tag:blogger.com,1999:blog-20431151.post114309656416200934..comments2023-09-10T11:04:33.386+03:00Comments on nikosdimou: Ελλάς – Γαλλία: Συμμαχία!Nikos Dimouhttp://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comBlogger125125tag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1144655832936483792006-04-10T10:57:00.000+03:002006-04-10T10:57:00.000+03:00@ Rain Man1. Μήπως ανέφερα κάπου ότι η Αγγλία είνα...@ Rain Man<BR/><BR/>1. Μήπως ανέφερα κάπου ότι η Αγγλία είναι λιγότερο ανεπτυγμένη από την Ελλάδα και δεν το κατάλαβα;<BR/><BR/>2. Αν κατάλαβαίνω σωστά την ανάλυσή σας, όποιος δεν αποδέχεται την ταυτότητα "Οικονομική Ανάπτυξη = Αύξηση του ΑΕΠ" απορρίπτει αυτόχρημα και τα μαθηματικά, την οικονομική επιστήμη συλλήβδην, σίγουρα τη θεωρία της εξέλιξης και πιθανόν τη θεωρία του Big Bang. Πολύ ενδιαφέρον.<BR/><BR/>3. Χωρις να επιθυμώ να σας θίξω, νομίζω ότι θα 'πρεπε να εμβαθύνετε λίγο στις θεωρίες της οικονομικής ανάπτυξης και προπάντων στην κριτική τους.<BR/><BR/>4. Δείχνετε γνώστης της βρετανικής πραγματικότητας. Απαντήστε μας, παρακαλώ, στο αρχικό μου ερώτημα: <I> γιατί στα κάθε λογής Φαληράκια μόνο Βρετανούς βλέπουμε να μεθοκοπούν και ν' ασχημονούν σαν να μην υπάρχει αύριο; </I><BR/><BR/>5. Επανερχόμενος στο αρχικό θέμα της συζήτησης: επιμένω, <I> μπορεί κάποιος να δεχτεί ότι ο μέσος κάτοικος του Λίβερπουλ, ας πούμε, είναι πλουσιότερος και κοινωνικα πιο προοδευμένος από το μέσο Μαρσεγιέζο;</I><BR/><BR/>6. Και τέλος, παρακαλώ να μου εξηγήσει κάποιος πώς γίνεται η χώρα με μια παραγωγικότητα από τις υψηλότερες να έχει και μια ανεργία από τις υψηλότερες (Γαλλία), ενώ η χώρα με μια παραγωγικότητα από τις χαμηλότερες να έχει και μια ανεργία από τις χαμηλότερες (Αγγλία) - στατιστικά από Eurostat για τους άπιστους Θωμάδες.<BR/><BR/>Κάπου η συζήτηση ξέφυγε από το αρχικό θέμα (και καταχρώμεθα της φιλοξενίας του ΝΔ) γι' αυτό θα πάψω να ανταπαντώ σε εκτός θέματος σχόλια.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03742815838893277974noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1144219321443549622006-04-05T09:42:00.000+03:002006-04-05T09:42:00.000+03:00@ rain man1. £50 = 70€ νυκτερινό μεροκάματο για το...@ rain man<BR/><BR/>1. £50 = 70€ <B>νυκτερινό</B> μεροκάματο για τον Άγγλο νεαρό (μικτά να υποθέσω;), έναντι 32€ μεροκάματου για τον Έλληνα (αυτά είναι σίγουρα καθαρά). Τ' ακούτε κκ Σκλαβενίτη, Βασιλόπουλε κλπ; Θα την κοπανήσουμε να πάμε να δουλέψουμε στην Αγγλία να δούμε μια άσπρη μέρα (γκρίζα θα βλέπουμε αλλά τέλος πάντων)<BR/><BR/>2. Αυτός που ξέρει πώς να ζήσει στην Ελλάδα ξοδεύει λιγότερα από αυτόν που ξέρει πώς να ζήσει στην Αγγλία.<BR/><BR/>3. Είναι προφανές ότι ανήκω στην ολιγάριθμη μειοψηφία που επιμένει να ΜΗΝ αποδέχεται την ταυτότητα: Οικονομική Αναπτυξη = Αύξηση του ΑΕΠ. Και γιατί κανείς δεν μιλάει για την κοινωνική ανάπτυξη (τι 'ναι πάλι τούτο, πώς το μετράμε);<BR/><BR/>4. Αν δεν κάνω λάθος η σύγκριση αφορούσε ΗΒ - Γαλλία, όχι ΗΒ - Ελλάδα, κάνω λάθος;Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03742815838893277974noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1144062096711932932006-04-03T14:01:00.000+03:002006-04-03T14:01:00.000+03:00- και καταλαβαίνετε καλά τι εννοώ... ο δαίμων του ...<I>- και καταλαβαίν<B>ετε</B> καλά τι εννοώ</I><BR/><BR/>... ο δαίμων του πληκτρολογίου - μη μας περάσετε και για αγράμματους!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03742815838893277974noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1144046150255906342006-04-03T09:35:00.000+03:002006-04-03T09:35:00.000+03:00Nikos Dimou said...... Στους περισσότερους οικονο...Nikos Dimou said...<BR/><BR/><I>... Στους περισσότερους οικονομικούς δείκτες... μισή ανεργία, διπλή ανάπτυξη... δείτε την Eurostat.</I><BR/><BR/>Τους υποαπασχολούμενους, πού τους κατατάσσει η Eurostat ;-) - και καταλαβαίνεται καλά τι εννοώ: Τα "ξερά" στατιστικά δεν περιγράφουν τίποτε (όπως και οι μετρήσεις της AGB άλλωστε!)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03742815838893277974noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143814380540057622006-03-31T17:13:00.000+03:002006-03-31T17:13:00.000+03:00Vrennus said... ... οι γείτονες και άσπονδοι φίλοι...Vrennus said... <BR/>... οι γείτονες και άσπονδοι φίλοι τους, οι Βρετανοί, έχουν προοδεύσει πολύ περισσότερο κοινωνικά και οικονομικά ...<BR/><BR/>"Σοβαρά; Πού είναι αυτή η "πρόοδος" και δεν τη βλέπουμε;" <BR/><BR/>Στους περισσότερους οικονομικούς δείκτες... μισή ανεργία, διπλή ανάπτυξη... δείτε την Eurostat.Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143791535186999402006-03-31T10:52:00.000+03:002006-03-31T10:52:00.000+03:00... οι γείτονες και άσπονδοι φίλοι τους, οι Βρεταν...<I>... οι γείτονες και άσπονδοι φίλοι τους, οι Βρετανοί, έχουν προοδεύσει πολύ περισσότερο κοινωνικά και οικονομικά ...</I><BR/><BR/>Σοβαρά; Πού είναι αυτή η "πρόοδος" και δεν τη βλέπουμε; Ποιός μπορεί στ' αλήθεια να δεχτεί ότι ο μέσος κάτοικος του Λίβερπουλ, ας πούμε, είναι πλουσιότερος και κοινωνικα πιο προοδευμένος από το μέσο Μαρσεγιέζο;<BR/><BR/>Αν οι Βρετανοί έχουν όντως προοδεύσει πολύ περισσότερο κοινωνικά και οικονομικά από τους Γάλλους γιατί στα κάθε λογής Φαληράκια μόνο Βρετανούς βλέπουμε να μεθοκοπούν και ν' ασχημονούν σαν να μην υπάρχει αύριο;Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03742815838893277974noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143215199682565852006-03-24T17:46:00.001+02:002006-03-24T17:46:00.001+02:00υποκείμενου δικαίου said... "Οι αναλογίες και ο...υποκείμενου δικαίου said...<BR/><BR/> "Οι αναλογίες και οι παρομοιώσεις έχουν και τους κινδύνους τους."<BR/><BR/>Σωστός.<BR/><BR/>Παρεπιμπτόντως, τα τμήματα research and development αναπτύχθηκαν από μονοπώλια! Είτε ιδιωτικά (Φορντ, ταιυλορισμός κτλ.) είτε δημόσια (το βασικό χαρακτηριστικό του σουηδικού μοντέλλου που όλοι σπεύδουν σήμερα να εξυμνήσουν, μέχρι και ο μπλόγκερ μας).<BR/> <BR/>/.christoforoshttps://www.blogger.com/profile/00286331143658286034noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143215172209638672006-03-24T17:46:00.000+02:002006-03-24T17:46:00.000+02:00αχαρακτήριστοι και λιγούρια γύρω από κομματάρχη τη...αχαρακτήριστοι και λιγούρια γύρω από κομματάρχη της χρυσής δεκαετίας του ΑΣΠΙΔΑ εσείς που λέτε πως νιώθουν καθηγητές το αγοράκια που αποφοιτάουν τας σχολάς. τι βούρκος είναι αυτός και πού ζείτε. τι γενικεύσεις και τι πλέγματα κατωτερότητας, τι απαξίωση.<BR/><BR/>yannish: εσύ είσαι ένα τίποτο. τηλεόραση ύπνος συγγραφή πορνοκειμένων δημοσιογραφία. τι θες τώρα εσύ από το αγοράκι που τελειώνει φυσική χαρούμενο και αθώο κι έρχεται να μου δείξει το πτυχίο του να του πω: γλυκέ μου, χαίρομαι πολύ, διάβασα και τα ποιήματά σου...ποιος σώζει ποιον μέσα στον πανικό...εγώ έχω το γιατρικό.<BR/><BR/>α! ανίκανοι να σκεφτείτε, να ζήσετε, να ερωτευτείτε. σιγά μη δηλώνουν καθηγητές τα αγοράκια που κραδαίνουν ελικόπτερα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143214693852723562006-03-24T17:38:00.000+02:002006-03-24T17:38:00.000+02:00BadlyDrawnBoy said... "τα παιδιά της ΚΝΕ (που λένε...BadlyDrawnBoy said... <BR/>"τα παιδιά της ΚΝΕ (που λένε πάντα Ναι)"<BR/><BR/>Θεέ μου, αυτοί οι στίχοι είναι Ρίτσος! (Όπως και τα σοβιετικά τανκς που "χορευτικά" μπήκαν στην Πράγα...)Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143214497699960662006-03-24T17:34:00.000+02:002006-03-24T17:34:00.000+02:00κυνικός: δεν κατάλαβες. Εννοούσα ότι *σήμερα*, ένα...κυνικός: δεν κατάλαβες. Εννοούσα ότι *σήμερα*, ένας από τους λόγους που δεν πάει καλά η έρευνα στην Ελλάδα, είναι ότι οι τελειόφοιτοι μιας σειράς σχολών δεν νιώθουν τόσο τελειόφοιτοι των σχολών αλλά ‘καθηγητές’.<BR/><BR/>Πιστεύω ότι η προσθήκη παιδαγωγικής ειδίκευσης θα βοηθήσει την κατάσταση. Τουλάχιστον, όσοι δεν την ακολουθούν θα πάψουν να (αυτο)θεωρούνται καθηγητές και θα είναι πρώτα απ’ όλα, επιστήμονες – ο καθένας στον κλάδο του.Yannis Hhttps://www.blogger.com/profile/05612980146862013091noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143212699898312412006-03-24T17:04:00.000+02:002006-03-24T17:04:00.000+02:00@georgia.mΓεωργία,η ''πρακτική'' όπως γράφεις,να δ...@georgia.m<BR/>Γεωργία,η ''πρακτική'' όπως γράφεις,να διαβάζει κάποιος μόνο κατά τη διάρκεια της εξεταστικής ή λίγο πριν αυτή αρχίσει,υπήρχε ανέκαθεν.<BR/>Αν θες την ''ασπάζεσαι'',αν όχι <BR/>δουλεύεις αλλιώς.<BR/>Δεν νομίζω πως υπάρχει περίπτωση να ''προσχωρήσεις ''ερήμην σου.<BR/>Φιλικά το γράφω,όλοι κάποτε το είχαμε κάνει.Κανείς δεν διάβαζε όπως στο Λύκειο,που ήταν-θα συμφωνήσω-το προπαρασκευαστικό στάδιο για την εισαγωγή.<BR/>Κι όποιοι διάβαζαν καθημερινά και πολύ,σίγουρα όχι την τρέχουσα ύλη.<BR/>Βρέθηκε ο χρόνος ίσως να καλυφθούν τα ''κενά'',σε ό,τι είδους μελέτη έκλινε ο καθένας.<BR/>Για να επανέλθω όμως,διαφωνώ πως αυτό το οποίο είπες,''διδάσκεται''.apousiahttps://www.blogger.com/profile/16360111093607810071noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143209881545169992006-03-24T16:18:00.000+02:002006-03-24T16:18:00.000+02:00Όλοι αναγνωρίζουνε την ανωτερότητα των δυτικών παν...Όλοι αναγνωρίζουνε την ανωτερότητα των δυτικών πανεπιστημίων έναντι των ελληνικών αλλά λίγοι είναι αυτοί που θέλουνε να τα μιμηθούμε (και όχι να μαΐμουδίσουμε)<BR/>H κατάσταση στην Παιδεία είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει διότι η ελληνική κοινωνία είναι δογματικά προσκολλημένη σε διάφορους διαχρονικούς μύθους: δωρεάν παιδεία, πανεπιστημιακό άσυλο, φοιτητικά κινήματα κ.α<BR/><BR/>Για να σπουδάσει κανείς δωρεάν στην Ελλάδα πρέπει πρώτα να καλοπληρώσει τεράστια ποσά στα φροντιστήρια (Εθνική πρωτοτυπία… Ελλας-Ιαπωνία συμμαχία). Η παιδεία μας τελικά (και της Γαλλίας και της Γερμανίας) δεν είναι και πολύ αταξική. Όσο για τα δωρεάν συγγράμματα… μη χ…<BR/><BR/>Το πανεπιστημιακό άσυλο, αν δεν κάνω λάθος, θεσπίστηκε για να διασφαλίσει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Συμφωνώ: είναι γεγονός ότι, όταν ο γάλλος συγγραφέας της «μαύρης βίβλου του κομμουνισμού» εμφανίστηκε στο ΑΠΘ, τα παιδιά της ΚΝΕ (που λένε πάντα Ναι) τον υποδέχτηκαν με λουλούδια και ντουντούκες.<BR/><BR/>Φοιτητικά κομματικά κινήματα: οι ακούραστοι, ασυμβίβαστοι αγωνιστές για την πρόοδο του τόπου και την καθιέρωση της αξιοκρατίας. Δεν προσφέρουν μόνο με τους αγώνες τους αλλά συμβάλουν και στη αισθητική αναβάθμιση (με τις ωραίες αφίσες τους) του πανεπιστημίου και κατ’ επέκταση του ελληνικού τοπίου. Όχι σαν τους απολιτίκ, ξενέρωτους και πειθήνιους αγγλοσάξωνες…bidibishttps://www.blogger.com/profile/14015653296317714171noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143208549992244292006-03-24T15:55:00.000+02:002006-03-24T15:55:00.000+02:00Μια και μιλάμε για ανεργία και εργασία - θα είδατε...Μια και μιλάμε για ανεργία και εργασία - θα είδατε το ανακοινωθέν των 25 στις Βρυξέλλες. Όλοι κοιτάνε κατά Δανία μεριά - αλλά όπως η αλεπού τους όμφακες...Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143208380408453982006-03-24T15:53:00.000+02:002006-03-24T15:53:00.000+02:00Thrass said..Υπάρχει ασφαλώς και το Research and D...Thrass said..<BR/>Υπάρχει ασφαλώς και το Research and Development (R&D) της βιομηχανίας, το οποίο δεν πρέπει να ξεχνάμε. <BR/><BR/>Μα αυτό παράγει την καινοτομία...<BR/><BR/>Ouranokatevatos...η διδακτορική μου διατριβή έχει δημοσιευθεί, έχω συμπληρώσει (από παλιά) όλες τις άλλες προϋποθέσεις και χρειάζεται μόνο να το ζητήσω - αλλά τι να το κάνω;Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143208312278219382006-03-24T15:51:00.000+02:002006-03-24T15:51:00.000+02:00Είπες harry: "οπως τον Αν/πουλο που τον λεει αδελφ...Είπες harry: "οπως τον Αν/πουλο που τον λεει αδελφη."<BR/><BR/>Αχ αυτή η γλώσσα. Πόσα πολλά προδίδει. Εδώ π.χ. ο harry κάνει την (κρυφή) υπόθεση ότι είναι κακό να είναι κάποιος αδελφή. Και να σκεφτεί κανείς ότι συμπαρατάσσεται μαζί τους για τα δικαιώματά τους.<BR/>Τώρα βέβαια το τι έχω να ακούσω (αδερφάρα, συκιά κλπ) δεν θέλω να ξέρω, και πρέπει να δίνω διαβεβαιώσεις ανδροπρέπειας.glennhttps://www.blogger.com/profile/16563902285349824273noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143207152939277432006-03-24T15:32:00.000+02:002006-03-24T15:32:00.000+02:00Δήμου said:"Μόνο αν έχει κανείς καινοτομία να πουλ...Δήμου said:<BR/>"Μόνο αν έχει κανείς καινοτομία να πουλήσει (Φινλανδία ή Ιρλανδία) θα επιζεί και με υψηλό κόστος. Από κει και περα το ψωμί είναι στις υπηρεσίες."<BR/><BR/>Υπάρχει ασφαλώς και το Research and Development (R&D) της βιομηχανίας, το οποίο δεν πρέπει να ξεχνάμε.Thrasshttps://www.blogger.com/profile/07246074034172239749noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143202932068765972006-03-24T14:22:00.000+02:002006-03-24T14:22:00.000+02:00Το Αμφιθέτρο και το Εργαστήριο "περισσεύουν" κάπως...Το Αμφιθέτρο και το Εργαστήριο "περισσεύουν" κάπως στις σπουδες εξ αποστάσεως (με αλληλογραφία κά) και δεν αποκλείουν τη βιβλιοθήκη και τη έρευνα, αλλά συλλειτουργούν για να διευκολύνουν το φοιτητή κατά τη διαδικασία μύησης τους στο επιστητό και τις μεθόδους διερεύνησής του. <BR/><BR/>Το Διδακτικο Επιστημονικο Προσωπικο (ΔΕΠ) οφείλει κυρίως και να διδάσκει και να καθοδηγεί φυσικά με απώτερο σκοπό τον πνευματικό απογαλακτισμό εκκολαπτομενου επιστήμονα.<BR/><BR/>Η αποτελεσματική πανεπιστημιακή διδασκαλία είναι μάλλον λιγάκι διαφορετική από τη απαγγελία/αγγαρεία, διαφορετικά αντί για ΔΕΠ θα λέγαμε ΠΕΠ...<BR/><BR/>Οι Τακτές και Υποχρεωτικές ώρες ακρόασης έχουν νόημα όταν είναι Τακτές και Υποχρεωτικές όχι μόνο για τους ακροατές ...paragrafoshttps://www.blogger.com/profile/03555854234064072354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143202876965092492006-03-24T14:21:00.000+02:002006-03-24T14:21:00.000+02:00Το επίπεδο των παρεχόμενων κτηνιατρικών σπουδών στ...Το επίπεδο των παρεχόμενων κτηνιατρικών σπουδών στις Ευρωπαϊκές Κτηνιατρικές Σχολές αξιολογείται από επιτροπές της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ιδρυμάτων Κτηνιατρικής Εκπαίδευσης (European Association of Establishments for Veterinary Education, EAEVE). Η <A HREF="http://www.eaeve.org" REL="nofollow">EAEVE</A> τηρεί και δημοσιεύει κατάλογο των Σχολών που έχουν αξιολογηθεί και εγκριθεί.<BR/><BR/>Τον Νοέμβριο του 2001 η Κτηνιατρική Σχολή του Α.Π.Θ. αξιολογήθηκε από επιτροπή εμπειρογνωμόνων της EAEVE. Η επιτροπή αυτή αποτελούνταν από 5 μέλη που προέρχονταν από τις χώρες Ολλανδία, Σουηδία, Πολωνία, Πορτογαλία και Ελβετία. Το αποτέλεσμα της αξιολόγησης ήταν θετικό και η Σχολή, τον Ιούλιο του 2004, κατατάχθηκε στην κατηγορία των εγκεκριμένων από την EAEVE Κτηνιατρικών Σχολών της Ε.Ε. Η Κτηνιατρική Σχολή είναι η μόνη θετικά αξιολογημένη Πανεπιστημιακή Σχολής της χώρας μας και μάλιστα από εξωτερικούς-ανεξάρτητους κριτές.ΙΣhttps://www.blogger.com/profile/13056830805147210389noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143201183383662302006-03-24T13:53:00.000+02:002006-03-24T13:53:00.000+02:00"Αργά ή γρήγορα το κρατικό μονοπώλιο στην τριτοβάθ..."Αργά ή γρήγορα το κρατικό μονοπώλιο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα σπάσει. Όπως ακριβώς συνέβη και με το άλλο στα ραδιοτηλεοπτικά." <BR/><BR/>Εύγε Παράγραφος που μας θύμισες ότι το έργο το έχουμε ξαναδεί. Από την Ακρόπολη- θαυμάζοντας την ομορφιά του λεκανοπεδίου και τον πολιτισμό της αντιπαροχής- και καθημερινά από την τηλεόρασή μας. Εμπρός λοιπόν να κάνουμε το ίδιο και με την εκπαίδευση.<BR/><BR/>"..παρενέργειες, οι οποίες βεβαίως δύνανται να αντιμετωπιστούν νομοθετικά."<BR/><BR/>Ναι, σίγουρα, όπως έγινε και με τις άδειες της ιδιωτικής τηλεόρασης, αν θυμάμαι καλά.<BR/><BR/>:)<BR/><BR/>υ.γ.: το επιχείρημα ότι το "δημόσιο" πρέπει να το φροντίζουμε και να το αγαπάμε περισσότερο από το ιδιωτικό μάλλον δεν πουλάει..<BR/>ξανννννννααααααέεεεεφυγααααchristoforoshttps://www.blogger.com/profile/00286331143658286034noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143199123370703232006-03-24T13:18:00.000+02:002006-03-24T13:18:00.000+02:00Κυνικός (που δεν είσαι καθόλου κυνικός), το σχόλιό...Κυνικός (που δεν είσαι καθόλου κυνικός), το σχόλιό σου με έκανε να σκεφτώ ότι από αρκετές πανεπιστημιακές σχολές δεν βγάζουμε ‘λειτουργικές’ ειδικότητες – δηλ. δεν βγάζουμε μαθηματικούς που λειτουργούν σαν μαθηματικοί, γεωλόγους που λειτουργούν σαν γεωλόγοι, κοκ. Βγάζουμε ‘καθηγητές’. Μια σειρά ειδικοτήτων που ασχολούνται με τον ένα ή άλλο τρόπο, με την εκπαίδευση. Οξύμωρο: με τόσους ασχολούμενους και η εκπαίδευση νοσεί. <BR/><BR/>Και παράλληλα, είναι να απορούμε που δεν έχουμε επιστημονική έρευνα; «Μα δεν σπούδασα φυσικός... Καθηγητής σπούδασα.»Yannis Hhttps://www.blogger.com/profile/05612980146862013091noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143198192692522882006-03-24T13:03:00.000+02:002006-03-24T13:03:00.000+02:00Να δω πότε θα ιδρυθεί μια σχολή που θα διδάσκει πω...Να δω πότε θα ιδρυθεί μια σχολή που θα διδάσκει πως να γίνεις πλούσιος. Αλλά ξέχασα. Τα πανεπιστήμια πρέπει να δίνουν παιδεία, κατάρτιση και σύνδεση με την παραγωγή :)))<BR/><BR/>Get rich or die trying<BR/> -Ατάκα απ' το inside man<BR/><BR/>Ας κάνουμε και λίγο χούμορ(sic).glennhttps://www.blogger.com/profile/16563902285349824273noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143197347613987372006-03-24T12:49:00.000+02:002006-03-24T12:49:00.000+02:00Καλημέρα κ. Δήμου,Σας ζηλεύω, με την καλή έννοια, ...Καλημέρα κ. Δήμου,<BR/>Σας ζηλεύω, με την καλή έννοια, για το θάρρος σας.<BR/>Πηγαίνοντας ενάντια στις βεβαιότητες, φαντάζομαι θα σας χαρακτηρίζουν άπατρι, Εβραίο, άθεο, κολλητό με την Εκκλησία, Αριστερό, Δεξιό, Κομμουνιστή, Φασίστα, Φωταδιστή, Σκοταδιστή, Μασόνο, Μπιλνερμπεργκιστή, Βούλγαρο, Τουρκόφιλο κλπ κλπ ανάλογα με τις επιθυμίες τους να υπερασπιστούν το απόλυτο των βεβαιοτήτων τους. Το να αντέχει κανείς τέτοια χτυπήματα θέλει απίστευτο θάρρος. Μακάρι να το είχα και εγώ!Ντροπαλόςhttps://www.blogger.com/profile/05873552252102975995noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143196192819376442006-03-24T12:29:00.000+02:002006-03-24T12:29:00.000+02:00για να αξιολογήσεις τον χι ή ψι διδάσκοντα θα πρέπ...για να αξιολογήσεις τον χι ή ψι διδάσκοντα θα πρέπει και να τον βλέπεις που και που...<BR/>Με επιφύλαξη<BR/><BR/>Παράγραφος <BR/><BR/><BR/>Το σχόλιό σου αξιολογείται με 20!Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143195448577782952006-03-24T12:17:00.000+02:002006-03-24T12:17:00.000+02:00Αργά ή γρήγορα το κρατικό μονοπώλιο στην τριτοβάθμ...Αργά ή γρήγορα το κρατικό μονοπώλιο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα σπάσει. Όπως ακριβώς συνέβη και με το άλλο στα ραδιοτηλεοπτικά. Βέβαια, ελλοχεύουν και οι αντίστοιχες παρενέργειες, οι οποίες βεβαίως δύνανται να αντιμετωπιστούν νομοθετικά.<BR/><BR/>Αν όντως υπάρχει ή υπάρξει κάποτε η πολιτική βούληση (από την πλευρά της όποιας κυβέρνησης) για την "απελευθέρωση" της τριτοβάθμιας, αυτή δεν μπορεί να είναι μονομερής και ερήμην των άλλων πολιτικών δυνάμεων, γιατί τότε είναι καταδικασμένη να παραμείνει σχέδιο επί χάρτου.<BR/><BR/>Γι΄ αυτό θα πρέπει, επιτέλους (συγχωρέστε με για την επιμονή) επιβάλλεται να αρχίσει μια σοβαρή, ειλικρινής διακομματική συζήτηση (ας αυτο-αποκλειστούν οι ακραίοι, τους ξέρουμε) για το ρόλο της τριτοβάθμιας και τη σύνδεσή της με τη νεολαία και την απασχόληση, την οικονομία και την παραγωγικότητα, την ευρύτερη καλλιέργεια αλλά και την εξειδίκευση/έρευνα σε τομείς που έχουν ζήτηση.<BR/><BR/>Πάντως, συζητώντας με τόσους συναδέλφους διαπιστώνω (καλώς ή κακώς) την ύπαρξη μιας διάχυτης καχυποψίας αναφορικά με τα κίνητρα της κυβέρνησης η οποία δείχνει ότι μιλάει (μάλλον εκ του πονηρού) για αξιολόγηση γενικώς και αορίστως, ή και ειδικώς βάσει κριτηρίων τα οποία φωτογραφίζουν εγγενείς αδυναμίες και αγκυλώσεις τής τριτοβάθμιας και προδιαγράφουν την απαξίωση πολλών πανεπιστημιακών σχολών.<BR/><BR/>Μπαίνω μάλιστα στον πειρασμό να πω ότι η υπό σχεδιασμό αξιολόγηση θυμίζει την γνωστή "απογραφή" με τις ασύγγνωστες για την ώρα παραφυάδες της.<BR/><BR/>Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα παιδιά μας χρειάζονται την ιδιωτική τριτοβάθμια, όπως χρειάζεται και η αξιολόγηση της δημόσιας τριτοβάθμιας. Μόνο που όλα αυτά δεν γίνονται με το έτσι θέλω, ούτε αποφασίζονται εν κρυπτώ και παραβύστω. Στο κάτω-κατω, η αξιολόγηση (για να είναι λυσιτελής) θα πρέπει και να είναι τίμια και να φαίνεται...<BR/><BR/>Θα κλείσω με μια προσωπική εμπειρία: όταν για λίγο καιρό βρέθηκα να διδάσκω ιστορία σε ένα κολέγιο του Καναδά, με εντυπωσίασε το γεγονός ότι στο τέλους της περιόδου και οι διδάσκοντες αξιολογούμασταν (παιδεία, συμπεριφορά, διδακτική, αποτελεσματικότητα, οργάνωση κλπ) από τους φοιτητές!!! Υπήρχε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο αφού συμπληρωνόταν, αποστελλόταν κλειστό και ανώνυμο στη διεύθυνση. Αυτή ναι, ήταν ένας είδος έγκυρης αξιολόγησης! Κάτι τέτοιο, μάλλον είναι δυσεφάρμοστο στα περισσότερα ελληνικά πανεπιστήμια, επειδή για να αξιολογήσεις τον χι ή ψι διδάσκοντα θα πρέπει και να τον βλέπεις που και που...<BR/><BR/>Με επιφύλαξη<BR/><BR/>Παράγραφοςparagrafoshttps://www.blogger.com/profile/03555854234064072354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20431151.post-1143195028948093992006-03-24T12:10:00.000+02:002006-03-24T12:10:00.000+02:00κυνικός said..."Αυτοί που δεν έχουν διοριστεί στο ...κυνικός said...<BR/>"Αυτοί που δεν έχουν διοριστεί στο δημόσιο ως εκπαιδευτικοί αλλά διδάσκουν σε φροντιστήρια, κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα ή διδάσκουν σε ιδιωτικά σχολεία, δεν θεωρούνται καθηγητές;"<BR/><BR/>Καθηγητές είναι - αδιόριστοι δεν είναι!Nikos Dimouhttps://www.blogger.com/profile/01548849227196496048noreply@blogger.com