γυρίσετε.

Black Swan είπε...

Ευχές και φιλιά στα Blogs
Κι όσο περνούν τα χρόνια, αυτές οι μικρές τελετουργίες -κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα- υπερβαίνουν την τυπικότητα πρόσκαιρων συμβατικών αποχαιρετισμών. (Σαρκάζει ο χρόνος, χαζεύοντας τη συγκίνηση να ανθίζει στις ρωγμές μας).

Καλή Ανάσταση...

ΥΓ. Και με το «Χριστ...», μισοκομμένο, του «Χριστός Ανέστη», πατείς με πατώ σε για το φαΐ.

Απορώ γιατί ακόμη λέμε Καλή Ανάσταση και όχι Καλή όρεξη.!!!!

MainMenu είπε...

Καλο Πάσχα παιδιά...Η ζωή και το πνεύμα και η αγάπη νικάνε τα πάντα...

ΝΔ εύχομαι ολόψυχα να περάσεις όμορφα με αγαπημένα πρόσωπα. Άμα ήμασταν και κοντά θα σου τσουγκρούσα και το αυγό να σου το σπάσω...γιατί μ αρέσει να σου τη σπάω:)))

Nikos Dimou είπε...

black swan said...
"ΥΓ. Και με το «Χριστ...», μισοκομμένο, του «Χριστός Ανέστη», πατείς με πατώ σε για το φαΐ.

Απορώ γιατί ακόμη λέμε Καλή Ανάσταση και όχι Καλή όρεξη.!!!!"


Ένα παλιό ποίημα μου (από τις Σάτιρες):

ΠΑΣΧΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Μύθοι και ήθη. Στο βάθος χάος. Κινούνται.
Συγκινούνται.
Κάποτε θα πεθάνουν σαν έκπληκτα βρέφη. Τωρα ψέλνουν.
Δεν πιστεύουν βέβαια στην Ανάσταση.
Πιστεύουν όμως φανατικά στην μαγειρίτσα.

Titika είπε...

Το Πάσχα είναι μοναδικό... Η άνοιξη, οι μοσχοβολιές των λουλουδιών, τα κεράκια του επιτάφιου, η αναμονή της ψυχικής μας ανάστασης... Γλυκές μέρες που μας φέρνουν πιο κοντά στην ψυχή μας.

Εύχομαι σε όλους να περάσετε όμορφα.

@Paragrafos: ειδικά σε σένα, τις πιο ζεστές ευχές μου με πολλή αγάπη.

cyberdustz είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
cyberdustz είπε...

Δηλωμένοι άπιστοι μεν, αλλά στην σούβλα πρώτοι. ;-) Περισσότερη συνέπεια μεταξύ λόγων και πράξεων κανέναν δεν θα έβλαπτε :-) Πάντων, το Πάσχα χωρίς θρησκευτική κατάνυξη δεν λέει, για όσους είναι σε θέσει να το νοιώθουν ακόμα αυτό το συναίσθημα. Κάθε μέρα εκκλησία, προσευχές, και την Κυριακή το αποκορύφωμα…

resident είπε...

Ποια σούβλα? Σάββατο και Κυριακή του Πάσχα δουλειά 15 ώρες τη μέρα.Kάποιοι δουλεύουν με το αζημίωτο βέβαια, για να μπορεί ο υπόλοιπος κόσμος να κάνει τις διακοπές του.

heinz είπε...

@ΝΔ

"Σκέπτεστε την Αθήνα μείον ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και δύο εκατομμύρια κατοίκους..."

Βεβαίως. Τη σκέφτηκα έτσι πριν 25 χρόνια. Έφυγα και δεν γύρισα ποτέ. Και δεν μπορείτε να φανταστείτε την απέραντη χαρά να ζεις σ' ενα νησί του Αιγαίου, εκεί που οι άλλοι πάνε για διακοπές, εσύ να ζεις μονίμως.

Λένε ότι χρειάζεται λεφτά, σκληρές αποφάσεις κτλ. για να το κάνεις. Παραμύθια, σας διαβεβαιώ. Ήρθα εδώ με 20 χιλιάρικα στην τσέπη κι έμεινα για πάντα. Κι είμαστε πολλοί τέτοιοι μαζεμένοι εδωπέρα.

Καλή Ανάσταση!! (και γιατί όχι - καλή μαγειρίτσα!!)

maika είπε...

Αυτό που δεν αντέχω την Κυριακή του Πάσχα είναι αυτά τα χέρια τα μέχρι τον αγκώνα λιγδιασμένα,αυτά τα λαδωμένα σαγώνια κι αυτά τα δόντια που όλο ηδονή κομματιάζουν κρέατα....κι ό,τι άλλο βρεθεί μπροστά τους...
Μπλιάχ..

Η φύση οργιάζει κι εμείς κοιτάμε τα πιάτα...

Εντάξει όχι όλοι!! Ευτυχώς!!

Να είστε όλοι καλά!

Ευτυχισμένος ο Καινούριος Πάσχας...

maika είπε...

@the resident
...ζήλια...

resident είπε...

@Μaika Άλλος ένας λόγος που μου τη σπάνε οι γιορτές.Παπάδες, καμπάνες να μη σε αφήνουν να κοιμηθείς, κεριά και λαμπάδες που έχουν βάλει στο μάτι το prada σακάκι μου, θρησκευτική κατάνυξη δήθεν, αρνιά στη σούβλα ,κροτίδες, δεν βρισκω να παρκάρω, φόρτος εργασίας και αληθώς ανέστη.
Tα νεύρα μου!

resident είπε...

Α ωραία! μόλις μου ήρθε από Αγγλία το dvd life of brian των monty python.Oτι πρέπει.

Yosemite Sam είπε...

Η άννα βίσση στην press time:

Θέλω την ευλογία του πατριάρχη.

Αννα μην ξεχάσεις να περάσεις και απο πητ παπαδάκο, τζόσουα και κάρμεν σουλτάνα.

resident είπε...

Η Βίσση στον Βησσαρίωνα έπρεπε να πάει.

blade runner είπε...

Τι μελαγχολικό κείμενο σήμερα Νίκο Δήμου, τι ταιριαστό με την αίσθηση των ημερών του Πάσχα...

Τα Χριστούγεννα εδώ και πολλά χρόνια είναι απλώς για μένα μια γιορτή δυτικής προέλευσης, που για μας τους Ελληνες, ακόμη και τους άθρησκους Ελληνες, δεν νομίζω πως ήταν ποτέ ιδιαίτερα οικεία. Τα πρώτα παιδικά μου χρόνια, όταν ακόμη δεν είχα αμφισβητήσει πλήρως όλους τους μύθους που είναι συνδεδεμένοι με τα Χριστούγεννα, μου άρεσε να τρυπώνω στα κρυφά στο πάντοτε κλεισμένο, απομονωμένο και κρύο σαλόνι του σπιτιού (λόγω διαρρύθμισης, το καημένο γνώριζε πιένες μόνο όταν είχαμε γιορτές στο σπίτι) και να κάθομαι βράδυ κάτω από τα λαμπάκια του δέντρου. Αυτή είναι η πιο γλυκιά εικόνα που έχω από τα Χριστούγεννα, που, μεγαλώνοντας, είναι απλώς για μένα μια γιορτή καταναλωτισμού και τεχνητής ευφορίας. Καλοδεχούμενη κι αυτή βεβαίως, αρκεί να έχεις καλή παρέα...

Το Πάσχα όμως... Τόσο άρρηκτα συνδεδεμένο με την ανάσταση της Φύσης, τα χρώματα, τις μυρωδιές, τα λουλούδια, τα ολάνθιστα στρέμματα γης στην ελληνική επαρχία, τον ουρανό, πότε βαρύ και πένθιμο, και πότε λαμπρό, με τον ήλιο τον ηλιάτορα να μας ζεσταίνει το μεδούλι και την ψυχή. Το Πάσχα ταιριάζει στον Ελληνα, νομίζω, ταιριάζει στην βαθιά μελαγχολική του ψυχή. Γιατί, νομίζω τελικά όσο περνάνε τα χρόνια, κι όσο κι αν απεχθάνομαι τις γενικεύσεις, ότι εμείς οι Ελληνες έχουμε ένα χαρακτηριστικό που δεν απαντάς αναγκαστικά σε όλους τους Μεσόγειους λαούς. Είμαστε μελαγχολικοί άνθρωποι κατά βάθος.

Αλλωστε, την άνοιξη δεν ήταν που γύριζε η Περσεφόνη από τα έγκατα της γης;

Νίκο Δήμου, ελπίζω να ισχύει αυτό που λένε πως όταν γλυτώνεις από το θάνατο, διαθέτεις πλέον, μεν, μια διαρκή γεύση του, αλλά τα χρόνια που ακολουθούν αποκτούν μια ποιότητα που ίσως πριν να ήταν απούσα.

Αλλά από την άλλη, αυτός ο φόβος της απουσίας, της δικής σου ή ακόμη χειρότερα αυτών που αγαπάς, δεν υπάρχει ριζωμένος μέσα μας από τότε που γεννιόμαστε, πριν καν προλάβουμε να συνειδητοποιήσουμε την ύπαρξή μας;
Αύριο φεύγω κι εγώ, για λίγες μέρες.

Εύχομαι σε όλους καλό Πάσχα, μέχρι να τα ξαναπούμε!

Yosemite Sam είπε...

Αλλωστε, την άνοιξη δεν ήταν που γύριζε η Περσεφόνη από τα έγκατα της γης;

Ολα τα χρωστάμε στη μητέρα της τη δήμητρα.Θεά της καρποφορίας γαρ αγαλλιάζει απο τον ερχομό της κόρης της και τα πάντα λουλουδίζουν και καρπίζουν.

Η ελληνική μυθολογία στα καλύτερά της.

Και μετά πλάκωσαν οι εβραϊκοί μύθοι με τις αιμομιξίες του λώτ.

Μαμά μου..

resident είπε...

Ο esse έλεγe: ο πιο επίφοβος εχθρός του λογικού ανθρώπου είναι ο θάνατος, η ιδέα ότι η ζωή και το έργο του είναι εφήμερα. Αποφεύγει να σκεφτεί το θάνατο κι όταν δεν μπορεί να απαλλαγεί από την ιδέα του, καταφεύγει σε μια υπερδραστηριότητα: πρόσκτηση αγαθών και γνώσεων, κατάρτιση νόμων, έλλογη καθυπόταξη του κόσμου. H δική του πίστη στην αθανασία είναι η πίστη στη πρόοδο: ως ενεργός κρίκος της αιώνιας αλυσίδας της προόδου πιστεύει πως αποφεύγει την πλήρη εξολόθρευση.

Eπισηs
"Μετά από κάθε θάνατο η ζωή γίνεται τρυφερότερη και αβροτερη."

resident είπε...

@ georgia m.
Ναι το έχω δει και γω αυτό.Oλα σχετικά λοιπόν.

resident είπε...

Η Κυριακή και η Δευτέρα του Πάσχα είναι μέρες χαράς για τους σκύλους και τις γάτες.Tα σπίτια και οι κάδοι απορριμμάτων μοσχοβολάνε από τα αποφάγια.Tο πασχαλινό τους τραπέζι περιλαμβάνει: ξύγκια, πέτσες, κόκαλα και κάνα λουκάνικο για επιδόρπιο, υπολείμματα από την λαιμαργία που ακολουθεί την θρησκευτική κατάνυξη.

paragrafos είπε...

@ Titika

Σ΄ ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου Titika! (Πέρασα από το ημερολόγιό σου για να σου αντευθηθώ!)

Καλή Αντάσταση με υγεία και χαρά!

Με εκτίμηση και πολλή αγάπη

Παράγραφος

cindaki είπε...

Κύριε Δήμου,έχετε και τις δικές μου ευχές για ένα πανέμορφο Πάσχα,γεμάτο με χαρούμενες στιγμές.
Καλό Πάσχα σε όλους!

@cp
Συμφωνώ με το χθεσινό σου σχόλιο,στις 10:47,ας ζήσουμε το τώρα,κάθε στιγμή είναι μοναδική και ανεπανάληπτη...

Ανώνυμος είπε...

tin anastasi tu xristou mono simbolika boro na tin do,

anastasi apo arrostia, somatiki i psixiki, apo ton Thanato diladi

kali anastasi se olous loipon , kai na fate ligo (mono 2 katsaroles mageiritsa o kathenas diladi)

:)

Nikos Dimou είπε...

Υπάρχει λοιπόν οn line ζωή και μετά την Μεγάλη Απόδραση της Μεγάλης Πέμπτης! Και ωραία σχόλια (frida, cyberlaika, sspyros). Κι εγώ που νόμιζα πως θα επανέλθουμε μετά την (επ)ανάσταση.

Εγώ πάντως εδώ, ακοίμητος (τρόπος του λέγειν) του blog φρουρός.

bidibis είπε...

Σήμερα στο blog του ο Μίμης Ανδρουλάκης λέει:"...Και κάτι ακόμη, από σήμερα το blog δανείζεται μία σελίδα (ή μήπως posting!) από το blog του Νίκου Δήμου και αλλάζει τρόπο χειρισμού των comments."

Ο Πάσχος Μανδραβέλης επέστρεψε...

Το έθνος έχει αρχίσει να μπαίνεισε τροχιά εξορθολογισμού

George είπε...

Δεν νοιώθω καλά όταν λέω "χρόνια πολλά" ή "καλή ανάσταση" - τυπικά και από ευγένεια. Δεν πιστεύω στο πάσχα οπότε είναι σαν να κοροϊδεύω τον εαυτό μου.

Οι συζητήσεις που γίνονται στο πασχαλινό τραπέζι είναι κατά μεγάλο ποσοστό θρησκευτικού χαρακτήρα και οι πιο πολλοί βέβαια, έστω και κρυφά, δεν πιστεύουν στην ανάσταση.
Γιατί λοιπόν το συνεχίζουμε; Αντιστάσεις μηδέν, θα με περάσουν για τρελό αν πώ "ξέρετε δεν πιστεύω και δεν θα έρθω για το αρνάκι".

Νομίζω τελικά οι περισσότεροι, ο καθένας σε διαφορετικό βαθμό, χρησιμοποιεί την γιορτή του πάσχα...έτσι ως άλλοθι, απλώς για να ξεφύγει, να χορέψει (και Μεγάλη Παρασκευή), να κάνει διακοπές...είναι σωστό όμως;

Ο ΝΔ στο post έδωσε μία διάσταση στο θέμα που μου ταιριάζει καλύτερα.

πρεσβυωψ είπε...

Καλο Πασχα και καλη Ανασταση
σε ολους.Κυριε ΝΔ ελπιζω να μη
αφησετε μονη τη παρεα μας και να
εχετε ετοιμασει κατι για αυτες τις
ημερες.Πιστευω οτι αυτα τα θεματα
που θα βαλετε να μην απαιτουν.....
τσουγκρισματα.
Με αγαπη και ενα μεγαλο ευχαριστω
στον οικοδεσποτη και στους γραφοντες σε αυτο το blog.

maika είπε...

@ΝΔ
...σας φαντάζομαι (επιτρέψτε μου)
σαν το Μωυσή,να ανοίγει η απέραντη θάλασσα μπροστά στα πόδια σας και απέναντι να σας περιμένει η βυσσινιά !!!...

(άντε κι εμείς από πίσω να τρέχουμε μη γυρίσει η θάλασσα και μας πλακώσει...)

Να είστε πάντα καλά!!

aggelos-x-aggelos είπε...

Χρόνια πολλά και καλή ανάσταση σε όλη την παρεούλα!!! Να είμαστε καλά πάντα υγεία σε όλους!

Στην (απολαυστική τέτοιες μέρες)Αθήνα και εγώ...


@ BadlyDrawnBoy

Ποιο είναι το blog του Ανδρουλάκη;

bidibis είπε...

@ BadlyDrawnBoy

Ποιο είναι το blog του Ανδρουλάκη;



mimisandroulakis.blogspot.com/

aggelos-x-aggelos είπε...

Ευχαριστώ πολύ! Καλό Πάσχα!

mickey είπε...

Κι εγώ ακοίμητος του blog ...ποντικός!

(περιμένω τη φάκα στην κατοστάρα ;))

Lorelei Am Rhein είπε...

Καλό Πάσχα και χαρούμενη νύχτα Ανάστασης, ΝΔ. Να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται παρέα με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.
Υ.Γ. Δηλώνω αδυναμία πλέον (λόγω χρόνου) να διαβάζω τα comments, πάντως τις εγγραφές σας τις διαβάζω ανελλιπώς.
Να είστε καλά!

resident είπε...

Πάω το σκύλο βόλτα στη καταπράσινη εξοχή. @maika ζήλια..

96 με αυτό mickey .kάτι κάνω για μη περιμένεις άγρυπνος.

maika είπε...

@the resident
ηττήθηκα τ΄ομολογώ...
καλές βόλτες!!

Mickey
κουράγιο....πλησιάζεις..

mickey είπε...

Πού είναι το ...τυρί;

mickey είπε...

Α, νάτο!

mickey είπε...

100!!!

bidibis είπε...

Αυτό που κάνεις mickey με τις εκατοστάρες και τις διακοσάρες είναι αδικία...


Είναι και άλλοι που θέλουν να νοιώσουν αυτη τη χαρά και τους τη στερείς

Τα στρογγυλα νούμερα πολλοί αγάπησαν, τους πεντικούς ουδείς


ΥΓ Πάσχα δίχως βασιλιά κοκό γίνεται; Που χάθηκε αυτή η ψυχή

Nikos Dimou είπε...

O καθένας έχει την ντρόγκα του...

Ο Mickey φτιάχνεται με τα στρογγυλά νούμερα.

(Πάλι καλά που δεν συλλέγει δεκάρες...).

guerrero762 είπε...

Ο ελληνακος κρυβεται μεσα σας τελικα.
Οτι και να λετε,οσο ψαγμενοι και υπερ ανω να αυτοπαρουσιαζεστε.
Πασχα και τρεχετε να βαψετε αυγα και να καταναλωσετε εντερα και καμμενα απο την καρβουνια κατσικια.
Μικροαστοι.
Πλαστικα αρνια και πλαστικα ποτηρια.
Φτηνα κρασια και χωριατιλικι,ασχημοι ανθρωποι,μαυριδερες φατσες,σκυλλαδικα και κλαρινα.
Γελοιοδεστατα ανθρωπαρια να χορευουν σαν τις αρκουδες.
Παπαδαριο,κλαψοψαλμωδιες και δηθεν ευσεβεις νεοελληνες ορθοδοξοψωναρες.
Μετα λαμπαδες,αναστασεις και διασκεδαση μεχρι πρωιας.
Ποτε δεν καταλαβα το Πασχα.Βαρεμερα.
Καποτε πριν χρονια επικεφαλης τιμητικου αγηματος σε ενα βρωμοχωρι της επαρχιας.Βλαχια και οι μουστακαλουδες χοντρογκομενες του χωριου να ζαχαρωνουν εμας τους ενστολους.
Και σε μεγαλη πολη παλι επικεφαλης του αγηματος.Παλι οι δηθεν ευσεβεις με τα καλα τους.
Αηδια.
Ενα πραγμα με κρατουσε.Μια γλυκια ονειρικη φαντασιωση.Να διαταξω πυρ ξεκινωντας εγω.Να βιωσουν οι ελληνες τα Θεια παθη στο πετσι τους.
Αιμα και πανικος,τρομος και θλιψη.
Ποσο γλυκια ονειρωξη.Ποση αηδια μου προκαλουν οι γιορτες σας.
Κυρια γυρω στα 40,ομορφη.Πριν μερικες μερες μοιραζωταν το ιδιο κρεβατι με εμενα και τον τοτε συγκατοικο μου.Ταυτοχρονα.Το απολαμβανε.Στο προαυλιο με το ταρανδο αντρα της και τα ηλιθια βλαχοπαιδα της.Σταυροκοπιεται.Ω!τι ευσεβια!
Την κοιταμε και γελαμε,οσο μας επιτρεπει η στολη και η αποστολη μας.Αντιπροσωπεια.Γιατι ο στρατος μας αναγκαζει να τρωμε στα μαπα ολη αυτη τη γελοιοτητα;Ο αντρας της ενοχλημενος με τροπο προσπαθει να μπει μπροστα της ωστε να μας κοψει το οπτικο πεδιο.Ανασταση.
Ω!τι καλη χριστιανη!
Υποκριτες και γελοιοι ελληνες.
Ζητησα να μην με ξαναστειλουν.Δεν ξαναπηγα εδω και πολλα χρονια αγημα.
Ουτε στις υποχρεωτικες αντιαισθητικες στρατιωτικες πασχαλινες γιορτες.
Ομως η επιθυμια για μακελειο παραμενει.Καθε χρονο,καθε μερα.....
Γιορταστε,φατε τα αντερα και τα αμνοεριφια.
Δεν θα σας ευχηθω καλες γιορτες.Δεν μου λενε τιποτα οι ευχες.
Stipedium peccati,mors est..

ecoChris είπε...

Πολλες φορές έχω αναρωτηθεί ποιό είναι τελικά το νόημα των εορτών;Τί νόημα έχει να επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο το ίδιο πράγμα και μάλιστα σε ποιο χυδαία μορφή;

Ειδικότερα για το πάσχα που σ’αυτή τη χώρα συντελείται το μέγιστο έγκλημα απέναντι σε εκατομμύρια ζώα.

Από μικρό παιδί ένοιωθα φρίκη στη θέα του σουβλισμένου αρνιού.Αναρωτιώμουν πώς είναι δυνατόν να επιτρέπεται μια τέτοιου μεγέθους σφαγή,γενοκτονία καλύτερα, τόσων αθώων, απροστάτευτων πλασμάτων.

Τί σημαίνει έθιμο και γιατί πρέπει να προξενούμε τόσο πόνο και απίστευτη σκληρότητα σε άλλα πλάσματα για δική μας ικανοποίηση;

Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο: Το ‘ου φονεύσεις’ δεν ισχύει για τα ζώα.

Σε άλλες χώρες έχουν πανίσχυρες οργανώσεις για τα δικαιώματα των ζώων,όλων,όχι μόνο των κατοικίδιων.

Έχουν οργανώσεις χορτοφάγων(και η τουρκία έχει).Εμείς ακόμα όχι.

Η κρεατοφαγία απορρίπτεται είτε για ιδεολογικούς και ηθικούς λόγους είτε για λόγους υγείας.

Εδώ όμως τίποτα δεν φαίνεται να αλλάζει.Το έγκλημα χωρίς λόγο συνεχίζεται.Καμμιά ευαισθητοποίηση.

Τί λέτε; Φτίαχνουμε την οργάνωση των ελλήνων χορτοφάγων;

mickey είπε...

Τελικά αυτό το blog, εκτός από κατοσταρολάτρες ποντικούς, μαζεύει και διεστραμμένους ψυχάκηδες (ο νοών νοείτω). Κι ύστερα μου λέτε για ντρόγκες :))

Yosemite Sam είπε...

μικυ απ' το στόμα μου το πήρες..

bidibis είπε...

Aυτό το κείμενο του querrero καθώς και ένα αλλό παλίότερο, το οποίο έχω σώσει μέσα στην καρδια μου και το σκληρό μου, πρέπει να διδάσκονται μαζί με τη φράση της χαλκία για τα ελληνικα γονιδια που μας κάνουν πάντα πρώτους (έτσι είπε το αθηναικό πρακτορείο ειδήσεων)

το παλιο κειμενο του querrero (μαλλον στο ποστ καζαντζίδης vs πιθηκώτσης) είχε ως εξης

querrero said...

Λαικη μουσικη,ελληνικη μουσικη γενικοτερα.Αηδιες.Προσβολη για την μουσικη.Ο ηχος του μπουζουκιου μου προκαλει στομαχικες διαταραχες,ειτε ειναι "εντεχνο"(λεμε τωρα)ειτε ρεμπετικο,ειτε ελαφρολαικο,ειτε σκυλλαδικο,ειτε μπουζοκοποπ.Αυτος ο μουσικος εμετος παρουσιαζεται ως μουσικη παραδοση της Ελλαδας;
Τι να πω;
Να μην μιλησω για την μουσικη και αισθητικη κολαση της παραδοσιακης μουσικης,του κλαρινου της βλαχιας,των χαζοχαρουμενων νησιωτικων(σε βαθμο ηλιθιοτητας)κτλ κτλ.Μοναδικη εξαιρεση τα ποντιακα,αν και δεν ειμαι ποντιος και μου προκαλει την ιδια απεχθεια το uber alles των Ποντιων.
Λιγοι μουσικοι και συγκροτηματα εχουν ξεχωρισει στη Ελλαδα.
Αλλα τι μιλαμε για μουσικη σκηνη οταν ροκ θεωρειτε ο απαραδεκτος Παπακωνσταντινου,ο βασιλιας της κουλτουροαρπαχτης Μαχαιριτσας και ολος ο συρφετος της δηθεν αποστασιοποιημενης αριστεριζουσας-αλλα κονομημενης-ψευτοκουλτουρας.
Dead can dance!

heinz είπε...

Μπεεεε....

Να σου πω...

Μικρός, σκαρφάλωσα σε μια μάντρα κι έβλεπα την αυλή του γείτονα. Πρέπει να ήμουνα 7-8 χρονών.

Τότε είδα για πρώτη φορά αρνί σουβλισμένο. Τρελάθηκα!!! Το τι άκουσαν οι άνθρωποι χρονιάρα μέρα δε λέγεται. Ό,τι βωμολοχία υπήρχε στο περιορισμένο (τότε) λεξιλόγιό μου, εκτοξεύθηκε. Και γελάγανε και τάπαιρνα χειρότερα.

Πολύ μετά, έμαθα ότι τα αρνιά έχουν ευφυϊα ανάλογη του σκύλου. Σε πολλά χωριά, έχουν αρνιά κατοικίδια αντί για σκύλους. Χμ... θα σουβλίζαμε το σκύλο μας???

Πάντως, όταν μπορώ, για να είμαι ειλικρινής, σουβλίζω... Είναι το έθιμο, είναι ένας δεσμός με το παρελθόν, ξέρω γω... Κάτι σαν τη βασιλόπιτα που φτιάχνει μανιωδώς η γυναίκα μου τα Χριστούγεννα για τα παιδιά.

Αν θέλεις βρίσε με, αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

glenn είπε...

@querrero: Είσαι στρατιωτικός απ' ότι κατάλαβα. Είναι αλήθεια όλα αυτά που ακούω για τη ΣΜΥ; Γίνονται όλα αυτά τα καψόνια; Γιατί άκουσα τρελά πράγματα.

mickey είπε...

@BadlyDrawnBoy (6:37 μμ):
Συγγνώμη, αλλά σεφτέ ΜΑΖΙ με κατοστάρα δεν έχω ξανακάνει. Υπόσχομαι πάντως πως αν κάνω ΣΕΦΤΕ στο post Νο. 100, δε θα κυνηγήσω άλλη κατοστάρα, διακοσάρα, τρακοσάρα ή τετρακοσάρα. Μόνο πεντακοσάρα και (μακάρι Θεέ μου να γίνει) το No 666!

Φιλάω ...σταυρό!

BTW ακόμα δε μας έχει πει ο ΝΔ ποιο νούμερο είναι αυτό το post - το γνωστό "ανεβοκατεβασμένο" με μπερδεύει...

Nikos Dimou είπε...

Querrero
καλά τα λες - αλλά σε λάθος ανθρώπους τα λες... Στην παρέα του blog ελάχιστοι είναι οι τυπικοί Έλληνες που περιγράφεις (και που θα ήθελες να καθαρίσεις...) Ευτυχώς!

Εμείς το Πάσχα το γιορτάζουμε με τέποιο τρόπο που θα μας αφόριζε ο Χριστόδουλος (αν το ήξερε)

Και για να χαρεί ο ecochris θα του πω ότι και εμένα το σουβλιστό αρνί με απωθεί - και κάνω Πάσχα σχεδόν χορτοφαγικό (αυγά τρώω....)

Stavros Katsaris είπε...

Κάποτε δεν θυμάμαι πότε, κάποιος δεν θυμάμαι ποιός είχε γράψει στον Δήμου πως υπάρχουν μερικοί εδώ που κατουράνε το βρακάκι τους μόνο που τους απαντάει ο Νίκος Δήμου. Νίκο δεν ξέρω αν κατουριέμαι πάνω μου που μου απαντάς αλλά θέλω απο καρδιάς να σε ευχαριστήσω για την υπομονή και τη διαθεσή σου να μοιραστείς μαζί μας την γνώση και τις εμπειρίες σου.
Είσαι πάντοτε ο δάσκαλος που θα ήθελα να έχω.
Η διάθεση σου για τη ζωη είναι για μένα παράδειγμα!

Σε ευχαριστώ!
Καλό Πάσχα!

guerrero762 είπε...

Διεστραμμενους ψυχακηδες;
Great one.
Πολλυ καλυτερο απο παλιμπαιδιζων,χαζοχαρουμενο τρωκτικο.Με τη διαφορα οτι εισαι στο πατο της τροφικης αλλυσιδας αρα στη κορυφη της barrel of a gun.
Feel free not to answer mate.
Δεν εχω διαθεση να συζητω με ευτυχισμενα τρωκτικα.
Tα γονιδια της χαλκια και ολων σας ειναι καθαρα(;;;) ελληνικα γιαυτο και ειστε οπως ειστε,για καλο ή κακο.Τα δικα μου,μπασταρδεμενα με σαξονοκελτικα γιαυτο και δεν τειθεται θεμα συγκρισης με την αντιπαθη ολυμπιονικη σας.
Ω!κρατησες με απεχθεια τα γραφομενα μου;Touching!
Γιαυτο θα σε φαω τελευταιο.....

vina είπε...

Εντάξει, τον querrero τον καταλαβαίνω... όχι τον καταλαβαίνω δηλαδή, απλά απαξιώ, γιατί πάντα μέσα μου υπήρχε μία έμφυτη απέχθεια για τους στρατιωτικούς. θεωρούσα ότι μόνο οι άμοιροι γίνονται στρατιωτικοί.κανείς δε βρέθηκε ποτέ να μού δείξει ότι κάνω λάθος.
Με τον/την θαυμαστή/τριά του απορώ! Πώς μπορείς να θαυμάζεις ή να εκτιμάς έναν άνθρωπο τόσο βαθύτατα μικροαστό? Και 'μικροαστός' στη δική μου γλώσσα είναι ο 'όπου με παίρνει'. Κοιμήθηκε μαζί με το φίλο του με μία γυναίκα, χάρηκαν και οι τρείς και την επομένη γελούσε εις βάρος της, επειδή σταυροκοπιόταν. λές και όποια χαίρεται τη ζωή και το σώμα της αμέσως αποτάσσεται την πίστη και την ευπρέπειά της. Και κοροϊδεύει και τον άνδρα της ('τάρανδος' ή κάτι τέτοιο, βαριέμαι να ανατρέξω στο κόμεντ)γιατί νιώθει ανωτερος.
Αγαπητέ φίλε (τωρα θα κοιτάξω) κακοπνιγμένοαγόρι πρόσεξε με τι εντυπωσιάζεσαι. δε μετράει μόνο ο ανατρεπτικός και δυναμικός τόνος κάποιου που γράφει ή μιλάει. μετράει και το περιεχόμενο των λόγων του.
Τζέην, άθεη και αβάπτιστη, λάτρης του Πάσχα, της φύσης που αναγεννάται, της λεύκας μου που μπουμπούκιασε και του πλατάνου μου που ρασίνισε

Yosemite Sam είπε...

Ωχ νίκο πάει για ξεχείλωμα παλι το post.

Μου άρεσε όμως αυτό το Querrero
καλά τα λες.


Σου λέει λες ο ψυχάκιας να ανηφορίσει κατά κιούρκα μεριά..

guerrero762 είπε...

@glenn

Στα οσα ακους για τον στρατο απο στρατιωτικους και στρατιωτες,βαλε ενα συντελεστη νεοελληνικης υπερβολης,φαντασιας(κακως νοουμενης),ψεμματος,διαθεσης εντυπωσιασμου γυρω στο 20% και εισαι μεσα.
Τα τρελλα που ακουσες ειναι νεοελληνικες υπερβολες,εξαρτατε φυσικα τι εννοεις "τρελλα".
Τα καψωνια ειναι παρεξηγημενη εννοια και γινονται ειτε απο κομπλεξικους αγαμητους βλαχους για λογους αυτοεπιβεβαιωσης και επαγγελματικης ανεπαρκειας ειτε απο παλιους σε νεους για λογους διατηρησης της ιεραρχιας στη ζουγκλα ενος στρατοπεδου.
Τα επαγγελματικα καψωνια και δοκιμασιες που εχουν σκοπο να σε φερουν στα ορια και να τα ξεπερασεις ωστε να βιωσεις σε ενα μικρο βαθμο τα συναισθηματα που ενδεχομενως θα ερθεις σε επαφη κατα την διαρκεια της μαχης-που ειναι και δουλεια μας στο φιναλε-ειναι αποδεκτα και κακως καταργηθηκαν.
Ο γραφων και αλλοι συναδελφοι που ειχαμε την τυχη να εκπαιδευτουμε σε σχολεια του εξωτερικου κατω απο "απανθρωπες" συνθηκες αποκομισαμε εξαιρετικες γνωσεις και εμπειριες.
Παρανοια οσο παρανοικη ειναι η μαχη

guerrero762 είπε...

Και ψυχακιας και μικροαστος;
Oh my my....
Να ανηφορισω στα Κιουρκα για να σκοτωσω τον κ.Δημου;
Αχ αυτες οι αμερικανικες ταινιες τι κανουν!
Τα γραφομενα σας επιβεβαιωνουν τα οσα εγραψαειπα.
Απαξιωση;
Αν ολοι ηταν να με απαξιωνουν ετσι ερωμενη του Ταρζαν και λεσβιακη φαντασιωση της τσιτα τοτε θα ημουν πρωθυπουργος σημερα.
Απιστευτο το βαθος της υποκρισιας σας.
Πραγματικα με σοκαρει.
Δεν ξερω τι λενε τα ευαγγελια,αλλα μαλλον δεν θεωρουν αποδεκτες τις παρτουζες οταν σε αυτες μαλιστα συμμετεχουν παντρεμενες.
Εμενα δεν με χαλαει,αλλα χαλαει μαλλον τους παπαδες.
Τους οποιους εχω γραμμενους by the way.
Η ουσια ειναι οτι θαυμαζω εναν πραγματικα πιστο χριστιανο,και εναν πιστο μουσουλμανο.
Οπως θαυμαζω και εναν πιστο απιστο,και αθρησκο.
Δεν ειμαι ουτε το ενα ουτε το αλλο,αλλα ειμαι σε καλο δρομο,πιστευω.
Αβαπτιστη αλλα χαιρεσε το πασχα;
Και προσπαθεις να το επενδυσεις και να το παρουσιασεις με ενα μανδυα φυσιολατρειας;
Κουραστικο,δεν το βρισκεις;
Οπως και να εχει και εσυ feel free not to answer luv.

Yosemite Sam είπε...

Να ανηφορισω στα Κιουρκα για να σκοτωσω τον κ.Δημου;
Αχ αυτες οι αμερικανικες ταινιες τι κανουν!


Δάσκαλε τη σκαπούλαρες.Δε βλέπει αμερικάνικες ταινίες.

vina είπε...

Ω ναι, με έχει πιάσει κι εμένα η μπόχα του ριβερ Ταϊν όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία, και η μυρωδιά από το εργοστάσιο της Μπράουν Εϊλ, γι' αυτό δε σε κατηγορώ... ξέρω τι μούρλα μπορεί να φέρει!

mickey είπε...

Τα τρωκτικά κάνουν κατοστάρες, αλλά προκαλούν και τους ψυχάκηδες να κάνουν ...χιλιάρες. Πάλι "σηκώθηκε" το blog - με την καλή έννοια ;)

"Παρανοια οσο παρανοικη ειναι η μαχη"
(τέτοιο επιχείρημα ούτε εγώ δε θα το έβρισκα - καλά, αυτογκόλ βάζεις;)

Καλού κακού, ας βάλω και καμιά θωρακισμένη πόρτα - δεν ξέρεις ποτέ!

Κάποτε ο ΝΔ είχε γράψει για τα δυο άχρηστα επαγγέλματα. Προφανώς, υπάρχει και "εσωτερικός" ανταγωνισμός μεταξύ τους (στο ποιο είναι το πιο άχρηστο;)

ecoChris είπε...

Κύριε Δήμου δεν με χαροποιείτε μόνο αλλά και με εμπνέετε.Έχετε γράψει τόσα ωραία κείμενα για τα ζώα που αποπνέουν τόση αγάπη, σεβασμό και δέος προς αυτά και ειλικρινά με βοηθήσατε πάρα πολύ στην απόφαση μου να γίνω vegan πριν 3 χρόνια.

Θα ήθελα να αναφέρω κάτι εξ ίσου ωραίο που ειπώθηκε από τον Leonardo Da Vinci:

Απο μικρή ηλικία έχω αποκηρύξει τη κρεατοφαγία,και θα έρθει κάποτε ο καιρός που οι άνθρωποι όπως κι εγώ θα βλέπουν τον φόνο των ζώων όπως βλέπουν τώρα τον φόνο ανθρώπων


Φίλε Heinz

Είναι δύσκολο να αλλάξει μια συνήθεια αλλά είναι εφικτό και τώρα που το ζω τρομερά απελευθερωτικό.

Χρειάζεται μεγάλη έρευνα και γνώση και πάνω απ’όλα αυτό πού χρόνια τώρα μας διδάσκει ο καλός μας δάσκαλος Νίκος Δήμου: ορθολογισμός

mickey είπε...

ecochris:
Πρόσεχε μη λες στον heinz για ...ορθολογισμό. Πιπέρι θα σου βάλει στο στόμα :)))

heinz, άφες αυτόν, ου γαρ οίδε τι ποιεί ;)

(BTW ωραία τα δυο νέα σχόλιά σου στο blog. Για το δεύτερο σου έχω μια διαφορετική θεώρηση και την ετοιμάζω)

guerrero762 είπε...

Πως τολμας και αποκαλεις το επαγγελμα μου αχρηστο!
Ω!Θεε μου,τι προσβολη!
Θα σε εκδικηθω!
Θα σου βαλω φακα με εμενταλ.
Φυσικα και ειναι αχρηστο επαγγελμα ευτυχισμενο on prozak mouse!
Μονο οι γιατροι και οι οικοδομοι-τεχνιτες κανουν χρησιμα επαγγελματα,ισως και οι επαγγελματιες μουσικοι,ολοι οι αλλοι σε μια ενδεχομενη καταστροφη του πολιτισμου δεν θα ειχαμε καμμια δεξιοτητα χρησιμη στην επιβιωση.Τωρα που το σκεφτομαι,εγω εχω αρκετες γνωσεις επιβιωσης οπως και πολλοι αλλοι ασχετοι με τον στρατο.
Πατριδα και υψηλα ιδανικα!Περιτυλιγμα του καθε στρατου.
Δεν με συγκινουν.
Αλλο "ειμαστε οι απογονοι του Λεωνιδα" και "λουφα και παραλλαγη" και αλλο η τεχνη του πολεμου,και το soldiering....
Δεν με προσβαλεις ποντικε.
Ερωτηση:Το ενα αχρηστο επαγγελμα ειναι το δικο μου,το αλλο;

resident είπε...

querrero said...
"Ερωτηση:Το ενα αχρηστο επαγγελμα ειναι το δικο μου,το αλλο;"

8:39 μμ


Των παπάδων.

mickey είπε...

Βρε quererro δεν το έβγαλα εγώ άχρηστο το επάγγελμα, αλλά ο ...θαυμαστής σου!

(Ωχ, ελπίζω αυτό να μη θεωρηθεί κάρφωμα. Μήπως τον έδωσα ...στεγνα; Θα βγάλω την κουκούλα. Ήμαρτον αφεντικό! Αμάρτησα για το παιδί μου - τον "επάρατο ορθολογισμό")

Το δεύτερο είναι το ...παρανάλωμα του πυρός - ή καλύτερα εκείνοι που τους ...ευλογούσαν ;)

mickey είπε...

The resident, γιατί απαντάς αντ' εμού; Θέλεις να γίνεις κυβερνητικός εκπρόσωπος του ...κυβερνητικού εκπροσώπου;

(Είδες τι παθαίνει κανείς άμα δίνει το κακό παράδειγμα;) :(

guerrero762 είπε...

Ηταν μελη του συλλογου γονεων και κηδεμονων δυσαρεστημενοι απο τους βαθμους που πηραν τα βλασταρια τους.
Αληθεια απο ποιο πλανητη ηρθες;
Τι ερωτησεις ειναι αυτες;

resident είπε...

@ mickey
Eίδα που αργούσες, και δε μπορούσα να κρατηθώ... εδώ το χα.

Yosemite Sam είπε...

Ερωτηση:Το ενα αχρηστο επαγγελμα ειναι το δικο μου,το αλλο;

κάποιος έχει γράψει κάτι για θεσμούς θανάτου.

Καρκαγιάννης νομίζω λεγότανε..

mickey είπε...

Αλήθεια, γιατί μείναμε μόνο εκείνοι που δεν πάνε τους ...παπάδες; Όλοι οι άλλοι είναι στην εκκλησία και ακούν τα 12 ευαγγέλια;

mickey είπε...

Ή μήπως φέτος θα γίνει η μεγάλη ανατροπή και θα ακουστεί το 13ο;;;

glenn είπε...

Αχ harry, τι πάθος έχεις με τη δημοσιότητα. Και τι άγχος! Πόσα κόμεντς μάζεψε ο Ανδρουλάκης. Γι' αυτό δεν κάνεις μπλόγκ; Σε τρώει το άγχος μήπως είσαι κρυφοζηροκομεντάς;

Δε κοιτάς καλύτερα να τεκμηριώσεις το επερχόμενο βιβλίο σου; Σου την είπε ο Δήμου (τρυφερά βέβαια) χτές αλλά δεν τόπιασες.

vina είπε...

Είμαι κι εγώ εδώ (μαζί με τους σκύλους μου που φοβούνται τα βαρελότα - που τωρα βαράνε και στη σταύρωση)
Τζέην

glenn είπε...

@mickey: Τρίτη φορά που στο λέω mickey: μοιάζουμε πολύ περισσότερο απ' ότι νομίζεις.

christoforos είπε...

"Κάποια μέρα, στο προσκλητήριο των λουλουδιών, δεν θα φωνάξω «παρών»."

Και τα λουλούδια δεν θα είναι πια όπως τα γνώρισες...

mickey είπε...

efhmeros, μην "βλασφημούμε", please - το blog εννοώ :)

Εδώ υπάρχει άλλο ευαγγέλιο, "φρέσκο" και ...πολυδιαφημισμένο. Με τόσες αφίσες στους δρόμους, καταχωρίσεις στα περιοδικά και σποτάκια στην TV, δεν αποκλείεται κάποιοι να πήγαν να το ακούσουν κιόλας ;)


glenn, έχεις κι εσύ ουρά, μεγάλα αυτιά και τέσσερα δάχτυλα στα χέρια;

glenn είπε...

Είπες mickey: "έχεις κι εσύ ουρά, μεγάλα αυτιά και τέσσερα δάχτυλα στα χέρια;"

Όχι. Αλλά έχω υποστεί κάτι παρόμοιο με σένα. Οι ομοιοπαθείς κάνουν μπαμ απ' τα 10 χιλιόμετρα.

bidibis είπε...

harry said Τελικα,το παρον ειναι το #1 μαγαζι της χωρας...

πραγματικά δεν έχω βρει δημοφιλέστερο μπλογκ από αυτό. ισως δεν έψαξα καλά αλλά δε νομίζω

mickey είπε...

Λοιπόν, ο ΝΔ έχει να κάνει σχόλιο από τις 7:20. Αν εμφανιστεί μετά τις 11:00, κόβω το κεφάλι μου (και την ουρίτσα μου) ότι ήταν στην εκκλησία!

Αν δεν εμφανιστεί καθόλου μέχρι το πρωί, να ξέρετε ότι κάθισε το βράδυ να στολίσει τον επιτάφιο (έχει πολλές γυναίκες, κυρίως παρθένες και θα είναι στην τρελή χαρά). Αλλά και αν εμφανιστεί, μπορεί να έχει πάρει το PDA μαζί του και να μας δουλεύει κανονικά!

guerrero762 είπε...

@efhmeros

Υπονοουμενο για εμενα θα ειχε αν ημουν μασκοφορος μουτζαχεντιν ή ιρακινος μαθητης,ή ανευ κεφαλης ιρακινος δασκαλος.
Τωρα καταλαβες τι γινεται στο Ιρακ;
Καλα πλακα ΜΕ κανεις;
Μισος,παρανοια και απελπισια.
Ιδανικος συνδυασμος για κομμενα κεφαλια.
Οι Σερβοι ειχαν σφαξει 41 νηπια κροατες και γεμισαν με το αιμα τους παιδικη πισινα.Οι κροατες κρεμουσαν απο τσιγκελια χασαπικου ζωντανα σερβακια.
Σε σοκαρει η βια και η αγριοτητα;
Οσο εισαι απροετοιμαστος τοσο θα σοκαρεσε.
Μην ξεχνας the world itself is a filthy monster..

@hioniam

Εκφρασεις 15χρονου σπυριαρη...
Βαρετος και ανευ λογου υπαρξης.
Αν ξεκινησω απο εμενα πως θα το ολοκληρωσω;
Η απολυτα ηλιθια ερωτηση για να ταιριαξει..
BTW
χρονια πολλα...

sokianos είπε...

take this
if it s suitable to anyone:

i look inside myself and see my heart is black
i see a red door and i want it painted black
maybe then i` ll fade away and not have to face the facts
it`s not easy facing up when your whole world is black...

(rolling stones)
gia
kalasnikow, walter, M1, looger...TNT..
just visit ebay,

exei pasxalines prosfores (ligmenes -to pasxa ton katholikon kai ton protestantidon itan tin perasmeni kyriaki...)

guerrero762 είπε...

@sokianos

gia
kalasnikow, walter, M1, looger...TNT..

Ω!κ.Σοκιανε,καταρχας μοιαζετε σαν ο απολυτα πολιτικα ορθος παρουσιαστης ειδησεων...
2 greek clean cut 4 me..

Ειναι kalashkikov και οχι kalasnikow.
Δεκτο καθοτι γερμανομαθης αρα w=v
Ειναι walther και οχι walter
Ντροπη ειστε και γερμανομαθης
Ειναι luger και οχι looger
Μα ειναι δυνατον μωρο μου τετοια λαθη;Θα σε μαλωσω...

Μα σοβαρα περασε το πασχα των καθολικων-προτεσταντων;
Τι μου λετε!
Να δεις που "γιορτασα" το πασχα πριν μια περιπου εβδομαδα.
Αρα;
Φιλακια

mickey είπε...

Sokianos, μην του βάζεις ιδέες! Αφού βλέπεις ότι κατέχει το ...άθλημα.

Κι εσύ efhmeros, θα τον κάνεις να φύγει από τη ...Σαξωνία και να μας ψάχνει. Μπελά που βρήκαμε!

Querrero, ήμαρτον! Μια πλάκα κάναμε. Άσε τα μπαζούκας εκεί που ...ξέρεις και δέξου την ειλικρινή μετάνοιά μας στο πνεύμα των άγιων ημερών.

Τουλάχιστον να προλάβουμε το αρνί κι ας μην το τρώει κανείς εδώ μέσα - αν περίμενε από μας η Βαρβάκειος, σώθηκε!

Nikos Dimou είπε...

Εδώ είμαι, σας διαβάζω αλλά παράλληλα βλέπω μία ταινία και με έχει καθηλώσει.

Τα περί σκληρού Απρίλη δεν τα έγραψα εγώ αλλά ο T. S. Eliot.

Αλλά εδώ έχουμε τον ακόμα πιο σκληρό Querrero. (Κάπως υπερβολικός στο ρόλο του - trollo του...)

Θα επανέλθω μετά το τέλος...

mickey είπε...

Δεν ξέρω αν ο γάτος ΟΝΤΩΣ βλέπει ταινία, αλλά οι γυναίκες πάντως ΕΙΝΑΙ στην εκκλησία. Καρατσεκαρισμένο! Και μας το 'παιζαν και προοδευτικές (με ...bonding και άλλα τινά). Θεούσες είναι τελικά :P

Θα μου άρεσε πολύ να κάνω και μια live "περιγραφή" της Ακολουθίας των Παθών, αλλά είμαι βέβαιος πως θα με ...αφορίσει! Αν θέλει πάντως, θα μπορούσα αύριο να του ψάλλω τα εγκώμια ;)



Πω πω, δε τη γλιτώνω απόψε! Θα με ανακρίνει, θα με φραγγελώσει, θα με σταυρώσει (ανάποδα μάλιστα, σαν τον Πέτρο) κι όχι τίποτ' άλλο, αλλά οι ποντικοί ΔΕΝ ανασταίνονται!

Σήμερον κρεμάται επί Δήμου, ο εν σχόλια το blog κρεμάσας :(

vina είπε...

τον Ξανθόπουλο στο Αλτερ θα βλέπει

sokianos είπε...

@querrero
...ta mixanakia avta ta douleun kala kai anorthografoi typoi ...
kai me tis evlogies ton rason malista...

guerrero762 είπε...

@efhmeros.

Δεν ξερω.Υποθετω πως επειδη ο πολεμος βγαζει οτι χειροτερο και ο ανθρωπος βρισκει επιτελους την πραγματικη κρυμμενη του φυση,η αγριοτητα περισσευει τοτε ωθειτε στα ακρα.Τι πιο ακραιο απο το να βασανιζεις και να σκοτωνεις παιδια συμφωνα με τους κοινωνικους,ηθικους,νομικους και θρησκευτικους κανονες.
Δεν γινεται παντα ετσι.Σε πολλες περιπτωσεις ενοπλοι-αντιμαχομενοι πολεμιστες προστατευσαν παιδια ακομα και του εχθρου τους.
Στα παιδια ομως βγαζουν μια ιδιαιτερη λυσσα,οπως και στους αμαχους.

@frida.
Τι ωραιο ονομα!!!!
Αισθανομαι σαν να απαντω στη συνονοματη σου κορη μου!!!!!!!
Δεν αντιπροτεινω τιποτα απολυτως.
Γραφω τις αποψεις μου.Ειναι μεγαλη πεμπτη βραδυ,οι κολλητοι μου εχουν παει οι δυο εκκλησια μετα των γυναικων τους και των παιδιων τους και της συμβιας μου.Ο αλλος εχει υπηρεσια και ο τεταρτος ειναι αγημα.Βαριεμαι να βλεπω τηλεοραση και ακομα και το nova δεν εχει κατι καλο αυτη την ωρα.Ξεκινησα να διαβασω ενα βιβλιο αλλα το παρατησα.Οποτε κατεληξα στο διαδυκτιο οπου στο συγκεκριμενο υφισταμενο blog γινονται ενδιαφερουσες ανταλλαγες αποψεων.Δεν το παιρνω ιδιαιτερα σοβαρα ουτε ελαφρα απο την αλλη.Μπορει να "ακουω" αναθεματα λογω αποψεων αλλα εχει και αυτο το ενδιαφερον του.Ποσο βαρετο θα ηταν αν συμφωνουσαν ολοι μαζι μου.
Οπως σου ειπα δεν εχω να αντιπροτεινω κατι.Δεν κατεχω ιδιαιτερες γνωσεις ουτε εχω καποια φιλοσοφια ζωης.Αηδιαζω απο την υποκρισια το χαμηλο πολιτισμικο επιπεδο των συμπατριωτων μου και το εκφραζω εδω μεσα ευκαιριας δοθεισης(ελπιζω να το εγραψα σωστα).Το οτι μερικοι ενοχλουνται με χαροποιει,οχι γιατι προσπαθω να προκαλεσω αντιπαθειες και μαζοχιζομαι με το να με βριζουν αλλα γιατι επιβεβαιωνουν την υποκρισια μας(και τον εαυτο μου βαζω μεσα).

Yosemite Sam είπε...

Οι Σερβοι ειχαν σφαξει 41 νηπια κροατες και γεμισαν με το αιμα τους παιδικη πισινα.Οι κροατες κρεμουσαν απο τσιγκελια χασαπικου ζωντανα σερβακια.

Δώσε κι αλλο βρυκόλακα querrero.

Αίμα, θέλουμε αίμα..

mickey είπε...

Τώρα μάλιστα, μπλέξαμε και με οπλοχρήστες - που 'σαι Μπους να δεις τι γίνεται στο Ελλάντα (συγγνώμη Greece - Γραικία ήθελα να πω). Σε λίγο θα μας κάνει ντοκιμαντέρ και ο Michael Moore.

Sokianos εναντίον Querrero (έχει και μεξικάνικο όνομα ο άτιμος)!

Μονομαχία στο Ελ Γκάτο.

Ο καλός, ο κακός και ο ...πόντικας (σε ρόλο διαιτητή - ελπίζω να μη με χρησιμοποιήσουν για προπόνηση).

mickey είπε...

Yosemite Sam:

What's up, Doc?

vina είπε...

βρε εφήμερε δεν ανταλλάσσετε μεηλς, για να μη ραγίζει κι εμάς η καρδούλα μας?

paragrafos είπε...

hioniam said...
Tωρα ενας “strong atheist” τι να ευχηθει για το Πασχα;

Οποτε καλυτερα δυο μικρα «Πασχαλινα»δωρακια
που ελπιζω να φανουν χρησιμα στους φιλους του blog:

α)ένα μικρο και ευχρηστο προγραμματακι που μετατρεπει
Greeklish σε ελληνικα και αντιστροφα :
http://users.hol.gr/~breezer/greeklish.htm

Ο δημιουργος του σημειωνει: «Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε από ιδέα που προήλθε από τη στήλη του Νίκου Δήμου “Alt + Ctrl + Del” στο περιοδικό RAM (Τεύχος Απριλίου 1999).»

β)ένα site για να μετατρεπετε τις URL «σιδηροδρομους» σε μικρες και ευχρηστες και να τις ποσταρετε στα σχολια σας: http://tinyurl.com/
------------------------

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βοηθήματα!

Υγεία και χαρά σας εύχομαι ολοψυχα

Με αγάπη

Παράγραφος

guerrero762 είπε...

Αχ ποντικι,ποντικακι.
Ποια Σαξωνια καλε;
Τι σχεση εχω με Γερμανια;
Αγγλοσαξωνας και οχι σαξωνας που ειναι κρατιδιο της Γερμανιας.Θα σου τραβηξω την ουριτσα κακο αγορι.

Κ."ας περασουμε στην επομενη ειδηση"
Δεν διαφωνω,οσο για τα ρασα i dont give a f**k

Ποντικε αγαπημενε να σου κανω μια ερωτηση,στην οποια αν θελεις απαντας.Μονο και μονο επειδη απο την μια μου εισαι εξαιτερικα αντιπαθης και απο την αλλη με μερικες απαντησεις σου
αλλαζω αρδην γνωμη:Και στη πραγματικη ζωη ετσι μες την τρελλη χαρα εισαι παντα;

glenn είπε...

Ωπ! η παράγραφος αναγκάστηκε να δώσει παρών για να μη φανεί ότι είναι εκκλησία. Μήπως έχει pda;

glenn είπε...

@harry: Να ξέρεις όμως ότι έτσι και σβήσεις κόμμεντ είσαι σβησμένος.

paragrafos είπε...

glenn said...
Ωπ! η παράγραφος αναγκάστηκε να δώσει παρών για να μη φανεί ότι είναι εκκλησία. Μήπως έχει pda;
----------------------

Το παιδάκι μας δεν μπορεί να πάει στην εκκλησία, αλλά και να μπορούσε, είναι η ώρα που κοιμάται. Ο γλυκος του ύπνος και η αναπνοή του είναι η δική μου κατάνυξη...

Με αγάπη

Παράγραφος

glenn είπε...

Καλά παράγραφος, εντάξει. Αμάν, μετάνοιωσα που το είπα.

glenn είπε...

Διότι εφήμερε το εννοεί. Αν προσέξεις δεν το γράφει πάντα. Όταν είναι θυμωμένη γράφει κάτι άλλο.

glenn είπε...

Αφροδίτη που είσαι; Έχω όρεξη για καυγά.

paragrafos είπε...

Και λίγο Γκατσο, επικαιρικό, με λίγη Μεγάλη Παρασκευή, αλλά μη μελαγχολήσουμε, πέρασε, μουσικό διάλειμμα ήταν.
------------------------


Στο περιβολάκι
μπρος στην εκκλησιά
έμοιαζες πουλάκι
σ΄άγρια φυλλωσιά
δυόσμο κι αγιοκέρι
κράταγες στο χέρι
κι έλεγες: "Ραβί
σώσε μας και πάλι"!
Ητανε Μεγάλη
Παρασκευή

Νύχτες κι άλλες νύχτες
γύρισε η χρονιά
του πολέμου οι δείχτες
σήμαναν εννιά
κι είδαμε να βγαίνει
μ΄όψη κολασμένη
μέσα απ΄το κλουβί
το φριχτό τσακάλι
Ητανε Μεγάλη
Παρασκευή

Τα παιδιά φευγάτα
έρμα τα χωριά
πάλευαν τα νειάτα
για τη λευτεριά
κι όταν ήρθα λίγο
να σε δω πριν φύγω
έκλαιγες βουβή με
σκυφτό κεφάλι
Ητανε Μεγάλη
Παρασκευή

paragrafos είπε...

efhmeros said...
Παράγραφε με το συμπάθειο αλλά αυτό που γράφεις πάντα στο τέλος "Με αγάπη, Παράγραφος" γιατί δεν το καταργείς;
--------------------------

Δεν μπορώ να καταργήσω αυτά που νιώθω...

bidibis είπε...

Mε μεγάλη αγωνία περιμένω τον αυριανό λόγο του αρχιεπισκοπίξ στην πλατεία συντάγματος... έχω αγοράσει ποπ κορν και μπύρες για να τον απολάυσω με την κομπανία μου (οι περισσότεροι άθεοι, 2 ένθεοι και μια αξυριστη παλαιοημερολοτισα.

Κάθε Μ Παρασκευη μαζευόμαστε και βάζουμε στοιχήματα για το τι είδους κηρυγμα θα κάνει:αν θα είναι θεολογικό, εθνικό,πολιτικό, τουρκοφαγικό, αντιδυτικό, αν θα είναι διανθισμένο με ανέκδοτα, αν θα έχει δάκρυα, καταγγελιες, κατάρες, δεξιες κορώνες, επταετικές αναφορες κτλ

Τα τελευταια χρόνια δεν έχω χάσει ποτε... παντα βρίσκω με ακρίβεια τί θα πει και το ίδιο θα κάνω και φέτος

Ακούω καθημερινά παλια κηρύγματα του Καντιώτη στο ραδιόφωνο (ιερός Χρυσόστομος) και έχω αποκτήσει μεγάλη πείρα στους δεσποτικούς λόγους. Ο αρχιεπισκοπίξ βέβαια είναι ο πιο εύκολος από όλους - πολύ προβλεψιμη περίπτωση... ξέρεις τί θα πει πριν καν ανοίξει το στόμα του. Για το Βαβύλη πάντως τίποτα αυριο δε θα πει...

"Η μάστιγα του θεού", λένε, έχει εξαντληθει και στην επαρχία δε φτάνουν αντιτυπα. Πουλάει τόσο πολυ ή οι σκοτεινές δυνάμεις μπλοκάρουν την κυκλοφορία του. Σήμερα που έγινε και μίνι αφορισμός από τον λαβαροφόρο Καρκαβρύτων, καταλαβα ότι με τη δεσποτία δεν είναι εύκολο να τα βάλλει κανεεις. Ή θα σε αφορίσει ή θα σε γ....

guerrero762 είπε...

@efhmeros
Συνηθως οχι,ουτε μεταξυ τους,εστω και αν εχουν λαβει μερος σε ομαδικο βιασμο,σφαγη αμαχων,βασανιστηρια και αλλες ακροτητες.
Συχνα δε τα οσα εχουν κανει αποτελουν αιτια σοβαρων ψυχολογικων-ψυχικων τραυματων μετα τον πολεμο.
Εχει και περιπτωσεις που οχι μονο δεν μετανιωνουν αλλα καυχιουνται για τα κατορθωματα των.Παιζει ρολο και το πολιτσμικο-πολιτιστικο υποβαθρο,η θρησκεια ο τροπος ανατροφης κτλ.
Οι Γερμανοι στο ΒΠΠ εχωντας υποστει πλυση εγκεφαλου πιστευαν πως σκοτωναν ανθρωπους που δεν ηταν απλως ανθρωπομορφα ζωα,και μαλιστα χειροτερα απο αυτα καθοτι εχθροι της Γερμανιας(βλ.untermensch).Oι Ιαπωνες το ιδιο,θεωρουσαν λερους τους δυτικους και τους Κινεζους,ειδικα τους λευκους που παραδινοταν τους επεφυλλασαν σκληρη μεταχειρηση γιατι θεωρουσαν την παραδοση δειλια και ατιμια,ακομα και αυτη των εχθρων τους.
Ξυσε το λουστρο εφημερε και αντικρυσε το σκοτος...

paragrafos είπε...

Ο κύριος Γγλεν είναι πολύ προσεκτικός αλλά δεν τον αγαπώ μόνο γι αυτό. Αλλά κυρίως επειδή, αν και έχει τις έντονα διαφορετικές του απόψεις, συζητάει με τους άλλους, διαφωνεί κι εχει τη μεγαλοψυχία να μην είναι μνησίκακος. Του τα έχω πει αυτά, ξανά, πριν καιρό, στο δικό του ημερολόγιο.

Με αγάπη

Παράγραφος

broccoli είπε...

querrero:
kill yourself or get over it

guerrero762 είπε...

Ή θα σε αφορίσει ή θα σε γ....

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...

paragrafos είπε...

Θα σε βρούμε Χριστέ μου πάλι
κάποια Μεγάλη Παρασκευή
θα κρατούμε σταυρό στο χέρι
και το μαχαίρι με συντριβή(...)

(Πάλι Γκάτσος ως σχόλιο στα γειτονικά)

mickey είπε...

querrero said:
"Τι σχεση εχω με Γερμανια;"

Ξέρω και 'γω; Με αυτά που γράφεις κάποιον γνωστό μου θυμίζεις από 'κείνα τα μέρη - αν και γεννήθηκε κάπως πιο ...κάτω :))

Τελικά ο querrero ήταν εκείνος που έφερε το post στη σωστή του διάσταση. Αίμα, καρφιά, κρεμάσματα (σε τσιγκέλια μάλιστα) - ούτε ο Mel Gibson με τα "Πάθη" τέτοια ωμότητα. Αν γύριζε ταινία με τις φαντασιώσεις του, θα έσπαγε ταμεία. Τύφλα να 'χει ο Freddy Krueger ;)

Όσο για την ερώτηση του προς εμένα:
"Ποντικέ αγαπημένε…"

Δε μου λες, σε έβρισα εγώ; Άκου "αγαπημένε". Θα σου τραβήξω το μπαζούκας(*), κακό κορίτσι! Πάω να κάνω μπάνιο να ξεπλυθώ από το ...μίασμα.

Στο μεταξύ εσύ μπορείς να συνεχίσεις να ακολουθείς τη συμβουλή που έδωσες στον efhmeros στο σχόλιο των 10:55μμ - όχι το λούστρο, κάτι άλλο, εκτός κι αν τα περνάς κι αυτά ένα ...χεράκι ;)

(*) δες προηγούμενο σχόλιο

bidibis είπε...

hioniam said...
Tωρα ενας “strong atheist” τι να ευχηθει για το Πασχα;

πριν λίγα χρόνια, το πάσχα, ο κωνσταντόπουλος δήλωνε οτι αυτη τη μερα γιορτάζουμε τη, φυση, τη δημιουργία, την άνοιξη... και κατι άλλα συν-κουλτουριάρικα.

Μετά απο λιγο βγήκε στα καναλια ο αρχιεπισκοπίξ και τον έκραξε πατοκορφα!

glenn είπε...

Αφήστε τον άνθρωπο (querrero) να πει. Μόνο querrero, καλό θα ήταν να μαζέψεις τις επιθυμίες σου περί εκτελέσεων και πυρ σε αμάχους εντός και εκτός εκκλησιών. Αδικείς τον εαυτό σου και ντροπιάζεις μια συμπαθή επαγγελματική τάξη.

guerrero762 είπε...

@broccoli
cook yourself or get over it...

Tρωκτικο μου πολυαγαπημενο
ειλικρινα το ευρος των σεξουαλικων σου πρακτικων με αφηνει αφωνο...
Κακο κοριτσι;
U want to punish me daddy?

Mein gott !Ενας wannabe χατζηνικολαου και ενα τρωκτικο.

Τρελλο ποντικοαγορι ποια σαξωνια;
Στην αυστρια γεννηθηκε,και μαλιστα σαν σημερα...
Μπα,αυτος ηταν χορτοφαγος.

basik-ly είπε...

Μμμ, έκτακτο το παϊδάκι!

giant13 είπε...

Ν.Δ πολλές ακόμα ανθισμένες βυσσινιές, και σ' όλους μας Καλό Πάσχα, από έναν που έχει το ίδιο πρόβλημα με τον Ν.Δ αλλά στην ουροδοχ. κύστη εδώ και ένα χρόνο και οι ειδικοί λένε οτι το πρόλαβε
εν τη γεννέσι του, αλλά ο φόβος θα υπάρχει πλέον γιά πάντα

mickey είπε...

@querrero:
Είσαι και αγράμματος! Αφού έγραψα ότι γεννήθηκε πιο ...κάτω. Ούτε γεωγραφία δεν ξέρεις; Διάβασε πού πέφτει η Σαξωνία - ΠΑΝΩ από την Αυστρία και λίγο ...αριστερά :PPP

mickey είπε...

@querrero:
BTW, χρόνια πολλά για το ...ίνδαλμά σου!

Ήρθες εδώ να κάνεις το ...πάρτι;

takis vasilopoulos είπε...

@ecochris

Με βάλατε σε σκέψεις.....

Δυο αποψεις υπάρχουν μεσα στο μυαλο μου.

Η μια υποστηρίζει οτι είναι οπως τα λέτε,δηλαδη η ανθρωπότητα δεν είναι πνευματικά έτοιμη να στα σταματήσει να σκοτώνει ζώα.

Η άλλη οτι οι άνθρωποι σαν μέρος της φύσης είναι φυσιολογικο να τρέφονται με άλλα ζωα,οτι αν δεν φας κρέας δεν παίρνεις απαραιτητες ουσιες που δεν μπορεις να τις βρεις αλλου.Οτι δηλαδη έχουμε αναγκη να τρωμε ζώα.

Πραγματικα δεν ξέρω.Μακαρι να μην ήταν αναγκη να σκοτώσουμε άλλους οργανισμούς για να επιβιωσουμε.....έχω κλαψει για ζώο οπως δεν έχω κλαψει για άνθρωπο.

Πάντως οπως παρατηρω η ανθρωπότητα νιωθει καλα να σκοτώνει ζώα με χαμηλο δεικτη νοημοσύνης.... αυτο υποκριτικό ακουγεται.

Αλλα αν ακολουθησω τη λογικη του << σεβασμου >> της φύσης και η χορτοφαγια απαιτει το θάνατο κάποιων φυτών,που και εκει έχουμε θάνατο ενος μέρους της φύσης.




@paragrafos

Nα εισαι καλα,με τον Γκατσο μας θυμίζεις την ανθρωπια μας...και την ποιηση που μας ανυψώνει!

Nikos Dimou είπε...

Η ταινία τελείωσε (δορυφορική ψηφιακή - όχι Ξανθόπουλος).

Αλλά το blog έχει γίνει κάτι ανάμεσα σε καφενείο και γκραν γκινιόλ...

Δεν ξέρω τι να σχολιάσω - καλύτερα να πάω για ύπνο...

heinz είπε...

198...

guerrero762 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
heinz είπε...

199, mouse?????????

heinz είπε...

Εμ, γιαυτό χρειάζονται τα Transactions, νόμιζα ότι φρέναρα στο 199 αλλά....

Καλή Ανάσταση @all

mickey είπε...

Όχι, αγαπητέ μου heinz. Μόλις έκανες κι εσύ την πρώτη σου διακοσάρα :))

Welcome to the club!

Την έχασα, καθώς ετοιμαζόμουν να βγω με τη Μίνι. Δεν ξέρω για τις παρθένες (και μη) που στολίζουν τον επιτάφιο ή για τους trollo-καραβανάδες ψυχάκηδες που παίζουν με το πληκτρολόγιο αντί για κάτι άλλο, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι "Η νύχτα θέλει έρωτα και πράγματα αφανέρωτα"!

Αγαμημένε Querrero σε χαιρετώ!

cobden είπε...

Μήπως , οι διάφοροι eco-φασίστες να μας άφηναν να απολαυσουμε το αρνάκι μας, χώρις να δημιουργούν περιττές ενοχές???Ρωτήστε και εναν διατροφολόγο, αν γίνεται ο άνθρωπος να τρέφεται μόνο με...μαρούλια!!!Πίσω από όλα αυτά τα δήθεν οικολογικά, κρύβεται απλά ένας ύπουλος πουριτανισμός , η ενοχοποίηση κάθε απόλαυσης...
...Έλεος!!!Αφήστε τον κάθε άνθρωπο να τρώει ότι αυτός θέλει!!!

mickey είπε...

Ωχ! Στο τελευταίο μου σχόλιο έγραψα "αγαμημένε Querrero". Τι σου κάνει ο ...Δαίμων :))

"Γλώσσα λανθάνουσα" σου λένε μετά...

Καληνύχτα σε όλους!

Με πολλή αγάπη,

Mickey

bidibis είπε...

τβ ειπε"Η άλλη οτι οι άνθρωποι σαν μέρος της φύσης είναι φυσιολογικο να τρέφονται με άλλα ζωα,οτι αν δεν φας κρέας δεν παίρνεις απαραιτητες ουσιες που δεν μπορεις να τις βρεις αλλου.Οτι δηλαδη έχουμε αναγκη να τρωμε ζώα."


εικάζεται ότι οι βόριοι λαοί είναι πιο έξυπνοι επειδη τρέφονταν κυρίως με κρεας

tyn είπε...

Mickey, εσπασες κι αλλο ρεκορ.Επιβεβαιωσες, νομιζω για πρωτη φορα σ'αυτο το blog, to Godwin's Law

resident είπε...

Ενα γρηγορο: Ανάγκη να τρώμε ζώα δεν υπάρχει. Ξέρω πολλούς που έχουν χρόνια να φάνε κρέας ζώων (και γω μαζί με αυτούς) και είναι μια χαρά.Το δείχνει και ο εργαστηριακός έλεγχος. Πρωτεΐνες έχουν παρά πολλές φυτικές τροφές πχ σόγια και άλλα ζωικά προϊόντα όπως γάλα αυγά .Για τις βιταμίνες και μέταλλα ισχύει το ίδιο. Ο άνθρωπος είναι σκεπτόμενο Oν και δεν είναι ανάγκη να σκέφτεται μόνο ανθρωποκεντρικά.Εξοδος.Τα λέμε αργότερα.

takis vasilopoulos είπε...

@cobden

Δεν ξέρω αν πάντα προκειται για πουριτανισμό
Εγω προσωπικα θα το απολαυσω το αρνάκι και ολες τις αλλες κρεατολιχουδιες....αλλα πιστευω υπάρχει θέμα.

Τι θελω να πω....φυσικα και κάποιος άνθρωπος δεν μπορει να τρεφεται μονο χορτοφαγικα αλλα αν αργοτερα,στο μέλλον,κατασκευαστούν οι ζωικες πρωτεινες ,πανομοιότυπες σε μορφη χαπιου και όλη μας η διατροφη στηρίζεται σε κάποια χαπια,τότε δεν θα είμαστε αναγκασμένοι να σκοτώνουμε για να ζήσουμε

Φυσικα αν κάποιος ,τοτε,στο μελλον επιλέξει τα χάπια αντι για το κρεας ( που ειπαμε,θα έχουν την ιδια βιολογική αξία) τότε θα χαθει η απολαυση του φαγητου ( που δεν την αρνούμαι)

Αλλα πειτε μου δεν θα υπάρχει ηθικο θέμα τοτε?

Τώρα είμαστε αναγκασμένοι να σκοτώνουμε για να ζήσουμε αλλα τότε?Θα σκοτωνουμε και ας έχουμε την εναλλακτική λύση?

Τελικα σεβόμαστε μονο με οτι είμαστε δεμένοι συναισθηματικα.....δηλαδη σεβόμαστε μονο ένα μέρος της ζωης.

Πάντως δεν συντάσσομαι με τους χορτοφάγους,Πιστευω πως μια τέτοια διατροφη είναι ελλιπης.Οσο για την ηθικη χωρα μεγαλη συζήτηση.....

takis vasilopoulos είπε...

@the resident

Δεν νομιζω να ισχυει αυτο που λέτε.Εχω την αποψη πως το κρεας και οι πρωτεινες του είναι αναντικατάστατο ( ακομα και απο τη σογια ) .Κρατάω επιφυλαξεις,θα το ξαναψαξω,πάντως δεν έχω ακούσει διατροφολόγο που να λέει πως μπορει να αντικατασταθει το κρεας.
Και τότε γιατι τρώνε οι ανθρωποι,απο αγνοια και απολαυση?

glenn είπε...

Οι άνθρωποι κατατάσσονται σε δύο κατηγορίες: Σε εκείνους που κατατάσσουν τους άλλους σε κατηγορίες και σε εκείνους που δεν.

bidibis είπε...

A man woke up in a hospital bed and called for his doctor. He asked "Give it to me straight. How long have I got?" The physician replied that he doubted that his patient would survive the night. The man then said "Call for my lawyer." When the lawyer arrived, the man asked for his physician to stand on one side of the bed, while the lawyer stood on the other. The man then laid back and closed his eyes. When he remained silent for several minutes, the physician asked what he had in mind. The man replied "Jesus died with a thief on either side, and I thought I'd check out the same way."

takis vasilopoulos είπε...

@the resident

Πάντως για την σωστη αναπτυξη του παιδιου είναι απαραιτητο το κρεας.Ρωτηστε παιδιατρους....

Nikos Dimou είπε...

Πριν σβήσω το φως:

Προσοχή με τα δικτατορικά - βρισκόμαστε ήδη στην 21η Απριλίου.

Συμφωνώ με τον the resident - το κρέας δεν είναι αναγκαίο.

(Σήμερα μαρούλι ξυδάτο...)

Harry όποιος θέλει να μου ευχηθεί δεν είναι γλύφτης. Στο σπίτι μου έρχεται, το ζητά η ευγένεια...

Τελική καληνύχτα!

takis vasilopoulos είπε...

nikos dimou said...
Συμφωνώ με τον the resident - το κρέας δεν είναι αναγκαίο.




Πραγματικα δεν ξέρω αν είναι,πάντως απο οτι έχω ακουσει και διαβάσει είναι,για την σωστότερη αναπτυξη των ιστών,τουλάχιστον στο παιδι στα πρώτα στάδια.Θα το ψάξω,κρατω πολλες επιφυλάξεις

cobden είπε...

Ακόμη και αν το κρέας δεν είναι αναγκαίο (πράγμα για το οποίο έχω πολλές επιφυλάξεις).....Ούτε το αλκοόλ είναι αναγκαίο, ούτε το τσιγάρο είναι αναγκαίο, ούτε το sex χωρίς αναπαραγωγικό σκοπό είναι αναγκαίο και τόσα άλλα πράγματα που μας προσφέρουν απόλαυση...Φανταστείτε πόσο στεγνή θα ήταν η ζωή μας, χώρις όλες αυτές τις...περιττές απολαύσεις...Επαναλαμβάνω πως το πρόβλημα για όλους αυτούς τους σταυροφόρους της υγιεινής ζωής, δεν είναι το κρέας ή το τσιγάρο, είναι απλά το ότι δεν μπορούν να αντέξουν πως κάποιος, κάπου σε αυτόν τον πλανήτη, περνάει καλά...

bidibis είπε...

νδ ειπε "Προσοχή με τα δικτατορικά - βρισκόμαστε ήδη στην 21η Απριλίου"


Ωχ, αυριο μιλάει και ο αρχιεπισκοπίξ στο συνταγμα... χαμός έχει να γίνει

Φοβάμαι μην εκμεταλλευτεί την επέτειο και στειλει τίποτα τανκς την ωρα που θα αποκοιμίζει το λαό με τις ρητορίες του.

christ save your slave

guerrero762 είπε...

Αγαμημενε,μαλακες καραβαναδες!
Λατρευω οταν βλεπω τους "καλους" να βγαζουν τον πραγματικο τους εαυτο.Λατρεμενοι ολοι σας.

glenn είπε...

Πάντως είναι εντυπωσιακό. Στους καυγάδες "χαμηλού επιπέδου" πέφτουν απλώς βρισίδια ασύστολα.

Στους καυγάδες "υψηλού επιπέδου", όπως εδώ, το βάρος μετατίθεται αλλού. Ο κάθε contestant προσπαθεί να βρει με καθαρά φροϋδικό τρόπο το σημείο εκείνο που θα διακρίνει κάποια αντίδραση απ' τον άλλο. Όταν το βρει, μπήγει τις βελόνες έχοντας την ευχαρίστηση να ακούει διακριτικά ουρλιαχτά πόνου από τον άλλο.

takis vasilopoulos είπε...

Μετα απο μικρη ερευνα.....κάποιος μπορει να ζήσει με φυτική διατροφη και να επιβιώσει ΑΛΛΑ η διατροφη αυτη είναι χαμηλοτερης ποιοτητας και διατροφικης αξιας.Πολλα συστατικα που περιεχουν τα ζωικα λίπη δεν υπάρχουν στα φυτα,επίσης κάποιος χορτοφάγος πρεπει να παίρνει συμπληρώματα διατροφης και πάλι δεν καλύπτεται ποιοτικά πληρως

cobden είπε...

Αν και δεν χρειάζεται υπεράσπιση από τρίτους,νομίζω έγινε άδικη επίθεση στον querrero και με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς....Αν διαβάσει κάποιος, λίγο πιο προσεκτικά το αρχικό του κείμενο,κάθε άλλο παρά απόψεις τυπικού "Ελληνάρα" διατύπωσε...

cobden είπε...

thanks, takis vasilopoulos :-)) κατατοπιστικότατος!!!

glenn είπε...

Γειά σου harry με τους ορθούς συλλογισμούς σου. Βλέπεις μια περίπτωση σε μια στιγμή και τη γενικεύεις σε αδιασάλευτο νόμο του Σύμπαντος Κόσμου. Δεν έχεις αφήσει fallacy για fallacy.

Aphrodite είπε...

@glenn,

εδώ είμαι baby, with bells on! Απλώς διαβάζω για να προλάβω όλα τα σχόλια!

Hit me! (όχι querrero style...)

:-P

basik-ly είπε...

Καμιά ιδέα για φαγητό αύριο, παιδιά; Το αρνάκι το φάγαμε σήμερα!

etherovamon είπε...

Γεια σε όλους. Είναι το βάφτισμά μου στα blogs. Ενδιαφέρον, αν έχεις τον απαιτούμενο χρόνο.

Λοιπόν, απλά θέλησα να ευχηθώ σε όλους υγεία και γαλήνη. Καλή Ανάσταση, όπως και αν ορίζει κανείς την ανάσταση.

Και φυσίκά πρέπει να ευχαριστήσω και τον οικοδεσπότη. ΝΔ σου εύχομαι πολύ καλή υγεία. Θεωρώ άκρως πρωτοποριακό το ότι ο ΝΔ ενδιαφέρεται, ασχολείται, επικοινωνεί με όλους.

Καλές γιορτές και όσοι μπείτε σε αυτοκίνητο (έστω και μέχρι το ψιλικατζίδικο.....) πάντα ζώνη για σας και πάντα τα παιδιά δεμένα στα ειδικά καρεκλάκια.

Σταματώ εδώ. Εκμεταλλεύτηκα την καλοσύνη του ελεύθερου blog και μπήκα σφήνα στις συζητήσεις σας.... Συνεχίστε.

glenn είπε...

@Αφροδίτη: Ε τι να σε κάνω τέτοια ώρα που μούρχεσαι; Νυστάζω και οι βιορυθμοί μου έπεσαν. Κάθε υπόλειμα επιθετικότητας έχει στραγγίξει, ο harry είναι sitting duck. Μπάφιασα.

Aphrodite είπε...

@glenn,
"...Νυστάζω και οι βιορυθμοί μου έπεσαν. Κάθε υπόλειμα επιθετικότητας έχει στραγγίξει,... Μπάφιασα."

Μμ, έτσι μπράβο το καλό αγόρι....
Μαντήλια έχεις πρόχειρα?

(γράψε γρήγορα, αν σηκωθεί για τουαλέττα τη βάψαμε!)

Aphrodite είπε...

@querrero,

Ιδέα: δε στέλνεις την κυρα-ταράνδου στου harry για καλό του πρωϊνό ξύπνημα?
(-)

glenn είπε...

Είπες Αφροδίτη: "Μμ, έτσι μπράβο το καλό αγόρι....
Μαντήλια έχεις πρόχειρα?"

Ωραία! Hit me, hit me harder να φανατιστώ. Νοιώθω να ξυπνάω.

Aphrodite είπε...

@glenn,

Χμ, μούμπλε-μούμπλε, πρέπει να είμαστε εντός θέματος, να κρατάμε σοβαρό επίπεδο και να αρχίσουμε μια διαφωνία....

Ωραία: Τι σου έκανε Πασχαλιάτικα η μανούλα σου και δεν συμφωνώ καθόλου?

glenn είπε...

Είπες Αφροδίτη: "Ιδέα: δε στέλνεις την κυρα-ταράνδου στου harry για καλό του πρωϊνό ξύπνημα?"

Ώπα! Πρέπει να έχω χάσει επεισόδια όταν έλειπα. Μας βγήκε ο harry δραστήριος; Να βάλουμε το τσίγκινο βρακί τότε.

guerrero762 είπε...

Αδικαιολογητη επιθεση δεν θα το ελεγα στο βαθμο που οι αποψεις μου και ο τροπος εκφρασης τους ενοχλουν καποιους.
Θεωρηθηκαν ακραιες και κατ'εμε αποδειξαν-οι απαντησεις-την υποκρισια πολλων οχι μονο σε αυτο το blog αλλα και την γενικοτερη κουλτουρα υποκρισιας στη χωρα.
Μερικα παραδειγματα:
Σιχαινομαι τους ελληναραδες ειμαι προοδευτικος,χλευαζω τη θρησκεια αλλα τρεχω και στις εκκλησιες(μονο το πασχα)και περιδρομιαζω αρνια και κοκορετσια.
Σιχαινομαι την λαικουρια αλλα στο τσακιρ κεφι ριχνω τσιφτετελια και πεταω τριανταφυλλα στα μπουζουκια.
Εξω οι ξενοι αλλα το βραδυ γαμαω παρανομες αλλοδαπες ρωσσιδες.
Μεσα οι ξενοι αλλα εκει που μενω οι μονοι ξενοι ειναι οι υπηρετες μου.
Ειμαι αριστερος αλλα γουσταρω να βγαζω φραγκα απο αρπαχτες.
Ειμαι κουλτουριαρης υπερ-ανω καλλιτεχνης αλλα σκοτωνω για να μπει το ονομα μου πρωτο.
Ειμαι trendy και "ξεσηκωνω" ολες τις φρασεις-εκφρασεις-τροπο ζωης που πλασσαρουν οι καθε λογης "Κωστοπουλοι",το βραδυ απαραιτητως θα παω σε sushi-bar αλλα επειδη θα κανω εμετο με το ωμο ψαρι,στα κρυφα θα χλαπακιασω μετα καμμια δεκαρια σουβλακια με τζατζικι.
Κανω παρτουζες και γουσταρω αλλα μετα σταυροκοπιεμαι και κοιταζω με τρομο μην και καταλαβει ο αντρας μου τιποτα.
Υποκρισια,κακομοιρια και δηθεν περηφανια για το ενδοξο εθνος.
Ο λαος της καρπαζιας στη χωρα της καρπαζιας.
Ο λαος που ουρλιαζει με παθος να μην αναγνωριστουν τα σκοπια σαν μακεδονια και μετα παει στα καζινο και τα μπουρδελα τους.
Παλι με χρονια με καιρους παλι δικα μας θα'ναι και παμε Πολη για φτηνα δερματινα.
Περισσευει εδω μεσα η ευαισθησια.Μου προκαλει οργη.Η καλοσυνη και η αγαπη.Ειμαι καχυποπτος.Εχω δει και την πραγματικη φυση του ανθρωπου.
Ο harry reloaded περιεγραψε με τον καλυτερο τροπο το υφος και ειδος των σχολιων.
Ειναι παραξενο που στις λιγες φορες που εχω εκφρασει αποψη στο blog του κ.Δημου χωρις να καταφερθω σε καποιον προσωπικα,δεχθηκα προσωπικες επιθεσεις.Μου κανει εντυπωση.
Δεν παιρνω και πολλυ στα σοβαρα τις διαδυκτιακες συζητησεις αλλα και παλι ειναι ενδεικτικες ορισμενων πραγματων.
Πριν μερικες μερες ειχα κανει καποια σχολια σχετικα με τα γραφομενα συγκεκριμενης κυριας που ειναι τακτικη επισκεπτρια.Αν και η ιδια δεν εδωσε σημασια,δεχθηκα και παλι προσωπικες προσβλητικες επιθεσεις απο αλλους.
Μου εκανε εντυπωση.Μου κανει επισης εντυπωση πως μεσω του blog καποιοι προσπαθουν να γινουν τοσο αποδεκτοι,αγαπητοι κτλ.
Τους λειπει στη πραγματικη ζωη;
Βλεπω τωρα μια ηπια διαμαχη σχετικα με την χορτοφαγια και την κρεατοφαγια.
Καποιοι κρεατοφαγοι προσπαθουν να δικαιολογησουν τις επιλογες τους απεναντι στην απολυτοτητα και τις υπερβολες των χορτοφαγων.
Το κρεας ειναι φονος!!!
please...
Αυτη η δημιουργεια πλασματικων ενοχων ποσο θυμιζει το παπαδαριο.
Σχετικα παλι με τις βρισιες.Εντασω τα ατομα που απειλουν-βριζουν-κανουν καμακι μεσω διαδυκτιου στην ιδια κατηγορια.
Αυτων που δεν ζουνε πραγματικη ζωη.
Κοινωνικη απαξιωση και απομονωση;
Σεξουαλικη στερηση,ενδεια και ερωτικη απορριψη;
Καταπιεσμενα συναισθηματα οργης;

Aphrodite είπε...

@glenn,

Αδιάβαστος πάλι, κακό παιδί! να βγάλω τον χάρακα?

Καλά, τα χτεσινά δεν τα διάβασες?

glenn είπε...

Είπες Αφροδίτη: "Ωραία: Τι σου έκανε Πασχαλιάτικα η μανούλα σου και δεν συμφωνώ καθόλου?"

Right at the testacles eh? Έπιασες κατευθείαν το οιδιπόδειο. Έπεσες όμως μέσα στο σχόλιό μου των 12:43πμ. Το είδες;

Aphrodite είπε...

@glenn,

Μα αυτό ακριβώς λέω κι εγώ, "διακριτικά ουρλιαχτά" θες πόνου, πόνου - για άλλα έχεις διαφορετικά ουρλιαχτά εσύ?

Ελα, όταν σουβλίζεις αρνί ας πούμε? (στο θέμα μας, θα μας χαιρετήσει querrero-style το πρωΐ!)

Χμ, κατάλογος ουρλιαχτών... Τι καλούδια έχει στην πίσω σελίδα με τα κρασιά?

glenn είπε...

Μπα, δεν μπορώ. Προσπαθώ πολύ φιλότιμα να σε παρεξηγήσω, να πάρω τα λεγόμενά σου στραβά, να φανατιστώ, να ερεθιστώ. Μάταιο. Σε βλέπω σαν αθώα Αγράμπελη. Καληνύχτα. Τα λέμε αύριο.

Aphrodite είπε...

@mickey,

Ζωγραφίζεις (ως συνήθως!).

Πάντως για το "...οι γυναίκες.. ΕΙΝΑΙ στην εκκλησία. Καρατσεκαρισμένο! Και μας το 'παιζαν και προοδευτικές (με ...bonding και άλλα τινά). Θεούσες είναι τελικά :P"

Να σου πω ότι είχαμε βίζιτες τις νονές για λαμπάδες κτλ, οπότε εδώ γινόταν κανονική... μ****θύελλα, εσένα θα διαβάζαμε τώρα? Εμείς τα κρατάμε τα έθιμά μας, κεριά, κόκκινα παπούτσια, χαμηλωμένο βλέμμα, ξέρεις... Μικρές-μεγάλες...

Κι έλεος, μάθε πια ότι είναι bondage κι όχι σκέτο bonding, υποτίθεται ότι σας το εισήγαγα το concept σιγά-σιγά, γρήγορα επανάληψη τα χτεσινά! Οχι τίποτα, θα έρθει ο επιθεωρητής κάποια στιγμή και ποία η θέσις μου?

Πασχαλιάτικα!
(να δω πόσο ακόμη θα το κρατάω το θέμα!!!)

resident είπε...

Ευγενικέ ΤΑΚΗ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΕ θα γράψω αυτά που ξέρω και νιώθω:
Μέχρι τώρα πολλές εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι ζουν χωρίς να τρώνε κρέας, και είναι υγιείς, ενώ αντίθετα πολλοί τρώγοντας κρέας ζώων που εκτρέφονται κάτω από άθλιες συνθήκες κινδυνεύει η υγεία τους .
Tα παιδία για λόγο που δεν ξέρω, γιατί δεν είμαι παιδί και ούτε απευθύνομαι σε παιδία , ίσως να έχουν ανάγκη το κρέας.Θυμήσου ότι ζωικές πρωτεΐνες και τα ζωικά λίπη βρίσκονται σε προϊόντα ζώων ,όπως τα αυγά και τα γαλακτοκομικά όπως επίσης και οι βιταμίνες και μέταλλα. Ενα συστατικό που βρίσκεται στο κρέας και δεν υπάρχει σε μεγάλη ποσότητα στα παραπάνω, είναι η κρεατίνη η οποία δεν συμβάλει στη υγειά αλλά ίσως στην μυϊκή δύναμη, αλλά ακόμα και αυτή υπάρχει σε συμπλήρωμα διατροφής και είναι πάμφθηνη. Αλλά ξανάλεω καθόλου αναγκαία.
Προσωπικά όταν κάνω κάποιο καλό δεν σκέφτομαι μόνο τον εαυτό μου. Οταν ξέρω ότι αυτό που έχω στο πιάτο είναι ένα αθώο ζώο δεν μπορώ να το αγγίξω. Ολα αυτά στα γράφω όχι γιατί θέλω να το παίξω καλός η έξυπνος η να επιβάλω την άποψη μου αλλά ελπίζοντας ότι έτσι θα βοηθήσω απροστάτευτα πλάσματα που πάντα ήταν η μεγάλη μου αγάπη και που για μένα είναι το σύμβολο της αθωότητας .

Aphrodite είπε...

@glenn,

Αλλος ένας που θα με βλέπει στον ύπνο του και θα πέφτει ξερός! Από χτες κρατάει, μήπως θα σας γίνει συνήθεια? Μήπως να σας αρχίσω στα χαστουκάκια? Εισαγωγή στο S & M? Αλλάζουμε ύλη μεσο-μπλογκιάτικα?

Εμεινε κανείς ή να σολάρω "κόκκινο-ποδηλατάκι-κόντρα-στους-αεροδιαδρόμους-του-Ελ.Βενιζέλος"?

basik-ly είπε...

Ναι και κάτι σοβαρό - στο πνεύμα των ημερών - που βρήκα στο in.gr

"Την έκκληση του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλη Λιάπη για την υποστήριξη της Τουρκίας προς την Ελλάδα στον διαγωνισμό της Eurovision αναφέρουν σήμερα Τετάρτη οι περισσότερες τουρκικές εφημερίδες.

«Ελπίζουμε ότι θα δώσετε σε μας την ψήφο σας στο διαγωνισμό της Eurovision. Μην ξεχνάτε ότι εμείς σας ψηφίσαμε» είπε στον τουρκικό Τύπο ο υπουργός από την Κωνσταντινούπολη, όπου παραβρέθηκε στα εγκαίνια της 5ης Διάσκεψης Τηλεπικοινωνιών και Τεχνολογίας Πληροφορικής Τουρκίας και Χωρών της Κασπίας και της Κεντρικής Ασίας.

Ο υπουργός Μεταφορών ανέφερε ακόμα ότι, «οι προκαταλήψεις» ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία, «μειώνονται σταθερά». «Στην Ελλάδα δεν υφίστανται προκαταλήψεις για τους Τούρκους» είπε χαρακτηριστικά."

Άντε και υπουργός πολιτισμού στον επόμενο ανασχηματισμό. Την καλλιτεχνία την έχει "στο αίμα" του!

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 234   Νεότερο› Νεότερο»