Παρασκευή, Μαρτίου 31, 2006

Bοήθεια! Κινδυνεύει η AGBlogs!


Σείονται τα θεμέλια μιάς μεγάλης πολυεθνικής (η AGB Nielsen έχει πίσω της ένα κολοσσό) σείονται και τα θεμέλια της TV μας. Τώρα πώς θα μοιράζεται η διαφήμιση; Πώς θα καθορίζονται οι μισθοί και τα μπόνους των παρουσιαστών και παραγωγών όταν δεν θα ξέρουμε με σιγουριά ποιος κάνει νούμερα; Όλο το σύστημα αξιών της τηλεόρασης βασίζεται στις μετρήσεις της τηλεθέασης - και αυτή ξαφνικά βρίσκεται υπό αμφισβήτηση. Χάος!

Δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί αυτή η υπόθεση - θα μου έκανε πολλή εντύπωση αν η AGB δεν είχε καλυμμένα τα νώτα της. Συνήθως, όταν καλούνται δικαστικοί να κρίνουν δύσκολα τεχνικά θέματα, το περιθώριο λάθους αυξάνεται. Θα δούμε.

Εν τω μεταξύ παράλληλα προβλήματα παρουσιάζονται και στην δική μας μπλογκόσφαιρα, των 900 ελληνικών blogs. (Τόσα καταγράφει το Monitor.vrypan.net). Έχει ξεσπάσει καυγάς ανάμεσα σε διάφορους μπλόγκερς για το ποιός είναι πρώτος. Ο ένας ομνύει στην Alexa, o άλλος σε διαφορετικά συστήματα μέτρησης.

Δεδομένου ότι εδώ δεν παίζουμε με χρήματα (όπως στην TV) οι αψιμαχίες γίνονται για την τιμή των όπλων. Ωστόσο, διαβάζοντας τα σχετικά posts, αναρωτιόμουν: τι έχει περισσότερη σημασία - οι επισκέψεις ή τα σχόλια; Και οι συνολικές επισκέψεις, οι πρώτες (first time) ή οι επαναληπτικές (που δείχνουν πιστότητα); Και πόσο σημαντικός είναι ο δείκτης χρόνου παραμονής (πόση ώρα, σε μέσο όρο, διαβάζουν).

Μία εβδομάδα μετά την έναρξη του blog έβαλα έναν (τζάμπα) μετρητή που ο καθένας μπορεί να τον δεί στο τέλος των posts. Για διαφάνεια. Από εκεί θα μάθετε οτι από την αρχή του χρόνου πρέπει να έχουμε περάσει τις 100.000 επισκέψεις (98,474 - αλλά λείπουν οι πρώτες μέρες) ότι ο μέσος όρος των επισκεπτών καθημερινά είναι 1.323 (σημερινά πρωινά στοιχεία) με μέση παραμονή 5,32 λεπτά.

Και - το πιο σημαντικό για μένα - έχουμε πάνω από 5000 σχόλια το μήνα. Μόνο την τελευταία εβδομάδα αγγίξαμε τα 1500. Αυτό μετράει. Όχι μόνο μονόδρομη επικοινωνία...

Πάντως το επόμενο post θα είναι για τα ψέμματα. Πρωταπριλιάτικο!

85 σχόλια:

christoforos είπε...

terminus ad quem

paragrafos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
gravoura είπε...

Eυτυχώς, ένα "χάος" που δεν ακουμπά τους περισσότερους. ΄Ενα ακόμα "θαύμα" στη χώρα μας, τί έχουμε άραγε ακόμα να δούμε; Γιατί δεν μπορεί, κάποτε θα βγουν όλα στην επιφάνεια.
Σίγουρα εσάς ΝΔ σας ενδιαφέρει λόγω του προηγούμενου "εντίμου βίου" στο χώρο γενικότερα.
Τί καλά που αποχωρήσατε τότε και τώρα από απόσταση ασφαλείας τα παρακολουθείτε.

gravoura είπε...

@paragrafos
Για πείτε μας αγαπητή τί ακριβώς "πατήσατε";

gravoura είπε...

Mέση παραμονή, 5,32 λεπτά στο blog. Καλά, εμένα γιατί μου "τρώει" δύο ώρες, σχεδόν κάθε μέρα; χαχαχααααα

Titika είπε...

Βράχο-βράχο τον καημόο μου
τοοον ΜΕΤΡΑΩ και πονώωω.

Σε έναν κόσμο που ΜΕΤΡΑΕΙ μόνο το ΜΕΤΡΗΜΑ του χρήματος τίποτα δεν μας εκπλήσσει.
(σχόλιο για AGB, οχι Blogs)

Εαρινές καλημέρες!!!

paragrafos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα Δον Γάτο... να σας πειράξω λίγο;;;

Στην τελευταία παράγραφο λέτε "έχουμε", "αγγίξαμε"...

αυτό είναι τυχαίο, ή είναι μέρος της τεχνικής του μάρκετιγκ που θέλει να τους κάνει όλους να νιώθουν μέλη της "οικογένειας", για να παίρνουν πιό ζεστά τη "δουλειά" τους και να αυξάνονται οι "πωλήσεις";;;

Είπα θα σας πειράξω, αλλά, σοβαρά τώρα, ακόμα να μού καταθέσετε εκείνα τα... bonus... στον λογαριασμό μου... έρχεται και Πάσχα, ξέρετε...

Σ;)))))))))))))))))))

Godot είπε...

έτσι έυκολα θα πέσει η AGB? έστω.
ε, και; με τι θα αντικατασταθεί;
σε ποιό γραφείο πάρθηκε η απόφαση "φάτε την AGB"?. Και τελικά τί; η οικονομική πίτα δεν μας νοιάζει. η ποιότητα θα ανέβει;
.......................

Μαύρος Γάτος είπε...

Ξέχασα να σας ρωτήσω, θυμήθηκα διαβάζοντας τον τίτλο του άρθρου σας εκείνο το αξέχαστο "Έπιασε φωτιά η αποθήκη του Σάμμυ και κινδυνεύει η Λόλα" - "τη Λόλα απ'τη φωτιά ποιός θα τη βγάλει;;; -Ο Carnation πού'χει δύναμη μεγάλη - κάθε παιδί τον Carnation τον θαυμάζει, ορμά στις φλόγες, και το κορίτσι βγάζει"

μήπως λέω, είχετε καμμιά ανάμειξη στην διάσωση;;;

Σ;)

glenn είπε...

Μια φορά κι έναν καιρό στη Γαλλία είχε γίνει η πρόταση να ψηφίζονται οι έχοντες μηχανάκια AGB. Τι να απέγινε άραγε;

μήτσκος είπε...

Τα σχόλια σίγουρα είναι σημαντικά, αλλά μην ξεχνάτε ότι πολλά από τα κείμενά σας ήταν ρητές προσκλήσεις για σχολιασμό και ανταλλαγή απόψεων.

Ο χρόνος παραμονής είναι επίσης πολύ σημαντικό στοιχείο, αλλά αμφιβάλλω αν μπορεί να μετρηθεί αποτελεσματικά. Για παράδειγμα, ο μετρητής δε μπορεί να δει αν όντως διαβάζω κάποιο ποστ ή σερφάρω σε άλλο παράθυρο ή έχω σηκωθεί και έχω πάει για καφέ.

Πάντως, από όσα ελληνικά μπλογκ διαβάζω συστηματικά, θα ψήφιζα ετούτο εδώ ως το καλύτερο.

Τέλος, νιώθω την ανάγκη να γράψω ότι τυχαίνει συχνά να βλέπω ωραιότατες (κατά τη γνώμη μου) δουλειές, με μονοψήφιο αριθμό σχολίων και επίσης χαμηλό αριθμό επισκέψεων. Αυτές οι κρυμμένες ομορφιές είναι το αλατοπίπερο της μπλογκόσφαιρας!

takis vasilopoulos είπε...

"Bοήθεια! Κινδυνεύει η AGBlogs!"..................
Ας κινδυνεύει,εγω πάντως δεν θα τη βοηθουσα......αχ,να πω την κακια μου ονειρεύομαι κάποια στιγμη,ένα τουλάχιστον βραδι να μπλόκαραν όλα τα μηχανάκια της ΑGB.Μα το θεωρω αδιανόητο να κρίνονται τόσες τύχες ανθρώπων απο αυτα τα μηχανάκια,κυνικό.Μηχανάκια ποσότητας και όχι ποιοτητας.

Ενας εχει 20% τηλεθέαση.Και τι σημαίνει αυτό?Ποιοι άνθρωποι αποτελουν το 20%.Τι ποιοτητα έχει το κοινό?Φυσικά κανένας δεν ασχολείται με αυτό,σκέτο marketing,μετράμε κεφάλια...

Ωστόσο δεν ζω εκτός πραγματικότητας,η τηλεόραση απο τις διαφημίσεις συντηρείται,και για να δώσει κάποιος τα χρηματα του πρέπει να ξέρει σε πόσο μεγάλο κοινό απευθυνεται.....

Δεν μας φταίνε τα μηχανάκια για την κακή ποιότητα της Τ.V.Τα μηχανάκια απλοί μετρητές είναι,όπως έχει πει και ο οικοδεσποτης η t.v είναι καθρέπτης όλων μας.

Ωστόσο εκφράζω το παραπονο μου,η αξία κάποιου στην T.V εξαρτάται απο την τηλεθέαση,όπως και η αξία ενός ανθρώπου απο τα φράγκα που έχει!Ετσι ειναι δυστυχώς...

Stormrider είπε...

πολύ κόλλημα ρε παιδιά για το πόσοι επισκέπτες πάνε σε κάθε μπλογκ. μπλογκάρουμε για την πάρτη μας κι εγώ προσωπικά αν έχω μερικούς φίλους που με διαβάζουν είμαι καλυμένος, ενώ όλοι οι υπόλοιποι ευπρόσδεκτοι.
αν είμαστε της λογικής "τι πιάσαμε σήμερα" αναγκαζόμαστε να μην κάνουμε αυτό που μας αρέσει.

βέβαια τα παραπάνω δεν ισχύουν για εμπορικές σελίδες.

καλό σαβ/κο σε όλους!

Ein Steppenwolf είπε...

nikosdimou said:
Και πόσο σημαντικός είναι ο δείκτης χρόνου παραμονής (πόση ώρα, σε μέσο όρο, διαβάζουν).


Mpaino sto Internet, katebazo ta teleutaia skholia, aposyndeomai. Diarkeia syndeses: 2 lepta. Meta mporei na diabazo mise hora, to hopoio bebaia to monitor den to metraei.

Haris είπε...

Πριν από 1 χρόνο περίπου είχα βάλει το μηχανάκι της AGB μετά από κάποια (τηλεφωνική) έρευνα αγοράς είναι η αλήθεια.
Όταν αγόρασα και κάποια τηλεόραση (20 ιντσών LCD)και τους το είπα γιατί έπρεπε να αποσυνδέσω το "κουτί" από την παλιά, ο τεχνικός ήρθε πήρε ΟΛΑ τα κουτιά και με ευχαρίστησε για την συνεργασία λέγοντας ότιτα μηχανάκια της AGB δεν υποστηρίζουν τις τηλεοράσεις τεχνολογίας LCD...

Nikos Dimou είπε...

Μαύρος Γάτος said...
"Καλημέρα Δον Γάτο... να σας πειράξω λίγο;;;
Στην τελευταία παράγραφο λέτε "έχουμε", "αγγίξαμε"...
αυτό είναι τυχαίο, ή είναι μέρος της τεχνικής του μάρκετιγκ που θέλει να τους κάνει όλους να νιώθουν μέλη της "οικογένειας", για να παίρνουν πιό ζεστά τη "δουλειά" τους και να αυξάνονται οι "πωλήσεις";;;"


Αγαπητέ Μαύρε Συνάδελφε - μου βγήκε εντελώς αυθόρμητα το "μας". Δεν θεωρώ το blog δικό "μου" - μπορεί εγώ να το ξεκίνησα αλλά συνεχίζεται χάρη στην παρουσία όλων σας. Νομίζω πως αν δεν είχα καμία ανατροφοδότηση θα το είχα κλείσει από καιρό. Επίσης θεωρώ τα σχόλια εξίσου (και συχνά πιο) σημαντικά από τα posts. Άρα σας θεωρώ όλους συνεργάτους και συνεργάτες ;-)

bidibis είπε...

έχω την εντύπωση ότι αυτό είναι το δημοιλέστερο μπλογκ τις ελληνικής μπλογκοσφαιρος.
Παράδοξο αν σκεφτείς ότι ο "Νικοδημισμός" αποτελει για την ελληνική πραγματικότητα μια ισχνή μειοψηφία.

resident είπε...

Εύχομαι αύριο να κτυπήσει κόκκινο το μηχανάκι της AGB στην εκπομπή με καλεσμένο τον ΝΔ.
Με αγάπη
ένας συνεργατοs.

aggelos-x-aggelos είπε...

Και γιατί παρακαλώ μας νοιάζει εμάς αν η AGB είναι αναξιόπιστη; Μήπως εμείς όταν βλέπουμε κάτι στην τηλεόραση το κάνουμε από συμπάθεια προς το κανάλι ή τον παρουσιαστή μπας και ανέβουν τα έσοδά τους; Αυτοί μας πιπιλάνε συνέχεια το μυαλό με αυτές τις μετρήσεις και έχει καταλήξει το θέμα να μοιάζει δικό μας. Προσωπικά εμένα η όλη ιδέα του να έχω ένα μηχανάκι στην τηλεόρασή μου, μου φαίνεται ενοχλητική. Θα μπορούσα και να χαρώ αν έκλεινε γιατί θα είχα μία λιγότερη άχρηστη πληροφορία να επεξεργάζομαι καθημερινά.

Τώρα στα δικά μας. Το blog το φτιάχνεις (εγώ τουλάχιστον) για να εκφραστείς και για να συζητήσεις τις απόψεις σου και τις απόψεις των άλλων. Αν σε ενδιαφέρουν οι μετρήσεις (που αδιάφορο αποκλείεται να σε αφήνουν) δεν είναι ούτε καλό ούτε κακό. Ας πούμε ότι είναι η σύγχρονη Αγορά της αρχαίας Αθήνας. Έχουμε το Σωκράτη μας (Ν. Δήμου) όπου μαζευόμαστε γύρω του και στύβουμε το μυαλό μας όταν μας βάζει ένα θέμα. Ε, τώρα μη μου πείτε ότι ο Σωκράτης δεν κοίταζε πόσοι ήταν γύρω του και ότι δεν χαιρόταν έτσι και το ‘γέμιζε το μαγαζί’. Εγώ χθες πέταξα από τη χαρά μου όταν είδα 2 σχόλια στο post μου…

Δεν νομίζω ότι πρέπει να κολλήσουμε το μικρόβιο της μέτρησης. Ο καθένας πρέπει να γράφει αυτό που του αρέσει και να διαβάζει όποιον του αρέσει. Το να έχει ένα blog μεγάλο αριθμό σχολίων είναι ωραίο αλλά δεν πρέπει να γίνει αυτοσκοπός.

Χάρηκα που αυτό το blog έχει τέτοια νούμερα, αλλά πραγματικά, ποιος κάθεται μόνο 5,32 λεπτά;

bidibis είπε...

H ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ: Όχι σύνορα με τη Σερβία (ουτε Μιτσουμπίσι) αλλά επαναπροσδιορισμός του τηλεοπτικού τοπίου.
Δεν είναι δυνατόν να διαθέτει η Δ. Μακεδονία περισσότερα κανάλια από το Λονδίνο και η Θεσσαλονίκη από το Los Angeles.

Όσοι θέλουν να ανοίγουν κανάλια με το πρόσχημα της ελευθέριας έκφρασης και της πολυφωνίας, μπορούν να βγάλουν τα απωθημένα τους και στην ψηφιακή πλατφόρμα. H trash tv ευδοκιμεί και στις ΗΠΑ, όχι όμως στις δημόσιες συχνότητες αλλά στην πληρωτέα cable-digital-satelite tv.
Kαι μολονότι αντιαμερικανοί, η ελληνική ιδιωτική τηλεοραση, βασισμένη αρχικά στο πρότυπο της Ιταλικής, σήμερα ομοιάζει πιο πολύ με την αμερικάνικη Trash tv παρά με τα ποιοτικότερα τηλεοπτικά μέσα.

Πριν νουθετήσουμε την Agb ας κοιτάξουμε τα δικά μας χάλια πρώτα. Αλλα είπαμε…: η αυτοκριτική είναι καλή μόνο για τους άλλους!

bidibis είπε...

i meant to say...παρά με τα ευρωπαικα, ποιοτικότερα τηλεοπτικά μέσα...

Nikos Dimou είπε...

the resident said...
Εύχομαι αύριο να κτυπήσει κόκκινο το μηχανάκι της AGB στην εκπομπή με καλεσμένο τον ΝΔ.
Με αγάπη
ένας συνεργατοs.

Μπα - στις μία και τέταρτο και στην ΝΕΤ; Όχι κόκκινο - ούτε καν κίτρινο. Αλλά δεν πειράζει - οι μειοψηφίες είναι που δημιουργούν. Πως το έλεγε ο Toynbee: οι "creative minorities" φτιάχνουν την ιστορία.

lcb said...
"Δεν καταλαβαινω την σημασια-εκτος απο επιχειρηματικη/πολιτικη- του αν οι μετρησεις τηλεθεασης ειναι εγκυρες η οχι".

Μα ακριβώς - επιχειρηματική και πολιτική είναι. Λίγο το έχετε; Έτσι κι αλλιώς η κουλτούρα αφορά πάντα τις μειοψηφίες (βλ. παραπάνω)


BadlyDrawnBoy said...
"Παράδοξο αν σκεφτείς ότι ο "Νικοδημισμός" αποτελει για την ελληνική πραγματικότητα μια ισχνή μειοψηφία"

Ναι - μερικές απόψεις μου είναι "μειοψηφικές" (όχι όλες - π. χ. στα λογοτεχνικά μου κείμενα, τι αντιρρήσεις;) αλλά με διαβάζουν πολλοί (και στα βιβλία). Από αυτούς αρκετοί διαφωνούν τελικά - άλλωστε φαίνεται αυτό και στα σχόλια. Υπάρχει και η σιωπηρή πλειοψηφία (το 90% αυτών που διαβάζουν δεν σχολιάζει) που μπορεί να παρακολουθεί από περιέργεια χωρίς να συμφωνεί σε πολλά.

bidibis είπε...

Αν και είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι το κάνετε, σας υπενθημίζω να ξαναδιαβάσετε τον Δυτικομακεδόνα Πάσχο. Ξέρει πολλά αυτός- καιεύχομαι σύντομα να ξαναβρεί "αρθογραφική στεγη"

aggelos-x-aggelos είπε...

Nikos Dimou said...
"το 90% αυτών που διαβάζουν δεν σχολιάζει"

Είναι θέμα εκπαιδευτικού συστήματος. Αυτό ακριβώς σχολιάζω σήμερα στο blog μου. Δεν κάνω διαφήμιση, έτυχε να ταιριάξει

bidibis είπε...

ΝΔ όντως σε διαβάζουν πολλοί αλλά στην Ελλάδα πόσοι διαβάζουν (βάζω και τον εαυτό μου μέσα);
Στην Ινδία λέγεται, ότι αν ένα βιβλίο κάνει 20.000 πωλήσεις, γίνεαται best seller

Βασικά αυτο το μπλογκ μου αρέσει γιατι μου δίνει τη δυνατότητα να κάνω την αυτοκριτική μου και να καταπολεμήσω το πνευματικό μου κάματο. Είναι πολύ αργα δυστυχώς για να το καταφέρω αλλά δεν πειράζει...

glenn είπε...

Badlydrawnboy, κάποιον μου θυμίζεις, κάποιον μου θυμίζεις...

bidibis είπε...

με πρόλαβες γκλεν ηθελα και εγω μια μέρα να χρησιμοποιησω τη φωτογραφια του κακαουνακη και μια αλλη του τραγκα

glenn είπε...

Δεν θα προλάβεις!

bidibis είπε...

δεν είσαι καλός γκλεν.

μια άλλη μερα θα βαλλω τη φωτογραφία του θεού. Αυτη την έχεις;

bidibis είπε...

na kai o god!

glenn είπε...

Την έψαξα λίγη ώρα αλλά να!

Stavros Katsaris είπε...

Ερώτηση...
Η εκπομπή θα μεταδοθεί Σάββατο ξημερώματα Κυριακής?

Nikos Dimou είπε...

tassos_papadakis said...
Απορία: πώς γίνεται από τη μία να "κράζετε" παλιότερα στα 'επίκαιρα' τον εν λόγω πρόεδρο/διευθύνοντα σύμβουλο/παρουσιαστή/newscaster και από τη άλλη να πηγαίνετε στις εκπομπές του;

Μα εγώ δεν έχω πρόβλημα - αν δεν έχει εκείνος... εγώ έκανα την κριτική...

Nikos Dimou είπε...

ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΦΑΤΣΕΣ ΤΗΛΕΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΩΝ - ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ BLOG ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ!


Stavros Katsaris said...
Ερώτηση...
Η εκπομπή θα μεταδοθεί Σάββατο ξημερώματα Κυριακής?

Ναι - 1.15 επίσημη ώρα έναρξης (συνήθως αργεί λίγο...)

bidibis είπε...

η βίκυ λόγω της τσιφτετελοεκπομπης ποτέ δεν προβαλεται την προγραμματισμένη ώρα. Αρχίζει συνήθως μετά τις 2

glenn είπε...

Είπες nikos dimou: "ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΦΑΤΣΕΣ ΤΗΛΕΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΩΝ - ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ BLOG ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ!"

Η επιθυμία σας διαταγή.
Η AGB μετά σού!

christoforos είπε...

Χμ, δεν ήταν αναμενόμενο; Δεν έχω ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με την AGB αλλά περίμενα κάποτε να τρωθεί η αξιοπιστία των μετρήσεων τύπου AGB.
Ποιές μπορεί να είναι οι συνέπειες, όταν μάλιστα ισχυρίζεται κανείς ότι το υπόδειγμα παραγωγής μιας σύγχρονης οικονομίας στηρίζεται κυρίως στις υπηρεσίες; Διότι οι υπηρεσίες, όπως και το χρήμα άλλωστε, επενδύουν πολλά στη συμβολική σημασία του πράγματος που πουλάνε. Και δεν χρειάζεται πολλή σκέψη για να συνειδητοποιήσει κανείς ότι η συμβολική εξουσία είναι πολύ πιο ανίσχυρη από την εξουσία των μέσων παραγωγής, των πρώτων υλών, του hardware γενικότερα, που λόγω της υλικής τους υπόστασης ήταν μάλλον ευκολότερο να προβάλλουν το δικαίωμα της ιδιοκτησίας. Αλλά με τα σύμβολα και τις λογικές μορφές εξουσίας τα πράγματα μοιάζουν πολύ διαφορετικά. Για να δούμε τι θα δούμε..

christoforos είπε...

Άσχετο..στη τηλεοπτική συνέντευξη με την κυρία Φλέσσα θα δούμε και τις ακατάλληλες σκηνές;
Τα καλά ενός προκομένου, επιτυχημένου και αναγνωρισμένου (παπουτσωμένου) γάτου..να σου παίρνει η κυρία Φλέσσα συνέντευξη! Θεέ μου τι δημοσιογράφος. Ειδικά αυτό το παιχνίδι με τα δάχτυλα και το αλφάβητο.
Εγώ θα έχω γεύμα στο σπίτι μου. Εννοείτε ότι στις 01:15 θα βάλω την τηλεόραση στο τραπέζι.Την ώρα που θα σερβίρω το επιδόρπιο, πανακότα με μούσμουλα.

υ.γ.: ούτε αυτό το μετράει η AGB, τη συλλογική τηλεθέαση!

Unknown είπε...

Δεν το έχω δει το sitemeter, αλλά πιστεύω πως το analytics είναι σαφώς καλύτερο..! Απλά το μόνο πρόβλημα είναι πως από τότε που το έχει πάρει η Google έχει πολύ κόσμο και υπάρχει λίστα αναμονής..!

houlia είπε...

Γειά σας! Σας έλειψα;;(Οπως λέει κ ο Μικυ)
Μπαίνω εμβόλιμα(το ξέρω)εν μέσω τηλεοπτικών αστέρων(τι γίνεται εδώ σήμερα;)και σε όλους γνέφω ελειπτικά. Λίγη απ την ένέργεια που μάζεψα στο ακριτικό Καστελόριζο αποθέτω στο σύντομο οδοιπορικό τού μπλογκ μου.
Διάβασα από τη Ρόδο χτες το χτεσινό σας θέμα και είχα ετοιμάσει τη δική μου εμπειρία εξ αφορμής τής σύντομης περιήγησής μου στην άλλη Ελλάδα,αλλά πάει έφυγε.Σήμερα είχατε αλλάξει θέμα.

Nikos Dimou είπε...

houlia welcome back!
Θέλουμε την εμπειρία σου και στο προηγούμενο θέμα - κανένα θέμα δεν τελειώνει στα blog. Γράφω απαντήσεις σε θέματα που είναι ένα μήνα πίσω!

Τassos Papadakis δεν ξέρω τι θα έκανα αν είχα σκληρές αρνητικές κριτικές στις εκπομπές μου (περιέργως εκεί ήταν μάλλον θετικές) αλλά οι άνθρωποι που κάνουν μία δουλειά συνήθως δεν σταματάνε επειδή τους "θάψανε"...

Υπόψιν όσων ενδιαφέρονται: μου είπαν ότι η εκπομπή θα αρχίσει αργότερα... Και μη με βλαστημάτε που θα ξενυχτήσετε - και να μην τη δείτε δεν θα χάσετε πολλά πράγματα. Τα περισσότερα που λέω τα ξέρετε ήδη...

alombar42 είπε...

Για την AGB και τις μεθόδους αυτού του τύπου έχω ξαναεκφράσει τις αμφιβολίες μου. Να συμπληρώσω οτι δεν μπορεί ένα εργαλείο μέτρησης να καθορίζει τύχες ανθρώπων και να παραμένει μοναδικό και μη αμφισβητούμενο. Αν δεν έχει αντίλογο, είναι τεράστιο το ρίσκο.

Στο δίκτυο, όπου τα στατιστικά και η ανάλυσή τους είναι μέρος της δουλειάς μου, ό,τι και να δείξουν Alexa, netratings κλπ (που βεβαίως καλά και όμορφα αλλά όχι αρκετά), το αποτέλεσμα πάντα βγαίνει είτε με την ικανοποίηση του πελάτη (όταν έχουμε άμεση σύνδεση πωλήσεων-διαφήμισης ή έστω επισκέψεων-διαφήμισης κάτι που συνήθως συμβαίνει), είτε με την ανάλυση των καταγραφικών αρχείων με διαφορετικές μεθόδους (αλλά και "με το χέρι" για σιγουριά).

Στα blogs η κίνηση είναι σχετικά μικρή, κάτι που είναι λογικό για το χαρακτήρα ενός blog (αν είσαι η Madonna δεν κάνεις blog, χρειάζεσαι σαφώς καλύτερη υποδομή και περισσότερες μεθόδους "υποδοχής").
Με αυτό δεδομένο, έχετε το blog με την μεγαλύτερη κίνηση *συνολικά* (το ξανάγραψα πρόσφατα). Ο πιτσιρίκος έχει επίσης συγκρίσιμη αναγνωσιμότητα (και δυνητικά μεγαλύτερη) αλλά δεν μπορεί να γίνει άμεση σύγκριση (έχει moderation, άρα δημοσιεύει ελάχιστα σχόλια, τα οποία και δεν παροτρύνει). Αν αφαιρεθούν τα σχόλια (κάτι τελείως λάθος, απλά για στατιστική), μάλλον ερχόμαστε κοντά στους αριθμούς της Alexa (ούτε εγώ θεωρώ blog το pestaola).

Stavros P (isisdoros) είπε...

nd said..
Υπόψιν όσων ενδιαφέρονται: μου είπαν ότι η εκπομπή θα αρχίσει αργότερα...

Πόση ώρα διαρκεί γιά να τη γράψουμε τουλάχιστν σε κανα video.

half-blood_phoenix είπε...

Ο ΝΔ στη Φλέσσα. Αυτο σημαίνει αγαπητέ ΝΔ ότι την επομενη Τρίτη θα σε δούμε αποσπασματικά και στο Θέμο! Υπάρχει περίπτωση να σε δούμε και ως καλεσμένο στο ΟΛΑ; Εκεί να δεις σχολιασμός που έχει να πέσει!
Έχω βρει από τώρα το σύνθημα:
Νίκο ζούμε
στο ΟΛΑ να σε δούμε!
;)

Κάπου παραπάνω έγιναν σχόλια περί της ανάγκης ποιοτίκων μετρήσεων. Και αν κατάλαβα καλά περί μέτρησης ποιοτικών τηλεθεατών. Δεν συμφωνώ. Ποιός και με ποιά κριτήρια θα αποφασίζει ποιές οι ποιοτικές εκπομπές και επομένως ποιοί και οι ποιοτικοί τηλεθεατές; Κρίνουμε τους ανθρώπους σε ένα σωρό τομείς ας μην τους κρίνουμε και όταν ανοίγουν το χαζοκούτι. Δημιουργούμε, χωρίς λόγο κάστες ελιτισμού. Και δεν νομίζω ότι αποτελεί μέσο αξιόλογων παρατηρήσεων το τι βλέπει καθένας στην TV. Άλλωστε περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

alombar42 είπε...

Και δεν νομίζω ότι αποτελεί μέσο αξιόλογων παρατηρήσεων το τι βλέπει καθένας στην TV

Μα ήδη είναι μέσον καθορισμού του μέλλοντος τόσο της τηλεόρασης όσο και των ανθρώπων της.

Nikos Dimou είπε...

Isisdoros said...
Πόση ώρα διαρκεί γιά να τη γράψουμε τουλάχιστν σε κανα video.

Δύο ώρες και 25 λεπτά. Κι εγώ θα την γράψω (σε σκληρό δίσκο από την δορυφορική). Δεν αντέχω το ξενύχτι. Άλλωστε την γράφω για το αρχείο - δεν βλέπω ποτέ τις εκπομπές μου. Με εκνευρίζουν.


half-blood phoenix said...
Ο ΝΔ στη Φλέσσα. Αυτο σημαίνει αγαπητέ ΝΔ ότι την επομενη Τρίτη θα σε δούμε αποσπασματικά και στο Θέμο! Υπάρχει περίπτωση να σε δούμε και ως καλεσμένο στο ΟΛΑ;

Δεν έχω δει ποτέ το ΟΛΑ, δεν πάω καθόλου τον Θέμο. Ελπίζω να μην βάλει και αποσπάσματα.

Μαύρος Γάτος είπε...

Δον Γάτο, στις μία και τέταρτο θα είμαστε εκεί.

Μόνο σχόλια δεν θα μπορούμε να αφήσουμε...

Σ;))))))))))))))))))

MainMenu είπε...

Παιδιά μπορείτε να μου κάνετε μια χάρη...

Όποιος δει την εκπομπή με τη Φλέσσα να προσέξει αν ο ΝικοςΔημου κοκκινιζει γιατί εμένα μου είπε τις προάλλες οτι δεν κοκκινιζει ποτε.

Yannis H είπε...

Ο θυμός των ανθρώπων της τηλεόρασης προς την AGB, θυμίζει θυμό καταπιεσμένων παιδιών προς τον πατέρα τους.

Όσο για τον πρόεδρο της AGB... τον ζήλεψα. Για το συγκροτημένο λόγο του. Για τη μετρημένη, ανθρώπινη – αλλά ακέραια - παρουσία του. «Τέτοιες στιγμές θα εκτιμούσα να μην ειρωνεύεστε.»

Δεν ξέρω αν είπε την αλήθεια, αλλά σίγουρα κέρδισε τις εντυπώσεις απέναντι στον ‘γκαζωμένο’ στην αρχή Χατζηνικολάου. Κανονικά δεν βλέπω ειδήσεις στον ALPHA – σήμερα είδα γιατί είχε το συγκεκριμένο καλεσμένο. Και έκανα ζάπιγκ για να δω τον τρόπο παρουσίασης (είχαμε το πολύ σημαντικότερο θέμα της πυρκαγιάς με τρεις νεκρούς στον Κορυδαλλό). Λοιπόν...

ALPHA: Πρώτο θέμα η AGB, δεύτερο το βίντεο με τις ‘τηλεοπτικότατες’ εικόνες βασανισμού στη Σιέρα Λεόνε πριν δέκα χρόνια.
ANT1: Πρώτο θέμα ο Κορυδαλλός (το μόνο κανάλι όπου επικράτησε η λογική) και μετά η AGB
MEGA: Πρώτο θέμα ο διάλογος εργαζομένων-ΣΕΒ, δεύτερο ο Κορυδαλλός, τρίτο η AGB.

Κατά τα άλλα, η συζήτηση για τη μέτρηση των blogs με αφορά όσο και η συζήτηση της AGB: απλώς θα ήθελα να γίνονται ακριβείς μετρήσεις παντού. Μέχρι εκεί. Στα μπλογκ είμαι επισκέπτης όπως στην τηλεόραση τηλεθεατής - και το ποντίκι μου είναι σαν το τηλεχειριστήριο. Έχω βέβαια δικό μου μπλογκ και χαίρομαι τα μηνύματα, αλλά απέχω μακράν από να μετράω επισκέψεις.

:)

half-blood_phoenix είπε...

Πάντα μου έκαναν εντύπωση δύο πράγματα στο θέμα της AGB. Πρώτον το γεγονος οτι είναι μονοπώλιο. Μα κανείς άλλος δεν ενδιαφέρθηκε να φτιάξει μια ανάλογη εταιρία όλα αυτά τα χρόνια;
Δεύτερο και σημαντικότερο. Γνώμη μου είναι πως τις τηλεθεάσεις θα έπρεπε να τις μετρά μια ανεξάρτητη αρχή όπως το ΕΣΡ. Ένας οργανισμός τέλος πάντων δημόσιου χαρακτήρα και όχι μια (και μόνο μια) ιδιωτική εταιρία.

@ΝΔ Πάντως αν η κυρία Φλέσσα έχει κάνει κάποια πιπεράτη ερώτηση δεν την γλιτώνεις την εμφάνηση στο ΟΛΑ. Το Θέμο ως Θέμο ούτε εγώ τον πολυ-πάω. Τα σατιρικά βιντεάκια από την πραγματικότητα της ελληνικής τηλεόρασης όμως είναι όλα τα λεφτά. Α, μόλις πήρα το καινούριο RAM. Ένα post για το ανέκδοτο της πληροφορικής στα σχολεία θα είχε, νομίζω, μεγάλο ενδιαφέρον.

@aphrodite
Αν στο ΟΛΑ αντί της "σιλικονούχας-κουνελοδόντας με την τσιριχτή φωνή", έβαζαν για γλάστρα πχ το Ρουβά, θα ήσουν και πάλι τόσο αρνητική απέναντι στις "μπανιστίρ-θεαματικότητες";

Σπασίκλας είπε...

tassos_papadakis said...

Στην Αμερική, την κατ' εξοχήν καπιταλιστική χώρα του κόσμου, οι τοπικοί σούπερ-τηλεαστέρες δεν έχουν το άγχος των δικών μας νανο-τηλεαστερίσκων, αναφορικά με τα "νούμερα"

8a diafwnhsw mazi sou. Apeires seires kovontai me to "kalhmera". H diafora einai omws oti sthn USA akoma k mikra pososta analogoun se polles xiliades thle8eates, opote einai elkustika gia tous diafhmizomenous. Ena klassiko paradeigma einai ta late night shows (Jay Leno vs Letterman etc.)

An h AGB ka8orizei thn tuxh ths TV, auto den einai provlhma ths AGB alla ths TV. H AGB exei dhmosieusei 3eka8ara ton tropo pou leitourgei. An einai endeiktikos h oxi einai 8ema tous ka8enos na krinei.

Sto de internet, to provlhma einai oti einai polu eukolo na kleyeis sxetika me tis metrhseis. Eidika twra pou to online advertising an8izei (poios eipe oti den ti8etai 8ema xrhmmatwn sto net?). Deite ena paradeigma me polles omoiothtes:
India's secret army of online ad 'clickers'


Telos, pisteuw oti shmasia gia ena blog exei h epirroh tou sth koinh gnwmh, to opoio einai sunarthsh tou poios einai o author tou (allo na to grafw egw allo o nd), tou koinou tou (se poiothta k posothta) k tou credibility tou se va8os xronou. (poios einai o ellhnikos oros?)

andy dufresne είπε...

Καλησπέρα στην παρέα.

Για την AGB θα συμφωνήσω με τον alombar42.
Νομίζω ότι η καλύτερη λύση θα ήταν η ύπαρξη περισσότερων παρόμοιων εταιριών.
Ξέρετε κανένα επιτυχημένο μονοπώλιο στην Ελλάδα;

Οι λύσεις που άκουσα ότι προτείνουν τα κόμματα ήταν κλασικές ελληνικές:

(α) Να δημιουργηθεί αντίστοιχη εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα (το κουφό είναι ότι το προτείνει η Νέα Δημοκρατία) και
(β) Να συμμετέχουν στις μετρήσεις τα κρατικά κανάλια.

Ψυχή βαθιά, που έλεγε κι ο παππούς.

Όλα τα υπόλοιπα που γράφτηκαν περί λάθος μεθόδων, κατηγορίες εναντίον των στατιστικών, μη μέτρηση της κουλτούρας κλπ τα θεωρώ άσχετα με το θέμα και αρκετά παλιομοδίτικα.

Κι εγώ δεν βλέπω πολύ τηλεόραση, είναι γεμάτη αηδίες και φτήνια, θα έλεγα ψέματα όμως αν έλεγα ότι δεν έβλεπα. Παρακολουθώ επιλεκτικά: καμιά ταινία, κάνα Champions League, καμιά ενδιαφέρουσα εκπομπή λόγου, ακόμα και κανένα καινούργιο trash – πριν παλιώσει κλπ.
Όσοι κατηγορείτε την ελληνική τηλεόραση να δείτε πώς είναι η ιταλική ή η ισπανική…
Τουλάχιστον εδώ βλέπεις μία στο τόσο τον Τσαγκαρουσιάνο, τον Γραμματικάκη, τον Ράμφο, τον Τζούμα, τον ΝΔ – υπάρχουν ο Κούλογλου, ο Παπαχελάς, ο Σταύρος Θεοδωράκης, ο Αυγερόπουλος κ.α.
Δεν είναι όλα μαύρα.
Θα συμφωνούσα επίσης με την άποψη ότι ποιοτικές απαιτήσεις μπορούμε να έχουμε μόνο από την κρατική τηλεόραση.

Η AGB χρειάζεται σε όσους επενδύουν ένα τσουβάλι λεφτά.
Αν είσαστε καναλάρχης, δεν θα θέλατε να ξέρετε τα rates? Aν είσαστε διαφημιστής;
Βάλτε λίγο τον εαυτό σας στη θέση τους και τα ξαναλέμε.

Για το blog.

Μου αρέσει πολύ ο πιτσιρίκος, έχει πραγματικά ταλέντο και δίνει και κάτι φρέσκο.
Με ενοχλεί η εμμονή του με τα rates.
Αντιθέτως, ο ΝΔ δεν υπερβάλλει, εγώ στη θέση του θα είχα κάθε μέρα πάρτυ και θα είχα βάλει στο site ηχητικούς πανηγυρισμούς με τρομπέτες, σημαιάκια να ανεμίζουν και σατανάκια να υψώνουν τις τρίαιανες.

Θα μου πείτε, γιατί να πανηγυρίσει ο ΝΔ, πετυχημένος είναι, το blog περίμενε;
Στη θέση του θα πανηγύριζα το γεγονός ότι κατάφερα να μαζέψω τόσους πολλούς και ενδιαφέροντες ανθρώπους στην παρέα μου.
Τα comments στο blog του αγαπητού πιτσιρίκου είναι «απλά σχόλια».
(και δεν με ικανοποιεί το σχόλιο του alombar42 ότι έχει moderate – δηλαδή, τι κάνει ο πιτσιρίκος, κόβει τα όμορφα σχόλια;)
Πολλά από τα σχόλια στο «μαγαζάκι» του ΝΔ είναι διαμάντια.

Aν κάποιος έχει να προτείνει άλλο blog με τέτοιο επίπεδο posts και comments, είμαι όλος αυτιά (δέχομαι και αγγλόφωνες προτάσεις).

Nikos Dimou είπε...

Alexandros B said...
poios eipe oti den ti8etai 8ema xrhmmatwn sto net?).

Εγώ - και εννoούσα τα Ελληνικά blogs, φυσικά.

Σπασίκλας είπε...

Nikos Dimou said...
>poios eipe oti den ti8etai 8ema >xrhmmatwn sto net?.

Εγώ - και εννoούσα τα Ελληνικά blogs, φυσικά.

nai to katalava, den anaferomoun se sas h se kapoio post edw - h8ela na tonisw oti provlhmata stis metrhseis uparxoun se polla epipeda, akoma k se mia agora $12.5bn to xrono.
8a borousa na sas anaferw pollous tropous na "kleyete" unique users

andy dufresne είπε...

Ο δαίμων του blogογραφείου χτύπησε.

Είπα πριν:

Οι λύσεις που άκουσα ότι προτείνουν τα κόμματα ήταν κλασικές ελληνικές:

(α) Να δημιουργηθεί αντίστοιχη εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα (το κουφό είναι ότι το προτείνει η Νέα Δημοκρατία) και
(β) Να συμμετέχουν στις μετρήσεις τα κρατικά κανάλια.

Το σωστό είναι:

(β)Να ΜΗΝ συμμετέχουν στις μετρήσεις τα κρατικά κανάλια.

half-blood_phoenix είπε...

@aphrodite
Με 5 - 6 AGB που κάθε μία θα πείραζε και από λίγο τα αποτελέσματα προς ένα συγκεκριμένο κανάλι ή εκπομπή θα βγάζαμε ένα μέσο όρο τηλεθέασης και πιστεύω θα είχαμε μετρήσεις που θα προσέγγιζαν περισσότερο την πραγματικότητα. Όσο για το ΕΣΡ δεν νομίζω πως αποτελεί φάρσα. Μπορεί να έχει υποπέσει σε κάποιες στιγμές σε λανθασμένες και υπερβολικές αντιδράσεις ένω σε κάποιες άλλες να έχει αδρανήσει ανεξήγητα αλλά σε γενικές γραμμές προσφέρει κάποιο έργο. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου οτι από δημοσκοπήσεις και έρευνες δεν βγάζεις ποτέ αδιαμφισβήτητο συμπέρασμα.
Δεν με ενοχλεί να προσφέρουν σε μια εκπομπή ολίγη από μπούτι και κοιλιακούς αρκεί οι κάτοχοι τους, των κοιλιακών και των μπουτίων, να μην εκφράζουν άποψη επι παντώς επιστητού.

half-blood_phoenix είπε...

Λάθος μου στον τόνο. Των μπουτιών και όχι των μπουτίων.

blade runner είπε...

Γεια σας και πάλι!

Αισθάνομαι σχεδόν ένοχη που έχω τόσες μέρες να εμφανιστώ, εδώ, αλλά και στην μικροσκοπική μπλογκογειτονιά που έχω ξεκινήσει αλλού. Εν πάση περιπτώσει, θυελλώδεις μέρες, εν μέσω σχεδίων, ερώτων που παλινδρομούν, πολλών σκέψεων και αρκετής δουλειάς, απουσίασα αρκετές μέρες και νιώθω μια μικρή ... ζήλεια.

Λέτε να είμαι άρρωστη στον εγκέφαλο και να μην το έχω αντιληφθεί; Τα ενδεχόμενα εξετάζονται όλα, με καλή θέληση...

Στο θέμα μας, τώρα, αν και θα πρέπει να περάσω και από τα άλλα posts να σχολιάσω, ιδίως στο θέμα του έρωτα, που είναι και το πλέον ακανθώδες και αγαπημένο για μένα προσωπικά, αλλά και το θέμα με την ταλαιπωρία της ζωής στην Αθήνα, εν αντιθέσει με τη ζωή στις μικρές και ανθρωποκεντρικές πόλεις της Ευρώπης... (Αντίστοιχη εμπειρία είχα και προσωπικά, σε μια άλλη μικρή πόλη της Γερμανίας, στο Garmisch-Partenkirchen, στη Βαυαρία, αλλά και στο πανέμορφο Annecy στη Γαλλία, κοντά στα σύνορα με την Ελβετία. Αν ήθελα να ηρεμήσω από τη φρενίτιδα και το άγχος, εκεί θα πήγαινα για μερικούς μήνες).

Πολύ το χάρηκα αυτό που έγινε με την AGB. Πρώτον, γιατί μου αρέσει να καννιβαλίζονται οι τηλεοπτικοί αστέρες και δεύτερον γιατί αποδεικνύει πόσο μεγάλο ψέμα είναι όλο αυτό που συμβαίνει στην ελληνική τηλεοπτική αγορά τα τελευταία χρόνια. Για να δούμε τώρα πως θα μοιραστεί η πίτα...

Η δική μου άποψη φυσικά είναι ελαφρώς απαισιόδοξη. Με την έννοια ότι αν μια τέτοια εξέλιξη υπήρχε πιθανότητα να οδηγήσει σε μια άλλη αντίληψη και οργάνωση των καναλιών, σε διαμόρφωση νέων κριτιρίων για την επιλογή του περιεχομένου του προγράμματός τους, σε μια άλλη προσέγγιση από την πλευρά των ίδιων των διαφημιζομένων, χαράς ευαγγέλια...

Το πρόβλημα είναι ότι, ελλείψει δυναμισμού, έμπνευσης, αποφασιστικότητας και, το κυριότερο, αρετής, αυτή η εξέλιξη μάλλον μεγαλύτερο μπάχαλο θα φέρει από αυτό που ίσχυε μέχρι πρότινος.

Ας περιμένουμε όμως λίγο, να δούμε πως θα εξελιχθεί.

Σε ό,τι αφορά στα blogs, είναι θλιβερό να διαπιστώνει κανείς ότι ορισμένοι προσπαθούν να μεταφέρουν εδώ τις λογικές της ελεύθερης αγοράς και οικονομίας! Παιδιά, χαλαρώστε, δεν υπάρχει λόγος να τρώγεστε, εκτός αν οι bloggers πείσουν τις μεγάλες εταιρίες ότι συμφέρει περισσότερο ένα διαφημιστικό banner σε δημοφιλές blog απ' ότι μια διαφήμιση στην τηλεόραση (μπρρρ, δεν μου αρέσει αυτή η σκέψη, συνήθως όταν σε επιλέγουν οι πελάτες των διαφημιστικών εταιριών, επέρχεται σιγά-σιγά η φίμωση...). Με κριτήριο, φυσικά, την επισκεψιμότητα, κλπ. Πείτε μου όμως, αλήθεια τώρα, πέραν του blog του Νίκου Δήμου, που τόσο μας αρέσει να επισκεπτόμαστε, γιατί έχει δημιουργηθεί μια πολύ ωραία, διαδραστική κατάσταση εδώ, εξόχως συνδεδεμένη με την ιδιαίτερη προσωπικότητα, ευφυία και γοητεία του οικοδεσπότη... Πόσα άλλα blogs θα μπορούσαν να αποτελέσουν τέτοιο πόλο έλξης;

Αν επικρατήσει τέτοια λογική, εγώ θα καταργήσω το blog μου και θα αποσυρθώ, το δηλώνω ανοιχτά.

blade runner είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
blade runner είπε...

@mickey

μου έλειψες καλέ μου φίλε! Ας μου επιτραπεί το θερμό σχόλιο, αλλά διάβασα κάπου ότι σου έλειψα κι εγώ, οπότε, μια και το αίσθημα είναι αμοιβαίο, ανταποκρίνομαι

andy dufresne είπε...

dEAR blade runner,

welcome back! Μας έλειψες, παρότι διαφωνώ με αρκετά από την σημερινή τοποθέτησή σου!

Σου αφιερώνω το "Neighborhood #2 (Laika" των αγαπημένων Arcade Fire.

blade runner είπε...

@andy dufresne

Χαίρομαι πολύ με τη διαφωνία, είναι πάντοτε ενδιαφέρουσα.

Τι κρίμα, με περιμένουν σ'ένα μπαρ στο Σύνταγμα, και δεν θέλω να είμαι για άλλη μια φορά ... fashionably late. Πρέπει να φύγω.

Ραντεβού ξανά το πρωί ΝΔ, καλό υπόλοιπο φίλοι μου bloggers.

blade runner είπε...

@andy dufresne

ευχαριστώ και για το κομμάτι, είναι από τα πολύ αγαπημένα του προηγούμενου χρόνου...

alombar42 είπε...

@andy dufresne

Κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου, να πω οτι ο πιτσιρίκος δεν είναι "μαθημένος" στη δημόσια εκθεση.
Κόβει τα σχόλια που είναι υβριστικά κλπ γιατί δεν μπορεί να τα χειριστεί διαφορετικά - χρειάζεται στήριξη.
Γνώμη μου, πάντα.


@blade runner
Πόσα άλλα blogs θα μπορούσαν να αποτελέσουν τέτοιο πόλο έλξης;

Πολλά θα μπορούσαν. Δεν συγκρίνεις όμως ομοειδή πράγματα, αν μιλάμε για τη δεδομένη χρονική στιγμή.

alombar42 είπε...

Πάω να δω ΝΕΤ :)

cyrus είπε...

Οι μετρήσεις τηλεθέασης μπορεί να είναι χρήσιμες για κάποιους, αλλά γενικά είναι κακός σύμβουλος. Ο τωρινός, πρόεδρος της ΕΡΤ, για παράδειγμα, ξεκίνησε με πολύ ενδιαφέρουσες δηλώσεις (για τα μουσικά σύνολα, π.χ.), οι οποίες ως ένα βαθμό έγιναν πράξη, αλλά από την άλλη έβαλε στόχο να μεγαλώσει τα ποσοστά τηλεθέασης των κρατικών καναλιών (σφάλμα, κατά τη γνώμη μου -- δεν είναι ίδιος ο ρόλος τους με αυτόν των ιδιωτικών), και τι έκανε για να το πετύχει; Έφερε τη Δρούζα! Τι να πω...

half-blood_phoenix είπε...

aphrodite Είπες: "Μετά ποιανού η αλήθεια θα είναι πιό... αληθινή? Από ποιά θα "ψωνίζει" ο πελάτης?".
Και γιατί παρακαλώ να μας νιάζει από ποιά αλήθεια θα ψωνίζει ο πελάτης-διαφημιζόμενη εταιρία; Αυτό που θα πρέπει να μας αφορά είναι να μην μας καθοδηγούν προς εκπομπές και κανάλια με βάση μιά ψεύτικη τηλεθέαση.
Συμφώνω ότι, περιέργως, των μπουτίων ακούγετε καλύτερο από των μπουτιών. Μάλλον γιατί φαίνεται να περιέχει μια δόση ειρωνείας. Ευχαριστώ για την διόρθωση στο ορθογραφικό λάθος. Η ορθογραφία ήταν πάντα ο εφιάλτης μου. Ακόμη έχω στα χέρια μου τα σημάδια απο τις ξυλιές που μια δασκάλα στην δευτέρα δημοτικού μου δημιούργησε για το λόγο αυτό :( !

Άσχετο με το θέμα τούτο αλλά ευχάριστώ για το σχόλιο σου στο blog μου και σου έγραψα και μια απάντηση.

half-blood_phoenix είπε...

cyrusgeo Συμφωνώ. Στο κανάλι που έχει εκπομπές όπως αυτή του Κούλογλου ή αυτή των Λυριτζή - Οικονόμου δεν κολάει πουθενά η εκπομπή της Δρούζα.

andy dufresne είπε...

@alombar42

Παρόλο που ο διάλογός μας για τον πιτσιρίκο γίνεται σε ξένο αχυρώνα, συνεχίζω.

Συμφωνώ με την εκτίμησή σου για τη λογοκρισία του πιτσιρίκου, παρότι διαφωνώ με αυτήν (τη λογοκρισία). Θα μου άρεσε να δημοσίευε ο πιτσιρίκος όλα τα comments.

Αυτό όμως που ήθελα να πω είναι ότι στα σχόλια στο blog του πιτσιρίκου δεν θα βρεις αντίστοιχα διαμάντια με αυτά που βρίσκεις εδώ.
Προφανώς ακόμα και σ' αυτά που κόβει ο πιτσιρίκος.

Και για να σε προλάβω και να μη μου ξαναπάρεις τον αγαπημένο ρόλο του δικηγόρου του διαβόλου, θα πω ότι το (κατά τα άλλα υπέροχο) blog του πιτσιρίκου δεν προσφέρεται για σχόλια "διαμάντια".
Σωστό κι αυτό.

Αυτό ακριβώς όμως ήθελα να πω κι εγώ, ότι στο blog του ΝΔ τη διαφορά την κάνουν τα comments και η "διαδραστική κατάσταση" που περιέγραψε πολύ ωραία και η blade runner.

alombar42 είπε...

@andy dufresne

Δεν διαφωνούμε πουθενά.
Καθένας όμως χειρίζεται το μπλογκ του όπως επιθυμεί - και όσο οι ιστολόγοι το απολαμβάνουν, εμείς περιττεύουμε :)

glenn είπε...

Είπες chris: "Για να δούμε τι θα δούμε."

Φανέρωσες την (μεγάλη) ηλικία σου chris.

half-blood_phoenix είπε...

aphrodite Όλοι λίγο ή πολύ επηρεαζόμαστε από το σύνολο. Όσο και να μην το παραδεχόμασται όλοι κάποια στιγμή έχουμε πει: "Ε, αφού το κάνουν/ βλέπουν/ ακούνε/ πιστεύουν όλοι σωστό θα είναι. Αυτή η σκέψη μπορει να γίνει υποσυνείδητα και να μην την καταλάβουμε καθόλου. Και γιά σκέψου και κάποιες ομάδες ατόμων, πχ 15χρονα , πόσο εύκολα μπορούν να κατευθυνθούν στο να βλέπουν, πχ fame story, αν διαβάσουν σε μια εφημερίδα ότι όλοι αυτό κάνουν; Είναι άλλωστε γνωστό από την ψυχολογία ότι οι έφηβοι, περισσότερο από τους ενήλικες, θέλουν απεγνωσμένα να ανήκουν κάπου, ιδιαίτερα αν αυτό το κάπου έχει πολλούς και "λαμπερούς" "θαμώνες". Το "σύστημα" αποβάλει, συνήθως, το διαφορετικό.

manosantonaros είπε...

Κύριε Δήμου, σας διαβαζω πάντα με μεγάλη προσοχή. Κι εδώ και στα χάρτινα. Πώς μου είχε δημιουργηθεί ηε ντύπωση ότι τον "διαφημιστή Δήμου" τον είχατε θάψει εδώ και ποοοολύ καιρό. Βάζετε κανόνες ή μου φαίνεται;

christoforos είπε...

yannis_h:

"Όσο για τον πρόεδρο της AGB... τον ζήλεψα. Για το συγκροτημένο λόγο του. Για τη μετρημένη, ανθρώπινη – αλλά ακέραια - παρουσία του."


Ο ξακουστός Αναστασάκης. Νομίζω ότι είναι οικογενειακή επιχείρηση και αυτή (αν θυμάμαι καλά είναι ή ήταν και ο αδερφός του στην εταιρεία). Συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω: τον θυμάμαι αρκετά χρόνια πριν σε μια κουβέντα για τα τηλε-σκουπίδια. Τον θαύμασα: επιχειρηματολογούσε στην τηλεόραση με ψυχραιμία και κριτική αντίληψη πρώτου μεγέθους. Και ήταν επίσης αρκετά απομυθοποιητικός απέναντι στις φοβικές κατασκευές των διανοουμένων για την τηλεόραση (ακούτε, για σας/μας/μου λέω). Αλλά αυτά τα ζητήματα τελικά δεν έχουν ατομικό χαρακτήρα, θέλω να πω ότι δεν αφορούν την καλή διάθεση και τις καλές προθέσεις κανενός μεμονωμένα! Αυτή η καταραμένη (;) συναλληλία δημόσιου και ιδιωτικού μας τυραννάει και θα μας τυραννάει χρόνια. Είναι συστατικό στοιχείο της ταυτότητάς μας. Άλλοι λιγότερο (Γερμανία, Σουηδία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο) άλλοι περισσότερο (Ελλάδα, Ιταλία) ταλαιπωρούμαστε από την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η σφαίρα της δημοσιότητας. Διότι περί αυτού πρόκειται και βεβαίως σχετίζεται άμεσα με την ποιότητα της κάθε δημοκρατίας. Αλλά ας μην είμαστε απόλυτοι (όπως μάλλον θα συνιστούσε και ο μπλόγκερ μας). Όπως βρέθηκε ένας άνθρωπος και ανέτρεψε το μονοπώλιο της ανυπόφορης κρατικής τηλεόρασης, αφήνοντας τον Υμηττό και τις συχνότητες έρμαια στις ορέξεις κάθε λεβέντη, έτσι υπάρχει η δυνατότητα να μας προκύψουν και κάποιοι άλλοι, εξίσου ικανοί, άνθρωποι- εύχομαι όχι το ίδιο ισοπεδωτικοί- που θα καταφέρουν να αλλάξουν τον τόνο της ορχήστρας. [Ειδικό Σχόλιο: Μπορώ γιατί πρέπει αλλά (δυστυχώς) αυτό που μπορώ δεν επέρχεται αναποτρέπτως].Υπάρχουν βεβαίως και εκείνοι που λένε ότι η τηλεοπτική δημοσιότητα εξαφανίζεται βαθμιαία, μαζί με το μέσο, λόγω της νέας ηλεκτρονικής-διαδραστικής δημοσιότητας (λ.χ. το μπλογκ). Ειρήσθω εν παρόδω...ένας φίλος έχει υποβάλλει αίτηση για ερευνητική υποτροφία με θέμα τα μπλογκς.


Blade runner:

"Πείτε μου όμως, αλήθεια τώρα, πέραν του blog του Νίκου Δήμου, που τόσο μας αρέσει να επισκεπτόμαστε, γιατί έχει δημιουργηθεί μια πολύ ωραία, διαδραστική κατάσταση εδώ, εξόχως συνδεδεμένη με την ιδιαίτερη προσωπικότητα, ευφυία και γοητεία του οικοδεσπότη... Πόσα άλλα blogs θα μπορούσαν να αποτελέσουν τέτοιο πόλο έλξης;"

Προσωπικά πιστεύω ότι αυτό εξαρτάται από την προσωπικότητα του οικοδεσπότη (όπως σωστά το έθεσες). Το να είσαι συνομιλητής πρώτης τάξης και να τηρείς τους αναγκαίους όρους είναι μεγάλη υπόθεση και απαιτεί χρόνο...για να το πω αλλιώς, κάτι ξέρει η κυρία Φλέσσα! Κατά τ΄άλλα υποθέτω ότι και τα μπλογκς ακολουθούν τους ανέμους της εποχής (μόδα είναι θα περάσει).



glenn:

"Είπες chris: "Για να δούμε τι θα δούμε."

Φανέρωσες την (μεγάλη) ηλικία σου chris."


1ον Θυμάσαι ποιός το έλεγε;;; 2ον Δεν κρύβω τίποτα 3ον Εσύ βυζανιάρικο πώς και ξέρεις την ατάκα;;;



Προς Φίλτατο κύριο Νίκο "μπλόγκερ" Δήμου:

Ερώτηση: Σήμερα είμαστε ελεύθεροι να λέμε- όλη μέρα- ψέματα κατά βούληση;;;;;;;;;;;;;;



Telos (kai) gia apopse, Night.
kris/.

christoforos είπε...

#101#

Nikos Dimou είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα!

Σήμερα βασιλεύει το ψέμα (έρχεται post).

blade runner ευχαριστώ για τα καλά λόγια (και μάλιστα από σενα!) you made my day.

Πολλες AGB; Μα δεν τις σηκώνει η αγορά - είναι μικρή. Ποιος θα τις πληρώνει;

Έπειτα μην ξεχνάτε: όποιος έχει ένα ρολόι ξέρει τι ώρα είναι. Όποιος έχει δύο, δεν ξέρει...

paragrafos είπε...

Από μετρήσεις έϊτζ(ι)-μπι και τα παρόμοια έχω άγρια μεσάνυχτα.

Εκείνο που ζω, εδώ και ένα μήνα, από τότε δηλαδή που πρωτοσυνάντησα το μπλογκ τού κου Νίκου, είναι μια καλή συντροφιά, με αγωγή, ευγένεια και ανθρωπιά (οι εξαιρέσεις και οι παρεξηγήσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα).

Προσωπικά οφείλω ένα Μεγάλο ευχαριστώ τόσο στον οικοδεσπότη όσο και σε σας τους συν-φιλοξενούμενους του.

"Μου δόθηκε η χάρη" να σας εμπιστευτώ ό,τι δεν ήθελα να αντικρίσω μήνες αλλά και χρόνια.

Μου δόθηκε η ευκαιρία να σας μιλήσω κυρίως για μια (τραγική) πλευρά τής ζωής μου και με αιφνιδίασε το ποιόν της απόκρισής σας!

Πριν οχτώ μήνες έπαθα νευρικό κλονισμό επειδή πάνω που συνερχόταν η κορουλα μου έχασα, εντελώς ξαφνικά, δυο αγαπημενα πρόσωπα που ήταν Τα στηρίγματα της ζωής μου.

Ανοιξε η γη και με κατάπιε... και για χάρη της κορούλας μου, αμέσως άρχισα εντατική ψυχοθεραπεία σε μια παιδική μου φιλη που είναι ψυχίατρος και ψυχαναλύτρια.

Όταν την συμβουλεύτηκα για την απόφασή μου να έλθω έδω να σας μιλησω διαφώνησε και με προειδοποίσε ότι το πιθανότερο είναι να χειροτερέψω τα πράγματα γιατί κανείς δεν εγγυάται ότι εκεί μέσα οι άνθρωποι εκεί είναι Ανθρωποι. Πως "η ανωνυμία προσφέρεται για κανιβαλισμό. Ενδέχεται να σε χλευάσουν, να μολύνουν με άκαρδα λόγια την κορούλα σου" και άλλα παρόμοια.

Όταν είδε ότι ήμουν αποφασισμένη να μην κάνω πίσω μου έδωσε την τελευταία συμβουλή: να προετοιαστώ ψυχικά για εμπαιγμούς, χολερικά σχόλια, αδιαφορία και άλλα που δεν τολμώ ούτε να τα γράψω.

Και το αποτέλεσμα: όχι μόνο βρήκα Ανθρώπους, επιπλέον έφτιαξα και το δικό μου ημερολόγιο με σκόπό να συνδράμω γονείς που ταλανίζονται από παρόμοια προβλήματα (και φοβούνται τόσο να μιλήσω γι΄αυτά δημοσίως -επιλέγουν το ίμειλ).

Ψάχνω να βρω μια λέξη που να κλείνει μέσα της δισεκατομμύρια "ευχαριστώ" και τρισεκατομμύρια "σας ευγνωμονώ" κι επειδή δεν τη βρήκα ακόμα, κλείνω τα σχόλιά μου με το γνωστό τρόπο:

Με αγάπη

Παράγραφος

Nikos Dimou είπε...

Παράγραφε, εμείς σε ευχαριστούμε που γέμισες αγάπη και ανθρωπιά αυτό το ημερολόγιο!

gravoura είπε...

@paragrafos
Αγαπητή μας φίλη, έχετε καταφέρει να συγκινήσετε τους πάντες, με το θάρρος της γνώμης σας άριστα πάντα διατυπωμένη, με την αφοπλιστική κατάθεση της ψυχής σας, και κυρίως με τη δύναμη αντιμετώπισης των πολλών και σοβαρών προβλημάτων που η ζωή σας "φόρτωσε".
Δεν μπορεί κανείς να νιώσει και να εκφράσει τίποτα άλλο από ένα ταπεινό εύγε μπροστά στο μεγαλείο αυτό.
Σας αγαπάμε.

Nikos Dimou είπε...

manosantonaros said...
Κύριε Δήμου, σας διαβαζω πάντα με μεγάλη προσοχή. Κι εδώ και στα χάρτινα. Πώς μου είχε δημιουργηθεί ηε ντύπωση ότι τον "διαφημιστή Δήμου" τον είχατε θάψει εδώ και ποοοολύ καιρό. Βάζετε κανόνες ή μου φαίνεται;

Σωστή η εντύπωσή σας - ο Διαφημιστής ΔΔήμου είναι πιο νεκρός κι απ΄τον Βησσαρίωνα. Το Post αυτό δεν έχει σχέση με διαφήμιση...

Nikos Dimou είπε...

good vibes αύτό που είναι ανεπίτρεπτο είναι η σύνδεση μίας εταιρίας ΜΜΕ με μία εταιρία μετρήσεων - η διαφημιστική δεν έχει κίνητρο να αλλοιώνει αποτελέσματα.

J95 είπε...

Ωστόσο, διαβάζοντας τα σχετικά posts, αναρωτιόμουν: τι έχει περισσότερη σημασία - οι επισκέψεις ή τα σχόλια; Και οι συνολικές επισκέψεις, οι πρώτες (first time) ή οι επαναληπτικές (που δείχνουν πιστότητα); Και πόσο σημαντικός είναι ο δείκτης χρόνου παραμονής (πόση ώρα, σε μέσο όρο, διαβάζουν).

Τα links. Και μόνο.

Όλα τ' άλλα είναι αντιεπιστημονικές ανοησίες και όσοι ασχολούνται μάλλον δεν έχουν καταλάβει τη μορφή του μέσου.

Ανώνυμος είπε...

ειδα την εκπομπτη της ....παντα την ξεχναω την κακομοιρα... με τον ΝΔ (στην ερτ). Καταρχην πρεπει να πω οτι η μεταδοση φιλοσοφικης συζητησης στις 2 το πρωι ειναι πολυ ροκ κατασταση. Παλεψα με καφεδες, κρυο νερό και ασκησεις τεντωματος φλεβαρων, για να μεινω ξυπνια. Μου αρεσε κυριως στο σημειο που ανεφερε για την ελευθερια της εκφρασης στο σχολειο και το πανεπιστημιο. ή μαλλον, εκει που ειπε για την ανυπαρξια της ελευθεριας της εκφρασης στους νεους. εχω προσωπικη εμπειρια-δειγμα: στη 3η λυκειου εγραφα οτι μου κατεβαινε γιατι δεν πηγαινα φροντιστηριο, ολοι οι αλλοι γραφανε "ετοιμες" εκθεσεις. Η κυρια μια μερα μου εβαλε 18 και σε ολους τους αλλους 15. Ξεσηκωθηκε ολοι οι ταξη φυσικα, ακομα και οι υποψηφιοι για τμηματα οπως δημοσιογραφια και αρχαιολογια πηρανε 15αρι. Η κυρια τους ειπε οτι μου εδωσε το 18 μονο και μονο για το γεγονος οτι εγραψα με ελευθερια γραφης. Δεν αντεγραψα ενα "μοντελο εκθεσης" απο τα φροντιστηρια -λεμε τωρα- "Καραγιαννανανανανακη". Μεινανε κάγκελο... αλλα ενταξει δεν με μισησανε γιατι ξερανε οτι δεν το εκανα επιτηδες. Ομως με ενοχλησε μια φραση ενος "αριστου" συμμαθητη μου που σηκωθηκε και ειπε "μα κυρια αυτη δεν θα δωσει για πανελληνιες". Αυτο μονο.

lampatosp@gmail.com είπε...

μιας και το διάβασα λίγο πιο πάνω μια ερώτηση λίγο παράκαιρη
Κύριε Δήμου
ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ Η ΛΟΛΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΣΑΜΜΥ????????