Παρασκευή, Μαΐου 19, 2006

Ενδιαφέρουσες στατιστικές


Ο Broccoli έφτιαξε μία σειρά στατιστικές αναλύσεις του blog μας και μου έστειλε ένα email με παραπομπή σε ιστοσελίδα όπου τις έχει ανεβάσει.

H ιστοσελίδα έχει πέσει (λόγω καταλήψεων) και έβαλα εδώ τα βασικά στοιχεία (χωρίς τους πίνακες.)




nikosdimou.blogspot.com statistics
2/1/2006 - 16/5/2006

----------------------------------------
Posts:

Συνολικά Posts 113
Posts/Μήνα (ΜΟ) 25.11
Posts/Μέρα (ΜΟ) 0.83

Top-10 Posts (σε # σχολίων):

Τίτλος Ημ/νία Σχόλια

Ω γλυκύ μου έαρ... 22/04/2006 677
sextus for sex 24/01/2006 531
Περί έρωτος 26/03/2006 529
Ο Θάνατος της Μαρίας 11/05/2006 496
ΚΑΡΑ -χασάν, -μανλής, -τζαφέρης... 9/05/2006 477
Γυναίκας εγκώμιο 8/05/2006 470
Ένας που άλλαξε τη ζωή μας 5/05/2006 457
Πάθος στην οθόνη 11/04/2006 446
Αδυναμία μίσους 14/05/2006 420
O τρελός με τα πουλιά 2/05/2006 419


Σχόλια:

Συνολικά Σχόλια 24158
Έγκυρα Σχόλια 23230
Σβησμένα Σχόλια 927
Σχόλια/Μήνα (ΜΟ) 5368
Σχόλια/Μέρα (ΜΟ) 179
Σχόλια/Ώρα (ΜΟ) 7.45
Σχόλια/Post (ΜΟ) 213.78
Μέσο Μήκος Σχολίων (χαρακτήρες) 550.5
Αριθμός Λέξεων / Σχόλιο (ΜΟ) 45.3

Χρήστες:

Συνολικοί Χρήστες (by ID) 1110
Χρήστες/Post (ΜΟ) 59.6

User names με πολλαπλά IDs:

User name ID's

aphrodite 35 (!!!)
to ena kai to mhden 18
George 5
Hra 5
traveller 4


Top-40 πιο Eνεργοί Xρήστες (Σχόλια/Post):

User Name Σχόλια/Post (MO)

1. Nikos Dimou 14.95
2. mickey 8.81
3. Γεωργία Μ. 8.38
4. harry 7.56
5. aphrodite 5.58
6. glenn 5.48
7. saltarw_sto_keno 5.04
8. heinz 4.72
9. paragrafos 4.56
10. the resident 3.35
11. Yannis H 3.09
12. NewLens 2.92
13. badlydrawnboy 2.70
14. takis vasilopoulos 2.56
15. alombar42 2.50
16. MainMenu 2.50
17. Εργοτελίνα 2.35
18. tassos_papadakis 2.35
19. andy dufresne 2.22
20. Houlia 2.19
21. blade runner 2.19
22. Zoros 2.15
23. Dormammu 1.89
24. Αιγυπτία 1.82
25. Cyber-Dust 1.81
26. apousia 1.64
27. Μαύρος Γάτος 1.58
28. chris 1.55
29. epikairos 1.47
30. querrero 1.40
31. cyrusgeo 1.35
32. hioniam 1.19
33. Jacobo 1.16
34. Stathis 1.15
35. gravoura 1.14
36. Yosemite Sam 1.09
37. cobden 1.08
38. synas 1.06
39. half-blood_phoenix 1.05
40. maika 1.01

Συγκεντρωτική Κατάταξη...

Top-40 Χρήστες - Συμμετοχή:


User Name Ποσοστό Σχολιασμένων Posts

1. Nikos Dimou 100.00
2. harry 88.50
3. Γεωργία Μ. 78.76
4. saltarw_sto_keno 76.99
5. Yannis H 75.22
6. mickey 73.45
7. the resident 61.06
8. alombar42 61.06
9. paragrafos 54.87
10. Dormammu 53.98
11. MainMenu 53.98
12. Zoros 53.10
13. epikairos 53.10
14. Cyber-Dust 52.21
15. tassos_papadakis 49.56
16. takis vasilopoulos 47.79
17. cyrusgeo 46.02
18. Μαύρος Γάτος 45.13
19. apousia 45.13
20. blade runner 45.13
21. chris 44.25
22. gravoura 42.48
23. glenn 41.59
24. raffinata 40.71
25. Stormrider 38.94
26. CESAR 38.94
27. andy dufresne 36.28
28. traveller 35.40
29. Jacobo 34.51
30. cobden 33.63
31. MIRACLE 33.63
32. Houlia 33.63
33. gargoyle 32.74
34. querrero 32.74
35. badlydrawnboy 32.74
36. aphrodite 31.86
37. basik 31.86
38. Takis Alevantis 31.86
39. NP 31.86
40. hem 30.97


Top-20 Σεντονάδες:


User Name Μέσο Μήκος Σχολίων Λέξεις/Σχόλιο (ΜΟ)

1. Lefteris Kritikakis 1398.00 113.90
2. Black Swan 1330.75 106.20
3. Υποκείμενο δικαίου 1245.65 100.05
4. Rain Man 1167.78 95.06
5. blade runner 1080.78 86.81
6. querrero 1002.84 86.40
7. podilatis 982.52 77.73
8. Dion.M. 967.08 74.38
9. mickey 892.62 71.50
10. Zoros 875.72 69.78
11. aphrodite 806.72 67.90
12. Φιντείας...Finteias 796.62 63.81
13. MIRACLE 762.07 61.45
14. Takis Alevantis 733.48 60.74
15. paragrafos 709.35 57.00
16. Yannis H 692.61 56.28
17. Blue Oji 671.34 56.55
18. cobden 664.20 53.83
19. kkai-Lee 647.79 51.00
20. Cyber-Dust 644.58 52.48


Top-10 Σεντόνια:

User Name Τίτλος Post Μήκος Σχολίου

1. ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ Ο ΤΟΥΡΚΟΦΑΓΟΣ Ευρώπη χωρίς Εβραίους; 30852
2. Εργοτελίνα 28288
3. Σκοταδιστής Τα όρια της σάτιρας 22387
4. expaganus Ο Ιούδας τώρα δικαιώνεται! 22248
5. Non Private Life Ω γλυκύ μου έαρ... 17399
6. expaganus Ο Ιούδας τώρα δικαιώνεται! 16989
7. Axuro Εθνικόν... το αληθές! 16126
8. Εργοτελίνα Που ανήκω 16055
9. Παναγιώτης Δημητράς Blues Andaluz 13306
10. expaganus Ο Ιούδας τώρα δικαιώνεται! 11446


Top-20 Χρήστες με Σβήσμένα Σχόλια:

User Name Αριθμός deleted Σχολίων

1. paragrafos 99
2. harry 80
3. mickey 39
4. diamantis 38
5. NewLens 37
6. saltarw_sto_keno 33
7. the resident 25
8. heinz 24
9. aphrodite 21
10. takis vasilopoulos 19
11. Zoros 16
12. Αιγυπτία 15
13. Cyber-Dust 13
14. glenn 13
15. Υποκείμενο δικαίου 12
16. anathrika 12
17. blade runner 11
18. maika 10
19. Μαύρος Γάτος 9
20. flying smurf 9

Νομίζω πως οι πίνακες και τα στοιχεία σηκώνουν πολύ ...σχόλιο.

Χαίρομαι που τα IDs των συμμετεχόντων υπερβαίνουν τα 1100 (αυτό δείχνει πως δεν είμαστε κλειστό club).

Ελάχιστοι έχουν πολλαπλά IDs - με πρωταγωνίστρια την Αφροδίτη που αναγκαζόταν στην αρχή (λόγω προβλήματος στο Firewall του υπολογιστή) να κάνει κάθε φορά νέα registration

Στις συνολικές επισκέψεις έχουμε περάσει τις 190.000 (θυμίζω ότι ο μετρητής μπήκε μία εβδομάδα αργότερα) και τον μέσον όρο των 2000 ημερησίως.

Θερμές ευχαριστίες στον broccoli. Δεξιά απεικονίζεται το Γκνάκι.

313 σχόλια:

1 – 200 από 313   Νεότερο›   Νεότερο»
Aphrodite είπε...

Seftes!

cindaki είπε...

Καλημέρα!
Αφροδίτη με πρόλαβες,και είπα να κάνω εγώ σεφτέ σήμερα!!!

Dormammu είπε...

Καλημέρα! Απίθανο το Γκνάκι!

cindaki είπε...

Broccoli πολύ καλή δουλειά!!!
Είσαι απίστευτος!!!

paragrafos είπε...

Με τέτοιες απίστευτα τρυφερές φωτογραφίες, πώς στην ευχή θέλετε να διαβάσουμε το ποστ;

Με αγάπη

Παράγραφος

apousia είπε...

Καλημέρα!

''Είμαστε πια πρωταθλητές!
Ήρθανε άλλες εποχές..''

Το Γκνάκι πού μένει?
Στα Κιούρκα?

Aphrodite είπε...

Καλημέρα Σόφη! Πες ότι τον έκανες, έτσι ή αλλιώς το αβαταρ σου στα πρώτα, είναι ένας υπέροχος τρόπος να ανοίγει η σελίδα με τα σχόλια!

Χμ... ο Γάτος πάλι εν μέσω θηλυκών, από δω τό'χει, από κει τό'χει... Α, ξέχασα ! Επιασαν τα ομοιοπαθητικά που του έδωσα χτες και πάλι στις επάλξεις!!! Είδες?...

Ωπ! Τι έγινε το σχόλιο σου Γάτε ανάμεσα σε μένα και τη Σόφη, στις 10:09 περί σβησιμάτων, το οποίο και μόλις σχολίασα? Μαγική εικών?

(btw, γιατί η γυριστή πλάτη στο ποστ? Μας βαρέθηκες ή ατενίζεις το μελλον με ...........(fill in the blanks)

Καλημέρα Γκνάκι (πατ-πατ-πατ!) - ξύνεις νύχια κι εσύ, ε?

@Broccoli,

Εχεις ακούσει για κάποιον Big Brother? Πώς κι έκατσες να κάνεις τέτοια ανάλυση?

Καλά, εγώ μετά το "Εχασα κείμενο, ΤΑ ΠΗΡΑ, κλείνω το pc και ξαναμπαίνω κυρία", νομίζω ότι θα αφήσω ιστορία στο παγκόσμιο μπλογκικό γίγνεσθαι ΚΑΙ με το πόσες φορές με πέταγε έξω το σύστημα με μούντζες και ΟΜΩΣ ξανάμπαινα Κυρίες και Κύριοι, να του δείξω εγώ!...

Ακόμη έχω διαφορα προβλήματα με την εν-μπλογκ-ίωση (ΑΤΣΑ!) μέσω του διαβολικού αυτού μηχανήματος με τους καπνούς, τις ουρές και τα κέρατα κρυμμένα στο σκληρό, προσφέρεται κανείς να μου τα λύσει?

Τι να γίνει, πώς λένε εγώ & η φύση είμαστε ένα? Ε, εγώ και τα computers είμαστε... δύο!

Επανέρχομαι...

paragrafos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
paragrafos είπε...

Διάβασα τα στατιστικά:

θαύμασα το κουράγιο του αγαπημένου μου Νίκοδημου και τη δουλειά του στατιστικολόγου

εξεπλαγην από τις πληροφορίες

γέλασα με τη ψυχή μου προς το τέλος (λεξιλόγιο)

Δεν ήξερα ότι έχω σβήσει 99 σχόλια!!! (τώρα κατάλαβα, εννοεί αυτά που σβήνω και τα επαναφέρω διορθωμένα - όπως τώρα)


Με αγάπη

Παράγραφος

felix είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα η στατιστική απεικόνιση του blog. Είναι γνωστό ότι οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια, αρκεί κάποιος να μπορεί να τους ερμηνεύσει σωστά.
Ενδιαφέρον θα είχε επίσης και μία ποιοτική ανάλυση του blog για να επιβεβαιώσει το υψηλό επίπεδο των συνομιλιτών, όπως και την εξαίρεση του κανόνα, ότι το ποσοτικό δεν συμβαδίζει με το ποιοτικό. Θα μπορούσε να γίνει ψηφοφορία (εντός του blog), για το ποιά θεωρούν οι συμμετέχοντες ως τα top-5 θέματα, και να συγκριθεί το αποτέλεσμα με τα ποσοτικά νούμερα της στατιστικής ανάλυσης.
Επίσης θα είχε σημασία και ο αριθμός των "άσχετων σχολίων" ανά θέμα (κάτι όμως που είναι δύσκολο να μετρηθεί ποσοτικά), γιατί αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα για πολλά αξιόλογα άτομα της δυκτιακής κοινότητας να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν πιο ενεργά στο blog.
Συγχαρητήρια και πάλι για την αξιέπαινη προσπάθεια του broccoli

cindaki είπε...

@aphrodite

Την αγάπη μου αφροδιτούλα!

cyrus είπε...

Είμαι στο Top-40! Είμαι στο Top-40!

Γεια σου, μαμά!

Broccoli -- εξαιρετική δουλειά...

bidibis είπε...

μας φακέλωσε κανονικά ο μπρόκολος.
με κατέταξε και στη 13η θέση... είμαι και προληπτικός...

Η επικαιρότητα τρέχει και ο αντισυνβατικός ο δάσκαλος περί άλλα τυρβάζη!

Ποδόσφαιρο, Ντα Βίντσι, Εurovision και ένα σωρό άλλα πιασάρικα θέματα... και εμείς; εμείς ασχολούμαστε με αριθμούς και στατιστικές.κρίμα διότι η eurovision έχει αρχίσει να ξαναποκτά το χαμένο της κύρος-πολλές σκανδιναβές δηλαδ΄.

Καταγγέλω τη gay ευρώπη και τους ρατσιστές έληνες που καταψήφισαν τη σουηδέζα της εσθονίας και γιουχάισαν τη χαριτωμένη ισλανδεζα. Αντ' αυτών προτίμησαν την πατσαβούρα την τουρκάλα!

Χαρηκα επίσης που δεν προκρίθηκε η Κύπρος, διότι θα γλιτώσουμε, επιτέλους, από τη ρεζιλευτική ανταλλαγή δωδεκαριών. Επειδή, όμως, ο έλληνας δε διακρίνεται για το μουσικό του γουστο, το οποίο καθορίζουν, όχι καλλιτεχνικά, αλλά εθνικοπολιτικά κριτήρια, να είστε σίγουροι ότι πάλι τα φολκλορικά βαλκάνια θα ψηφίσουμε!

alombar42 είπε...

Πολύ ενδιαφέροντα τα στατιστικά!!

Χε - ψάχνοντας για μένα, ανακαλύπτω οτι είμαι ο μόνος με τη λέξη ΣΕΞ στις πιο... δημοφιλείς. Πρέπει να το προσέξω αυτό :)

Nikos Dimou είπε...

Aphrodite said...
"Ωπ! Τι έγινε το σχόλιο σου Γάτε ανάμεσα σε μένα και τη Σόφη, στις 10:09 περί σβησιμάτων, το οποίο και μόλις σχολίασα? Μαγική εικών?"

Όχι - το έσβησα γιατί θυμήθηκα μετά πως υπήρχε πίνακας με τα σβησίματα και άρα ήταν περιττο.

"(btw, γιατί η γυριστή πλάτη στο ποστ? Μας βαρέθηκες ή ατενίζεις το μελλον με..."

Κοιτάω να δω από πού θα την κάνω...

Ούτε καν την Eurovision είδα χθες - διάβαζα σεντόνια...

broccoli είπε...

thanks to all

τα στατιστικά βγήκαν αυτόματα, όχι χειροκίνητα, αφού πρώτα καταγράφηκαν σε μια βάση δεδομένων τα απαραίτητα στοιχεία

το "hard" part ήταν η συλλογή των στοιχείων (που και αυτή γίνεται αυτόματα φυσικά)

μερικές παρατηρήσεις:
ο "αριθμός λέξεων" δεν περιλαμβάνει κοινές λέξεις όπως και, του, τα , είναι ,έχει κλπ
επίσης το λεξιλόγιο ανά χρήστη βγήκε με την τεχνική tfidf που εντοπίζει την "προσωπική" ορολογία κάθε χρήστη (βλέπε harry για επαλήθευση!)

αφιερωμένο στο mickey

PS big broccoli is watching

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Πού να δείτε, αν κάτσει κάποιος να κάνει ρεζουμέ των σχολίων μας. Θα κατακοκκινίσουμε. Το post όμως δεν προσφέρεται για πολύ σχολιασμό.
Μπορώ να σχολιάσω τη Eurovision;(μιας και αναφέρθηκαν τα "άσχετα σχόλια")

Aphrodite είπε...

@broccoli,

Ολα καλά, το ΓΙΑΤΙ το έκανες δεν μας είπες....?!?!

**************

Σκόρπια απο το «Χαρακτηριστικό Λεξιλόγιο Ενεργών Χρηστών»:

@*glenn*, «είπες» και μετά «αφροδίτη».
ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΣΥ!!! (φαινότανε παιδί μου το πράγμα...). Είδες που και δυό αστέρια, πάλι λίγα σου είναι?... Καλά, Marlboro δε βρίσκεις, Camel μήπως? Μάου! Πού είσαι?

@paragrafos, «αγάπη»: στον Μπαμπινιώτη, αβαταρ στη λέξη αυτή, το νικ «παράγραφος». (Αγάπη μας!)

@mickey, «φυσικά», κάτι έκανες εσύ και δεν φαίνεται το «το ξέρω!» ως πρώτο με διαφορά μάλιστα... χμμμ... (όλα τα ξέρεις εσύ, παλιοπόντικο, όλα! Κι εδώ στα φανερά κι έξω στα κρυφά! Πού τα έμαθες βρε τόσα (άλλα) κόλπα?)

@blade, ανοίγεις με «ωστόσο», κλείνεις με «ντίβες» - και μετά αναρωτιούνται κάποιοι για ποιό λόγο ο ντόρος με τις Θεές... Λογική και Γκλαμουριά, πειράζει?

@harry, αν πάρεις τις λέξεις όπως εμφανίζονται στο πινακάκι, έχεις και ένα σχόλιο-passepartout για κάθε ώρα και στιγμή! Ανακατεύεις και συνεχίζεις! (άλλες λέξεις έχει το μενού? Χμ, άσε, ξέρω, αλλά σε έχω probation!)

@zoros, πρώτη λέξη «γυναίκα», τελευταία «χρόνια»... Το’χεις σπουδάσει, και οι επιτυχίες σου είναι διαρκείας μάλλον, ε? Δες και τι μου στοίχησες....

@heinz, «Τουρκία» και «σύστημα» βλέπω... Αν το συνδυάσεις με την ιπποσύνη που έχεις δείξει να μας «σηκώνεις» μετά από γκάφες μας, έχω άδικο που σε λέω Gere (An officer & a Gentleman)? Δείχνεις βέβαια και δόντια, αλλά πάει πακέτο στο όλο «αντρουά» φαντάζομαι...

@badlydrawnboy, «αρχιεπισκοπίξ», «ελλάδα», «έλληνες» εσύ τέτοιο παιδί -κουνημένη σαμπάνια με εικόνες και τραγούδια και πρσλαμβάνουσες? Να κόψεις την παρέα με τον harry αμέσως! Η Υπουργός διατάσσει περισσότερη παρέα με τον Τάκη! (χμ... τα σιγανά ποταμάκια, έ? Wink-wink!)

@takis, «ερωτικά», ε, δικαιωματικά το πιο καυτό αγόρι του μπλογκ (και κούκλος και ερωτικός και τρυφερός – τυχερή Γεωργία...)

@alombar42, “Χε - ψάχνοντας για μένα, ανακαλύπτω οτι είμαι ο μόνος με τη λέξη ΣΕΞ στις πιο... δημοφιλείς. Πρέπει να το προσέξω αυτό :)” Με πρόλαβες και αυτοσχολιάστηκες (όχι θα σ’άφηνα τέτοιο παιδί!!!)! Αφιέρωση οι λέξεις μου (με τη σειρά τους) «κάτσε», «έλα». (Πότε?)

(με τους υπόλοιπους φίλους δεν έχω την ίδια άνεση για πείραγμα, ντροπές... κοκκινίζω... ίσως αργότερα)

Αφεντιά μου: Ζορρό μου στοίχισες το «μπλα» ως λέξη, από το σχόλιο-πείραγμα σε σένα και τα μπλα-μπλά σου (ποστ «Γυναίκας Εγκώμιον, προς το τέλος, 2:02 εσύ, 2:24 εγώ) αλλά χαλάλι σου, σε διαβάζω και... παραμιλάω! Είσαι πάντως πιο πολυλογάς από μένα, τα σεντόνια σου ακριβώς από πάνω μου. Ωπα! Εχεις κάτι να μου πεις και δεν το ξέρω? ;)

Το «μόνον» βέβαια το δικό μου ως 2ο , έ, τι να γίνει, είμαι των «μοναδικών», των unique, των αποκλειστικών και των απαράμιλλων per se, όπως και των πραγμάτων που γίνονται άπαξ και διαρκούν για όλη μας τη ζωή... Ποιότητα!

Επί του πιεστηρίου,
@ΝΔ,
"... το έσβησα γιατί θυμήθηκα μετά πως υπήρχε πίνακας..."

Κι έφυγες έτσι άσπλαχνα από το sandwich? Ωραίο ζαμπόν είσαι! (με κατι τάσεις φυγής... ΝΑ!!!)
ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!!

broccoli είπε...

Ολα καλά, το ΓΙΑΤΙ το έκανες δεν μας είπες....?!?!

@aprho

δε μπορώ να αποκαλύψω το ποσό που μου έδωσε ο ΝΔ.. όποιος θέλει παρόμοια ανάλυση στο blog του πάντως χρεώνω μόνο 500e

(kidding of course, απλά είχα έτοιμη την βασική υποδομή της ανάλυσης και την εφάρμοσα στο blog, έχει ενδιαφέρον το αποτέλεσμα, τί αλλο)

broccoli είπε...

α ναι, και για να αποκαλυψω τα 35 user IDs σου!

maika είπε...

..και η 40η θέση του πιο ενεργού σχολιoστοποστολόγου... goes tooooo..
maika!!!

..μοίρα μου σ΄ευχαριστώ..

bravo broccoli!

Aphrodite είπε...

@Μρόκολον το οσμηρόν,

Πληρωμή σε είδος δέχεσαι?
ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!

(Ασ΄τα ψόφια, δεν τα κάνει κανείς αυτά για την ψυχή της μάνας του!)

Μπορείς να μας πεις τις "λέξεις" τις δικές σου και του αντυ, πληζ?

Α, και να μου εξηγήσεις αν θέλεις την αποποσοστοποίηση, διότι φαντάζομαι ότι μέτρησες αριθμό σχολίων ανά ποστ από Ιανουάριο, δεν είναι?

Θα θυμάσαι ότι μερικοί φίλοι μπήκαν αργότερα κι αυτό μπορεί να κανει scewed τ'αποτελέσματα ή να δείχνει same mean παρ'όλο το διαφορετικό mode - πχ φίλη/ος με 30+ σχόλια σε ένα μόνο ποστ που μπήκε αργά, δεν είναι το ίδιο με φίλη/ο με λίγα σχόλια απ'αρχής μπλογκ...

Κι αν είσαι καλό... μπρόκολο, θα σου κάνω κι άλλες ερωτήσεις συζητώντας την αμοιβή σου!

Μάκια στα μαλλάκια!

(Δεν είσαι εκτός εποχής τώρα?)

Aphrodite είπε...

@jacobo,

EΓΡΑΨΕΣ!!!

Να προσθέσω μόνον, θα κολλάμε αφίσες πίνακες του ντα-Βίντσι γύρω-γύρω από το πισι, θ'ανάβουμε δάδες στο γραφείο, θα πιάνουμε φωτιά αλλά θα στέλνουμε το 100 & την Πυροσβεστική στου Δήμου, θα γράφουμε φορώντας κουκούλες, ψιθυρίζοντας μούπλε-μούμπλε συνωμοτικά και χρησιμοποιώντας το Messenger, με το οποίο μας τα έχει κανει τσουρέκια ο Μίκυ - ντυμένος Μάγος-Fantasia!!!

(-DDDDDDDDD!!!!

felix είπε...

Aphrodite said...
"@harry, αν πάρεις τις λέξεις όπως εμφανίζονται στο πινακάκι, έχεις και ένα σχόλιο-passepartout για κάθε ώρα και στιγμή! Ανακατεύεις και συνεχίζεις! (άλλες λέξεις έχει το μενού? Χμ, άσε, ξέρω, αλλά σε έχω probation!)"

Το ίδιο πιστεύω ισχύει και για τον σαλτάρω. Οι σκόρπιες λέξεις του συνθέτουν ένα μέσο κείμενό του. Επίσης ο broccoli αποκάλυψε πώς γράφει ο σαλτάρω: με την τεχνική tfidf και συμπληρώνει τα "και", "του", "τα"...

maika είπε...

..ξέχασα να πώ...

Αφροδίτη καλημέρα!

sofi-k επίσης...

ε και σε όλους φυσικά!!

Aphrodite είπε...

@felix,

Να δεις πώς το είπε ο mainmenu στις τελευταίες του λέξεις.. να δεις....

Κι εσύ γατούλι είσαι? (e.g. Felix the cat)

resident είπε...

Γαμώτο αν είχε λίστα με αυτούς που κάνουν τα πιο πολλά ορθογραφικά λάθη θα ήμουν πρώτος! Δεν πειράζει, μου αρκεί που σε τρεις λίστες είμαι μέσα στην δεκάδα.
Ακούς εκεί, «ΖΩΑ» η λέξη που χρησιμοποιώ πιο συχνά!!? Κάτι λάθος θα έγινε. Δεν έχω αποκαλέσει ποτέ κάποιους έτσι ,εδώ μέσα. !Είπαμε σας αγαπάω αλλά όχι και τόσο πολύ.

Dot.Hakers είπε...

@dyspistos

Για ακόμη περισσότερη ασφάλεια στο να μην βλέπουν οι προυστάμενοι την χρήση του Ιντερνετ, χρησιμοποιήστε Firefox αντί IE, για κάποιο λόγο δεν φαίνεται στο Internet Watch της εταιρίας..!

resident είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Aphrodite είπε...

@resident,

(Ε, αφού μου κάνεις πάσα, τι να κάνω)

Γιατί καλό μου, τι έχουν τα ζώα? Για σκέψου λίγο... Doggie ας πούμε?

Που δείχνει πόσο ζωόφιλος, τρυφερός, στοργικός και ηθικός είσαι, που παίρνεις από το εστιατόριο τα αποφάγια για το ζωάκι σου σε doggie-bag?

Τι? Εσύ άλλο νόμιζες? Χμμμ... Πολλή παρέα με τον αλομ-μπαρ κάνεις (αλλο-μ-μπαρ όπως "άλλον" "μμμ" "μπάρα"?)

Πω πωωωω, σας το λέω εγώ να κάνουμε λίγη αποφόρτιση στη βραδυνή βάρδια, σας θυμίζω το ποιηματάκι (1:56 απάντησή μου, στο κατά dormammu καληνύκτιον 1:50), ποστ "Αδυναμία Μίσους".

Aphrodite είπε...

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής:

Στο "Top-40 Χρήστες - Συμμετοχή" ο Γάτος βγαίνει με 100%.

Λάδωσε τον μπρόκολο?

ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!!!

resident είπε...

aphrodite said... Πολλή παρέα με τον αλομ-μπαρ κάνεις (αλλο-μ-μπαρ όπως "άλλον" "μμμ" "μπάρα"?)

Tο βράδυ θα πάω στα μπαρ για να γλεντήσω την επιτυχία μου!

christina είπε...

Εγώ δεν είμαι πουθενά στη λίστα, αλλά το χρεώνω στο ότι δε μας εχουν ιντερνετ στο γραφείο :Ρ

Γράφω λίγα και καλά, παιδί μου! :Ρ


(Ασχετο. Απο εναν αριθμό σχολίων και πέρα χάνω τα αυγα και τα πασχαλια με τα refresh , οποτε τα παραταω. Αυτο φταιει που μου πεφτουνε τα ποσοστα!! Αυτό!!)

paragrafos είπε...

the resident said...
"Ακούς εκεί, «ΖΩΑ» η λέξη που χρησιμοποιώ πιο συχνά!!? Κάτι λάθος θα έγινε."
---------------------

Να είστε καλά - με κάνατε και γέλασα με την ψυχή μου!


Ευχαριστώ με αγάπη

Παράγραφος

resident είπε...

@paragrafos...
Και εσείς να είστε καλά.Χάρηκα που χαρήκατε.

mickey είπε...

Καλημέρα σε όλους!

Θαυμάσια και λίαν ενδιαφέρουσα η ανάλυσή σου, Brocolli. Τα θερμά συγχαρητήριά μου και σε ευχαριστώ για την ...αφιέρωση ;)

Φυσικά(!), τηρώ επίσης αρχείο του blog, αν και δε σκέφτηκα να βγάλω στατιστικά στη φόρα. Εφόσον η "υπηρεσία" έχει πέραση, ενδέχεται να μπω κι εγώ στο κόλπο - να σπάσει το μονοπώλιο, να έχουμε ανταγωνισμό και να πέσουν οι τιμές :))

Για τις λέξεις στο λεξιλόγιο διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις. Θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται πρώτα κάποια γραμματική ανάλυση με ρίζες, ώστε να λαμβάνονται υπόψη όλες οι μορφές (word forms) ή οι λέξεις "σχόλιο", "σχόλια" και "σχολίων" π.χ. θεωρούνται διαφορετικές (υποψιάζομαι πως συμβαίνει το δεύτερο). Θα το τσεκάρω κι εγώ όταν βρω λίγο χρόνο.

Πάντως (να μια λέξη που περίμενα να δω στο λεξιλόγιό μου), πάω στοίχημα πως στη συντριπτική πλειονότητα των σχολίων μου η λέξη "γνωρίζω" έπεται του "δεν" (μπορείς να το ελέγξεις). Εν οίδα ότι ουδέν οίδα!

Η Αφροδίτη μπήκε δυναμικά σήμερα και μάλλον βάλθηκε να σκαρφαλώσει όσο γίνεται ψηλότερα στη λίστα των ενεργών σχολιαστών και να μας ξεπεράσει όλους. Δηλώνω ότι ...θα την αφήσω!

Είδα κι εγώ χθες βράδυ τον Κώδικα, αλλά δε μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Αν πάντως αντέξει κανείς την πρώτη μισή ώρα, μετά στρώνει αρκετά - έχει και μερικές πολύ καλές στιγμές. Η βασική εντύπωση που μου έμεινε είναι πως πρόκειται για μια ταινία που βιάστηκαν να την ολοκληρώσουν και να τη βγάλουν στις αίθουσες. Θα μπορούσε να είναι αρκετά καλύτερη.

Υ.Γ. 1: Υποθέτω πως σήμερα έχουμε ελεύθερο θέμα, έτσι;

Υ.Γ. 2: Είχε χθες Eurovision; Χαμπάρι δεν πήρα!

mickey είπε...

Κι επειδή ο Broccoli μου έφτιαξε τη μέρα, του έκανα κι ένα δωράκι στο δικό του το μπλογκάκι ;)

Πάντως, πρώτη θέση στο λεξιλόγιο της Θεάς κατέχει η λέξη "ΜΠΛΑ" - αυτό ...κάτι δείχνει, έτσι; :PPP

(να 'ναι καλά ο Zoros).

Υ.Γ. Μήπως θέλετε να μάθετε ποιοι έχουν κάνει σεφτέδες, κατοστάρες, διακοσάρες κλπ. στο blog; Δέχομαι παραγγελιές!

Nikos Dimou είπε...

Για να καταλάβετε τι δουλειά πατάει ο Γάτος! 113 ποστ (τώρα 116), 100% συμμετοχή, πρώτος με 15 σχόλια ανά ποστ, απών στα σεντόνια και στα σβησίματα...

Διεκδικώ: ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά (θα εξασφαλίσω συνταξιοδοτικό δικαίωμα στα 110!), χρυσό μετάλιο μπλογκς, μπόνους υπερωριών και πρόσθετη άδεια...

Aphrodite είπε...

@ND,

Αδεια λοχείας ξέχασες...
:P

paragrafos είπε...

Αγαπημένε μου ΝικόΔημε,

Μια απορία: στο τέλος των σχολίων φαίνεται μόνο η ώρα. Δεν θα ήταν καλύτερα αν φαινόταν και η ημερομηνία; ΈΤσι θα αποκτούσε άλλη διάσταση ο διάλογος στα... μετοπισθεν.Ίσως όμως αφήσατε μονον την ώρα για κάπους άλλους λόγους.

Και μια κάπως άσχετη παρατήρηση: γύρω από το δικό σας μπλογκ υπάρχουν και αρκετά άλλα δορυφορικά ημερολόγια. Ιδίως το δικό μου, οφείλει την ύπαρξή του και την προκοπή του κυρίως στους δικούς σας επισκέπτες και σχολιαστές. Ίσως κάποτε θα άξιζε τον κόπο να γίνει μια κάποια έρευνα και για τα δορυφορικά ημερολόγια, σε σχέση με το δικό σας.

Με αγάπη και ευγνωμοσύνη

Παράγραφος

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Ελεύθερο θέμα; Σχολιάζω λοιπόν Eurovision (ωχ, τι θα λένε από μέσα τους οι «σοβαροί»):
Ο Γερμανός σκηνοθέτης πολύ άσχετος με μουσικοχορευτικά live shows. Ο -πώς τον λένε- άντρας της Πωλίνας θα τα κατάφερνε καλύτερα.
Καλή η hi-tech σκηνή κι ο φωτισμός, αλλά το όλο σκηνικό σού μπέρδευε το μάτι.
Τα σποτάκια για την Ελλάδα διαφήμιζαν κυρίως έρωτα και κοσμήματα! Και επαναλαμβάνονταν. Της Τουρκίας ήταν πιο εντυπωσιακά (με τους αρχαιοελληνικούς & βυζαντινούς ναούς τους).
Τα χορευτικά, κιτς απομίμηση Παπαϊωάννου. Αλλά γενικώς, εντάξει…

Nikos Dimou είπε...

tassos_papadakis said...
"Κατά τα άλλα, δεν μας νοιάζουν οι στατιστικές, έτσι Νίκο;...:Ρ"

AYTΕΣ οι στατιστικές μας νοιάζουν - είναι στατιστικές ουσίας. Αυτό που δεν μας νοιάζει ιδιαίτερα είναι πόσα εισητήρια κόβουμε κι αν είμαστε πρώτοι σε επισκέψεις..

Δεν το παίζουμε TV με θεαματικότητες.

half-blood_phoenix είπε...

User Name Σχόλια/Post(MO)
39. half-blood_phoenix 1.05

Έτσι για την ιστορία ήμουν πάντα γαλαρία…

Ο Broccoli έχει άμεση σχέση με τις μυστικές υπηρεσίες και του ήταν εύκολο να μας παρακολουθεί. Θυμηθείτε ο (Albert) Broccoli είναι ο δημιουργός του James Bond, πράκτωρ 007. Broccoli τα σέβη μου στην αρχηγό της MI6. Και ευχαριστώ για τον κόπο σου. Τώρα ψάχνω τον κοριό που έχεις βάλει σπίτι μου και με παρακολουθείς.

Όσο για τη Eurovision κρίμα που δεν πέρασε η Ολλανδία. Ένα γκρουπάκι εξαίσιες Ολλανδέζες ;-) και τις καταψήφισαν; Κακογουστιά ποια σε αυτήν την Ευρώπη!

Aphrodite είπε...

@mickey mou,

Το 666 (και τον ταυτόχρονο) το έχεις εσύ παιδί μου, παίδαρε, παιχταρά!

Τι να τα κανουμε τα υπόλοιπα.... Σεφτέδες κτλ... Ποιός είναι ο πρώτος καλεσμένος είναι το θέμα, ή το party animal?

Ξεσαλωμένο μου άνιμαλ εσύ, ψυχή του πάρτυ!

(Χμ, κι άλλον έναν... μικρούτσικο ταυτόχρονο με ΝΔ και ζορρό τον περάσαμε στο ντούκου, μπρόκολε εύοσμε...)

heinz είπε...

Η δουλειά του Broccoli είναι πολύ ενδιαφέρουσα και νομίζω του αξίζουν οι ευχαριστίες όλων.

Τώρα βέβαια οι ερμηνείες, είναι άλλο θέμα και επ' αυτού, θέλω να πω δυο λόγια:

H τεχνική tfidf είναι μια ποσοτική μέτρηση, όπως εξάλλου κι άλλες πολλές τεχνικές.

Συμβολικά, προβάλλει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όσοι δουλεύουν στο ερευνητικό πεδίο του semantic web (σημασιολογικός ιστός).
Στην πράξη πρόκειται για μια καταγραφή όρων μέσω crawling ή spidering. Δηλ. πιάνω μια σελίδα σαν "ρίζα" και "σέρνομαι" ακολουθώντας την αλληλουχία των links, σα να περνάω απ' όλα τα κλαδιά ενός δέντρου και καταγράφω.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι ειδικοί του τομέα είναι, ότι δεν είναι δυνατό να βρεθεί τρόπος να καταγραφεί το σημασιολογικό περιεχόμενο του κειμένου. Εδώ γίνονται βέβαια προσπάθειες, με βάση την λεγόμενη conceptual ontology αλλά, μέχρι στιγμής, άνθρακες ο θησαυρός. Όπως αποδεικνύεται εμπειρικά, όσοι άνθρωποι υπάρχουν, άλλα τόσα linguistic domains. Έκαστος δηλαδή, χρησιμοποιεί τη γλώσσα (στην περίπτωσή μας τον γραπτό λόγο), με προσωπικούς συμβολισμούς.
Υπάρχει φυσικά η έννοια του linguistic consensus, μια γλώσσα με κοινά αποδεκτό συμβολισμό, αλλά συνήθως, συνοδεύεται με γλώσσα σώματος, χρωματισμούς τόνων κλπ. που ενισχύουν το νόημα που ο πομπός εκφράζει. Είναι αυτό που αποκαλούμε utterance - εκφορά, και είναι μια αυτοαναφορική διεργασία (δηλαδή αυστηρά ατομική). Απλά: η μούτζα για μένα είναι έκφραση αστεϊσμού και όχι επιθετική. Για άλλον όμως???

Άρα, χωρίς να υποτιμώ την προσπάθεια του broccoli που μπορεί να θεωρηθεί ότι εντάσσεται σε ένα γενικό πλαίσιο τέτοιων ερευνών, καταφανώς δεν μπορούν να υπάρξουν νομίζω ποιοτικά συμπεράσματα από κάτι τέτοιο.
Γιατί απλά, δεν γίνεται - και δεν μπορεί εύκολα να γίνει - ανάλυση του concept και του context.

Nikos Dimou είπε...

paragrafos said...
Αγαπημένε μου ΝικόΔημε,
"Μια απορία: στο τέλος των σχολίων φαίνεται μόνο η ώρα."

Νομίζω πως αυτό το κανονίζει το πρόγραμμα του Blogspot - δεν είδα να έχει άλλη ρύθμιση - θα το ψάξω.

Όσο για τις "παράπλευρες στατιστικές" έχουμε τόσους ειδικούς εδώ - ας φιλοτιμηθούνε...

resident είπε...

@ mickey
Άσε, ξέρουμε: πρώτος σε εκατοστάρες, διακοσάρες, 666αρες(Ελπίζω και σε 20αρες η και 40αρες- ίσον με δυο 20αρεs) κλπ εσύ.Σε σεφτέδες?για λέγε?

Aphrodite είπε...

@Gere,

Thnx για άλλον έναν ταυτόχρονο, πάντα gentleman...
(-Χ

Ηρέμησα, επανέρχομαι...Μμμμ...

(έχω κι εγώ να πω για την μπροκόλεια έρευνα...)

paragrafos είπε...

Nikos Dimou said...
"Νομίζω πως αυτό το κανονίζει το πρόγραμμα του Blogspot - δεν είδα να έχει άλλη ρύθμιση - θα το ψάξω."
----------------------
Προσωπικά, αν και είμαι παντελώς άσχετη από προγράμματα και τα συναφή ωστόσο βρήκα τη σχετική ρύθμιση. Πόσο μάλλον εσείς!

Νομίζω θα βοηθήσει και θα δώσει νέα ώθηση και κίνητρα στις συζητήσεις των περασμένων και ουχί ξεπερασμένων ποστς.

Με αγάπη

Παράγραφος

Dormammu είπε...

Εξαιρετική επεξεργασία δεδομένων από το «όζον» Μπρόκολο!
Διάβασα με προσοχή τα λεξιλόγια των ενεργών χρηστών- πρώτη λέξη της Αφροδίτης το ΜΠΛΑ (!!!!!!!!)- απίστευτο!
Χαίρομαι που βρίσκομαι στο Top-10 των συμμετεχόντων και στο Top-25 των πιο ενεργών χρηστών, παρόλο που αυτοπεριορίστηκα για ένα διάστημα….! Χαίρομαι και που απουσιάζω από τους «διπλο-σεντονάδες», δεν είναι για μένα τέτοια πράγματα!

Κι αν υπήρχε κατηγορία Top-10 «σεφτέδων (!!!)» είμαι σίγουρος ότι τον λαδοπόντικα θα τον είχα φάει… λάχανο!

Aphrodite είπε...

@ΝΔ, 1:14,

Ουπς! Γάτε! Ησουν κι εσύ?
Τριπλός?

Γι'αυτό ηρέμησα έτσι?

Θεέ μου!

ΘΕΕ ΜΟΥ!

(ΟΚ, ξεπλήρωσες το sandwich)

(Πώς θα συνεχίσω τις δουλειές μου?...)

Aphrodite είπε...

@dormammu,

Δες και σχόλιό μου 11:35, 4η παράγραφο από το τέλος, και πήγαινε εκεί που σου λέει, να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται...

Μέχρι ο πόντικας το έπιασε!

Χιουμοράκι...

mickey είπε...

Nikos Dimou said (1:06μμ):
"Για να καταλάβετε τι δουλειά πατάει ο Γάτος! 113 ποστ (τώρα 116), 100% συμμετοχή, πρώτος με 15 σχόλια ανά ποστ, απών στα σεντόνια και στα σβησίματα..."

Τα post είναι δικά σου. Δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό :(

Η 100% συμμετοχή είναι πολύ εύκολο να καλυφθεί. Πάμε στοίχημα πως μπορώ σε μισή ωρίτσα να πιάσω το ίδιο "απόλυτο" ποσοστό;

Δεκαπέντε σχόλια ανά post ο Γάτος, αλλά για μας σκεφτόταν να βάλει όριο τρία ανά post!!! Ζαβολιάρη :P

Πάντως και αυτό μπορεί να ...τακτοποιηθεί (αν και πιο δύσκολα).

"Απών στα σεντόνια". Αυτό μπορεί να ερμηνευθεί και ως αδυναμία έντονης συνεχούς πληκτρολόγησης - ου γαρ έρχεται μόνον :P

"Και στα σβησίματα". Καλά, ως γνωστόν, το αφεντικό ενός blog μπορεί να κάνει permanent delete στα σχόλια και να ...σβηστούν τα ίχνη των σβησμένων. Για ...Αφροδίτες μας περνάς; - άκου εκεί 35 ID!!! :P

Δεν περνάνε σε μας, μπάρμπα :))

mickey είπε...

Για την ώρα στα σχόλια:

Dashboard -> Δικό σου Blog -> Settings -> Comments -> Comments Timestamp Format και διαλέγεις ένα που έχει ημερομηνία ΚΑΙ ώρα (έχω διαλέξει το τέταρτο από το τέλος στο δικό μου blog). Μετά ...republish ;)

paragrafos είπε...

@ mickey

Κύριε Μιχάλη,

Στο σημερινό μου ποστ σάς κολακεύω -με το... αζημίωστο φυσικά!

Με πολλή αγάπη

Παράγραφος

christina είπε...

Ασχετο,αλλα προσπαθώ (κι εγώ) να ανεβάσω τα ποστ.
Η Γιουροβίζιον δεν είναι το ελληνικό τραγούδι. Ούτε το αγγλικό, το γαλλικό κλπ. Είναι κάτι σαν διεθνής συναυλία με ψήφους. Το μόνο που με ενοχλεί ειναι τα υπερογκα ποσά, αλλα φαντάζομαι οτι όλο και κάτι κερδίζουμε από τη διαφήμιση.
Δε φωνάζω για τα τραγουδια που ψηφιζονται, οπως δε φωνάζω για κεινα που καποιος καλλιτεχνης επιλεγει για τη συναυλία του.

Nikos Dimou είπε...

Ορίστε! Μπήκαν όλες οι πληροφορίες κατω από τα σχόλια. Πιο πολλές δεν διαθέτει το κατάστημα. (Ευχαριστώ Mickey δεν το είχα προσέξει. γηράσκω αεί...).

mickey είπε...

Όχι resident (1:33μμ). Αν εσύ σβήσεις σχόλιό σου σε ξένο blog, θα φαίνεται το nick σου και από κάτω η ένδειξη "This post has been removed by the author." (το nick δε φαίνεται σε αυτή τη σελίδα σχολιασμού, αλλά στη συνδυασμένη post+comments, - για το παρόν post είναι αυτή)

Όλα τα σχόλια αποστέλλονται αυτόματα με email στον οικοδεσπότη (ακόμα κι αν σβηστούν το επόμενο δευτερόλεπτο).

Φυσικά (μου κόλλησε τώρα!), τα σβησμένα σχόλια δε λένε τίποτα. Στις περισσότερες περιπτώσεις νομίζω πως πρόκειται για διορθώσεις ορθογραφικών λαθών (αφού δεν παρέχεται η δυνατότητα editing) και διαγραφή πολλαπλών σχολιών.

Σπανιότερα αφαιρούνται επειδή κάποιος μετάνιωσε για αυτά που έγραψε ή το έκανε κατόπιν προτροπής άλλων ή σε συνεννόηση με κάποιον "αντιδικούντα".

achilleas είπε...

tha thela na xera posi ora ti mera xodevete (mallon ependiete) sto blog auto! Yparxoun kai kapioi pou diavazoun kai polla blogs, fantazome... ores ateliotes!

pao tora na diavaso ta top3 posts.

resident είπε...

@ mickey Έχεις δίκιο.

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Κι εμένα μου κάνει εντύπωση, πόσοι άνθρωποι ξοδεύουν τόσο χρόνο, για να διαβάζουν σχόλια. Για τον εαυτό μου, το ανέφερα σε κανα-δυο φίλους κι έφαγα χοντρό κράξιμο. Τους φάνηκε πολύ περίεργο και άσκοπο. Εγώ νοιώθω πάντως σα να συζητώ κανονικά. Παρεούλα.

andy dufresne είπε...

Broccoli μπράβο κι από μένα.

Η πρώτη δεκάδα είναι οι στυλοβάτες του blog.

Στατιστικά, υπάρχει μια σημαντική παράμετρος που αγνοείται στη μελέτη: οι συνολικές ημέρες συμμετοχής κάθε σχολιαστή (ημέρα έναρξης συμμετοχής μέχρι ημέρα λήξης).
Πχ η aphrodite, o heinz κλπ μπήκαν αργά, ο newlens χάθηκε.

Προσπαθώ όσο μπορώ να μη συμβάλλω στην δικτυακή ρύπανση.
Θεωρώ το χρόνο υπερ-πολύτιμο αγαθό.
Δυστυχώς στο αγαπημένο μας Blog δεν το συμμερίζονται πολλοί...
Δεν υπάρχει λύση περιορισμού, μην παιδεύεστε.

Δικό μου κριτήριο ενδιαφέροντος σχολίου: πόσα σχόλια προκάλεσε ένα σχόλιο.

Προσωπικός τρόπος συμμετοχής: 1-7 σχόλια ανά post με μ.ο. 3-4, όσο περισσότερο ενδιαφέροντα γίνεται (με βάση το παραπάνω κριτήριο), με όσο το δυνατό λιγότερες λέξεις.

Δεν χαίρομαι που βλέπω το όνομά μου στις λίστες, θα προσπαθήσω στις επόμενες να είμαι πιο κάτω ή να μην είμαι.

Aγαπημένοι σχολιαστές:
(από τη λίστα του broccoli, διότι υπάρχουν και αρκετοί άλλοι που εκτιμώ π.χ. υποκείμενο δικαίου, αντώνης λιόλιος κλπ).

mickey, georgia m., harry, aphrodite, heinz, paragrafos, the resident, yannis h., badlydrawnboy, takis vasilopoulos, alombar42, houlia, blade runner, zoros, dormammu, apousia, μαύρος γάτος, querrero, gravoura, yosemite sam, cobden, half-blood_phoenix, raffinata.

Θερμές ευχαριστίες εκ βάθους καρδίας σε όλους, προαναφερθέντες και μη και πάνω απ' όλα στον ΝΔ για το πιο υπέροχο και αναπάντεχο δώρο του 2006.

Dormammu είπε...

@Αφροδίτη: ξέρω την ιστορία του μπλα- μπλα, απλά επειδή γνωρίζω και την έφεσή σου στα διπλοσέντονα μου φάνηκε αστείο....:-)))

Ecumene είπε...

Aυτος ο Μπροκολλος

ειναι εξαιρετικος!

Πληρωνεται;;

Τον ζηταει μια Στατιστικη Υπηρεσια στο εξωτερικο..
Εχει ψωμι αυτη η δουλεια !!!
Πως θα πεισεις τους επενδυτες χωρις Στατιστικα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Η ανωνυμία έχει μία χάρη, ένα μυστήριο. Το ότι κρίνεις τον άλλον αποκλειστικά απ’ τα λόγια του, όχι απ’ την εμφάνισή του ή την κοινωνικο-οικονομική του κατάσταση. Και συχνά αναρωτιέμαι, ποιο είναι το πιο αξιόπιστο.

Nikos Dimou είπε...

Κάποια στιγμή θα κάνω έναν ατομικό ισολογισμό για το blog: τι έχω χάσει και τι έχω κερδίσει...

glenn είπε...

πο πο κινιση ματ απο παργραφο.οπιοσ καταλαβε καταλαβε σορι αλλα εργοτελινα εισε λιγο ξεφτιλα οποιοσ θελη να παη να δει το προτο ποστ τον ιανουαριο τλευτέο κομεντ

Black Swan είπε...

Ν.Δ. said
“Ούτε καν την Eurovision είδα χθες - διάβαζα σεντόνια...»

Σεντόνια – σεντόνια και πάλι σεντονάς γιατί ένα είναι το μήνυμα:
Ο,τι εικονίζεται, πεθαίνει. (Όπως και οτιδήποτε άλλο άλλωστε.)

Γιατί θα να ξαναρχίσει πάλι η αρχαία τελεολογία, σύροντας πάλι μια γραμμή στην άμμο, ώστε να γεννηθεί το σχέδιο και να εκκολαφθεί η πρώτη γραφή, τα σήματα υγρά και το μυστικό νόημά τους.
Γιατί το δράμα της εποχής είναι τα κείμενα που καθίστανται εικόνες.
ΥΓ. Θα μπορούσε πάντως αυτό το ίδιο ν' αποτελούσε και την ελπίδα της...
Καθώς η τέχνη αντλεί από το ανεπεξέργαστο νόημα και γλώσσα εκβάλλει σε νέες σημασίες.
Υπάρχει πάντα το αρχέτυπο μιας αναπαράστασης: στον λόγο και τη γραφή, στη γραφή και στην εικόνα, στην εικόνα και τη σημασία της.

Και η ηδονή της αναπαράστασης σχεδόν ποτέ δεν σχετίζεται με τον βαθμό ομοιότητας ανάμεσα στην εικόνα και το πρότυπό της.
Ιδού ένα μεγάλο μυστικό.
Πρέπει να ξαναβρούμε τη δύναμη και ν' αδράξουμε το κοντύλι· ένα τεράστιο, αρραγές αρυτίδωτο σύμπαν μας περιμένει σαν ένα κομμάτι λευκό χαρτί.
Ή σαν ένα λευκό σεντόνι έτοιμο να δεχτεί το σώμα και τα αιμάτινα ίχνη του.
Και τότε, το περίγραμμα ενός κορμιού θα ενώσει τη ζωή και το πέρα απ' αυτήν.

heinz είπε...

νε ωλα καλα αλα δαι μας λαις ραι πεδη και πιω ινε τω νωιμα???

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Φιλοφρόνηση από ζωγράφο: «Μιλάς με εικόνες»

glenn είπε...

εινε και αυτοσ ο ανδυ δεφρεσνε εχει πιαστη η μεσι του να φερνι στο διμου σκαφι με ζεστο νερο να πλενη τα ποδια του τι νομιζετε δεν καταλαβενο?σταρβολεμιασε απο τισ ιποκλισησ μαρια αντουνετα σκετι

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Δεν έχει πεθάνει ο Μποστ;;

Ανώνυμος είπε...

«ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ...

Έτσι, ίδια η έννοια του ταυτόχρονου, που έχει βαθειές ρίζες στην καθημερινότητα αλλά και στην λειτουργία του κόσμου μας, κλονίζεται. Πρέπει, κατ’ αρχήν, να συνειδητοποιηθεί ότι η κάθε εμπειρία μας, όπου ο χρόνος φαίνεται να παίζει κάποιον ρόλο, είναι εκ των πραγμάτων υπόθεση ταυτόχρονων περιστατικών. Ο στίχος, για παράδειγμα, «το τρένο φεύγει στις οκτώ, ταξίδι για την Κατερίνη», του ωραίου τραγουδιού, υπονοεί ότι η αναχώρηση του τρένου και η ένδειξη «8» κάποιου ρολογιού είναι ταυτόχρονα περιστατικά. Η νέα, όμως, συλλογιστική του Αϊνστάιν επιβάλλει τη σχετικότητα του ταυτόχρονου: συμβάντα που λαμβάνουν χώρα ταυτόχρονα σε κάποιο πλαίσιο αναφοράς εμφανίζονται να έχουν μια χρονική αλληλουχία όταν παρατηρηθούν από ένα άλλο πλαίσιο, που κινείται ως προς το πρώτο. Δύο γεγονότα, λόγου χάριν, που φαίνεται να συμβαίνουν ταυτόχρονα σε ένα τρένο, παύουν να υποτάσσονται σε αυτό το «ταυτόχρονο» αν παρατηρηθούν από την αποβάθρα. Έτσι, αν ανάψει ο λαμπτήρας στο κέντρο κάποιου βαγονιού, είναι προφανές ότι το φως θα φθάσει ταυτόχρονα στους επιβάτες που βρίσκονται στα δύο άκρα του. Ένας παρατηρητής εν τούτοις στην αποβάθρα, θα δει την φωτεινή λάμψη να φθάνει πρώτα στους επιβάτες που βρίσκονται στο πίσω μέρος του βαγονιού. και ύστερα σε όσους βρίσκονται στο άλλο άκρο του. Κι αυτό επειδή οι πρώτοι κινούνται, μαζί με το βαγόνι, προς την κατεύθυνση της φωτεινής ακτίνας. Η άφιξη λοιπόν του φωτός στα δύο άκρα του βαγονιού είναι σαφώς μη ταυτόχρονη, αν ιδωθεί από την αποβάθρα. Αν μάλιστα το ρολόι της αποβάθρας ήταν υψίστης ακριβείας, θα ήταν δυνατόν, τουλάχιστον θεωρητικά, να μετρηθεί η χρονική αυτή διαφορά. και θα οδηγούσε στο συμπέρασμα ότι εξαρτάται από την ταχύτητα του τρένου. Μόνον η ταχύτητα της φωτεινής λάμψης, από όπου κι αν μετρηθεί, είτε μέσα στο τρένο είτε από την αποβάθρα, διαπιστώνεται ότι έχει πάντοτε την ίδια τιμή!»

(Γιώργος Γραμματικάκης
η χαρμολυπημένη εθνικοσοσιαλιστική οπορτούνα
ο πανεπιστημιακός πρωκτός
ο μιλάω και αποκαλύπτω νόημα
ο εκλαϊκευτής
ο ορολογιακός της χρονικής αλληλουχίας
ο επεξηγητής
ο εξήγησα θερμοδυναμική στον heinz
ο ποιητίζω ύβρεις και αναφέρω Επίκτητο στις κατσαρίδες μετά τον πυρηνικό χειμώνα).

"Δεν εισηγείται κανείς (ούτε εγώ, βέβαια) την απαγόρευση της ομοιοπαθητικής! Απλώς έχει τεθεί ένα ερώτημα για την επιστημονική της εγκυρότητα" (Νίκος Δήμου)

glenn είπε...

γεοργιαμ αφτο το σιμαδακι μπροστα απο το νονομα μου γιατι το βαζησ?και αλλοι το βαζανε

broccoli είπε...

@Μρόκολον το οσμηρόν,

Πληρωμή σε είδος δέχεσαι?
ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!

---

εξαρτάται απο το είδος..


αναφορικά με τις μετρικές, είναι μέσοι όροι στο σύνολο του blog
σίγουρα υπαρχουν πολλές άλλες μετρικές, ειδικά αν μπεί στο παιχνίδι η ημερομηνία και ώρα του κάθε σχολίου (τα οποία δεν έχω καταγράψει), η ημερομηνία πρώτου και τελευταιου σχολίου ανα χρήστη κλπ
οπότε τα αποτελέσματα δεν είναι skewed, απλά αφορούν το συνολικό blog
(εξαρτάται πάντα πώς τα ερμηνεύεις)

----

Μπορείς να μας πεις τις "λέξεις" τις δικές σου και του αντυ, πληζ?

----

αναμείνατε



@mickey

ναι γίνεται stemming των λέξεων και συμψηφίζονται οι συχνότητες βάσει της ρίζας
δηλαδή η λέξεις ΓΑΤΩΝ και ΓΑΤΑ λαμβάνονται ως μία αλλά η τελική λέξη που θα βγεί θα είναι ΓΑΤΩΝ (επειδή αυτή συναντήθηκε πρώτη)
το ΠΑΝΤΩΣ ίσως αφαιρέθηκε ως κοινή λέξη


@heinz

το tfidf χρησιμοποιείται στην ανάκτηση πληροφορίας βάσει συντακτικού περιεχομένου, όχι σημασιολογικού
είναι πιο αξιόπιστο σε σχέση με την απλή μέτρηση της συχνότητας των λέξεων.
ενδεικτικές είναι οι λέξεις, εχει πλάκα αυτή η μέτρηση, δεν βγάζεις ποιοτικό συμπέρασμα φυσικά..

προφανώς η λέξη μπλα στα σχόλια της αφροδίτης προέκυψε απο κάποια σχόλια της της μορφής "μπλα μπλα μπλα"


και μερικές εξηγήσεις:
δε μυρίζω ούτε όζω (εκτός και με βράσεις)
είμαι εκτός εποχής
δεν έχω συγγένεια με τον παραγωγό του 007
έχω συγγένεια (πρώτο ξαδέρφι) με το κουνουπίδι

BugoTheCat είπε...

Αχ, αυτά τα γατιά είναι γλύκα!!!

glenn είπε...

γεοριγαμ θελησ να γινο ο κιπουροσ σου?

Ecumene είπε...

@σήμερα σκίζεις γάτες

Τωρα που πλησιαζει καλοκαιρι...

που καιρος για blog;;

καλυτερα και τα παλια post..

Μονο το πρωτο είδες;;

broccoli είπε...

@aphro-queen:

andy:
ΦΑΡΜΑ, ΜΟΥΨΗΣ, ΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΥΒΡΙ , ΦΟΡΑ , ΓΡΑΙΚΟΙ , ΜΑΤΣ , ΓΑΤΕΣ, ΣΚΕΦΘΕΙ , ΣΧΟΛΙΑ, ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ , ΣΩΣΤΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΠΑΡΕΑ, ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΔΡΑΧΜΕΣ , ΧΡΟΝΙΑ, ΔΟΛΑΡΙΑ , ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΛΑ , ΘΕΜΑ , ΑΠΟΨΕ, ΚΑΝΑ , ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΤΙΠΟΤΑ, ΑΝΤΙΑΜΕΡΙΚΑΝΙΣΜΟΣ,

me (είναι σχεδόν όσες λέξεις έχω πεί):
ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ, ΚΑΠΝΙΣΜΑ , ΕΥΦΥΙΑ , ΓΑΒΓΙΣΜΑ , ΦΥΜΑΤΙΩΣΗ, ΑΔΕΣΠΟΤΑ , ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ, ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ, ΓΛΩΣΣΑΣ, ΤΑΔΕ, ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑΣ, ΞΕΝΗΣ, ΚΑΠΝΙΖΕ , ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΕΙΤΑΙ, ΜΑΝΙΟΚΑΤΑΘΛΗΨΗ ,ΥΠΟΟΘΕΣΗ, ΑΤΑΚΑ, ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ, ΑΝΑΡΩΤΙΩΤΑΝ

BugoTheCat είπε...

Καταπληκτικός ο πίνακας με το Λεξιλόγιο. Φωτογραφίζει όσους ξέρω εδώ μέσα. Π.χ. δεν μπορούσα να μη ξεκαρδιστώ διαβάζοντας αυτό του Harry ;)))

scalidi είπε...

Αν και λατρεύω τους σκύλους -οι γάτες μου προκαλούν μια αδιερεύνητη απώθηση- δεν καταφέρνω να απομακρυνθώ από το μπλογκ που το διαβάζω ανελλιπώς από τότε που το ανακάλυψα. Κάτι σαν εθισμός. Ανακάλυψα σήμερα ότι ενώ έγραφα κάτι άλλο, μου έρχονταν στο νου κάποια περασμένα ποστ...

DimitrizZzZz είπε...

Βλέπω μία προθυμία να αποδώσεις δικαιοσύνη σε όλους εκτός από εκείνους που έχουν ελληνικές ρίζες.
Προσπερνάς με ιδιαίτερη ευκολία το σημείο της "κα8' υπερβολήν άμυνας" και δείχνεις γενναιόδωρη φιλευσπλαχνία σε όλους τους άλλους, τούρκους, εβραίους.
Επίσης σημείωσα τον χαρακτηρισμός του Κωλοκοτρώνη ως γενοκτόνου.
Αν μισείς την χώρα σου, μισείς τον εαυτό σου, και μισείς τον εαυτό σου όταν δεν τον γνωρίζεις.

DimitrizZzZz είπε...

Παρακαλώ να κάνεις post την λίστα με τα 32,000 ονοματεπώνυμα των τούρκων και εκείνα των εβραίων, την γενοκτονία των οποίων ανέφερες.
Για να απαιτείς το αντίστοιχο από τους άλλους σημαίνει ότι έχεις τέτοια λίστα.
Ή μήπως όσα ζητάς από τους άλλους δεν μπορείς ούτε ο ίδιος να προσφέρεις?

DimitrizZzZz είπε...

Αυτούς τους εβραίους τους έχει λυπηθεί η καρδιά μου πια. Απορώ πως υπάρχουν ακόμη με τόσες γενοκτονίες που έχουν υποστεί. Κουνέλια είναι και έχουν τόσο πολύ κοσμό διαθέσιμο για γενοκτονίες?

bidibis είπε...

Ας κάνω και μια ενημέρωση που ενδιαφέρει τα πιπίνια, κυρίως!


Επειδή οι περισσότεροι (αυτή τη λέξη τη χρησιμοποιώ συχνά, σύμφωνα με το κουνουπίδι) από εσάς, πιθανότατα, παρακολουθήσατε τη eurovision από τη ΝΕΤ, δεν είδατε τι συνέβη κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών μηνυμάτων που έβαλε το κρατικοδίαιτο κανάλι αμέσως μετά το τελος των διαγωνιζόμενων τραγουδιών. Η Μαρία Μουνούνος με νάζι προέτρεπε τον Σάκη-σκίστε με και ας κλάιω-Ρουβά να τραγουδήσει. Αυτός δήθεν δίσταζε, στο τέλος όμως ενέδωσε. Και το τραγούδι, που είπε, ήταν το «σε έχω ερωτευτεί» με αγγλικούς στίχους όμως, διότι ο σάκης μας είναι international. Στο ρεφραίν έλεγε “im in love with you”.

Όλα αυτά τα είδα στο κανάλι του FYROM MTB2, το οποίο σπάνια παίζει διαφημίσεις. Αν και δεν καταλαβαίνω γρι φυρομιανά, τη φόρμουλα 1 προτιμώ να τη βλέπω σε αυτό το κανάλι παρά στον αλφα, ο οποίος τρεις την ώρα παίζει διαφημίσεις.

Niema troika za grecia!


@andy dufrense
To UNCUT έχει αφιέρωμα στους stone roses και συνέντευξη του 'King Monkey'

@harry
Mε στεναχωρείς, που σιγά-σιγά μας εγκαταλείπει. Για κάποιους λόγους μοιάζεις απογοητευμένος και έχεις αρχίσει να σβήνεις τα αποτυπώματά σου. Κρίμα διότι είσαι πολύ αγαπητός εδώ μέσα. Είσαι μόνος σου μια ολόκληρη σχολή σκέψης! Το μπλογκ σε χρειάζεται

@aphrodite

Zzzzzzzzzz! zouz… ατιμούλικο!

Ecumene είπε...

Αχ!αυτη η εβραια Μανα τί τραβηξε....


Υπαρχει το Ισραηλ τωρα στην Eurovision?

Τί κουκλος ο Αλβανος!..

και η Σκοπιανη καλα κουνιεται~~

κυριε Παπουλια...

test είπε...

Βρε παιδιά καλές οι στατιστικές, καλά και τα πολλά σχόλια, σεντόνια ή μη, αλλά επειδή σας διαβάζω καιρό, θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση:
Για να διαβάσω κάτι "καλό" (=έξυπνο, ασυνήθιστο, αστείο, αυθεντικό....) γιατί θα πρέπει να υφίσταμαι και άλλες 10 (;) κοινοτυπίες;

P.S. 1 : Η ερώτηση είναι ρητορική.
P.S. 2 : Θυμήθηκα και κάποια Τ-shirts της δεκαετίας του 70 με το εξής σύνθημα:"Dear god, help me to keep my big mouth shut, until I know what I am talking about".

Nikos Dimou είπε...

tassos_papadakis said...
Εγώ περίμενα κανένα ποστ με αφορμή τον Κώδικα Ντα Βίντσι και την παγκόσμια πρεμιέρα του

Ακόμα και οι "στυλοβάτες του μπλογκ" έχουν κενά. Για τον κώδικα μιλήσαμε στο ποστ για τις συνωμοσίες (και πρώτη φάτσα η αφίσα της ταινίας και το εξώφυλλο γου βιβλίου).

Επίσης για την "γενοκτονία" των Ποντίων έχουμε μιλήσει. Να θυμίσω ότι έγινε πρόταση στη Βουλή να καθιερωθεί - και δεν πέρασε. Είπαμε η λέξη γενοκτονία έχει μία συγκεκριμένη σημασία. Ούτε εμείς την κάναμε στην Τρίπολη - σφαγές, ναι.

Αντίθετα όποιος ειρωνεύεται το Ολοκαύτωμα είναι ρατσιστικό κατακάθι.

broccoli είπε...

για όποιον ενδιαφέρεται ανέβασα 2 ακόμα πίνακες με τους top-40 χρήστες
βάσει ηλικίας (μπλογκικής) και το μέσο αριθμό σχολίων/μέρα, που είναι πιο αξιόπιστη μετρική για κάθε χρήστη (όπως σωστά παρατήρησαν κάποιοι)

(aphro, δεν είσαι καν queen, σε πέρασε ο heinz!)

Nikos Dimou είπε...

Α - ξέχασα να απαντήσω στην apousia!

Το Γκνάκι κατάγεται από τα Κιούρκα αλλα ζει στο Ψυχικό. Είναι κόρη του Γκρίνγκο - αλήτη αλλά μακρύτριχου με γονίδια ράτσας. (Εξ ου και το όνομα: Γκρινγκονάκι - και κατά σύντμηση Γκνάκι).

DimitrizZzZz είπε...

Το ολοκαύτωμα υπήρξε, αλλα οι εβραίοι δεν ήταν τα κύρια θύματα. Κομμουνιστές, ομοφυλόφιλοι, και κυρίως
Τσιγγάνοι, ήταν τα κύρια θύματα.
Οι εβραίοι αναφέρουν 6 εκατομύρια (!!!) θύματα, και όμως το 1948 τους δόθηκε κράτος (με μία απόφαση του ΟΗΕ που έχει πολύ πλάκα αν την διαβάσετε, βασικά λεει οτι εκεί πρέπει να είναι το κράτος τους επειδη το λεει η Βίβλος !), και τώρα το Israel έχει 6,352,117 πληθυσμό.
Δηλαδή είχαν περίπου ίσα θύματα με τον σημερινό πληθυσμό τους στο Israel.
Να μην είμαστε ρασιστές αλλά να μην είμαστε και τυφλοί.

Nikos Dimou είπε...

DimitrizZzZz said...
Οι Τσιγγάνοι - θύματα, κατά δική τους στατιστική ήταν 500.000.

Ασελγείτε στην μνήμη εκατομμυρίων θυμάτων - και ιδιαίτερα των δεκάδων χιλιάδων Ελλήνων Εβραίων που αφανίστηκαν κατα 70%.

Ειστε ανεπιθύμητος σε αυτό το blog.

DimitrizZzZz είπε...

Δεν υπάρχει πρόβλημα, αφού είμαι ανεπιθύτος θα το εγκαταλείψω ως αναγνώστης και σχολιαστής.
Υποθέτω το νούμερο 500.000 σου φαίνεται μικρό, ετσί?
Μάλλον έχεις δίκιο, ο Rambo σε μία δίωρη ταινία σκοτώνει 1000 μονος του.
Ενώ το 6.000.000 που δίνουν οι εβραίοι είναι εντυπωσιακό, έχει άλλη λάμψη (ποιός νοιάζεται να δει την αλήθεια άλλωστε).
Αυτά από μένα.

apousia είπε...

@nikosdimou 4:21μ.μ.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Νόμιζα πως ήταν αγόρι..

Dot.Hakers είπε...

Κύριε Δημου και φίλτατοι commentatories,
συγνώμη που ενοχλούμε αλλά πρέπει να το μοιραστούμε!!:))

http://uncyclopedia.org/wiki/Greece

heinz είπε...

Σύμφωνα με τα διεθνώς παραδεκτά, 6,000,000 εβραίοι έχασαν τη ζωή τους (επειδή ήταν εβραίοι), δεν ξέρω ποιός αριθμός τσιγγάνων και ποιός ομοφυλοφίλων (όλοι επιειδή ήταν ό,τι ήταν).

Αυτή είναι η ιστορική πραγματικότητα.

Αλλά, κανένας δεν δίνει το δικαίωμα στο κράτος του Ισραήλ να συμπεριφέρεται σαν κράτος - σφαγέας. Πολύ περισσότερο δε, ασέλγεια επί της μνήμης των θυμάτων είναι, τα όσα λέγονται από το κράτος του Ισραήλ, που όταν δέχεται κριτική, αντιδρά με οιμωγές περί αντισημιτισμού και άλλα φαιδρά.

Τα 6,000,000 εβραίοι του ολοκαυτώματος, δεν πέθαναν για να έχει το δικαίωμα κάποιο κράτος όπως κι αν ονομάζεται να σφάζει κατά το δοκούν.

Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.

Nikos Dimou είπε...

Dot.Hackers said...
Κύριε Δημου και φίλτατοι commentatories,
συγνώμη που ενοχλούμε αλλά πρέπει να το μοιραστούμε!!:))
http://uncyclopedia.org/wiki/Greece


Μπράβο - πολύ έξυπνο!

Nikos Dimou είπε...

heinz
"Τα 6,000,000 εβραίοι του ολοκαυτώματος, δεν πέθαναν για να έχει το δικαίωμα κάποιο κράτος όπως κι αν ονομάζεται να σφάζει κατά το δοκούν".

Κανείς δεν το ισχυρίστηκε αυτό. Ο λόγος το γράφετε όμως είναι ποιος;

Για για να μειώσετε την σημασία του Ολοκαυτώματος ή για να δικαιλογήσετε τους αρνητές του;

Βρώμικο παιχνίδι - και κρυπτορατσιστικό. Ντρέπομαι..

George Evelyn είπε...

καλα...έχει πολύ πλάκα στη στατιστική με το Χαρακτηριστικό Λεξιλόγιο Ενεργών Χρηστών.

Στου harry βλέπουμε επανάληψη των λέξεων: γραικός, τουρκόσπορος, ρωμιός κτλ....χαχα πολύ αστείο μου φάνηκε!

περιττο να σας πω ότι ήταν ο πρώτος user που κοίταξα~!και έπεσα μέσα στην πρόβλεψή μου...

heinz είπε...

nikos dimou said...

"Ο λόγος το γράφετε όμως είναι ποιος;
Για για να μειώσετε την σημασία του Ολοκαυτώματος ή για να δικαιλογήσετε τους αρνητές του;"

Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Τις δίκες προθέσεων βλέπω τις έχετε πρόχειρες...
Και η συγκεκριμένη (ότι το λέω με τις προθέσεις που θέλετε να μου αποδώσετε) είναι κακοήθης.

Λέω αυτό που λέω: Δεν θα κάνει το Ισραήλ τον σφαγέα της Μέσης Ανατολής ασελγώντας στους νεκρούς του Ολοκαυτώματος.

"Βρώμικο παιχνίδι - και κρυπτορατσιστικό. Ντρέπομαι.."

Θάπρεπε.

heinz είπε...

Σας υπενθυμίζω δε ότι, σχετικά ρπόσφατα μετά από δήλωση του Μ. Θεοδωράκη ότι "στη ρίζα του κακού στη Μ. Ανατολή βρίσκεται η στάση του κράτους του Ισραήλ", εκτός από την ισραηλινή (αναμενόμενη) αντίδραση, είχαμε και αντίδραση από το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο, που χρέωσε αντισημιτισμό στον Θεοδωράκη(!!!!). Προφανώς το ΚΙΣ, δεν μπορεί να κατηγορηθεί για σοβαρότητα.

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

"Ειστε ανεπιθύμητος σε αυτό το blog"

Απολύεστε!

Nikos Dimou είπε...

Ε λοιπόν Heinz - το πετύχατε!

Με την κακοπιστία, την αυθάδειά και την αναίδειά σας με φέρατε στο όριο μου.

Το προσπαθείτε συστηματικά από καιρό.

Λοιπόν, ωραία, νικήσατε. ΤΟ BLOG ΚΛΕΙΝΕΙ!

Αυτό είναι το τελευταίο σχόλιο του τελευταίου ποστ.

Δεν θα σβήσω τίποτα - αλλά δεν θα ξαναγράψω τίποτα, ούτε θα διαβάσω τι γράφετε (αν γράφετε).

Επίσης μην μου στείλετε email - κανείς - δεν θα απαντήσω.

heinz είπε...

Καθόλου κ. Δήμου.

Αποχωρώ συνολικάκαι συνεχίστε όπως έχετε κάθε δικαίωμα. Απλώς να θυμάστε ότι, τα ίδια δικαιώματα έκφρασης και σεβασμού της γνώμης του, έχει οποιοσδήποτε άνθρωπος.

Χάρηκα, χαίρετε.

George είπε...

Αναφέρετε και το ονομά μου στα άτομα με πολλαπλά IDs. Θα ήθελα να ρωτήσω πως υπολογίζετε αυτό;

Δεν έχω χρησιμοποιήσει πότε μου διαφορετικό ID, μαλλόν υπάρχουν και αλλοί George. Το μόνο που γράφω από 2 υπολογιστές - ενάν σπίτι και έναν στο γραφείο αλλά δεν επηρεάζει νομίζω.

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

@george
Ωραίος ο καιρός σήμερα...

apousia είπε...

Τι είναι πάλι αυτό?
Θα συμφωνήσω με τον harry,πρόκειται περί συλλογικής τιμωρίας,που είναι άδικη.

Αφροδίτη!!!!!!!!
Έλα να ηρεμήσεις το γάτο,ΑΜΕΣΑ!
Φέρε και τα ομοιοπαθητικά σου εν ανάγκη...

bidibis είπε...

τοπ 5 μισητων εθνών προς τους έλληνες

1) Αμερικάνοι
2) Εβραίοι (έχω την εντύπωση πως είμαστε από τους πιο αντισημιτικούς λαούς του πλανήτη.)
3) Άγγλοι
4)Τούρκοι
5) φυρομιανοί


Οι Έλληνες δεν συμπαθούνε και δεν εμπιστεύονται κανέναν εκτός από τους έλληνες. Όχι όμως όλους τους έλληνες διότι ανάμεσα τους υπάρχουν πολλοί γραικύλοι.

Οι έλληνες, σε αντίθεση με τους βρετανούς, που δεν τους νοιάζει η γνώμη των άλλων, θέλουν να είναι αρεστοί σε όλη την υφήλιο. Αν όμως τολμήσει κάποιος ξένος, σαν τη μικρή ισλανδέζα για παράδειγμα, να πει κάτι αρνητικό για αυτούς, τότε…



ΥΓ Ο αρχιεπισκοπίξ, όταν αγκάλιαζε στο Βόλο το ΝΔ και τον αποκαλούσε φίλο του, γνώριζε άραγε πόσο παγανιστής και «γραικύλος» ήτανε; Είχε διαβάσει ποτέ τα βιβλία του; ή τα έκανε όλα υποκριτικά.
Η μεγάλη πλάκα θα ήτανε, αν ο ΝΔ ανταπέδιδε τις αγκαλιές με χειροφιλήματα.

-Την ευχή σας, πάτερ
-Την έχεις, τέκνον μου

Αυτό να δω και ας πεθάνω από το λόξυγκα που θα μου προκαλέσουν τα ασταμάτητα γέλια!

bidibis είπε...

τι κλεινει το μπλογκ πλακα με κάνετε; αυτό είναι το καλύτερο μπλογκ της ελλάδας, έχει πόλύ μέλλον μπροστά του

blade runner είπε...

ας μου πει κάποιος γιατί το url αρνείται πεισματικά να το δω;

Τι συμβαίνει;

Βοηθήστε!

blade runner είπε...

Συγνώμη, τώρα το είδα...

Δον Γάτε, μας κάνετε πλάκα;;;

broccoli είπε...

Με αυτά και με αυτά, νομίζω οτι κλείνει ο πρώτος κύκλος του blog.

Ισως ο ΝΔ έχει ανάγκη ένα διάστημα απομπλογκισμού, ας τη σεβαστούμε

Είμαι σίγουρος ότι θα επανέλθει σύντομα.

Ecumene είπε...

Έτσι κι αλλιώς

Έτσι κι αλλιώς μια μέρα θα χωρίσουμε.
Από έρωτα, από θάνατο, από χρόνο.
Θα ήθελα όμως να χωρίσουμε μαζί.
Όχι χώρια.


Νικος Δημου "Ολιγόστιχα"

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
apousia είπε...

ΑΦΡΟΔΙΤΗΗΗ!!

ΠΑΡΑΓΡΑΦΕE!!

MICKEYY!!!

ANDYYY!!!

HOULIAAA!!!

HARRYYY!!!

BLADE RUNNER!!!

Και όσοι άλλοι του ασκούν ''επιρροή'',πού είστε?

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Ελάτε, κε Δήμου τώρα, μην είστε τόσο τσαντίλας. Αφήστε να λέει ο καθένας τα δικά του. Πώς ανεχόμαστε τους συγγενείς μας; Έτσι ένα πράγμα. Είναι ωραίο το blog, αυτή η ποικιλία απόψεων… Μην μας αφήνετε, τώρα που συνηθίσαμε και μας αρέσει… Εκτός, αν δεν περνάτε εσείς καλά πια, που είναι βέβαια το σημαντικότερο…

Zoros είπε...

@aphrodite
«Ζορρό μου στοίχισες το «μπλα» ως λέξη, από το σχόλιο-πείραγμα σε σένα και τα μπλα-μπλά σου»

Καλύτερη εκδίκηση δεν μπορούσα να σκεφτώ!!!! :-)))
Τώρα το ατελείωτο μπλα-μπλα θα σε ακολουθεί για πάντα!


«Είσαι πάντως πιο πολυλογάς από μένα, τα σεντόνια σου ακριβώς από πάνω μου. Ωπα! Εχεις κάτι να μου πεις και δεν το ξέρω? ;)»

Η στατιστική είναι ο καλύτερος τρόπος να λες ψέματα Αφροδιτούλα μου! Το ότι κάνεις την φοβερή πατέντα του «επανέρχομαι...» και ότι ποστάρεις comments μιας φράσης (σου ρίχνουν το μέσο όρο), φυσικά δεν το αναφέρεις!
Υποκλίνομαι στην αιώνια σεντονού, ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΙΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟ!

doctor είπε...

Νίκο
1) όπου ευημερούν οι αριθμοί δυστυχούν οι άνθρωποι.

2) Ουκ εν τω πολλώ το ευ.

Πλάκα κάνω!

Καλή συνέχεια σε όλους.

Το αγαπημένο μου θέμα: "Ο τρελός με τα πουλιά".
Μακράν ό,τι καλύτερο έχει βγει απ'το μυαλό σου Νίκο.

paragrafos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
DimitrizZzZz είπε...

Παιδιά, πως γίνεται κάποιος να γραφει με το username μου?
Αυτό το πιηματακι πιο πάνω δεν το γραψα εγώ...
(ειπα οτι θα εγκαταλείψω το Blog και ως αναγνώστης, αλλα δεν το τήρησα, κυρίως γιατί ήθελα να δω ως θα εξελιχθεί η κουβέντα.
Κύριε Δήμου σας παρακαλω να μου πείτε το IP του user που γραφει με το username μου πιο πανω, για να τον αναφέρω στους διαχειριστές του Blog server.

DimitrizZzZz είπε...

Μπορείτε εύκολα να διαπιστώσετε οτι δεν το γραψα αν κάνετε click sto username εκείνου που φαινομενικά έχει ίδιο username με μένα. Το λink δεν οδηγεί στο δικό μου profile.

paragrafos είπε...

Όταν ήμουν "κορούα" κι άκουγα τον πατέρα μου να σκυλοβρίζει τη μανούλα (και όχι μόνο) έπιανα μια γωνιά κι έκλαιγα. Προσπαθούσα να δω τι λάθος έκανα και προκάλεσα τέτοια δεινά...

Μ΄ έζωναν από παντού οι ενοχές. Ενοχές, ενοχές, ενοχές: "Αν έλεγα εκείνο, αν έκανα το άλλο, αν αν αν αν... θα μπορούσα να αποτρέψω το κακό;"

Παρόμοιες ενοχές νιώθω και τώρα.

Με θλίψη

Παράγραφος

Ecumene είπε...

Τὴν πρὸς τοὺς γάτους συμπάθειαν τῶν συγγραφέων καὶ καλλιτεχνῶν ἐπεχείρησαν τινὲς νὰ ὑποτιμήσωσιν, ὀνομάζοντες αὐτὴν διαστροφήν, ὡς τὴν ὄρεξιν ὄζοντος τυροῦ, ἀώρων ὀπωρῶν ἢ ὑπερωρίμων ἑταιρῶν. Τὸ βέβαιον εἶναι ὅτι, ἂν ἔλειπεν ὁ γάτος, θὰ ἦτο καταδικασμένος ὁ ἀγρυπνῶν συγγραφεὺς εἰς ἀπόλυτον μοναξίαν, ἀφοῦ οὐδενὸς ἄλλου πλάσματος δύναται νὰ συμβιβασθῆ ἡ συντροφιὰ μετ᾿ ἀδιατάρακτου διανοητικῆς ἐργασίας. Οἱ σκύλλοι ἢ ἀπασχολοῦσι παίζοντες θορυβωδῶς ἢ κοιμῶνται ὡς ἀσπάλακες, καὶ τότε εἶνε ὡς νὰ μὴ ὑπῆρχον. Μόνος ὁ γάτος ἠξεύρει ν᾿ ἀκινητῆ ἐπὶ ὁλοκλήρους ὥρας εἰς γωνίαν τῆς τραπέζης, στηρίζων ὡς Αἰγυπτία Σφὶγξ τὴν κεφαλὴν ἐπὶ τῶν ἐμπροσθίων ποδῶν καὶ προσηλῶν τὸ βλέμμα εἰς τὸν μελετῶντα, ὡς ἂν ἐνδιεφέρετο εἰς τὸ ἔργον αὐτοῦ. Πλειστάκις φαίνεται μαντεύων τὴν ἰδέαν τὴν κατεβαίνουσαν ἀπὸ τοῦ ἐγκεφάλου εἰς τὴν ἄκραν του καλάμου τοῦ γράφοντος καὶ προτείνει τὸν πόδα ὡς ἂν ἤθελε νὰ τὴν συλλάβη. Ὅταν δ᾿ ἐπὶ τέλους βαρυνθῆ τὴν ἀκινησίαν, ἐγείρεται τότε ἡσύχως, τανύει τὴν ἐλαστικήν του ράχιν εἰς σχῆμα βυζαντινῆς ἁψῖδος καὶ ἀρχίζει ἥσυχον περίπατον διὰ τῶν λεξικῶν καὶ τῶν μελανοδοχείων. Γνωστὸν εἶνε ὅτι ὁ σκύλλος τοῦ Νεύτωνος Ἀδάμας, ἀνατρέψας τὸν λύχνον ἐπὶ χειρογράφων, ἔγινε παραίτιος ν᾿ ἀπολεσθῆ ὁ καρπὸς πολυετοῦς μελέτης. Ἀλλ᾿ ἐκ τῆς περιφορᾶς τοῦ γάτου ἐπὶ τῆς τραπέζης οὐδεὶς ἀπειλεῖται κίνδυνος χύσεως, οὔτε μελάνης οὔτε πετρελαίου. Τὸ βάδισμα τοῦ ἐνθυμίζει τὸν ἐπὶ αὐγῶν χορὸν τῶν Ἰσπανίδων ἢ τοὺς Ὁμηρικοὺς ἐκείνους, τοὺς τρέχοντας δι᾿ ἀγρῶν καὶ λειμώνων χωρὶς νὰ θραύσωσιν οὔτε τοὺς στάχεις οὔτε τὰ κρίνα. Ἄλλοτε πάλιν, ἀφοῦ διὰ μακρὰς ἐργασίας μεταδώση στιλπνότητα κατόπτρου εἰς τὸ ἀτλάζινον αὐτῆς δέρμα, προσέρχεται ἡ γαλῆ νὰ προσφέρῃ ἑαυτὴν οὕτω καλλωπισθεῖσαν εἰς τὰς θωπείας τοῦ κυρίου της. Αἱ ἐνδείξεις τῆς ἀγάπης της οὐδὲν ἔχουσι κοινὸν πρὸς τὴν θορυβώδη προπέτειαν τῶν κυνῶν, ἀλλ᾿ ἀριστοκρατικὴν τινὰ ἐπιφύλαξιν καὶ σεμνότητα, ὑπεραρέσκουσαν εἰς τὸν καλλιτέχνην, ὅστις, ἂν εἶνε πράγματι τοιοῦτος, μισεῖ καὶ ἀποστρέφεται ὑπὲρ πᾶν ἄλλο τὴν ἐπίδειξιν, τὸν στόμφον καὶ τὴν αἰσθηματικὴν κοινοτοπίαν....

(Ιστορια μια γατας,Ροιδης)

ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΓΑΤΙΑ..

ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ..

takis vasilopoulos είπε...

Αχ,να 'τανε πρωταπριλια....

με ένα δακρυ!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Nikos Dimou είπε...

Δεν θέλω να κλείσω το blog χωρίς να σας ευχαριστήσω όλους για την παρέα σας. Ήταν πολύ όμορφα. Δεν θα χαθούμε. Θα έρχομαι τώρα εγώ στα δικά σας blog.

doctor είπε...

Προς τον dimitrizzzzz:

Φίλε dimitri ακόμα zzzzzzzz?

Ξημέρωσε!

doctor είπε...

Κύριε Δήμου θα αφήσετε δύο τρία τσογλάνια να χαλάσουν αυτή την ωραία συντροφιά;

Εμείς τι σας φταίμε;

DimitrizZzZz είπε...

Ακούστε...
Κάποιος γραφει με username που φαινομενικά ειναι το ίδιοτ με το δικό μου, αλλά μπορείτε να διαπιστώσετε οτι είναι άλλος, αν κάνετε click στο username που γράφει τισ βλακείες πιο πάνω.
Το link θα σας οδηγήσει σε άλλο Profile, και όχι στο δικό μου.

George είπε...

Τώρα μόλις είδα την κόντρα μεταξύ Heinz και ΝΔ. Κρίμα μία αντιπαράθεση απόψεων (δεν νομίζω οτί υπήρχε αλλώστε) να γίνετε προσωπική. Πάνω από όλα κρίμα για εμάς που δεν θα έχουμε την ευκαιρία να σας ξανακούσουμε.

Όσο για την κόντρα θεωρώ ότι είναι παρεξήγηση. Ούτε με φίλους μου εβραίους που μιλάω άνετα για τετοια θέματα δεν είναι τόσο ευαίξαπτοι όσο εσείς. Το γεγονός ότι το Ισραήλ βγάζει από το σεντούκι του το ολοκαύτωμα για τις πολιτικές του δεν είναι κάτι νέο, και μαλίστα αν ζούσατε Αμερική θα το βιώνατε πιο έντονα.
Γι'αύτο το λόγο άλλωστε κρίνουμε και τους Έλληνες που χρησιμοιποιούν την αρχαία Έλλαδα και την Ακρόπολη λες και ανήκει σε εμάς και όχι σε όλο το κόσμο. Κάπως έτσι είναι και το ολοκαύτωμα, είναι μαύρη ιστορία του ανθρώπινου γένους (ή του κόσμου) και δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιήτε για πολιτικές σκοπιμότητες (πυρηνικά όπλα για παράδειγμα). Δίνει τροφή στους αντι-σημίτες να οργιάζουν. Όσο για την αναφορά που λέτε, πραγματικά ποτέ σε συζήτηση δεν αναφέρω το ολοκαύτωμα αλλά πάντα οι αλλοί, ειναι χαρακτηριστικό τους όπως και των Έλληνων να λένε για αρχαιότητες και ανακαλύψεις.

Αν μπορείτε να απαντήσετε, θα ήθελα να ξέρω γιατί θυμώσατε με τον Heinz; Έτσι όπως μιλήσατε (τον είπατε κρυφορατσιστή) με προβλημάτισε γιατί δεν το αντιλήφθηκα από τα λεγομενά του.

DimitrizZzZz είπε...

Κύριε Δήμου, μπορείς σε παρακαλώ να σβήσεις τα 2 posts που εμφανίζεται ένα
όμοιο με το δικό μου username να βρίζει;

glenn είπε...

@ΝΔ: Υπερβολική απόφαση και άδικη για τους πολλούς. Ένα σοβαρό βήμα υπάρχει. Αυτό. Σοβαρό το κάνει πρώτα απ' όλα ο μπλογκερ με την υπερ-πεντηκονταετή ιστορία του, με την νηφαλιότητά του, με την ψυχραιμία του, με την ισορροπία του, με τις κατασταλαγμένες απόψεις.

Πράγματι είναι σχολείο αυτό το μπλογκ. Όχι μόνο με τα ποστ. Κυρίως με την ανάπτυξη επιχειρημάτων με τα κόμμεντς. Εδώ οι μικρότεροι έχουν την ευκαιρία να δουν τον αυθεντικό διάλογο δια ζώσης και όχι ακαδημαϊκά κατεψυγμένα κρέατα.

Αλλά πάνω απ' όλα δεσπόζουν τα κοχόνες του μπλόγγερ. Ρισκάρει κάθε μέρα τη φήμη του συνδιαλεγόμενος με τον καθένα. Δεν απομονώνεται στον πύργο του μη τυχόν και δούνε τη γύμνια του. ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος "διάσημος" δεν το έχει κάνει. Ο Δήμου, ανοίγοντας δημόσιο βήμα υπό την αιγίδα του, έχει ξεφτελίσει ΟΛΟΥΣ τους διανοούμενους της χώρας.

Η προσπάθειά του θα μνημονεύεται. Θα γίνει επιχείρημα προς όλους τους wannabe πολιτικούς: "Αν τολμάς κάνε μπλογκ να δούμε τι θα σου πούνε και πόσες σφαλιάρες θα μαζέψεις".

Κύριε Δήμου, δεν είστε υπεύθυνος για όσα γράφονται εδώ μέσα. Υπεύθυνος είστε για τα ποστ και για τα σχόλιά σας. Για τίποτε άλλο.

Και κάτι ακόμη. Δεν μπορείτε πλέον να το αφήσετε το μπλογκ έτσι απλά. Έχετε πλέον υποχρεώσεις. Γιατί; Να γιατί: Τι κάνουμε σ' αυτό το μπλογκ; Μιλάμε. Πράττουμε; Όχι. Μόνο μιλάμε. Τι καλό μπορεί να βγει με το μπλα μπλα; Τίποτε εκτός από ένα: Ήθος και παιδεία. Αυτά τα δύο τα ρημάδια. Σχολείο ήθους και παροχή παιδείας. Αυτό το ρημάδι το ήθος και την παιδεία που την έχουμε για πανάκεια σε κάθε πρόβλημα και κάθε κουβέντα.

Αυτή η παιδεία προσφέρεται εδώ μέσα και κανείς δεν το έχει πάρει χαμπάρι. Έχετε χρέος να συνεχίσετε.

apousia είπε...

Δεν ξέρω αν ο Νίκος Δήμου θα αναθεωρήσει,η όποια του απόφαση,έτσι κι αλλιώς θα είναι σεβαστή.
Αν το blog,έστω και παροδικά,κλείσει,ας δουν οι''νοσταλγοί'',ποιός το έκλεισε.
Ποιος άνοιξε προβοκατόρικα θέμα Εβραίων..Με εικοστό διαφορετικό νικ.
Ποιος υπάνθρωπος μιλάει για την επιληψία και τη στύση...(που του λείπει)

Με πίκρα.
Για κείνες τις νύχτες κυρίως,που αξιολογότατα και με ποιότητα άτομα,τον αναζητούσαν.

blade runner είπε...

Χτες, διαβάζοντας κάποια σχόλια σου Δον Γάτε (που ξέρω ότι θα διαβάσεις αυτά τα σχόλια, και ακόμη και αν δεν τα διαβάσεις σήμερα, θα τα διαβάσεις το πολύ αύριο), είχα το προαίσθημα ότι θέλεις να την κάνεις.

Οτι δηλαδή έχεις κουραστεί. Και αυτό που σε άλλες φάσεις σε τρέφει και σε αναζωογονεί, άλλες στιγμές σε εκνευρίζει και σε κουράζει. Ισως να σε φέρνει και αντιμέτωπο με τον εαυτό σου.

Σαν έναν μεγάλο έρωτα, με άλλα λόγια. Από τον οποίο θέλεις να δραπετεύσεις, γιατί το πάθος είναι έντονο και ασήκωτο και σε βαραίνει, αλλά δεν τα καταφέρνεις τελικά, και επιστρέφεις, με την προσδοκία την αμέσως επόμενη στιγμή να κορυφώνεται ξανά, σαν να ήταν οι πρώτες στιγμές...

Είχα αυτό το προαίσθημα χτες, αλλά μετά είπα στον εαυτό μου, "χαζή είσαι, αποκλείεται".

Σήμερα, βλέποντας το post, σκέφτηκα χαρούμενη, "ε, αυτό δεν είναι blog πια, είναι μια ιδιότυπη οικογένεια".

Και μετά διάβασα το αστροπελέκι και έμεινα κάγκελο!

Δον Γάτε, αν κουράστηκες, είναι δικαίωμά σου, όποτε θέλεις το κλείνεις το μαγαζί, και κανείς δεν έχει δικαίωμα να σου πει τίποτε.

Εγώ όμως θα το πω αυτό που σκέφτομαι, και ας σε εκνευρίσω. Νομίζω ότι αυτή η απόφαση που ανακοίνωσες προ ολίγου, υποδηλώνει φυγή, και όχι όσο αξιοπρεπή οφείλεις στον εαυτό σου.

Γιατί μια αναξιοπρεπής φυγή δεν ταιριάζει σε έναν αξιοπρεπή άνθρωπο. Μετά από τόσους μήνες μοιρασιάς, αισθάνομαι προδομένη να διαβάζω ένα ξερό

"Λοιπόν, ωραία, νικήσατε. ΤΟ BLOG ΚΛΕΙΝΕΙ!
Αυτό είναι το τελευταίο σχόλιο του τελευταίου ποστ.
Δεν θα σβήσω τίποτα - αλλά δεν θα ξαναγράψω τίποτα, ούτε θα διαβάσω τι γράφετε (αν γράφετε).
Επίσης μην μου στείλετε email - κανείς - δεν θα απαντήσω.".

Κι εσύ έχεις παραδεχτεί ότι αυτό το blog ήταν στιγμές-στιγμές, παραπάνω από ένα απλό ημερολόγιο για σένα, γιατί ήταν ζωντανό, γεμάτο ομορφιά, αντιθέσεις και αντιφάσεις. Κι έτσι έπρεπε. Ανοιχτό, δημοκρατικό, πεδίο έκφρασης, φλερτ και διαξιφισμών, που τις περισσότερες φορές δεν είχαν τίποτε να ζηλέψουν από κόντρες υψηλού επιπέδου, ανάμεσα σε ανθρώπους με άποψη. Και ας μην συμφωνούμε πάντα όλοι μεταξύ μας... Και ας νιώθουμε ενίοτε προσβεβλημένοι από πράγματα που γράφονταν. Ετσι είναι όμως. Ετσι έπρεπε να είναι.

Και δικαίως το blog σου, εξελίχθηκε να είναι κατά γενική ομολογία το ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟ blog στην Ελλάδα. Γιατί ήταν έτσι όπως έπρεπε.

Τώρα, τι κίνηση ματ είναι αυτή;
Και αν επιμένεις να αφήσεις το blog στην τύχη του, δώσε μια καλύτερη δικαιολογία...

Σου υπόσχομαι προσωπικά ότι θα τη σεβαστώ.

Αλλά η τσαντίλα, τσαντίλα.

Με αγάπη (όπως η paragrafos)

Black Swan είπε...

Αντιγράφω μια ιστορία απο αλλού

"Ένα παιδί, γράφει σε ένα μπλογκ για το πετ του: ένα μυρμήγκι!

Του βάζει μαρούλια και φρυγανιές να φάει.
Γράφει με τρυφερότητα για το μυρμήγκι του.
Και μια μέρα το μυρμήγκι φεύγει.
Και το παιδί κάπως συγκινείται.
Το πιστεύετε, λέει, το μυρμήγκι μού λείπει.
Ήταν μια κάποια λύσις.
Μήπως να υιοθετήσω μια πέτρα - που είναι πιο σταθερή;

Δεν είναι η εποχή.
Δεν είναι ο αυτισμός του Ίντερνετ, η μοναξιά των πόλεων.
Πάντα έτσι ήταν για μερικούς.
Πάντα η ζωή έτσι εκτυλίσσεται: μεταξύ θριάμβου κι εξουθένωσης.
Εκτός κι αν είσαι ζώο.
Πάντα ένα «αλλά...» υφέρπει.
Απλώς η τεχνολογία σήμερα υπογραμμίζει το γεγονός.
Και συχνότατα το γκλαμουροποιεί.
Διότι είναι εμπορικώς προσοδοφόρο.
Το παιδί χρειάζεται, ανέκαθεν, πιο πολλά παιχνίδια.


ΥΓ 1. Έχω κι εγώ μιλήσει ακόμα και στις μύγες μου.
Περιόδους πηχτής, αργής κατάθλιψης, κουκουλωμένος με τη γάτα κάτω απ' τα σκεπάσματα. Έχω υιοθετήσει ακόμα και μια αράχνη, στην κουζίνα. Ακόμα κι η γηραιά κυρία στο απέναντι μπαλκόνι που τα απογεύματα εποπτεύει μειλίχια τα φυτά της, κι εκστατική διερευνά τους μικρούς σπασμούς στα φύλλα, καθώς τεντώνονται και μεγαλώνουν, κάτι οξύμωρο μου κάνει. Κάτι μεταξύ θριάμβου κι εξουθένωσης. Περιμένει κάθε μέρα, με μάτια πεινασμένα, να δει το σημειωτόν της ζωής - όπως το μυρμήγκι του μπλόγκερ. Τα χάνω όταν τη βλέπω, τόσο χαρούμενη, τόσο έρημη, τόσο ιδρυματοποιημένη.

Διότι πιστεύω το εξής: μπορεί να είμαστε μόνοι (αφύσικα μόνοι), να περνάμε διάφορα, να μη μπορούμε να επεξεργαστούμε τα οξύμωρα data της ύπαρξης - «αλλά...» δεν έχει γούστο να ζεις, αν δεν διεκδικείς την ζωή: Αγάπη. Χέρια. Καρδιές. Χείλια πάνω στα χείλη σου.
Οι πέτρες κάπου ανήκουν. Τα μυρμήγκια κάπου πάνε.

ΥΓ2. Αυτός είναι και ο λόγος που η γιαγιά μου πάντα έβλεπε καχύποπτα τα σκυλιά του πατέρα μου, τη γάτα που το 'παιζε θεά στο σπίτι. Ήθελε μέτρο στην αγάπη που τους δείχνουμε. Βγες παιδάκι μου να παίξεις, μου 'λεγε, όταν χάιδευα ώρες το σκυλί μου.

Εννοούσε: βγες να παίξεις, βγες να πληγωθείς. Είναι παράξενοι οι άνθρωποι, «αλλά...» είναι οι μόνοι που έχουμε.
Μην αναπληρώνεις τη ζωή με τα γκατζετάκια της, τους ζωντανούς με τα φυτά, το χάδι με τα πλήκτρα.
Μην κάνεις την καρδιά σου πέτρα!
Βγες να παίξεις, παιδάκι μου, να πληγωθείς, να καταλάβεις - και μια μέρα να αγαπήσεις κι εσύ."


Ευχαριστώ που διαβάστε τα σεντονάκια μου.
Ε! δεν χάθηκε και ο κόσμος.
Καλό Σ/Κ

George είπε...

synas said
"@george
Ωραίος ο καιρός σήμερα..."

Δεν είχα διαβάσει τα σχόλια όταν έγραψα...έχω ένα σχόλιο πιο κάτω.

DimitrizZzZz είπε...

ΑΠΟΥΣΙΑ: ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ.
Κάνε click στο username που φαίνεται ίδιο με δικό μου, στα σχόλια με τις βρισιές, και θα δεις οτι θα σε πάει σε άλλο profile, και όχι στο δικό μου !

Ecumene είπε...

ΕΠΙΤΥΜΒΙΑ ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Για έναν ευφημιστή

Τον διάβαζαν – άθελά τους – εκατομμύρια.
Τον άκουγαν – άθελά τους – μυριάδες.

Μιλούσε σε πολλούς, μα ήταν μόνος.

ΚΑΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΟΝΟΙ....

(Νικοδήμου Ευφημιστού τα Σωζόμενα)


Παντως δεν περιμενα ο Heinz
να κλεισει τον blog..
Μπροστα στους γνωστους αγνωστους
ειναι Αγιος..

Ας ειναι...κουραστηκαμε ολοι μας..

Καιρος να ποσταρουν
οι καινουργιοι
στα παλια ποστ..

Τωρα Παυσεις--Θερινες Διακοπες...

Η ΠΟΛΛΗ ΤΡΙΒΗ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ..

Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΝ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ




εις το επανιδείν...

DimitrizZzZz είπε...

Εγώ είχα σκοπό να σεβαστώ την επιθυμία του ΝΔ, να μην γράφω εδώ, αλλά δεν μπορώ παρά να υπερασπιστώ τον εαυτό μου, απο αυτόν που διάλεκσε το nick μου να κάνει τις ανοησίες του.
Είχα μάλιστα αποφασίσει να μην διαβάζς καν, αλλα ήθελα να δω τα επόμενα σχόλια για το θέμα.
Όσο για σένα που χρησιμοποιείς το όμοιο username, τι να σου πω.
Μάθε να αντέχεις σε όλες τις απόψεις,
και να μην καταστρέφεις ολόκληρη συζήτηση επειδή δεν σου αρέσει μια γνώμη.

andy dufresne είπε...

Thumbs up glenn, thumbs up blade!

Είπε ότι δεν θα διαβάζει ούτε τα σχόλια, ούτε ότι θα ξαναγράψει.

Άλλο λίγο και τον τουμπάραμε.
Σπρώχνω κι εγώ με email όσο μπορώ...

blade runner είπε...

@εργοτελίνα & glenn

προσυπογράφω

και περιμένω μετά να διαβάσω τι έχει να πει η aphro και o mickey και ένα σωρό άλλοι πάνω στο θέμα...

Μην τυχόν και τον χαιδέψετε τον Δον Γάτο. Σε αυτή τη φάση νομίζω ότι πρέπει να τον ταρακουνήσουμε, γιατί εδώ έχει δημιουργηθεί κάτι όμορφο.

Προσωπικά θα απογοητευθώ αν και αυτός ο έρωτας, μετά από τόσο μεγάλο αίτημα για μοιρασιά, λήξει άδοξα...

Εσύ Δον Γάτε, που δεν είσαι σαν τους άλλους άντρες, μην φεύγεις όπως φεύγουν σχεδόν όλοι οι άλλοι άντρες. Με πυροτεχνήματα και τσαμπουκά!

Εκτός αν έχεις όντως κουραστεί. Οπότε πάω πάσο. Η εξήγηση όμως πρέπει να δωθεί.

"Εγινε παρεξήγηση, κι εξήγηση δεν δώσαμε, τον φίλο μας προδώσαμε, μια δύσκολη στιγμή..."

Όπου φίλος ο Δον Γάτος, φίλος και για τον Δον Γάτο όλοι οι υπόλοιποι.

Προσωπικά, αναμένω.

gravoura είπε...

@Νίκο Δήμου
....και όμως μας είχατε δώσει υπόσχεση!!!!
Κάντε λίγη αποχή και θα δείτε πόσο θα σας λείψουμε. Δεν γίνεται να χωρίσουμε!!!! Δεν δίνουμε....διαζύγιο, πάει και τελείωσε. Εδώ μαζί, μέχρι τα βαθιά μας γηρατιά.

ΥΓ: Προχθές σας είδα στον ύπνο μου, ίσως από τύψεις γιατί απέχω τον τελευταίο καιρό, όμως διαβάζω τα πάντα καθημερινά μέχρι τα ξημερώματα.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Κε Δήμου, κάντε ό,τι σας λέει η καρδιά σας, αλλά δεν είναι εντυπωσιακό, πόσους ανθρώπους -που δεν γνωρίζετε καν- μπορείτε να χαροποιήσετε ή να λυπήσετε; Τρομερή δύναμη!

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

@μυστήριε
Τι καταλαβαίνεις τώρα μ’ αυτό που κάνεις; Επικοινωνία δεν ζητάς με τον τρόπο σου; Δώσε μας τουλάχιστον να καταλάβουμε, τι διάολο θέλεις να μας πεις. Γιατί με τις παπαριές δεν καταλαβαίνουμε.

gravoura είπε...

Mας βλέπω σε ομαδική παράκρουση από το στερητικό σύνδρομο!!!!

paragrafos είπε...

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ:

Αγνοήστε τον παλιάνθρωπο, καθ΄ότι στην αναμπουμπουλα χαίρεται ο λύκος.

Με ψυχραιμία

Παράγραφος

blade runner είπε...

Φαντάσου τι θα γινόταν αν μας γνώριζε κιόλας;

Λέω εγώ τώρα.

DimitrizZzZz είπε...

ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ, δεν το γραψα εγω αυτό λέμε !!!
Κάνε click στο username που φαίνεται ίδιο με δικό μου, στα σχόλια με τις βρισιές, και θα δεις οτι θα σε πάει σε άλλο profile, και όχι στο δικό μου !

efpalinos είπε...

Κιρίες κε κίριοι,

τα μπλογκ με τις πολί καλές στατιστικές είναι τα πρ'οτα που θα καταβροχθίσουν τα ρομπότ ί ι εξογίινι.

Έτσι θα μπορούν και αυτά να μαθένουν για τους ανθρόπους με όσο το δινατόν λιγότερες κινονικές επαφές μαζί τους.

Γιαυτό προτίνω να επενδίεετε αρεά και που τισ σκέψις σας με διαφόρου τίπου λάθι, σιντακτικά, ορθογραφικά, ενιολογικά και άλλα, διότι εξασφαλίζετε με αυτό το τρόπο κάπιο ποσοστό μιστιρίου, επιστιμονικόν μελέτον κε επαφίς για το μέλλον, το μοναχικόν
και

αβέβεον.

paragrafos είπε...

DimitrizZzZz said...
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ, δεν το γραψα εγω αυτό λέμε !!!
Κάνε click στο username που φαίνεται ίδιο με δικό μου, στα σχόλια με τις βρισιές, και θα δεις οτι θα σε πάει σε άλλο profile, και όχι στο δικό μου !
----------------------

Κάντε κι εσείς κλικ να δείτε ότι δεν τα γράφω εγώ!!!

Με αγάπη

Παράγραφος

glenn είπε...

Θα γυρίσει, θα γυρίσει, που θα πάει.

Μούτρα κάνει τώρα...

Ξέρετε γιατί;

Δεν υπάρχει χοντρός να γλιστρίσει...

Όταν θα φανεί ο χοντρός, τότε θα είναι το τέλος.

Αλλά, αργεί ακόμα.

blade runner είπε...

Παρ' όλα αυτά, κι επειδή προσωπικά δεν μου αρέσουν καθόλου οι επικήδειοι, γιατί έχω κι ένα μέγα θέμα άλυτο με το θάνατο (δεν τον έχω δεχτεί ούτε τον έχω καταλάβει ακόμη, φταίει κι η ηλικία ίσως), μπορεί κάποιος να μου πει πως μπορώ να διαβάσω αυτά που έστειλε ο brocolli, να χαρώ λιγάκι;

DimitrizZzZz είπε...

Α, κατάλαβα, στο εξής για να ξέρουμε αν ο συγγραφέας είναι αυτός που φαίνεται οτι είναι, θα πρέπει να επιβεβαιώνουμε κοιτώντας το Profile κάθε φορά.
Μπράβο έξυπνε όποιος κι αν είσαι, μας κοστίζεις ένα παραπάνω click κάθε φορά.

paragrafos είπε...

ΑΠΟΧΩΡΩ αφού πλεον ο γνωστός παλιάνθρωπος με πλαστογραφει και προπαθεί να με διασύρει:

Να θυμάστε ο αριθμός μου είναι

19306342


Αποχωρώ κι εγώ, αλλα δεν έχω άλλη λύση.

Φυσικα θα είμαι παντα στο ημερολόγιό μου, όπου διεξάγω ένα αγώνα κατά του κοινωνικού στιγματισμού, του ρατσισμου και της επιληψίας.


Για την ώρα

Γειας σας

Με απέραντη αγάπη και ευγνωμοσύνη που μου παρασταθήκατε

Παράγραφος

glenn είπε...

Σήμερα παίρνω πίσω και κάτι που είχα πει παλιά στο Δήμου. Τον είχα κατηγορήσει για έλλειψη διονυσιασμού. Τέτοιο πάρτυ που έστησε σήμερα, δεν έχω ματαδεί! Αλλά να μας βάζει "Διόνυσο" πιο συχνά!

blade runner είπε...

@ όλους όσοι αγαπάνε τον Νίκο Δήμου και το blog του

Πρόταση: Την Τρίτη το βράδυ παρουσιάζει στον Ιανό το νέο του βιβλίο. Θα μαζευτούμε απ' έξω και θα κάνουμε σιωπηρή διαμαρτυρία.

Οχι με φωνές, γιατί δεν ταιριάζει στην αισθητική μας και την αισθητική του.

Σιωπηρή όμως. Θα είναι η πιο ανατρεπτικη βιβλιοπαρουσίαση που θα έχει γίνει ποτέ στα χρονικά.

Δεν θα μπούμε μέσα, έτσι κι αλλιώς θα επικρατεί μάλλον το αδιαχώρητο.

Θα κάτσουμε απ' έξω και θα στήσουμε ένα διαφορετικό πάρτυ.

Αν είχα χρόνο θα οργάνωνα κι ένα μίνι live στο πεζοδρόμιο, αλλά φευ, αύριο Σαββατοκύριακο.

Εκτός αν στο ενδιάμεσο ο Δον Γάτος σταματήσει να γελάει κάτω από τα μουστάκια του και αποφασίσει να αλλάξει ρότα.

Αντε, μέχρι και καντάδες θα σου τραγουδήσουμε. Ολοι οι κακοφωνίξ εν δράσει...

apousia είπε...

@6:42:59
Ο Μάρκος,ωραίος σαν ήλιος,πάνε έξι χρόνια και οχτώ μήνες που κοιμάται αιώνια!
Και δεν ξέρω αν έχασε ο Μάρκος τη ζωή του,ή είναι η ζωή που τον έχασε!
Δυστυχώς,για όλους μας,υπάρχουν νεκρά ανθρωποειδή,που κυκλοφορούν άταφα..
Σ'ευχαριστώ που υπάρχεις!
Ίσως τώρα,κάποιοι καταλάβουν...

glenn είπε...

Κάτσε ρε παράγραφος. Είναι πολύ πιο απλό από το να κάνεις κλικ και να βλέπεις αν είναι ο σαλτάρω ή όχι. Απλά βάζεις το δείκτη του ποντικιού πάνω στο username. Δεν χρειάζεται να θυμάσαι όλα τα ψηφία. Τα τρία τελευταία αρκούν. Π.χ. εσύ είσαι η 342, ο σαλτάρω είναι ο 795.

alombar42 είπε...

Το σύστημα σχολίων της blogger ΠΑΣΧΕΙ σοβαρά. Αυτό δεν είναι νέο.

Καθένας μπορεί να υποδυθεί οποιονδήποτε άλλο, με περισσότερη ή λιγότερη επιτυχία. Υπάρχουν διάφορες τεχνικές και καμμία σίγουρη μέθοδος "προστασίας".

Θυμίζω οτι τα σχόλια, σαν δυνατότητα, προστέθηκαν εκ των υστέρων στα blogs. Κάτι σαν γρήγορο μπάλωμα "να λέμε οτι υποστηρίζουμε και σχολιασμό".

Υπάρχει βέβαια και ο αντίλογος: κανείς δεν έχει κατοχυρώσει νομικά το όνομα Γιάννης, άρα δεν του "ανήκει", άρα μπορούμε να περιμένουμε δεκάδες "Γιάννης", χωρίς να τους ταυτίζουμε με ένα άτομο.

Ευκαιρία να κάνω ένα αναλυτικό ποστ - μέχρι τότε ισχύουν αυτά:

ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ - ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΠΟΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ.

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΧΡΗΣΤΗ ΤΗΣ BLOGGER/BLOGSPOT.

apousia είπε...

@dimitrizzzzz
Επειδή βλέπω και το νικ της Παραγράφου,οικειοποιημένο από χέρια ανθρωποειδούς,τι να πω?
Αν είναι έτσι,αν,σου ζητάω συγγνώμη.

glenn είπε...

Ρε παιδιά... ο παππούς δεν κουνιέται. Να βάλουμε καθρεφτάκι κάτω απ' τη μύτη...Λέτε να... άμπα όχι.

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ για την αποκατάσταση Απουσία Μου. Θα είμαι εκεί τις νύχτες τις κρύες, θα παραστέκω στο ταφικό κλεπτοφάναρο, τον τίμιο τον αγώνα θα δίνω κι ας με πιέζουν οι αποτετραγωνισμοί της μέσης ταχύτητας, και πληθωριστικά κουτάκια με προφυλακτικά θα αφήνω σέρνοντας αργά το γυαλί πάνω στο μάρμαρο να κλείσει το παραθυράκι αθόρυβα να έρθουν τα πουλιά, να περάσει η βροχή γοργά, να μην προλάβει ο άνεμος ο ηλιακός να σβήσει το δάκρυ στο καντήλι που έφεγγε και καλογεροκένταγε τη Σομαλία σου το κοπερτί...

gravoura είπε...

@blade runner
Στο post του ΝΔ, στο τέλος της 2ης παραγράφου έχει ΕΔΩ. Πάτησέ το και σε πηγαίνει στα στοιχεία του broccoli.
Ωραία η ιδέα σου έξω από τον Ιανό, έρχομαι από Θεσσαλονίκη!!!

apousia είπε...

@07:11:31
Τελευταία φράση,γιατί και μέσα από την οθόνη,όταν σου απευθύνομαι,ο χώρος όζει..
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!

christoforos είπε...

?

DimitrizZzZz είπε...

Ούτε ο προηγούμενος ήμουν εγώ.
Θυμηθείτε: click πριν αοφασίσετε ποιός είναι ο συγγραφέας.
Δεν χρειάζεται καν αριθμός, ( ο δικός μου 24484005), στο profile φαίνεται o πλαστογράφος αμέσως, έχει private το Profile, και φυσικά δεν έχει το blog του εκάστοτε θύματος του. :P

Aphrodite είπε...

glenn, ur e-mail
andy, same

Ecumene είπε...

Γεια σου ρε Glenn Διονυσιαστη!

Μην ξεχασουμε και τον Heinz
Παρεξηγηση ητανε...

Εκεινος ομως που κανει
εντυπωση για τον Νικο

ειναι οτι ασχολειται απο παλια
με τους Νεους,απαντα στα e-mail τους
ξεκινησε αυτο το καινο-δαιμόνιο--blog..

Πεστε μου καποιο "Μεγαλο"
στη γεροντοκρατουμενη Ελλαδα
που να απαντα σε e-mail
νεων ανθρωπων;;

"Αναπάντητα Γράμματα"
που θα λεγε και ο Γατος...

Somebody961 είπε...

@nikos dimou:
As good as it gets, ατάκα:
Helen Hunt: Πες ένα κοπλιμέντο, κάτι.
Jack Nickolson: Ενα πράγμα, το μοναδικό που μου έρχεται στο μυαλό. ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Ετσι Νίκο ΜΑΣ συμβαίνει. Σε ευχαριστούμε για αυτό το 'ΜΑΣ' (όχι τονούμενο).
Μας κάνεις να θέλουμε και να γινόμαστε καλύτεροι.
Το έλεγα μόλις χτες το βράδυ αυτό, τι ειρωνία, σε μία φίλη μου.

Εχω σοκαριστεί τόσο που δεν μπορώ να γράψω άλλα, συγγνώμη.

Θα βρίσκομαι και εγώ στον Ιανό...

half-blood_phoenix είπε...

Κεραυνός σε ασυννέφιαστο ουρανό.

Αχ ρε Αφροδιτούλα σήμερα δεν έκανες σεφτέ… κεφτέ έκανες…

Τι έγινε σήμερα ρε παιδία; Βγήκαν μαχαίρια, πέσαν κεφάλια, χύθηκε αίμα.
Πόλεμος, σφαγή, μίσος, και απανθρωπιά.

Και εγκατάλειψη...

Νίκο κάποιοι από μας σε κουράσαμε. Μάλλον θα πρέπει να βάλω και εμένα μέσα σε αυτούς. Στο “αδυναμία μίσους” ήμουν απαράδεκτος. Όμως στο “αδυναμία μίσους” είπες ότι δεν νιώθεις συλλογικό μίσος. Περιμένω από σένα να μην νιώθεις ούτε συλλογική απογοήτευση. «Τα σύνολα μου είναι αδιάφορα. Τα άτομα, όχι.» Μην τιμωρείς το σύνολο για τις πράξεις μερικών ατόμων.

Όσο για τα/το troll/s τι να πω. Δεν έχουν καλύτερη δουλειά να κάνουν. Παράγραφε και απουσία στέκομαι δίπλα σας.

blade runner said…
@ όλους όσοι αγαπάνε τον Νίκο Δήμου και το blog του

Πρόταση: Την Τρίτη το βράδυ παρουσιάζει στον Ιανό το νέο του βιβλίο. Θα μαζευτούμε απ' έξω και θα κάνουμε σιωπηρή διαμαρτυρία.

@blade runner & @ όλους: Παίρνω καράβι και είμαι εκεί.


Θεές του blog κάντε κάτι…


ΝΔ αφιερωμένο εξαιρετικά.

Φύγε αφού το θέλεις
πως να σε εμποδίσω
με τα λόγια δεν μπορώ

Φύγε αφού το θέλεις
δεν θα τρέξω πίσω
δεν θα σε παρακαλώ

Φύγε και θα μείνω
στο άδειο μαξιλάρι
να μετράω το κενό

Μόνο όπως θα φεύγεις
κάνε μου μια χάρη
σβήσε το φεγγάρι
σβήσ’ το απ’ τον ουρανό μου

Σβήσε το φεγγάρι
σβήσε μου τα μάτια
σβήσε μου τις λέξεις
να μην σε φωνάξω πίσω
σβήσε το φεγγάρι
σπάσ’ το σε κομμάτια
να μη δω που φεύγεις
να μη σε ξανα ’γαπήσω

Φύγε αφού το θέλεις
με κορμί σκυμμένο
με το βλέμμα χαμηλά

Φύγε αφού το θέλεις
σε καταλαβαίνω
όποιος φεύγει δε μιλά

Φύγε και για μένα
μη σ’ ενδιαφέρει
τίποτα δε σου ζητώ

Μόνο όπως θα φεύγεις
άπλωσε το χέρι
σβήσε αυτό τ’ αστέρι
σβήσ’ το απ’ τον ουρανό μου

Σβήσε το φεγγάρι
σβήσε μου τα μάτια
σβήσε μου τις λέξεις
να μην σε φωνάξω πίσω
σβήσε το φεγγάρι
σπάσ’ το σε κομμάτια
να μη δω που φεύγεις
να μη σε ξανα ’γαπήσω

Σβήσε το φεγγάρι
σβήσε μου τα μάτια
σβήσε μου τις λέξεις
σπάσ’ το σε κομμάτια

Σβήσε το φεγγάρι
σβήσε μου τα μάτια
σβήσε μου τις λέξεις
να μην σε φωνάξω πίσω
σβήσε το φεγγάρι
σπάσ’ το σε κομμάτια
να μη δω που φεύγεις
να μη σε ξανα ’γαπήσω

Σβήσε το φεγγάρι - Μητροπάνος Δημήτρης

Ταιριάζει γάντι σήμερα…

Αν σταματήσουμε εδώ θα μου λείψετε όλοι σας.
Θα μου λείψουν οι σκέψεις, οι ιδέες σας… η παρέα σας…



Με βαριά καρδιά

half-blood_phoenix
ID : 18295826

Dormammu είπε...

Τι έγινε ρε παιδιά?

Έλειψα 3 ώρες και κλείνει το μαγαζί?

ΝΔ μη μας το κάνεις αυτό.

Ecumene είπε...

Nikos Dimou said...
Κάποια στιγμή θα κάνω έναν ατομικό ισολογισμό για το blog: τι έχω χάσει και τι έχω κερδίσει...

αυτο γίνεται τωρα απο μας

και τα μουστακια σου γελουν...

Κανεις οικονομολογος με γνωση
στα Freeconomics;;

για να κανει τον ισολογισμο...



Καντε κλικ στη φωτο με το
γατο πανω στο computer
να διαβαζει την οθονη....

Stavros P (isisdoros) είπε...

Χαλαρααααά! Άδοξο φινάλε γιά το πιό σημαντικό blog του Ελληνικού διαδυκτίου. Δεν του πρέπει.

nikitas kanakis είπε...

Νικο να σου υπενθυμισωο τι ειχες υποσχεθει στην Αφροδιτη πως μεχρι να αφησεις τα κοκκαλα σου, το blog αυτο θα παραμεινει ανοιχτο. Δεν τηρεις την υποσχεση σου.

Και στο κατω κατω μου φαινεται οτι κανεις μερικες φορες σαν μικρο παιδι που για να προσελκυσει προσοχη και για λογους αυτο-επιβεβαιωσης, αποστασιοποιεισαι...

Τηρεισαι την υποσχεση σου προς την Αφροδιτη και να δεχεσαι την αλλη αποψη ειτε αυτη ειναι του Heinz , ειτε αλλου.

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Αισθάνομαι κάποιες ενοχές, που έβριζα χθες τόσο πολύ τους γιατρούς. Θεωρείται άραγε ρατσισμός η αντιπάθεια προς συγκεκριμένους επαγγελματικούς κλάδους; Πάντως συμφωνώ με κάποιον προλαλήσαντα: αν θέλει ο ΝΔ, μπορεί να κάνει privet το blog. Σπίτι του είναι στο κάτω-κάτω… Έχουμε μπουκάρει όλοι απρόσκλητοι. Εγώ τα είχα πάρει κιόλας, που δεν μου απαντούσε! Λες και ήταν υποχρεωμένος. Κρίμα. Τον κουράσαμε.

Pink Panther είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Yannis H είπε...

Πολύ καλό post. Η όμορφη πλευρά της εσωστρέφειας. Κοιτάζω τον πίνακα με τις πιο κοινές λέξεις και γελάω. Μα φυσικά, το 'με αγάπη παράγραφος΄' θα είναι στον κατάλογο της αγαπητής χρήστριας.

"Γραίκικου, Αρβανίτες" (need I to say ποιανού είναι;)

Σκέφτηκα να κάνω μερικές προτάσεις, φτιαγμένες αποκλειστικά από τις πιο κοινές λέξεις κάποιου. Αλλά οι ίδιες οι σειρές από σκόρπιες λέξεις, είναι σχεδόν προτάσεις από μόνες τους. Σουρεαλιστικές - αλλά δείχνουν και τον τύπο των μηνυμάτων που μας ενδιαφέρει, τη θεματολογία, τον τρόπο που γράφουμε.

Η επιχειρηματολογία της Blade: πρώτη λέξη το "ωστόσο" (περιέχει την αντίθετη άποψη). Η 'σεντονού' αφροδίτη... πρώτη λέξη το "μπλα" (σαν καρφί του προγράμματος φαίνεται... :))

Εγώ πάλι... σεντονάς; Πότνο-πόντο τα έγραφα... σαν μαντιλάκια. Δεν κατάλαβα πως απλώθηκαν!

Pink Panther είπε...

Έρχομαι να διαβάσω τα σημερινά τεκταινόμαινα , διαβάζω τα περι στατιστικών και ... ΩΩΩΩΠΑΑΑΑ!!!

Τι κεραμίδα είναι τούτη;;;

"ΝΔ said
"... Με την κακοπιστία, την αυθάδειά και την αναίδειά σας με φέρατε στο όριο μου.

Το προσπαθείτε συστηματικά από καιρό.

Λοιπόν, ωραία, νικήσατε. ΤΟ BLOG ΚΛΕΙΝΕΙ!

Αυτό είναι το τελευταίο σχόλιο του τελευταίου ποστ..."

Κύριε (κεριά & λιβάνια) Δήμου.
Με το θάρρος της ειλικρινούς εκτίμησης που έχω για σας, καταθέτω την άποψή μου.

Σαφέστα είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΟ ΣΑΣ το δικαίωμα να γράφετε όποτε θέλετε, να ΜΗ γράφετε όποτε θέλετε & να "κατεβάζετε τα ρολά", πάλι όποτε θέλετε.

Αλλά,
IMHO, οι απόψεις του heinz, όσο & να μην τις αποδέχεστε, έχει κάθε δικαίωμα να τις εκφράζει, στο μέτρο που δεν γίνεται προσωπική επίθεση και χρήση υβριστικών φράσεων (και που πιστεύω ότι έτσι κινείται.)

Άλλωστε, οι διαφορετικές απόψεις δεν είναι Η ΠΗΓΗ των συζητήσεων;

Ούτε βέβαια γίνεται να αλλάξουμε υποχρεωτικά την όποια άποψη, όσο πειστικά κι αν πιστεύουμε ότι είναι τα επιχειρήματά μας.

Θα κλέψω μια φράση της αγαπητής "Paragrafos" από προηγούμενο post:

"paragrafos said...

Εσείς μπορεί να ανήκετε στον εαυτό σας.

Να ξέρετε όμως ότι ένα μέρος τού εαυτού σας, ανήκει πλέον, οριστικά και αμετάκλητα, στις καρδιές μας!..."

Εύχομαι επανεξέταση της θέσης σας, (που να χαρείτε τις γατούλες σας, καλέ κυρ-Νίκε μας!!!)
με μεγάλη εκτίμηση

carder είπε...

Το σχόλιο στις 6:25 του glenn- με τον οποίο έχω πλακωθεί- εκφράζει την πραγματικότητα για την προσφορά του ΝΔ.

resident είπε...

Δεν ξέρω τι να πω.Mου φαίνεται κάπως υπερβολικό να κλείσει το μπλογκ για αυτά που γράφτηκαν. Oπως και να έχει, δικαίωμα σας. Oπως αγαπάτε. Αλλά ειλικρινά θα στοιχίσει πολύ σε αυτούς που σας αγαπάνε.Γυρίστε να το συζητήσουμε όλοι, μαζί και o HEINZ, ήρεμα και απλά.

houlia είπε...

@ΝΔ Said:

"θα έρχομαι τώρα εγώ στα δικά σας μπλογκ"

Αφήστε τον να χαλαρώσει!

Τώρα επιτέλους θ'ανοιξει κι η Αφροδύνη μπλογκ;) (προσωπικά θα αποφεύγω τις επισκέψεις;).Ισως μόνο για να απολαμβάνω το ρόγχο τού γάτου!...)

Εμένα όμορφο μου ακούγεται.
Αφήστε την εντροπία να λειτουργήσει(αχ, μάντη Poincare!), την άνοιξη, τις περικοκλάδες της....

Να αλλάξει κι ο Μανωλιος κανα ρούχο καλοκαιριάτικα...

Zoros είπε...

Αγαπητέ Νίκο Δήμου,

Νιώθω ότι το λήγεις άδοξα!
Διαφωνώ και εγώ με το 90% των σχολίων του Heinz. Διαφωνώ και με το ύφος του, που πολλές φορές γίνεται προσβλητικό. Γενικότερα όμως είναι αξιοπρεπής αντιπολίτευση: τεκμηριώνει και μένει εντός των ορίων του θέματος.
Ειδικά σήμερα δεν είπε και τίποτα καινούριο: η μισή Ελλάδα πιστεύει ή υπονοεί ότι το ολοκαύτωμα των εβραίων είναι και αυτό μια παγκόσμια συνομωσία! Είναι αυτός λόγος για να κλείσει το blog?

Τους πέντε τελευταίους μήνες «συνομίλησα» με ανθρώπους που ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να το κάνω στο παρελθόν! Άκουσα, έμαθα μου άνοιξαν ορίζοντες. Από το καθημερινό (μονόδρομο) τσεκάρισμα των επίκαιρων στο ndimou.gr, πέρασα στον αμφίδρομο δημόσιο σχολιασμό θεμάτων που έθετες σε καθημερινή βάση! Τι πιο ωραίο?

Σε παρακαλώ, μην το σταματήσεις! Και το σπουδαιότερο, μην μας οδηγήσεις στο να το σκεφτόμαστε διπλά πριν εκφράσουμε μια αιρετική άποψη (και στο γράφω εγώ, που 9 στις 10 φορές συμφωνώ απολύτως μαζί σου). Πιστεύω ότι είναι το τελευταίο πράγμα που θέλεις...
Θέλουμε ένα nikos dimou reloaded!

Yannis H είπε...

Όσο μου αναλογεί μια γνώμη, να πω ότι ψηφίζω συνέχιση του μπλογκ. Ήταν ένα διαδικτυακό ανθρώπινο αποκούμπι, κάτι που όχι δύσκολα, απλώς ΔΕΝ αναπληρώνεται.

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Με τους φίλους μιλάς πιο πολύ για τα τρέχοντα. Άσε, που ξέρεις εκ των προτέρων και τι θα σου πούνε.

maika είπε...

προσεχώς κατεδάφιση???

μα γιατί? Τι σας θύμωσε τόσο πολύ?

glenn είπε...

efyge o dimoy?????κριμασ παντοσ γιατι ιτανε χανουμι.Με θελη καμια για κιπουρο τησ?

glenn είπε...

ακουστε ρε μαγγεσ τορα ενα παλιο.ποσο χρονο εινε ο διμου?70?καλα δε καταλαβτε?προβεσ κιδιασ κανη.οτι λετε δω σουλεη τα ιδια θα λεν και στη κιδια μου...μη μενομιζετε για χαζο εγο ξερο πολλα

mickey είπε...

ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!

Ο γνωστός "σαλτάρω στο κενό" (ID: 16802795) έχει κάνει κάποια σχόλια, χρησιμοποιώντας nicks άλλων bloggers. Συγκεκριμένα:

Παρ Μαϊ 19, 07:11:31 μμ 2006 ως "dimitrizzzzz" (ID: 24484005).

Παρ Μαϊ 19, 06:42:47 μμ 2006 ως "paragrafos" (ID: 19306342).

Ο "σαλτάρω" έχει εμφανιστεί σήμερα επίσης με το nick "ήλιε μου φώτισε μου τον".

Ενδέχεται να γίνουν και άλλες τέτοιες "πλαστογραφήσεις" (είχαμε παλαιότερα και ένα κρούσμα από τον ίδιο που χρησιμοποίησε το nick του Harry). Δουλεύω ήδη πάνω σε μια λύση για το πρόβλημα. Θα σας ενημερώσω σχετικά.

Σχετικά με τα όσα συνέβησαν τις τελευταίες ώρες (ήμουν έξω και τώρα ήρθα και τα διαβάζω), συνιστώ ψυχραιμία και ...αυτοσυγκράτηση!

Zoros είπε...

@mickey
Θα μπορούσαμε στο nick name μας να κολάμε και το ID μας:
zoros-16769221

Έχεις σκεφτεί κάτι πιο έξυπνο/κομψό?

mickey είπε...

Zoros, κι αυτό αντιγράφεται. Έχω σκεφτεί πολλά και ήδη έχω κινητοποιηθεί για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Λεπτομέρειες στο email μου. Μπορούμε να κάνουμε και chat με Yahoo! Messenger - mickeyblog@yahooo.com.

cyrus είπε...

ΝΔ, έχετε αντιμετωπίσει πολύ χειρότερα. Μην παραδίνεστε έτσι.

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Το avatar δεν είναι λύση;

maika είπε...

γιατί σιωπηρή διαμαρτυρία στον Ιανό??

ένταση να έχει... γλυκειά ένταση όμως...αγκαλιές και φιλιά να έχει!!

..με το καλό λύνονται τα προβλήματα και οι παρεξηγήσεις...
με το καλό...

τόσοι φίλοι γύρω του,δε μπορεί θα του την αλλάξουν τη διάθεση..

ακούτε κύριε Δήμου???

houlia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
houlia είπε...

Μίκυ said:

"συνιστώ ψυχραιμία"

:):):):):)

Ούτε σε αεροπειρατεία να βρισκόμασταν!
Ακου κει ψυχραιμία!
Ευφορία καλύτερα???
Δηλ ο γάτος σίγουρα θα χαλαρώνει...κι η Μαριάννα ,φαντάζομαι!Κι οι γάτες θα απολαμβάνουν την καινούργια συνέπεια
Κι ο κήπος πιο ζεστή περιποίηση και όλα όσα μοιράστηκε μαζί μας θα πάρουν κι αυτά λίγο απ το χρόνο που τους ανήκει..."Ψυχραιμία"ντε!

Εδώ είμαστε να τα λέμε...
(ψιθυριστά: Οι γάτοι πάντα γυρίζουν από ένστικτο στο "σπιτικό" άλλωστε)

Valm είπε...

Πιστεύω πως αν φτάσουμε αυτό το post στα 10.000 comments με τη φράση

COME BACK μέσα, θα γυρίσει.

Αποκλείεται να αντισταθεί.

bidibis είπε...

πολύ γκαντέμικη αυτή η μέρα. που να το φανταζόταν κανείς αυτό που θα γινόταν. Το σημερινό ποστ έμοιαζε να χει πανηγυρικό χαρακτήρα. με τα στατιστικά στοιχεία που μας πρόσφερε ο μπροκολος. Ήταν σα μια ανασκόπηση, σαν ένα διάλειμμα, μια στάση για ανασυγκρότηση, να θυμηθούμε για λίγο τα παλιά και με φόρα, την επόμενη μέρα, να μπούμε στα καινούρια. Ποιος μπορεί να φανταστεί τι θα γινόταν αύριο που έχει και eurovision! Πανηγύρι θα γινότανε! Όλα έγιναν τόσο αναπάντεχα… Κατανοώ ότι μπορεί να κουράστηκε ο ΝΔ. Είναι ένας πολυπράγμων άνθρωπος, και εκτιμώ ότι η ενασχόληση του με το μπλογκ του έτρωγε πολύ χρόνο. Εδώ έτρωγε πολλών από εμάς, που είμαστε απλοί σχολιαστές και δε διαθέτουμε ούτε το 1/1000 της ενεργητικότητάς του.

Φοβάμαι ότι σήμερα ακούσαμε το κύκνειο άσμα!


Για ανεξήγητους λόγους είχα μια υποψία ότι δε θα κρατούσε πολύ καιρό αυτό το μπλογκ. Είναι η αιτία που με οδήγησε να ασχοληθώ ενεργά με την μπλογκική και να γίνω φανατικός οπαδός αυτού του τρόπου επικοινωνίας. Ήξερα τι είναι τα μπλογκς αλλά ποτέ δεν είχα κάνει τον κόπο να ασχοληθώ μαζί τους. Νόμιζα ότι θα ήτανε κάτι σαν το chat, το οποίο το βρίσκω εξαιρετικά βαρετό. Τώρα νοιώθω ένα κενό και μου φαίνεται ότι θα σαλτάρω…


Δεν έχω να δώσω τίποτα άλλο πέρα από τα συγχαρητήρια μου στον οικοδεσπότη και δημιουργό του μπλογκόσπιτου, Νίκο Δήμου. Αυτό το μπλόγκ υπήρξε το καλύτερο από όσα έχω επισκεφτεί –και δεν είναι λιγα- στην ελληνική γλώσσα και μάλιστα με μεγάλη διαφορά. Όχι μόνο λόγω ΝΔ (των οποίο έμαθα και εκτίμησα μέσα από τα «ανθελληνικά» του κείμενα) αλλά και χάρη στους θαμώνες του. Δεν τολμώ να πω ότι είναι το καλύτερο μπλογκ του κόσμου, διότι δεν τα έχω επισκεφτεί όλα. Αμφιβάλω όμως αν σε κάποιο από αυτά αναπτύχθηκαν, μεταξύ οικοδεσπότη και επισκεπτών, τόσο δυνατές σχέσεις όσο αυτές που δημιουργήθηκαν και εξελίχθηκαν εδώ.

Επιστρέφουμε λοιπόν και πάλι στα παλιά! Παραδοσιακές μέθοδοι επικοινωνίας, χάρτινο βιβλίο, μολύβι στο ένα χέρι, φραπέ στο άλλο, ξάπλα στον καναπέ, μπλα μπλα μπλα… και αναμένουμε με αγωνία το επόμενο βιβλίο του ΝΔ. (Είχε πει ότι το μπλογκ θα ήταν μια από τις τελευταίες του απόπειρες – εύχομαι να μην έλαβε, σήμερα, τίποτα περίεργα μηνύματα από το υπερπέραν).

Valm είπε...

COME BACK

Zoros είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 313   Νεότερο› Νεότερο»