Τρίτη, Απριλίου 18, 2006

Ο Αμλέτος στην Σπιανάδα



ΣΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ η λέξη παράδεισος σημαίνει ένα πράγμα: Πασχαλινή Κέρκυρα.

Φαντάζομαι τον παράδεισό μου, σαν παράδεισο των αισθήσεων. Και σ' όλο τον κόσμο, μόνο σ' έναν τόπο, μόνο μία στιγμή το χρόνο, φτάνουν όλες οι αισθήσεις ταυτόχρονα στην κορύφωσή τους.

Μεγάλο Σάββατο πρωί, ώρα εννέα, στη Σπιανάδα.

Η πρώτη ευτυχία έρχεται από την αίσθηση του χώρου. Τι ηδονή για την ψυχή, που έχει χάσει τα μέτρα της ανάμεσα στο συμπιεσμένο και στο απεριόριστο! Εδώ ο χώρος λειτουργεί, αναπνέει. Έχει την άνεση, το ρυθμό και τα όρια που περιμένεις. Αισθάνεσαι τοποθετημένος στις ανθρώπινες συντεταγμένες σου - στις σωστές σου αναλογίες. Τίποτα δε σε πιέζει, όλα γύρω σου σε στηρίζουν, σε πλαισιώνουν. Esplanade, Σπιανάδα. Εδώ η λέξη πλατεία, βρίσκει το πρώτο της νόημα.

Η δεύτερη ευτυχία είναι η όραση.Βλέπεις το κερκυραϊκό φως γλυκό, μελένιο, να χαϊδεύει τις προσόψεις των σπιτιών του Λιστόν. (Α! οι προσόψεις της Κέρκυρας: πίνακες τέχνης και φύσης - όπου τα χρώματα και η υγρασία παίζουν μόνο με τόνους και ημιτόνια). Βλέπεις τον καταγάλανο ουρανό (πάντα είναι γαλανός ο ουρανός το Μεγάλο Σάββατο στην Κέρκυρα - ο Άγιος φροντίζει γι' αυτό), μέσα από τα πορφυρά λουλούδια του δέντρου του Ιούδα. Σε λίγο θα δεις τα χρυσά, τα γαλάζια και τα κόκκινα της λιτανείας.

Πανηγύρι έχει η όσφρηση. Όλη η Κέρκυρα ένας κήπος. Ευωδιάζει τόσο έντονα, που ώρες - ώρες σε ζαλίζει. Πνοές-πνοές έρχονται σαν μικρά κύματα οι μυρωδιές - κάθε λουλούδι, κάθε δέντρο, κάθε πλαγιά και κάθε χωριό της Κέρκυρας σου στέλνει το δικό του μήνυμα.

Όλα όμως θα τα δέσει η ακοή, μόλις από μακριά ακουστούν οι ήχοι της μεγάλης λιτανείας. Το Μέγα Σάββατο οι Κερκυραίοι περπατάνε τον Άγιό τους. Με φιλαρμονική και στολές. Με σεβασμό και έξαρση. Με μουσική.

Μουσική στην Κέρκυρα - που έχει περισσότερες φιλαρμονικές από κινηματογράφους. (Ένας ορισμός του πολιτισμού; Όταν οι ασκούντες την τέχνη ξεπερνάνε τους ακροατές;) Δεν θα ξεχάσω ποτέ κάποιο πρώτο πρωινό ξύπνημα σ' ένα παλιό, πανύψηλο ξενοδοχείο της Σπιανάδας, όταν από κάθε παράθυρο ακουγόταν και άλλη μπάντα.

Στην Κέρκυρα η μουσική δεν είναι απλός ήχος. Γίνεται περιβάλλον. Γίνεται ζωή. Γίνεται - τελικά - οι ακροατές της. Το κοινό δεν είναι δέκτης αλλά τμήμα του έργου.

Κάποτε αυτό θα το πούνε "χάππενινγκ".

Υπάρχει ένα μουσικό κομμάτι που ακούγεται μόνο στην Κέρκυρα, μόνο στη λιτανεία. Ένα κομμάτι μελωδικό σαν τους κήπους της Κέρκυρας, λυπημένο σαν την εβδομάδα των Παθών, λυρικό σαν το ασημένιο φως των ελαιώνων, ρυθμικό σαν το κύμα της θάλασσας. Πένθιμο εμβατήριο από τον "Άμλετ" του Franco Faccio. Οι Κερκυραίοι το λένε απλά "ο Αμλέτος".

Όταν λοιπόν ανυψωθεί ο Αμλέτος σαν λυγμός και σαν έκσταση πάνω από τις κοκκινόχρυσες στολές της Παλαιάς Φιλαρμονικής, η αίσθηση δεν αντέχεται. Η ζωή τεντώνει τόσο μέσα σου, που νομίζεις πως θα σπάσεις από ευτυχία. Σαν πόνος και σαν βάλσαμο ο Αμλέτος κυματίζει πάνω από την πλατεία κι εσύ γεύεσαι τον παράδεισο σ' αυτή τη Γη.

Δεκατρείς φορές έχω ακούσει τον Αμλέτο στη Σπιανάδα και κάθε φορά νομίζω πως η καρδιά μου θα σταματήσει (και ίσως εύχομαι να σταματήσει έτσι!). Αψηφώ την εορταστική ταλαιπωρία, την τουριστική πολυκοσμία, τη βαρβαρότητα των ορεσίβιων (δίπλα στους Επτανήσιους, όλοι εμείς είμαστε αρκούδες). Ό,τι και να γίνεται γύρω, ο Άγιος και ο Αμλέτος νικάνε - και το θαύμα λειτουργεί κάθε Μεγάλο Σάββατο στη Σπιανάδα.

Α, Κέρκυρα-Κέρκυρα, που δεν γνώρισες την τυραννία του Τούρκου και την κακομοιριά του πεύκου. (Το δέντρο-ραγιάς, άμορφο και άσκημο). Πού μαζί με τ' αδέρφια σου νησιά σώζετε το όνομα της ποίησης και της μουσικής στην Ελλάδα.

Κι αν τύχει να είμαι μακριά, όπου κι αν βρεθώ, όταν έρθει Μεγάλο Σάββατο τραγουδάω μέσα μου τον Αμλέτο. Κλείνω τα μάτια και για ένα δευτερόλεπτο το θαύμα συντελείται πάλι.

Ο παλιός Αμλέτος, ο σκοτεινός πρίγκιπας της αμφιθυμίας, πνίγηκε στο φως, τη μελωδία και τη μυρωδιά της άνοιξης. Αμφιβολία καμιά: "γλυκιά η ζωή κι ο θάνατος μαυρίλα".

Ο παράδεισός μου: Φως, ανθισμένη Σπιανάδα και η Παλαιά Φιλαρμονική να παίζει, να παίζει, να παίζει τον Αμλέτο.

...................................................................

Tο κείμενο γράφτηκε το 1980. Έκτοτε ευτύχησα να ξανακούσω αρκετές φορές τον Αμλέτο. Οι δύο ομαδικές φωτογραφίες είναι της Αναστασίας Μπάιλα-Βάιλα, που κάποτε τον εικονογράφησε. H μικρή τουριστική φωτό, δίπλα, δείχνει την Ανάσταση (μοναδική σε όλο τον νησί) στην απέραντη Σπιανάδα.

391 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   201 – 391 από 391
georgia m. είπε...

Ο πόντικας με άφησε να γράψω εγώ το 200ο σχόλιο...

georgia m. είπε...

@Aphrodite

Κλέβεις άσχημα,Αφροδίτη!
:)

aphrodite είπε...

@georgia,

Τόσην ώρα κάνω πάσες η έρμη, δε μιλάς? Πω-πωωω, συγνώμη!
:-(

Είναι η πρώτη μου φορά ξέρεις, άσε μου τη χαρά να του κλέψω μια 200άρα του άτιμου!

Υπόσχομαι ότι όποτε μπορώ σου θα κάνω τις καλύτερες πάσσες!

(καλά, εσύ δεν κοιμάσαι? Ολοι με φέρνουν στον ύπνο τους απόψε και πέφτουν ξεροί!!!)

georgia m. είπε...

@aphrodite

Δεν κοιμάμαι,καλή μου,γιατί γύρισα από μια βραδιά αχαλίνωτου Σ-Δ ,όπως έλεγε και ο ΝΔ απόψε.

georgia m. είπε...

@aphrodite

Sorry,Σ-Μ ήθελα να πω...Γλώσσεψα τη μπέρδα μου...

andy dufresne είπε...

Υπάρχoυν κι άλλοι που δεν κοιμούνται και σε παρακολουθούν aphrodite...

georgia m. είπε...

Τώρα μάλιστα...Μας παρακολουθεί και ο Andy,μέσα από το ανήλιαγο κελλί...Εκτός κι αν απέδρασε και δεν το πήρα χαμπάρι.

georgia m. είπε...

@andy:
προσοχή,μη μας πέσετε κι εσείς ξερός!

andy dufresne είπε...

@georgia m.,

δεν δραπέτευσα ακόμη από τη φυλακή μου...
Υπολογίζω καμιά δεκαριά χρονάκια "σκάψιμο" ακόμα.
Και τώρα τελευταία με το κ#%$o-blog το 'χω παραμελήσει το σκάψιμο.

Δεν βλέπω και ποντικούς απόψε.

georgia m. είπε...

@andy:

Λίγα είναι τα 10 χρόνια.Βάλτε κάτι παραπάνω.Μάλλον όμως το χρειάζεστε το υπόγειο.Από εκεί θα οργανώνετε τα επόμενα βήματά σας.Για σκεφτείτε το...
:)

aphrodite είπε...

Δε με βλέπω να μου κληρώνει, μωρά ξυπνάνε-κοιμούνται οπότε... Raincheck καλά μου παιδιά!

Σας αφήνω με 2 ανεκδοτάκια,


1. John says, "The good news is Christ is risen."

Peter says, "That's great! But, what's the bad news?"

John, looking around, says, "He's pretty pissed about last Friday."



2. A rabbit broke free from the laboratory where he had been born and brought up. As he scurried away from the fencing of the compound, he felt grass under his little feet and saw the dawn breaking for the first time in his life. "Wow, this is great," he thought.

It wasn't long before he came to a hedge and, after squeezing under it he saw a wonderful sight: lots of other bunny rabbits, all free and nibbling at the lush grass.


"Hey," he called. "I'm a rabbit from the laboratory and I've just escaped. Are you wild rabbits?"


"Yes. Come and join us," they cried.


Our friend hopped over to them and started eating the grass. It tasted so good. "What else do you wild rabbits do?" he asked.


"Well," one of them said. "You see that field there? It's got carrots and growing in it. We eat them."


This, he couldn't resist and he spent the next hour eating the most succulent carrots and lettuce. They were wonderful.


"Is there anything else you guys do?" he asked.


One of the other rabbits came a bit closer to him and spoke softly. "There's one other thing you must try. You see those rabbits there," he said, pointing to the far corner of the field. "They're girls. We have sex with them. Go and try it."


Well, our friend spent the rest of the morning screwing his little heart out until, completely worn out, he staggered back over to the guys. "That was fantastic," he panted.


"So are you going to live with us then?" one of them asked.

"I'm sorry, I had a great time but I can't."

The wild rabbits all stared at him, a bit surprised. "Why? We thought you liked it here."

"I do," our friend replied. "But I MUST get back to the laboratory. I'm dying for a cigarette."

Ετσι, να δένουμε τα posts μεταξύ τους... Πάω κι εγώ (λέμε τώρα!) κι αν καταφέρω να κοιμηθώ καθόλου, θα φέρνω στον ύπνο μου μαντήλια, πολλά μεγάλα μεταξωτά μαντήλια (να πνίξω κανέναν άραγε?)
(-Χ

georgia m. είπε...

@andy:
Ελλείψει ποντικού απόψε,λέω να τον κάνω εγώ.Να σας βοηθήσω και στο σκάψιμο του τούνελ.

georgia m. είπε...

Έχω την εντύπωση ότι αύριο ο οικοδεσπότης θα με στείλει να κάνω παρέα με τον "σαλτάρω"...Αν και έχω δικαίωμα για κίτρινη κάρτα πριν την κόκκινη...Αλήθεια,εσάς σας λείπει ο σαλτάρω;Σε μένα ναι.Και δεν μου άρεσε που "εκδιώχθηκε",αν και ορισμένες φορές τα σχόλιά του ήταν κάπως - πώς να το πω ευγενικά; - περίεργα.

georgia m. είπε...

@Andy:
Δεν πιστεύω να ξεχάσατε τους καλούς σας τρόπους μέσα στην απομόνωση!Φύγατε και δεν μας στείλατε μια καληνύχτα;
:)

@προς αυτούς που μέσα τους λειτουργεί ακομα το μυστήριο και το θαύμα -

αγνωστικιστές,άθεοι,ορθολογιστές,σκοταδιστές και λοιποί παρόμοιοι,δεν χρειάζεται να διαβάσετε το παρακάτω μήνυμα:
Μην ξεχάσετε σήμερα το απόγευμα το Μεγάλο Ευχέλαιο στην εκκλησία.

Καλή νύχτα σε όλους.

harrygreco είπε...

Ξυπναμε για..,μπαινουμε στο μπλογκ & τρωμε στη μαπα 2 κρυα ανεκδοτα,καλυτερα curfew...

georgia m. είπε...

@harry:

Με τον καλό λόγο πάντα,εσείς!

andy dufresne είπε...

@georgia m.,
Όταν chat-άρουμε στο ξενυχτάδικό του, δεν chat-ίζεται και τόσο.

@aphrodite,
μ'έχεις μπερδέψει με τα ωράριά σου, πότε κοιμάσαι αν κοιμάσαι ποτέ;

@harry, εσύ κι ο πυργοδεσπότης ξυπνάτε για πιπί και ρίχνετε και μια βόλτα στο blog. Προχωρημένη η περίπτωσή σας.

Κουράστηκα να σκάβω απόψε, πάω να την πέσω κι εγώ, ας αφήσουμε χώρο για την επόμενη βάρδια.

Καληνύχτα κι από μένα παιδιά.

georgia m. είπε...

@andy:
Put the αξίνα down slowly! - γι απόψε τουλάχιστον.
Οι υπόλοιποι τραβήξτε γρήγορα τα καζανάκια και μπείτε πάλι μέσα στα σκεπάσματα - τέρμα το πιπί,αύριο πάλι.
Σειρά του Μickey τώρα - αν μας ακούσει και ξυπνήσει.

takis vasilopoulos είπε...

Ξυπνησα και εγω,δεν έχω υπνο....georgia m αν εισαι ακόμα εδώ σου εχω μια ερωτηση

georgia m. είπε...

@takis vassilopoulos:

go on!Ρίξτην.

georgia m. είπε...

@takis vassilopoulos:

Αν προκειται η ερώτηση να έχει σχέση με κάποιο απόσπασμα από τα βιβλία του ΝΔ που τυχόν ψάχνεις,μισό λεπτό να ανασυντάξω τον υπολογιστή του μυαλού μου.

:)

takis vasilopoulos είπε...

Δεν προκειται για αποσπασμα :-}

Eιναι για ένα σχολιο σου

georgia m. είπε...

@takis vassilopoulos:

OK - περιμένω.

takis vasilopoulos είπε...

Ηθελα καιρο να το ρωτησω,στο POST για τη sei shinagon γραφεις

<< Απρόσμενες ευτυχίες:
-να έχω έναν άνθρωπο φίλο,που να τον ονομάζω μέσα μου ''πατέρα''και αυτό να μου δίνει φτερά.
-να ξεπερνάω τον εαυτό μου και τις όποιες δυσκολίες κάθε μέρα,από τότε που συνειδητοποίησα το πρώτο και να βλέπω τη ζωή πιο όμορφη απ όσο ίσως είναι.
-να μπορώ να του το λέω ενώ ζούμε και οι δύο. >>

georgia m. είπε...

@takis vassilopoulos:

Ναι,το θυμάμαι πολύ καλά.Τι ακριβώς θα ήθελες να μάθεις πάνω σε αυτό;

takis vasilopoulos είπε...

Οταν το ειδα νομισα οτι το γραφεις για τον Ν.Δ.
Και αυτο το λέω γιατι εχω καταλάβει ποσο πολυ αγάπη έχεις για αυτόν.Γιατι το έχω νιωσει και εγώ,μερικα κείμενα του μου εχουν σταθει πατρικα,με μεγάλη στοργη.

Βέβαια μπορει να κάνω λάθος εντελώς

georgia m. είπε...

@takis vassilopoulos

Τάκη,είσαι μια παρουσία που έχω προσέξει και συμπαθήσει πολύ μέσα σε αυτό το blog.Όμως δυστυχώς μας διαβάζουν ή θα μας διαβάσουν εκατοντάδες μάτια αύριο το πρωί και έτσι δεν μπορώ να νιώσω ελεύθερη να σου μιλήσω με απόλυτη ειλικρίνεια.
Πρόκειται για έναν άνθρωπο με τον οποίο δεν μας συνδέει κάποιος δεσμός αίματος.Κάποτε θέλησα να τον είχα πατέρα και του το είπα αλλά εκείνος φοβήθηκε κάπως και "απομακρύνθηκε"με διάφορους τρόπους.Μπορεί να μην ήμουν το παιδί που είχε ονειρευτεί!Με βοήθησε πολύ στη ζωή μου με την παρουσία του και τον αγάπησα πάνω από τα ανθρώπινα μέτρα - αν υπάρχουν τέτοια.Ίσως να φοβήθηκε την τόση αγάπη μου - εκ των υστέρων κατάλαβα την στάση του.
Θα τον θυμάμαι πάντα και θα τον έχω στην καρδιά μου.
Περισσότερα δεν μπορώ να σου πω.

georgia m. είπε...

@takis vassilopoulos:

Κι όσο γι αυτό που γράφεις για τον ΝΔ,ναι,η αλήθεια είναι ότι έχω διαβάσει και μάλιστα πολλές φορές όλα του τα βιβλία,γι αυτό και θυμαμαι απέξω τα περισσότερα αποσπάσματα που κατά καιρούς παραθέτω.

takis vasilopoulos είπε...

Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες εστω και αυτο μαζι μου....σαν ενδειξη ευγνωμοσύνης και συμπαθειας θα ήθελα να μοιραστώ και εγώ κάτι μαζι σου μιας και ξέρω ότι αγαπας το μονογραμμα....

back to the future είπε...

Πρόκειται για την πιο μπάσταρδη και έντονη σχέση μπλογκ-σχόλια που έχω διαβάσει. Σοβαρό, ανατρεπτκό, εκπληκτικά γελοίο(ειδικά εξαιτίας του τύπου με τις κουφές εθνικοφυλετικές αναλύσεις ασχέτως θέματος!!!), ρηξικέλευθο, ερωτικό, σεξουαλικώς διεστραμμένο, βαθυστόχαστο, ρηχό, ανήσυχο, ακοίμητο, σοβαροφανές, ξεχωριστό και καμιά φορά πρωτοπόρο.

Συνεχίστε!

georgia m. είπε...

Περιμένω και ευχαριστώ εκ των προτέρων!

takis vasilopoulos είπε...

Ημουνα σιγουρος οτι τα έχεις διαβάσει όλα και πολλες φορές,φαίνεται απο τον τροπο που γράφεις εδω η αγαπη σου για αυτον.Και εγω τα έχω πολυδιαβάσει όλα { εκτος απο 2 που δεν μπορω να βρω } ...

Α ,είμαι σίγουρος οτι οι γνωστοι σου θα σε πειράζουν για το ποσο αγαπας τον Ν.Δ.Εμενα πάντως αρκετα,τους έχω << πρήξει >> με φωτοτυπιες απο διαφορα κειμενα του.Φαντάζομαι και εσύ τον έχεις διαδώσει σε γνωστους...

takis vasilopoulos είπε...

Γραφω,wait minutes

georgia m. είπε...

@takis vassilopoulos:

Δεν χρειάζεται να τον..."διαδώσω",όπως λες!

Ένα από τα βιβλία του που δεν θα μπορείς να βρεις είναι,υποθέτω,το "Κι εσείς,διαφημιστής,Γιόχαν Σεμπάστιαν";

georgia m. είπε...

@takis vassilopoulos:

Take your time.

takis vasilopoulos είπε...

H προσγείωση απο τον έντονα ρομαντικο μου κόσμο ήρθε πριν χρόνια.....με έναν ανεκπληρωτο έρωτα.Κεραυνοβόλο.....δεν θα μπω σε λεπτομερειες ,θα αναφερθω στο μέρος που σχετίζεται με το μονογραμμα....

Ηταν μια βραδια Μαιου,μπαινω στο αμαξι και πάω στο αμφιθέατρο που την επόμενη θα έκανε μάθημα η κοπελα.Κόβω γύρω στα 150 λουλουδια απο τον κήπο της σχολης και αφήνω ένα σε κάθε έδρανο { δεν ήξερα που θα κάτσει } ....Μετα γράφω σττον πίνακα ένα αγαπημένο αποσπασμα του μονογράμματος μαζι με μια αφιερωση που μονο αυτη θα καταλάβαινε σε ποιον προοριζόταν.Ξαναγράφω όλα αυτά και σε ένα πανο στην είσοδο του αμφιθεατρου....Μετα όταν τελειωσαν όλα αυτά έκανα ένα λυτρωτικο τσιγάρο μεταμεσονυχτιο κάτω απο το φως των αστεριων....και το πιστευεις,για πρωτη φορα ένιωθα τοσο απολυτα ζωντανος,κοντευα να σπάσω....

Ο έρωτας αυτός δεν εκπληρώθηκε ποτε αλλα ένιωσα περηφανος γιατι τον υπερασπιστηκα όσο μπορούσα.Διαβασε το αηδόνι και το τριαντάφυλλο του wilde,νομιζω πως το αηδόνι μπορει να είναι ήσυχος,υπήρξα σωστός εραστης

takis vasilopoulos είπε...

Δεν ξέρω γιατι 4το πρωι ήθελα να το εξομολογηθω αυτο....ξερεις είμαστε αδύναμοι μπροστα στον ερωτα.Φοβάμαι,θέλω να μου δώσεις μια αγκαλια,έστω και διαδυκτιακα

georgia m. είπε...

@takis vassilopoulos:

Διαβάζοντας τα λόγια σου,θυμήθηκα έναν αγαπημένο στίχο του ποιητή:
"Έτσι σ έχω κοιτάξει που μου αρκεί,ο χρόνος όλος να χει αθωωθεί".
Σ ευχαριστώ πολύ(και εκ μέρους των υπολοίπων)που θέλησες να μοιραστείς αυτό.
ΟΜΩΣ...επειδή μάλλον καραδοκούν αρκετοί για να μας προσγειώσουν ανώμαλα με καμιά επίπληξη(!),σου αφήνω μια ηλεκτρονική διεύθυνση σε περίπτωση που θα ήθελες να γράψεις κατι
eclore69@yahoo.gr

Προειδοποίηση:μην τολμήσει κανείς "έξυπνος"να πειράξει τον ευαίσθητο Τάκη και να μας πει τίποτε αηδίες,τον έφαγα!
Ευχαριστώ.

georgia m. είπε...

@takis vassilopoulos:

Όσες αγκαλιές θέλεις!(τώρα είναι που θα μας κράξουν όλοι!)
Όλοι φοβόμαστε,Τάκη,στον έρωτα.Και είμαστε πολλές φορές αδύναμοι.
Πόσων ετών είσαι;

takis vasilopoulos είπε...

Ξερεις αυτο που ειπα για την διαδοση του Ν.Δ το ειπα διοτι δεν εμφανιζεται πολυ στην t.v και δυστυχώς πολλοι νέοι δεν τον ξέρουν....θα μου πεις εδω δεν ξέρουν ουτε τον goethe ή τον σαιξπηρ αλλα τι να πω...
Για παραδειγμα θα ήθελα ολοι οι άνθρωποι να γνωριζαν το υπεροχο << το ποτε και το πουθενα >> ώστε όταν αντιμετωπισουν μια απώλεια να έχουν κάτι να τους γλυκάνει την ψυχή,ένα στηριγμα,ένα κάτι,μια αισθηση οτι και άλλος πέρασε τα ιδια μονοπατια

georgia m. είπε...

@takis vassilopoulos:

Το Ποτέ και το Πουθενά αρέσει και σε μένα πολύ και μου φέρνει δάκρυα κάθε φορά που το (ξανα)διαβάζω.

takis vasilopoulos είπε...

Στην << προειδοποιηση >> θα πω πως η ευαισθησια έχει αιχμηρα αγκάθια και υπερασπίζεται τον εαυτο της......2

22 γεωργια μου

georgia m. είπε...

@takis

Ναι,πολύ σωστά για την προειδοποίηση!
Το ότι (δεν) δείχνουμε τα δόντια μας,όταν χρειάζεται,δεν σημαινει ότι δεν έχουμε κιόλας!

takis vasilopoulos είπε...

Πες μου με λιγα λογια,τι είναι για εσενα αυτο το Blog?

georgia m. είπε...

Aχ,βρε Τάκη μου,δεν συνεχίζουμε την όμορφη κουβέντα μας από την διεύθυνση που σου έδωσα;
Μη νομίσεις πως δεν θέλω να απαντήσω - το αντίθετο!
Αλλά νομίζω πως κάνουμε κατάχρηση του χώρου που μας φιλοξενεί και ως μεγαλύτερη(να με ακούς,παιδί μου!)οφείλω να στο πω.
Εγώ λέω να πούμε τώρα καληνύχτα(πρέπει να ξυπνήσω στις 07.00!!)και να μου γράψεις αν θέλεις στην ηλεκτρονική διεύθυνση που σου έδωσα παραπάνω για να πούμε αύριο ό,τι θέλεις(θα σου απαντήσω μέσω εμαιλ - στο υπόσχομαι).

takis vasilopoulos είπε...

<< o κύκλος των χαμένων ποιητών >> μια ταινια που ο Ν.Δ δεν πολυσυμπαθει είχε μια ωραία σκηνη που περιγράφει πως νιώθω αρκετες φορες όταν μπαίνω εδω μέσα.Μιλάω για τη σκηνη που οι φοιτητες κρυφα,κτατώντας φακούς,διέσχιζαν το δάσος για να βρεθούν σε μια σπηλιά οπου είχαν οργανώσει μια μκρη κοινωνια.Ετσι νιώθω πολλες φορες το ΒLOG.Σαν μια παράληλη κοινωνια,έναν τόπο να εκφράζομαι και να ακουω αποψεις,ένα τοπο ποιητικο αλλα και έντονο πραγματικο,ένα δικο μου τόπο,μια νησιδα επικοινωνιας που πολλες φορες μου δίνει μια αγκαλια σαν της γεωργιας σήμερα.

takis vasilopoulos είπε...

Εχεις δικιο,κανουμε καταχρηση,ζητω συγγνωμη απο τον Ν.Δ αν το παρατραβηξα.....λοιπον σε αυχαριστω γεωργια και καληνυχτα,να εισαι καλα

georgia m. είπε...

@takis vassilopoulos

Ο κύκλος των Χαμένων Ποιητών εμένα μου άρεσε για κάποιους λόγους και είχα ταυτιστεί τότε,με το παιδί που αυτοκτόνησε - τώρα δεν θα το έκανα αυτό.

Η αγκαλιά ήταν διαδικτυακή - άρα κρύα σε σχέση με την "ζωντανή" - αλλά αν πιστεύεις ότι σε ζέστανε κάπως, τότε άξιζε.Σε ευχαριστώ κι εγώ πάντως.
:)

georgia m. είπε...

@takis vassilopoulos:

Ο ΝΔ εύχομαι και ελπίζω να δείξει κατανόηση - νομίζω πως ήμαστε ανθρώπινοι και δεν κάναμε κανένα κακό.
Καληνύχτα και σε σένα και σε όλους!
Mickey,είναι η ώρα για την σκυταλοδρομία!Ξύπνα να πιάσεις πρωϊνή βάρδια!
:)

takis vasilopoulos είπε...

Kαι εγώ θέλω να πιστευω θα δείξει κατανόηση
Μερικα βράδια δεν έχουμε τιποτα,και εστω μια διαδυκτιακή αγκαλια μας γεμιζει απέραντο φως.Παντως ζητω ξανα συγγνώμη,παρασύρθηκα από τα συναισθήματα…..

georgia m. είπε...

@takis

Έχεις τον παππού που ζει για σένα,όπως έγραφες τις προάλλες - μην το ξεχνάς!

georgia m. είπε...

Καληνύχτα!
(παραδίδω οριστικά την σκυτάλη!)

georgia m. είπε...

Το ξύπνημα για πιπί φαίνεται πως είναι κολλητικό...Τι;Μόνο ο ΝΔ και ο (βρώμικος)Harry θα ξυπνάνε;!
:)
Απ ό,τι βλέπω όλα έχουν μείνει όπως τα αφήσαμε τα ξημερώματα με τον Τάκη.
Πάω να κουκουλωθώ πάλι κάτω από το πάπλωμα.
Υπογραφή:
blog addicted.

Καλημέρα σε όλους!
Υ.Γ:Για ξυπνήστε γρήγορα οι πρωϊνοί!

Nikos Dimou είπε...

Καλημέρα!

Απίθανο ολονύκτιο ντουέτο Γεωργίας και Τάκη...

Η αυλή των θαυμάτων έγινε αυτό το μπλογκ...

Cha. Giannakopoulos είπε...

Γεωργία, ακόμα πάπλωμα; είναι άνοιξη (έξω...)

[καθυστερημένη απάντηση]
Houlia said... "Με μετέφερες μ' αυτην την εικόνα. Εσκυψα το κεφάλι να αναπαράξω αυτή την εικόνα τής "απραξίας" μέσα μου. Αυτή τη δημιουργική εικόνα σου!"

Ας ήταν, τουλάχιστον, δημιουργική η εικόνα, γιατί η χθεσινή "απραξία" δεν ήταν καθόλου δημιουργική (κάπου διάβασα αυτές τις μέρες την έκφραση "ήσυχη απόγνωση" - μάλλον περί αυτού πρόκειται).

Γιατί τα ποιήματα δεν έρχονται όταν τα θες, δεν έρχονται όταν τα έχεις ανάγκη, όταν είσαι θυμωμένος, απελπισμένος, όταν είσαι τρομοκρατημένος και νομίζεις πως λίγες λέξεις θα σ' έσωζαν - έρχονται όταν πια είναι αργά για ποιήματα και τέτοια.

Τάκη, ευχαριστώ για το καλωσόρισμα, καλημέρα.

georgia m. είπε...

@cha.giannakopoulos

Ανοιξιάτικο,λεπτό είναι το πάπλωμα,Μπάμπη!
Σου γράφω τώρα εμαιλ.Θα το λάβεις σε λίγο.
Καλώς ήρθες και από μένα!

Nikos Dimou είπε...

Cha. Giannakopoulos said...
"Γιατί τα ποιήματα δεν έρχονται όταν τα θες, δεν έρχονται όταν τα έχεις ανάγκη..."

κι όμως, ενίοτε, έρχονται. Και μπορούν να σε σώσουν... τα ποιήματα των άλλων - συχνά και τα δικά σου.

Μιλάω από πείρα. Και για να εμψυχώσω έναν από τους παλιούς φίλους του blog που μας έλειψε.

heinz είπε...

Aαααα, ώστε γι' αυτό στριφογύριζα όλη νύχτα....
Ήταν η φασαρία από το πάρτυ!

Καλημέρα @all!

harrygreco είπε...

Η πρωτη φροντιδα το πρωι & η τελευταια το βραδυ,κατι σαν σμυρνεικο...ικυοπμιστ...Το μυστικο για επιτυχημενο μπλογκ & επιτυχημενο γαμο...Διαβασα & το νυχτερινο μελοδραμα & μου 'ρθε να κλαυσω...Αηνε...κλαηνε ναχτντραμα. Μαστουρμπ*ρεν νιχτ γκουτ,σεξ γκουτ...Ξεχασαμε να σχολιασουμε οτι χτες ηταν των 10 παρθενων. Δεν γιορταζε κανενας...Εδω πολλοι δεν εχουν παει ουτε με 1...

georgia m. είπε...

@harry reloaded:

Αυτό το "ικύοπμιστ",εμφανισθέν δις στα πρόσφατα σχόλιά σας,είναι ένας συνδυασμός του ΙΚΕΑ μαζί με mist;
Ξέρω τι θα πείτε...κρύο αυτό που είπα.Αλλά,ξαφνικά,σας έπιασαν οι ντροπές(δεν φημίζεστε για τέτοιος)και γράφετε ανάποδα τις λέξεις;!
Πάντως,από ωραία σμυρνέικα μόνο μπουρεκάκια και σουτζουκάκια με κύμινο ήξερα,εγώ,η μικρή,αθώα και άπειρη...Τώρα εσείς μου τα ανατρέπετε όλα και μου λέτε ότι υπάρχουν και καλά αικύοπμιστ - πώς να μπει κανείς σε δίαιτα έτσι;,αναρωτιέμαι(Μεγαλοβδομαδιάτικο...)
:)

aphrodite είπε...

@paragrafos,

ευτυχώς που μάλλον σε πήρε ο ύπνος νωρίς χτες, εδώ έγινε... το "παραγνωριστήκαμε - ο-έ-ο"!

@harry μου,

πρέπει να είσαι πολύ ωραία παρέα πριν κοιμηθείς κι όταν ξυπνάς, ε?
(-D

Πώς δεν γιόρταζαν καλέ, μαζί με τις ορίγκιναλ, και οι κατηγορίας "Ξ.Π." (οι ξαναγεννημένες για!)

Κι όσο για τα jokes, αν τα έπιανες εσύ, πραγματικά θα ανησυχούσα!
:-)

@georgia, takis,

τη χρειαζόμασταν αυτή την "βαθειά" ανεμελιά (οξύμωρον, αλλά κάπως έτσι μου φάνηκε!)

@andy,

η σχέση μου με τον ύπνο είναι εντελώς γκομενική, τον έχω απόλυτη ανάγκη, δε ζω χωρίς αυτόν, αν με αφήσεις μπορώ κάλλιστα να εξασκώ το σπορ 15 ώρες/ημέρα, αλλά με το τρέξιμο που ρίχνω για όλους εδώ μέσα (κι έξω δηλαδή), ανάθεμα κι αν τον βλέπω πάνω από 3-4 ωρίτσες - κι αυτό χωρίς καφέ (δε μου φτάνουν όλα, κάνω και ομοιοπαθητική και απαγορεύεται) και χωρίς αμφεταμίνες... Οπότε είμαι εντός, εντός και επί τα αυτά, γι'αυτό και σε μπερδεύω με τα ωράριά μου...

aphrodite είπε...

@takis, 4:05,

καταπληκτική κίνηση - αν δεν απέδωσε κι αυτό... τι αν πω, μερικές από μας πραγματικά θέλουν φροντιστήριο! (Εγώ θα την είχα βάλει να τα φάει τα λουλούδια στο τέλος!)
(-(

Yosemite Sam είπε...

Νίκο μήπως να ιδρύσουμε θρησκεία;

Οι πιστοί έχουν συσπειρωθεί,ο λόγος του κυρίου διαδίδεται,
η διαστρέβλωση με τα χρόνια είναι εξασφαλισμένη.

Ο andy θα αναλάβει να επιλέξει τους 12 αποστόλους.

Nikos Dimou είπε...

Yosemite Sam said...
Νίκο μήπως να ιδρύσουμε θρησκεία;

Aπαπα - έχω και πόνους στη μέση - ούτε να κουβάλησω τον Σταυρό δεν θα μπορούσα!

sizenagir είπε...

Συγνώμη που σας τάραξα. Χαίρομαι τουλάχιστον που κάποιοι ασθάνθηκαν την ανάγκη να δικαιολογηθούν. Κι εγώ την ίδια ανάγκη ασθάνομαι, την ανάγκη να δικαιολογηθώ. Μόνο που δεν τα καταφέρνω γιατί ποτέ μου δεν αντέδρασα.
Καλύτερα βλάκας και ευτυχισμένος παρά έξυπνος και δυστυχισμένος (ή μήπως είναι αντίστροφα)?

houlia είπε...

Cha. Giannakopoulos said...

Ας ήταν, τουλάχιστον, δημιουργική η εικόνα, γιατί η χθεσινή "απραξία" δεν ήταν καθόλου δημιουργική (κάπου διάβασα αυτές τις μέρες την έκφραση "ήσυχη απόγνωση" - μάλλον περί αυτού πρόκειται).

Γι αυτήν ακριβώς την ήσυχη απόγνωση σου μιλάω κι εγω. Γιατί και οι πιο άτονες κι αχρωμάτιστες ώρες μας... μας επιφυλάσσουν λίγη σοφία στο μελλον. Δεν χρειάζεται να τις ξορκίζουμε αλλά ν ακουμπάμε πάνω τους με υπομονή...Γιατί η "ποίηση" έρχεται μέσα απ αυτές(όταν τίς έχουμε τιμήσει).Welcome!

the resident είπε...

Μια σύντομη απάντηση: Ποτέ δεν κόλλησα στον εαυτό μου την ταμπέλα του προοδευτικού.Eίμαι αυτό που είμαι, και το οποίο μπορεί και να αλλάξει.. Aυτό που ήθελα να πω παραπάνω ,είναι ότι το επτανησιακό στοιχείο στο συγκεκριμένο νησί, αλλοτριώθηκε από την έλευση "αρκούδων".

Yosemite Sam είπε...

Είπες κύριε:

Aπαπα - έχω και πόνους στη μέση - ούτε να κουβάλησω τον Σταυρό δεν θα μπορούσα!

Αμάν πια!

Μια ζωή αντιήρωας! (Για να μην πω τίποτε χειρότερο οπως ας πουμε ρίψασπις)

Μου θυμίζεις το σοφό στίχο του μεγάλου λαικού ποιητή σάκη μπουλά:

Και θαύμαζε ο πατέρας μου το μποτσαρή και άντε να τη βγάλω τώρα καθαρή..

efhmeros είπε...

Yosemite Sam said...
Νίκο μήπως να ιδρύσουμε θρησκεία;

Aπαπα - έχω και πόνους στη μέση - ούτε να κουβάλησω τον Σταυρό δεν θα μπορούσα!

Πριν ξεκινήσετε πάρτε ένα Ponstan!

maika είπε...

@aphrodite 6.44μμ
..πω πω γέλιο... να κολυμπάνε τα στρίνγκς στις φακές στο πάτωμα, η χύτρα δεμένη με τις χειροπέδες στο χέρι του Τεκνού...γύρω γύρω αστυνομία κι εσύ να πρέπει να τους πείσεις πως τον ξέρεις τον ένοχο , πως είναι καλό παιδί και τίμιο και....
Καλά δεν είναι μόνο που τα γράφεις ωραία,πρέπει να σου συμβαίνουν και τα απίθανα...

BadlyDrawnBoy είπε...

Yosemite Sam Νίκο μήπως να ιδρύσουμε θρησκεία;

θρησκεία είνα εύκολο να ιδρύσει κανείς και όχι τόσο επικερδές όπως παλια. Η μόδα της ίδρυσης θρησκείων έκλεισε περί τα τέλη της δεκαετίας του 60. Άλλωστε σε λίγα χρόνια όλοι σαιεντολόγοι θα είμαστε.

Το δύσκολο είναι να δημιουργήσεις έθνος.

aphrodite είπε...

@maika,

Ειδικά χριστούγεννα-πάσχα και γενικώς ημέρες με πολλούς μάρτυρες, με το που άρχεται η συνεδρίαση της "Σπαζοπλακίτιδας", το πρώτο όνομα που κληρώνεται είναι το δικό μου! Μονίμως!

Το να γίνομαι ρόμπα μπροστά σε ολοένα κι αυξανόμενο αριθμό ανθρώπων τείνει να γίνει συνήθεια πλέον!

(Θα μου πεις, τα Τεκνά έχουν 2-μηνη όλη κι όλη εγγύηση, τι να περιμένω η γυναίκα, δια βίου σοβαρή απόδοση?)
:-)

houlia είπε...

Afro-δύτη
Φλας μου ήρθε και μπήκα να στο πω. bonding, όψεις, πορσελάνες?!!
Yes my dear...θα έχουμε να πούμε πολλά στη φλοκάτη (ή στο πάτωμα-no problem, αν έχει προλάβει να την αποσύρει ο gatos)
Η συνγάτησά σου

maika είπε...

@aphrodite
..το νου σου..έρχεται πάσχα και άρχεται η συνεδρίαση...

Μην ανησυχείς όμως... δεν είσαι μόνη... είμαστε κι άλλοι εδώ έξω...
Μόλις μας χρειαστείς (που δεν το νομίζω γιατί τα καταφέρνεις και μόνη σου μια χαρά..)σφύρα να έρθουμε.. θα μας γνωρίσεις από τη ρόμπα!!

Nikos Dimou είπε...

Βοήθεια! Οι γυναίκες έκαναν κατάληψη στο μπλογκ!

aphrodite είπε...

@ΝΔ,


Ε, σας πήρε 4 μήνες,αλλά στο τέλος τα καταφέρατε! Τίγκα στις γυναίκες ακόμη και διαδικτυακά!

(-D

maika είπε...

@ΝΔ
...σα να μη το λέτε και πολύ δυνατά αυτό το βοήθεια...

Yosemite Sam είπε...

Αφού το post έχει ήδη απωλέσει τον προσανατολισμό του, νομίζω ότι δεν θα διαπράξω αδίκημα απευθυνόμενος στον τάκη το βασιλόπουλο.

Τάκη αυτό που έκανες με τα λουλούδια στο αμφιθέατρο ήταν δίκοπο μαχαίρι.

Οι γυναίκες ειναι πολύ περίεργα ζώα.

Μέρος του παραλογισμού που εμπεριέχεται στον ψυχισμό τους αποτυπώνεται και στον παρακάτω στίχο (Ολο στιχάκια είμαι σήμερα):

Σούζα όμως τον εθέλω το λεβέντη που αγαπώ.

Και σούζα και λεβέντης.

Με πιάνεις;

BadlyDrawnBoy είπε...

excouse me French, αλλά γαμ.... τα ταχυδρομεία!

Δεν υπάρχει χειρότερη υπηρεσία στη γραικία - με εκνεύρισαν αφάνταστα

έναν κοϊζούμι χρειαζόμαστε να τα εξ-ιαπωνίσει

mickey είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
paragrafos είπε...

aphrodite said...
@paragrafos,

ευτυχώς που μάλλον σε πήρε ο ύπνος νωρίς χτες, εδώ έγινε... το "παραγνωριστήκαμε - ο-έ-ο"!
------------------

Έχουσι γνώσι οι φύλακες!

Ευτυχώς που έχω κι αυτές τις ανάσες χαράς και ξενγοισιάς και γλιτώνω κάπως από την αποπνικτική μελαγχολία του δικού μου ημερολογίου!

Αν και δεν εκπέμπω σε αυτές τις συχνότητες, ωστόσο πραγματικά τις χαίρομαι!

Με αγάπη

Παράγραφος

mickey είπε...

Καλημέρα σε όλους!

Μόλις τώρα κατάφερα να διαβάσω όλα τα σχόλια, αλλά βλέπω πως ξεσαλώνετε μια χαρά και χωρίς εμένα - και δεν εννοώ τη διακοσάρα φυσικά! BTW aphrodite, είδες που δεν είναι και τίποτα το συγκλονιστικό;

Καλά μου κοριτσάκια, αγάπες μου μεγάλες, τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή! Το blog ήδη γυναικοκρατείται. Καλά λέω εγώ ότι "οι γυναίκες θα κληρονομήσουν τη Γη" ;)

Υ.Γ. Ο μεταμεσονύκτιος "διάλογος" Γεωργίας-Τάκη ήταν όλα τα λεφτά!

Yosemite Sam είπε...

Καλά μου κοριτσάκια, αγάπες μου μεγάλες, τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή!

Αντε τώρα να του φας γυναίκα αυτού του τύπου.

Δάσκαλε προτείνω να συγκαλέσεις οικουμενική σύνοδο και να τον αποκηρύξουμε.

Αλέξανδρος είπε...

Yosemite Sam said...

'Οι γυναίκες ειναι πολύ περίεργα ζώα.'

είμαι σίγουρος πως όλες οι κυρίες θα νιώθουν κολακευμένες.

Τακή μην ακούς τους διαφημιστές, όχι οτι ξέρω δλδ, αλλά έχω την υποψία ότι τα σώματα δεν κερδίζονται με πλακάτ. Στον Έρωτα επικρατούν οι νόμοι του υποκόσμου...ο καθένας για την πάρτη του και ύπνος στην πολυθρόνα με το ένα μάτι ανοιχτό

MainMenu είπε...

to parapano comment tou Alexandrou parakalo na katoxyrothei ston MainMenu...mperdeythka me to palio mou nick...ftou, rezili egina:)

harrygreco είπε...

Το ποστ βρηκε τη κλιση του,εγινε κουτσομπολοτσατ...Αντε να ζμπρωξουμε για 300 & να παμε για αλλαγη θεματος,αφου ειναι ανεφικτη η αλλαγη λαου...

apousia είπε...

@σαλτάρω στο κενό
Κάνοντας τότε εκείνη την αναθεματισμένη παρέμβασή μου,σπρώχτηκαν τα πράγματα στα άκρα,παρά τη δική μου θέληση.
Με την απόφαση του οικοδεσπότη,διαφώνησα εμφατικά στα τρία σχόλιά μου που ακολούθησαν.
Επειδή πολλοί εδώ σε αναζητούν και ίσως σωστά έχουν καταλάβει πως,πράγματι,είναι ''κάτι πιο βαθύ που σε λερώνει'',κι έτσι δεν φταις,αν διαβάζεις το blog,σε παρακαλώ να γυρίσεις!
Βάλε αν θες και όρους και αν ένας από αυτούς είναι να φύγω εγώ-αν και δεν νομίζω πως σε νοιάζει-δεκτός από τώρα.
Η δική μου παρουσία άλλωστε,είναι χλωμή και άτονη,μόνο παίρνω από το blog,δεν δίνω.
Ετσι κι αν φύγω,δεν θα χάσει''η Βενετιά βελόνι''.
Σαλτάρω στο κενό,γύρνα στο σχολιασμό σου!

mickey είπε...

Δεν έχω να πω πολλά για το Πάσχα, αλλά για μένα η Μεγάλη Τρίτη είναι η ημέρα (και κυρίως η βραδιά) της γυναίκας! Όχι εκείνης που θέλησε να τιμήσει τον Ιησού με τις περιποιήσεις της υπό το αυστηρό και υποκριτικό βλέμμα των "καθωσπρέπει" ανδρών ούτε της μοναχής Κασσιανής που έγραψε το γνωστό τροπάριο.

Δυστυχώς, μπορεί να ακουστώ δυσάρεστος σε ένα "ευχάριστο" post, αλλά με το τροπάριο αυτό, η γυναίκα ντρέπεται για αυτό που είναι και υποβαθμίζει το ρόλο της σε "σκεύος ηδονής" και όργανο του διαβόλου. Και ποιες είναι δηλαδή οι "πολλές αμαρτίες" στις οποίες "περιέπεσε"; Σεξ, σεξ και πάλι σεξ! Όταν το κάνουν οι άντρες είναι θεάρεστο, όταν το κάνουν οι γυναίκες είναι "οίστρος ακολασίας, ζοφώδης τε και ασέληνος, έρως της αμαρτίας". Λες και κάνουν το χειρότερο κακό!

Ήταν άραγε ιδέα μου ή όποτε ανέβαινα στο ψαλτήρι για να κρατήσω ίσο στους μεγαλύτερους, διέκρινα το μάτι τους να γυαλίζει, όταν έψαλαν τις "απαγορευμένες λέξεις"; Ιδού το νόημα για τη γυναίκα: Να την κάνουμε ότι θέλουμε, να βγάζουμε τη "φούρια" μας και μετά, ως "ευυπόληπτοι πολίτες" να την καταδικάζουμε ως "πόρνη" και "αμαρτωλή". Άλλωστε πάντα οι γυναίκες που ζούσαν ελεύθερα τον έρωτα (με ή χωρίς αμοιβή) ήταν οι πιο ποθητές, αλλά και οι πιο περιθωριοποιημένες στις χριστιανικές κοινωνίες (εξαιρούνται ίσως οι βαθύπλουτες εταίρες).

Κι όχι μόνο να απαιτούμε συγγνώμη και μεταμέλεια, αλλά και πλήρη υποταγή και εξευτελισμό ("καταφιλήσω τους αχράντους σου πόδας, αποσμήξω τούτους δε πάλιν, τοις της κεφαλής μου βοστρύχοις") για να νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας εμείς οι "ανώτεροι" και "συμπονετικοί" άντρες που θα τη "συγχωρήσουμε" στο τέλος για τις "πολλές αμαρτίες" της. Εμείς βεβαίως μπορούμε να σκοτώσουμε, να κλέψουμε, να βιάσουμε (ειδικά σε περίοδο πολέμου), χωρίς ποτέ να χρειαστεί να "στιγματιστούμε" για τις δικές μας αμαρτίες (που ποτέ δεν είναι "πολλές"). Αλήθεια, όταν ακούτε τη λέξη "αμαρτία", τι σας έρχεται ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ στο μυαλό; Έτσι, για να βλέπουμε σε τι μοντέρνα και προοδευτική κοινωνία μεγαλώνουμε κι εμείς τον 21ο αιώνα!

Συγγνώμη για το άσχετο (αλλά "επίκαιρο") του σχολίου. Κάθε Μεγάλη Τρίτη (και όχι μόνο) θέλω να τιμώ τις γυναίκες - και δη τις "αμαρτωλές". Άλλωστε και ο οικοδεσπότης μας ήταν ο μόνος που τόλμησε σε ζωντανή εκπομπή της TV να τις υπερασπιστεί με ζωγραφισμένη την αληθινή αγάπη στο πρόσωπό του γι' αυτές, αντιμετωπίζοντας την "μήνι" ή έστω τη "συγκατάβαση" των "ανώτερων" κληρικών και λαϊκών πιστών (και μη). Ήταν και η πρώτη φορά που άκουσα το όνομα "Νίκος Δήμου" κι ας μην το θυμόμουν τα τελευταία χρόνια και τόσο καλά (μπορείτε να δείτε και σχετικό σχόλιό μου στο post sextus for sex, καθώς και την "επιβεβαίωσή" του). Ευτυχώς που σήμερα μπορούμε και μιλάμε άνετα για ...bonding ;)

Με πολλή αγάπη,

Ο ποντικούλης σας

BadlyDrawnBoy είπε...

Mickey said ...Ήταν άραγε ιδέα μου ή όποτε ανέβαινα στο ψαλτήρι για να κρατήσω ίσο στους μεγαλύτερους, διέκρινα το μάτι τους να γυαλίζει, όταν έψαλαν τις "απαγορευμένες λέξεις";


Mickey εσύ ησουν που κατήγγειλες τον Καλλίνικο στα κανάλια;

Aν ναι, σε πια φάση βρίσκεται το ζήτμα;

Yπάρχει περίπτωση να τον ξυρίσει ο αρχιεπισκοπίξ;

mickey είπε...

@BadlyDrawnBoy (1:27 μμ)
Δεν έχω καμία σχέση με το θέμα. Αλλά και σένα σε βρίσκω ανενημέρωτο. Ο Καλλίνικος έχει παραιτηθεί εδώ και καιρό λόγω ...ηλικίας. Ίσως και για να "κουκουκλωθεί" το ζήτημα (αν και νομίζω πως ήταν δημιούργημα των ΜΜΕ - δεν παίρνω θέση χωρίς στοιχεία).

Το "γυάλισμα του ματιού" δεν το ανέφερα για μένα που ανέβαινα στο ψαλτήρι (αν αυτό εννοούσες - στη δικιά μου ενορία δεν παρατηρήθηκε κανένα "κρούσμα"), αλλά για τις ίδιες τις λέξεις που τις έψαλαν με κάποια πονηριά και ίσως ...ηδονή (ειδικά εκείνο το "οίστρος ακολασίας"). Ίσως βέβαια και να είμαι προκατειλημμένος και να ήταν απλά ιδέα μου.

Ο πλήρης διαχωρισμός αρρένων και θηλέων στα κατηχητικά (ακόμα και για παντρεμένους) είχε ως αποτέλεσμα ακόμα και οι πλέον αθώες λέξεις να γεννούν ...κουτοπονηριά και κρυφά χαμογελάκια (όπως στα παιδάκια του Δημοτικού όταν πρωτομαθαίνουν για σεξ και διάφορα άλλα).

harrygreco είπε...

Συμβουλες προς ντροπαλους εραστες μεσονυκτιου,να μη ξοδευονται & σε λελουδια...Βημα πρωτο,καθοριζουμε την εθνολογικη καταγωγη του στοχου,απο επωνυμα πατερα-μανας,τοπο καταγωγης,φατσα,χαρακτηρα...Αν ειναι αρβανιτισσα ( πιθανοτητα 60% ),ειναι της υποτακτικης ψυχολογιας,θελει τον αντρα απο κατω. Μη πας με τουπε κατακτητη γιατι θα σπασεις τα μουτρα σου. Λαου-λαου,της προσκολλησεως & στο παρακαλεστο,να,σαν μερικους εδω μεσα που γλυφουν τον ΝΔ & πιανει,γιατι & αυτος ειναι αρβανιτης ( αν & αρνητης). Αν ειναι βλαχα,θελει αντρα κουβαλητη & γαμο,χρειαζεσαι οπωσδηποτε σταθερη δουλεια & να τα ακουμπας. Τα χωνεις σε δωρα & ταζεις...αρραβωνα. Αν ειναι τουρκοσπορη ( ποντια,μ/ασιατισσα),ειναι ψυχουλα,πηγαινεις οπως εισαι & αν γινουν τα κλικ & οι χημειες καλως,αλλιως ματαιοπονεις & εκτιθεσαι. Δεν θα κατσει. Αν ειναι 7νησια & τη πετυχεις σε οιστρο & σε παει,θα την παρεις " επι τοπου ",αμεσο ντηλιβερυ. Ουτε λεφτα,ουτε γαμοι,ουτε δηθεν. Αν σε παει,πηδας. Απαραβατος κανονας,να μη σε νοιωθει λιγουρι,στερημενο & ρεστο,γι' αυτο πριν κολλησεις ε γκομενα,πρεπει ηδη...να εχεις γκομενα. Κι αν πεσεις σε Σμυρνια,που να τιμαει τη Σμυρνη,τοτε...καλο ξημερωμα...

maika είπε...

@mickey

Μίκυ,Μίκυ
είσαι το καλύτερο ποντίκι!!!

Τουλάχιστον κάθε Μ.Τρίτη..

φιλικά

mickey είπε...

harry είσαι ...απίστευτος!!!

(εκτός κι αν όλα γίνονται για τα 300)

MainMenu είπε...

Harry με αυτο σου το κομμεντ περιεγραψες απολυτα την κατασταση...Εμπειρικα επαληθευεσαι εκατο τοις εκατο για μενα...αααα και για το ικουπμιστ και τις Σμυρνιες και για ολα. Εισαι μεγαλός λεμε...:)))

mickey είπε...

@maika (1:47 μμ):
Μόνο ...φιλικά; :(

Πολύ "πλατωνικές" σας βρίσκω :)

Nikos Dimou είπε...

@badlydrawnboy...
Ποιος Καλλίνικος - πάει έφυγε!


@apousia τον σαλτάρω δεν το διώξατε εσείς - εγώ τον έδιωξα, όχι μόνο για την προσβολή του σε σας αλλά και στην Αφροδίτη και σε άλλους.

Αν θέλει να γράφει κανείς δεν τον εμποδίζει να φτιάξει δικό του blog - και όλοι οι νοσταλγοί του θα τον επισκεφθούν...

@maika το "βοήθεια!" ήταν έκφραση χαράς!

Nikos Dimou είπε...

Αμάν βρε Χάρυ - 1/4 είμαι (αν είμαι) αρβανίτης, 50% ιταλός και το άλλο τέταρτο άγνωστο. Τι κόλλημα είναι αυτό!

Nikos Dimou είπε...

Άντε ποντίκι!

Άλλο ένα!

Nikos Dimou είπε...

Στις κατοστάρες θα βάζω φάκα!

mickey είπε...

Τρουά ζερό ζερό ;)

mickey είπε...

Μπορεί να μην κατέχομεν την γαλλικήν, αλλά από τρακοσάρες έχουμε και κάποια εμπειρία, έτσι;

mickey είπε...

Πω πω! Πραγματικά σαν τη γάτα με το ποντίκι παίζουμε. Απίστευτο timing!

Ομολογώ ότι η σημερινή τρακοσάρα είχε και μια δόση τύχης. Να 'ναι καλά το Google, αν και στην πρώτη πεντακοσάρα μου τα 'κανε σαλάτα με το σχόλιο του alombar42. Στη δεύτερη, ως ...ιππότης, άφησα στη Γεωργία την τιμή. Στην τρίτη (όποτε δεηθώμεν) να είστε βέβαιοι ότι δε θα χαριστώ σε κανέναν ;)

Δον Γάτο, είμαστε παλιοί στο κουρμπέτι (από το 1928) και ξέρουμε από φάκες. Μάλλον πρέπει να βρεις κάτι πιο ...Hi Tech :))

Yosemite Sam είπε...

Αν ειναι 7νησια & τη πετυχεις σε οιστρο & σε παει,θα την παρεις " επι τοπου ",αμεσο ντηλιβερυ.

Οσοι πάτε διακοπές στα επτάνησα φέτος ετοιμαστείτε να γ...ε.

paragrafos είπε...

Στην Κύπρο την λέμε Αγία Εβδομάδα.

Στην Ελλάδα Μεγάλη Εβδομάδα.

Κι εδώ, Μεγάλη Εβδομάδα του κυρίου Χάρρυ!


Με αγάπη

Παράγραφος

Nikos Dimou είπε...

Φάκα όμως με Dolby 6.1 DTS αντί για τυρί - έ, είναι hi tech!

aphrodite είπε...

@harry,

Είσαι άπαιχτος! Ενα δεν τόνισες στην όλη ιστορία του... καλού ξημερώματος, το οποίο και καταδεικνύει γιατί οι Σμυρνιές λέγονταν και παστρικές (από την πάστρα = καθαριότητα, άλλο που μετά πήρε άλλη χροιά), ότι και τον έχεις λεβέντη (διότι αλλιώς βαριέσαι), και τον έχεις σούζα (τουλάχιστον για "όσο", κι αν έχεις κέφια δεν μπορεί να πάρει τα πόδια του, οπότε παραμένει σούζα) και δεν λερώνεις τίποτε, οπότε δεν έχεις να καθαρίζεις μετά....

Εχω να σου πω κι άλλα, όμως πρέπει να γίνει άλλο post, ακόμη πιο... ανοιξιάτικο! (E ρε και να έχει μπει κάνας σοβαρός ανθρωπος εδώ μ;eσα! Πρέπει να το... σηκώσουμε, το επίπεδο ντε! Γράφε, γράφε!)


Και για όποιον δεν κατάλαβε, ο Δον Ζουάν την σήμερον ημέρα είναι γένους θηλυκού (ΝΔ)

(-DDDDD

the resident είπε...

Yosemite Sam said...

"Οσοι πάτε διακοπές στα επτάνησα φέτος ετοιμαστείτε να γ...ε."

2:09 μμ


Άστο, οι κάτοικοι( the residents)των νησιών αυτών δεν αφήνουν περιθώρια γι άλλους

BadlyDrawnBoy είπε...

Mickey said… “Ο πλήρης διαχωρισμός αρρένων και θηλέων στα κατηχητικά (ακόμα και για παντρεμένους)΄…”


Πάλι καλά είμαστε εδώ… Αυτό τον καιρό στις ΗΠΑ κάνει θραύση (του ‘χει κάνει πρόταση συνεργασίας και η Madonna) ένας Εβραίος ρέγγε μουσικός, ο οποίος ονομάζεται Matisyahu (δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη στην Ελλάδα το cd Toυ…). Aυτός πρόσφατα εισχώρησε σε μια εβραϊκή σέκτα, η οποία λέγεται Hasidic και απαγορευει οποιαδήποτε επαφή μεταξύ ανδρών και γυναικών – εξαιρούνται οι σύζυγοι βεβαίως. Για αυτό το λόγο, οι γκουρoύ της σέκτας του απαγόρεψαν να κάνει stage diving.

Προβληματισμένος επίσης είναι ο Matisyahu για το αν θα πρέπει να συνεργαστεί με την εβραιο-καμπαλίστρια Μadonna. Αυτή έχει υποσχεθεί ότι δε θα τον αγγίξει καθόλου.

@mickey

O καλλίνικος, γνωρίζω ότι παραιτήθηκε – παραμένει παπάς όμως

harrygreco είπε...

Μα & εγω γι' αυτο τα γραφω τα εθνολογικα μου,για να το...σηκωσουμε.

harrygreco είπε...

Το μπλογκ...

efhmeros είπε...

Αυτό το "Hasidic" κάπου αλλού παραπέμπει... Όνομα που διάλεξαν και αυτοί...

BadlyDrawnBoy είπε...

@παράγραφος είπε "Στην Κύπρο την λέμε Αγία Εβδομάδα.

Στην Ελλάδα Μεγάλη Εβδομάδα.

Κι εδώ, Μεγάλη Εβδομάδα του κυρίου Χάρρυ!"


Στο χωριό μου,οι Γκραίκοι, τη λέμε Τρανή Βδουμάδα

kahri είπε...

@harry
Για αρβανίτισσες το παρακαλεστό δεν μας πάει (λόγω ψευδούς συνείδησης ελληνικής καταγωγής), για βλάχες δεν συμφέρει με όρους cost / benefit, για τουρκόσπορες δεν με ελκύουν οι πολύ αγαπησιάρες, για επτανήσιες με ξενερώνει το άμεσο delivery (θέλω και ορεκτικά).
Έφυγα για εξωτερικό μπας και δω προκοπή (by the way, γλυτώνω και τη χριστιανική φιέστα).
Σας χαιρετώ όλους, καλό αθεϊστικό Πάσχα!

harrygreco είπε...

Οσο για το εξωτερικο,οι βορειες ειναι σε στυλ 7νησιων,οι αγγλιδες ειναι αγαπησιαρες,οσο για τις ανατολικες...οι καθ'ημας περιουσιοι λαοι. Εξαιρουνται ρουμανες & μολδαβες που βλαχοφερνουν,λογω πιθανης εθνολογικης συγγενειας,ειναι πονηρες & συμφεροντολογες,οι μονες που σε αδειαζουν αν βρουν καλυτερο ντηλ..Οι βουλγαρες-ρωσιδες-ουκρανες ειναι ο παραδεισος του ρωμιου.

BadlyDrawnBoy είπε...

harry μια και είσαι ο εθνολόγος της παρέας θα ήθελα να σε ρωτήσω; πώς προσδιορίζονται εθνικά οι μΠΑΟΚτσήδες;

Αυτό που λέμε εμείς,δηλ. Τούρκοι ή Γυφτοι,είναι σωστό;
Ευχαριστώ

aphrodite είπε...

@NΔ, 11:15 χτες
"...Περιμένω τις δικές σας πασχαλινές εμπειρίες - όχι τόσο θρησκευτικές όσο αισθησιακές (για μένα το Πάσχα είναι η ανάσταση των αισθήσεων)."

Δεν έχεις παράπονο... Για όλα σου γράψαμε, για ό,τι ήταν σπουδαίο ή απλώς αστείο, για ό,τι φτιάχτηκε πριν από μας για μας, για ό,τι φτιάξαμε κι εμείς με τη σειρά μας, και τώρα πλέον.... "φτιαχτήκαμε" και για τις επόμενες Πασχαλινές μας εμπειρίες!

Αυτό δεν είναι μπλογκ, ούτε καν Τζίνι πλέον!

(-)

harrygreco είπε...

Οι οπαδοι παοκ ειναι οι γνωστοι βουλγαροι,δηλ. βουλγαροσποροι & τουρκοσποροι προσφυγες απο ν. Βουλγαρια & μ. Ασια. Κανονικα οι αθηναιοι χουλιγκανς επρεπε να τους αποκαλουν Πομακους ( επιμειξια βουλγαρων & τουρκων ). Οσο για τις 7νησιες που σνομπαρουν ξενομεριτες ( εκτός αν ειναι ωραιοι ),ειναι το καλυτερο για τους ντοπιους...Επτανησιοι & καμακια τουριστικων περιοχων ζουν τη καλυτερη σεξουαλικη ζωη. Αλλοιμονο στους...μακροχρονίτες.

mickey είπε...

Πασχαλινές εμπειρίες (No 1):

Για μένα Πάσχα τα τελευταία χρόνια είναι ελληνική (harry, please μη μου το χαλάσεις) ύπαιθρος και δη ορεινή Αρκαδία!

Κάθε Πάσχα μαζευόμαστε στο σπίτι του κουμπάρου μου και μια μεγάλη και απίστευτα ετερόκλητη παρέα ατόμων ηλικίας 12 έως 70 (και βάλε) ετών κάνουμε το χαβαλέ της χρονιάς με τραγούδια και χορό (μιλάμε για φοβερές παρωδίες και όχι τόσο τα γνωστά γλέντια) και κυρίως παντομίμα με τίτλους ταινιών, βιβλίων και τραγουδιών. Χωριζόμαστε είτε σε άντρες-γυναίκες είτε σε μικρούς-μεγάλους είτε εντελώς τυχαία (εκεί έχει και τη μεγαλύτερη πλάκα). Έχει γίνει εξίσου παράδοση με τον οβελία!

Κανόνες που ανατρέπονται, γέλια μέχρι θανάτου, κόντρες για τους πιο δύσκολους τίτλους, ζαβολιές, κλέψιμο στο χρόνο που μετρά η κλεψύδρα, απ' όλα έχει ο μπαξές! Ειδικά όταν οι μεγαλύτεροι πάνε να μιμηθούν τις λέξεις γίνεται το έλα να δεις. Έπιασα πολλές φορές τον εαυτό μου να χτυπιέται στο πάτωμα και αρκετές φορές μου έχει κοπεί η ανάσα από το πολύ γέλιο. Φυσικά είναι κάτι που δεν περιγράφεται. Πρέπει να το ζήσει κανείς και να έχει και κάποια οικειότητα με τα μέλη της παρέας - αν και κάθε χρόνο αυξανόμαστε και πληθυνόμαστε!

Φέτος τα μικρά παιδιά έχουν μεγαλώσει αρκετά και έχουν φάει τα DVD και το Internet(!) για να βρουν πρωτότυπους και δύσκολους τίτλους. Αν είναι στην αντίπαλη ομάδα, φοβάμαι πως θα χάσουμε τα πρωτεία - εννοείται πως η ΔΙΚΙΑ μου ομάδα κερδίζει ΠΑΝΤΑ!

Όταν τελειώσουμε κατά τις 3-4 το βράδυ, παίρνω το αυτοκίνητο και απολαμβάνω τη διαδρομή της επιστροφής συντροφιά με την αγαπημένη μου μουσική - μπορεί και κανέναν φίλο (ή καλύτερα φίλη) που δεν έχει έρθει με δικό του αμάξι και θέλει να αποφύγει (όπως κι εγώ) την κίνηση της επιστροφής της Δευτέρας.

Φέτος θα δυσκολευτώ πολύ να περάσω την Κυριακή του Πάσχα χωρίς blog! Να πάρω το λαπτόπι και να πω στον κουμπάρο να μου παραχωρήσει για λίγο την τηλεφωνική του γραμμή; Θα του 'λεγα να βάλει και μια DSL, αλλά φοβάμαι πως θα σουβλίσουν εμένα για επιδόρπιο - άσε που ο ΟΤΕ θα ικανοποιήσει το αίτημά του το ...επόμενο Πάσχα :)

BadlyDrawnBoy είπε...

harry Οι οπαδοι παοκ ειναι οι γνωστοι βουλγαροι,δηλ. βουλγαροσποροι


Βούλγαρους τους λένε οι αθηναίοι και ο κυρ πρύτανης. Εμείς Βουλγαρους -αν και ήταν ποινικό αδίκημα κάποτε-αποκαλούσαμε τους αυτόχθονες σλαβόφωνους, είτε είχαν ελληνική είτε μακεδονική συνείδηση.

Τ΄ρα αποκαλούμε Βούλγαρους μόνο τους κανονικούς

harrygreco είπε...

Τωρα το προσεξα,οι σμυρνιες ειναι οντως παστρικες με τη καλη εννοια,τις ειδαν οι αθηναιες (αλβανιδες βοσκοπουλες) να πλενονται καθε μερα,ενω εκεινες εκαναν καθε..εβδομαδα & τις ζηλεψαν. Οσο για το εν λογω...θεμα,ειναι μαλλον θρυλος παρα πραγματικοτητα,θεωρητικα ειδαν οι σμυρνιες τις τουρκαλες να το κανουν για να κρατηθουν για σεντονι γαμου & το...εμπνευστηκαν για να κουλαρουν τον αρραβωνιαστικο ,αλλα & να διασωθουν αν τη κοπανησει...Βλεπετε πόσο ωραιο ειναι το εθνολογικο φολκλορ & τι ζημια εχει κανει η πλυση εγκεφαλου με τους πεθαμενους αρχαιους...

aphrodite είπε...

@harry,

Ερώτηση: εκτός από το πιστόλι στον κρόταφο, για να έχεις... καλό ξημέρωμα, ζητάς πριν και βιογραφικό?
(-)

harrygreco είπε...

Δυσκωλευομαι να εννοησω το χιουμορ...

mickey είπε...

Χμ, μετά τον Τάκη και τη Γεωργία, προβλέπω νέο ειδύλλιο μεταξύ Αφροδίτης και harry. Άλλωστε όλοι γνωρίζουν τι επακολουθεί μετά το καβγαδάκι ;)

mickey είπε...

Δεν ξέρω αν ο harry θα ενδώσει στη ...Σμυρνιά, αλλά αν τελικά την ...κοπανήσει, μπορεί η Σμυρνιά να διασωθεί - μαζί μου ;)

Υ.Γ. Έκανα και μπάνιο! Δεν είμαι πλέον βρωμοπόντικο...

mickey είπε...

Φέτος υπάρχει μια πιθανότητα να κάνω Πάσχα στην Ερμούπολη της Σύρου. Δεν ξέρω πώς είναι εκεί τα πράγματα. Ίσως ο ΝΔ, με τη σχέση που έχει με το νησί και τη συγκεκριμένη πόλη, θα μπορούσε να με κατατοπίσει κάπως...

harrygreco είπε...

Ο ενας ορεινη Αρκαδια,δηλ. ή σλαυος ( της Μακεδονιας ) -μακεδονας ή αλβανος,ο αλλος απο Υδρα,100% αλβανοι πειρατες. Να δεις που οι " ελληναραδες " του μπλογκ θα βγουν απο τη γνωστη φαρα .Οσο για τον μπιντιμπι,υποπτευομαι ποντ/ασια. Να λοιπον ο πλουτος των εθνων,η " διαφορετικοτητα",αλλα & ο πλουτος του μπλογκ. Εχουμε & το δενδρο που μεγαλωνει στο Μπρουκλιν,τη παραγραφο. Θα βαλουμε τις ευχες μας & τη θετικη μας ενεργεια να βελτιωθει το προβλημα.

mickey είπε...

Βρε harry, αφού σου είπα ότι κατάγομαι από τη Μήλο. Από την ορεινή Αρκαδία είναι η κουμπάρα μου. Καμιά σχέση!

Υ.Γ. Εθνολογική ανάλυση των Κυκλαδιτών και μάλιστα των Μηλίων, δεν έκανες πάντως. Στην αρχαία Φυλακωπή ποιοι ζούσανε; Και μετά τη σφαγή από τους αρχαίους Αθηναίους ποιοι πήγαν και κάτσανε;

mickey είπε...

Αν υποψιαστώ πως είμαι ο μόνος Έλληνας εδώ μέσα θα πεθααάνω :))

harry, περιμένω το crash test ;)

heinz είπε...

@Mickey

Και, για να μη νομίζεις ότι την κοπανάω με ελαφρά πηδηματάκια, δίκην bunny, έβαλα ένα πρώτο κείμενο στο blog μου, ορίστε περάστε με τα όπλα σας...

@aphrodite

μα... ούτε το βιογραφικό διασφαλίζει τίποτε... Μια ζαριά ρίχνεις (και είναι το ρημάδι το ζάρι, με αμέτρητες έδρες....)

mickey είπε...

Ειρήνη ημίν heinz! Άγιες μέρες διανύουμε. Μη δίνουμε αφορμή και στους Μπουσάτους - θέλουν να επιτεθούν και με πυρηνικά τρομάρα τους!

Ας πρυτανεύσει η Ειρήνη και η Λογική! (Φτου φτου κακά, τι λέξη είπα τώρα; Ήμαρτον ήμαρτον!)

aphrodite είπε...

@harry,

To... άθλημα δεν έχει pre-requisite το humour, αλλά για την δική σου περίπτωση, πρέπει το όποιο κορίτσι να διαθέτει εκτός από υπομονή, χιούμορ και καλό βιογραφικό! (α, και να της αρέσουν τα όπλα στον κρόταφο για να επαναλάβει, ειδικά 7/ημερησίως!)

ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ?
(-DD



@Mickey,

Οσο και να πλυθείς, όπου και να πας για Πάσχα, όσο και να κλέβεις τα "χαρτάκια " των άλλων στην ουρά με τα τυριά, Σμυρνιά δεν θα σου κληρώσει, αμερικάνα Μinnie και πολύ σου είναι!
Βρωμοπόντικο!
:-)


Να ασχοληθούμε και λίγο με το θέμα μας?

BadlyDrawnBoy είπε...

οι πόντιες είναι οι καλύτερες νοικοκυρες, οι μιακρασιάτισες/θρακιώτισες οι καλύτερες μαγείρισες και οι σλαβόφωνες (ντόπιες τις λέμε εμείς - αυτό όμως σημαίνει κάτι άλλο για σας)της δυτικής και κεντρικής Μακεδονίας είναι οι καλύτερες στο κρεβάτι.

οι καλύτερες νυφες είναι οι biracials

harrygreco είπε...

Θελω να ειμαι σοβαρος στα εθνολογικα γιατι επικειται εργο μου & δραστηριοτητα. Συνεπως,επι εθνολογικα απροσδιοριστων,εφαρμοζω την αρχη της ουδετεροτητας. Πρεπει να ψαξουμε επωνυμα & ιστορια περιοχης. Και να εχουν αλβανικα επωνυμα,εχουν χασει τετοιο χαρακτηρα.Αν εχουν μακ επωνυμα,το ιδιο,αν ειναι προσφυγες πλεον εχουν μαζοψυχη " νησιωτη ". Δεν εντασσονται πουθενα,παντως ειναι ελαχιστες πιθανοτητες να ειναι καταλοιπα αρχαιων,αρα πρεπει να εμποδιστει η διαμορφωση ναζιστικης ταυτοτητας ,με αλεκους,σωκρατηδες κλπ. Το ιδιο ισχυει για ΝΔ,για μενα σαφως αρβανιτιζει,αφου εκεινος δεν χαρακτηριζει εαυτον ετσι,παραμενει απροσδιοριστος. Παντως,οχι απογονος Πλατωνα. Εαν δεν μπορει να τεκμηριωθει καταφαση,τουλαχιστον να δηλωθει αρνηση ...αρχαιοσυνης. Αυτο το βημα ειναι το ημισυ του παντος.

BadlyDrawnBoy είπε...

Ι am the offspring of Ptolemeus and Cleopatra.

I am not related to G alekos whatsoever - he is from edessa

glenn είπε...

Μα ακούς εκεί να με πει αλβανό πειρατή! Ποιον, εμένα! Τον απόγονο των καπεταναίων που υποκίνησαν την εθνική παλιγγενεσία. Ήμουν στην Αίγινα την Κυριακή και συγκινήθηκα βλέποντας τα σπάργανα του ελληνισμού. Ωραίο μέρος η Αίγινα για πάσχα. Μήπως ακούγομαι ασυνάρτητος; Είναι μέχρι να εγκλ(ι)ματιστώ.

harrygreco είπε...

Η σμυρνεικη διατυπωση ειναι τζαζ,απο πότε μια γυναικα χρειαζεται πιστολι για να δεχθει να ευχαριστηθει 7ακις ? Αλλο η επιτυχια στο θρυλο,αλλο η καθαρη σκεψη στο μπλογκινγκ...

aphrodite είπε...

@harry,
"...απο πότε μια γυναικα χρειαζεται πιστολι για να δεχθει να ευχαριστηθει 7ακις ?"

Από τότε που βρέθηκε στο ίδιο δωμάτιο μαζί σου!
(ρε μέχρι να το καταλάβει!)
(-)

BadlyDrawnBoy είπε...

glen Ωραίο μέρος η Αίγινα για πάσχα.


say hello to kakaounakis

aphrodite είπε...

@ΝΔ,

"Βοήθεια! Οι γυναίκες έκαναν κατάληψη στο μπλογκ! " 11:39 πμ

Γιατί, τώρα που έκαναν κατάληψη οι άντρες είναι καλύτερα?
;-)

harrygreco είπε...

Η σκεψη περι πιστολιου & 7αριου ειναι φουλ ασυναρτητη,ουτε καν ειρωνικη.Οσο για Σπετσιωτες & Υδραιους,ακομα & φασιστες ιστοροπλαστογραφοι σαν τον Π/ρηγοπουλο αποδεχονται οτι ειναι αλβανοι,πολλοι εκ των οποιων εγιναν πειρατες,με ρεσαλτα οχι μονο σε τουρκικα Αλλα & σε δυτικα καραβια. Ασφαλως & πρωτοστατησαν,οχι σε παλι-γεννεσια,σε σκετη εθνογενεση.

aphrodite είπε...

@harry,


Πού να την πιάσεις την σύνδεση...

Τουλάχιστον με ένα... καλό ξημέρωμα σταματάς την εθνικιστική σου ανάλυση για λίγο?
:-)

Nikos Dimou είπε...

mickey said...
Φέτος υπάρχει μια πιθανότητα να κάνω Πάσχα στην Ερμούπολη της Σύρου

Έχω πάει πολλές φορές στην Σύρο - αλλά δεν έτυχα Πάσχα εκεί. (Στο νησί γιορτάζουν 2 φορές). Έτσι δεν έχω ειδικές πληροφορίες.

Ηarry η επιστημοσύνη σου βασίζεται στα επίθετα και τις εντυπώσεις (αλβανοφέρνει). Με αυτά θα γράψεις σύγγραμμα; Τώρα υπάρχουν γονιδιακές έρευνες που μας βγάζουν υποσαχάριους!

Όσο για μένα, είμαι από τους λίγους που έχουν γενεαλογικό δέντρο (από την μεριά της μητέρας μου) που πάει πίσω 900 χρόνια. Δεν επαίρομαι γι αυτό - απλώς έτυχε - αλλά το γράφω για να καταδείξω πως δεν μπορείς να καταλογίζεις στον άλλο ότι κρύβεται όταν υπάρχουν τεκμήρια που αγνοείς.

traveller είπε...

@harry

Από τη μία μου τη δίνεις με την εμμονή σου στα εθνολογικά (τους προσδίδω πολύ μικρή στάθμιση στο δικό μου σύστημα εκτίμησης ανθρώπων) που φέρνεις σε κάθε σχολιασμό.
Από την άλλη παραδέχομαι ότι γνωρίζεις πολλά για το θέμα. Έλκοντας την καταγωγή μου από την Ύδρα, επιβεβαιώνω τις θέσεις σου για την καταγωγή. Χαρακτηριστικό είναι ότι ο ναύαρχος Κουντουριώτης δεν μιλούσε Ελληνικά (μόνο αρβανίτικα).

@ mickey
Πέρασα το περσινό Πάσχα στη Σύρο (Ερμούπολη). Πέρα από τη συμμετοχή των καθολικών που προσέδιδε ένα ενδιαφέρον στοιχείο, το τελετουργικό ήταν μία μικρή απογοήτευση. Ίσως είχα πάει και με πολλές προσδοκίες γιατί το νησί μου αρέσει πολύ.
Καλά να περάσεις.

harrygreco είπε...

Απο τα κυρια στοιχεια του αρβ. χαρακτηρα ειναι η επιθετικοτητα & το παρεξηγιαρικο των πραγματων...Δεν μιλησα ποτέ για κρυψιμο,μιλησα για μη αποδοχη ή αρνηση,που ειναι δικαιωμα διοτι η εθνικοτητα ειναι 50-50 ντιενεη & ιδεα. Στο πολιτισμο,η ιδεα υπερισχυει του...υλισμου του ντιενεη. Οχι ομως & οι κουφες ιδεες,οι ανωτεριστικες-εγκληματικες,ειτε για καταγωγη Γερμανων απο Αρειους,ειτε Γραικων απο Ελληνες,που οδηγουν παντα σε τυρρανιες & πολεμους. Οσο για τις μελετες " ντιενεη " ειναι αθλιες τσαρλατανικες & χοντροκοπιες,του στυλ οι αρχαιοι ειχαν καποιο ντιενεη που απανταται στο 20% των ινδοευρωπαιων,οι γραικοι εχουν αυτο το ντιενεη αρα γραικοι= αρχαιοι. Τοσο οι " μελετες " γραικων,οσο & μακεδονων ειναι μπαρουφες.. Οι εξειδικευμενες , πολυ ακριβεις & δαπανηρες που σου βρισκουν μεχρι συγγενη 27ου βαθμου,αυτες μαλιστα αλλα κανεις δεν τις τολμαει πουθενα στα Βαλκανια γιατι θα βγουν...λαυρακια. Οσο για τον ρολο της εθνικοτητας στο συστημα αξιων μας,πρεπει να ειναι ο πρωτος,μεχρις οτου απελευθερωθουν & αποκατασταθουν οι παντος ειδους μειονοτητες. Η αναχωρητικη αντιληψη τυπου τραβελλερ αβανταρει το σημερινο τυρρανικο καθεστως. Αφου εχει αλβανικη ριζα πρεπει να βοηθησει τα αδελφια του,τους τωρινους αλβανους απο τη κακομεταχειριση.

hioniam είπε...

To καλύτερο Πάσχα:

Παλιό, φτηνό ξενοδοχείο στη Θεσσαλονίκη.
Εκείνη να σε περιμένει στο δωμάτιο κουρασμένη
φερμένη από την άλλη ακρη της Ελλαδας.

Χρονια μετα που εχεις να τη δεις το αρωμα της
σε κυνηγαει ακομα.

Το βραδυ της Αναστασης δεν ειχε Εκκλησιές, «Χριστός Ανέστη» και
κόκκινα αυγά.

Μονάχα τα κορμιά που είχαν λαμπαδιάσει, κεριά μαζί και βεγγαλικά!

BadlyDrawnBoy είπε...

master of the bloghouse said..Όσο για μένα, είμαι από τους λίγους που έχουν γενεαλογικό δέντρο (από την μεριά της μητέρας μου) που πάει πίσω 900 χρόνια"

πιθανότατα υπάρχει κάποια γαλαζοαίματη καταγωγή - αλλιώς δεν εξηγείται...


Εχω ακούσει ότι κάποια βρετανικά πανεπιστήμια αναλαμβάνουν έρευνες για να εντοπίζουν γενεαλογικά δέντρα – με το αζημίωτο φυσικά.

Στην Ελλάδα θα ήταν μάλλον δύσκολο να συμβεί αυτό, διότι δεν υπήρχε ούτε αριστοκρατία ούτε αστική τάξη και πολλά δημοτολόγια κτλ έχουν καταστραφεί

Αν υπήρχε μια αλάνθαστη επιστημονική μέθοδος, που θα έδινε τη δυνατότητα στους έλληνες να μάθουν από πού κρατάει η σκούφια τους, πιθανότατα, πολλοί θα είχαν αυτοκτονήσει από την απογοήτευση, όταν θα διαπίστωναν ότι δεν είναι αυτό που νόμιζαν…
Το πιο αστείο θα ήταν, αν μαθαίναμε ότι ο λαομίσητος Μπους έχει περισσότερους έλληνες προγόνους από ότι ο παπαθεμελής και ο παπατσάκαλος μαζι.


@harry πώς θα προσδιόριζες τον Γίωργο Παπανδρέου εθνολογικά;

Δεν είναι αστείο, οτί εμείς που περηφανευόμαστε για την καθαρότητα της φυλής μας –φαλμεράυερ ουστ- θα κάνουμε, σε λίγους μήνες, πρωθυπουργό έναν μη «καθαρόαιμο» έλληνα;

Nikos Dimou είπε...

hioniam said...
To καλύτερο Πάσχα:

Ωραίο σχόλιο!
Ευχαριστίες.

traveller είπε...

@ harry

Εδώ που τα λέμε δεν είσαι και ο πιο ανεκτικός και ανοικτός τύπος του κόσμου. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα απαξιωτικά σου σχόλια για κάθε διαφορετική άποψη / θέση.

Παράδειγμα: Και πού ξέρεις αν βοηθώ τους Αλβανούς ή όχι?

Δυστυχώς φίλτατε τείνεις σε φασίζουσες απόψεις ή... σε σαλτάρισμα.

@ΝΔ
Τέτοιο ξεχείλωμα σε θέμα, δεν πρέπει να το έχουμε κάνει σε άλλο post. Ομολογώ ότι εγώ το διασκεδάζω.

BadlyDrawnBoy είπε...

harry "Οσο για τον ρολο της εθνικοτητας στο συστημα αξιων μας,πρεπει να ειναι ο πρωτος,μεχρις οτου απελευθερωθουν & αποκατασταθουν οι παντος ειδους μειονοτητες"

Oι μειονότητες πρέπει να προστατεύονται αλλά όχι και να είναι υπεράνω κριτικης... Αν υπηρχαν σοβαρές και ώριμες δημοκρατιες, στην εποχή της ατομικότητας (καλό πράγμα είναι αυτό - ας μην αντιδρουν οι ορθόδοξοι)και του αυτοπροσδιορίσμου, τότε δε θα μιλούσαμε για μειονότητες διότι ο καθένας από εμας, ως μονάδα, θα ήταν μια μειονότητα - και τέτοιες μειονότητες δε μπορουν να αποκτήσουν κρατική οντότητα.

Το θέμα είναι να καταργηθεί το έθνος-κράτος...

mickey είπε...

Μια και το "ξεχειλώσαμε"...

mickey είπε...

...ε, να μην κάνω και τα 350; το προηγούμενο ήταν ;)

mickey είπε...

Εγώ πάντως παραδίδομαι. Με κούρασε και ο heinz (πάλι ασχολήθηκα με λάθος άτομο) και έχασα τζάμπα κάποιες ώρες.

Ελπίζω να βρω άλλα σχόλια (ή άλλο post) όταν ξυπνήσω και ελπίζω ο ΝΔ να μας ειδοποιήσει εγκαίρως για το 100ο post! BTW ποιο ακριβώς είναι αυτό εδώ; Τι λέει το dashboard του γάτου περί τούτου;

traveller είπε...

@ mickey

Ως blogοποντικός είσαι αδιόρθωτος. Πρώτα θα βγει η ψυχή και μετά το χούι, που λέει και ο λαός.

Με την καλή έννοια πάντα.

Mike Bouts είπε...

Όταν κάποιος νιώθει μειονεκτικά με την καταγωγή του (π.χ. αλβανός μετανάστης ή αρβανίτης) δεν χρειάζεται να βαφτίζει και όλους τους άλλους τουρκαλβανογραικούς για να νιώσει καλύτερα. Ακόμη και αν δεν υπάρχουν απόγονοι των αρχαίων ελλήνων αναμεσά μας (πολύ λίγη σημασία έχει αυτό) νομίζω ότι εξακολουθούμε να έχουμε το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού. Κάποιοι «γουστάρουμε» να αυτοαποκαλούμαστε έλληνες (έστω λόγω παιδείας) και όχι ιταλογραικοί ή τουρκαλβανογραικοί (καλά, οι αλβανοί, «μακεδόνες», σλάβοι, τούρκοι, ιταλοί πως και δεν «έσβησαν» ή «αφομοιώθηκαν» όπως οι αρχαίοι έλληνες…).

Νομίζω (και φοβάμαι ότι είμαι ο μόνος που το νομίζει από αυτούς που σχολιάζουν) ότι το ρατσιστικό παραλήρημα ορισμένων κομπλεξικών οδηγεί το σχολιασμό του Blog σε λάθος κατεύθυνση.

Θα μου πείτε και τι με νοιάζει? Έ, σωστά, εδώ ήρθαμε, πάμε να φύγουμε..
Κρίμα γιατι τα posts του ΝΔ και αρκετά σχόλια είναι πολύ αξιόλογα…

houlia είπε...

Xα, να κάτι ωραίο που διάβασα και ήρθα να το αφιερώσω στο ανάλαφρο κλίμα των ημερών που έχουμε δημιουργήσει εδώ μέσα με τη σοβαρότητα, τη σοβαροφάνεια και την ανεμελιά που τους πρέπει:

Mange des chocolats, petite,
Mange des chocolats!
Dis-toi que toute métaphysique est chocolats.
Dis-toi que toutes les religions n'en apprennent pas plus que la confiserie

By Fernando Pessoa (έναν ιδιότυπο συγγραφέα με 4 πρόσωπα-όχι προσωπεία. Για κάποιον λόγο οικειοποιήθηκε στη ζωή του 4 χαρακτήρες κ 4 θα λέγαμε ψευδώνυμα, που για κείνον όμως δεν ήταν ψευδώνυμα, αλλά η πραγματική του κάθε φορά(μεταλλαγμένη) ταυτότητα. Κι αυτό το τελευταίο σχόλιο το έκανα αφουγκραζόμενη το κλίμα των ημερών που θεωρεί το Πάσχα σαν Πέρασμα...Μια αλλαγή. Μια διαφορετική για τον καθένα καίνωση.)

harrygreco είπε...

Το κομπλεξ του καθενος φανερωνεται απο τη μανια του να κανει κολληγια με πεθαμενους π*υστηδες ή με τη παιδεια τους ( δουλοκτησια,δικτατορια,σκλαβες π*υτανες ). Τι ωραιος...πολιτισμος υποδειγμα. Συμφωνω για το πολυεθνικο/-θρησκευτικο/-εκκλησιαστικο κρατος. Θα παραμεινει το θεμα να παμε για 400αρα ?

aphrodite είπε...

@ΝΔ,

Κύριε, κύριε! Πάνω σ'αυτά που είπε η houlia, να γράψουμε μια έκθεση για τα πρόσωπα (4 ή 5 ή 2 ή...)που νομίζουμε ότι έχουμε, ή/και εκείνα των συνερ-γατών μας?

harrygreco είπε...

Ενα ενα τα προσεχω. Ο Μπους ειναι Σαξωνας,απο το σαξωνικο Busch,πηγε Αγγκλια εξαγγλιστηκε σε Bush,πηγε Αμερικα. Αν προσεξετε τη φατσα του ειναι φανερα τα γερμανικα χαρακτηριστικα. Ειναι ιδια ρατσα με τον Βαραγκη / Μπαρανγκ. Αν εκαναν ντιενεη μπορει να βγαιναν ...25α ξαδελφια. Ο Γιωργος ειναι αλβανος απο παππου /Καλεντζι,Πολωνος απο γιαγια & αμερ. απο μανα. Το Chadd πιθανον γερμανικο/σαξωνικο. Εχει το μυαλο του πατερα του & τη ψυχη της μανας του,γι' αυτο ειναι σοφτ.

Yosemite Sam είπε...

Mike Bouts είπες:

Νομίζω (και φοβάμαι ότι είμαι ο μόνος που το νομίζει από αυτούς που σχολιάζουν) ότι το ρατσιστικό παραλήρημα ορισμένων κομπλεξικών οδηγεί το σχολιασμό του Blog σε λάθος κατεύθυνση.

Μία ώρα μετά σιωπή.Κανείς δεν θέλει να τα βάλει με το βρώμικο χάρυ.

Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι έχει γίνει κουραστικός kai ενοχλητικός.

Είναι κατά βάση θέμα αντανακλαστικών.Η πλειοψηφία όσων σχολιάζουν εδώ έχει συνηθίσει να αντιδικεί με ελληναράδες.

Ο χάρυ εκπροσωπεί την άλλη πλευρά του φεγγαριού αλλά πολύ φοβάμαι ότι είναι εξίσου σκοτεινή..

heinz είπε...

mickey said...

Εγώ πάντως παραδίδομαι. Με κούρασε και ο heinz (πάλι ασχολήθηκα με λάθος άτομο) και έχασα τζάμπα κάποιες ώρες.

Αν dear περιμένεις να παρεξηγηθώ, θα περιμένεις.....

Εξάλλου, από μικρός περνούσα τις σελίδες του Mickey γρήγορα, μέχρι να πέσω στον αγαπημένο μου Donald.

;-)

glenn είπε...

Α το πουλάκι μου, τώρα το πρόσεξα. Έχει ατζέντα. Θα βγάλει βιβλίο και κάνει γκρίζα διαφήμιση από τώρα. Αλλά νομίζει πως θα τη βγάλει καθαρή. Θα το περιμένω και θα δώσω τα ευρώ μου για να το πάρω. Αλλά θα φάει κριτική και θα είναι και επώνυμη.

harrygreco είπε...

Εδω μεσα θα τα ακουσουμε ολα...αν καποιοι δεν καταλαβαινουν,ας μη σχολιαζουν .

BadlyDrawnBoy είπε...

Mια και μιλάμε τόση ώρα για αμλέτο, κουμκουάτ και κερκυραϊκή μουσική, θεωρώ δέον να αναφερθώ στον εθνικό μας μελωδό, το Ματζαρο – δε νομιζω να το κανε κανείς ως τώρα.

Προσωπικά δε μου αρέσει ο εθνικός ύμνος. Κάθε φορά που τον ακούω μου θυμίζει πολεμικά εμβατήρια και κουδουνάκια από πρόβατα. Θα μου πείτε: ποιος είσαι εσύ και πόσο μετράει η γνώμη σου. –«καθόλου» θα σας πω. Όταν όμως το ίδιο πιστεύει και ο ελληναράς Ζουράρις, τότε η άποψή μου αποκτά αυξημένο κύρος.

Είπαμε, πατριωτισμός δε σημαίνει μόνο ανάταση σημαίας και λατρεία των συμβόλων…

harrygreco είπε...

Ας μην εχουμε κακιουλες μεταξυ μας,σ'ενα μπλογκ βραζουμε ολοι. Εκανα πολλα σχολια καθ' οτι ονλαην με ΝΥ.Μιλησαμε για το Πασχα,καναμε μια περατζαδα τα εθνολογικα μας,οι σωφρωνες ειτε γνωριζουν ειτε μαθαινουν,οι ελ/αραδες δεν γνωριζουν τι ποιουν & ποιοι ειναι,περιμενουμε τον μαστερτσηφ να μας πει για αλλαγη ή γκαζωμα.

efhmeros είπε...

Ένας ξένος (=όχι Έλληνας) θα μπορούσε να μας πει αν ο εθνικός ύμνος είναι πραγματικά καλός ή όχι. Εμείς τον ακούμε χρόνια και δεν μπορούμε να κρίνουμε αντικειμενικά...

harrygreco είπε...

Ολοι οι υμνοι ειναι τυπου εμβατηριων,πολλοι δε ειναι πραγματικα εμβατηρια,διοτι οι φυσεις των καθεστωτων ιστορικα ειναι να...εμ-βαινουν το ενα στο αλλο. Ο συσχετισμος με ...Ζ*υραρι (βωμολοχια) ειναι μειωτικος...

aphrodite είπε...

@harry,

συγνώμη, αλλά ΠΟΣΟ ακόμη να γκαζώσεις?
(-)

efhmeros είπε...

Ο harry έχει σπάσει το φράγμα του ήχου (...) και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην στρατόσφαιρα. Στην δικιά του στρατόσφαιρα βέβαια...

harrygreco είπε...

Ισαμε...7 φορες...Περιμενω σημα απο μαστερ αν θελει 400αρα.

efhmeros είπε...

Πού εξαφανίστηκε ο οικοδεσπότης; Στην εκκλησία έχει πάει;

Nikos Dimou είπε...

efhmeros said...
"Πού εξαφανίστηκε ο οικοδεσπότης; Στην εκκλησία έχει πάει;"

Όχι βέβαια - ήταν στο δρόμο και τώρα έφτασε σπίτι του.

Ναι,το ξεχειλώσατε κανονικά - τελικά δεν πρέπει να αφήνω ποστ πανω από 24 ώρες.

Σε λίγο θα ανεβάσω ένα Πασχαλινό (τελευταίο) για όσους ξεμείνουν (εγώ θα είμαι on line όλες τις μέρες). Ίσως την Παρασκευή βάλω κάτι φωτογραφικό - και από Δευτέρα we are in business again!

BadlyDrawnBoy είπε...

ελάτε να παίξουμε στοιχήματα για το ποιο θα είναι το επόμενο θεμα.

κατι σε μαρια μαγδαληνη και κώδικα ντα βιντσι με μυριζει

efhmeros είπε...

Φυσικά το τροπάριο της Κασιανής...

harrygreco είπε...

Στο εξης,για να μη σας στενοχωρω,θα μειωσω τα εθνολογικα στα απαραιτητα,με συντομια α/γ για αλβανογραικος κλπ. Η Ρωμη δεν χτιστηκε σε μια ημερα,ουτε ξεκινησε απο μπλογκ,αλλα οπου φωτιζει η αληθεια,κατι καλο γινεται.

glenn είπε...

Όταν κάποιος προετοιμάζεται να βγάλει βιβλίο δεν υποχωρεί κλαψουρίζοντας. Παραμένει ακλόνητος βράχος. Εννοείται πως προηγουμένως τόχει ψάξει το θέμα 200 φορές, έχει στη διάθεσή του όλη τη σχετική βιβλιογραφία, αναφέρει με σαφήνεια την added value και το κενό που πρόκειται να καλύψει το βιβλίο του και έχει μετρήσει κεφάλια, δηλαδή υποψήφιους αγοραστές.

efhmeros είπε...

glenn αυτό δεν ισχύει για τσελεμεντέδες, ονειροκρίτες, μεταφράσεις αρχαίων κειμένων κτλ.

Niki είπε...

Είναι γνωστό και ευρέως αποδεκτό ότι στην Κέρκυρα γιορτάζεται το Πάσχα πιο όμορφα από όλες τις περιοχές της Ελλάδας (και το έχω ζήσει). Δεν είναι ανάγκη να θιχτούμε οι υπόλοιποι. Επίσης είναι ιστορικά αληθές το ότι τα Επτάνησα δεν είχαν ποτέ Τουρκοκρατία αλλά ήταν κάτω από την επιρροή των Ιταλικών πόλεων - κρατών και ούτως είχαν ανθίσει εκεί οι τέχνες και ο πολιτισμός όταν η υπόλοιπη Ελλάδα χαροπάλευε. Και τους διακρίνει έτσι μία, θα έλεγα, λεπτή φινέτσα από τους υπόλοιπους πιο "χοντροκομμένους" έλληνες. Συμφωνώ με ΝΔ

harrygreco είπε...

Εχουν πλακα οι...λεονταρισμοι του απογονου αλβανων Μομπυ Ντικ,αλλα ας ξεκαθαρισουμε εδω για να μη μολυνθει & αλλο ποστ...1) δεν γουσταρω να μου απευθυνονται ατομα που δεν τους εχω δωσει το λογο & το δικαιωμα & 2) δεν μπορω & τους κολαουζους τους. Στο εξης,να απευθυνεστε στο κοινο & εκεινο θα κρινει την αξιοπιστια εκαστου.

gargoyle είπε...

harry: Βλέπω αδυναμία να καταλάβεις αυτά που σου λένε οι περισσότεροι. Να στο πω απλά: σε έχουν πάρει στο ψιλό. Άντε να γραψεις κανένα βιβλίο να το πουλάς σε τηλεμάρκετινγκ στο ΤΗΛΕΑΣΤΥ και δώρο ένα σετ ταπεράκια. Ό,τι πρέπει είσαι για trash TV. Κρυφό ταλέντο.

harrygreco είπε...

Το ιδιο ισχυει για ζηροκομμενταδες που δεν τους κανει σχολιο ουτε η θεια τους. Αντε μαζευτειτε.

glenn είπε...

Είπες harry: "...που δεν τους εχω δωσει το λογο & το δικαιωμα..."

Ώπα! Τώρα δίνεις και το λόγο; Μάλιστα κύριε πρόεδρε. Κι εγώ που νόμιζα πως εδώ ο καθένας μιλά για τον οποιονδήποτε και το οτιδήποτε. Είναι δηλαδή μια δημοκρατική κοινότητα που τίθενται όλα επί τάπητος... Αλλά αν σε στενοχωρώ τόσο πολύ πάω πάσο.

glenn είπε...

Πάντως για το "Μομπυ Ντικ" δεν έχεις άδικο μιας και από τον παππού μου και πίσω οι δικοί μου είχαν ναυτικά επαγγέλματα.

Yosemite Sam είπε...

Το ιδιο ισχυει για ζηροκομμενταδες που δεν τους κανει σχολιο ουτε η θεια τους.

Εντάξει σου την πέφτουν και αμύνεσαι.

Ομως ο τρόπος που αντιδράς επιβεβαιώνει την κριτική που σου ασκούν.

Είσαι διαρκώς σκυθρωπός και μονότονος και το χαμόγελό σου ακόμη δεν το είδαμε.

Δεν είναι αυτό ακριβώς το ύφος του blog αν εννοείς τι εννοώ..

nir-van-is είπε...

Απογευμα Μ.Σαββατου στην Ανωπολη Σφακιων πριν καμμια δεκαρια χρονια.
Τα παιδια φτιαχνουν ενα βουναλακι με ξυλα υψους 4-5 μετρων στην αυλη της εκκλησιας.
Πανω κρεμουν ενα Ιουδα με μασκα Μητσοτακη.
Ο παπας (Μητσοτακικος) τσατιζεται ,κλεινει την εκκλησια και παει και κλειδωνεται σπιτι του.
Οι πιστοι προσπαθουν με παρακαλια,με απειλες με οτι μπορει ο καθενας να τον κανουν να επιστρεψει.Γινονται διαπραγματευσεις χωρις αποελεσμα για το αν θα βγει η οχι η μασκα.. Αυτος παντα κλειδωμενος μεσα.
Παει δωδεκα παρα.Εχει μαζευτει ολο το χωριο στην εκκλησια.(στην αυλη . Η εκκλησια παραμενει κλειστη.
Παει δωδεκα. Ολοι λενε μαζι το Χριστος Ανεστη (ο παπας παντα απων) και μετα βγαινουν τα κουμπουρια.
Ο Ιουδας δεν προλαβε να καει. Διαλυθηκε απο τις πιστολιες.
Τοπιο μαχης. Φωτιες και μπαλωθιες.
Χαβαλεδοκατασταση αλλα και φοβος μην γινει καμμια στραβη με τοσους μεθυσμενους.
Καπου μια ωρα κρατησε η τελετουργια της Αναστασης.
Σε αλλο χωριο που ειχαν βαλει γκαζακια στη φωτια του Ιουδα παρολιγο να καουν
Εμεις τη βγαλαμε καθαρη . Και μεις και το χωριο.

nmavrikis είπε...

k.Dimou tha episkeytite fetos thn Kerkyra??

Dion.M. είπε...

@Mike Bouts said:

«Θα μου πείτε και τι με νοιάζει? Έ, σωστά, εδώ ήρθαμε, πάμε να φύγουμε..
Κρίμα γιατι τα posts του ΝΔ και αρκετά σχόλια είναι πολύ αξιόλογα…»

Θα σου πρότεινα ΜΒ να το ξανασκεφτείς και μείνεις.

Κανείς (Ούτε οι ιδέες του) δεν κέρδισε με την αποχώρηση.

Υποτίθεται ότι εδώ είμαστε όλοι καλοπροαίρετοι. Βέβαια η εμμονή και το πάθος κάποιων, μας κάνει να έχουμε αμφιβολίες ότι αυτό συμβαίνει χωρίς εξαίρεση.

Αν κάνουμε κριτική και πολλές φορές έντονη γίνεται για το έλλειμμα πολιτισμού που βγαίνει στην καθημερινότητά μας σε σύγκριση πάντα με τους προηγμένους λαούς. Δικαιολογείται από την Ιστορία αλλά δεν παύει να είναι ενοχλητικό για τους ρομαντικούς.

Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι είμαστε κατευθείαν απόγονοι του Περικλή!...
Ούτε ο Περικλής ήταν κατ’ ευθείαν απόγονος του Αγαμέμνονα!...
Οι πρώτοι Ελληνες όταν ήλθαν σε αυτόν τον χώρο, όλοι ξέρουμε ότι βρήκαν μεγάλους πολιτισμούς, ήλθαν σε επιμειξία μαζί τους και εκεί οφείλεται, κατά μέγα μέρος, η πρώτη άνθηση του πολιτισμού τους και η διαφοροποίησή τους από τους υπόλοιπους άριους που κατέβηκαν ταυτόχρονα σε άλλα μέρη της Ευρώπης.

Η επιμειξία μεταξύ των εθνών δεν σταματά ποτέ.

Παρ’ όλα αυτά μιλάμε την υπέροχη γλώσσα τους και διατηρούμε ακόμα λέξεις όχι μόνο των Αρχαίων Ελλήνων αλλά και των Προελλήνων που ανέφερα πρίν. Οι λέξεις «θάλασσα» τα τοπωνύμια «Κόρινθος» , «Ολυνθος» και πολλές άλλες λέξεις έχουν προελληνική προέλευση. Δηλαδή πριν την κάθοδο των Ελλήνων!

Τελειώνοντας να πώ ότι από σεβασμό στον οικοδεσπότη, προτιμώ να αποφεύγω (όσο γίνεται) τις επιθέσεις σε ορισμένους ακραίους φιλοξενουμένους του.

Τώρα έχει ανεβάσει νέο post με πολύ ευαίσθητο θέμα.

Mike Bouts είπε...

Τουλάχιστον μου είναι παρήγορο ότι δεν είμαι ο τελευταίος «έλληνας» ανάμεσα σε «γραικούς» σε αυτό το blog.

Δεν αξίζει και δεν είναι πρέπον να σχολιάσω περαιτέρω.

Καλές γιορτές σε όλους.

sbouboux είπε...

Εκτός από το αμλέτο υπάρχει και το adagio που παίζει η "παλιά" τη Μ. Παρασκευή το βράδυ, στον επιτάφιο της Μητρόπολης. και εκείνο το κομμάτι είναι φοβερό (κατά τη γνώμη μου).

Prokopis Georgopanos είπε...

Απλά αν προσθέσω ότι ο εκτός απο τις marcies της παλαιάς φιλαρμονικής υπάρχουν και αυτές τις φιλαρμονικής εταρείας "Μάντζαρος" και της φιλαρμονικής έσωσης "Ο Καποδίστριας". Την παλαιά φιλαρμονική και την φιλαρμονική καποδίστριας είδαμε στις φωτογραφίες, την φιλαρμονική "Μάντζαρο " δεν είδαμε έχει και σελίδα!!!! www.femantzaros.gr

Ανώνυμος είπε...

Τι μπορω να πω εγώ για αυτόν τον γίγαντα;υποκλείνομαι και σε ευχαριστώ κύριε Νίκο δήμου!Από παιδί εχω ριζομένο στον υποθάλαμο του εγκεφάλου μου τον "αμλέτο" του Μ.Σαββάτου ,το adagio του Albinoni της Μ.Παρασκευής το nabuko της ανάστασης καθώς και τον Βάγκνερ και τον Τσαικόφσκι.Όπου και να κοίταζα πιτσιρικάς έβλεπα από την μια το σπίτι του Καποδίστρια από την άλλη του Μάντζαρου και λίγο πιο πέρα του Σ.Σαμάρα και του Θεοτόκη.Δεν το ήθελα απλώς έτσι έτυχε.Πάντως όπως και να χει είμαι ευγνώμων στους ρουμελιώτες ,διότι πολέμισαν για να έχω εγώ όλα αυτά (σε πρότερο σχόλιο αναφερόμενος)!Τα γράφω αυτά αν και είμαι σίγουρος ότι με αυτό το "σεντόνι" των 350 μυνημάτων ,δύσκολα θα διαβαστούν.

tasoscfu είπε...

Αργα το διαβασα το κειμενακι. Δεν πειραζει. Αυτο που εχω να πω ειναι οτι ο Αμλετος ειναι ενα ευκολο και μονοτονο καμματακι που μενει αποτυπομενο στη μνημη ολλου του κοσμου απλα γιατι ειναι ευκολο να αποτυπωθει στη μνημη. "Τα Καυτα Δακρυα" που παιζονται απο την Φιλαρμονικη Εταιρια "Μαντζαρος" ειναι οτι πιο ανατριχιαστικο εχει ακουστει. Βεβαια λιγοι το καταλαβαινουν αυτο.

Κατι αλλο που εχεις γραψει καπου εκει μεσα στα σχολια ειναι οτι μετρησες 40 φιλαρμονικες την Κυριακη του Πασχα. Ολες κι ολες παντως ειναι 20. Που τις εβγαλες 40 δεν ξερω αληθεια.

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   201 – 391 από 391   Νεότερο› Νεότερο»