tag:blogger.com,1999:blog-20431151.post114751142316112700..comments2023-09-10T11:04:33.386+03:00Comments on nikosdimou: Requiem για μία ερωμένηNikos Dimouhttp://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comBlogger215125tag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-78058541539648616562007-05-20T07:49:00.000+03:002007-05-20T07:49:00.000+03:00Αν ζήσεις στην Κύπρο, αν μπορέσεις να νοιώσεις τον...Αν ζήσεις στην Κύπρο, αν μπορέσεις να νοιώσεις τον παλμό της και τον κόσμο της, ίσως δεις τα πράγματα λίγο διαφορετικά.<BR/>Έζησα εκεί δυο ολόκληρα χρόνια, μετά τον πόλεμο. Δυο χρόνια σταθμός για τη ζωή μου.<BR/>Πιστεύω πως πριν εκφέρουμε γνώμη για το σχέδιο Αννάν ή γενικά για κάθε τι που αφορά το μέλλον της Κύπρου, θα πρέπει πρώτα να νοιώσουμε σαν Κύπριοι.<BR/>Δεν θέλω να επεκταθώ, γιατί πιστεύω πως δεν μπορώ να το κάνω.<BR/>Οι άνθρωποι που δεν έχουν διαβάσει απλά, αλλά το έχουν μελετήσει βαθιά, πιστέψτε με υπάρχουν τέτοιοι, έχουν να πουν πάρα πολλά και συγκεκριμένα πράγματα που θα μας αφήσουν όλους άφωνους.<BR/>Θα πω μόνο μια αλήεια. Γνωρίζεται, ότι από τον πληθυσμό της Βόρειας Κύπρου το 1/3 είναι Τουρκοκύπριοι, τα 2/3 έποικοι από την Τουρκία και 40000 στρατός κατοχής;Προσπαθώ να καταλάβωhttps://www.blogger.com/profile/17276526096138429019noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1163457360478783972006-11-14T00:36:00.000+02:002006-11-14T00:36:00.000+02:00Kyriakos said... Aγαπητέ κύριε Δήμου,Είμαι τακτικό...Kyriakos said... <BR/>Aγαπητέ κύριε Δήμου,<BR/>Είμαι τακτικότατος αναγνώστης του blog σας αν και δεν έχω ποτέ παρέμβει στις συζητήσεις σας. <BR/>Κύπριος ον ένιωσα την ανάγκη να κάνω μια παρέμβαση στο θέμα που συζητάτε. Καταρχήν θα θελα να υποδείξω το αυταπόδειχτο: η ελληνίζουσα ανάγνωση της Κύπρου και του λαού της. Οι περισσότερες από τις παρεμβάσεις επιμένουν να εξισώνουν τους Κύπριους και τον κυπριακό λαό με τους Ελληνοκύπριους. Κατά τη γνώμη μου πίσω από αυτό βρίσκεται το πρόβλημα της Κύπρου. Ούτε οι Εβραίοι, ούτε οι Αμερικάνοι ούτε οι Σατανιστές δεν θα μπορούσαν να κάνουν τίποτα (αν έκαναν) εν δεν υπήρχε αυτή η ελληνίζουσα εμμονή κατάλοιπο, όπως ένας από τους συζητητές έχει σημειώσει, του ελληνικού αλυτρωτισμού που κυριάρχησε και στο νησί στα τέλη του 19ου αιώνα. <BR/>Είναι δύσκολο να διαπραγματευτώ ένα τέτοι θέμα σε ένα σύντομο σημείωμα απλά υποδεικνύω ότι η Κύπρος ήταν πάντοτε τόπος πολυπολιτισμικός, σταυροδρόμι πολιτισμών. Για όποιον πραγματικά ενδιαφέρεται να ξεφύγει από την προπαγάνδα ας ανατρέξει στα γραπτά του καθηγητή Πασχάλη Κιτομηλίδη (Κύπριος που ζει και διδάσκει στο Παν. Αθηνών, Άρθρο του μπορεί κάποιος να βρει στο http://www.cyprus-conflict.net/Table%20of%20Contents.htm )<BR/>Συχνά όταν συζητάμε για την Κύπρο ξεχνάμε ένα σημαντικό ιστορικό γεγονός : Η Κύπρος είναι κράτος στη βάση της Συμφωνίας Ζυρίχης/ Λονδίνου. Ο Παπαδόπουλος έχει το δικαίωμα να εκπροσωπεί την Κύπρο γιατί η Διεθνής Κοινότητα εξακολουθεί να θεωρεί ότι υφίσταται το κράτος της Ζυρίχης. Ο ίδιος ο Τάσος Παπαδόπουλος ένα χρόνο περίπου πριν δήλωσε ότι αν και πολέμησε τη Ζυρίχη αναγνωρίζει ότι αυτό ίσως να ήταν τότε λάθος. <BR/>Οι ευθύνες για την ανατροπή του status της Ζυρίχης βαραίνουν πρωτίστως την ελληνοκυπριακή κοινότητα, Αν και υπήρξαν φωνές που τάχθηκαν υπέρ της προσπάθειας για την οικοδόμηση στην Κύπρο μιας κοινής πατρίδας (με πρώτη και καλύτερη αυτή της αριστερής υπο-κουλτούρας /sub culture , η οποία όμως προδόθηκε από την ΑΚΕΛΙΚΗ ηγεσία η οποία προσκολλούμενη στο Μακαριακό άρμα δεν τόλμησε ποτέ να συγκρουστεί ανοιχτά με την εθνικιστική παράταξη που τοπ στήριζε. Φωνές υπέρ της κοινής πατρίδας ακούγονταν και από το φιλελεύθερο χώρο –ΕΚ και ΤΚ- ο γιατρός Ισχαν Αλή και ο επιχειρηματίας Νίκος Λανίτης εργάστηκαν και προσπάθησαν προς τούτο αρκετά). Ο στόχος της ένωσης παραμένει προτεραιότητα της ελληνοκυπριακής πολιτικής ηγεσίας και μετά το 1960 (φτάνει κάποιος να διαβάσει τις ομιλίες και τις παρεμβάσεις του Προέδρου Μακαρίου, ο οποίος δε σταματά να επαναλαμβάνει την αναφορά για τον αγώνα που ακόμη συνεχίζεται ) και αυτό ευνοεί αφάνταστα τα σχέδια και τους προσανατολισμούς της Τουρκοκυπριακής πολιτικής ελίτ. Οι δύο ελίτ συναντιούνται σε δύο σημεία : σε μια ήττα – το ανεξάρτητο κράτος ήταν ήττα τόσο για τον ελληνικό όσο και για τον τουρκικό εθνικισμό- και σε ένα φόβο: μην χάσει τον “εθνικό του χαρακτήρα” το νησί (ελληνικό ή τουρκικό αντίστοιχα). Το σχέδιο Ακρίτας – για λεπτομέρειες δες βιβλίο το βιβλίο «Η πρώτη διχοτόμηση» του Δρουσιώτη- δεν εκπονήθηκε μετά το 1963 αλλά αρκετά προηγουμένως. Ο σοσιαλιστής ( εθνικο-σοσιαλιστής προσωπική μου άποψη) Λυσσαρίδης ζώστηκε στα άρματα πολύ πριν το 1963 όπως και ο γενναίος (!) Νικόλας Σαμψών. <BR/>Τα γεγονότα του 1963 / 1964 (αναπόφευκτα να λάβει κανείς υπόψη το κλίμα μισαλλοδοξίας που εξακολουθούσαν να καλλιεργούν οι ηγεσίες των δύο κοινοτήτων) οδηγούν στον πρώτο διαμελισμό της Κύπρου. Ο έλεγχος της Κυπριακής Δημοκρατίας περνά στα χέρια των ΕΚ ( αποχώρηση ΤΚ από αντιπροεδρία, υπουργεία και βουλή) και αρχίζουν ... οι προσπάθειες επίλυσης του κυπριακού. Στόχος της ελληνοκυπριακής ηγεσίας – και του ΑΚΕΛ αγαπητή “παράγραφε” – είναι πλέον (και πάλι) και επίσημα η ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα. Η διαφωνία που μαστίζει το εσωτερικό της ΕΚ πολιτικής ηγεσίας αναφέρεται στο πώς αυτή θα μπορούσε να επιτευχθεί και όχι στο στόχο αυτό καθ’ εαυτό. Η μακαριακή παράταξη – και η Ακελική ηγεσία- τάσσονται υπέρ της ανόθευτης ένωσης – η ενωτική (γριβική παράταξη) στην ένωση εδώ και τώρα. Η αναφορά σε κοινή πατρίδα έχει περάσει στο περιθώριο. (καλό είναι κάποιος να διαβάσει τους επικήδειους λόγους που εκφώνησαν οι Παπαϊώαννου –Γ.Γ. του ΑΚΕΛ και Ζιαρτίδη , Γ.Γ. της ΠΕΟ- στην κηδεία των Καβάζογλου και Μισιαούλη για να αντιληφθεί το μέγεθος της εθνικιστικής στρέβλωσης και της αριστερής ηγεσίας). <BR/>Για δέκα χρόνια οι ΕΚ είχαν την ευκαιρία να διαπραγματευτούν μια βελτίωση της Ζυρίχης από θέση ισχύος (1964-1974). Για να το πετύχουν θα έπρεπε να συμβιβαστούν το αυτονόητο: Η Κύπρος δεν μπορούσε να είναι μόνο ελληνική. Η Κύπρος ήταν κοινή πατρίδα ΕΚ και ΤΚ. Απέτυχαν γιατί αντί θέλησαν να επιβάλουν τους δικούς τους όρους με καταναγκασμό – δες την παρέμβαση Ν.Δήμου σχετικά με την επίσκεψη του στο νησί πριν το 1974 και το σχόλιο του ΕΚ δημόσιου λειτουργού- αρνούμενοι τη συνεργασία. Ακόμη και μετά το 1968 και την περίφημη διακήρυξη Μακαρίου για εγκατάλειψη του ευκταίου ( ένωση ) και προσήλωση στο εφικτό (ανεξαρτησία) η προσπάθεια επικεντρώθηκε στην περαιτέρω ελληνοποίηση του Κυπριακού Κράτους. Την περίοδο αυτή ο Κληρίδης έχοντας την στήριξη και του ΑΚΕΛ διαπραγματεύεται με το Ντεκτάς( με εντολή Μακαρίου) όμως οι αντιδράσεις από την μια της γριβικής δεξιάς και από την άλλη της “εθνικόφρονας” μακαριαριακής παράταξης (Λυσσαρίδης, Γιωρκάζιης, Παπαδόπολος και παρατρεχάμενοι) επηρεάζουν περισσότερο το Μακάριο ο οποίος επιμένει να θέλει να οδηγήσει τους ΤΚ στο έσχατο σημείο υποχώρησης. <BR/>Η εισβολή του 1974 ανατρέπει το συσχετισμό δυνάμεων στο νησί αλλά και στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Η ΕΚ ηγεσία οδηγείται στην αποδοχή της ομοσπονδιακής λύσης ( που δαιμονοποιούσε στο παρελθόν) μπροστά στο φόβο της διχοτόμησης. Η αποδοχή αυτή και πάλι όμως είναι αποτέλεσμα ενός καταναγκασμού. Πέραν από την Ακελική ηγεσία και του Κληρίδη και της μειοψηφίας των στελεχών της συντηρητικής παράταξης οι υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις μόνο κατ’ όνομα συμφωνούν με την ομοσπονδιακή λύση. Περιττό να αναφέρω ότι το κράτος συνεχίζει να ελληνοποιείται ενώ οι ΤΚ δαιμονοποιούνται όλο και περισσότερο ( προκαλώ να μου υποδείξει κάποιος σε οποιοδήποτε βιβλίο διδάσκονται τα παιδιά στα ελληνοκυπριακά σχολεία έστω και μια αναφορά στην ομοσπονδιακή – δια υπογραφής και επίσημη πολιτική του κράτους από το 1977- ή έστω είκοσι γραμμές με θετικές αναφορές για την τουρκοκυπριακή κοινότητα). <BR/>Η ρεαλιστική πολιτική Κληρίδη και ο άψογος σχεδιαμός Σημίτη – με την άρρητο συγκατάβαση της Νέας Δημοκρατίας – οδήγησαν την Κύπρο το 2003 προ των πυλών της Ε.Ε. Οι ΤΚ βγήκαν στους δρόμους και διεκδικούσαν ελευθερία. Στην ΕΚ πλευρά αλλάζει κυβέρνηση. Οι συνομιλίες στη Χάγη ναυαγούν και η ευθύνη αποδίδεται όχι στον Τάσο Παπαδόπουλο Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ –ΕΦΟΣΟΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΕΝΑ- ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ 3 αλλά στον αδιάλλακτο Ντεκτάς. Η Κυπριακή Δημοκρατία παίρνει το εισιτήριο για την Ε.Ε. οι ΤΚ είναι στους δρόμους. Οι ΕΚ νιώθουν και πάλι σε θέση ισχύος. Αντί να προσεγγίσουν την ΤΚ αντιπολίτευση – σημερινή ΤΚ ηγεσία- με την οποία το ΑΚΕΛ έχει στενές σχέσεις ποιούν την νύσσα. Περιμένουν την 1/05 /2004 για να ανατρέψουν το συσχετισμό δυνάμεων στο νησί. Και πάλι οι ΕΚ επιλέγουν όχι τη συνεργασία αλλά τον καταναγκασμό. Προσωπικά πιστεύω ότι στο διάστημα 2003 – 2004 χάθηκε μια μοναδική ευκαιρία για το κυπριακό. Η ΕΚ ηγεσία δεν κατάφερε για ακόμη μια φορά να δει πέραν από τη μύτη της. Αγνόησε τη δυναμική στα κατεχόμενα και δεν επιχείρησε να προσεταιριστεί την ΤΚ αντιπολίτευση. Έχασε έτσι την ευκαιρία να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους. <BR/>Αγαπητοί φίλοι, πολλοί έχετε πει ότι δε θεωρείτε εύκολο το συνεταιρισμό με τα τουρκικά στρατεύματα ή το τουρκικό στρατοκρατούμενο καθεστώς. Λυπάμαι να παρατηρήσω ότι αυτή τη στιγμή τα στρατεύματα της Τουρκίας είναι εδώ, στην Κύπρο. Ο μόνος τρόπος να φύγουν οριστικά είναι μια λύση ομοσπονδίας. Η διχοτόμηση διαιωνίζει την παρουσία των στρατευμάτων στο νησί κρατά υποχείριο της Τουρκίας της ΤΚ κοινότητα. Συμφωνώ με τις ανησυχίες της “παραγράφου” αναφορικά με τις εγγυήσεις της Τουρκίας. Κλείνω ωστόσο με μια ιδέα που μου είπε μόλις χθες ένας αριστεριστής γνωστός μου: Οι ΕΚ ψήφισαν ΟΧΙ για να κρατήσουν το στρατό κατοχής στην Κύπρο. Με τον τρόπο αυτό η καθεστηκυία τάξη είναι σίγουρη ότι το καθεστώς στα κατεχόμενα ποτέ δε θα διαταραχθεί και οι ΤΚ θα παραμείνουν “έξω από τα πόδια” τους. Με άλλα λόγια και πάλι επιλέγουμε την αναμονή παρά τη δραστική λύση. Και θυμίζω ότι το 1964 μέχρι το 1974 κάναμε ακριβώς το ίδιο πράγμα...................<BR/>Κ.Π. <BR/><BR/>Κυρ Μαϊ 14, 12:15:38 μμ 2006 <BR/><BR/><BR/> Nikos Dimou said... <BR/>Kyriakos <BR/><BR/>Το καλύτερο σχόλιο!<BR/><BR/>Ευχαριστώ. <BR/><BR/>Κυρ Μαϊ 14, 12:25:25 μμ 2006cyberdustzhttps://www.blogger.com/profile/05158404078374165856noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1157863176692334662006-09-10T07:39:00.000+03:002006-09-10T07:39:00.000+03:00...εἴ τῳ θεῶν ἐπίφθονοι ἐστρατεύσαμεν, ἀποχρώντως ......εἴ τῳ θεῶν ἐπίφθονοι ἐστρατεύσαμεν, ἀποχρώντως ἤδη τετιμωρήμεθα...<BR/><BR/>Το παραπάνω ειναι ουσιαστικά μια προσευχή. Μια προσευχή ενός ανθρώπου με πίστη (Νικίας) μπροστά στην πανωλεθρία που φέρνει η παλινωδία. Αλλά η προσευχή του συνοδεύεται με επίγνωση, δράση και πράξη. Εμείς φαίνεται οτι έχουμε ξεχάσει οτι δεν ειναι απαραίτητο οι προσευχές να αποτελούν αποκλειστική δραστηριότητα.<BR/>Γιατί όμως αλήθεια προσευχόμαστε; Για δικαίωση; Δεν θα έπρεπε να έχουμε στόχο τη συγχώρεση και την άφεση; Δεν θα έπρεπε να αρχίζουμε με μια μετάνοια;<BR/>Αν κάτι «δεν ξεχνώ» ειναι το ποιοι έφεραν την τραγωδία στο κατώφλι του σπιτιού τους ... ειναι οι ίδιοι που ακόμα και τώρα δεκαετίες ολόκληρες μετά, ακόμα διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους, για το άδικο και το κρίμα<BR/><BR/>Σαν λαός έχουμε το σύνδρομο του μεσογειο/βαλκανιου ανατολίτη. Είμαστε αβάσταχτα «συναισθηματίες». Ας μην το αναλύσουμε. Απλά ισχύει. Οτι και να πείτε μην τα ρίξετε στους Τούρκους. Αυτοί δεν το έχουν το σύνδρομο. Παρότι συχνά οπισθοδρομικοί, αποτελούν συνεχεία της πολιτικης παράδοσης μιας αυτοκρατορίας. Και ολες οι πρώην και νυν αυτοκρατορίες ξέρουν τους όρους του real politik. Ενώ οι καμηλιέρηδες και οι βαλκανικοί οχι. Εμείς συγκεκριμένα εντελώς άξιοι της τύχης μας, είμαστε μάλλον ανάμεσα. Το καταλαβαίνουμε άρκτο για να μην το εφαρμόζουμε.<BR/><BR/>Εδώ στο παράλληλο σύμπαν μπερδεύουμε την ηθική με την πολιτική σε κάθε δυνατή ευκαιρία. Απο το πως πρέπει να ειναι ο σύγχρονος πολιτικός άντρας (ηθικός ωσάν μητροπολίτης χωρίς να εχει απαραίτητα καμία πραγματική πολιτική αρετή να προσφέρει), μέχρι πως να χειριστούμε τα εθνικά θέματα. <BR/>Αλλά σε επίπεδο Διεθνών Σχέσεων και Διεθνους Δικαιου αυτό ισοδυναμεί με το να μην συμμετέχεις καθόλου στις εξελίξεις (θυμίζει κάτι;)<BR/>Δικαιούσαι ομως να μην είσαι παρών όταν διακυδευεται η ίδια η ύπαρξη σου;<BR/><BR/>Τόσα χρόνια μετά το Σχεδιο Aναν ηταν το τελευταίο καμπανάκι.<BR/><BR/>Κύπρος Πράξη Τρίτη. <BR/><BR/>Το έργο ετοιμάζεται να αρχίσει. <BR/>Οι θεατές να λάβουν τις θέσεις τους και ο θίασος επί σκηνής!<BR/>Ήρθε και η ώρα να λάβουμε και εδώ τις αποφάσεις μας. <BR/>Που θα είμαστε...<BR/><BR/>Στο σανίδι; Η στην πλατειά;Χααςhttps://www.blogger.com/profile/02662047059092270670noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147790508878114442006-05-16T17:41:00.000+03:002006-05-16T17:41:00.000+03:00-> Κυριάκο"Τι ωραίος που είναι ο άνθρωπος όταν είν...-> Κυριάκο<BR/><BR/>"Τι ωραίος που είναι ο άνθρωπος όταν είναι Άνθρωπος"!<BR/><BR/>Κυριάκο,<BR/>νομίζω ότι σε καταλαβαίνω λίγο περισσότερο.<BR/>Βέβαια, ήξερα το χαμό συγγενών, τους βιασμούς, τίς στερήσεις που μεγάλωσαν οι πρόσφυγες στην Κύπρο μιά πού είχα και έχω φίλους και φίλες που ήταν από τα κατεχόμενα.<BR/>Αλλά γνωρίζω τι θα πει προσφυγιά από τον χαμό των δικών μου συγγενών και το τί υπόφεραν οι οικογένειες από την γενοκτονία των Τούρκων το '22.<BR/><BR/>Εσύ και η οικογένειά σου έχετε προσωπικές αναμνήσεις, οι δικές μου "δεύτερο χέρι" μετά από χρόνια και χωρίς φωτογραφίες για να γνωρίσουμε τους θειους και τις θείες που πεθάναν παιδάκια, νέοι και νέες, απο τους Τούρκους για το τίποτα. Κακό δεν είχαν κάνει σε κανένα. Έτυχε να γεννηθούν Έλληνες Όρθόδοξοι σε λάθος χωριό και πόλη.<BR/><BR/>Να ζήσετε ειρηνικά αν μπορείτε και θα υποστηρίξουμε κάθε ειλικρινή προσπάθεια μεταξύ Τουρκοκυπρίων και Ελληνοκυπρίων.<BR/>Αλλά όχι άλλα βιαστικά διπλωματικά μαγειρέματα.<BR/><BR/>Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει ειρήνη με την απειλή των τάνκς.<BR/>Ποιός Τουρκοκύπριος πιστεύει ότι αν τα Τουρκικά στρατεύματα φύγουν θα έρθουν οι Ελληνοκύπριοι να τον σφάξουν να του πάρουν το σπίτι;<BR/>Έχουν δει φωτογραφίες απο τα σπίτια των Ελληνοκυπρίων;<BR/><BR/>Δεν έχω δεί πως είναι σήμερα το σπίτι και τα χωράφια που αφήσαν οι γονείς σου στα κατεχόμενα, αλλά έχω δεί τα σπίτια και τα χωράφια που αφήσαν οι παππούδες μου στην Καππαδοκία.<BR/>Ενα ολότελα γκρεμισμένο μαζί με όλα τα άλλα σπίτια του Ελληνικού χωριού.<BR/>Ένα χωριό φάντασμα.<BR/><BR/>Το άλλο, σε άλλο χωριό, ερειπωμένο με την μισή στέγη γκρεμισμένη και δυό δωμάτια κατοικημένα, αρκετά καθαρά και με χαλιά, αλλά τα οπωροφόρα δένδρα εξαφανίστηκαν και τα δυό πηγάδια στο χωράφι γεμάτα σκουπίδια. <BR/>Αυτοί οι Τούρκοι χωρικοί θα ζήλευαν τους Έλληνες γύφτους στα τσαντήρια.<BR/><BR/>Κυριάκο,<BR/>όπου υπάρχει τέτοια μεγάλη διαφορά βιοτικού και πολιτιστικού επιπέδου, μαζί με τις θρησκευτικές διαφορές κάνουν την συμβίωση προβληματική και για τα δύο μέρη.<BR/><BR/>Σαν τους Άραβες με τους Ισραηλίτες. Πάντα κάποιος <BR/>Άραβας θα επαναστατεί και θα τρομοκρατεί όχι γιατί η τάδε Ισραηλινη οικογένεια του έσφαξε τον παππού αλλά για την τεράστια διαφορά στο βιοτικό επίπεδο μεταξυ της οικογένειάς του που φτωχοζεί και του Ισραηλινού με την Μερσεντές.<BR/><BR/>Το ίδιο συμβαίνει στην Αμερική και στην Αγγλία. Δεν υπάρχουν όμως διακρίσεις και έχθρες μεταξύ των μεσοαστών μαύρων και λευκών.<BR/><BR/>Τώρα ως προς το θέμα άν ηταν μειονότητα οι μουσουλμάνική κοινότητα στην δεκαετία του '50.<BR/>Οι αριθμοί του 18% με 82% φωνάζουν για μειονότητα.<BR/>Οι Βάσκοι στην Ισπανία είναι λιγότερο απο το 1/3, οι Αλαβανοί στα σκόπια είναι το 1/3. Τους δίνει κανείς αυτονομία;<BR/>Μειονότητα είναι.<BR/><BR/>Οι μουσουλμάνοι στην Ελληνική Θράκη τι πρέπει να είναι τότε αυτόνομη κοινότητα;<BR/><BR/>Η βιασύνη, ο διχασμός, η δαιμόνια πολιτική και συνθήκες που κατάφεραν οι Εγγλέζοι, μαζί με την προδοσία απο τον Ιωαννίδη, δημιούργησαν την σημερινή κατάσταση στην Κύπρο.<BR/>Η αγγλική πολιτική δημιούργησε την αιώνια διαμάχη μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστινίων, Ινδίας και Πακιστάν, την Β. Ιρλανδία.<BR/><BR/> <BR/>Κυριάκο,<BR/>Ρώτησες την ΤΚ δασκάλα ποιός τους είπε να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους την δεκαετία του '60 και να ανοίξουν τα αντίσκηνα στούς ΤΚ θύλακες;<BR/><BR/>Αυτή ήταν πολιτική του Μακαρίου ή του Ντενκτάς;<BR/><BR/>Αμφιβάλλω άν υπηρχαν ΤΚ που θέλαν μόνο ένα σπίτι, ψωμί κτλ κι' είχαν οπλισθεί απο τον Ντεκτάς και τους άλλους πράκτορες της Τουρκίας για να το κατορθώσουν.<BR/><BR/>Ναί, είχαν και οι Ελληνοκύπριοι πάρει τα όπλα. Αλλά ήταν για να επιστρέψει η τάξη στο κράτος. Πόσοι είχαν στο μυαλό τους την εξόντωση των Τουρκοκυπρίων, όταν ακόμη κι οι άλλοι πήραν τα όπλα και σήκωσαν την Τουρκική σημαία για να χωρισθούν απο την Κυρπιακή Δημοκρατία;<BR/> <BR/>Αν ήθελαν την εξόντωσή τους θα το είχαν καταφέρει την δεκαετία του ΄50 και ΄60.<BR/><BR/>Η εξίσωση για επιτυχία είναι απλή.<BR/>Μπορεί να μην υπάρχει διχόνοια σ'αυτό το ζήτημα;<BR/>Να υποστηρίξουμε την οποιαδήποτε απόφαση η Ελληνοκυπριακή ηγεσία λάβει.Το σωστό να λέγεταιhttps://www.blogger.com/profile/11793677485021203865noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147786297806022012006-05-16T16:31:00.000+03:002006-05-16T16:31:00.000+03:00Κε Κυριάκο,Δεν μπορώ να δεχθώ τη συγγνώμη σας για ...Κε Κυριάκο,<BR/><BR/>Δεν μπορώ να δεχθώ τη συγγνώμη σας για τον απλούστατο λόγο ότο δεν θίχτηκα. Ειλικρινά σας το λέω. Πάντως, έτσι όπως ήταν γραμμένη εκείνη η φράση, προσφερόταν για περερμηνειες. Επειδή όμως εγώ ξέρω ο ευγενής κύπριος είναι από τους καλύτερους ανθρώπους του κόσμου, γι΄αυτό και το απέδωσα σε... τυπογραφικό σφάλμα.<BR/><BR/>Λέτε, πιο κάτω, κε Κυριάκο:<BR/><BR/>"Για σένα οι 500 Τούρκοι στρατιώτες είναι απειλή, για κάποιους ΤΚ είναι ασφάλεια, για μένα είναι απλά ένα ακόμη κοινό πρόβλημα. "<BR/><BR/>Τόσα χρόνια, φίλτατε Κυριάκο, οι γνωστοί μου Τουρκοκύπριοι ήταν και αυτοί κατά της κατοχής κι εξακολουθούν να είναι. Τώρα η κατοχή τους προσφέρει ασφάλεια; Αυτό ισχύει περισσότερο για τους εποίκους... <BR/><BR/>Άν έχετε την ευγενή καλοσύνη διαβάστε το σχόλιο που έγραψα στις 3.3΄ μμ. Είναι απολύτως σχετικό. Εκεί διαχωρίζω την παρουσία τουρκικών στρατευμάτων από τα επεμβατικά δικαιώματα.<BR/><BR/>Με σεβασμό, εκτίμηση και αγάπη<BR/><BR/>Παράγραφοςparagrafoshttps://www.blogger.com/profile/03555854234064072354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147783637428565492006-05-16T15:47:00.000+03:002006-05-16T15:47:00.000+03:00Αυτό το ξέρατε; Όταν το 2002 (αν θυμάμαι καλά, πάν...Αυτό το ξέρατε; <BR/>Όταν το 2002 (αν θυμάμαι καλά, πάντως στη θητεία του τελευταίου υπουργού παιδείας του ΠΑΣΟΚ) πήγε να βγει ελληνικό βιβλίο σύγχρονης ιστορίας Λυκείου όπου γινόταν διάκριση μεταξύ ΕΟΚΑ Α' και Β´ (με τις "διευκρινήσεις" που αναφέρει ο Νίκος Δήμου) μεσολάβησε η (ελληνο-) κυπριακή κυβέρνηση για την απόσυρση του βιβλίου. Και βεβαίως οι συγγραφείς του λοιδωρήθηκαν από τους αγνούς υπερπατριώτες σε ελλάδα και κύπρο!christoforoshttps://www.blogger.com/profile/00286331143658286034noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147778704005175522006-05-16T14:25:00.000+03:002006-05-16T14:25:00.000+03:00Κύριε Κυριάκο, Είστε όμορφος και γλυκός μπελάς συν...Κύριε Κυριάκο, <BR/><BR/>Είστε όμορφος και γλυκός μπελάς συνάμα! <BR/><BR/>Δεν σας προλαβαίνω με τίποτε! Και αυτό για ένα βασικό λόγο: εσείς εγείρετε ενστάσεις θεωρητικού και ιδεολογικού περιεχομένου, ενώ προσωπικά επιλέγω να πατάω στη γη και να αγγίζω τα πράγματα και τις δυσκολίες μας, με τα χέρια, αναζητώντας, καλόπιστα πάντα, λύσεις πρακτικές.<BR/><BR/>Δεν υπάρχει όμως περίπτωση να διακόψω το διάλογο. Πρώτον διότι μου αρέσει η κουβέντα μαζί σας και δεύτερον επειδή κι οι δυο μας αγαπάμε και συμπάσχουμε για την Κύπρο μας, ο καθένας από την πλευρά του.<BR/><BR/>1. <BR/><BR/>Kyriakos said... <BR/><BR/>"Είναι πρωτίστως ( ήταν πάντα;) ζήτημα διαμοιρασμού της εξουσίας. Η κυρίαρχη άποψη «Η Κύπρος είναι ελληνική» ( όχι της Ελλάδας αλλά των Ελλήνων κατοίκων της ) παραπέμπει ακριβώς σε μια άρνηση διαμοιρασμού της εξουσίας στο νησί. Είναι διατεθειμένοι σήμερα οι ΕΚ να παραδώσουν το 50% της εξουσίας στους ΤΚ;"<BR/>------------<BR/><BR/>Αγαπητέ κε Κυριάκο,<BR/><BR/>Ασφαλώς και οι Ε/κ δεν είμαστε έτοιμοι να αποδεχτούμε την πολιτική ισότητα ανευ όρων! Γιατί άλλο ήταν η πολιτική ισότητα της "Ζυρίχης" κι εντελώς διαφορετικό πράγμα είναι η "πολιτική ισότητα" στα πλαίσια του σχεδίου "ΑνΑν πέντε". <BR/><BR/>Στα πλαίσια της Ζυρίχης δεν υπήρχε ούτε κατοχή, ούτε προσφυγιά, ούτε περιουσιακό, ούτε αγνοούμενοι, ούτε συστηματικός εποικισμός. Τότε, τίποτε από αυτά δεν υπήρχε.<BR/><BR/>Τώρα υπάρχουν ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. Ως εκ τούτου θα πρέπει να δούμε το ζήτημα της Πολιτικής Ισότητας στα πλαίσια νέας συγκυρίας. Και η νέα συγκυρία (του σχεδίου ανάν-πέντε) περιλαμβάνει ένα σωρό αοριστίες:<BR/>α) για την κατοχή: διαιωνίζει ντε γιούρε και ντε ντεφάκτο όχι μόνο την παρουσία τουρκικού στρατού αλλά ΚΑΙ τα επεμβατικά δικαιώματα της Τουρκίας που κατά την ταπεινή γνώμη είναι το χείριστο όλων.<BR/>β) για την προσφυγιά: τυπικά επιστρέφουν οι μισοί πρόσφυγες, κάτω όμως από αδιευκρίνιστες συνθήκες και ανύπαρκτες διαδικασίες ελέγχου και εφαρμογής τους -αρκεί η καλή θέλησης, τίνος, πώς;<BR/>γ) για το περιουσιακό: οι υπό Τ/κή διοίκηση δεν παίρνουν τις περιουσίες τους εάν… και παίρνουν το ένα τρίτο εφόσον... ενώ για τα δυο τρίτα ίσως πάρουν ανταλλάγματα (κάποτε) ή αποζημιώσεις εντός... εικοσαετίας από... εμάς τους ίδιους και μια ανύπαρκτη υπηρεσία...<BR/>δ) για τους αγνοούμενους και τους εποίκους, ας τα καταπιούμε.<BR/><BR/>Κατά τη γνώμη μου, το κυπριακό είναι βεβαίως και ζήτημα διαμοιρασμού της εξουσίας, όχι όμως άνευ όρων. <BR/><BR/>Επιμένω: προτιμώ η κόρη μου να χάσει τις κατεχόμενες περιουσίες μας (που τόσο τις έχουμε ανάγκη για την υγείας της) στη Μόρφου, παρά της κληροδοτήσω αύριο μια Κύπρο όπου τα επεμβατικά δικαιώματα της Τουρκίας θα επικρέμονται πάνω από την κεφαλή μας με όλο το βρόμικο ιστορικό τους καθαγιασμένο...<BR/><BR/>Εκεί γύρω στην εφηβεία μου και στις μικροσυγκρούσεις που είχα με τη μανούλα μου, τη ρώτησα σε ανύποπτο χρόνο γιατί αφήσανε και ήλθανε έτσι τα πράγματα και μου είπε πως δεν ξέρανε... δεν είχανε πείρα, ήτανε φανατισμένοι κλπ<BR/><BR/>Εγώ αύριο στην κόρη μου θα της πω: προτίμησα να χάσεις την περιουσία σου παρά να χάσεις και την άλλη μισή σου πατρίδα. Θα της πω: δεν κατέληξα σε αυτήν μου την δραματική απόφαση ελαφρά τη καρδία. Θα της δείξω εκατοντάδες (αγωνιώδεις) σελίδες που έχω γράψει για το ζήτημα, θα της δείξω μάλιστα και αυτόν εδώ το διάλογο. Ίσως βρει ότι δεν ήμουν οξυδερκής και ότι έπασχα από αγκυλώσεις του παρελθόντος αφού παραμένω ακόμα υπέρ το δέον φοβικό άτομο... Θα ξέρει όμως ότι δεν είχα μέσα μου μίσος για κανέναν, κι αν έκανα λάθος δεν το έκανα επειδή σκέφτηκα την τσέπη μου ή επειδή ήθελα να εκμεταλλευτώ τον άλλον. Ενδέχεται να βρεθούν και κάποιοι συνεργάτες μου να την διαβεβαιώσουν ότι κάμποσες τουρκοκύπριες μανούλες βρήκαν λύση στα προβλήματα υγείας των μωρών τους επειδή ψευτομεσολάβησα λιγάκι, κάπου και κάπως... Και θα χαρεί κι εκείνη όπως χάρηκα κι εγώ όταν έμαθα πως η μανούλα μου, παρ΄ ολη τη φτώχεια μας, βοηθουσε και μια άλλη οικογένεια προσφύγων...<BR/><BR/><BR/><BR/>2. <BR/><BR/>Λέτε, επίσης, κε Κυριάκο, <BR/><BR/>"Επιτρέψατε μου όμως να επιμένω. Στην Κύπρο του 2006 υπάρχει όχι μόνο μισαλλοδοξία αλλά ταυτόχρονα και μια προσπάθεια ηθικής εξόντωσης του Άλλου, του διαφορετικού."<BR/>-------------<BR/><BR/>Εδώ, συμφωνώ μαζί σας απόλυτα! Με λίγες ψυχές ακόμα, αγωνιζόμαστε να φτιάξουμε μια "ομάδα Εθελοντών κατά του ρατσισμού, του στιγματισμού και της επιληψίας". <BR/><BR/>Φαντάζομαι θα το ξέρετε (εγώ το ζω): επιληπτικός στην Κύπρο σημαίνει λεπρός, δαιμονισμένος ή τέλος πάντων άτομο αποβλητέο από την κοινωνία, το σχολείο, την εκκλησία, τα κόμματα... <BR/><BR/>Απέναντι στον "διαφορετικό" (ομοφυλόφιλο, αποφυλακισθέντα, απεξαρτημένο, οικιακή βοηθό,επιληπτικό, ανάπηρο κοκ) είμαστε από κτήνη έως "γάροι"... <BR/><BR/>(θα συνεχίσω σε λίγο...) <BR/><BR/><BR/><BR/>Με αγάπη, σεβασμό και εκτίμηση<BR/><BR/>Παράγραφοςparagrafoshttps://www.blogger.com/profile/03555854234064072354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147777933476317782006-05-16T14:12:00.000+03:002006-05-16T14:12:00.000+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.paragrafoshttps://www.blogger.com/profile/03555854234064072354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147775857720445212006-05-16T13:37:00.000+03:002006-05-16T13:37:00.000+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.paragrafoshttps://www.blogger.com/profile/03555854234064072354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147774941969799892006-05-16T13:22:00.000+03:002006-05-16T13:22:00.000+03:00Απ το να γίνει η Κύπροςμια Σιγκαπούρη..Καλύτερα να...<I><BR/>Απ το να γίνει η Κύπρος<BR/>μια Σιγκαπούρη..<BR/><BR/>Καλύτερα να μείνει όπως είναι..<BR/></I><BR/><BR/>Εδώ νομίζω φαίνεται καθαρά ποια πλευρά είναι οι προδότες και ποια οι πατριώτες.J95https://www.blogger.com/profile/12340652007713733030noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147774869674135572006-05-16T13:21:00.000+03:002006-05-16T13:21:00.000+03:00Η αυτοδιάθεση των λαών βασίζεται στό ότι υπάρχουν ...<I><BR/>Η αυτοδιάθεση των λαών βασίζεται στό ότι υπάρχουν δημοκρατικές εκλογές και η πλειοψηφία αποφασίζει δίνοντας ίσα ατομικά, αλλά ΟΧΙ εθνικά (αυτονομικά) δικαίωματα στην μειοψηφία.<BR/></I><BR/><BR/>α) Η αυτοδιάθεση των λαών από τους αποικιοκράτες ίσχυε το ίδιο για τους Τ/Κ και τους Ε/Κ. Λαός ο ένας, λαός και ο άλλος. Δεν πάει αναγκαστικά γεωγραφικά το θέμα. <BR/>β) 20% δεν είναι <B>καθόλου</B> το ίδιο με 2,3 ή 5%, η συνδιοίκηση (τουλάχιστον) επιβάλλεται. <BR/>γ) Έτσι κι αλλιώς, @@ δικαιώματα έδωσαν οι Ε/Κ στους Τ/Κ.J95https://www.blogger.com/profile/12340652007713733030noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147774794548875012006-05-16T13:19:00.000+03:002006-05-16T13:19:00.000+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.paragrafoshttps://www.blogger.com/profile/03555854234064072354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147771982440045012006-05-16T12:33:00.000+03:002006-05-16T12:33:00.000+03:00-> ΚυριάκοΟπως πάντα τα σημαντικά μας (και σας) ξε...-> Κυριάκο<BR/><BR/>Οπως πάντα τα σημαντικά μας (και σας) ξεφεύγουν.<BR/><BR/>Καταδικάζω τους (μικρο)διπλωμάτες μας.<BR/><BR/>Οι Τουρκοκύπριοι στην Κύπρο ήταν και είναι μιά μειονότητα.<BR/><BR/>Η αυτοδιάθεση των λαών βασίζεται στό ότι υπάρχουν δημοκρατικές εκλογές και η πλειοψηφία αποφασίζει δίνοντας ίσα ατομικά, αλλά ΟΧΙ εθνικά (αυτονομικά) δικαίωματα στην μειοψηφία.<BR/><BR/>Όσο υπάρχουν Τουρκικά στρατεύματα εισβολής στην Κύπρο οι δημοκρατικές διαδικασίες σε μια ενωμένη Κύπρο πάνε περίπατο (τρώνε στρατιωτική μπότα για την ακρίβεια).<BR/><BR/>Δεν μιλάμε μόνο για χαλκίδευση των Ελληνοκυπριακών ψήφων αλλά και των Τουρκοκυπριακών ψήφων. <BR/>Θα συμφωνείτε βέβαια ότι αν δεν ήταν οι διαβουλεύσεις για είσοδο της Τουρκίας στην Ε.Ε. και το συμφέρον της Τουρκίας, οι Τουρκοκύπριοι έναν Ντενκτάς θα είχαν ακόμη πάνω στο κεφάλι τους. <BR/><BR/>Στην γλώσσα της Τουρκικής διπλωματίας, οι Τουρκικές "ειρηνευτικές" δυνάμεις κρατούν την "ισορροπία" στο νησί "μας".<BR/><BR/>Τί επιτυχία θα είχε η αξίωση των Σέρβων να έχουν δύο μεραρχίες στρατού και μία τεθωρακισμένων στο Κόσσοβο, για πάνω απο 30 χρόνια, με την δικαιολογία ότι η Σερβική μειονότητα αποτελούσε το 10% του πληθυσμού.<BR/><BR/>Οι θέσεις Χριστιανών και Μουσουλμάνων αντίστροφες. Ηνωμένα Έθνη εκεί, Ηνωμένα Έθνη εδώ. Οι ίδιοι νόμοι Δικαίου;<BR/>Είναι κράτη μέλη της Ε.Ε. ή του ΝΑΤΟ για να υπάρχει κάποιο έρεισμα;<BR/>Και όμως...<BR/><BR/>Είπε τίποτε κανένας για πετρέλαια;<BR/>Ένας μόνο ψίθυρος ακούστηκε...<BR/><BR/>Το σωστο να λέγεται<BR/><BR/><BR/>Υ.Γ.<BR/>Δυστυχώς δημίουργήθηκε προηγούμενο (status quo) σε μελλοντική επέμβαση στην Δυτική Θράκη.<BR/><BR/>Τουρκική μειονότητα δεν είναι κι' εκεί;<BR/><BR/>Οι Γερμανοί εισέβαλλαν στην Τσεχοσλοβακία και Πολωνία για να "υπερασπίσουν" τις γερμανικές μειονότητες τους εκει με την δικαιολογία προβοκάτσιας.<BR/><BR/>Το ίδιο έκανε η Tουρκία το 1955 με την βόμβα στο σπίτι του Αταττούρκ στην Θεσσαλονίκη για να εξαφανίσει την πολιτική "ισορροπία" στην Ανατολική Θράκη και Κωνσταντινούπολη.<BR/><BR/>Same mentality of the T.A.F. then and now.Το σωστό να λέγεταιhttps://www.blogger.com/profile/11793677485021203865noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147759848322461232006-05-16T09:10:00.000+03:002006-05-16T09:10:00.000+03:00Για άλλη μία φορά Andy συμφωνώ μαζί σου,Για άλλη μία φορά Andy συμφωνώ μαζί σου,Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147733229729715302006-05-16T01:47:00.000+03:002006-05-16T01:47:00.000+03:00Αγαπητοί paragrafos και Κυριάκο,παρακολουθώ ή μάλλ...Αγαπητοί paragrafos και Κυριάκο,<BR/><BR/>παρακολουθώ ή μάλλον απολαμβάνω το διάλογό σας - μακάρι όλοι οι άνθρωποι να διαφωνούσαν σαν κι εσάς.<BR/><BR/>Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος για κάθε υποθέμα, γέρνω προς την άποψη του Κυριάκου, αλλά αισθάνομαι ότι δεν έχει καμία σημασία, σε σύγκριση με το που μπορεί να οδηγήσει ένα τέτοιο επίπεδο διαλόγου.<BR/><BR/>Μια παρατήρηση μόνο.<BR/><BR/>Θεωρώ μικρό φάουλ την τελευταία <I>αδιάκριτη</I> ερώτηση του Κυριάκου.<BR/><BR/>Kυριάκο, η paragrafos δεν είναι εθνικίστρια, είναι ανυχτόμυαλη, είναι πολύ ευαίσθητος και ενημερωμένος άνθρωπος, έχει αναστολές και φοβίες και είναι σαφές ότι έχει επαφή με ΤΚ.<BR/>Μην την υποτιμάς, προσπάθησε να κρατήσεις το διάλογο ψηλά.<BR/><BR/>Με αγάπη,<BR/><BR/>andyandy dufresnehttps://www.blogger.com/profile/08453081419654369005noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147721657243286852006-05-15T22:34:00.000+03:002006-05-15T22:34:00.000+03:00-> ζορρόΗ συμφιλίωση έχει το συν μπροστά.Χρειάζετα...-> ζορρό<BR/><BR/>Η συμφιλίωση έχει το συν μπροστά.<BR/>Χρειάζεται θέληση και από τις δυό πλευρές, αλλοιώς γίνεται μονοφιλίωση.<BR/>Τότε αισθάνεσαι σαν κούκος βγάζοντας το κεφάλι απο το κλουβί περιοδικά και προγραμματισμένα για να φωνάξεις "Ειρήνη Τούρκοι".<BR/>Ξέρεις χαλάνε τα ελατήρια για μια τέτοια ειρήνη(;) μετά απο τόσα χρόνια.Το σωστό να λέγεταιhttps://www.blogger.com/profile/11793677485021203865noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147715313261006872006-05-15T20:48:00.000+03:002006-05-15T20:48:00.000+03:00ΣΧΟΛΙΑ ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟ ΠΟΣΤ ΓΙ...ΣΧΟΛΙΑ ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟ ΠΟΣΤ ΓΙΑ ΤΟ "ΜΙΣΟΣ"<BR/>---------------------------<BR/><BR/><BR/>paragrafos said... <BR/>half-blood_phoenix said... <BR/><BR/>"Παράγραφε ζητώ συγνώμη. Σε σκοτώσαμε, σε σφάξαμε. Μα τι γουρούνια είμαστε."<BR/><BR/><BR/>Ξέρω ότι με αγαπάτε! Άλλωστε είμαι προσφυγοπούλα και προσφέρομαι για... παράδειγμα προς αποφυγήν. <BR/><BR/>Μιας και η κουβέντα είναι περί μίσους και πολέμου, πρέπει να σας πω οτι από τη μητέρα μου διδάχτηκα μόνο αγάπη. Ποτέ μου δεν είδα στα μάτια της μίσος. Ακόμα και το κτήνος τον πατέρας μου, που την ξυλοφόρτωνε, ακόμα και γι΄αυτόν είχε μια συγγνώμη -εγώ, όχι.<BR/><BR/>Εμείς είχαμε στο σπίτι μας πόλεμο και τρομοκρατία, πριν έρθουν τα... τουρκικά στρατεύματα (και για χρόνια μετά...). Μπορεί το μεγαλύτερο κακό στην Κύπρο να το έκαναν Τούρκοι στρατιώτες, το μεγαλύτερο κακό στη μητέρα μου και στην οικογενειακή μας ζωή, το έκανε Ελληνοκύπριος, ο πατέρας μου και δεν θα τον συγχωρέσω ποτέ. (Εγωιστής, βάναυσος και μονίμως αδιόρθωτος - τον ξαποστείλαμε κι ησυχάσαμε.) <BR/><BR/>Αναφορικά με τον πόλεμο και τα τουρκικά στρατεύματα: το πραξικόπημα τα έφερε στην Κύπρο που έγινε από τα τσογλάνια τού Ιωαννίδη. <BR/><BR/>Τώρα και στην Κύπρο και στην Ελλαδα, υπάρχει λογική. Δεν πιστεύω ότι θα ξαναγίνει πόλεμος. Δεν αισθάνομαι την απειλή του πολέμου.<BR/><BR/>Αισθάνομαι όμως έντονη την απειλή της βλακείας μας, του λαϊκισμού μας και του ανορθολογισμού μας. Που σημαίνει: ο θεός να βάλει το χέρι του να μας... προστατεύσουμε από άλλες γκάφες μας... <BR/><BR/>Με αγάπη<BR/><BR/>Παράγραφος <BR/><BR/>5:27 μμ <BR/><BR/><BR/>paragrafos said... <BR/>@ Κυριάκος<BR/><BR/>Ευγενέστατε κύριε Κυριάκο,<BR/><BR/>Εδώ το θέμα είναι άλλο, ενώ το δικό μας ειναι το Κυπριακό. Νομίζω πως εκεί θα πρέπει να συνεχίσουμε τη συζήτηση, δηλαδή στο παραπροηγούμενο ποστ. <BR/><BR/>Εάν όμως πρέπει αν συνεχίσουμε εδώ, θα σας ήμουν ευγνώμων (με συγχωρείτε που σας βάζω στον κόπο) να ρίξτε μια ματιά στα εδώ σχόλιά μου, αφενός για να μη λέω πάλι τα ίδια και αφετέρου για να νιωσετε καλύτερα το ιδεολογικό μου προφίλ.<BR/><BR/>Στο θέμα μας: προφανώς διαφωνούμε ριζικά στο τι είναι Κυπριακό ΣΗΜΕΡΑ. <BR/><BR/>Κατά την εκτίμησή σας είναι ζήτημα μισαλλοδοξίας ενώ κατά τη δική μου γνώμη είναι ΖΗΤΗΜΑ ΕΚΓΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ.<BR/><BR/>Στο σπίτι μου στη Μόρφου δεν μπορώ να ζήσω όχι επειδή με μισούν οι Τουρκοκύπριοι αλλά επειδή ο Τουρκικός Στρατός με εμποδίζει να ζήσω εκεί!!! Εξ ου και οι καταδίκες σε βάρος του από τον ΟΗΕ κλπ. (Κι εμείς θα πρέπει πρώτοι να επιτρέψουμε σε όλους τους Τ/κ να απολαύσουν τις περιουσίες τους. Να η δική μας επιβεβλημένη έμπρακτη κι όχι θεωρητική υπερβαση!)<BR/><BR/>Επιπλέον είναι και ζήτημα συμφερόντων, χρημάτων, εξασφαλίσεων, αγωνίας για το μέλλον των παιδιων μας. Κοντολογίς είναι και ζήτημα συνεταιρισμού! Τα σχεδια που έχουμε μπροστά μας, τα τελευταία τριάντα χρονια, αυτό λένε. Αν τα βρούμε στο πάρε-δώσε, θα έλθει και η αγάπη καθ΄οτι (όπως έλεγε και ο Αριστοτέλης) "ζει χυτρα, ζη φιλία".<BR/><BR/>Αντίθετα, αν δεν υπάρξει κοινό ΣΥΜΦΕΡΟΝ, δεν θα υπάρξει κοινό μέλλον. Χρειάζεται ένας συμβιβασμός που δεν θα είναι από την αρχή επαχθέστατος μόνο για τον έναν. Αν ένας από τους δυο νιώσει ξανά, ριγμένος, η ιστορία θα επαναληφθεί ως τραγωδία.<BR/><BR/>Αυτά διδάσκει η ζωή. Άλλωστε ο συνταγματικός πατριωτισμός δεν προϋποθέτει τρελό έρωτα για τον συμπολίτη μας, προαπαιτεί νομιμοφροσύνη και σύνεση. Η αγάπη και ο έρωτας είναι συνήθως ατόμική υπόθεση.<BR/><BR/>Με αγάπη<BR/><BR/>Παράγραφος <BR/><BR/>7:04 μμ <BR/><BR/> <BR/><BR/>paragrafos said... <BR/>@ Κυριάκο<BR/><BR/>Εκλεκτέ κύριε Κυριάκο, <BR/><BR/>Θέσατε πολλά ζητήματα. (Γράφω και μετ΄ εμποδίων...) Τα προσεγγίζω, πού βιαστικα, ένα-ένα και σε συνέχειες.<BR/><BR/>Ερχόμαστε τώρα στο ζήτημα της μισαλλοδοξίας. <BR/><BR/>Πού την είδατε ΣΗΜΕΡΑ τη μισαλλοδοξία; Στις εκατοντάδες χιλιάδες των Ε/Κ που επισκέφτηκαν τα κατεχόμενα όταν άνοιξε ο Ντενκας τα "σύνορα"; Αυτό που έμεινε στα χείλη μας, κύριε Κυριάκο, δεν είναι η μισαλλοδοξία, αλλά η πικρία του πρόσφυγα... (Άσχετα τώρα αν οι μόνοι που εξακολουθούν να πηγαινοέρχονται είναι οι οι χαρτοπαίκτες).<BR/><BR/>Ζω στη Λευκωσία. Έχω δεκάδες συγγενείς και φίλους και λόγω άλλης δραστηριότητάς μου καθε μήνα έρχομαι σε επαφή με εκατοντάδες άτομα. Αυτήν την μισαλλοδοξία που βλέπετε εσείς στην ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΠΡΟ, εγώ, εντίμως σας μιλώ, δεν την βλέπω, κύριε Κυριάκο. Ειλικρινά δεν την βλέπω! Εκτός εάν όλος ο κόσμος με αγαπάει τόσο πολύ και με δουλεύει ακόμα περισσότερο...<BR/><BR/>Έξω όμως από τις προσωπικές μου επαφές έρχεται πάλι η πραγματικότητα να συνηγορήσει υπερ μου: α) σχεδόν όλοι οι ψηφοφόροι του ΑΚΕΛ θέλουν τη συμβίωση με τους Τ/κ και τώρα β) το μεγαλύτερο κομμάτι του ΔΗΣΥ λέει "ναι" σε κατι πιο προωθημένο, δηλ στο σχέδιο Αναν.<BR/><BR/>Φοβάμαι ότι η ενημέρωσή σας έχει σταματήσει στο 1997. <BR/><BR/>Ενδέχεται ομως, κύριε Κυριάκο, αυτην τη σοβαρόταση μετεξελιξη της κυπριακής πολιτικής κουλτούρας, να την αγνοείτε ηθελημένα θεωρώντας της ως ανεπαρκή λόγω του μαξιμαλιστικού οράματος που έχετε για την Κύπρος μας και ζητάτε την υλοποίησή του εδώ και τώρα. Οπότε η κουβέντα πάει αλλού... <BR/><BR/><BR/>συνεχίζεται.. (αν μας επιτρέπεται φυσικά και δεν θεωρούμαστε εκτός θέματος)<BR/><BR/>Με αγάπη<BR/><BR/>Παράγραφος <BR/><BR/>8:19 μμparagrafoshttps://www.blogger.com/profile/03555854234064072354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147714617930148902006-05-15T20:36:00.000+03:002006-05-15T20:36:00.000+03:00@ ΚυριάκοΘα μεταφέρω κι εγώ τα σχόλιά μου από εδώ....@ Κυριάκο<BR/><BR/>Θα μεταφέρω κι εγώ τα σχόλιά μου από εδώ.<BR/><BR/>Με αγάπη<BR/><BR/>Παράγραφοςparagrafoshttps://www.blogger.com/profile/03555854234064072354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147649444778983062006-05-15T02:30:00.000+03:002006-05-15T02:30:00.000+03:00το κράτος με το οποίο μας ζητούν να κάνουμε ένα εί...<I>το κράτος με το οποίο μας ζητούν να κάνουμε ένα είδος 'πολιτικού συνεταιρισμού' δεν είναι ένα οποιοδήποτε κράτος. Δεν είναι ούτε Ισπανοί ούτε Κινέζοι.</I><BR/><BR/>Για την ακρίβεια, είναι εξωγήινα τέρατα που τους πετάγονται πλοκάμια από τα δόντια.J95https://www.blogger.com/profile/12340652007713733030noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147630664169821972006-05-14T21:17:00.000+03:002006-05-14T21:17:00.000+03:00@ Kyriakos Κυριε Κυριάκο,Είναι χαρά μου και τιμή μ...@ Kyriakos <BR/><BR/>Κυριε Κυριάκο,<BR/><BR/>Είναι χαρά μου και τιμή μου που κουβεντιάζω μαζί σας, γιατί εκτός του ότι ειστε άνθρωπος καλλιεργημένος και καταρτισμένος, ταυτόχρονα παραμένετε ευγενέστατος και ανυποκριτα διαλλακτικός.<BR/><BR/>Ευχαριστώ για τις απαντήσεις/διευκρινίσεις σας, ήταν ακρως διαφωτιστικές. Έχω βέβαια κάποιες μικρές ενστάσεις για τα περί "ελληνοποίησης της Κύπρου και του κράτους" και θα σας ήμουν εγνώμων εάν μπορούσατε να επανέλθετε. <BR/><BR/>Αναφορικά με τον μενομερή αφοπλισμό: είστε αρκετά ευφυής ώστε να γνωρίζετε οτι, από μια άποψη, είμαστε... αφοπλισμένοι, επειδή τα όπλα μας είναι στρακαστρούκες, συγκρινόμενα με την υπεροπλία της Άγκυρας που της επέτρεπε μέχρι προχτές να πυροβολάει για πλακα τον κόσμο που προσέγγιζε την κυριολεκτικά νεκρή ζώνη και "χτες" ακόμα να προωθηθείται στα Στροβίλια, αδιαφορώντας για την καταδίκη της από το Συμβούλιο Ασφαλείας.<BR/><BR/>Κι ύστερα μας ζητάνε να εμπιστευτούμε τα τουρκικά στρατεύματα και να τα ξαναφέρουμε μέσα στο σπιτι μας ως... εγγυητές της ΑνΑνικής πολιτείας. Δεν πάω να πνιγώ καλύτερα; <BR/><BR/><BR/>ΜΕ αγάπη<BR/><BR/>Παράγραφοςparagrafoshttps://www.blogger.com/profile/03555854234064072354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147628237688989812006-05-14T20:37:00.000+03:002006-05-14T20:37:00.000+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.paragrafoshttps://www.blogger.com/profile/03555854234064072354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147626281443457982006-05-14T20:04:00.000+03:002006-05-14T20:04:00.000+03:00kyriakos ένα μεγάλο μπράβο κι από μένα. Mακάρι να ...kyriakos ένα μεγάλο μπράβο κι από μένα. Mακάρι να σκεφτόντουσαν όλοι οι Κύπριοι σαν κι εσένα.<BR/>Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία.<BR/><BR/>Όπως σωστά λέει το μότο σου:<BR/><BR/><I>Το μίσος δεν οδηγεί πουθενά.</I>andy dufresnehttps://www.blogger.com/profile/08453081419654369005noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147623183969501542006-05-14T19:13:00.000+03:002006-05-14T19:13:00.000+03:00@Το σωστό να λέγεται“Ολοι αυτοί οι λαοί δεν ξεχνού...@Το σωστό να λέγεται<BR/><BR/>“Ολοι αυτοί οι λαοί δεν ξεχνούν τα αθώα θύματα του πολέμου, εμείς γιατί πρέπει να τα ξεχάσουμε;”<BR/><BR/>Δεν τα ξέχασαν, τα προσπέρασαν όμως και προχώρησαν μπροστά! Κατάφεραν να συμφιλιωθούν με τον παλιό εχθρό τους.<BR/>Επίσης η θύμηση των θυμάτων, τους υπενθυμίζει πόσο μάταιος είναι ο πόλεμος, δεν τους συντηρεί το μίσος όπως φοβάμαι ότι γίνεται με εμάς.Zoroshttps://www.blogger.com/profile/08967996098965622611noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147621304927882702006-05-14T18:41:00.000+03:002006-05-14T18:41:00.000+03:00-> ζορρόΟλοι αυτοί οι λαοί δεν ξεχνούν τα αθώα θύμ...-> ζορρό<BR/><BR/>Ολοι αυτοί οι λαοί δεν ξεχνούν τα αθώα θύματα του πολέμου, εμείς γιατί πρέπει να τα ξεχάσουμε;<BR/><BR/>Για μια πολιτική, ψηφοθηρική, και άκρως κομματική εξυπηρέτηση;<BR/><BR/>Έχεις γνωρίσει καμμία εξουσία στην Παγκόσμια Ιστορία που σταμάτησε τον πόλεμο γιατί μετάνιωσε απο μόνη της για την καταστροφή που προξένησε ή γιατί η απειλή στην ίδια την εξουσία την ανάγκασε να σταματήσει.<BR/><BR/>Σε τι διαφέρουν οι Τούρκοι στρατοκράτες,<BR/>και οι τρόποι που ασκούν την εξουσία τους;Το σωστό να λέγεταιhttps://www.blogger.com/profile/11793677485021203865noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1147620563130621722006-05-14T18:29:00.000+03:002006-05-14T18:29:00.000+03:00-> Νίκο Δήμου"Και για τις χιλιάδες άμαχους Τούρκου...-> Νίκο Δήμου<BR/><BR/>"Και για τις χιλιάδες άμαχους Τούρκους που έσφαξε ο Ελληνικός στρατός προελαύνωντας το 1922;"<BR/><BR/>Αν υπήρχαν τόσα θύματα από αμάχους Τουρκους γιατί τότε Κύριε Νίκο Δήμου για 80 τόσα χρόνια δεν γράφτηκαν σελίδες Ιστορίας, ανταποκρίσεις του ξένου τύπου και ξένων διπλωματών, μνημεία πεσόντων στις πλατείες πόλεων και χωριών, ακόμα και ταφόπλακες με την επιγραφή "σφαγιάστηκε απο τους Έλληνες την τάδε του μηνός του 1922"?<BR/><BR/>Στην Τουρκία θάφτηκαν, πώς είναι δυνατόν η Τουρκική πανίσχυρη προπαγάνδα δεν εκμεταλλεύτηκε το γεγονός στην κάθε κρίση των ελληνοτουρκικών σχέσεων.<BR/><BR/>Δεν υπήρχαν μαζικές εκτελέσεις Τούρκων αμάχων, απο Έλληνες στρατιώτες, Μικρασιάτες, Πόντιους, ή Αρμένιους.<BR/><BR/>Περίμενε όμως σε λίγα χρόνια με την δική σας ενθάρρυνση και των άλλων Ελλήνων "γνωστών αγωνιστών" της αμφισβήτησης η Τορυκική προπαγανδιστική μηχανή θα επενδύσει σε μνημεία.<BR/><BR/>Τα Τουρκικά τμήματα προπαγάνδας το έχουν κάνει απλόχερα στις προπαγανδιστικές ιστοσελίδες τους.<BR/><BR/>Πρέπει να δικαιολογήσουν τα κονδύλια για τα μνημεία.<BR/>Προσφέρετε γενναιόδωρα την βοήθειά σας.<BR/><BR/>"Κρίση συνείδησης και τύψεων για την γενοκτονία των Τουρκων απο Έλληνα δημοσιογράφο."<BR/><BR/>Το σωστό να λέγεται,<BR/>αλλά μερικές φορές<BR/> <BR/>"ο χορτάτος, ο τηλωμένος το νηστικό δεν τον πιστεύει."Το σωστό να λέγεταιhttps://www.blogger.com/profile/11793677485021203865noreply@blogger.com